Jump to content

[Επίσημο] LG G2 (D802)


athanaso77
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εχω προβλημα οταν προσπαθω να συνδεθω μεσω wfi με καποιο νεο Δίκτυο κολαει και δεν μπορω να γραψω τον κωδικο νου νεου.Το εχει αντιμετωπισει καποιος;Εχει κανενας καποια ιδεα για το πως λυνεται;

 

Χρησιμοποιείς το πληκτρολόγιο της google, ή άλλο? Δοκίμασες να αλλάξεις πληκτρολόγιο εκεί που δε σε αφήνει να γράψεις?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 22,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ευχαριστω πολυ τους φιλους για τις συμβουλες αλλα τοποτα...το προβλημα εντοπιζεται οταν παω να αλλαξω συνδεση wfi κανει κυριολεκτικα 2-3 λεπτα.Επειδη εχω και αλλα κινητα(note 3 lenovo a7000 )ενω αυτο ειναι με διαφορα το καλυτερο μου σπαει τα νευρα αυτη η ιστορια

 

.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ τους φιλους για τις συμβουλες αλλα τοποτα...το προβλημα εντοπιζεται οταν παω να αλλαξω συνδεση wfi κανει κυριολεκτικα 2-3 λεπτα.Επειδη εχω και αλλα κινητα(note 3 lenovo a7000 )ενω αυτο ειναι με διαφορα το καλυτερο μου σπαει τα νευρα αυτη η ιστορια

 

.

Στο κανει με την κιτ κατ η την 5?

LG G2. +huawei p9 lite +samsung e590+motorola moto g2.Sony xa2 ultra
Link to comment
Share on other sites

Με την 5 ,με την κιτ κατ πετούσε

 

Εμ τι θελατε και την αλλαξατε;χαχαχα

LG G2. +huawei p9 lite +samsung e590+motorola moto g2.Sony xa2 ultra
Link to comment
Share on other sites

Η κατασταση με battery drain απο android system πλεον εχει γινει ανυποφορη.Δειτε χαλια.Εχω κανει 3 factory reset.Και η πλακα ειναι οτι εντελως ξαφνικα ξεκινησε.Αρουταριστο stock lollipop.

 

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160526/ec243a1a7faf353f33f195cba3b61bb4.jpg

 

Εδω δειχνει οτι η cpu δουλευει για μια ωρα,δηλαδη συνεχεια αφου πριν μια ωρα το εβγαλα απο την πριζα

 

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160526/a89999fe06a191ca1ccb32eb3be2b19f.jpg

 

Εχετε καμια ιδεα?Να φλασαρω την ρομ με lgflashtool?Θα γινει τπτ η τζαμπα η ταλαιπωρια?

 

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά,

Αγόρασα το LG G2 τον Δεκέμβριο του '14, μετά απο 1 χρόνο μου εμφάνισε το πρόβλημα με τα spots στην οθόνη και το πήγα στην Procordia για επιδιόρθωση. Άλλαξαν την οθόνη και όλα καλά. Σήμερα δυστυχώς επανεμφανίστηκε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα και θέλω να ρωτήσω αν το ελάττωμα αυτό είναι θέμα του κινητού (υπερθέρμανση;;) ή μήπως είναι θέμα οθόνης.; Θα το ξαναπάω στην Procordia, αλλά μήπως μπορώ να απαιτήσω να μου αλλάξουν την συσκευή; Φοβάμαι ότι αν αλλάξουν πάλι την οθόνη και μετα εμφανιστεί πάλι το ίδιο πρόβλημα, θα είμαι εκτός εγγύησης τότε. Γνώμες;

Ευχαριστώ!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά,

Αγόρασα το LG G2 τον Δεκέμβριο του '14, μετά απο 1 χρόνο μου εμφάνισε το πρόβλημα με τα spots στην οθόνη και το πήγα στην Procordia για επιδιόρθωση. Άλλαξαν την οθόνη και όλα καλά. Σήμερα δυστυχώς επανεμφανίστηκε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα και θέλω να ρωτήσω αν το ελάττωμα αυτό είναι θέμα του κινητού (υπερθέρμανση;;) ή μήπως είναι θέμα οθόνης.; Θα το ξαναπάω στην Procordia, αλλά μήπως μπορώ να απαιτήσω να μου αλλάξουν την συσκευή; Φοβάμαι ότι αν αλλάξουν πάλι την οθόνη και μετα εμφανιστεί πάλι το ίδιο πρόβλημα, θα είμαι εκτός εγγύησης τότε. Γνώμες;

Ευχαριστώ!!!

