Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τα multirama έχουν το W302 109,ενώ η WIND παραπάνω...Το ίδιο ισχύει και για το Κ770...Αρα...

Μπορεί η "Δεσμευση Τιμής" να ισχύει μόνο για τα καταστήματα Vodafone και Cosmote.:)

Link to comment
Share on other sites

να πας να τους το πεις να σου δωσουν τη διαφορα. :)

My Mobile Phone History:
spacer.png

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Εμπειρίες πολιτισμού στα νησιά της άγονης γραμμής στο Αιγαίο με την υποστήριξη της WIND για ακόμα μια χρονιά.

 

Ο χειμώνας στα ελληνικά νησιά της άγονης γραμμής είναι δύσκολος. Τίποτα σχεδόν δεν θυμίζει τις γαλάζιες αμμουδιές και το ζωηρό φως του ήλιου που μεταμορφώνουν το Αιγαίο σε έναν μικρό επίγειο παράδεισο. Για τα παιδιά χειμώνας σημαίνει σχολείο. Αλλά εδώ και τρία χρόνια ο χειμώνας φέρνει κοντά τους το πολιτιστικό πρόγραμμα «'Αγονη Γραμμή Γόνιμη». Φέτος το καινοτόμο αυτό πρόγραμμα, που διοργανώνει η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία «Διάδραση» και τελεί υπό την αιγίδα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, αποτελείται από εκδηλώσεις πολιτιστικού και εκπαιδευτικού χαρακτήρα σε οκτώ νησιά της άγονης γραμμής στο Αιγαίο:

Την Αμοργό, την Τήλο, τη Νίσυρο, την Αστυπάλαια, την Θηρασιά, την Ηρακλειά, τη Δονούσα και τη Λέρο.

Οι εκδηλώσεις, που θα διαρκέσουν από τα μέσα Φεβρουαρίου έως και τα τέλη Μαρτίου, περιλαμβάνουν :

 

Προβολές κινηματογραφικών ταινιών μικρού και μεγάλου μήκους αλλά και ντοκιμαντέρ με θέμα την αναπηρία σε συνεργασία με την Emotion Pictures,

θεατρικές παραστάσεις,

εργαστήρια κατασκευής κοσμήματος, πολεμικών τεχνών, δημιουργίας video,

επισκέψεις λογοτεχνών στα σχολεία σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου

συναυλίες σε συνεργασία με την Κρατηκική Ορχήστρα Αθηνών και καλλιτέχνες όπως ο Ψαραντώνης και ο Λουδοβίκος των Ανωγειών.

 

Η WIND για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στηρίζει με την χορηγία της το Πρόγραμμα «'Αγονη Γραμμή Γόνιμη» και με αφορμή τον πρώτο σταθμό του προγράμματος πρόσφερε σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό σε όλα τα σχολεία της Αμοργού.

Σχετικό φωτογραφικό υλικό

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για την πληροφορια. Παντως η wind δινει αρκετες χορηγιες για τετοιους σκοπους και αξιζει συγχαρητηρια για αυτο.
Link to comment
Share on other sites

κανονικα η δεσμευση τιμης ισχυει για ολους τους ανταγωνιστες, εκτος αν υπαρχουν εκεινα τα μικρα γραματακια σαν οροι που ολοι γνωριζουν μα ελαχιστοι βλεπουν...
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά,έχω το ΣΕ W660 και μου λεει η υπηρεσία Tarckid δεν είναι διαθέσιμη!Γιατί?

ΠΡΙΝ 2 ΜΗΝΕΣ ΔΟΥΛΕΥΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ,ΤΩΡΑ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΤΕΡΝΕΤ ΟΤΑΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ TRACK ID ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΙΔΕΑ ΤΟ ΓΙΑΤΙ?

Link to comment
Share on other sites

ΠΡΙΝ 2 ΜΗΝΕΣ ΔΟΥΛΕΥΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ,ΤΩΡΑ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΤΕΡΝΕΤ ΟΤΑΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ TRACK ID ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΙΔΕΑ ΤΟ ΓΙΑΤΙ?

