Jump to content

Samsung Galaxy Note II (N7100)


sakiss
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εμπαινε αλλά δεν μπορούσε να πάρει άλλο firmware γιατί δεν έβλεπε την εσωτερική μνήμη.

 

Εννοείται ότι το έβαλα σε download mode αλλά είτε του έλεγα να περάσει firmware από την κάρτα είτε προσπαθούσα μέσω odin ΔΕΝ έκανε τίποτα γιατί μου έβγαζε μήνυμα ότι η μνήμη δεν υπάρχει.

Edited by Superuser
Συνένωση Μηνυμάτων
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 17,7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Αυτο πρωτη φορα το ακουω, μαλλον κατι θα έπαθε η μνήμη και γι αυτό δεν δεχόταν ουτε το καινούργιο firmware.... Δηλαδη επαθες εναν απο τους λιγους τρόπους που έβγαλε πρόβλημα η συσκευή χωρις να μπορεις να το σώσεις απο το root...
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς. Η αλήθεια είναι ότι και παλιά μου έκανε κόλπα. Αν διαβάσετε παλιά μου μηνύματα θα δείτε ότι έχω αναγκαστεί να αλλάξω τουλάχιστον 4 φορές κάρτα μνήμης επειδή την έκαιγε. Τότε αποδόθηκε στις μάρκες των καρτών αλλά μάλλον δε ήταν αυτό.
Link to comment
Share on other sites

Το Root ήταν φυσικά μία δικαιολογία για να μην στο περάσουν στην εγγύηση αφού το θέμα ήταν καθαρά του hardware.

Βέβαια δεν ξέρω με ποιον τρόπο είδαν ότι είναι Root.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Νίκος

Πρώην Super Moderator του «παλιού» καλού myphone.

Link to comment
Share on other sites

Το Root ήταν φυσικά μία δικαιολογία για να μην στο περάσουν στην εγγύηση αφού το θέμα ήταν καθαρά του hardware.

Βέβαια δεν ξέρω με ποιον τρόπο είδαν ότι είναι Root.

 

Λογικα με καποιο τροπο θα το ειδαν βεβαια σαν πονηρος ελληνας.. σκεφτομαι οτι μπορει να εριξαν αδεια για να πιασουν γεματα.. αν ειπαν του παιδιου ετσι στην τυχη.. οτι φταιει το ρουτ και οτι δε μετραει η εγγυηση .. κ τον " ψαρωσαν" με λιγα λογια.. και δεν διαμαρτυρηθηκε οτι δεν ξερει τι ειναι το ρουτ.. ακραιο σεναριο αλλα ποτε δεν ξερεις στην ελλαδα ειμαστε...:wacko:

S10+ <3

Nokia 6110, Motorola startac, Ericsson t10s,Nokia 3330

Sony Ericsson T68i , sagem my v-75, Sony Ericsson k800i, Nokia n82, Motorola a1200, lg ku990i, sony Ericsson satio, Nokia n8, lg optimus 2x,Samsung galaxy s3, galaxy note 2,note 3, note 4, lg g3, huawei p8lite, s7 edge , s8+, s9+, s10+

Link to comment
Share on other sites

Προς τον φίλο που δεν έκαναν δεκτή την εγγύηση λόγω root:

Πρώτον, από όσους πάνε κατευθείαν σε Samsung (smartec?) έχω την εντύπωση ότι η πρακτική είναι να κάνουν ότι δεν είδαν το root.

Δεύτερον, στην περίπτωση σου, είναι αδύνατον να είδαν το root αν δεν υπάρχει κάρτα μνήμης! Ζητά να στο αποδείξουν, ειδάλλως πες τις ότι θα απευθυνθείς στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (ανταποκρίνονται άμεσα στα αιτήματα πολιτών). Είναι δικαίωμα σου.

Link to comment
Share on other sites

  • Αφού όπως σας είπα έμπαινε σε download και recovery mode από κεi φαίνεται ότι ο μετρητής για το root ήταν 1.

  • Επίσημα service, από ότι μου είπαν από τη γραμμή εξυπηρέτησης της Samsung, είναι αρκετά. Εμένα πήγε στην Arvato Teleservice.

Edited by docteo
Link to comment
Share on other sites

  • Αφού όπως σας είπα έμπαινε σε download και recovery mode από κεi φαίνεται ότι ο μετρητής για το root ήταν 1.

