Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Στων αλλων 2 εταιριων τα franchise δεν βλεπεις τετοια συμπεριφορα (εκτός μικρών εξαιρέσεων). Στην πλειοψηφία της κοκκινης οι υπάλληλοι ακολουθουν την γραμμη της εταιριας. Στης πρασινης η πλειοψηφία των κοσμοτε ειναι αδιάφορη και στα γερμανος παίζει πολλη πονηριά. Στην γουιντ καθε κατάστημα εχει την δικη της πολιτική. 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Chrischal1908 said:

Franchise είναι τα καταστήματα δυστυχώς. Ο εκάστοτε ιδιοκτήτης κάνει ότι θέλει για το κέρδος του. Οι υπάλληλοι δεν πρέπει να περνούν από σοβαρή εκπαίδευση από τον ιδιοκτήτη των καταστημάτων. Γίνεται χαμός με πίεση για να πιάσουν τους στόχους στα συμβόλαια.  Αυτό με τις sim στα καταστήματα απαράδεκτο. Το γνωρίζουν άραγε από τα κεντρικά της εταιρίας ή έχουν δώσει αυτή την εντολή;; Μακάρι να ήταν εταιρικά, ίσως ήταν καλύτερα για εμάς τους συνδρομητές.

Εκπαίδευση; Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις; Σε κατάστημα (franchise) εδώ και 3 χρόνια ψάχνει για "συνεργάτες-υπαλλήλους-στελέχη" ενώ όποιος πάει (υπάλληλος ή τεχνικός), κάθεται κανά μήνα και μετά ο επόμενος. Ποια ποιότητα λοιπόν μπορεί να προσφέρει το εν λόγω (και το κάθε παρόμοιο) κατάστημα στους πελάτες; Η μεν κεντρική Nova πιθανόν δεν μπορεί να ελέγξει όλα τα καταστήματα και τους "συνεργάτες" της, και έτσι ο καθένας έχει την δική του γραμμή βάση στόχων ή έτσι είναι η γενική οδηγία από τα κεντρικά. Αν και πιο πολύ πιστεύω την πρώτη περίπτωση και ότι στα εταιρικά καταστήματα ίσως να είναι καλύτερα τα πράγματα. Ας δοκιμάσει κάποιος την "τύχη" του σε κάποιο εταιρικό κατάστημα και ας μας πει την όλη εμπειρία του...

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από την απρεπή συμπεριφορά σήμερα, έβγαλαν και ένα νέο νόμο! Μου απαγόρευσαν την εξουσιοδότηση! 
Όμως, επειδή η εταιρεία θέλοντας και μη έχει αλλάξει χέρια, θα στείλω κανένα γράμμα μου φαίνεται στη united group, γιατί κάτι πάει στραβά! 

Link to comment
Share on other sites

Στα ιδιόκτητα καταστήματα η πλειοψηφία των υπαλλήλων ειναι βυζματα. Χοντρά βυζματα...
Θεσσαλονίκη υπάρχει κάποιο εταιρικό;
Link to comment
Share on other sites

Μέχρι και σήμερα καμία αναβάθμιση της εφαρμογής NOVA για Android, ώστε οι πελάτες μόνο τηλεόρασης, (εγώ για παράδειγμα έχω EON+ δορυφορικό), να μπορούν να διαχειρίζονται τις συσκευές τους...

Το μεγαλύτερο λάθος ενός ανθρώπου είναι όταν δεν καταλαβαίνει τα λάθη που κάνει, ώστε να τα διορθώσει!
Link to comment
Share on other sites

Από όσο γνωρίζω δεν υπάρχει κανένα μα κανένα ιδιόκτητο κατάστημα στην Ελλάδα, όλα είναι franchise.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, scream said:
16 minutes ago, Mobileras said:

 

Θεσσαλονίκη υπάρχει κάποιο εταιρικό;

Μέσα στη σελίδα τους, εκεί που λέει καταστήματα, βλέπεις τα εταιρικά ποια είναι (σαν Nova) 

Δεν είμαι σίγουρος βέβαια αν είναι όλα εταιρικά 

Edited by nikotsal
Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, hercoulis said:

Εκτός από την απρεπή συμπεριφορά σήμερα, έβγαλαν και ένα νέο νόμο! Μου απαγόρευσαν την εξουσιοδότηση! 
Όμως, επειδή η εταιρεία θέλοντας και μη έχει αλλάξει χέρια, θα στείλω κανένα γράμμα μου φαίνεται στη united group, γιατί κάτι πάει στραβά! 

