Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

μπράβο σε όλες τις εταιρίες που κάνουν κινήσεις για την ελαφρυνση των πληγέντων! μακάρι και το κράτος να ακολουθήσει...

 

Αυτό με το κράτος ακούγεται σαν ανέκδοτο :lol: Μπράβο στη Wind και από εμένα ;)

Link to comment
Share on other sites

Παράλληλα, για τους κατοίκους - πελάτες συμβολαίου WIND, η εταιρεία προσφέρει Δωρεάν το πάγιο του επόμενου μήνα. Αντίστοιχα, στους κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q από σήμερα 29/01/14 έως και τις 4/02/14 προσφέρεται δωρεάν χρόνος ομιλίας αξίας 1500 λεπτών.

 

 

Κάπου διάβασα ότι έδωσε παράταση στα δωρεάν λεπτα μέχρι τις 7/2...κίνηση προς τη σωστή κατευθυνση

Link to comment
Share on other sites

Η ιστορία έχει ως εξής:

Έχω σταθερό τηλέφωνο (ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ) με κάποια εταιρεία σταθερής τηλεφωνίας και η σύζυγος έχει κινητό τηλέφωνο στο όνομα της με την wind.

Την καλούνε λοιπόν προχτές στο κινητό της από το νούμερο 6938302523 και την παραμυθιάζουνε με την παρακάτω προσφορά:

10€ τον μήνα για σταθερό απεριόριστα αστικά υπεραστικά, internet 24mbs και 3 ώρες δωρεάν προς κινητά.

Τους λέει οκ αλλά μιλήστε με τον σύζυγο πρώτα γιατί το τηλέφωνο είναι στο όνομα του.

Μέχρι εδώ καλά....

Χωρίς να με καλέσει λοιπόν κανείς εμένα στο τηλέφωνο, σήμερα έρχεται ένα ωραιότατο sms στην γυναίκα που γράφει:

Στις 18 του μήνα η φορητότητα της γραμμής σας θα ολοκληρωθεί !!!!

Φορτώνω και τους παίρνω τηλέφωνο και μου λένε το θεϊκό

1) Υπάρχει σε εξέλιξη αίτημα για μεταφορά της γραμμής σας στην wind με πάγιο 25€ τον μήνα !

2) Δεν μπορείτε να ακυρώσετε ούτε εσείς (που είναι δική μου η γραμμή - στο όνομα μου) ούτε η σύζυγος την αίτηση φορητότητας από το τηλέφωνο !

Πρέπει να πάει Η ΙΔΙΑ από ένα κατάστημα και να κάνει αίτηση διακοπής !!!!

Γίναμε μπίλιες !

Τι λέτε ρε απατεώνες ?

Και ρωτάω αγαπητοί φίλοι μου

Πως μπορεί μια εταιρεία να πάρει την γραμμή μου

1) Τάζοντας λαγούς με πετραχήλια

2) Χωρίς την υπογραφή μου ?

3) Χωρίς να συναινέσω ΕΓΩ ?

 

Ποια η γνώμη σας ?

Τι θα κάνατε στην θέση μου ?

Link to comment
Share on other sites

Τηλέφωνο στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή...χθες! Προσωπικά θα έβαζα και τον δικηγόρο μου να τους καλέσει και να τους "τρίξει" τα δόντια...

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

παρε τηλέφωνο το 13800 ρώτα ποιος αντιπρόσωπος σου έκανε την αίτηση, που είναι η διεύθυνση και πήγαινε απο εκεί κατευθείαν. Απλά μην είσαι Αθήνα εσύ κι αυτοί σε καμια Θεσσαλονίκη...
Link to comment
Share on other sites

:worry: Τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά ρε γμτ! Πού ζούμε πια! :cry:

 

Ζούμε στη ζούγκλα που ο θάνατος ενός είναι η σωτηρία του άλλου.

Μας έχουν καταντήσει να τρωγόμαστε μεταξύ μας!

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ πιστεύω ότι με μια καταγγελία θα βρεις εύκολα την άκρη. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει έντυπο με την υπογραφή σου, ούτε κάποιο ψηφιακό πιστοποιητικό που υποκαθιστά την υπογραφή σου (π.χ. αποστολή αίτησης με email και ψηφιακή υπογραφή), όλα είναι παράνομα.
Link to comment
Share on other sites

εδώ είναι ελλάντα !