  • Επίσημα service, από ότι μου είπαν από τη γραμμή εξυπηρέτησης της Samsung, είναι αρκετά. Εμένα πήγε στην Arvato Teleservice.

Τα 184 ευρώ που σου ζήτησαν σε τι αφορούν? Νέα μητρική?

 

Πέρα από τις καμένες κάρτες μνήμης είχες κάποια άλλη προειδοποίηση από το κινητό? Όπως σου έγινε η κατάσταση δλδ φαινόταν ότι είχες κάνει ρουτ αλλά δεν μπορούσες να κάνεις τίποτα για αυτό?

 

Η αλήθεια είναι ότι με άγχωσες. Είμαι στο Αντροιντ κοντά 2 χρόνια και ρούταρα πρώτη φορά, απολαμβάνω τα οφέλη αλλά στο Νοτε2 έχω εγγύηση ακόμη 19 μήνες και ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται.

 

Υπάρχει κάποιος φίλος/η που πήγε με πρόβλημα και ρουτ στην Σμαρτεκ και το Νοτε2 καλύφθηκε κανονικά?

On Mate RS and support for

iPad3 (η μπέμπα. Extreme user) /

iPhone 6 (η κυρά. Aschetos user)

Link to comment
Share on other sites

Τα 184 ευρώ που σου ζήτησαν σε τι αφορούν? Νέα μητρική?

 

Πέρα από τις καμένες κάρτες μνήμης είχες κάποια άλλη προειδοποίηση από το κινητό? Όπως σου έγινε η κατάσταση δλδ φαινόταν ότι είχες κάνει ρουτ αλλά δεν μπορούσες να κάνεις τίποτα για αυτό?

 

Η αλήθεια είναι ότι με άγχωσες. Είμαι στο Αντροιντ κοντά 2 χρόνια και ρούταρα πρώτη φορά, απολαμβάνω τα οφέλη αλλά στο Νοτε2 έχω εγγύηση ακόμη 19 μήνες και ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται.

 

Υπάρχει κάποιος φίλος/η που πήγε με πρόβλημα και ρουτ στην Σμαρτεκ και το Νοτε2 καλύφθηκε κανονικά?

Στην smartec φίλε μου έμενα με κάλυψαν κανονικά σε ενα brick απο μλκ μου οταν το είχα πάρει πέρσι τον Οκτώβριο,και μάλιστα θυμάμαι οτι τους το είχα πει οτι είναι από root .

giphy.gif
Link to comment
Share on other sites

  • Αφού όπως σας είπα έμπαινε σε download και recovery mode από κεi φαίνεται ότι ο μετρητής για το root ήταν 1.

  • Επίσημα service, από ότι μου είπαν από τη γραμμή εξυπηρέτησης της Samsung, είναι αρκετά. Εμένα πήγε στην Arvato Teleservice.

 

Φαίνεται ο μετρητής και όχι το Root. Στην θέση σου θα ζητούσα να μου αποδείξουν ότι ήταν Root.

Όπως έχω ξαναπεί προτιμώ την Smartec σαν service. Βέβαια και εκεί μπορεί να σου έλεγαν τα ίδια αλλά κάτι μου λέει ότι θα είχες καλύτερα αποτελέσματα.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Νίκος

Πρώην Super Moderator του «παλιού» καλού myphone.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν κοιτάξτε:

- Πηγαίνω στο Πλαίσιο 15 μέρες μετά που το άφησα και μου λένε για τη χρέωση. Τους ρωτάω γιατί δεν με ενημέρωσαν και μου είπαν ότι είχε έρθει η ενημέρωση σε αυτούς πριν 2 μέρες. Αν θέλω κάτι να πάρω τη Samsung.

- Παίρνω τη Samsung και μου λένε ότι δεν ξέρουν σε ποιο service το έστειλε το Πλαίσιο. Να ενημερωθώ και να πάρω τηλέφωνο μόνος μου στο service.

- Ξαναπάω στο Πλαίσιο και επικοινωνούν με τα κεντρικά και μου λένε ότι είναι στην Arvato.

- Παίρνω τηλέφωνο την Arvato και μου λένε ότι δεν μπορούν να μου πουν τίποτα γιατί δεν μπορούν να το βρουν από το όνομα μου αλλά από τον αριθμό αποστολής από το Πλάισιο. Μου λένε να τους πάρει το Πλάισιο τηλέφωνο.