Απαραδεκτο… βέβαια με τέτοιες εξουσιοδοτήσεις όμως γίνεται το sim swap που παίρνουν χρήματα μέσω e-banking.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Nikolas14 said:

Απαραδεκτο… βέβαια με τέτοιες εξουσιοδοτήσεις όμως γίνεται το sim swap που παίρνουν χρήματα μέσω e-banking.

Για αυτό ακριβώς που περιγράφεις υπάρχει η χρονική καθυστέρηση. Δεν χρειάζεται να μην δέχονται την εξουσιοδότηση. Δλδ η κατάκοιτη γιαγιά πώς θα πάει στο κατάστημα;

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, kalitexnis_g said:

Για αυτό ακριβώς που περιγράφεις υπάρχει η χρονική καθυστέρηση. Δεν χρειάζεται να μην δέχονται την εξουσιοδότηση. Δλδ η κατάκοιτη γιαγιά πώς θα πάει στο κατάστημα;

Εξουσιοδότηση μέσω gov.gr το ιδανικότερο.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

πέρασαν τέσσερις μέρες από την έναρξη της nova και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις μου...

Πρώτα από όλα, ο τίτλος του παρόντος τμήματος θα πρέπει να μετονομαστεί όπως και όλων των άλλων νημάτων και θεμάτων που περιέχουν τη λέξη wind, διότι πάρα πολύ απλά δεν υφίσταται πλέον αυτή η εταιρεία.

Δεύτερον, τα νέα προγράμματα συμβολαίου είναι πρωτοποριακά και ελκυστικά, διότι από το πιο μικρό περιλαμβάνουν απεριόριστη ομιλία και μηνύματα και μετά την κατανάλωση της ενσωματωμένης χρήσης δεδομένων συνεχίζεις με χαμηλή ταχύτητα.

Βέβαια η ταχύτητα είναι ιδιαιτέρως χαμηλή και θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 1 mbps...

Τρίτον, κάτι πρέπει να γίνει με την εφαρμογή my nova , πρώην my wind.

Όταν πρωτοβγήκε ήταν πρωτοποριακή και εξυπηρετική, όμως τώρα έχει παλιώσει και θέλει ολικη ανανέωση, μην πω ολική επαναφορά, διότι και εμφανισιακά χρειάζεται λίφτινγκ και παρουσιάζει κάποια bugs που δεν θα έπρεπε να τα παρουσιάζει.

Τέταρτον, από ό,τι έχω πληροφορηθεί ρωτώντας εγώ ο ίδιος, σε πολλά καταστήματα δεν έχουν φτάσει ακόμη νέες SIM της nova και ειδικά twin SIM... και μια και πιάνουμε το θέμα της twin SIM, άντε να δούμε πότε θα μπει και στην καρτοκινητή αυτή η υπηρεσία...

Πέμπτον...τι γίνεται με την extra SIM; θα βγει αυτή η υπηρεσία ποτέ ή όχι;

Έκτον, όσον αφορά τον προβληματισμό που διάβασα από ορισμένα μέλη σχετικά με την καρτοκινητή, έχω να πω ότι δεν πιστεύω πως θα απαξιωθεί σε καμιά περίπτωση.

Θα παραμείνει ως επιλογή, διότι έχει φανατικό κοινό και είναι οι ιδιαιτερότητες και ιδιομορφίες της ελληνικής αγοράς τέτοιες και ο τρόπος που έχει μάθει να φέρεται ο καταναλωτής, που δεν θα σταματήσει να υφίσταται.

Θα πει κάποιος ότι μπορεί να γίνει πιο ασύμφορη, θα το δούμε όμως στην πορεία αυτό το πράγμα.