 

Όταν λες βγάζει μόνο την εισαγωγή, τι εννοείς ακριβώς? Πρόσφατα το trackid είχε τεχνικό πρόβλημα και δεν λειτουργούσε. Επικοινώνησα τηλεφωνικά αλλά και με email με την SE και μου απάντησαν οτι γνωρίζουν το πρόβλημα και οτι ήταν ήδη υπο διόρθωση. Το πρόβλημα ήταν οτι σου ζητούσε να κάνεις και καλά login αντί να ψάξει κατευθείαν για το τραγούδι πράγμα που δεν χρειάζεται βέβαια. Η περίπτωσή σοσυ είναι η ίδια?:confused:

Link to comment
Share on other sites

καταρχήν καλησπέρα σας,

 

γράφω σπάνια γιατί μ'αρέσει πειρσσότερο να διαβα΄ζω και όχι να γράφω...

Είμαι υπάλληλος σε κατάστημα WIND και συγκεκριμένα υπεύθυνος για το service στο κατάστημα... Δεν υπάρχει κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας με το τμήμα του Service η επικοινωνία γίνεται μέσω mail... Στέλνει το κατάστημα κάποιιο mail στην εταιρία να τους ενημερώσουν για την πορεία της συσκευής και εκείνοι με την σειρά τους τους απαντάνε.. Το πρόβλημα είναι στην διάθεση των καταστημάτων και πιο συγκεκριμένα στην διάθεση του εκάστοτε πωλητή να σε εξυπηρετήσει... Η εταιρία δεν νομίζω πως καθυστερεί...

Όταν η εταιρία έχει αφήσει το Service της Βόρειας Ελλάδας με ένα (!) άτομο μόνο, τόσο για παραλαβές, αποστολές και επιδιόρθωση μέχρι κάποιου level, τότε δεν φταίει μόνο ο εκάστοτε πωλητής! Φταίει και η ίδια η εταιρία! Ίσως στο service center της Αθήνας να είναι πιο ευρωπαϊκού επιπέδου τα πράγματα, εδώ όμως πάμε συνεχώς... πίσω!

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

ακολουθεί το κείμενο καταγγελίας που έστειλα την Παρασκευή για την "Δέσμευση Επισκευής WIND".

 

Να σημειώσω ότι μόλις την έστειλα, μετά από 30' με πήρε τηλ ο υπεύθυνος του καταστήματος και μου πρότεινε να περάσω από εκεί "Δευτέρα ή Τρίτη" και να πάρω τη νέα συσκευή μου.

 

Θα ήθελα την άποψη σας. Είμαι εξ' ορισμού "ριγμένος" γιατί έπρεπε η συσκευή να μου είχε παραδοθεί στις 17/03 όπως γράφω και στην καταγγελία.

 

Πιστεύετε ότι θα έπρεπε να πιέσω κι άλλο την κατάσταση, ή απλά να παραλάβω τη νέα συσκευή Δευτέρα ή Τρίτη, και να τελειώσει το θέμα εκεί? (Με σούμα του θέματος= 5 εργάσιμες καθυστέρηση σε σχέση με ότι "δεσμεύεται" η WIND?)

 

Κάθε άποψη δεκτή.

 

Αποδέκτες

Ανεξάρτητη Αρχή

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Εποπτεύουσα Αρχή

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Καταναλωτική Οργάνωση

Ε.ΚΑΤ.Ο.

Καταναλωτική Οργάνωση

ΙΝΚΑ

Καταναλωτική Οργάνωση

ΝΕΟ ΙΝΚΑ

Καταναλωτική Οργάνωση

Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ.

Καταναλωτική Οργάνωση

ΚΕ.Π.ΚΑ.

Εταιρία

WIND ΑΕΒΕ

Κατάστημα WIND

<Στοιχεία καταστήματος>

 

 

 

Αξιότιμοι κύριοι ή κυρίες,

Με το παρόν θα ήθελα να εκφράσω την έντονη διαμαρτυρία μου για το γεγονός του ότι η συσκευή μου δεν έχει επισκευαστεί ή αντικατασταθεί με νέα σύμφωνα με τα όσα η WIND ΑΕΒΕ μου έχει ρητά υποσχεθεί με βάση το πρόγραμμα «WIND ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ».

.

