Shuffle Δημ. January 15, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2015 Καταρχήν καλησπέρα σαν νέος στη παρέα σας.. :) Δυστυχώς το 1ο μου ποστ αφορά ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω αυτό το καιρό με τη Motorola και θα ήθελα όποις γνωρίζει να με κατευθύνει για το πώς θα κινηθώ. Η ιστορία έχει ώς εξής Το Σεπτέμβρη του 2014 (πριν 4 μήνες) αγόρασα το Moto G 2nd gen dual sim, πριν μια βδομάδα παρουσίασε πρόβλημα η μια σιμ και δεν την αναγνώριζε. Επικοινώνησα με το κατάστημα αγοράς και με κατεύθυναν να το παω στο εξουσιοδοτημένο κατευθείαν όπου και το πήγα, μετά απο 5-6 ώρες αφου το άφησα επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν οτι κάποιος είχε ανοίξει το τηλέφωνο και είχε κάνει ζημιά και για αυτο δε δούλευε και για αυτο το λόγο είμαι εκτός εγγύησης και μου ζητάνε 130 ευρω (για μια συσκευή που πλέον εχει 170) για να το επισκευάσουν. Οταν πήγα στο κατάστημα τους ρώτησα 1ον γιατί να το κανω αυτό ρισκαροντας να χάσω την εγγύηση και 2ον έχουν απόδειξη οτι παραβιάστηκε το τηλέφωνο.. όπως καταλαβαίνετε δεν μπορούσαν να απαντήσουν και με παρότρυναν να επικοινωνήσω με τη Motorola Mobility λέγοντας οτι κατα 99% θα λυθεί το θέμα. Δυστυχώς η motorola μου λεεί οτι επικοινώνησε και πρέπει να συμφωνήσει με το σερβις. Θα ήθελα αν κάποιος ξερει να μου πει πως μπορώ να κινηθώ γιατι το θεωρώ κοροιδία και ειμαι σίγουρος πως οτι έγινε, εγινε στο σέρβις :mad: Όταν το αγόρασες, ήταν σφραγισμένο? Παράθεση Google Pixel 5 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Epag Δημ. January 15, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2015 Η μηπως ειχε φαει καποια βιαια τουμπα το κινητο με αποτελεσμα να μετακινηθει κατι εσωτερικα; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
okoukos Δημ. January 15, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2015 Το κινητό ήταν σφραγισμένο αλλά είναι κάτι που παραβιάζεται εύκολα από ότι είπαν στο σέρβις .. πάντως πέρα από το ότι δεν είχε φάει τούμπα., η ζημία που μου δείχνουν έχει γίνει από απροσεξία όταν ανοίχτηκε καθαρά Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
walkera82 Δημ. January 17, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 17, 2015 Το κινητό ήταν σφραγισμένο αλλά είναι κάτι που παραβιάζεται εύκολα από ότι είπαν στο σέρβις .. πάντως πέρα από το ότι δεν είχε φάει τούμπα., η ζημία που μου δείχνουν έχει γίνει από απροσεξία όταν ανοίχτηκε καθαρά Δηλαδή τι σου δείχνουν; Γιατί είναι λίγο περίεργο το όλο θέμα. Παράθεση Used: LG G2 - Nexus 5 - Motorola moto g (2014) - Samsung Galaxy S5 - LG G3 32Gb - LG G Flex 2 - LG G3 16Gb - Samsung Galaxy S6 32Gb - LG G4 32 Gb - Xiaomi redmi note 3 pro - Huawei P9 - Huawei P9 lite - Honor 7 lite - Samsung S7 edge - Samsung S8 - Xiaomi Redmi Pro - Honor 8 - Samsung S7 - Honor 8 pro - Xiaomi Mi Mix 2 - Samsung Note 8 - Xiaomi redmi note 5 - Huawei P20 pro Now: Xiaomi mi8 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
