Tethys Δημ. February 4, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 4, 2014 μπράβο σε όλες τις εταιρίες που κάνουν κινήσεις για την ελαφρυνση των πληγέντων! μακάρι και το κράτος να ακολουθήσει... Αυτό με το κράτος ακούγεται σαν ανέκδοτο :lol: Μπράβο στη Wind και από εμένα ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
petars Δημ. February 4, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 4, 2014 Παράλληλα, για τους κατοίκους - πελάτες συμβολαίου WIND, η εταιρεία προσφέρει Δωρεάν το πάγιο του επόμενου μήνα. Αντίστοιχα, στους κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q από σήμερα 29/01/14 έως και τις 4/02/14 προσφέρεται δωρεάν χρόνος ομιλίας αξίας 1500 λεπτών. Κάπου διάβασα ότι έδωσε παράταση στα δωρεάν λεπτα μέχρι τις 7/2...κίνηση προς τη σωστή κατευθυνση Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GBliss Δημ. February 4, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 4, 2014 Αυτό που κάνει η εταιρεία είναι πραγματικά συγκλονιστικό... Μπράβο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
abfabgal Δημ. February 6, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2014 επιτέλους υπάρχει ευαισθητοποίηση! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
neofitosgr Δημ. February 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2014 Η ιστορία έχει ως εξής: Έχω σταθερό τηλέφωνο (ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ) με κάποια εταιρεία σταθερής τηλεφωνίας και η σύζυγος έχει κινητό τηλέφωνο στο όνομα της με την wind. Την καλούνε λοιπόν προχτές στο κινητό της από το νούμερο 6938302523 και την παραμυθιάζουνε με την παρακάτω προσφορά: 10€ τον μήνα για σταθερό απεριόριστα αστικά υπεραστικά, internet 24mbs και 3 ώρες δωρεάν προς κινητά. Τους λέει οκ αλλά μιλήστε με τον σύζυγο πρώτα γιατί το τηλέφωνο είναι στο όνομα του. Μέχρι εδώ καλά.... Χωρίς να με καλέσει λοιπόν κανείς εμένα στο τηλέφωνο, σήμερα έρχεται ένα ωραιότατο sms στην γυναίκα που γράφει: Στις 18 του μήνα η φορητότητα της γραμμής σας θα ολοκληρωθεί !!!! Φορτώνω και τους παίρνω τηλέφωνο και μου λένε το θεϊκό 1) Υπάρχει σε εξέλιξη αίτημα για μεταφορά της γραμμής σας στην wind με πάγιο 25€ τον μήνα ! 2) Δεν μπορείτε να ακυρώσετε ούτε εσείς (που είναι δική μου η γραμμή - στο όνομα μου) ούτε η σύζυγος την αίτηση φορητότητας από το τηλέφωνο ! Πρέπει να πάει Η ΙΔΙΑ από ένα κατάστημα και να κάνει αίτηση διακοπής !!!! Γίναμε μπίλιες ! Τι λέτε ρε απατεώνες ? Και ρωτάω αγαπητοί φίλοι μου Πως μπορεί μια εταιρεία να πάρει την γραμμή μου 1) Τάζοντας λαγούς με πετραχήλια 2) Χωρίς την υπογραφή μου ? 3) Χωρίς να συναινέσω ΕΓΩ ? Ποια η γνώμη σας ? Τι θα κάνατε στην θέση μου ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cna Δημ. February 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2014 Τηλέφωνο στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή...χθες! Προσωπικά θα έβαζα και τον δικηγόρο μου να τους καλέσει και να τους "τρίξει" τα δόντια... Παράθεση 1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763 2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DemetreKre Δημ. February 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2014 παρε τηλέφωνο το 13800 ρώτα ποιος αντιπρόσωπος σου έκανε την αίτηση, που είναι η διεύθυνση και πήγαινε απο εκεί κατευθείαν. Απλά μην είσαι Αθήνα εσύ κι αυτοί σε καμια Θεσσαλονίκη... Παράθεση Αγγελία: [ Πώληση ] Wind F2G <<Ειδικής Προσφοράς>> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
