Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Απαράδεκτες καταστάσεις 

Το απαράδεκτο της υπόθεσης είναι ότι, κόπηκαν κάποια καλώδια λόγω έργων , έγινε η ζημιά. Αλλά δίπλα του σε γείτονες η cosmote αποκατέστησε την βλάβη μετά δύο μέρες, αλλά αυτός που έχει Nova...στο περίμενε.


Sent from my iPad using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Αυτά γίνονται όταν παραδίνεις ένα ολόκληρο δημόσιο φορέα (ΟΤΕ) που έχει την τεχνογνωσία, σε μία ιδιωτική εταιρεία.

Ίδια ιστορία με εμένα καρμπόν, πέρυσι το Μάιο.

& το ίδιο έργο θα επαναληφθεί.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, rebel1 said:


Φίλος μου κοντά στην Καστοριά έχει τρεις βδομάδες χωρίς τηλέφωνο σπίτι.... Nova....
Θα κάνουν ραντεβού με τους τεχνικές του ΟΤΕ ήταν η τελευταία ενημέρωση του. Τραγικό!!!! Το σταθερό τηλέφωνο είναι ανάγκη, όχι χόμπυ, για κάποιον που έχει και ηλικιωμένους στο σπίτι.


Sent from my iPad using Tapatalk

ΝΤΡΟΠΗ…ο λόγος που έχω στο χωριό κοσμοτε,που οπτικές ίνες και vdsl δεν πρόκειται να βάλουν τα επόμενα 4-5 χρόνια. Και είμαστε ακόμα με Adsl 24. 
Με εναέρια καλώδια φυσικά… 

Τουλάχιστον ο ΟΤΕ σε μια μέρα μου έλυσε το πρόβλημα,αν είχα άλλο παροχο σώθηκες…

 

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Και σε εμενα το ιδιο… δεν μπορούσα να λάβω και να κανω κλησεις στο σταθερο για 5 μερες περιπου… 13700: σε 5 ώρες θα ολοκληρωθούν οι μετρήσεις και θα επιδιορθωθεί το θεμα….. 2η προσπάθεια μετα από μερες στο 13700: ο υπάλληλος το έφτιαξε επιτόπου μετα από παρακάλια. Συμπέρασμα για δουλειά 2 λεπτών που γινόταν επιτόπου χρειάστηκε να «προωθηθεί το αίτημα» και να τους πρηξεις σε απλα ελληνικα. Δεν ξερω τι φταίει (πρωτόκολλα και γραφειοκρατία προφανώς.. αυτο κανει τους υπαλλήλους να φαινονται μη εξυπηρετικοί ενω στην πραγματικότητα δεν είναι)

Edited by panos43
Link to comment
Share on other sites

Ελάχιστοι στην κάθε βάρδια ξέρουν όλα τα τεχνικά θέματα.

Μπορεί να υπάρξει βάρδια που μόνο 1 υπάλληλος το πολύ να ξέρει την επίλυση ενός συγκεκριμένου θέματος που μπορεί να ζητηθεί από το σύνολο όλων των υπαλλήλων που είναι επιφορτισμένοι με την επίλυσή τους. Μπορεί να "πέσεις" σε βάρδια που κανείς να μην ξέρει πω να επιλυθεί ή εάν κάποιος εκεί που να το ξέρει να απασχολείται τη χρονική στιγμή που θα καλέσεις με άλλο θέμα ή εκείνος που σου μιλά να μην γνωρίζει ποιός από εκεί μπορεί να στο επιλύσει ή "να έχει άλλα στο μυαλό του".

ΠΡΟΦΑΝΩΣ και κάθε "αποτέλεσμα", όπως έχουμε χιλιοτονίσει και από εδώ στο forum ή πολλαπλές εμπειρίες χρηστών (που ούτε που γνωρίζουν το myphone) το επιβεβαιώνουν, έχει κάποια αναλυτική εξήγηση, όπως αυτή που έγραψα στην προηγούμενη παράγραφο (που και αυτή έχει "αιτία"). Ελάχιστες εμπειρίες χρήστη που θα γράψει εδώ δεν είναι "αντικειμενικά" αξιόπιστες για να "ενθουσιάσουν" τους likers (σαν οπαδούς κόμματος , που και αυτό δικαιολογείται αλλά ας το αφήσουμε).