 

Δε μπορείς να απαιτήσεις να σου αλλάξουν συσκευή. Πάντως σε κάθε επισκευή η εγγύηση του επισκευασμένου εξαρτήματος ανανεώνεται.

Link to comment
Share on other sites

Δε μπορείς να απαιτήσεις να σου αλλάξουν συσκευή. Πάντως σε κάθε επισκευή η εγγύηση του επισκευασμένου εξαρτήματος ανανεώνεται.

 

Ας θεωρήσουμε ότι συμφωνώ μαζί σου. Με αυτή τη λογική θα "ζήσω" με ένα τηλέφωνο ελλατωματικής παρτίδας και θα πρέπε κάθε χρόνο να πηγαίνω για αλλαγή οθόνης. Για ενα τόσο ακριβό gadget αυτό είναι απαράδεκτο και ενώ ήταν η πρώτη φορά που αγόρασα κινητό της LG τώρα πολύ απλά ΔΕΝ θα ξανααγοράσω. Και αυτό μόνο και μόνο για να μην μου δώσουν άλλο κινητό. Η έξυπνη κίνηση απο την πλευρά της εταίρίας είναι απλή θεωρώ. Αλλα εδώ που τα λέμε το G2 αποδείχτηκε μάπα κινητό. Και η μπαταρία σε μια ημέρα ξεφορτίζεται, και laggάρει απίστευτα σε ορισμένες φάσεις με 2 GB μνήμη απαράδεκτο, και σήμα δεν έχω καθόλου ορισμένες φορές στο σπίτι αλλα κι έξω. Εκτός αν αγόρασα εντελώς ελλατωματική συσκευή.

Link to comment
Share on other sites

Ας θεωρήσουμε ότι συμφωνώ μαζί σου. Με αυτή τη λογική θα "ζήσω" με ένα τηλέφωνο ελλατωματικής παρτίδας και θα πρέπε κάθε χρόνο να πηγαίνω για αλλαγή οθόνης. Για ενα τόσο ακριβό gadget αυτό είναι απαράδεκτο και ενώ ήταν η πρώτη φορά που αγόρασα κινητό της LG τώρα πολύ απλά ΔΕΝ θα ξανααγοράσω. Και αυτό μόνο και μόνο για να μην μου δώσουν άλλο κινητό. Η έξυπνη κίνηση απο την πλευρά της εταίρίας είναι απλή θεωρώ. Αλλα εδώ που τα λέμε το G2 αποδείχτηκε μάπα κινητό. Και η μπαταρία σε μια ημέρα ξεφορτίζεται, και laggάρει απίστευτα σε ορισμένες φάσεις με 2 GB μνήμη απαράδεκτο, και σήμα δεν έχω καθόλου ορισμένες φορές στο σπίτι αλλα κι έξω. Εκτός αν αγόρασα εντελώς ελλατωματική συσκευή.

 

Ξεφορτιζεται στο g2 σε μια μερα;θα αστειευεσαι ολος ο κοσμος το χαιρεται για την μπαταρια του εκτος αν εχει περασει 2 χρονια που θελει αλλαγη λογικο ειναι η πηρες κινεζικο g2 ? Και δεν λαγκαρει βεβαια

LG G2. +huawei p9 lite +samsung e590+motorola moto g2.Sony xa2 ultra
Link to comment
Share on other sites

Ας θεωρήσουμε ότι συμφωνώ μαζί σου. Με αυτή τη λογική θα "ζήσω" με ένα τηλέφωνο ελλατωματικής παρτίδας και θα πρέπε κάθε χρόνο να πηγαίνω για αλλαγή οθόνης. Για ενα τόσο ακριβό gadget αυτό είναι απαράδεκτο και ενώ ήταν η πρώτη φορά που αγόρασα κινητό της LG τώρα πολύ απλά ΔΕΝ θα ξανααγοράσω. Και αυτό μόνο και μόνο για να μην μου δώσουν άλλο κινητό. Η έξυπνη κίνηση απο την πλευρά της εταίρίας είναι απλή θεωρώ. Αλλα εδώ που τα λέμε το G2 αποδείχτηκε μάπα κινητό. Και η μπαταρία σε μια ημέρα ξεφορτίζεται, και laggάρει απίστευτα σε ορισμένες φάσεις με 2 GB μνήμη απαράδεκτο, και σήμα δεν έχω καθόλου ορισμένες φορές στο σπίτι αλλα κι έξω. Εκτός αν αγόρασα εντελώς ελλατωματική συσκευή.

 

Aν η συσκευή δεν είναι ελληνική, δεν έχουν δικαίωμα αντικατάστασης. (ή για να ακριβολογώ έγκειται στη διακριτική τους ευχέρεια)

Η μπαταρία είναι κορυφαία, δεν ξέρω τι παίζει με τη δική σου συσκευή.