Συγκεκριμένα, ακολουθεί το ιστορικό της υπόθεσης:

Την Πέμπτη, 05/03/2009, παρέδωσα το κινητό μου τηλέφωνο, Sony Ericsson W890i προς επισκευή στο κατάστημα WIND με την επωνυμία <στοιχεία καταστήματος>. Το δελτίο παραλαβής προς επισκευή έχει Α/Α <αριθμός> και το ΙΜΕΙ της συσκευής είναι <αριθμός>.

.

Η ημερομηνία αγοράς της συσκευής είναι 03/10/2008, και εμπίπτει στην «ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ WIND». Ωστόσο, συνέβησαν τα παρακάτω:

 

 

 

  • ·Ουδέποτε κατά την παράδοση της συσκευής δεν μου δόθηκε από το κατάστημα συσκευή αντικατάστασης προς προσωρινή χρήση.
    .
  • Η περιγραφή επισκευής είχε σημειωμένη την ένδειξη «Δεν ακούγονται οι ήχοι» ενώ πιο σωστά θα έπρεπε να έχει την ένδειξη «Δεν κουδουνίζει».
    .
  • ·Σε τηλεφωνικές μου οχλήσεις προς το κατάστημα για να μάθω αν υπάρχει κάτι νεότερο με την επισκευή, μου έλεγαν ότι «θα με καλέσουν για να με ενημερώσουν», κάτι που δεν συνέβη ποτέ. Τελευταία επικοινωνία μας τηλεφωνικά ήταν στις 17/03/2009.
    .
  • ·Ενώ σύμφωνα με την ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ WIND θα έπρεπε την 16/03/2009 (7 εργάσιμες ημέρες από την επόμενη ημέρα της παράδοσης προς επισκευή) να έχει επισκευαστεί η συσκευή, και στις 17/03/2009 (8 εργάσιμες ημέρες μετά) να μου δοθεί ΝΕΑ συσκευή από την WIND προς αντικατάσταση της ελαττωματικής, κάτι τέτοιο ουδέποτε συνέβη. Μέχρι και αυτή τη στιγμή εγώ βρίσκομαι χωρίς συσκευή, χωρίς δική μου υπαιτιότητα για το γεγονός αυτό.
    .
  • ·Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση στο 1260 με παρέπεμψε στο κατάστημα ώστε να μάθω τι συμβαίνει με τη συσκευή μου.
    .
  • ·Στις 17/03/2009, επισκέφθηκα το κατάστημα και οι εκεί υπάλληλοι με πληροφόρησαν ότι «δεν γνωρίζουν κάτι» σχετικά με την υποχρέωση της WIND να μου παρέχει σήμερα νέα συσκευή. Αναγνώρισαν ότι το διάστημα έχει παρέλθει, αλλά δεν έκαναν τίποτα άλλο – μου είπαν απλά ότι «θα με καλέσουν εκείνοι» όταν έχουν κάποιο νεότερο, σε κάποιες ημέρες από τότε.
    .
  • ·Εφόσον λοιπόν σύμφωνα με τους «ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ WIND ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ» που βρίσκονται δημοσιευμένοι στην ιστοσελίδα της WIND, http://www.wind.com.gr/pages.fds?pageID=1589&langID=1 αναφέρεται ότι:.

 

o1) «Σύμφωνα με την Προσφορά, η WIND δίνει στους καταναλωτές τη μοναδική δυνατότητα για όλες τις συσκευές που αποκτώνται από 08/9/2008 έως 31/03/2009 και βρίσκονται εντός εγγύησης να επισκευάζονται εντός 7 Εργάσιμων Ημερών. Σε περίπτωση που δεν επιστραφεί η συσκευή που έχει προσκομίσει ο καταναλωτής εντός του προαναφερομένου χρονικού διαστήματος, τότε υποχρεούται η WIND να παραδώσει μια νέα ίδιου τύπου συσκευή στον καταναλωτή.» και ειδικότερα

.

o7) «Παράδειγμα: Ένας πελάτης παραδίδει τη συσκευή του τη Δευτέρα 08/09. Η εταιρία είναι υποχρεωμένη να τη παραδώσει επισκευασμένη έως και το πέρας της Τετάρτης 17/09. Εάν αυτό δεν συμβεί τότε πρέπει να του την αντικαταστήσει άμεσα. Η αντικατάσταση της συσκευής θα γίνει την επόμενη εργάσιμη ημέρα, 18/09.»

...θα έπρεπε στην δική μου περίπτωση, την «επόμενη εργάσιμη ημέρα» που ήταν στις 17/03/2009, να έπαιρνα νέα συσκευή.

..

Θεωρώ ότι το να μην τηρείται η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ WIND, τόσο σε θέμα ουσίας όσο και χρονικής αποκατάστασης, συνιστά εξαπάτηση μου ως καταναλωτή, και η ίδια η WIND ΑΕΒΕ που έχει προβεί σε εκτεταμένη διαφήμιση της συγκεκριμένης υπηρεσίας σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι ανταγωνιστών της που δεν παρέχουν κάτι παρόμοιο, εν τέλει αδιαφορεί για περιπτώσεις που εμπίπτουν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, και δεν λαμβάνει κανένα μέτρο ώστε ο εκάστοτε καταναλωτής να λαμβάνει ότι συμφωνήθηκε.

.

.Να σημειωθεί εδώ ότι σε πολλές περιπτώσεις επικοινωνίας μας με την WIND ή τους συνεργάτες της, διαφώνησαν λόγω κακής ενημέρωσης για το τι προβλέπει η «ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ» και έπρεπε να τους δοθεί αντίγραφο των όρων και προϋποθέσεων για να συμφωνήσουν σχετικά με τις παροχές του προγράμματος. Η WIND έλαβε έγγραφο παραπόνων από εμένα, παρόμοιας μορφής με αυτή την καταγγελία, στις 17/03/2009, 22:00, και δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου έκτοτε.

 

.ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΣΑΣ ΩΣΤΕ Η WIND ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

.

oΝα προχωρήσει σε άμεση έγκριση νέας συσκευής προς χρήση μου, εφόσον η συσκευή μου λειτουργούσε γενικότερα, αλλά παρουσίασε κατασκευαστικά ελαττώματα (2 ειδών)

.

oΝα μου παρέχει την ελευθερία επιλογής από εμένα συσκευής προς αντικατάσταση (καινούργια) οποιουδήποτε μοντέλου ανεξαρτήτως τύπου ή αξίας, ως ελάχιστη αποζημίωση της WIND προς εμένα για την αθέτηση του συμφωνημένου προγράμματος επισκευής, καθώς η παροχή του συγκεκριμένου χαρακτηριστικού αποτέλεσε την βασική αιτία για την οποία η συσκευή μου αγοράστηκε από κατάστημα WIND συγκεκριμένα και όχι από οπουδήποτε αλλού.

.

oΝα απαντήσει γραπτά για το θέμα, σε αντίθεση με την έως τώρα παροιμιώδη αδιαφορία που έχει επιδείξει για την λύση του ζητήματος, και ειδικότερα την αθέτηση της χρονικής διάρκειας που δεσμεύτηκε να τηρήσει κατά την επισκευή.

.

 

 

Επισυνάπτονται τα εξής βοηθητικά έγγραφα:

1)Απόδειξη αγοράς συσκευής από κατάστημα WIND

2)Όροι και Προϋποθέσεις προγράμματος «ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ WIND» όπως βρίσκονται δημοσιευμένοι μέχρι και σήμερα στην τοποθεσία http://www.wind.com.gr/pages.fds?pageID=1589&langID=1 .

3)Δελτίο Παραλαβής Συσκευής προς Επισκευή

 

.

 

 

Με τιμή,

<Ονοματεπώνυμο και άλλα στοιχεία>

 

Οταν ο Γκράχαμ Μπελ εφηύρε το τηλέφωνο, δήλωσε ότι η εφεύρεσή του θα είχε μόνο ευεργετικά αποτελέσματα για την ανθρωπότητα.

Όταν ο Τσακ Νόρις το έμαθε, γέλασε και ίδρυσε τον ΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι κάνουν! Αν δεν κάνεις κίνηση δεν δίνουν σημασία! Θα πρότεινα να μην τα παρατήσεις, τουλάχιστον σου χρωστάνε εξηγήσεις εκ μέρους της wind.
http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Δεν το παρατάω ρε παιδιά, προφανώς και όχι, απλά δεν ξέρω για το θέμα της συσκευής τι να κάνω...