Επιλογή, βεβαίως και ανάλογα με α) τις προσωπικές εμπειρίες του ή β) το ενδιαφέρον η την αδιαφορία για τις "αντικειμενικές" συνθήκες ή γ) την "κομματική" του τοποθέτηση, είναι το "τι" θα κάνει, πχ 1) να το "ανεχτεί" (για διάφορους λόγους πχ "συναισθηματικής" ή άλλου είδους "δέσμευσης" (τύπου "κομματικής") ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ (πχ είναι δυνατόν ποτέ να "μην ξεχειλίσει το ποτήρι" για αυτόν Ή "αδυναμίας" του για διάφορους λόγους να αναζητήσει εναλλακτική (πχ "συνήθισε" ή "δε γνωρίζει τι είναι "φορητότητα" ή έχει Magic Numbers οικογένειας κλπ)) ή 2) να το "απορρίψει" (με διάφορους τρόπους "εναλλακτικής") 

ή 3) ΟΠΩΣ ΕΓΩ: Να "εκμεταλλευτεί" αυτή την ΑΔΥΝΑΜΙΑ της συγκεκριμένης εταιρίας προς όφελός του (πολύ δύσκολο αυτό αλλά για myphonistας έπρεπε να είναι εφικτό).

 

Κατά τη γνώμη μου (και για διάφορους λόγους) είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να αλλάξει η παραπάνω αναφερόμενη (και διαπιστούμενη "αντικειμενικά") ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΜΕΝΗ ΔΙΑΡΚΩΣ ΚΑΙ ΑΕΝΑΩΣ "Κατάσταση" στην εξυπηρέτηση πελατών αυτή της εταιρίας, ΟΠΟΙΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Η "ΝΕΑ" ΕΤΑΙΡΙΑ.

Από κεί και πέρα:
Ελεύθερος είναι ο καθένας από μας να κάνει τις επιλογές του ΚΑΙ:
α) Να παθαίνει ΔΙΑΡΚΩΣ μπας και κάποια στιγμή "ΜΑΘΕΙ" (και τι θα κάνει μετά, εννοείται)

ή

β) Να πάρει την απόφασή του να σταματήσει να "παθαίνει" (εκτός και εάν δεν τον ενδιαφέρει αυτό)

ή

γ) Να εκμεταλλευτεί όλη αυτή την Κατάσταση προς όφελός του (ελάχιστοι % ΔΥΝΑΝΤΑΙ).

Οι περισσότεροι ΑΣ συνεχίσουν παρακάτω...........

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, Pppe said:

Ελάχιστοι στην κάθε βάρδια ξέρουν όλα τα τεχνικά θέματα.

Μπορεί να υπάρξει βάρδια που μόνο 1 υπάλληλος το πολύ να ξέρει την επίλυση ενός συγκεκριμένου θέματος που μπορεί να ζητηθεί από το σύνολο όλων των υπαλλήλων που είναι επιφορτισμένοι με την επίλυσή τους. Μπορεί να "πέσεις" σε βάρδια που κανείς να μην ξέρει πω να επιλυθεί ή εάν κάποιος εκεί που να το ξέρει να απασχολείται τη χρονική στιγμή που θα καλέσεις με άλλο θέμα ή εκείνος που σου μιλά να μην γνωρίζει ποιός από εκεί μπορεί να στο επιλύσει ή "να έχει άλλα στο μυαλό του".