Λαγκάκια έχει, εξαρχής είχε, όπως και όλα εκεινής της εποχής(ίσως εκτός m7). Παίξε με nova launcher για να τα μειώσεις στο ελάχιστο & κατέβασε και τα γραφικά στο 0,5.

Link to comment
Share on other sites

Ξεφορτιζεται στο g2 σε μια μερα;θα αστειευεσαι ολος ο κοσμος το χαιρεται για την μπαταρια του εκτος αν εχει περασει 2 χρονια που θελει αλλαγη λογικο ειναι η πηρες κινεζικο g2 ? Και δεν λαγκαρει βεβαια

 

Εντάξει ίσως με την μπαταρία να είμαι υπερβολικός, αλλά χωρίς πολύ χρήση σε 2 ημέρες τα έχει φτύσει. Κινέζικο δεν είναι, εκτός και αν το Kaizer Store στην Ομόνοια κάνει τέτοιες παγαποντιές. Και όσον αφορά το lagg, είναι απλά τραγικό κάποιες φορές. 1,5 χρόνο στην κατοχή μου το κινητό. + το θέμα της υπερθέρμανσης + το θέμα του μηδαμινού σήματος μέσα στο σπίτι αλλά και σε ορισμένες περιοχές έξω. Αρχίζω και κλαίω τα λεφτά μου σιγά σιγά. Καλύτερα ενα samsung την επόμενη φορα!:(

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους. Είμαι με στοκ lolipop. Έρχομαιι απο καστομ ρομ και με ανοιχτο 3g εκει π είχα 2.5- 3 ώρες ανοιχτή οθόνη , τώρα στις 2 ώρες ανοιχτή οθόνη ήταν στο 10%. Καποιες ερωτήσεις τώρα:

1) Κανεις καμια ιδέα για μικρότερη κατανάλωση της μπαταρίας? (κάποια ρλυθμιση απο κρυφό μενού ή κάτι άλλο)?

2) Επίσης μπορον να μικρύνουν ή να κρυφτουν τα πλήκτρα αφής στο κάτω μέρος της οθόνης?

3) Μου έχουν πει ότι με παιρνουν τηλέφωνο και χτυπάει 2 φορές κ μετά λεεί οτι είμαι κατ/νος (σαν να το κλείνω) αλλά εγώ δεν έχω κλήση. Το κάνει σε κάποιον άλλο??

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Link to comment
Share on other sites

Ας θεωρήσουμε ότι συμφωνώ μαζί σου. Με αυτή τη λογική θα "ζήσω" με ένα τηλέφωνο ελλατωματικής παρτίδας και θα πρέπε κάθε χρόνο να πηγαίνω για αλλαγή οθόνης. Για ενα τόσο ακριβό gadget αυτό είναι απαράδεκτο και ενώ ήταν η πρώτη φορά που αγόρασα κινητό της LG τώρα πολύ απλά ΔΕΝ θα ξανααγοράσω. Και αυτό μόνο και μόνο για να μην μου δώσουν άλλο κινητό. Η έξυπνη κίνηση απο την πλευρά της εταίρίας είναι απλή θεωρώ. Αλλα εδώ που τα λέμε το G2 αποδείχτηκε μάπα κινητό. Και η μπαταρία σε μια ημέρα ξεφορτίζεται, και laggάρει απίστευτα σε ορισμένες φάσεις με 2 GB μνήμη απαράδεκτο, και σήμα δεν έχω καθόλου ορισμένες φορές στο σπίτι αλλα κι έξω. Εκτός αν αγόρασα εντελώς ελλατωματική συσκευή.

 

Δεν καίγομαι να συμφωνήσεις μαζί μου, ούτε να σε πείσω ότι το G2 δεν είναι "μάπα κινητό" (κι ας θεωρώ ότι είναι εξαιρετικό). Ούτε έχω μεταχές στην LG/Procordia για να επισημάνω ότι νέα οθόνη με άλλα 2 χρόνια εγγύηση για μοντέλο του 2013 είναι κάτι που δεν βρίσκεις εύκολα σε άλλες αντιπροσωπείες.