 

Η (καινούργια απ' ότι κατάλαβα) συσκευή ίδια με τη δική μου είναι ήδη στο κατάστημα και μου είπαν να πάω σήμερα να την πάρω - αλλά αν και αυτό είναι μερικώς ικανοποιητικό (γιατί θα έχω συσκευή), δεν είναι καλό (γιατί θα έχω συσκευή αργότερα από το διάστημα που "δεσμεύτηκαν").

 

Εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου?

Οταν ο Γκράχαμ Μπελ εφηύρε το τηλέφωνο, δήλωσε ότι η εφεύρεσή του θα είχε μόνο ευεργετικά αποτελέσματα για την ανθρωπότητα.

Όταν ο Τσακ Νόρις το έμαθε, γέλασε και ίδρυσε τον ΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

ακολουθεί το κείμενο καταγγελίας που έστειλα την Παρασκευή για την "Δέσμευση Επισκευής WIND".

 

Να σημειώσω ότι μόλις την έστειλα, μετά από 30' με πήρε τηλ ο υπεύθυνος του καταστήματος και μου πρότεινε να περάσω από εκεί "Δευτέρα ή Τρίτη" και να πάρω τη νέα συσκευή μου.

 

Θα ήθελα την άποψη σας. Είμαι εξ' ορισμού "ριγμένος" γιατί έπρεπε η συσκευή να μου είχε παραδοθεί στις 17/03 όπως γράφω και στην καταγγελία.

 

Πιστεύετε ότι θα έπρεπε να πιέσω κι άλλο την κατάσταση, ή απλά να παραλάβω τη νέα συσκευή Δευτέρα ή Τρίτη, και να τελειώσει το θέμα εκεί? (Με σούμα του θέματος= 5 εργάσιμες καθυστέρηση σε σχέση με ότι "δεσμεύεται" η WIND?)

 

Κάθε άποψη δεκτή.

 

φιλε να σε ρωτησω κατι?τισ διευθυνσεισ των ανεξαρτητων αρχων κ των καταναλωτικων οργανωσεων που τισ βρηκεσ?την παραπανω επιστολη την εστειλεσ ηλεκτρονικα η ταχυδρομικα?ρωταω γιατι λεσ οτι σε πηραν τηλεφωνω μετα απο μιση ωρα.

η συμπεριφορα σου ηταν η πλεον ενδεδειγμενη.μπραβο σου που το κυνηγησεσ.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Στα site τους...Υπάρχει και ευρωπαικό website από την ΕΕ που έχει όλα τα link σε ένα PDF, για όποιον δεν θέλει να ψάχνει! Εγώ με φαξ τα έστειλα σ' όλους αυτούς, για να συντομεύσει η διαδικασία.

 

Αλλά να δω τι θα κάνω μ' αυτό τελικά...

Οταν ο Γκράχαμ Μπελ εφηύρε το τηλέφωνο, δήλωσε ότι η εφεύρεσή του θα είχε μόνο ευεργετικά αποτελέσματα για την ανθρωπότητα.

Όταν ο Τσακ Νόρις το έμαθε, γέλασε και ίδρυσε τον ΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

Kalispera kai ego to idio provlima eixa me tin wind pistepsteto to 4 mines na paro piso to kinitomo moy apla i ipalili tis wind kanane tous kinezous otan pigena na tous rotao den kserane oute pou vriskotan to kinito sto servis tis wind i.

sti nokia dyo fores to piga kai dhen to fiaksan tin triti eprepe na paro tin nokia gia na to antikatastisoune me kainourio

Link to comment
Share on other sites

Όλες [EKTOΣ άπο την LG] τα ίδια σκ@τά είναι σε θέμα Service. Δεν βλέπω να κρατήσει για πολύ η δέσμευση τιμής:)
Link to comment
Share on other sites

Μπραβο φιλαρακι, ετσι πρεπει να κανουμε ολοι οταν οποιαδηποτε εταιρια κανει τετοιες μαλ....!
Link to comment
Share on other sites

Τι να πω ρε παιδια..καποια πραγματα δεν τα δινουμε ιδιαιτερη βαρυτητα λογω του οτι σαν πωλητες σνομπαρουμε το σερβις? λογω του οτι ποτε δεν δωσαμε βαρυτητα στο σερβις? με τα λιγα με τα πολλα..η προσφορα αυτη ληγει στις 31/3.

