docteo Δημ. May 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2013 (edited) Εμπαινε αλλά δεν μπορούσε να πάρει άλλο firmware γιατί δεν έβλεπε την εσωτερική μνήμη. Εννοείται ότι το έβαλα σε download mode αλλά είτε του έλεγα να περάσει firmware από την κάρτα είτε προσπαθούσα μέσω odin ΔΕΝ έκανε τίποτα γιατί μου έβγαζε μήνυμα ότι η μνήμη δεν υπάρχει. Edited May 26, 2013 by Superuser Συνένωση Μηνυμάτων Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
motomoto00 Δημ. May 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2013 Αυτο πρωτη φορα το ακουω, μαλλον κατι θα έπαθε η μνήμη και γι αυτό δεν δεχόταν ουτε το καινούργιο firmware.... Δηλαδη επαθες εναν απο τους λιγους τρόπους που έβγαλε πρόβλημα η συσκευή χωρις να μπορεις να το σώσεις απο το root... Παράθεση ☆☆☆ Motomoto00 Theme for Note-II ☆☆☆ ☆☆☆ Motomoto00 Theme for SGS-III ☆☆☆ Android Greek Team - Facebook Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
docteo Δημ. May 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2013 Δυστυχώς. Η αλήθεια είναι ότι και παλιά μου έκανε κόλπα. Αν διαβάσετε παλιά μου μηνύματα θα δείτε ότι έχω αναγκαστεί να αλλάξω τουλάχιστον 4 φορές κάρτα μνήμης επειδή την έκαιγε. Τότε αποδόθηκε στις μάρκες των καρτών αλλά μάλλον δε ήταν αυτό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Superuser Δημ. May 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2013 Το Root ήταν φυσικά μία δικαιολογία για να μην στο περάσουν στην εγγύηση αφού το θέμα ήταν καθαρά του hardware. Βέβαια δεν ξέρω με ποιον τρόπο είδαν ότι είναι Root. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Νίκος Πρώην Super Moderator του «παλιού» καλού myphone. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tresor_jim Δημ. May 27, 2013 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2013 Το Root ήταν φυσικά μία δικαιολογία για να μην στο περάσουν στην εγγύηση αφού το θέμα ήταν καθαρά του hardware. Βέβαια δεν ξέρω με ποιον τρόπο είδαν ότι είναι Root. Λογικα με καποιο τροπο θα το ειδαν βεβαια σαν πονηρος ελληνας.. σκεφτομαι οτι μπορει να εριξαν αδεια για να πιασουν γεματα.. αν ειπαν του παιδιου ετσι στην τυχη.. οτι φταιει το ρουτ και οτι δε μετραει η εγγυηση .. κ τον " ψαρωσαν" με λιγα λογια.. και δεν διαμαρτυρηθηκε οτι δεν ξερει τι ειναι το ρουτ.. ακραιο σεναριο αλλα ποτε δεν ξερεις στην ελλαδα ειμαστε...:wacko: Παράθεση S10+ <3 Nokia 6110, Motorola startac, Ericsson t10s,Nokia 3330 Sony Ericsson T68i , sagem my v-75, Sony Ericsson k800i, Nokia n82, Motorola a1200, lg ku990i, sony Ericsson satio, Nokia n8, lg optimus 2x,Samsung galaxy s3, galaxy note 2,note 3, note 4, lg g3, huawei p8lite, s7 edge , s8+, s9+, s10+ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bezbozny Δημ. May 27, 2013 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2013 Που είναι το επίσημο service? Μπας και φταίει το πενάκι για να μου το αλλάξουν? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilpara Δημ. May 27, 2013 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2013 Προς τον φίλο που δεν έκαναν δεκτή την εγγύηση λόγω root: Πρώτον, από όσους πάνε κατευθείαν σε Samsung (smartec?) έχω την εντύπωση ότι η πρακτική είναι να κάνουν ότι δεν είδαν το root. Δεύτερον, στην περίπτωση σου, είναι αδύνατον να είδαν το root αν δεν υπάρχει κάρτα μνήμης! Ζητά να στο αποδείξουν, ειδάλλως πες τις ότι θα απευθυνθείς στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (ανταποκρίνονται άμεσα στα αιτήματα πολιτών). Είναι δικαίωμα σου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