Δεν είναι θέμα "έξυπνης" ή ανόητης κίνησης της εταιρείας: Εάν τεκμαίρεται ότι η συσκευή έχει και άλλο πρόβλημα, πλην της οθόνης, θα στο επισκευάσουν. Γι' αυτό ανάφερέ τους όλα τα προβλήματα που παρατηρείς. Μην τους πεις όμως ότι η μπαταρία κρατάει μια μέρα και μετά "ίσως να είμαι υπερβολικός", γιατί μάλλον θα ασχοληθούν λιγότερο, παρά περισσότερο...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους. Είμαι με στοκ lolipop. Έρχομαιι απο καστομ ρομ και με ανοιχτο 3g εκει π είχα 2.5- 3 ώρες ανοιχτή οθόνη , τώρα στις 2 ώρες ανοιχτή οθόνη ήταν στο 10%. Καποιες ερωτήσεις τώρα:

1) Κανεις καμια ιδέα για μικρότερη κατανάλωση της μπαταρίας? (κάποια ρλυθμιση απο κρυφό μενού ή κάτι άλλο)?

2) Επίσης μπορον να μικρύνουν ή να κρυφτουν τα πλήκτρα αφής στο κάτω μέρος της οθόνης?

3) Μου έχουν πει ότι με παιρνουν τηλέφωνο και χτυπάει 2 φορές κ μετά λεεί οτι είμαι κατ/νος (σαν να το κλείνω) αλλά εγώ δεν έχω κλήση. Το κάνει σε κάποιον άλλο??

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Για το (3), μήπως έχεις βάλει απόρριψη κλήσεων; Υπάρχει επιλογή για όλες ή από απόκρυψη ή/και από λίστα. Πήγαινε Ρυθμίσεις -> Ρυθμίσεις κλήσεων -> Απόρριψη κλήσης

Link to comment
Share on other sites

Για το (3), μήπως έχεις βάλει απόρριψη κλήσεων; Υπάρχει επιλογή για όλες ή από απόκρυψη ή/και από λίστα. Πήγαινε Ρυθμίσεις -> Ρυθμίσεις κλήσεων -> Απόρριψη κλήσης

Ευχαριστώ για την απάντηση. Όχι δεν έχω βάλει.. Δεν συμβαίνει πάντα.. Μερικές φορές.

Link to comment
Share on other sites

Δεν καίγομαι να συμφωνήσεις μαζί μου, ούτε να σε πείσω ότι το G2 δεν είναι "μάπα κινητό" (κι ας θεωρώ ότι είναι εξαιρετικό). Ούτε έχω μεταχές στην LG/Procordia για να επισημάνω ότι νέα οθόνη με άλλα 2 χρόνια εγγύηση για μοντέλο του 2013 είναι κάτι που δεν βρίσκεις εύκολα σε άλλες αντιπροσωπείες.

Δεν είναι θέμα "έξυπνης" ή ανόητης κίνησης της εταιρείας: Εάν τεκμαίρεται ότι η συσκευή έχει και άλλο πρόβλημα, πλην της οθόνης, θα στο επισκευάσουν. Γι' αυτό ανάφερέ τους όλα τα προβλήματα που παρατηρείς. Μην τους πεις όμως ότι η μπαταρία κρατάει μια μέρα και μετά "ίσως να είμαι υπερβολικός", γιατί μάλλον θα ασχοληθούν λιγότερο, παρά περισσότερο...

 

Είναι πολύ απλό. Όταν ένα προϊόν είναι ελαττωματικό και προτιμάς ως εταιρία να στέλνεις τον πελάτη στο service καθε λίγο και λιγάκι όταν απλά μπορείς να αλλάξεις την συσκευή με μια άλλη-μιλάμε για μοντέλο του 2013 τώρα- ο πελάτης θα ταλαιπωρείται επ'αόριστον και αν μη τι άλλο με την πρώτη ευκαιρία θα στραφεί σε κάποια άλλη εταιρία.Να τα βράσω με λίγα λόγια τα 2 χρόνια εγγύηση όταν η μεταπωλητική εξυπηρέτηση είναι για τα σκουπίδια. Όταν μου κράτησαν το κινητό καμιά βδομάδα στο service έπρεπε μόνος μου να ενδιαφερθώ και να ζητήσω συσκευή αντικατάστασης. Ο προσανατολισμός στον πελάτη απότι φαίνεται δεν είναι πρωτεύον ζήτημα για την εταιρία.

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ απλό. Όταν ένα προϊόν είναι ελαττωματικό και προτιμάς ως εταιρία να στέλνεις τον πελάτη στο service καθε λίγο και λιγάκι όταν απλά μπορείς να αλλάξεις την συσκευή με μια άλλη-μιλάμε για μοντέλο του 2013 τώρα- ο πελάτης θα ταλαιπωρείται επ'αόριστον και αν μη τι άλλο με την πρώτη ευκαιρία θα στραφεί σε κάποια άλλη εταιρία.Να τα βράσω με λίγα λόγια τα 2 χρόνια εγγύηση όταν η μεταπωλητική εξυπηρέτηση είναι για τα σκουπίδια. Όταν μου κράτησαν το κινητό καμιά βδομάδα στο service έπρεπε μόνος μου να ενδιαφερθώ και να ζητήσω συσκευή αντικατάστασης. Ο προσανατολισμός στον πελάτη απότι φαίνεται δεν είναι πρωτεύον ζήτημα για την εταιρία.