ΠΡΟΦΑΝΩΣ και κάθε "αποτέλεσμα", όπως έχουμε χιλιοτονίσει και από εδώ στο forum ή πολλαπλές εμπειρίες χρηστών (που ούτε που γνωρίζουν το myphone) το επιβεβαιώνουν, έχει κάποια αναλυτική εξήγηση, όπως αυτή που έγραψα στην προηγούμενη παράγραφο (που και αυτή έχει "αιτία"). Ελάχιστες εμπειρίες χρήστη που θα γράψει εδώ δεν είναι "αντικειμενικά" αξιόπιστες για να "ενθουσιάσουν" τους likers (σαν οπαδούς κόμματος , που και αυτό δικαιολογείται αλλά ας το αφήσουμε).

Επιλογή, βεβαίως και ανάλογα με α) τις προσωπικές εμπειρίες του ή β) το ενδιαφέρον η την αδιαφορία για τις "αντικειμενικές" συνθήκες ή γ) την "κομματική" του τοποθέτηση, είναι το "τι" θα κάνει, πχ 1) να το "ανεχτεί" (για διάφορους λόγους πχ "συναισθηματικής" ή άλλου είδους "δέσμευσης" (τύπου "κομματικής") ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ (πχ είναι δυνατόν ποτέ να "μην ξεχειλίσει το ποτήρι" για αυτόν Ή "αδυναμίας" του για διάφορους λόγους να αναζητήσει εναλλακτική (πχ "συνήθισε" ή "δε γνωρίζει τι είναι "φορητότητα" ή έχει Magic Numbers οικογένειας κλπ)) ή 2) να το "απορρίψει" (με διάφορους τρόπους "εναλλακτικής") 

ή 3) ΟΠΩΣ ΕΓΩ: Να "εκμεταλλευτεί" αυτή την ΑΔΥΝΑΜΙΑ της συγκεκριμένης εταιρίας προς όφελός του (πολύ δύσκολο αυτό αλλά για myphonistας έπρεπε να είναι εφικτό).

 

Κατά τη γνώμη μου (και για διάφορους λόγους) είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να αλλάξει η παραπάνω αναφερόμενη (και διαπιστούμενη "αντικειμενικά") ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΜΕΝΗ ΔΙΑΡΚΩΣ ΚΑΙ ΑΕΝΑΩΣ "Κατάσταση" στην εξυπηρέτηση πελατών αυτή της εταιρίας, ΟΠΟΙΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Η "ΝΕΑ" ΕΤΑΙΡΙΑ.

Από κεί και πέρα:
Ελεύθερος είναι ο καθένας από μας να κάνει τις επιλογές του ΚΑΙ:
α) Να παθαίνει ΔΙΑΡΚΩΣ μπας και κάποια στιγμή "ΜΑΘΕΙ" (και τι θα κάνει μετά, εννοείται)

ή

β) Να πάρει την απόφασή του να σταματήσει να "παθαίνει" (εκτός και εάν δεν τον ενδιαφέρει αυτό)

ή

γ) Να εκμεταλλευτεί όλη αυτή την Κατάσταση προς όφελός του (ελάχιστοι % ΔΥΝΑΝΤΑΙ).

Οι περισσότεροι ΑΣ συνεχίσουν παρακάτω...........

Αρχικα βλεπω ότι ρίχνεις το φταίξιμο στους πελάτες. Προφανώς μέχρι ενα σημειο φταίμε που ανεχόμαστε. Όμως δεν λαμβάνεις υπόψη την οικονομική κατάσταση του καθενός, το γεγονός ότι μπορεί να εχει δεσμευτεί με συμβόλαιο, να εχει κακες εμπειριες με τις υπόλοιπες ελάχιστες εταιριες ή ακόμα και να παραμένει λόγω αποκλειστικότητας κάποιων αθλητικών διοργανώσεων και να αναγκάζεται να «παθαίνει» όπως λες. Επίσης πως ακριβως γινεται να εκμεταλλευτεί κανεις αυτην την κατάσταση προς όφελος του; Σε λιγο θα αρχίσουμε και τις θεωρίες συνωμοσίας.