okoukos Δημ. January 17, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 17, 2015 Μου δείχνουν μια φωτογραφία με ένα γρατζουνισμενο ολοκληρωμένο σε μεγενθυση Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panagiotisd Δημ. February 8, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2015 Πριν λιγες μερες ειχα στειλει το moto360 στην cellcom! Εμεινα απολυτα ικανοποιημενος! Ισως φταιει το θεμα οτι ειναι νεο προιον και απλα μου καναν αντικατασταση για να μην κανουν καμια πατατα! Το εστειλα Τεταρτη και Σαββατο το πηρα πισω! Παράθεση Xiaomi Mi9 & Blackberry Passport User! http://mowned.com/sig/panagiotischq.smart.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tenere1982 Δημ. October 5, 2015 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2015 (edited) Καλημέρα, Να ανασύρω κι εγώ το θρεντ για να μεταφέρω εμπειρία. Κάτοχος Moto G 2nd Gen 2014 Dual Sim εδώ και περίπου ένα εξάμηνο, όλα οκ κανένα πρόβλημα με το κινητό. Την Πέμπτη στην δουλειά πάνω σε μία στιγμή ατζαμίας, ρίχνω νερό πάνω στο τηλέφωνο (το οποίο φοράει θήκη σιλικόνης στην πλάτη και screen protector). Σκουπίζω ότι προλαβαίνω και (1ο λάθος) ενεργοποιώ την οθόνη να δω αν δουλεύει. Όλα φαίνονται να δουλεύουν καλά, άρα λέω οκ, το αφήνω. Μετά από κανά δεκάλεπτο χτυπάει το τηλ με φουλ μπουκωμένο ηχείο που τρίζει και η οθόνη δεν δείχνει τίποτα, και δεν καταφέρνω να απαντήσω. Συνειδητοποιώ ότι έχει γίνει χοντράδα και προσπαθώ να απενεργοποιήσω το τήλ για να μην γίνει χειρότερη ζημιά. Υπενθυμίζω ότι δεν έχω πρόσβαση στην μπαταρία λόγω σχεδιασμού του τηλεφώνου. Παρατηρώντας το τηλ βλέπω ότι πολύ, μα πάρα πολύ, αχνά υπάρχει κίνηση στην οθόνη και ανταπόκριση στην επαφή μου μαζί της απλά δεν υπάρχει καθόλου φωτεινότητα. Κρατάω το on/off πατημένο κι απενεργοποιώ κανονικά, βλέποντας με τα χίλια ζόρια και υπό γωνία την επιλογή απενεργοποίηση. το κινητό απενεργοποιείται και μάλιστα ανταποκρίνετια με την γνωστή δόνηση πριν την απενεργοποίηση. Παίρνω τηλ την Cellcom, τους λέω την ιστορία επακριβέστατα, μου ζητάνε το IMEΙ, τους το δίνω, μου λένε οκ, φέρτο από εδώ. Σηκώνομαι επιτόπου και το πάω από εκεί, μου λένε θα το τσεκάρουμε και θα σου πούμε. Να σημειώσω ότι τους είπα αλήθεια, ότι έπεσε νερό. Έτσι κι αλλιώς, κάτω αριστερά στο πίσω μέρος της συσκευής ο δείκτης είχε γίνει κόκκινος, άρα δεν έχει νόημα να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας. Εξάλλου δεν έψαχνα για δωρεάν επισκευή, αλλά σε πρώτο επίπεδο για διάγνωση-γνωμάτευση. Ύστερα από τέσσερις ώρες η γνωμάτευσή τους είναι η εξής: (την πήρα και γραπτά την επόμενη μερά που πήγα να παραλάβω το ανεπισκέυαστο κινητό) "Νερά και οξειδώσεις στην πλακέτα. Χρέωση για αλλαγή πλακέτας και οθόνης - Τελική τιμη πελάτη με ΦΠΑ 204,45€ Ανεοπισκεύαστο - εντολή πελάτη" Επιβεβαιώνω και προφορικά με το σέρβις ότι το κινητό σώζεται μόνο με τέτοιου είδους αλλαγές ανταλλακτικών, παραλαμβάνω το κινητό και φεύγω. Πηγαίνω στην δουλειά μου και δοκιμάζω να δω αν ανοίγει. Νιώθω την δόνηση και πάλι αχνοφαίνεται να λειτουργεί η οθόνη και το κινητό να δουλεύει κανονικά. Το απενεργοποιώ. Υποπτεύομαι ότι η Cellcom δεν άνοιξε καν το κινητό, κι απλά είδε τον δείκτη κόκκινο και μου το έδωσε πίσω ως έχει. Ύστερα κάνω κάποια τηλ σε μη εξουσιαδοτημένα μαγαζιά που αναλαμβάνουν