 

Το έγραψα και πρωτύτερα, δεν ξέρω πόσο δύσκολο είναι να γίνει κατανοητό, αλλά εφόσον η συσκευή σου είναι ευρωπαική και όχι ελληνική, τότε το service & η εκάστοτε εταιρία μπορούν μόνο να στην επισκευάσούν και ΟΧΙ να στην αντικαταστάση. Έτσι, είναι η νομοθεσία & οποιασδηποτε άλλη μάρκας συσκευή να είχες την ίδια αντιμετώπιση θα συναντούσες.

Το φάουλ της lg είναι που η συσκευή της έβγαλε αυτό το πρόβλημα. :X

 

 

Αν η συσκευή σου είναι ελληνική έχεις κάθε δικαίωμα να διεκδικήσεις αντικατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ απλό. Όταν ένα προϊόν είναι ελαττωματικό και προτιμάς ως εταιρία να στέλνεις τον πελάτη στο service καθε λίγο και λιγάκι όταν απλά μπορείς να αλλάξεις την συσκευή με μια άλλη-μιλάμε για μοντέλο του 2013 τώρα- ο πελάτης θα ταλαιπωρείται επ'αόριστον και αν μη τι άλλο με την πρώτη ευκαιρία θα στραφεί σε κάποια άλλη εταιρία.Να τα βράσω με λίγα λόγια τα 2 χρόνια εγγύηση όταν η μεταπωλητική εξυπηρέτηση είναι για τα σκουπίδια. Όταν μου κράτησαν το κινητό καμιά βδομάδα στο service έπρεπε μόνος μου να ενδιαφερθώ και να ζητήσω συσκευή αντικατάστασης. Ο προσανατολισμός στον πελάτη απότι φαίνεται δεν είναι πρωτεύον ζήτημα για την εταιρία.

 

Για την ιστορία και μόνο, αναφέρω ότι ο νόμος υποχρεώνει παροχή συσκευής αντικατάστασης μετά τις 15 ημέρες (και μάλιστα τον πωλητή, όχι την αντιπροσωπεία). Και πάλι, αυτό είναι κάτι που η LG κάνει καλύτερα από την πλειονότητα των εταιρειών στην Ελλάδα - ακόμη κι αν κρίνουμε ότι επιδέχεται βελτίωση. Έχεις κάποια εταιρεία υπόψη σου που αντίστοιχα θέματα τα χειρίζεται πιο βολικά προς τον καταναλωτή?

Link to comment
Share on other sites

Για την ιστορία και μόνο, αναφέρω ότι ο νόμος υποχρεώνει παροχή συσκευής αντικατάστασης μετά τις 15 ημέρες (και μάλιστα τον πωλητή, όχι την αντιπροσωπεία). Και πάλι, αυτό είναι κάτι που η LG κάνει καλύτερα από την πλειονότητα των εταιρειών στην Ελλάδα - ακόμη κι αν κρίνουμε ότι επιδέχεται βελτίωση. Έχεις κάποια εταιρεία υπόψη σου που αντίστοιχα θέματα τα χειρίζεται πιο βολικά προς τον καταναλωτή?

 

Εμένα μου είπαν στο service ότι αντικατάσταση συσκευής θα γινόταν αν το κινητό το αγόραζα απο την ίδια την αντιπροσωπεία και όχι απο οποιοδήποτε άλλο κατάστημα. Αλλα σιγά μην αγόραζα το κινητό 450 ευρώ, κορόιδο δεν είμαι. Εν πασει περιπτώση, ας μην γίνονται φανατικοί κάποιοι κάποιοι εδω μέσα.Ένα κινητό είναι. Σε όσους έχει κάτσει καλή παρτίδα ας το έχουν και ας το χαίρονται. Αυτό θα μπορούσε να συμβεί σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή. Σε μένα το κινητό αποδείχτηκε παταγώδης αποτυχία και δεν έχω καμία όρεξη να πηγαίνω στο service κάθε τρεις και λίγο για πρόβλημα που γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι υπάρχει. Θα το κρατήσω όσο αντέξει και απλά στο μέλλον όχι άλλα LG για μένα. :happy: Επίσης έχω δεί τα άτομα που δουλευουν στην Procordia. Επαγγελματίες του ****υ, την πρωτη φορα που άλλαξαν οθόνη, ο τύπος είχε ξεχάσει να συνδέσει καποιο καλώδιο εσωτερικά και δεν είχε καμία απόκριση η οθόνη αφής, και ξαναπηγα απο το μαγαζάκι τους να το φτιάξουν και η τύπισσα στην υποδοχή ήθελε να με βάλει και αναμονη. Είναι να σου ανέβει το αίμα στο κεφάλι με αυτούς.