και η χαζομάρα είναι πως οι εταιρείες μας κάνουν ότι θέλουν....

-ή παει η ίδια από ένα κατάστημα wind και ζητάει ακύρωση και τελειώσαμε

(ρίχνω τα μούτρα μου και είναι σαν να παραδέχομαι ότι έκανε αίτηση )

-ή τους γράφω κανονικά και περιμένω να δω που θα βγει

(χρεώσεις και από τους δυο παρόχους) !!!!

-ή τους κυνηγάω δικαστικώς

Link to comment
Share on other sites

Κάνε ένα χαρτί με το οποίο αναφέρεις τα πάντα. Βάσει νόμου, είναι υποχρεωμένοι να σου απαντήσουν γραπτώς, αν θυμάμαι μέσα σε 10 εργάσιμες.
Link to comment
Share on other sites

Το προγραμμα εχει 25 ευρω αλλα παιρνεισ και αλλα 15 ευρω έκπτωση λόγω του κινητού άρα θα πληρώνεις 10 ευρώ.όσον αφορά το τηλέφωνο έχεις δίκιο που δεν σε πήραν καν τηλέφωνο να πάρουν την άδεια σου. Την επόμενη φορά πες τη γυναίκα σου να πάει σε κατάστημα και όχι ας το τηλέφωνο.να ξέρει με ποιον μίλησε.
Link to comment
Share on other sites

στην wind που τους κάλεσα δεν μου είπα για έκπτωση λογω κινητού

μου είπαν η τιμή είναι πολύ καλή από 45 θα το πάρετε 25€ !

όταν δε τους ρώτησα πως κάνετε φορητότητα χωρίς να με έχετε ενημερώσει και χωρίς να εχω υπογράψει εκεί η απάντηση τους ήταν.....

σιωπή....

Link to comment
Share on other sites

Παίδες το έχει και κάποιος άλλος αυτό? Δεν παίζει σε 2.3? Κάποια λύση?

Αναβοσβήνει η οθόνη γρήγορα και είναι τρομερά κουραστικό. Φυσικά δεν την παλεύεις να δεις τα δεδομένα και απλά την κλείνεις. Μόνο σε αυτήν την εφαρμογή το έχω πετύχει αυτό.

Κάποια πρόταση?

Link to comment
Share on other sites

Από περιέργεια εγκατέστησα πριν από λίγο και εγώ την F2G εφαρμογή στο Atrix μου (έχει Android 2.3.4 με την επίσημη 45.31.1.MB860.NonEFIGSRetail.en.EU) και δεν αντιμετώπισα το πρόβλημα που περιγράφεις.

 

Μήπως έχεις εγκατεστημένο κάτι άλλο που την ενοχλεί;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα! Πριν από περίπου 5 χρόνια (ίσως και παραπάνω) είχα στο κατάστημα μου σταθερό και internet wind (χωρίς πάγιο ΟΤΕ) για ένα μεγάλο διάστημα έμεινα χωρίς internet (περίπου 4 μήνες) το πρόβλημα το γνωστοποίησα στην εταιρία και φυσικά κάθε βδομάδα καλούσα την εξυπηρέτηση πελατών για να μαθαίνω εξελίξεις... μετά από 4 μήνες αναμονής και με τις διαβεβαιώσεις της εταιρίας ότι για το τετράμηνο που πληρώνω την υπηρεσία και δεν μου παρέχεται θα πιστωθούν στον λογαριασμό μου. (πλήρωνα κανονικά και ας μην είχα internet) εν τέλει λύση δεν φαινόταν στον ορίζοντα και αποφασίζω να μην πληρώσω 2 μήνες και παράλληλα να πάω σε άλλη εταιρία. όπως και έγινε! Καμία ενόχληση από την wind για το οφειλόμενο ποσό κανένας λογαριασμός δεν μου ήρθε όπως φυσικά και κανένα δικηγορικό γραφείο δεν με κάλεσε για με ενημερώσει για την οφειλή μου!!!! Πριν μια εβδομάδα πήγα σε ένα κατάστημα wind για να κάνω νέα σύνδεση κινητού. άφου έδωσα ότι δικαιολογητικό μου ζητήθηκε υπέγραψα και έφυγα περιμένοντας να με ενημερώσουν μόλις ήταν έτοιμο... έλα όμως που με καλεί το κατάστημα την επομένη και μου γνωστοποιεί ότι το αίτημα μου δεν μπορεί να γίνει δεκτό γιατί παρουσιάζετε στο σύστημα μια οφειλή 97€ και ότι για να προχωρήσουμε θα έπρεπε να καλύψω την οφειλή μου και να <<<<ΠΛΗΡΩΣΩ εγγύηση!!!! 150€ :blink: !!!!!!!!!!!>>>>>> η λύση θα μου πείτε είναι να μην πάω στην wind και να επιλέξω άλλο δίκτυο αλλά το θέμα είναι πως δεν θέλω να χρωστάω και αν τελικά επιλέξω άλλο δίκτυο πως μπορώ να κλείσω την υπόθεση μου??? :confused:
fake! :X
Link to comment
Share on other sites

