Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

1 minute ago, p_k said:

Κάντε έναν κόπο και δείτε τις ημερομηνίες έναρξης και λήξης των συμβολαίων.

Σε δύο από τις τρεις γραμμές μου δείχνει τις παλιές ημερομηνίες, πριν ανανεώσω.

Από περιέργεια θα ρωτήσω σε κατάστημα.

Και εμένα ακόμα δείχνει τις παλιές ενώ στην προηγούμενη έκδοση που είχαμε, τις έδειχνε κανονικά τις καινούργιες.

Link to comment
Share on other sites

Η "Καθημερινή" λέει ότι η BC Partners πουλάει την United Group. Ταυτόχρονα ψάχνεται και για την πώληση της ελληνικής θυγατρικής

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, paanos said:

Το νέο app δεν κόστισε τίποτα, είναι ήδη ανεπτυγμένο για όλο τον όμιλο και κάπως το προσάρμοσαν εδώ. Από λειτουργίες δεν έχει ούτε μια νέα (μέχρι στιγμής) σε σχέση με το παλιό myWind 

Μου φάνηκε πιο πλούσιο με μεγαλύτερη παραμετροποίηση ίσως δεν το είχα ψάξει τόσο πολύ το προηγούμενο 

Konakis.
Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, Arinos said:

Και εμένα ακόμα δείχνει τις παλιές ενώ στην προηγούμενη έκδοση που είχαμε, τις έδειχνε κανονικά τις καινούργιες.

Ακριβώς αυτό 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, p_k said:

Κάντε έναν κόπο και δείτε τις ημερομηνίες έναρξης και λήξης των συμβολαίων.

Σε δύο από τις τρεις γραμμές μου δείχνει τις παλιές ημερομηνίες, πριν ανανεώσω.

Από περιέργεια θα ρωτήσω σε κατάστημα.

Και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα 

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Gv2008 said:

Και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα 

Λέτε να χάθηκε κάποιο data backup; Και πως θα το αλλάξουν τώρα; Δεν είναι ενα word document που απλά το διορθώνεις. Λογιστικός εφιάλτης... 

Εάν θέλουν να είναι νόμιμοι, θα πρεπει να ζητήσουν από όλους τους συνδρομητές επανάληψη της διαδικασίας ανανέωσης και αυτό θα δημιουργήσει ένα λογιστικό μπάχαλο.

Ίσως κάτι πιο βαθύ παίζει και δεν είναι απλή σύμπτωση οτι συνέβη πριν την πώληση της εταιρίας. Είναι τυχεροί στο ότι δεν πρόκειται να ασχοληθεί κάποια αρμόδια υπηρεσία. Εάν είναι τυχεροί, δεν θα ασχοληθεί και ο γνωστός εχθρός τους.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, VIPdriver said:

Λέτε να χάθηκε κάποιο data backup; Και πως θα το αλλάξουν τώρα; Δεν είναι ενα word document που απλά το διορθώνεις. Λογιστικός εφιάλτης.

Οχι. δεν εχει αλλαξει κατι στα συστήματα. Απλώς δεν εμφανίζει την τελευταία ανανεωση, και παλιότερα ήταν θέμα 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, paanos said:

Οχι. δεν εχει αλλαξει κατι στα συστήματα. Απλώς δεν εμφανίζει την τελευταία ανανεωση, και παλιότερα ήταν θέμα 

Έχει συμβεί και στις άλλες 2 εταιρίες παρομοιο προβλημα όταν άλλαζαν εφαρμογή; Βασικά η εφαρμογή παρουσιαζει τα δεδομένα που της στέλνει η βάση δεδομένων της εταιρίας. Πως γίνεται η βάση δεδομένων της εταιρίας να μην έχει τις ανανεώσεις συμβολαίων;

Edited by VIPdriver
Link to comment
Share on other sites

Στη wind παλιότερα ήταν θέμα σίγουρα. Και στη Vodafone κάτι παρόμοιο συνέβαινε παλιότερα στη σταθερή, εμφάνιζε λάθος ονόματα στα προγράμματα. 
 

Η εφαρμογή, τραβάει δεδομένα από όλα τα συστήματα. Είναι μια περίπλοκη διαδικασία που στην περίπτωση της nova υλοποιείται με έναν μεσάζοντα (το σύστημα που συλλέγει τα στοιχεία και τις συνδέσεις μας από ολα τα συστήματα). Αυτός ο μεσάζοντας ενώνει τα συστήματα της ex Wind και της ex Nova, γιατί στην πράξη είναι εντελώς διαφορετικά άσχετα που εμείς βλέπουμε μέσω του μεσάζοντα μόνο το 1. Τώρα κάπου έχει σκαλώσει κάποια ενημέρωση δεδομένων και ο μεσάζοντας δεν έχει ενημερωθεί, όμως η σύμβαση στο κανονικό σύστημα είναι καταχωρημένη. 