- Πάω στο Πλαίσιο και τους λέω να πάρουν τηλέφωνο και μου λένε ότι δεν μπορούν γιατί η διαδικασία είναι να στείλουν mail στα κεντρικά και να περιμένουν ενημέρωση.

Και ρωτάω. Αν όλα αυτά γίνονταν σε δημόσια υπηρεσία δεν θα λέγαμε πάλι για ρυθμούς δημοσίου και έλλειψη επικοινωνίας των υπηρεσιών. Είναι δυνατόν να μην μπορώ να επικοινωνήσω με αυτόν που έχει τη συσκευή μου; Δεν ξέρω καν τι βλάβη έχει και για να μάθω πρέπει να ακολουθήσω "τη διαδικασία" και να παίζουμε χαλασμένο τηλέφωνο το 2013!!:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν κοιτάξτε:

- Πηγαίνω στο Πλαίσιο 15 μέρες μετά που το άφησα και μου λένε για τη χρέωση. Τους ρωτάω γιατί δεν με ενημέρωσαν και μου είπαν ότι είχε έρθει η ενημέρωση σε αυτούς πριν 2 μέρες. Αν θέλω κάτι να πάρω τη Samsung.

- Παίρνω τη Samsung και μου λένε ότι δεν ξέρουν σε ποιο service το έστειλε το Πλαίσιο. Να ενημερωθώ και να πάρω τηλέφωνο μόνος μου στο service.

- Ξαναπάω στο Πλαίσιο και επικοινωνούν με τα κεντρικά και μου λένε ότι είναι στην Arvato.

- Παίρνω τηλέφωνο την Arvato και μου λένε ότι δεν μπορούν να μου πουν τίποτα γιατί δεν μπορούν να το βρουν από το όνομα μου αλλά από τον αριθμό αποστολής από το Πλάισιο. Μου λένε να τους πάρει το Πλάισιο τηλέφωνο.

- Πάω στο Πλαίσιο και τους λέω να πάρουν τηλέφωνο και μου λένε ότι δεν μπορούν γιατί η διαδικασία είναι να στείλουν mail στα κεντρικά και να περιμένουν ενημέρωση.

Και ρωτάω. Αν όλα αυτά γίνονταν σε δημόσια υπηρεσία δεν θα λέγαμε πάλι για ρυθμούς δημοσίου και έλλειψη επικοινωνίας των υπηρεσιών. Είναι δυνατόν να μην μπορώ να επικοινωνήσω με αυτόν που έχει τη συσκευή μου; Δεν ξέρω καν τι βλάβη έχει και για να μάθω πρέπει να ακολουθήσω "τη διαδικασία" και να παίζουμε χαλασμένο τηλέφωνο το 2013!!:

Φίλε μου, πάρε το κινητό στα χέρια σου ανεπισκεύαστο και στείλτο μόνος σου στη smartec.

Έβαλες στη μέση το Πλαίσιο και η κατάσταση έγινε......

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Ισως λεω ισως θα μπορουσες να περασεις ενα official firm με Odin και να μην μπλεξεις με ολη αυτη την διαδιακασια....

 

Αληθεια προσπαθησες με Odin;

Γιωργος και.....

[sIGPIC][/sIGPIC]

φυσικα....

Link to comment
Share on other sites

Όπως τα λες, πάρε και πες τα στο 1520 - Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, δίνοντας απλως IMEI για να εντοπίσουν την συσκευή. Αυτοί θα πάρουνε το πλαίσιο, ή καλύτερα την arvato και θα στο λύσουν το πρόβλημα, διότι οι εταιρίες μόλις τους ακούσουν δεν θέλουν μπλεξίματα για κάτι που δεν μπορούν να αποδείξουν και κάνουν πίσω. Και δεν μπορούν να αποδείξουν ότι η βλάβη οφείλεται σε root ουτε ότι είναι root. Απλα πράγματα και δοκιμασμένα.
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν κοιτάξτε:

- Πηγαίνω στο Πλαίσιο 15 μέρες μετά που το άφησα και μου λένε για τη χρέωση. Τους ρωτάω γιατί δεν με ενημέρωσαν και μου είπαν ότι είχε έρθει η ενημέρωση σε αυτούς πριν 2 μέρες. Αν θέλω κάτι να πάρω τη Samsung.