Έβδομο και τελευταίο, θα ήθελα πιο εμπνευσμένες διαφημίσεις και όχι τόσο άνυδρες και άχρωμες. Αν ήταν κάτι που ξεχώριζε την προηγούμενη εταιρεία, ένα από τα πολλά που ξεχώριζε εν πάση περιπτώσει, ήταν οι φοβερές διαφημίσεις που είχε κάνει και τις οποίες αξίζει κάποιος να τις δει μέσα από το YouTube και θα καταλάβει πολλά πράγματα.

 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, p_k said:

Καλησπέρα,

πέρασαν τέσσερις μέρες από την έναρξη της nova και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις μου...

Πρώτα από όλα, ο τίτλος του παρόντος τμήματος θα πρέπει να μετονομαστεί όπως και όλων των άλλων νημάτων και θεμάτων που περιέχουν τη λέξη wind, διότι πάρα πολύ απλά δεν υφίσταται πλέον αυτή η εταιρεία.

Δεύτερον, τα νέα προγράμματα συμβολαίου είναι πρωτοποριακά και ελκυστικά, διότι από το πιο μικρό περιλαμβάνουν απεριόριστη ομιλία και μηνύματα και μετά την κατανάλωση της ενσωματωμένης χρήσης δεδομένων συνεχίζεις με χαμηλή ταχύτητα.

Βέβαια η ταχύτητα είναι ιδιαιτέρως χαμηλή και θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 1 mbps...

Τρίτον, κάτι πρέπει να γίνει με την εφαρμογή my nova , πρώην my wind.

Όταν πρωτοβγήκε ήταν πρωτοποριακή και εξυπηρετική, όμως τώρα έχει παλιώσει και θέλει ολικη ανανέωση, μην πω ολική επαναφορά, διότι και εμφανισιακά χρειάζεται λίφτινγκ και παρουσιάζει κάποια bugs που δεν θα έπρεπε να τα παρουσιάζει.

Τέταρτον, από ό,τι έχω πληροφορηθεί ρωτώντας εγώ ο ίδιος, σε πολλά καταστήματα δεν έχουν φτάσει ακόμη νέες SIM της nova και ειδικά twin SIM... και μια και πιάνουμε το θέμα της twin SIM, άντε να δούμε πότε θα μπει και στην καρτοκινητή αυτή η υπηρεσία...

Πέμπτον...τι γίνεται με την extra SIM; θα βγει αυτή η υπηρεσία ποτέ ή όχι;

Έκτον, όσον αφορά τον προβληματισμό που διάβασα από ορισμένα μέλη σχετικά με την καρτοκινητή, έχω να πω ότι δεν πιστεύω πως θα απαξιωθεί σε καμιά περίπτωση.

Θα παραμείνει ως επιλογή, διότι έχει φανατικό κοινό και είναι οι ιδιαιτερότητες και ιδιομορφίες της ελληνικής αγοράς τέτοιες και ο τρόπος που έχει μάθει να φέρεται ο καταναλωτής, που δεν θα σταματήσει να υφίσταται.

Θα πει κάποιος ότι μπορεί να γίνει πιο ασύμφορη, θα το δούμε όμως στην πορεία αυτό το πράγμα.

Έβδομο και τελευταίο, θα ήθελα πιο εμπνευσμένες διαφημίσεις και όχι τόσο άνυδρες και άχρωμες. Αν ήταν κάτι που ξεχώριζε την προηγούμενη εταιρεία, ένα από τα πολλά που ξεχώριζε εν πάση περιπτώσει, ήταν οι φοβερές διαφημίσεις που είχε κάνει και τις οποίες αξίζει κάποιος να τις δει μέσα από το YouTube και θα καταλάβει πολλά πράγματα.

 

Για την εxtrasim και την esim βιάζεσαι. Στα υπόλοιπα πάνω κάτω συμφωνούμε απλά είμαι περίεργος να δούμε τι θα γίνει με τη καρτοκινητή.