Edited by panos43
Link to comment
Share on other sites

Καμια "θεωρια συνωμοσιας", αρκει:

1) Να εχει καποιος ανοιχτα ματια, χωρις "κομματικες" (εταιρικες στην περιπτωση μας) παρωπιδες. Αυτοι αποκλειονται καθως ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ εξ'ορισμου,

2) Να θελει πραγματικα να λυσει Καταστασεις και οχι απλα "διαχειριστει και ο μισθουλακος να πεφτει"

Και εννοειται 3) Εφοσον ΔΥΝΑΤΑΙ το "κομμα" (sorry η εταιρια εννοω) να αντιληφθει οτι εχει την ΑΝΑΓΚΗ ατομων σαν εκεινον (του ουτε 1% ακομα και αναμεσα στους myphonιστας)

ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.

Θα μου πεις τοσο, οσο το ιδιο το ελληνικο κρατοε αντιλαμβανεται την αναγκαιοτητα Κοινωνικης Πολιτικης με αποτελεσματικοτητα, προκειμενου το ιδιο το κρατος να συνεχισει να υφισταται (ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ,δλδ), και εφοσον με εννοεις ,οσο η μειωση τιμων προεκλογικα εξυπηρετει τα παραπανω.

Αλλιως, αστο. Ανηκεις στο 99% και στα 400Ε 8ωρες βαρδιες 5νθημερο στην εξυπηρετηση Wind (καμια Nova δεν ειναι "νεα").

Με λιγοτερα απο 4000Ε για τα ιδια , εγω αποκλειεται.

Εννοειται οτι Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΤΕ ΑΕΝΑΩΣ.

Και εφοσον με εννοεις, εννοειται. Αλλιως αστο: 99%.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Pppe said:

Καμια "θεωρια συνωμοσιας", αρκει:

1) Να εχει καποιος ανοιχτα ματια, χωρις "κομματικες" (εταιρικες στην περιπτωση μας) παρωπιδες. Αυτοι αποκλειονται καθως ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ εξ'ορισμου,

2) Να θελει πραγματικα να λυσει Καταστασεις και οχι απλα "διαχειριστει και ο μισθουλακος να πεφτει"

Και εννοειται 3) Εφοσον ΔΥΝΑΤΑΙ το "κομμα" (sorry η εταιρια εννοω) να αντιληφθει οτι εχει την ΑΝΑΓΚΗ ατομων σαν εκεινον (του ουτε 1% ακομα και αναμεσα στους myphonιστας)

ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.

Θα μου πεις τοσο, οσο το ιδιο το ελληνικο κρατοε αντιλαμβανεται την αναγκαιοτητα Κοινωνικης Πολιτικης με αποτελεσματικοτητα, προκειμενου το ιδιο το κρατος να συνεχισει να υφισταται (ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ,δλδ), και εφοσον με εννοεις ,οσο η μειωση τιμων προεκλογικα εξυπηρετει τα παραπανω.

Αλλιως, αστο. Ανηκεις στο 99% και στα 400Ε 8ωρες βαρδιες 5νθημερο στην εξυπηρετηση Wind (καμια Nova δεν ειναι "νεα").

Με λιγοτερα απο 4000Ε για τα ιδια , εγω αποκλειεται.

Εννοειται οτι Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΤΕ ΑΕΝΑΩΣ.

Και εφοσον με εννοεις, εννοειται. Αλλιως αστο: 99%.

Αν σταματήσεις να μιλας με γρίφους, τοτε ίσως σε παρει καποιος στα σοβαρά. Συνεχίζεις να μην εξηγείς πως ακριβως θα εκμεταλλευτούμε προς όφελος μας την αντι εξυπηρετική στάση της Wind/Nova. Επίσης εξακολουθείς να σχετιζεις τις εκλογες με την κινητή τηλεφωνία. Δεν διαφωνώ απολύτως, αλλά τετοια άμεση σχεση όπως προβάλλεις, λυπαμαι αλλά δεν υπάρχει.