- Παίρνω τη Samsung και μου λένε ότι δεν ξέρουν σε ποιο service το έστειλε το Πλαίσιο. Να ενημερωθώ και να πάρω τηλέφωνο μόνος μου στο service.

- Ξαναπάω στο Πλαίσιο και επικοινωνούν με τα κεντρικά και μου λένε ότι είναι στην Arvato.

- Παίρνω τηλέφωνο την Arvato και μου λένε ότι δεν μπορούν να μου πουν τίποτα γιατί δεν μπορούν να το βρουν από το όνομα μου αλλά από τον αριθμό αποστολής από το Πλάισιο. Μου λένε να τους πάρει το Πλάισιο τηλέφωνο.

- Πάω στο Πλαίσιο και τους λέω να πάρουν τηλέφωνο και μου λένε ότι δεν μπορούν γιατί η διαδικασία είναι να στείλουν mail στα κεντρικά και να περιμένουν ενημέρωση.

Και ρωτάω. Αν όλα αυτά γίνονταν σε δημόσια υπηρεσία δεν θα λέγαμε πάλι για ρυθμούς δημοσίου και έλλειψη επικοινωνίας των υπηρεσιών. Είναι δυνατόν να μην μπορώ να επικοινωνήσω με αυτόν που έχει τη συσκευή μου; Δεν ξέρω καν τι βλάβη έχει και για να μάθω πρέπει να ακολουθήσω "τη διαδικασία" και να παίζουμε χαλασμένο τηλέφωνο το 2013!!:

 

Φίλε επειδή έχω χρειαστεί και εγώ σερβις από το πλαίσιο Πάτρας ,για άλλη συσκευή, μιλάμε για εξυπηρέτηση χειρίστου είδους.

Μην σου πω ότι υποψιάζομαι ότι κάτι παίζει με τα σέρβις για να σου παίρνουν λεφτά.

Τύχη είναι, όταν η ικανότητα συναντά την ευκαιρία

Για αποφυγή παρεξηγήσεων το όνομά μου είναι Αντώνης

Link to comment
Share on other sites

Φίλε επειδή έχω χρειαστεί και εγώ σερβις από το πλαίσιο Πάτρας ,για άλλη συσκευή, μιλάμε για εξυπηρέτηση χειρίστου είδους.

Μην σου πω ότι υποψιάζομαι ότι κάτι παίζει με τα σέρβις για να σου παίρνουν λεφτά.

 

Εδω δουλεύουν με ποσοστά μπαίνεις μεσα στο κατάστημα και σε βομβαρδίζουν με άσχετα πράγματα και ερωτήσεις του τύπου "..είστε καλα; θέλετε βοήθεια; κλπ κλπ"

Εγω πήρα απο εκει το note λογο cash back. Μόλις το αγόρασα μου λεει ο άσχετος υπάλληλος "θελετε θήκη; " ναι του λέω και μου κάνει δυστυχώς δεν έχουμε :confused::mad:

Τι να λεμε ρε παιδιά δεν βγάζουμε ακρη εδω πέρα πουθενά. Η καλύτερη λύση ειναι αυτη που ειπε ο φίλος παίρνεις το τηλέφωνο πίσω προσπαθείς μηπως γίνει τιποτα αλλιως smartec.

Θοδωρής
Link to comment
Share on other sites

Εγω πήρα απο εκει το note λογο cash back. Μόλις το αγόρασα μου λεει ο άσχετος υπάλληλος "θελετε θήκη; " ναι του λέω και μου κάνει δυστυχώς δεν έχουμε :confused::mad:

Αχαχαχα!!!

φίλε, ούτε απλήρωτος 6 μήνες δεν τα λες αυτά!! :lol::lol::lol:

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Αχαχαχα!!!

φίλε, ούτε απλήρωτος 6 μήνες δεν τα λες αυτά!! :lol::lol::lol:

 

Με τρολαρε! Πάντως παιδιά γενικά νε τα μαγαζιά τέτοιου τύπου δεν αντέχω. Σε κάνουν οι ίδιοι να μην θες να ξαναπας. Εδω σκεφτόμουν να παω να δω το one αλλα μετα λεω ασε θα νε πρήξουν στις ερωτήσεις

Θοδωρής
Link to comment
Share on other sites

Με τρολαρε! Πάντως παιδιά γενικά νε τα μαγαζιά τέτοιου τύπου δεν αντέχω. Σε κάνουν οι ίδιοι να μην θες να ξαναπας. Εδω σκεφτόμουν να παω να δω το one αλλα μετα λεω ασε θα νε πρήξουν στις ερωτήσεις

 

Καλά... ειδικά στο Πλαίσιο ουτε 3 μετρα δεν προλαβαίνεις να διανύσεις:(

giphy.gif
Link to comment
Share on other sites

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=4724388#post4724388

 

Επιστροφή του κλασικού Opera.