 

Έχεις κάποια εταιρεία υπόψη σου που αντίστοιχα θέματα τα χειρίζεται πιο βολικά προς τον καταναλωτή?

"Δυστυχώς" απο πρώτο χέρι δεν έχω ανάλογη εμπειρία, γιατί δόξα το θεό άλλο ελαττωματικό κινητό δεν μου είχε τύχει ;)

Edited by dj_mike18
Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου είπαν στο service ότι αντικατάσταση συσκευής θα γινόταν αν το κινητό το αγόραζα απο την ίδια την αντιπροσωπεία και όχι απο οποιοδήποτε άλλο κατάστημα. Αλλα σιγά μην αγόραζα το κινητό 450 ευρώ, κορόιδο δεν είμαι. Εν πασει περιπτώση, ας μην γίνονται φανατικοί κάποιοι κάποιοι εδω μέσα.Ένα κινητό είναι. Σε όσους έχει κάτσει καλή παρτίδα ας το έχουν και ας το χαίρονται. Αυτό θα μπορούσε να συμβεί σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή. Σε μένα το κινητό αποδείχτηκε παταγώδης αποτυχία και δεν έχω καμία όρεξη να πηγαίνω στο service κάθε τρεις και λίγο για πρόβλημα που γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι υπάρχει. Θα το κρατήσω όσο αντέξει και απλά στο μέλλον όχι άλλα LG για μένα. :happy: Επίσης έχω δεί τα άτομα που δουλευουν στην Procordia. Επαγγελματίες του ****υ, την πρωτη φορα που άλλαξαν οθόνη, ο τύπος είχε ξεχάσει να συνδέσει καποιο καλώδιο εσωτερικά και δεν είχε καμία απόκριση η οθόνη αφής, και ξαναπηγα απο το μαγαζάκι τους να το φτιάξουν και η τύπισσα στην υποδοχή ήθελε να με βάλει και αναμονη. Είναι να σου ανέβει το αίμα στο κεφάλι με αυτούς.

 

 

"Δυστυχώς" απο πρώτο χέρι δεν έχω ανάλογη εμπειρία, γιατί δόξα το θεό άλλο ελαττωματικό κινητό δεν μου είχε τύχει ;)

 

Πραγματικα δεν με νοιαζει αν θα ξαναπαρεις LG ή οχι αλλα εισαι παραλογος.Σου φερονται αψογα κανοντας οτι θα επρεπε να κανει καθε εταιρεια και παλι δεν σου αρεσει.Εισαι απο τους πολυ λιγους που ειχαν δυσαρεστη εμπειρια με την Procordia (καλα κανεις και το αναφερεις),αλλα πιστεψε με θεωρειται απο τα καλυτερα σερβις στην Ελλαδα.

Καλη τυχη με το κινητο σου ευχομαι και να το χαρεις απο δω και περα!

 

ΥΓ.Κι εγω εχω απογοητευτει με την LG να σου πω την αληθεια αλλα οχι γιατι συνεβει κατι σε μενα ,αλλα με οσα διαβαζω.

Samsung S23 Ultra - Samsung Tab S8+

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα δεν με νοιαζει αν θα ξαναπαρεις LG ή οχι αλλα εισαι παραλογος.Σου φερονται αψογα κανοντας οτι θα επρεπε να κανει καθε εταιρεια και παλι δεν σου αρεσει.Εισαι απο τους πολυ λιγους που ειχαν δυσαρεστη εμπειρια με την Procordia (καλα κανεις και το αναφερεις),αλλα πιστεψε με θεωρειται απο τα καλυτερα σερβις στην Ελλαδα.

Καλη τυχη με το κινητο σου ευχομαι και να το χαρεις απο δω και περα!

 

ΥΓ.Κι εγω εχω απογοητευτει με την LG να σου πω την αληθεια αλλα οχι γιατι συνεβει κατι σε μενα ,αλλα με οσα διαβαζω.