LG1 Δημ. February 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2014 :worry: Τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά ρε γμτ! Πού ζούμε πια! :cry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DemetreKre Δημ. February 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2014 :worry: Τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά ρε γμτ! Πού ζούμε πια! :cry: Ζούμε στη ζούγκλα που ο θάνατος ενός είναι η σωτηρία του άλλου. Μας έχουν καταντήσει να τρωγόμαστε μεταξύ μας! Παράθεση Αγγελία: [ Πώληση ] Wind F2G <<Ειδικής Προσφοράς>> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lambrosbouk Δημ. February 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2014 Κι εγώ πιστεύω ότι με μια καταγγελία θα βρεις εύκολα την άκρη. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει έντυπο με την υπογραφή σου, ούτε κάποιο ψηφιακό πιστοποιητικό που υποκαθιστά την υπογραφή σου (π.χ. αποστολή αίτησης με email και ψηφιακή υπογραφή), όλα είναι παράνομα. Παράθεση http://lambrosbouk.wordpress.com/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
neofitosgr Δημ. February 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2014 εδώ είναι ελλάντα ! και η χαζομάρα είναι πως οι εταιρείες μας κάνουν ότι θέλουν.... -ή παει η ίδια από ένα κατάστημα wind και ζητάει ακύρωση και τελειώσαμε (ρίχνω τα μούτρα μου και είναι σαν να παραδέχομαι ότι έκανε αίτηση ) -ή τους γράφω κανονικά και περιμένω να δω που θα βγει (χρεώσεις και από τους δυο παρόχους) !!!! -ή τους κυνηγάω δικαστικώς Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lambrosbouk Δημ. February 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2014 Κάνε ένα χαρτί με το οποίο αναφέρεις τα πάντα. Βάσει νόμου, είναι υποχρεωμένοι να σου απαντήσουν γραπτώς, αν θυμάμαι μέσα σε 10 εργάσιμες. Παράθεση http://lambrosbouk.wordpress.com/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
roza_mafioza Δημ. February 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2014 Το προγραμμα εχει 25 ευρω αλλα παιρνεισ και αλλα 15 ευρω έκπτωση λόγω του κινητού άρα θα πληρώνεις 10 ευρώ.όσον αφορά το τηλέφωνο έχεις δίκιο που δεν σε πήραν καν τηλέφωνο να πάρουν την άδεια σου. Την επόμενη φορά πες τη γυναίκα σου να πάει σε κατάστημα και όχι ας το τηλέφωνο.να ξέρει με ποιον μίλησε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
neofitosgr Δημ. February 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2014 στην wind που τους κάλεσα δεν μου είπα για έκπτωση λογω κινητού μου είπαν η τιμή είναι πολύ καλή από 45 θα το πάρετε 25€ ! όταν δε τους ρώτησα πως κάνετε φορητότητα χωρίς να με έχετε ενημερώσει και χωρίς να εχω υπογράψει εκεί η απάντηση τους ήταν..... σιωπή.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SCHUMIFER Δημ. February 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2014 Παίδες το έχει και κάποιος άλλος αυτό? Δεν παίζει σε 2.3? Κάποια λύση? Αναβοσβήνει η οθόνη γρήγορα και είναι τρομερά κουραστικό. Φυσικά δεν την παλεύεις να δεις τα δεδομένα και απλά την κλείνεις. Μόνο σε αυτήν την εφαρμογή το έχω πετύχει αυτό. Κάποια πρόταση? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Eastwood Δημ. February 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2014 Από περιέργεια εγκατέστησα πριν από λίγο και εγώ την F2G εφαρμογή στο Atrix μου (έχει Android 2.3.4 με την επίσημη 45.31.1.MB860.NonEFIGSRetail.en.EU) και δεν αντιμετώπισα το πρόβλημα που περιγράφεις. Μήπως έχεις εγκατεστημένο κάτι άλλο που την ενοχλεί; Παράθεση Πωλείται Motorola VE66 ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
botilas Δημ. February 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2014 Καλημέρα! Πριν από περίπου 5 χρόνια (ίσως και παραπάνω) είχα στο κατάστημα μου σταθερό και internet wind (χωρίς πάγιο ΟΤΕ) για ένα μεγάλο διάστημα έμεινα χωρίς internet (περίπου 4 μήνες) το πρόβλημα το γνωστοποίησα στην εταιρία και φυσικά κάθε βδομάδα καλούσα την εξυπηρέτηση πελατών για να μαθαίνω εξελίξεις... μετά από 4 μήνες αναμονής και με τις διαβεβαιώσεις της εταιρίας ότι για το τετράμηνο που πληρώνω την υπηρεσία και δεν μου παρέχεται θα πιστωθούν στον λογαριασμό μου. (πλήρωνα κανονικά και ας μην είχα internet) εν τέλει λύση δεν φαινόταν στον ορίζοντα και αποφασίζω να μην πληρώσω 2 μήνες και παράλληλα να πάω σε άλλη εταιρία. όπως και έγινε! Καμία ενόχληση από την wind για το οφειλόμενο ποσό κανένας λογαριασμός δεν μου ήρθε όπως φυσικά και κανένα δικηγορικό γραφείο δεν με κάλεσε για με ενημερώσει για την οφειλή μου!!!! Πριν μια εβδομάδα πήγα σε ένα κατάστημα wind για να κάνω νέα σύνδεση κινητού. άφου έδωσα ότι δικαιολογητικό μου ζητήθηκε υπέγραψα και έφυγα περιμένοντας να με ενημερώσουν μόλις ήταν έτοιμο... έλα όμως που με καλεί το κατάστημα την επομένη και μου γνωστοποιεί ότι το αίτημα μου δεν μπορεί να γίνει δεκτό γιατί παρουσιάζετε στο σύστημα μια οφειλή 97€ και ότι για να προχωρήσουμε θα έπρεπε να καλύψω την οφειλή μου και να <<<<ΠΛΗΡΩΣΩ εγγύηση!!!! 