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

Θα έπρεπε να έχει γίνει εδώ και καιρό η προεργασία. Εκτός αν αργεί λόγω τεχνικών θεμάτων. 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, p_k said:

Θα έπρεπε να έχει γίνει εδώ και καιρό η προεργασία. Εκτός αν αργεί λόγω τεχνικών θεμάτων. 

Το έχουμε συζητήσει και άλλη φορά το θέμα. Δεν είναι απλό θέμα τεχνικά ιδιαίτερα όταν τόσα χρόνια έχει στηθεί με συγκεκριμένη φιλοσοφία. 

Επίσης δεν έχω ερευνήσει αν η united έχει κάτι αντίστοιχο στις άλλες εταιρίες που έχει στην ιδιοκτησία της.

Edited by cmvr

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

Μήπως το  αυτο θέμα πρέπει να μετανομαστεί σε "Περί... Nova γενικά" ? αν οχι γιατι?

Link to comment
Share on other sites

On 6/1/2023 at 9:52 ΜΜ, Pppe said:

Στο να "είμαι κουραστικός" που έγραψε κάποιος εδώ μέσα δεν είναι Χαρακτηρισμός,έτσι; ΟΚ: Βέβαια όταν καταρρέουν τα θέσφατα (επί πληρωμεί ή όχι) είναι "φυσιολογικό" να αισθάνεται κανείς έτσι.

Κατ'εμέ δε θέλει πολύ λεπτομέρεια και οι πρακτικές της υποτιθέμενα "νέας" εταιρίας, απλά οι πρακτικές της στο άμεσο μέλλον θα αναδείξουν τα παρακάτω που αποκαλώ "ΔΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ NOVA":

Έχουν αλλάξει Νοοτροπία οι υπάλληλοί της (πχ εξυπηρέτηση) {που εξαρτάται από παράγοντες πχ κατάρτιση, εξειδίκευση στο αντικείμενο και ενδιαφέρον, αλλά ας το αφήσουμε};

Έχει αλλάξει δομή η εταιρία (που επηρεάζει και τη λειτουργία της} ή ΜΟΝΟ ΟΝΟΜΑ;

Και πιο σημαντικό (για τους επαΐοντες): Έχει αλλάξει Νοοτροπία ο κόσμος στον οποίο απευθύνονται {που και αυτό εξαρτάται πχ μαύρο χρήμα, επιδόματα κλπ , αλλά δε το πολυαναλύω} ;

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ._

Πώς περιμενέτε "αλλαγές", λοιπόν;

Οι τακτικές / λεπτομέρειες στο άμεσο μέλλον (πχ έως 11/1/2024) ΑΠΛΑ θα αναδείξουν την ορθότητα/ αντικειμενικότητα των λεγομένων μου.

Και κανένα "συναίσθημα" να βγάλω δεν έχω καμιά ανάγκη: Απευθύνομαι μόνο σε όσους ΜΠΟΡΟΥΝ και ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ να καταλάβουν τι "παίζει". Αδιάφορα πέρα από το το "ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ" για μένα.

Σιγά -σιγά όλο και περισσότεροι (ακόμα και το υποτιθέμενο "φανατικό κοινό" που γράφεται παραπάνω!!!! ) θα έρχονται στα λόγια μου.

Και μόνο που το γράφω αυτό, θα το αρνηθούνε και "πάλι πίσω", βέβαια.

Έτσι κι αλλιώς γνωρίζουμε τα Χαρακτηριστικά/Ιδιότητες όσοι παραμένουν αντικειμενικοί:

3 ώρες πριν, p_k said:

Έκτον, όσον αφορά τον προβληματισμό που διάβασα από ορισμένα μέλη σχετικά με την καρτοκινητή, έχω να πω ότι δεν πιστεύω πως θα απαξιωθεί σε καμιά περίπτωση.

Θα παραμείνει ως επιλογή, διότι έχει φανατικό κοινό και είναι οι ιδιαιτερότητες και ιδιομορφίες της ελληνικής αγοράς τέτοιες και ο τρόπος που έχει μάθει να φέρεται ο καταναλωτής, που δεν θα σταματήσει να υφίσταται.