σέρβις κινητών. Εκεί ακούω το μακρύ και το κοντό του καθενός, ενδεικτικά: "Δεν το παραλμβάνουμε - αφού είσαι εντός εγγύησης κι εμεις στην Cellcom θα το στέλναμε" "Ισχύει η διάγνωση της Cellcom, καλύτερα να πας για καινούριο" "35Ευρώ για να σου καθαρίσω όλες τις επαφές και βλέπουμε - κανένας δεν εγγυάται ότι θα σου δουλέυει κανονικά ακόμα κι αν φύγεις από εδώ με το κινητό να λειτουργεί" Επισημαίνω ότι σε όλους ανέφερα την αλήθεια για το τι έχει συμβεί, την διάγνωση της Cellcom, αλλά και το γεγονός ότι το κινητό φαίνόταν λειτουργεί κανονικά σε επίπεδο πλακέτας κτλ κι απλά είνμαι σαν να έχει "σβήσει" η οθόνη κατά 99% το επίπεδο φωτεινότητάς της. Τελευταία λύση πριν το πάω σε άσχετο σέρβις ή το πάω πίσω στη Cellcom και τους το τρίψω στη μούρη, η γνωστή: το βάζω για περίπου 17 ώρες σε μία κλειστή σακούλα με ρύζι (μπασμάτι του μπάρμπα-Μπεν, καλό πράγμα όχι φτηνοδουλειές:p) Αποτέλεσμα: το κινητό ανάβει κανονικά, δουλεύει κανονικά, η οθόνη αναστήθηκε και γλίτωσα αρκετά. Υποθέτω ότι το πρόβλημα ήταν η υγρασία που πέρασε σε κάποιο αισθητήρα φωτός της οθόνης και η οποία όμως δεν πρόλαβε να κάνει αρκετή ζημιά. Και σας ρωτώ όλους εδώ πέρα, και τους mods και όλους: Είναι συμπεριφορά εξουσιοδοτημένου σέρβις αυτή; Δεν ζήτησα να μου το φτιάξουν τσάμπα, ξέρω ότι έχω ευθύνη αφού εγω του έριξα νερό, αλλά η γνωμάτευση τους φαίνεται να είναι "πονάει χέρι, κόβει χέρι". Και στο φινάλε, είναι τόσο χαζοί που δεν σκέφτηκαν καν να αφήσουν οι ίδιοι το κινητό στο ρύζι όλο το βράδυ μπας και δουλέψει και με έχουν κι ευχαριστημένο; Μόνο την κονόμα ρε; Μόνο την κονόμα; Edit: Μόλις ξαναμίλησα με τη Cellcom, η απάντησή τους είναι ότι το κινητό ανοίχτηκε κανονικά, κι ότι λειτουργούν βάσει συγκεκριμένων οδηγιών από την μαμά εταιρεία. Επί της ουσίας δηλαδή σου λέει το εξουσιοδοτημένο σέρβις: "κάνε ότι αλχημεία θες με το τηλ, εγώ για ρύζια και τέτοια δεν ξέρω κι άμα θες στο φτιάχνω με 200€". Και κάπως έτσι δημιουργούνται τα κενά στην αγορά που έρχονται να καλύψουν τα μη εξουσιοδοτημένα σέρβις. Κάτι μάθαμε όμως έστω κι έτσι: το επόμενο κινητό που θα αγοράσω θα έχει πιστοποίηση αδιαβροχοποίησης. Edited October 5, 2015 by tenere1982 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ddr2 Δημ. October 5, 2015 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2015 Φίλε μου, το κινητό σου λειτούργησε, αλλά τα άλατα από το νερό παραμένουν στο εσωτερικό του και αργά ή γρήγορα θα καταστρέψουν τα ηλεκτρονικά του κυκλώματα. Νομίζω ότι η cellcom καλά σου είπε. Παράθεση MyName: Γιάννης. Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
msdxgr Δημ. October 5, 2015 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2015 Δεν είναι σίγουρο αυτό υπάρχουν παντα πιθανότητες να την γλιτώσεις.Μου κάνει εντύπωση που πέρασε τόσο εύκολα νερό. Εμένα το πρώτο desire μου είχε πέσει μέσα στο μπολ νερού του σκύλου και το έχω ακόμα να δουλεύει κινείτο του 2010. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pektis7 Δημ. October 5, 2015 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2015 Για κάτι τέτοιες περιπτώσεις χρειάζεται η αδιαβροχοποίηση. Η Sony είναι πολύ μπροστά στο συγκεκριμένο τομέα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Eastwood Δημ. October 6, 2015 Κοινοποίηση Δημ. October 6, 2015 Άρα πας για το Moto G 3ης γενιάς :) Παράθεση Πωλείται Motorola VE66 ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giorgosstamatis Δημ. October 6, 2015 Κοινοποίηση Δημ. October 6, 2015 Καλημέρα, Να ανασύρω κι εγώ το θρεντ για να μεταφέρω εμπειρία. Κάτοχος Moto G 2nd Gen 2014 Dual Sim εδώ και περίπου ένα εξάμηνο, όλα οκ κανένα πρόβλημα με το κινητό. Την Πέμπτη στην δουλειά πάνω σε μία στιγμή ατζαμίας, ρίχνω νερό πάνω στο τηλέφωνο (το οποίο φοράει θήκη σιλικόνης στην πλάτη και screen protector). Σκουπίζω ότι προλαβαίνω και (1ο λάθος) ενεργοποιώ την οθόνη να δω αν δουλεύει. Όλα φαίνονται να δουλεύουν καλά, άρα λέω οκ, το αφήνω. Μετά από κανά δεκάλεπτο χτυπάει το τηλ με φουλ μπουκωμένο ηχείο που τρίζει και η οθόνη δεν δείχνει τίποτα, και δεν καταφέρνω να απαντήσω. Συνειδητοποιώ ότι έχει γίνει χοντράδα και προσπαθώ να απενεργοποιήσω το τήλ για να μην γίνει χειρότερη ζημιά. Υπενθυμίζω ότι δεν έχω πρόσβαση στην μπαταρία λόγω σχεδιασμού του τηλεφώνου. Παρατηρώντας το τηλ βλέπω ότι πολύ, μα πάρα πολύ, αχνά υπάρχει κίνηση στην οθόνη και ανταπόκριση στην επαφή μου μαζί της απλά δεν υπάρχει καθόλου φωτεινότητα. Κρατάω το on/off πατημένο κι απενεργοποιώ κανονικά, βλέποντας με τα χίλια ζόρια και υπό γωνία την επιλογή απενεργοποίηση. το κινητό απενεργοποιείται και μάλιστα ανταποκρίνετια με την γνωστή δόνηση πριν την απενεργοποίηση. Παίρνω τηλ την Cellcom, τους λέω την ιστορία επακριβέστατα, μου ζητάνε το IMEΙ, τους το δίνω, μου λένε οκ, φέρτο από εδώ. Σηκώνομαι επιτόπου και το πάω από εκεί, μου λένε θα το τσεκάρουμε και θα σου πούμε. Να σημειώσω ότι τους είπα αλήθεια, ότι έπεσε νερό. Έτσι κι αλλιώς, κάτω αριστερά στο πίσω μέρος της συσκευής ο δείκτης είχε γίνει κόκκινος, άρα δεν έχει νόημα να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας. Εξάλλου δεν έψαχνα για δωρεάν επισκευή, αλλά σε πρώτο επίπεδο για διάγνωση-γνωμάτευση. Ύστερα από τέσσερις ώρες η γνωμάτευσή τους είναι η εξής: (την πήρα και γραπτά την επόμενη μερά που πήγα να παραλάβω το ανεπισκέυαστο κινητό) "Νερά και οξειδώσεις στην πλακέτα. Χρέωση για αλλαγή πλακέτας και οθόνης - Τελική τιμη πελάτη με ΦΠΑ 204,45€ Ανεοπισκεύαστο - εντολή πελάτη" Επιβεβαιώνω και προφορικά με το σέρβις ότι το κινητό σώζεται μόνο με τέτοιου είδους αλλαγές ανταλλακτικών, παραλαμβάνω το κινητό και φεύγω. Πηγαίνω στην δουλειά μου και δοκιμάζω να δω αν ανοίγει. Νιώθω την δόνηση και πάλι αχνοφαίνεται να λειτουργεί η οθόνη και το κινητό να δουλεύει κανονικά. Το απενεργοποιώ. Υποπτεύομαι ότι η Cellcom δεν άνοιξε καν το κινητό, κι απλά είδε τον δείκτη κόκκινο και μου το έδωσε πίσω ως έχει. Ύστερα κάνω κάποια τηλ σε μη εξουσιαδοτημένα μαγαζιά που αναλαμβάνουν σέρβις κινητών. Εκεί ακούω το μακρύ και το κοντό του καθενός, ενδεικτικά: "Δεν το παραλμβάνουμε - αφού είσαι εντός εγγύησης κι εμεις στην Cellcom θα το στέλναμε" "Ισχύει η διάγνωση της Cellcom, καλύτερα να πας για καινούριο" "35Ευρώ για να σου καθαρίσω όλες τις επαφές και βλέπουμε - κανένας δεν εγγυάται ότι θα σου δουλέυει κανονικά ακόμα κι αν φύγεις από εδώ με το κινητό να λειτουργεί" Επισημαίνω ότι σε όλους ανέφερα την αλήθεια για το τι έχει συμβεί, την διάγνωση της Cellcom, αλλά και το γεγονός ότι το κινητό φαίνόταν λειτουργεί κανονικά σε επίπεδο πλακέτας κτλ κι απλά είνμαι σαν να έχει "σβήσει" η οθόνη κατά 99% το επίπεδο φωτεινότητάς της. Τελευταία λύση πριν το πάω σε άσχετο σέρβις ή το πάω πίσω στη Cellcom και τους το τρίψω στη μούρη, η γνωστή: το βάζω για περίπου 17 ώρες σε μία κλειστή σακούλα με ρύζι (μπασμάτι του μπάρμπα-Μπεν, καλό πράγμα όχι φτηνοδουλειές:p) Αποτέλεσμα: το κινητό ανάβει κανονικά, δουλεύει κανονικά, η οθόνη αναστήθηκε και γλίτωσα αρκετά. Υποθέτω ότι το πρόβλημα ήταν η υγρασία που πέρασε σε κάποιο αισθητήρα φωτός της οθόνης και η οποία όμως δεν πρόλαβε να κάνει αρκετή ζημιά. Και σας ρωτώ όλους εδώ πέρα, και τους mods και όλους: Είναι συμπεριφορά εξουσιοδοτημένου σέρβις αυτή; Δεν ζήτησα να μου το φτιάξουν τσάμπα, ξέρω ότι έχω ευθύνη αφού εγω του έριξα νερό, αλλά η γνωμάτευση τους φαίνεται να είναι "πονάει χέρι, κόβει χέρι". Και στο φινάλε, είναι τόσο χαζοί που δεν σκέφτηκαν καν να αφήσουν οι ίδιοι το κινητό στο ρύζι όλο το βράδυ μπας και δουλέψει και με έχουν κι ευχαριστημένο; Μόνο την κονόμα ρε; Μόνο την κονόμα; Edit: Μόλις ξαναμίλησα με τη Cellcom, η απάντησή τους είναι ότι το κινητό ανοίχτηκε κανονικά, κι ότι λειτουργούν βάσει συγκεκριμένων οδηγιών από την μαμά εταιρεία. Επί της ουσίας δηλαδή σου λέει το εξουσιοδοτημένο σέρβις: "κάνε ότι αλχημεία θες με το τηλ, εγώ για ρύζια και τέτοια δεν ξέρω κι άμα θες στο φτιάχνω με 200€". Και κάπως έτσι δημιουργούνται τα κενά στην αγορά που έρχονται να καλύψουν τα μη εξουσιοδοτημένα σέρβις. Κάτι μάθαμε όμως έστω κι έτσι: το επόμενο κινητό που θα αγοράσω θα έχει πιστοποίηση αδιαβροχοποίησης. επειδή καλά θυμόμουν ότι έχει αντοχή το νερό ,το έψαξα και ιδού η επιβεβαίωση http://octa-phone.com/smartphone/motorola-moto-g-2/ ( κάπου θα το έχει και στο σαιτ η motorola_) για ψαξτο λίγο παραπάνω μήπως και στο κάνουν εγγύηση Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tenere1982 Δημ. October 7, 2015 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2015 Φίλε μου, το κινητό σου λειτούργησε, αλλά τα άλατα από το νερό παραμένουν στο εσωτερικό του και αργά ή γρήγορα θα καταστρέψουν τα ηλεκτρονικά του κυκλώματα. Νομίζω ότι η cellcom καλά σου είπε. Το έχω υπόψη μου ότι παίζει να πεθάνει, δεν λέω ότι σώθηκε για πάντα. Και ναι, από την οπτική γωνία ενός εξουσιοδοτημένου σέρβις που λέει "δεν καθαρίζω, επιδιορθώνω πλακέτες, μόνο τις αλλάζω" έχουν δίκιο. Αλλά εγώ δεν το εξετάζω από το νόμιμο του πράγματος, περισσότερο από το ηθικό. Βράσε ρύζι δηλαδή. Ή μάλλον καλύτερα βάλ'το κινητό στη ρύζι και μετά βράσε ρύζι.:!: Δεν είναι σίγουρο αυτό υπάρχουν παντα πιθανότητες να την γλιτώσεις.