Link to comment
Share on other sites

Και σε μένα σε 2 συμβόλαια που ανανέωσα μέσα στον Φεβρουάριο δείχνει τις παλιές ημερομηνίες.

Επίσης παραμένει το πρόβλημα όπου στο myaccount από το PC δείχνει τους 3 από τους 4 αριθμούς.

Στο app δείχνει τους 3 και από κάτω έχει επιλογή "δείτε περισσότερα" και πατώντας εκεί δείχνει και τον 4ο.
Στον 4ο, που βλέπω μόνο μέσω app όπως είπα, στα πακέτα GB που μπορώ να ενεργοποιήσω δείχνει μόνο 2, ενώ έπρεπε να δείχνει πολλά περισσότερα.

Τους έστειλα μέσω της φόρμας και περιμένω να δω αν θα γίνει τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που στην προηγουμενη εφαρμογή φαίνονταν σωστά οι ημερομηνίες, θα έπρεπε και στην καινουρια εφαρμογή να φαίνονται. 

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, θα διορθωθεί

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, p_k said:

Εντάξει, θα διορθωθεί

Κλασική Nova…μισές δουλειές έκαναν. Πάντως έχει ωραιο σχεδιασμό, απλά λίγο περίπλοκο.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Εδώ περιμένω μιάμιση ώρα στο τσατ για μια ενεργοποίηση 5g και με ρωτάνε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια μετά από μισή ώρα κάθε φορά...η χειρότερη εξυπηρέτηση που έχω συναντήσει. Μιάμιση ώρα στο περίμενε και ακόμα κάνουν τον ψοφιο κοριό... Απλά γελοίοι. Μην τυχόν σας τύχει να χρειαστείτε βοήθεια απ' την εξυπηρέτηση πελατών. Θα μαρτυρησετε στην κυριολεξία. Καμία πώληση δεν τη σώζει δυστυχώς αυτήν την εταιρεία. Έχει τόσο κακό παρελθόν και παρόν που ούτε με θαύμα δεν ανατρέπεται. Η χειρότερη εταιρεία στην Ελλάδα.

Update* είμαστε ακριβώς στις 2 ώρες στο τσατ κι ακόμη μου ζητάνε ημερομηνία γέννησης ενώ έχουν αλλάξει 4 εκπρόσωποι και μου τα έχουν ζητήσει απ την αρχή όλα τα στοιχεία μου και οι τέσσερις... Για πόση ξεφτίλα δηλαδή μιλάμε;;;;;;!!!!

Edited by damierom
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, VIPdriver said:

Έχει συμβεί και στις άλλες 2 εταιρίες παρομοιο προβλημα όταν άλλαζαν εφαρμογή; Βασικά η εφαρμογή παρουσιαζει τα δεδομένα που της στέλνει η βάση δεδομένων της εταιρίας. Πως γίνεται η βάση δεδομένων της εταιρίας να μην έχει τις ανανεώσεις συμβολαίων;

Καλά, κι εσύ πήγες 0-100 σε 1" 😛
Είναι τεράστιο νοητικό άλμα ότι χάθηκαν δεδομένα. Το πιο πιθανό είναι όπως είπε και ο @paanos ότι κάποια μετάπτωση δεδομένων δεν έγινε πλήρως.

Για κάποιον που δεν έχει χρειαστεί να δει κάτω από το καπώ, μπορεί να μοιάζει σχετικά απλό, αλλά στην πράξη τα πληροφοριακά συστήματα όλων των μεγάλων εταιρειών (ειδικά με ιστορικό εξαγορών και συγχωνεύσεων) είναι ένα αμάλγαμα τεχνολογιών και βάσεων, που δεν κάνει καθόλου τετριμμένο να στήσεις κάτι νέο πάνω τους.

Θυμάμαι και στη Vodafone ότι για πολλούς μήνες μετά την απορρόφηση της Cyta έπρεπε να μιλάω με χωριστούς τεχνικούς για τις εταιρικές που δεν είχαν ακόμα μεταπέσει, γιατί οι άλλοι δεν είχαν ακόμα πρόσβαση.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, minast said:

Το πιο πιθανό είναι όπως είπε και ο @paanos ότι κάποια μετάπτωση δεδομένων δεν έγινε πλήρως.