Θα πει κάποιος ότι μπορεί να γίνει πιο ασύμφορη, θα το δούμε όμως στην πορεία αυτό το πράγμα.

Αααα και "ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕΤΡΑΕΙ"._ Κανένας "συναισθηματισμός". Ότι ο έλληνας "παθαίνει και 1 δις φορές , χωρίς ποτέ να μαθαίνει", γεγονός βέβαια.

Κάτι "τέτοια" σα τα παραπάνω αντικειμενικά που γράφω διαβάζει και στουμπώνει ακόμη περισσότερο στα κολλήματά του. ΚΑΛΑ ΠΑΘΗΜΑΤΑ.

Edited by Pppe
Link to comment
Share on other sites

διαβάζω τα μηνυματα σας από λίγο πριν τη μετάβαση και πραγματικά απορώ, αλήθεια, σαν χρήστες WIND, πιστεύετε ότι θα αλλάξει κάτι προς το καλύτερο με τη NOVA?

Ειδικά τώρα μετά την ενοποίηση, και οι τρεις πάροχοι έχουν σταθερή, ίντερνετ, τηλεόραση και κινητή. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως θα προωθήσουν τα συμβόλαια μέσω εκπτώσεων γιατί ο καθένας μας πλέον εκτός από το ίντερνετ, χρησιμοποιεί και τηλεόραση. Ακόμα κι εγώ σκέφτομαι μόλις λήξει το σταθερό στην COTE να πάω προς VF μεριά να έχω και DISNEY μαζι με NETFLIX & AMAZON PRIME. 
 

Ήμουν συνδρομητής από εποχές TIM, αλλά όλο αυτό με τις προσφορές, εμένα τουλάχιστον, με κούρασε. Από τη μία μου έστελναν προσωπικές προσφορές τυπου "5€ όλα απεριόριστα", τις έβαζα ΟΛΕΣ (έπαιρναν σταθερά 20-30€/μήνα) και ξαφνικά κόπηκαν όλες οι προσωποποιημένες και όλες οι άλλες ήταν με ημερομηνία λήξης. Συγγνώμη, αλλά κάποιος που βασίζεται στο unlimited, δεν γίνεται να ζεί με προσωπικές προσφορες ή με ημερομηνία λήξης. Οπότε η μετάβαση στο COTE UNLIMITED XL στα 30€ έγινε χωρίς δεύτερη σκέψη και με άμεση ενεργοποιηση.

Συν ότι η WIND τα έπαιρνε χωρίς να καν να προσφέρει υπηρεσίες. Ήθελα να μοιραστώ τα data με μοντεμ? Σιγά μην σου δώσουμε δεύτερη SIM. Τι, θες δεύτερη κάρτα στο iPhone? Τι είναι η eSIM?

Για να μη θυμηθώ την τελευταία περιπέτεια που είχα πριν φύγω που είχα ζητήσει απενεργοποιηση τηs SIM λόγω κλοπής, δεν μου είχαν πει ότι θέλει έως 5 εργάσιμες για να ξανα έχω το ίδιο νούμερο και στο τέλος εμεινα 2 βδομάδες χωρίς τηλ και μετά από καταγγελίες στην ΕΕΤΤ μου έδωσαν δωρέαν 15€ κάρτα για να μου ζητήσουν συγγνώμη.

WIND/NOVA = Ο ορισμος του "ό,τι πληρώνεις, παίρνεις". 

Edited by ParafronGR

spacer.png& άλλα που δεν φαίνονται =(

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

NOVA: "Ό,τι πληρώνεις ΔΕ το παίρνεις, αλλά ΕΑΝ το έδινες αλλού ΚΑΙ ΠΑΛΙ δε θα το πάρεις, καθώς παρασύρει και τους υπόλοιπους".