 

Πάνο ειλικρινά σου φαίνεται παράλογο να ζητήσω μια αντικατάσταση συσκευής από το να πηγαίνω κάθε εξάμηνο στην Procordia και να μου αλλάζουν οθόνη; Περισσότερο θα τους κοστίσουν τα ανταλλακτικά στο τέλος. Επίσης τα προβήματα που ανέφερα προηγουμένως με το κινητό είναι αμέτρητα. 1) Η μικρή διάρκεια της μπαταρίας, 2) Το χειρότερο από όλα αυτή τη στιγμή μέσα στο σπίτι δεν εχω ΚΑΘΟΛΟΥ σήμα στο κινητό και έχω κάνει και εκτροπή κλήσης σε ένα παλιό Samsung Galaxy 3 (θηρίο αυτό το τηλέφωνο) που έχω, 3) Κάνει απίστευτα πολλά Lagspikes. Μία βδομάδα να ανταλλάζαμε κινητά θα διαπίστωνες και μόνος σου τα όσα αναφέρω και θα μου έλεγες ότι "μάλλον στο Kaizer σου πούλησαν από stock που προερχόταν για επιστροφή στο εργοστάσιο". 1,5 χρόνο κινητό, 4 φορές πέρα δώθε στο service. Όχι άλλο.:blink: :p

 

Υ.Γ Έριξα τρομερό και προσεχτικό ψάξιμο/διάβασμα για το μοντέλο αυτό, διάβασα κι εδω και στο skroutz και αλλού τα καλύτερα λόγια, όμως απότι φαίνεται ήμουν άτυχος!! Και αν δεν κάνω λάθος η σειρά G είναι και η "ναυαρχίδα" της LG.

Edited by dj_mike18
Link to comment
Share on other sites

Πάνο ειλικρινά σου φαίνεται παράλογο να ζητήσω μια αντικατάσταση συσκευής από το να πηγαίνω κάθε εξάμηνο στην Procordia και να μου αλλάζουν οθόνη; Περισσότερο θα τους κοστίσουν τα ανταλλακτικά στο τέλος. Επίσης τα προβήματα που ανέφερα προηγουμένως με το κινητό είναι αμέτρητα. 1) Η μικρή διάρκεια της μπαταρίας, 2) Το χειρότερο από όλα αυτή τη στιγμή μέσα στο σπίτι δεν εχω ΚΑΘΟΛΟΥ σήμα στο κινητό και έχω κάνει και εκτροπή κλήσης σε ένα παλιό Samsung Galaxy 3 (θηρίο αυτό το τηλέφωνο) που έχω, 3) Κάνει απίστευτα πολλά Lagspikes. Μία βδομάδα να ανταλλάζαμε κινητά θα διαπίστωνες και μόνος σου τα όσα αναφέρω και θα μου έλεγες ότι "μάλλον στο Kaizer σου πούλησαν από stock που προερχόταν για επιστροφή στο εργοστάσιο". 1,5 χρόνο κινητό, 4 φορές πέρα δώθε στο service. Όχι άλλο.:blink: :p

 

Υ.Γ Έριξα τρομερό και προσεχτικό ψάξιμο/διάβασμα για το μοντέλο αυτό, διάβασα κι εδω και στο skroutz και αλλού τα καλύτερα λόγια, όμως απότι φαίνεται ήμουν άτυχος!! Και αν δεν κάνω λάθος η σειρά G είναι και η "ναυαρχίδα" της LG.

 

Η εκαστοτε ναυαρχιδα εχει και ενα νουμερακι πλαι απο το "G" . Το G2 ειναι η ναυαρχιδα της για το 2013. Εχουμε 2016. Εχει και η κοπελα μου το G2 , το οποιο δεν εχει το παραμικρο lag (και τα spikes ειναι και λογικα για 3 ετων κινητο ουσιαστικα με λιγο υποδυεστερο επεξεργαστη) , απλα το πηρε περυσι τον Απριλιο. Τωρα αν εσενα σου ετυχε προβληματικη συσκευη δε σημαινει οτι ειναι μαπα το κινητο.

Η procordia εχει φερθει καλα σε κατοχους G2 (σε μεγαλο ποσοστο- προβληματα θα αντιμετωπισαν καποιοι σιγουρα), ομως σε κατοχους G4 , οχι και τοσο , και η φημη της ειναι για τα πανηγυρια το τελευταιο 2μηνο. Παντως αντικατασταση, δεν εκανε ποτέ απο οτι θυμαμαι , δε ξερω πως παει ο νομος για τα Ευρωπαικα τηλεφωνα , αλλα κανει μονο στα ελληνικα. Αυτο παλι δε μπορω να το καταλαβω ουτε εγω. Εφοσον η εγγυηση ειναι πανευρωπαικη , ποια η λογικη; Εδω δε κανει σε G4 που πεφτουν σε bootloop το ενα πισω απ'το αλλο , και σου λεει κουφα του τυπου " το εκανες ρουτ και ειναι εκτος εγγυησης" (το εχουν πει σε κοσμο αυτο το πραγμα). Τελος παντων.