παρολαυτα ο φιλος που εκανε το ποστ επρεπε να σπευσει της διαδικασιας αντικαταστασης κινητου και να εκανε κινησεις.

επισης να πω οτι σε ολα τα σημεια πωλησεις υπαρχει το ειδικο χαρτι(κατα την πωληση συσκευης) σχετικα με την δεσμευση επισκευης.

 

παρολαυτα προσωπικα δεν αντιμετοπισα κατι τετοιο και η αντικατασταση εγινε αμεσα προς ωφελος του πελατη.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Αυτά είναι λεφτά μάγκες... Πουλάνε "αέρα" (ηλεκτομαγνητικά κύματα το λένε στη φυσική :D:D:D:D) και βγάζουν τα απίστευτα έσοδα και κέρδη!!!! Χρυσά τα κουτάλια που τρώνε... Και μετά κλαίγονται και οι 3 εταιρίες και είναι και trust στην Ελλάδα. Αυξάνει η μία την τιμή, αυξάνουν και οι άλλες 2, μειώνει η μία, μειώνουν και οι άλλες 2, βγάζει η μία μια προσφορά, βγάζουν και οι άλλες 2. Αν δεν είναι αυτό trust τότε τι είναι; Πάντως μιλάμε για πολλά λεφτά.
Link to comment
Share on other sites

Εχω μια απορια. Που στο αρθρο ειδες να αναφερει κερδη?Γιατι εγω ειδα να λεει για €112,9 εκατ καθαρες ζημιες . Αλλο τα εσοδα, και αλλο πραγμα τα κερδη. Μεγαλη διαφορα το ενα με το αλλο...ωραια χρυσα κουταλια βρηκες .... να πω να ελεγες κατι για τις τραπεζες, που τσακιζουν στις χρεωσεις για το καθε τι και εχουν οντως υπερκερδη, να πω ενταξει, αλλα εδω...
Link to comment
Share on other sites

Εχω μια απορια. Που στο αρθρο ειδες να αναφερει κερδη?Γιατι εγω ειδα να λεει για €112,9 εκατ καθαρες ζημιες . Αλλο τα εσοδα, και αλλο πραγμα τα κερδη. Μεγαλη διαφορα το ενα με το αλλο...ωραια χρυσα κουταλια βρηκες .... να πω να ελεγες κατι για τις τραπεζες, που τσακιζουν στις χρεωσεις για το καθε τι και εχουν οντως υπερκερδη, να πω ενταξει, αλλα εδω...

 

Θα με κάνεις να γελάσω. :lol::lol::lol: Έχεις ακούσει ποτέ για λογιστικές αλχιμίες; Θες να σου κάνω μια κερδοφόρα επιχείρηση να βγάζει ζημίες; Πες μου ότι στεναχωριέσαι και για τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας τώρα; Μήπως θέλεις να κάνουμε ένα τηλεμαραθώνιο για να τις σώσουμε; Συγνώμη, από τα 1,26 δισ. ευρώ (429,35 δισ. δραχμές) είχανε και ζημιά; Τι να πω; Τα ποσά μιλάνε από μόνα τους. Αν εσύ δεν θέλεις να δεις, δικαίωμά σου, αλλά και πρόβλημά σου.

 

Μου θυμίζεις κάτι "οπαδούς" ομάδων, δηλαδή ΠΑΕ (Ποδοσφαιρικών ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ), που σκοτώνονται μεταξύ τους και οι ΠΑΕ (ξανατονίζω, Ποδοσφαιρικές ΑΝΩΝΥΜΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ) βγάζουν τα τρελά λεφτα από αυτούς.

 

Εγώ δεν μίλησα για τράπεζες. Ξέρω καλά πόσο ακριβά πληρώνω το χρήμα που αγοράζω κι από εκεί. Και δεν μιλάω μόνο για την WIND. Και οι τρεις εταιρίες το ίδιο είναι για μένα. Χρυσωρυχεία.