150€ :blink: !!!!!!!!!!!>>>>>> η λύση θα μου πείτε είναι να μην πάω στην wind και να επιλέξω άλλο δίκτυο αλλά το θέμα είναι πως δεν θέλω να χρωστάω και αν τελικά επιλέξω άλλο δίκτυο πως μπορώ να κλείσω την υπόθεση μου??? :confused: Παράθεση fake! :X Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SCHUMIFER Δημ. February 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2014 (edited) Φίλε είσαι αρχηγός, έχουμε ακριβώς την ίδια έκδοση. Οπότε τι στο κέρατο να φταίει?... Εντάξει, μία βόλτα από τις εγκατεστημένες εφαρμογές και το βρήκα. Ήταν το big font. Το οποίο είναι λίγο θέμα γιατί το κινητό το χρησιμοποιεί η μάνα μου. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε μου Edited February 9, 2014 by SCHUMIFER Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eLeKtriK EyE Δημ. February 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2014 Στείλε ενυπόγραφη επιστολή προς το τμήμα παραπόνων της εταιρείας μέσω FAX ή μέσω ταχυδρομείου εξηγώντας το γιατί υπάρχει αυτή η οφειλή και το λόγο για τον οποιό έφυγες από την εταιρεία παλαιότερα. Λογικά πρέπει να σου αναγνωριστεί η μη παροχή υπηρεσιών το διάστημα εκείνο και να σου πιστωθεί το ποσό. Κακώς που δεν έγινε αυτό τότε, ίσως έπρεπε να το κυνηγήσεις πριν φύγεις με φορητότητα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nininikos Δημ. February 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 11, 2014 Αν η WIND αποφασιζε να ξεφυγει απο την λιθινη εποχη στην παροχη του mobile internet και παρειχε 3G στην σεισμοπληκτη Κεφαλλονια, μπορουσε να αποδειξει οτι σεβεται τον καταναλωτη της. Μεχρι τοτε, απλα μας δουλευει προσφεροντας χαμηλης ποιοτητας υπηρεσιες. Ειμαι υποστηρικτης και θιασωτης της WIND και σεβομαι βαθυτατα την προσπαθεια της για σπασιμο του περιβοητου καρτελ που ξεσκισε τις τσεπες των Ελληνων καταναλωτων, αλλα αυτη η ξεφτυλα με την Κεφαλλονια και την ποιοτητα παροχης υπηρεσιων φωνης και δεδομενων στην κινητη, ειναι απλα απαραδεκτη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
petars Δημ. February 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 11, 2014 σε περιπτώσεις εκτακτης ανάγκης ωστόσο, είναι πιο σημαντική η ομιλία θεωρώ... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chr1s_86 Δημ. February 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 11, 2014 Να ρωτήσω... Ξέρει κανείς όταν λήξει το συμβόλαιο της καρτοσύνδεσης με την προσφορά στα 9,60 τι γίνεται; Πάει στην κανονική τιμή ή ξαναγίνεται προσφορά; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tech_geek Δημ. February 13, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 13, 2014 Να ρωτήσω... Ξέρει κανείς όταν λήξει το συμβόλαιο της καρτοσύνδεσης με την προσφορά στα 9,60 τι γίνεται; Πάει στην κανονική τιμή ή ξαναγίνεται προσφορά; Κανονικά ανεβαίνει στα φυσιολογικά επίπεδα αλλά αν πάρεις τηλέφωνο νομίζω θα συνεχίσουν την έκπτωση ή πας από κάποιο κατάστημα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
morp Δημ. February 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 15, 2014 Πολύ σημαντική κίνηση, χίλια μπράβο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nininikos Δημ. February 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 17, 2014 σε περιπτώσεις εκτακτης ανάγκης ωστόσο, είναι πιο σημαντική η ομιλία θεωρώ... Γραφω πιο πανω ΚΑΙ για χαμηλης ποιοτητας υπηρεσιες φωνης, ( κλησεις ομιλιας δηλαδη) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.