Edited by panos43
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι πολλές φορές γίνεται εμβάθυνση σε κάποια θέματα χωρίς λόγο.

Αν ήταν να σκεφτόμασταν τόσο σοβαρά και να κάναμε τέτοιου ειδους αναλυσεις ακόμα και για ένα πρόγραμμα κινητης τηλεφωνίας, ζήτω που καήκαμε! 

Ο,τι εξυπηρετεί τον καθένα παιδια! Ας μην αναλύουμε τα πάντα, γιατί πολλές φορές καταλήγουμε σε λανθασμένα συμπεράσματα(γενικά το λέω, όχι συγκεκριμενα για εδω) 

iPhone 13 Pro Max 

Cosmote+Nova

Link to comment
Share on other sites

1. Από τη "συμπεριφορά" στα "μικρά", διαφαίνεται και και η Νοοτροπία (που ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΑΕΝΑΩΣ) και για τα "μεγάλα".

2. Όποιος "πάει στη μάχη" χωρίς τα κατάλληλα "γυαλιά" , είναι καταδικασμένος να "αποτυγχάνει" ΔΙΑΡΚΩΣ.

3. ΚΑΙ όποιος νομίζει ότι τα "φαινόμενα" είναι ΑΤΟΜΙΚΑ (πχ "Ας κάνει ο καθείς όποιος νομίζει") θα ΠΑΘΑΙΝΕΙ διαρκώς (καθώς δεν είναι "μόνος" του στις ανταλλαγές ανάμεσά μας), ακόμα και (ας δεχτούμε) ότι έχει ΠΡΟΘΕΣΗ όχι αλτρουϊστική (πχ διάσωση της συγκεκριμένης εταιρίας μακροχρόνια) αλλά για ίδιον όφελος

 

ΚΑΙ ΕΝ ΤΕΛΕΙ:
Όποιος ΔΕΝ δέχεται τα πάραπανω είναι:

1) Γιατί δε του τα "μάθανε" ΠΟΤΕ

και

2) Γιατί ΑΔΥΝΑΤΕΙ να τα συλλάβει (δλδ το 50% μας που δεν έχεουν κατακτήσει την γενικευτική/αφηρημένη σκέψη: Αποδεκτόν αυτό, δε τον κατηγορούμε) , αλλά για myphonιστας "απαγορεύεται" (υποτίθεται, αλλά ΔΙΑΡΚΩΣ αποδεικνύεται το αντίθετο).

Καλά παθήματα , λοιπόν ===> Που (ας υποθέσουμε) κάποια στιγμή (έστω μετά από 70 ετών) να γίνουν "μαθήματα".

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, panos.kar said:

Πιστεύω ότι πολλές φορές γίνεται εμβάθυνση σε κάποια θέματα χωρίς λόγο.

Αν ήταν να σκεφτόμασταν τόσο σοβαρά και να κάναμε τέτοιου ειδους αναλυσεις ακόμα και για ένα πρόγραμμα κινητης τηλεφωνίας, ζήτω που καήκαμε! 

Ο,τι εξυπηρετεί τον καθένα παιδια! Ας μην αναλύουμε τα πάντα, γιατί πολλές φορές καταλήγουμε σε λανθασμένα συμπεράσματα(γενικά το λέω, όχι συγκεκριμενα για εδω) 

Πέστα άνθρωπέ μου.

Έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα, κανείς δεν ασχολείται με τόση ανάλυση (αν μπορεί να το πει κανείς ανάλυση), παρά μόνο ένα απειροελάχιστο ποσοστό ενός απειροελάχιστου ποσοστού ανθρώπων που βρίσκονται σε ένα forum και συζητάν.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλα τα παιδια του φόρουμ. 

Επειδή είναι μερα που πληρώνω τον λογαριασμό σήμερα (τα εταιρικά) ισχύει ότι αν τον πληρώσω online από τράπεζα Πειραιως παίρνω τους πόντους; Ξέρει κανείς; 

iPhone 13 Pro Max 

Cosmote+Nova

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, panos.kar said:

Καλησπέρα σε όλα τα παιδια του φόρουμ. 