Link to comment
Share on other sites

Πάνο ειλικρινά σου φαίνεται παράλογο να ζητήσω μια αντικατάσταση συσκευής από το να πηγαίνω κάθε εξάμηνο στην Procordia και να μου αλλάζουν οθόνη; Περισσότερο θα τους κοστίσουν τα ανταλλακτικά στο τέλος. Επίσης τα προβήματα που ανέφερα προηγουμένως με το κινητό είναι αμέτρητα. 1) Η μικρή διάρκεια της μπαταρίας, 2) Το χειρότερο από όλα αυτή τη στιγμή μέσα στο σπίτι δεν εχω ΚΑΘΟΛΟΥ σήμα στο κινητό και έχω κάνει και εκτροπή κλήσης σε ένα παλιό Samsung Galaxy 3 (θηρίο αυτό το τηλέφωνο) που έχω, 3) Κάνει απίστευτα πολλά Lagspikes. Μία βδομάδα να ανταλλάζαμε κινητά θα διαπίστωνες και μόνος σου τα όσα αναφέρω και θα μου έλεγες ότι "μάλλον στο Kaizer σου πούλησαν από stock που προερχόταν για επιστροφή στο εργοστάσιο". 1,5 χρόνο κινητό, 4 φορές πέρα δώθε στο service. Όχι άλλο.:blink: :p

 

Υ.Γ Έριξα τρομερό και προσεχτικό ψάξιμο/διάβασμα για το μοντέλο αυτό, διάβασα κι εδω και στο skroutz και αλλού τα καλύτερα λόγια, όμως απότι φαίνεται ήμουν άτυχος!! Και αν δεν κάνω λάθος η σειρά G είναι και η "ναυαρχίδα" της LG.

 

Ειμαι ενας απο τους προσφατους που εστειλαν την συσκευη προκορντια απο θεσσαλονικη μαλιστα που σημαινει διπλασιο χρονο αναμονης απο σενα,,,το εστειλα για μια αλλαγη μπαταριας μονο γιατι εχω ην συσκευη 1μισι προς 2 χρονια!! το εστειλα μετα το πασχα,,τους περνω τηλ μετα απο απο σκ να μαθω εξελιξη,,,και μου ανακοινωσαν απο μονοι τους οτι περιμενουν πλακετα,,,(επαθα πλακα)αυτο δειχνει οτι το περασανε απο ελεγχο ολοκληρωτικα που σημαινει πολλα αυτο για εναν πελατη της εταιρειας!μου αλλαξανε πλακετα μεσα στην εγγυηση ζητησα και μπαταρια μιας και κατεβηκε κατω η συσκευη!!επεστρεψε η συσκευη και ειναι εντελως καινουρια ,,τρομερα νουμερα που δεν ειχα ουτε πριν σε ολους τους τομεις,,για λαγκαρισμα το μονο που βλεπω ειναι σε καμια εφαρμογη αλλα ειναι λαθος της εκαστοτες εφαρμογης!ολα αυτα ομως σε κιτ κατ,,δεν εχω παει στην λολιποπ(ισως ειναι λεπτομερεια σημαντικη στην δικια σου συσκευη)!δυσκολευομαι να σκεφτω την επομενη συσκευη οταν θα χρειαστει να αγορασω!! πολυ καλο το σερβις σε μενα τουλαχιστον και στην πλειοψηφα απο εδω μεσα!!για αντικατασταση αυτο που γνωριζω εγω ειναι,,οτι η συσκευη πρεπει να ειναι ελληνικη εντοσ 15ημερων και ειναι στην ευχερεια του εκαστοτε καταστηματοσ!!

 

ΥΓ ισως να εχεις πεσει σε ελλατωματικη συσκευη,,που για μενα οταν θα το ξαναπας,,θα πεις κανα 2 δυνατα θεματα που σε απασχολουν και πιστευω θα κανουν οτι καλυτερο μπορουν!ουτε προσωπικα εχουν μαζι σου,ουτε τπτ αλλο!!πιστευω να εγινα κατατοπιστικος

Link to comment
Share on other sites

Το σερβις τηςlg ειναι πολυ καλο αλλα αν ξεραμε τι ακουν οι ανθρωποι απο τον καθε πειραγμενο λογικο ειναι μερικες φορες να αντιμετωπιζουν λαθος καποιους πελατες και παντα θα υπαρχουν δυσαρεστιμενοι και ευχαριστιμενοι.
LG G2. +huawei p9 lite +samsung e590+motorola moto g2.Sony xa2 ultra
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...