Μου κάνει εντύπωση που πέρασε τόσο εύκολα νερό. Εμένα το πρώτο desire μου είχε πέσει μέσα στο μπολ νερού του σκύλου και το έχω ακόμα να δουλεύει κινείτο του 2010. Κι εγώ σε κάτι τέτοιο ελπίζω. Άρα πας για το Moto G 3ης γενιάς :) Κάπως έτσι φίλε μου, ελπίζω να αντέξει όμως και να πάω κατευθείαν για το 4ης.:rolleyes: επειδή καλά θυμόμουν ότι έχει αντοχή το νερό ,το έψαξα και ιδού η επιβεβαίωση http://octa-phone.com/smartphone/motorola-moto-g-2/ ( κάπου θα το έχει και στο σαιτ η motorola_) για ψαξτο λίγο παραπάνω μήπως και στο κάνουν εγγύηση Υποτίθεται ότι είναι splash resistant λόγω nano coating. Υπάρχει και review στο youtube που μία τύπισσα το βυθίζει και κανά μισάωρο στο νερό κι αυτό ακόμα δουλεύει. Δεν ειναι όμως certified αδιάβροχο (όπως το 3ης γενιάς), άρα δεν νομίζω ότι μπορώ να διεκδικήσω το παραμικρό. Εξάλλου δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου. Σε πρώτη φάση ο σκοπός μου ήταν να πάρω μία σοβαρή γνωμάτευση από το επίσημο σέρβις. Δεν θεωρώ σοβαρή απάντηση το "στάξε μας 200 για να σου αλλάξουμε οθόνη και πλακέτα" όταν το κινητό με μία νύχτα έκθεσης σε αυτό που θεωρούσα urban legend (το ρύζι) είναι πάλι λειτουργικό. Φυσικά δεν ισχυρίζομαι ότι το πρόβλημα το έχει συγκεκριμένα η Cellcom ή η Motorola ή οτιδήποτε άλλο, φαντάζομαι θα είναι μία σχετικά κοινή πολιτική όλως των εταιρειών. Αυτά, δεν θα σας κουράσω άλλο, ευχαριστώ για τις απαντήσεις, θα επανέλθω αν τελικά το κινητό πεθάνει σύντομα για να δώσω όλο το δίκιο του κόσμου στην Cellcom. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Shuffle Δημ. October 7, 2015 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2015 (edited) Δε καταλαβαίνω το θέμα που έχεις, το τηλέφωνο σου βγήκε εκτός εγγ., το service σου έδωσε ένα κόστος σε περίπτωση που θες να το φτιάξεις.. που είναι το θέμα σου? Τα service, δούλευα στη συγκεκρκμένη εταιρεία στην Αγγλία, έχουν κάποιο μπούσουλα που ακολουθούν. Όχι, δεν θα βάλουν αυτοί ρύζι, όχι δεν θα επιδοορθώσουν πλακέτα. Ναι, όλα για την κονόμα είναι, καλωσήρθες στο καπιταλιστικό σύστημα.. Επιγραμματικά, όχι με έκθεση ιδεών αν σου είναι εύκολο. Edited October 7, 2015 by Shuffle Παράθεση Google Pixel 5 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tenere1982 Δημ. October 7, 2015 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2015 Δε καταλαβαίνω το θέμα που έχεις, το τηλέφωνο σου βγήκε εκτός εγγ., το service σου έδωσε ένα κόστος σε περίπτωση που θες να το φτιάξεις.. που είναι το θέμα σου? Τα service, δούλευα στη συγκεκρκμένη εταιρεία στην Αγγλία, έχουν κάποιο μπούσουλα που ακολουθούν. Όχι, δεν θα βάλουν αυτοί ρύζι, όχι δεν θα επιδοορθώσουν πλακέτα. Ναι, όλα για την κονόμα είναι, καλωσήρθες στο καπιταλιστικό σύστημα.. Επιγραμματικά, όχι με έκθεση ιδεών αν σου είναι εύκολο. Επιγραμματικότατα. Έχω στα χέρια μου ένα τηλέφωνο που λειτουργεί κανονικά και ταυτόχρονα ένα χαρτί από το επίσημο σέρβις που λέει ότι το τηλ δεν λειτουργεί και θέλει αλλαγή πλακέτας και οθόνης με κόστος 200 ευρώ.:wacko: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Shuffle Δημ. October 7, 2015 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2015 Επιγραμματικότατα. Έχω στα χέρια μου ένα τηλέφωνο που λειτουργεί κανονικά και ταυτόχρονα ένα χαρτί από το επίσημο σέρβις που λέει ότι το τηλ δεν λειτουργεί και θέλει αλλαγή πλακέτας και οθόνης με κόστος 200 ευρώ.:wacko: Πολύ ωραία, όταν το πήγες δούλευε? Η κουκίδα στην πλακέτα, η οποία από τη στιγμή που αλλάζει χρώμα σημαίνει πως έχει περάσει υγρασίο, είχε γίνει κόκκινη? Αυτοί οι τρόποι και οι διαδικασίες ελέγχου των πλακετών, έχουν βγει για να γλυτώνει χρόνο η κάθε εταιρεία, και μπορεί στην Ελλάδα να δέχονται 5 τηλέφωνα ανά ημέρα, τυχαίος αριθμός, στην Αμερική όμως και στην Αγγλία δέχονται εκατοντάδες την ημέρα. Παράθεση Google Pixel 5 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tenere1982 Δημ. October 7, 2015 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2015 Πολύ ωραία, όταν το πήγες δούλευε? Η κουκίδα στην πλακέτα, η οποία από τη στιγμή που αλλάζει χρώμα σημαίνει πως έχει περάσει υγρασίο, είχε γίνει κόκκινη? Αυτοί οι τρόποι και οι διαδικασίες ελέγχου των πλακετών, έχουν βγει για να γλυτώνει χρόνο η κάθε εταιρεία, και μπορεί στην Ελλάδα να δέχονται 5 τηλέφωνα ανά ημέρα, τυχαίος αριθμός, στην Αμερική όμως και στην Αγγλία δέχονται εκατοντάδες την ημέρα. Φίλε μου, τα έχω απαντήσει αυτά που ρωτάς στην έκθεση ιδεών παραπάνω. Ναι, δούλευε, ανταποκρινόταν, αλλά δεν έιχα καθόλου φωτισμό στην οθόνη, το είχα απενεργοποιησει για να ελαχιστοποιήσω τη ζημιά. Ναι η κουκίδα ήταν κόκκινη, έπεσε νερό, δεν το έκρυψα ποτέ, δεν ζήτησα να μου τα αλλάξουν όλα τσάμπα. Το πήγα σαν πελάτης στο εξουσιοδοτημένο σέρβις να μου πούνε τι ζημιά έγινε και πως μπορεί να διορθωθεί. Επίσης, δεν είμαι μέτοχος ή δικηγόρος της εκάστοτε εταιρείας για να με νοιάζει τι κάνει για να γλιτώνει ή να βγάζει παραπάνω χρήμα. Πελάτης είμαι και το παράδοξο είναι παράδοξο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ddr2 Δημ. October 7, 2015 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2015 Φίλε μου, τα έχω απαντήσει αυτά που ρωτάς στην έκθεση ιδεών παραπάνω. Ναι, δούλευε, ανταποκρινόταν, αλλά δεν έιχα καθόλου φωτισμό στην οθόνη, το είχα απενεργοποιησει για να ελαχιστοποιήσω τη ζημιά. Ναι η κουκίδα ήταν κόκκινη, έπεσε νερό, δεν το έκρυψα ποτέ, δεν ζήτησα να μου τα αλλάξουν όλα τσάμπα. Το πήγα σαν πελάτης στο εξουσιοδοτημένο σέρβις να μου πούνε τι ζημιά έγινε και πως μπορεί να διορθωθεί. Επίσης, δεν είμαι μέτοχος ή δικηγόρος της εκάστοτε εταιρείας για να με νοιάζει τι κάνει για να γλιτώνει ή να βγάζει παραπάνω χρήμα. Πελάτης είμαι και το παράδοξο είναι παράδοξο. Καταλαβαίνω τι λες, αλλά ένα εξουσιοδοτημένο σέρβις, δεν μπορεί να σου δώσει συμβουλή να βάλειW το κινητό στο ρύζι, ούτε να το κάνει το ίδιο. Ακολουθεί συγκεκριμένες διαδικασίες (ISO). Παράθεση MyName: Γιάννης. Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikchris Δημ. March 24, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2016 Εχω χασει την αποδειξη απο το Nexus 6 μου. Υπαρχει περιπτωση να βρω ακρη με το service της Μοτορολα με σειριακο/ΙΜΕΙ ή να το ξεχασω; Δεν εχω προβλημα, απλα θελω να το πουλησω το κινητο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Boo Δημ. June 25, 2018 Κοινοποίηση Δημ. June 25, 2018 Καλημέρα, γνωρίζει κανένας ποιο είναι το service της Motorola στη Θεσσαλονίκη; Παράθεση it is a dirty job but someone has got to do it... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mkaras Δημ. June 25, 2018 Κοινοποίηση Δημ. June 25, 2018 Καλημέρα, γνωρίζει κανένας ποιο είναι το service της Motorola στη Θεσσαλονίκη; Νομίζω δεν έχει επίσημο.Συνεργάζεται με διάφορους .Ρώτησε εδώ https://www3.lenovo.com/gr/el/contact/ και εδώ http://www.e-lenovo.gr/techniki-ypostirixi-and-warranty.html Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nkoumo Δημ. March 4, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 4, 2019 Ψαχνω απεγνωσμένα την αντιπροσωπεία της Motorola , εχω το G5s σε εγγύηση και θελω να το παω για καποιο προβλημα, αλλά δεν την βρισκω ποθενά ! (για Αθήνα) . Πηρα στην lenovo service 2111.984.507 αλλά εκεί μου βγαίνει ΠΑΝΤΑ το laptop service και δεν εχουν ιδέα!! για τα κινητά. Μου λένε να πατήσω το "1" στον αυτόματα τηλεφωνητή, κατι που κάνω αλλά πάλι αυτοί μου βγαίνουν. Καποιο τηλ. επικ. να μιλήσω με άνθρωπο ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ. Μηπως μπορειτε να βοηθήσετε? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hlektro Δημ. March 4, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 4, 2019 (edited) Ψαχνω απεγνωσμένα την αντιπροσωπεία της Motorola , εχω το G5s σε εγγύηση και θελω να το παω για καποιο προβλημα, αλλά δεν την βρισκω ποθενά ! (για Αθήνα) . Πηρα στην lenovo service 2111.984.507 αλλά εκεί μου βγαίνει ΠΑΝΤΑ το laptop service και δεν εχουν ιδέα!! για τα κινητά. Μου λένε να πατήσω το "1" στον αυτόματα τηλεφωνητή, κατι που κάνω αλλά πάλι αυτοί μου βγαίνουν. Καποιο τηλ. επικ. να μιλήσω με άνθρωπο ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ. Μηπως μπορειτε να βοηθήσετε? Αυτό είναι το επίσημο service για κινητό Lenovo - motorola ARVATO ΚΗΦΙΣΟΎ 38 ΤΗΛ. 210 51 97 550 είχα στείλει ποιο παλαιά το δικό μου. Edited March 4, 2019 by hlektro Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsoump Δημ. March 4, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 4, 2019 Επιβεβαιώνω την ύπαρξη του service center στα κινητά. Είναι η εταιρεία TS SOLUTIONS μέσα στα ΚΤΕΛ του Κηφισού, 3ος όροφος και είναι μέχρι τις 17:00 το απόγευμα. Προσωπικά, άλλαξα εκει πλακέτα και μπαταρία σε μια μέρα. :rolleyes: Παράθεση Motorola Startac 130, Motorola v360, Motorola Razr v3i, Motorola Razr v3x, Motorola Rizr z3, Motorola Pebl U6, Motorola Pebl U9, Motorola Ming a1200, Motorola Milestone, Motorola Droid Razr, Motorola Moto X (2014), Motorola Moto Z, Motorola Moto Z2 Force, Google Pixel 6 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hlektro Δημ. March 4, 2019 Κοινοποίηση Δημ. March 4, 2019 Επιβεβαιώνω την ύπαρξη του service center στα κινητά. Είναι η εταιρεία TS SOLUTIONS μέσα στα ΚΤΕΛ του Κηφισού, 3ος όροφος και είναι μέχρι τις 17:00 το απόγευμα. Προσωπικά, άλλαξα εκει πλακέτα και μπαταρία σε μια μέρα. :rolleyes: Είναι αυτή που έγραψα ποιο πάνω και το τηλέφωνο της. Δεν χρειάζεται να πάει κάποιος εκεί. Αφού το κινητό είναι στην εγγύηση τους παίρνεις τηλέφωνο και στέλνουν courier δωρεάν και περνούν το κινητό σου. Όταν το επισκευάσουν μέσα στην εγγύηση σου το στέλνουν δωρεάν πάλι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.