Λύση? Σκεφτείτε και λίγο.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στο φόρουμ και καλή Κυριακή. Ένα άλλο ενδιαφέρον "κομμάτι" της τακτικής που θα ακολουθήσουν από δω και πέρα (καθώς μέχρι την ημέρα της ενοποίησης δεν θα γινόταν να το δούμε) είναι στο αν θα συνεχίσουν να επιβάλλουν το αισχρό και απαράδεκτο κατ εμέ "τέλος επανασύνδεσης" όπως το αποκαλούσε η windιτσα στη σταθερή της τηλεφωνία αν κάποιος δεν πλήρωνε έγκαιρα για τον οποιοδήποτε λόγο. Ο, τι πιο ύπουλο σε τακτική που επιβαλλόταν μαχαίρι μόλις ξεπερνούσε κάποιος το όριο των 15 ημερών αν θυμάμαι καλά. Όμως αυτό θα φανεί μάλλον από τους επόμενους λογαριασμούς που θα εκδοθούν. Μη ψηθεί κανένας να δοκιμάσει πάντως Και οι δύο εταιρείες πριν την ενοποίηση σου έκοβαν κατευθείαν τις υπηρεσίες στο δεκαπενθημερο μέχρι πρότινος, οπότε δε νομίζω να άλλαξε κάτι τώρα.. Εκτός και αν πούμε ότι δύο αρνητικά ίσον ένα θετικό από μαθηματικής απόψεως

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, ParafronGR said:

διαβάζω τα μηνυματα σας από λίγο πριν τη μετάβαση και πραγματικά απορώ, αλήθεια, σαν χρήστες WIND, πιστεύετε ότι θα αλλάξει κάτι προς το καλύτερο με τη NOVA?

Ειδικά τώρα μετά την ενοποίηση, και οι τρεις πάροχοι έχουν σταθερή, ίντερνετ, τηλεόραση και κινητή. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως θα προωθήσουν τα συμβόλαια μέσω εκπτώσεων γιατί ο καθένας μας πλέον εκτός από το ίντερνετ, χρησιμοποιεί και τηλεόραση. Ακόμα κι εγώ σκέφτομαι μόλις λήξει το σταθερό στην COTE να πάω προς VF μεριά να έχω και DISNEY μαζι με NETFLIX & AMAZON PRIME. 
 

Ήμουν συνδρομητής από εποχές TIM, αλλά όλο αυτό με τις προσφορές, εμένα τουλάχιστον, με κούρασε. Από τη μία μου έστελναν προσωπικές προσφορές τυπου "5€ όλα απεριόριστα", τις έβαζα ΟΛΕΣ (έπαιρναν σταθερά 20-30€/μήνα) και ξαφνικά κόπηκαν όλες οι προσωποποιημένες και όλες οι άλλες ήταν με ημερομηνία λήξης. Συγγνώμη, αλλά κάποιος που βασίζεται στο unlimited, δεν γίνεται να ζεί με προσωπικές προσφορες ή με ημερομηνία λήξης. Οπότε η μετάβαση στο COTE UNLIMITED XL στα 30€ έγινε χωρίς δεύτερη σκέψη και με άμεση ενεργοποιηση.

Συν ότι η WIND τα έπαιρνε χωρίς να καν να προσφέρει υπηρεσίες. Ήθελα να μοιραστώ τα data με μοντεμ? Σιγά μην σου δώσουμε δεύτερη SIM. Τι, θες δεύτερη κάρτα στο iPhone? Τι είναι η eSIM?

Για να μη θυμηθώ την τελευταία περιπέτεια που είχα πριν φύγω που είχα ζητήσει α

2 ώρες πριν, ParafronGR said:

διαβάζω τα μηνυματα σας από λίγο πριν τη μετάβαση και πραγματικά απορώ, αλήθεια, σαν χρήστες WIND, πιστεύετε ότι θα αλλάξει κάτι προς το καλύτερο με τη NOVA?

Ειδικά τώρα μετά την ενοποίηση, και οι τρεις πάροχοι έχουν σταθερή, ίντερνετ, τηλεόραση και κινητή. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως θα προωθήσουν τα συμβόλαια μέσω εκπτώσεων γιατί ο καθένας μας πλέον εκτός από το ίντερνετ, χρησιμοποιεί και τηλεόραση. Ακόμα κι εγώ σκέφτομαι μόλις λήξει το σταθερό στην COTE να πάω προς VF μεριά να έχω και DISNEY μαζι με NETFLIX & AMAZON PRIME. 
 