docteo Δημ. May 27, 2013 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2013 (edited) Αφού όπως σας είπα έμπαινε σε download και recovery mode από κεi φαίνεται ότι ο μετρητής για το root ήταν 1. Επίσημα service, από ότι μου είπαν από τη γραμμή εξυπηρέτησης της Samsung, είναι αρκετά. Εμένα πήγε στην Arvato Teleservice. Edited May 27, 2013 by docteo Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sleon Δημ. May 27, 2013 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2013 Αφού όπως σας είπα έμπαινε σε download και recovery mode από κεi φαίνεται ότι ο μετρητής για το root ήταν 1. Επίσημα service, από ότι μου είπαν από τη γραμμή εξυπηρέτησης της Samsung, είναι αρκετά. Εμένα πήγε στην Arvato Teleservice. Τα 184 ευρώ που σου ζήτησαν σε τι αφορούν? Νέα μητρική? Πέρα από τις καμένες κάρτες μνήμης είχες κάποια άλλη προειδοποίηση από το κινητό? Όπως σου έγινε η κατάσταση δλδ φαινόταν ότι είχες κάνει ρουτ αλλά δεν μπορούσες να κάνεις τίποτα για αυτό? Η αλήθεια είναι ότι με άγχωσες. Είμαι στο Αντροιντ κοντά 2 χρόνια και ρούταρα πρώτη φορά, απολαμβάνω τα οφέλη αλλά στο Νοτε2 έχω εγγύηση ακόμη 19 μήνες και ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται. Υπάρχει κάποιος φίλος/η που πήγε με πρόβλημα και ρουτ στην Σμαρτεκ και το Νοτε2 καλύφθηκε κανονικά? Παράθεση On Mate RS and support for iPad3 (η μπέμπα. Extreme user) / iPhone 6 (η κυρά. Aschetos user) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ampelift Δημ. May 27, 2013 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2013 Τα 184 ευρώ που σου ζήτησαν σε τι αφορούν? Νέα μητρική? Πέρα από τις καμένες κάρτες μνήμης είχες κάποια άλλη προειδοποίηση από το κινητό? Όπως σου έγινε η κατάσταση δλδ φαινόταν ότι είχες κάνει ρουτ αλλά δεν μπορούσες να κάνεις τίποτα για αυτό? Η αλήθεια είναι ότι με άγχωσες. Είμαι στο Αντροιντ κοντά 2 χρόνια και ρούταρα πρώτη φορά, απολαμβάνω τα οφέλη αλλά στο Νοτε2 έχω εγγύηση ακόμη 19 μήνες και ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται. Υπάρχει κάποιος φίλος/η που πήγε με πρόβλημα και ρουτ στην Σμαρτεκ και το Νοτε2 καλύφθηκε κανονικά? Στην smartec φίλε μου έμενα με κάλυψαν κανονικά σε ενα brick απο μλκ μου οταν το είχα πάρει πέρσι τον Οκτώβριο,και μάλιστα θυμάμαι οτι τους το είχα πει οτι είναι από root . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Superuser Δημ. May 27, 2013 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2013 Αφού όπως σας είπα έμπαινε σε download και recovery mode από κεi φαίνεται ότι ο μετρητής για το root ήταν 1. Επίσημα service, από ότι μου είπαν από τη γραμμή εξυπηρέτησης της Samsung, είναι αρκετά. Εμένα πήγε στην Arvato Teleservice. Φαίνεται ο μετρητής και όχι το Root. Στην θέση σου θα ζητούσα να μου αποδείξουν ότι ήταν Root. Όπως έχω ξαναπεί προτιμώ την Smartec σαν service. Βέβαια και εκεί μπορεί να σου έλεγαν τα ίδια αλλά κάτι μου λέει ότι θα είχες καλύτερα αποτελέσματα. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Νίκος Πρώην Super Moderator του «παλιού» καλού myphone. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