Φίλε είσαι αρχηγός, έχουμε ακριβώς την ίδια έκδοση. Οπότε τι στο κέρατο να φταίει?...

 

Εντάξει, μία βόλτα από τις εγκατεστημένες εφαρμογές και το βρήκα. Ήταν το big font.

Το οποίο είναι λίγο θέμα γιατί το κινητό το χρησιμοποιεί η μάνα μου.

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε μου

Edited by SCHUMIFER
Link to comment
Share on other sites

Στείλε ενυπόγραφη επιστολή προς το τμήμα παραπόνων της εταιρείας μέσω FAX ή μέσω ταχυδρομείου εξηγώντας το γιατί υπάρχει αυτή η οφειλή και το λόγο για τον οποιό έφυγες από την εταιρεία παλαιότερα. Λογικά πρέπει να σου αναγνωριστεί η μη παροχή υπηρεσιών το διάστημα εκείνο και να σου πιστωθεί το ποσό. Κακώς που δεν έγινε αυτό τότε, ίσως έπρεπε να το κυνηγήσεις πριν φύγεις με φορητότητα.
Link to comment
Share on other sites

Αν η WIND αποφασιζε να ξεφυγει απο την λιθινη εποχη στην παροχη του mobile internet και παρειχε 3G στην σεισμοπληκτη Κεφαλλονια, μπορουσε να αποδειξει οτι σεβεται τον καταναλωτη της.

Μεχρι τοτε, απλα μας δουλευει προσφεροντας χαμηλης ποιοτητας υπηρεσιες.

Ειμαι υποστηρικτης και θιασωτης της WIND και σεβομαι βαθυτατα την προσπαθεια της για σπασιμο του περιβοητου καρτελ που ξεσκισε τις τσεπες των Ελληνων καταναλωτων, αλλα αυτη η ξεφτυλα με την Κεφαλλονια και την ποιοτητα παροχης υπηρεσιων φωνης και δεδομενων στην κινητη, ειναι απλα απαραδεκτη.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω... Ξέρει κανείς όταν λήξει το συμβόλαιο της καρτοσύνδεσης με την προσφορά στα 9,60 τι γίνεται; Πάει στην κανονική τιμή ή ξαναγίνεται προσφορά;
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω... Ξέρει κανείς όταν λήξει το συμβόλαιο της καρτοσύνδεσης με την προσφορά στα 9,60 τι γίνεται; Πάει στην κανονική τιμή ή ξαναγίνεται προσφορά;

 

Κανονικά ανεβαίνει στα φυσιολογικά επίπεδα αλλά αν πάρεις τηλέφωνο νομίζω θα συνεχίσουν την έκπτωση ή πας από κάποιο κατάστημα

Link to comment
Share on other sites

σε περιπτώσεις εκτακτης ανάγκης ωστόσο, είναι πιο σημαντική η ομιλία θεωρώ...

 

Γραφω πιο πανω ΚΑΙ για χαμηλης ποιοτητας υπηρεσιες φωνης, ( κλησεις ομιλιας δηλαδη)

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...