Ήμουν συνδρομητής από εποχές TIM, αλλά όλο αυτό με τις προσφορές, εμένα τουλάχιστον, με κούρασε. Από τη μία μου έστελναν προσωπικές προσφορές τυπου "5€ όλα απεριόριστα", τις έβαζα ΟΛΕΣ (έπαιρναν σταθερά 20-30€/μήνα) και ξαφνικά κόπηκαν όλες οι προσωποποιημένες και όλες οι άλλες ήταν με ημερομηνία λήξης. Συγγνώμη, αλλά κάποιος που βασίζεται στο unlimited, δεν γίνεται να ζεί με προσωπικές προσφορες ή με ημερομηνία λήξης. Οπότε η μετάβαση στο COTE UNLIMITED XL στα 30€ έγινε χωρίς δεύτερη σκέψη και με άμεση ενεργοποιηση.

Συν ότι η WIND τα έπαιρνε χωρίς να καν να προσφέρει υπηρεσίες. Ήθελα να μοιραστώ τα data με μοντεμ? Σιγά μην σου δώσουμε δεύτερη SIM. Τι, θες δεύτερη κάρτα στο iPhone? Τι είναι η eSIM?

Για να μη θυμηθώ την τελευταία περιπέτεια που είχα πριν φύγω που είχα ζητήσει απενεργοποιηση τηs SIM λόγω κλοπής, δεν μου είχαν πει ότι θέλει έως 5 εργάσιμες για να ξανα έχω το ίδιο νούμερο και στο τέλος εμεινα 2 βδομάδες χωρίς τηλ και μετά από καταγγελίες στην ΕΕΤΤ μου έδωσαν δωρέαν 15€ κάρτα για να μου ζητήσουν συγγνώμη.

WIND/NOVA = Ο ορισμος του "ό,τι πληρώνεις, παίρνεις". 

 

Καλημέρα σε όλους, μάλλον παιχνιδιάρικο το ύφος παρά προσμονή για κάτι καινούργιο θα το έλεγα 🤤

στα περισσότερα συμφωνούμε, ιδίως για το ότι δίνεις παίρνεις, το κακο είναι ότι η νέα nova θέλει να σε κλειδώσει σε αυτή τη φθηνιάρικη (όχι φθηνή) φιλοσοφία με συμβόλαιο με το έτσι θέλω, προσωπικά δεν θα πάρω.

Η νέα διαφήμιση τα λέει όλα: 'unlimited πακέτα με απεριόριστα λεπτά ομιλίας και τα gb που χρειάζεσαι 🤣🤣 μόνο 13 ευρω'

δεν λέει πουθενά 2gb, να ακούσεις δηλαδή 13 ευρώ το μήνα και να πεις ουαου, τζάμπα πράμα 🤣🤣 θα τρέξω να πάρω 

αυτό που έχει πιο μεγάλη σημασία είναι ότι μπορεί να παρασύρει και τους άλλους και να μειώσουν τις εναλλακτικές επιλογές.

στην ουσία strategic planning από την united group στο δρόμο για μονοπωλιακές καταστάσεις από όλους με καρότο τα 13 ευρώ, τζάμπα πράγμα πάρε κόσμε 

 

 

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πριν, nikotsal said:

Μέσα στη σελίδα τους, εκεί που λέει καταστήματα, βλέπεις τα εταιρικά ποια είναι (σαν Nova) 

Δεν είμαι σίγουρος βέβαια αν είναι όλα εταιρικά 

Στα αποτελέσματα (σαν Nova) τα περισσότερα αν όχι όλα είναι franchise.