Link to comment
Share on other sites

Θα με κάνεις να γελάσω. :lol::lol::lol: Έχεις ακούσει ποτέ για λογιστικές αλχιμίες; Θες να σου κάνω μια κερδοφόρα επιχείρηση να βγάζει ζημίες; Πες μου ότι στεναχωριέσαι και για τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας τώρα; Μήπως θέλεις να κάνουμε ένα τηλεμαραθώνιο για να τις σώσουμε; Συγνώμη, από τα 1,26 δισ. ευρώ (429,35 δισ. δραχμές) είχανε και ζημιά; Τι να πω; Τα ποσά μιλάνε από μόνα τους. Αν εσύ δεν θέλεις να δεις, δικαίωμά σου, αλλά και πρόβλημά σου.

 

Μου θυμίζεις κάτι "οπαδούς" ομάδων, δηλαδή ΠΑΕ (Ποδοσφαιρικών ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ), που σκοτώνονται μεταξύ τους και οι ΠΑΕ (ξανατονίζω, Ποδοσφαιρικές ΑΝΩΝΥΜΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ) βγάζουν τα τρελά λεφτα από αυτούς.

 

Εγώ δεν μίλησα για τράπεζες. Ξέρω καλά πόσο ακριβά πληρώνω το χρήμα που αγοράζω κι από εκεί. Και δεν μιλάω μόνο για την WIND. Και οι τρεις εταιρίες το ίδιο είναι για μένα. Χρυσωρυχεία.

 

Οταν χρωσταει κατι δις στις τραπεζες ...ναι εχει ζημιες. Μπερδευεις τα εσοδα με τα κερδη.

Link to comment
Share on other sites

Οταν λέω χρόνια τώρα ότι τα δύκτια κινητής τηλεφωνίας έχουν Priority, κάποιοι "πονηροί" μου λένε ότι λέω μπούρδες!

ΠΑΝΤΑ οταν κάνω αίτηση φορητότητας, το σήμα τερματίζει μέσα στο σπίτι μου.

Και ΠΑΝΤΑ τον πρώτο καιρό στο καινούργιο δύκτιο πάλι το σήμα τερματίζει.

Μετά... το χάος!

Xiaomi Redmi Note 3 Pro International MIUI 8.2
Link to comment
Share on other sites

Τι να πω ρε παιδια..καποια πραγματα δεν τα δινουμε ιδιαιτερη βαρυτητα λογω του οτι σαν πωλητες σνομπαρουμε το σερβις? λογω του οτι ποτε δεν δωσαμε βαρυτητα στο σερβις? με τα λιγα με τα πολλα..η προσφορα αυτη ληγει στις 31/3.

παρολαυτα ο φιλος που εκανε το ποστ επρεπε να σπευσει της διαδικασιας αντικαταστασης κινητου και να εκανε κινησεις.

επισης να πω οτι σε ολα τα σημεια πωλησεις υπαρχει το ειδικο χαρτι(κατα την πωληση συσκευης) σχετικα με την δεσμευση επισκευης.

 

παρολαυτα προσωπικα δεν αντιμετοπισα κατι τετοιο και η αντικατασταση εγινε αμεσα προς ωφελος του πελατη.

Για συσκευή που έδωσα εγώ για επισκευή πριν ένα μήνα (αγορασμένη λίγες μέρες πριν τη στείλω) περίμενα δύο εβδομάδες να επιστρέψει από το service. Δεν ασχολήθηκα να το ψάξω για αντικατάσταση και ούτε φυσικά και έγινε λόγος από τα αρμόδια τμήματα της εταιρίας. Σε κάποιον γνωστό που έτυχε το ίδιο μέσα στις γιορτές των Χριστουγέννων και περίμενε τη συσκευή του 20 μέρες πήγαν να του βγάλουν αργίες τις περισσότερες ημέρες του Δεκεμβρίου για να δικαιολογήσουν την καθυστέρηση! Για άλλη μια φορά αποδεικνύει η wind ότι ακόμη και 16 χρόνια παρουσίας μετά από την μέρα που ξεκίνησε τη λειτουργία της, δεν μπορεί να ανταπεξέλθει σε αυτά που τάζει!

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...