Το γράφω και εδώ γιατί πολλοί (όπως εγώ) δε παρακολουθούν όλα τα θέματα και ο opera ήταν βασικό εργαλείο για browsing

Παντα φιλικα Μανος

Παρε το Nexus στα δικα σου χερια

Link to comment
Share on other sites

Απο αυριο η μεθαυριο θα ειμαι νεο μελος του club ! Ισως ο μικροτερος με note II :O 18 :D

Να δουμε τι εχει να μας πει απο ταινειες games μουσικη σημειωσεις και απειρο καψιμο σε chat και ιντερνετ !!

Link to comment
Share on other sites

Ηρθε η 32αρα samsung sd. Την έβαλα και την φορμαρα.

 

Αλλα οταν πάω στις εφαρμογές καμια δεν εχει την επιλογη . Move to Sdcard ( οπως ειχε το xperia μου πριν)..

 

Ειδικα για τα μεηλ πρεπει οπωσδήποτε να πανε εκει γιατι εχω συνδέσει exchange και εχω πολλα ημεηλς που πρεπει να τα βλεπω offline και είναι αρκετα μεγαλα attachments..

Link to comment
Share on other sites

Πριν 20 μέρες ξαφνικά το Note II μου αποφάσισε να μου αφήσει χρόνους. Εμενε συνέχεια αναμένο στην αρχική οθόνη και δεν έμπαινε στο λειτουργικό. Σε προσπάθεια για format δεν αναγνώριζε την εσωτερική μνήμη και άρα δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Το είχα κάνει απλά root χωρίς να περάσω custom rom.

Τελικά το πηγαίνω στο Πλαίσιο και αυτοί το στέλνουν στη Samsung. Πριν 3 μέρες με ενημερώνουν ότι η βλάβη οφείλεται σε κακή χρήση (root) και δεν καλύπτεται από την εγγύηση αρά ... 184€.

Σας έχει ξανά τύχει;

 

Οπως εχει αναφερθει ποιο πανω πρεπει να αποδειξουν οτι με το ρουτ γινεται ζημια κατι που δεν ισχυει μια και εχει ψηφιστει οτι μια εταιρεια πρεπει να εχει αποδειξεις για το οτι κανοντας ρουτ θεωρειται "κακη" χρηση . Δεν θυμαμαι τον ευρωπαικο κανονισμο που εχει αναγνωρισει οτι το ρουτ δεν σημαινει κακη χρηση για να σου το ποσταρω να τους το πασαρεις στα μουτρα τους ....Σε δαγκωσανε οπως αρκετους αλλους μια και ψυχολογουν εαν εισαι "αδιαβαστος" ...

Edited by s_wind
Link to comment
Share on other sites

Ηρθε η 32αρα samsung sd. Την έβαλα και την φορμαρα.

 

Αλλα οταν πάω στις εφαρμογές καμια δεν εχει την επιλογη . Move to Sdcard ( οπως ειχε το xperia μου πριν)..

 

Ειδικα για τα μεηλ πρεπει οπωσδήποτε να πανε εκει γιατι εχω συνδέσει exchange και εχω πολλα ημεηλς που πρεπει να τα βλεπω offline και είναι αρκετα μεγαλα attachments..

Νομίζω ότι πλέον δεν μπορούν να πάνε εφαρμογές στην κάρτα μνήμης αν δεν είσαι ρουτ. Θα σου πουν σίγουρα πιο γνώστες.

 

Η μαμά εφαρμογή μέιλ νομίζω δεν έχει επιλογή να αποθηκεύει στην κάρτα μνήμης. Άλλες εφαρμογές όμως έχουν επιλογή να αποθηκεύονται στην κάρτα μνήμης τα μνμτα. Οπότε ίσως σε εξυπηρετεί αυτό. Εγώ έχω το Κ @ mail, που το κάνει.

On Mate RS and support for

iPad3 (η μπέμπα. Extreme user) /

iPhone 6 (η κυρά. Aschetos user)

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Samsung Galaxy Note II (N7100)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...