Επειδή είναι μερα που πληρώνω τον λογαριασμό σήμερα (τα εταιρικά) ισχύει ότι αν τον πληρώσω online από τράπεζα Πειραιως παίρνω τους πόντους; Ξέρει κανείς; 

Σε κατάστημα μου είπαν ότι μόνο για αγορά συσκευής παίρνεις τους πόντους. 

Οσο για ηλεκτρονικά,μέσα από την εφαρμογή δεν νομίζω διότι δουλεύουν την πλατφόρμα της Eurobank.

 

 

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Nikolas14 said:

Σε κατάστημα μου είπαν ότι μόνο για αγορά συσκευής παίρνεις τους πόντους. 

Οσο για ηλεκτρονικά,μέσα από την εφαρμογή δεν νομίζω διότι δουλεύουν την πλατφόρμα της Eurobank.

 

 

Μάλιστα. Ευχαριστω πολυ! 

iPhone 13 Pro Max 

Cosmote+Nova

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Mobileras said:

Νοβα+γιουρομπανκ: «δείξε μου τον φίλο σου να σε πω ποιος είσαι»

Κανονικά θα έπρεπε να έχει και επιστροφή…τραγικό. 
 

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Η εφαρμογή Nova είχε μια πολύ καλή λειτουργία να δεις τα κοντινά καταστήματα ζωντανά από τον χάρτη, τώρα αν την πατήσεις απλά ανοίγει την ιστοσελίδα με τα καταστήματα και είναι τεράστια η υποβάθμιση σε σχέση με την προηγούμενη λειτουργία.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπερα. Μηπως εχουμε κανενα νεο ποτε η nova θα μας δωσει την δυνατοτητα για multisim καρτες? Εχω το απεριοριστο πακετο και σκεφτομουν πως εαν υπηρχε σαν τις cosmote θα επαiρνα ενα router 5g και θα εκανα load balancing με την γραμμη την 100αρα. Αλλα που τετοια ονειρα.

Link to comment
Share on other sites

Ως παλιός της wind πελάτης,  τώρα που γίναμε Nova είδα πολλές διαφορές.  Σε κατάστημα της γειτονιάς (παλιο wind) που ρώτησα μου λένε υπομονή,  καινούργια αφεντικά. Θα δείξει. 

Link to comment
Share on other sites

Ως παλιός της wind πελάτης,  τώρα που γίναμε Nova είδα πολλές διαφορές.  Σε κατάστημα της γειτονιάς (παλιο wind) που ρώτησα μου λένε υπομονή,  καινούργια αφεντικά. Θα δείξει. 

Link to comment
Share on other sites

Ενώ παλαιότερα έπαιρνες το 13700 για ενεργοποίηση του 5g VoLTE κλπ πλέον σου λένε να καλέσεις το 13800 με χρέωση, μάλιστα.

Link to comment
Share on other sites

Ζητηστε από το τσατ μέσω της εφαρμογής 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, p_k said:

Ζητηστε από το τσατ μέσω της εφαρμογής 

Στο chat είναι ακόμα πιο άσχετοι…άστο. 

57 minutes ago, Arinos said:

Ενώ παλαιότερα έπαιρνες το 13700 για ενεργοποίηση του 5g VoLTE κλπ πλέον σου λένε να καλέσεις το 13800 με χρέωση, μάλιστα.

Ακριβώς αυτο,επιβεβαιώνω. 
 

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, p_k said:

Ζητηστε από το τσατ μέσω της εφαρμογής 

Έστειλα μήνυμα κυριολεκτικά με το που έκλεισα το τηλέφωνο, ακόμα περιμένω να συνδεθεί εκπρόσωπος.

Στο 13700 απάντησαν σε λιγότερο από λεπτό.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Nova γενικά

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...