2 ώρες πριν, johnny_htc said:

Καλημέρα στο φόρουμ και καλή Κυριακή. Ένα άλλο ενδιαφέρον "κομμάτι" της τακτικής που θα ακολουθήσουν από δω και πέρα (καθώς μέχρι την ημέρα της ενοποίησης δεν θα γινόταν να το δούμε) είναι στο αν θα συνεχίσουν να επιβάλλουν το αισχρό και απαράδεκτο κατ εμέ "τέλος επανασύνδεσης" όπως το αποκαλούσε η windιτσα στη σταθερή της τηλεφωνία αν κάποιος δεν πλήρωνε έγκαιρα για τον οποιοδήποτε λόγο. Ο, τι πιο ύπουλο σε τακτική που επιβαλλόταν μαχαίρι μόλις ξεπερνούσε κάποιος το όριο των 15 ημερών αν θυμάμαι καλά. Όμως αυτό θα φανεί μάλλον από τους επόμενους λογαριασμούς που θα εκδοθούν. Μη ψηθεί κανένας να δοκιμάσει πάντως emoji14.png Και οι δύο εταιρείες πριν την ενοποίηση σου έκοβαν κατευθείαν τις υπηρεσίες στο δεκαπενθημερο μέχρι πρότινος, οπότε δε νομίζω να άλλαξε κάτι τώρα.. Εκτός και αν πούμε ότι δύο αρνητικά ίσον ένα θετικό από μαθηματικής απόψεως emoji1787.pngemoji1787.pngemoji1787.png

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Το λέει. 7.70€ το τέλος επανασύνδεσης. Καλό μεροκάματο.

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

On 13/1/2023 at 6:48 ΜΜ, Mobileras said:

Μετά που έμαθα σήμερα ότι τελικά η Wind εξαγόρασε την Nova, σιγουρεύτηκα ότι δεν θα αλλάξει κάτι. 

Από ότι ξέρουμε, δεν εξαγόρασε η Wind την Nova, ούτε το αντίστροφο. Ένας όμιλος (United Group) αρχικά εξαγόρασε την Nova και στην συνέχεια εξαγόρασε και την Wind. Οπότε οι δύο εταιρείες έγιναν ένα, υπό την ομπρέλα της United group. 

Τώρα, το αν θα αλλάξει κάτι προς το καλύτερο, προς το χειρότερο, ή αν παραμείνει στάσιμο είναι ένα άλλο θέμα και είναι υποκειμενικό. 

Προσωπική μου άποψη είναι ότι σίγουρα θα αλλάξουν πράγματα (η αγορά συνεχώς μεταβάλλεται) και κάποιους θα τους βολέψουν τα νέα πακέτα και κάποιους άλλους όχι. 

Το σίγουρο είναι ότι χρειάζεται κάποιος, με βάση τις προσωπικές του ανάγκες σήμερα, να κάνει μια σωστή έρευνα αγοράς και το αποτέλεσμα που θα βγει τώρα, πιθανόν να μην είναι το ίδιο μετά από πχ 1 χρόνο. Και αυτό είναι οκ. 

Link to comment
Share on other sites

Για να μην είμαι "υποκειμενικός" ως προς τα: 1) εάν θα αλλάξει προς το χειρότερο και 2) εάν θα αλλάξουν τα πράγματα στην αγορά κινητής στη χώρα μας στη δεκαετία που διερχόμαστε, θα πρότεινα, έστω να το σκεφτούν οι υποψήφιοι πελάτες της "νέας" εταιρίας/εξ εξαγοράς να περιμένουν "πως" θα απαντήσουν στους επόμενους μήνες του έτους αυτού και οι άλλες 2 εταιρίες, όσο κι αν κατά την εκτίμησή μου (και όχι "αντικειμενικά", όσο κι αν αποδειχτεί εξ΄αποτελέσματος από τα ίδια τα πράματα/ de facto) είναι μια "κακή αρχή" από την 11/1/2023 που δημιουργεί "κακό προηγούμενο" και για τις άλλες εταιρίες.

Μπορεί (έστω με ελάχιστες πιθανότητες πια) κάποια από τις άλλες εταιρίες να αποδειχτεί πιο οξυδερκής και για την ίδια την πορεία της στην ελληνική αγορά κινητής:
ΑΣ ΑΝΑΜΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ NOVA. ΟΙ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΟΥΝ ΜΕΤΑ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΚΙΝΗΣΕ ΗΔΗ Η NOVA.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...