Η "μετάπτωση" έγινε όταν έγινε η ανανέωση συμβολαίου τον Δεκέμβριο. 

Η αλλαγή εφαρμογής έγινε αυτές τις ημέρες. 

Μέχρι εδώ καλά;

Εάν λοιπόν η "μετάπτωση" δεν έγινε πληρως, ουτε στην παλια εφαρμογή θα φαινόταν. Έλα όμως που φαινόταν... 

Link to comment
Share on other sites

Δε μιλάμε για μετάπτωση γιατί δεν έχει αλλάξει κάτι στα συστήματα, απλώς η νέα εφαρμογή τραβάει δεδομένα αποκλειστικά από τον μεσάζοντα ενώ η παλιά τραβούσε από το σύστημα της Wind απευθείας (και το σύστημα της τραβούσε από το σύστημα της ex Nova αντίστοιχα). 
Οταν αλλάζεις τρόπο απόκτησης δεδομένων (κάτι που έπρεπε να γίνει αφού περνάμε στη φάση των forced migrations), είναι λογικό να υπάρξουν κάποια θέματα με τις πλατφόρμες self care 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, VIPdriver said:

Η "μετάπτωση" έγινε όταν έγινε η ανανέωση συμβολαίου τον Δεκέμβριο. 

Η αλλαγή εφαρμογής έγινε αυτές τις ημέρες. 

Μέχρι εδώ καλά;

Εάν λοιπόν η "μετάπτωση" δεν έγινε πληρως, ουτε στην παλια εφαρμογή θα φαινόταν. Έλα όμως που φαινόταν... 

Τι σε κάνει τόσο σίγουρο ότι η παλιά και η καινούργια μιλάνε με την ίδια βάση; Εάν ήταν απλά να αλλάξουν το interface, θα δούλευε ήδη. Όπως λέει και του ξουράφι του Occam, η απλούστερη ερμηνεία είναι συνήθως η σωστή 😉

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, paanos said:

Δε μιλάμε για μετάπτωση γιατί δεν έχει αλλάξει κάτι στα συστήματα, απλώς η νέα εφαρμογή τραβάει δεδομένα αποκλειστικά από τον μεσάζοντα ενώ η παλιά τραβούσε από το σύστημα της Wind απευθείας (και το σύστημα της τραβούσε από το σύστημα της ex Nova αντίστοιχα). 
Οταν αλλάζεις τρόπο απόκτησης δεδομένων (κάτι που έπρεπε να γίνει αφού περνάμε στη φάση των forced migrations), είναι λογικό να υπάρξουν κάποια θέματα με τις πλατφόρμες self care 

Οκ. Ο,τι και να είναι, εάν δεν το φτιάξουν γρήγορα θα είναι εις βάρους τους. 

1 minute ago, minast said:

Τι σε κάνει τόσο σίγουρο ότι η παλιά και η καινούργια μιλάνε με την ίδια βάση; Εάν ήταν απλά να αλλάξουν το interface, θα δούλευε ήδη. Όπως λέει και του ξουράφι του Occam, η απλούστερη ερμηνεία είναι συνήθως η σωστή 😉

Παλιά-καινουρια βάση μια σοβαρή εταιρία τεστάρει πριν αμολήσει το προιον.... 

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω κάνεις να κατηγορεί την εταιρεία για το πρόβλημα,αλλά ότι το έβγαλε ενώ δεν ήταν 100 τοις εκατό έτοιμο 

Link to comment
Share on other sites

Ήρθε νέα ενημέρωση για το νέο Nova App, ενημερώστε την και γράψτε σχόλια...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Chrischal1908 said:

Ήρθε νέα ενημέρωση για το νέο Nova App, ενημερώστε την και γράψτε σχόλια...

Τα ίδια. Δεν πρόκειται ένα UWA να φτάσει ποτέ ένα native app, πείτε στους ιθύνοντες

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, Chrischal1908 said:

Ήρθε νέα ενημέρωση για το νέο Nova App, ενημερώστε την και γράψτε σχόλια...

Τα ίδια σκατά είναι. Τα ίδια προβληματα έχει και αυτό.

Ειναι βαθύτερο το πρόβλημα. Δε φταίει το app.

Link to comment
Share on other sites

https://dailymedia.com.gr/media/53897/ti-trechei-me-ti-nova.html

Ποιόν προτιμάτε και γιατί;; Για να επενδύσει σοβαρά στην αναμόρφωση της εταιρίας.

Για πείτε!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...