docteo Δημ. May 27, 2013 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2013 Λοιπόν κοιτάξτε: - Πηγαίνω στο Πλαίσιο 15 μέρες μετά που το άφησα και μου λένε για τη χρέωση. Τους ρωτάω γιατί δεν με ενημέρωσαν και μου είπαν ότι είχε έρθει η ενημέρωση σε αυτούς πριν 2 μέρες. Αν θέλω κάτι να πάρω τη Samsung. - Παίρνω τη Samsung και μου λένε ότι δεν ξέρουν σε ποιο service το έστειλε το Πλαίσιο. Να ενημερωθώ και να πάρω τηλέφωνο μόνος μου στο service. - Ξαναπάω στο Πλαίσιο και επικοινωνούν με τα κεντρικά και μου λένε ότι είναι στην Arvato. - Παίρνω τηλέφωνο την Arvato και μου λένε ότι δεν μπορούν να μου πουν τίποτα γιατί δεν μπορούν να το βρουν από το όνομα μου αλλά από τον αριθμό αποστολής από το Πλάισιο. Μου λένε να τους πάρει το Πλάισιο τηλέφωνο. - Πάω στο Πλαίσιο και τους λέω να πάρουν τηλέφωνο και μου λένε ότι δεν μπορούν γιατί η διαδικασία είναι να στείλουν mail στα κεντρικά και να περιμένουν ενημέρωση. Και ρωτάω. Αν όλα αυτά γίνονταν σε δημόσια υπηρεσία δεν θα λέγαμε πάλι για ρυθμούς δημοσίου και έλλειψη επικοινωνίας των υπηρεσιών. Είναι δυνατόν να μην μπορώ να επικοινωνήσω με αυτόν που έχει τη συσκευή μου; Δεν ξέρω καν τι βλάβη έχει και για να μάθω πρέπει να ακολουθήσω "τη διαδικασία" και να παίζουμε χαλασμένο τηλέφωνο το 2013!!: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ddr2 Δημ. May 27, 2013 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2013 Λοιπόν κοιτάξτε: - Πηγαίνω στο Πλαίσιο 15 μέρες μετά που το άφησα και μου λένε για τη χρέωση. Τους ρωτάω γιατί δεν με ενημέρωσαν και μου είπαν ότι είχε έρθει η ενημέρωση σε αυτούς πριν 2 μέρες. Αν θέλω κάτι να πάρω τη Samsung. - Παίρνω τη Samsung και μου λένε ότι δεν ξέρουν σε ποιο service το έστειλε το Πλαίσιο. Να ενημερωθώ και να πάρω τηλέφωνο μόνος μου στο service. - Ξαναπάω στο Πλαίσιο και επικοινωνούν με τα κεντρικά και μου λένε ότι είναι στην Arvato. - Παίρνω τηλέφωνο την Arvato και μου λένε ότι δεν μπορούν να μου πουν τίποτα γιατί δεν μπορούν να το βρουν από το όνομα μου αλλά από τον αριθμό αποστολής από το Πλάισιο. Μου λένε να τους πάρει το Πλάισιο τηλέφωνο. - Πάω στο Πλαίσιο και τους λέω να πάρουν τηλέφωνο και μου λένε ότι δεν μπορούν γιατί η διαδικασία είναι να στείλουν mail στα κεντρικά και να περιμένουν ενημέρωση. Και ρωτάω. Αν όλα αυτά γίνονταν σε δημόσια υπηρεσία δεν θα λέγαμε πάλι για ρυθμούς δημοσίου και έλλειψη επικοινωνίας των υπηρεσιών. Είναι δυνατόν να μην μπορώ να επικοινωνήσω με αυτόν που έχει τη συσκευή μου; Δεν ξέρω καν τι βλάβη έχει και για να μάθω πρέπει να ακολουθήσω "τη διαδικασία" και να παίζουμε χαλασμένο τηλέφωνο το 2013!!: Φίλε μου, πάρε το κινητό στα χέρια σου ανεπισκεύαστο και στείλτο μόνος σου στη smartec. Έβαλες στη μέση το Πλαίσιο και η κατάσταση έγινε...... Παράθεση MyName: Γιάννης. Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gnkgr Δημ. May 27, 2013 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2013 Ισως λεω ισως θα μπορουσες να περασεις ενα official firm με Odin και να μην μπλεξεις με ολη αυτη την διαδιακασια.... Αληθεια προσπαθησες με Odin; Παράθεση Γιωργος και..... [sIGPIC][/sIGPIC] φυσικα.... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilpara Δημ. May 27, 2013 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2013 Όπως τα λες, πάρε και πες τα στο 1520 - Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, δίνοντας απλως IMEI για να εντοπίσουν την συσκευή. Αυτοί θα πάρουνε το πλαίσιο, ή καλύτερα την arvato και θα στο λύσουν το πρόβλημα, διότι οι εταιρίες μόλις τους ακούσουν δεν θέλουν μπλεξίματα για κάτι που δεν μπορούν να αποδείξουν και κάνουν πίσω. Και δεν μπορούν να αποδείξουν ότι η βλάβη οφείλεται σε root ουτε ότι είναι root. Απλα πράγματα και δοκιμασμένα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nnik_1969 Δημ. May 27, 2013 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2013 Λοιπόν κοιτάξτε: - Πηγαίνω στο Πλαίσιο 15 μέρες μετά που το άφησα και μου λένε για τη χρέωση. Τους ρωτάω γιατί δεν με ενημέρωσαν και μου είπαν ότι είχε έρθει η ενημέρωση σε αυτούς πριν 2 μέρες. Αν θέλω κάτι να πάρω τη Samsung. - Παίρνω τη Samsung και μου λένε ότι δεν ξέρουν σε ποιο service το έστειλε το Πλαίσιο. Να ενημερωθώ και να πάρω τηλέφωνο μόνος μου στο service. - Ξαναπάω στο Πλαίσιο και επικοινωνούν με τα κεντρικά και μου λένε ότι είναι στην Arvato. - Παίρνω τηλέφωνο την Arvato και μου λένε ότι δεν μπορούν να μου πουν τίποτα γιατί δεν μπορούν να το βρουν από το όνομα μου αλλά από τον αριθμό αποστολής από το Πλάισιο. Μου λένε να τους πάρει το Πλάισιο τηλέφωνο. - Πάω στο Πλαίσιο και τους λέω να πάρουν τηλέφωνο και μου λένε ότι δεν μπορούν γιατί η διαδικασία είναι να στείλουν mail στα κεντρικά και να περιμένουν ενημέρωση. Και ρωτάω. Αν όλα αυτά γίνονταν σε δημόσια υπηρεσία δεν θα λέγαμε πάλι για ρυθμούς δημοσίου και έλλειψη επικοινωνίας των υπηρεσιών. Είναι δυνατόν να μην μπορώ να επικοινωνήσω με αυτόν που έχει τη συσκευή μου; Δεν ξέρω καν τι βλάβη έχει και για να μάθω πρέπει να ακολουθήσω "τη διαδικασία" και να παίζουμε χαλασμένο τηλέφωνο το 2013!!: Φίλε επειδή έχω χρειαστεί και εγώ σερβις από το πλαίσιο Πάτρας ,για άλλη συσκευή, μιλάμε για εξυπηρέτηση χειρίστου είδους. Μην σου πω ότι υποψιάζομαι ότι κάτι παίζει με τα σέρβις για να σου παίρνουν λεφτά. Παράθεση Τύχη είναι, όταν η ικανότητα συναντά την ευκαιρία Για αποφυγή παρεξηγήσεων το όνομά μου είναι Αντώνης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tpal Δημ. May 27, 2013 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2013 Φίλε επειδή έχω χρειαστεί και εγώ σερβις από το πλαίσιο Πάτρας ,για άλλη συσκευή, μιλάμε για εξυπηρέτηση χειρίστου είδους. Μην σου πω ότι υποψιάζομαι ότι κάτι παίζει με τα σέρβις για να σου παίρνουν λεφτά. Εδω δουλεύουν με ποσοστά μπαίνεις μεσα στο κατάστημα και σε βομβαρδίζουν με άσχετα πράγματα και ερωτήσεις του τύπου "..είστε καλα; θέλετε βοήθεια; κλπ κλπ" Εγω πήρα απο εκει το note λογο cash back. Μόλις το αγόρασα μου λεει ο άσχετος υπάλληλος "θελετε θήκη; " ναι του λέω και μου κάνει δυστυχώς δεν έχουμε :confused::mad: Τι να λεμε ρε παιδιά δεν βγάζουμε ακρη εδω πέρα πουθενά. Η καλύτερη λύση ειναι αυτη που ειπε ο φίλος παίρνεις το τηλέφωνο πίσω προσπαθείς μηπως γίνει τιποτα αλλιως smartec. Παράθεση Θοδωρής Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ddr2 Δημ. May 27, 2013 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2013 Εγω πήρα απο εκει το note λογο cash back. Μόλις το αγόρασα μου λεει ο άσχετος υπάλληλος "θελετε θήκη; " ναι του λέω και μου κάνει δυστυχώς δεν έχουμε :confused::mad: Αχαχαχα!!! φίλε, ούτε απλήρωτος 6 μήνες δεν τα λες αυτά!! :lol::lol::lol: Παράθεση MyName: Γιάννης. Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tpal Δημ. May 27, 2013 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2013 Αχαχαχα!!! φίλε, ούτε απλήρωτος 6 μήνες δεν τα λες αυτά!! :lol::lol::lol: Με τρολαρε! Πάντως παιδιά γενικά νε τα μαγαζιά τέτοιου τύπου δεν αντέχω. Σε κάνουν οι ίδιοι να μην θες να ξαναπας. Εδω σκεφτόμουν να παω να δω το one αλλα μετα λεω ασε θα νε πρήξουν στις ερωτήσεις Παράθεση Θοδωρής Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ampelift Δημ. May 27, 2013 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2013 Με τρολαρε! Πάντως παιδιά γενικά νε τα μαγαζιά τέτοιου τύπου δεν αντέχω. Σε κάνουν οι ίδιοι να μην θες να ξαναπας. Εδω σκεφτόμουν να παω να δω το one αλλα μετα λεω ασε θα νε πρήξουν στις ερωτήσεις Καλά... ειδικά στο Πλαίσιο ουτε 3 μετρα δεν προλαβαίνεις να διανύσεις:( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manan69t Δημ. May 27, 2013 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2013 http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=4724388#post4724388 Επιστροφή του κλασικού Opera. Το γράφω και εδώ γιατί πολλοί (όπως εγώ) δε παρακολουθούν όλα τα θέματα και ο opera ήταν βασικό εργαλείο για browsing Παράθεση Παντα φιλικα Μανος Παρε το Nexus στα δικα σου χερια Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
khr1s Δημ. May 27, 2013 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2013 Απο αυριο η μεθαυριο θα ειμαι νεο μελος του club ! Ισως ο μικροτερος με note II :O 18 :D Να δουμε τι εχει να μας πει απο ταινειες games μουσικη σημειωσεις και απειρο καψιμο σε chat και ιντερνετ !! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sokos Δημ. May 27, 2013 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2013 Ηρθε η 32αρα samsung sd. Την έβαλα και την φορμαρα. Αλλα οταν πάω στις εφαρμογές καμια δεν εχει την επιλογη . Move to Sdcard ( οπως ειχε το xperia μου πριν).. Ειδικα για τα μεηλ πρεπει οπωσδήποτε να πανε εκει γιατι εχω συνδέσει exchange και εχω πολλα ημεηλς που πρεπει να τα βλεπω offline και είναι αρκετα μεγαλα attachments.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
s_wind Δημ. May 27, 2013 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2013 (edited) Πριν 20 μέρες ξαφνικά το Note II μου αποφάσισε να μου αφήσει χρόνους. Εμενε συνέχεια αναμένο στην αρχική οθόνη και δεν έμπαινε στο λειτουργικό. Σε προσπάθεια για format δεν αναγνώριζε την εσωτερική μνήμη και άρα δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Το είχα κάνει απλά root χωρίς να περάσω custom rom. Τελικά το πηγαίνω στο Πλαίσιο και αυτοί το στέλνουν στη Samsung. Πριν 3 μέρες με ενημερώνουν ότι η βλάβη οφείλεται σε κακή χρήση (root) και δεν καλύπτεται από την εγγύηση αρά ... 184€. Σας έχει ξανά τύχει; Οπως εχει αναφερθει ποιο πανω πρεπει να αποδειξουν οτι με το ρουτ γινεται ζημια κατι που δεν ισχυει μια και εχει ψηφιστει οτι μια εταιρεια πρεπει να εχει αποδειξεις για το οτι κανοντας ρουτ θεωρειται "κακη" χρηση . Δεν θυμαμαι τον ευρωπαικο κανονισμο που εχει αναγνωρισει οτι το ρουτ δεν σημαινει κακη χρηση για να σου το ποσταρω να τους το πασαρεις στα μουτρα τους ....Σε δαγκωσανε οπως αρκετους αλλους μια και ψυχολογουν εαν εισαι "αδιαβαστος" ... Edited May 27, 2013 by s_wind Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sleon Δημ. May 27, 2013 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2013 Ηρθε η 32αρα samsung sd. Την έβαλα και την φορμαρα. Αλλα οταν πάω στις εφαρμογές καμια δεν εχει την επιλογη . Move to Sdcard ( οπως ειχε το xperia μου πριν).. Ειδικα για τα μεηλ πρεπει οπωσδήποτε να πανε εκει γιατι εχω συνδέσει exchange και εχω πολλα ημεηλς που πρεπει να τα βλεπω offline και είναι αρκετα μεγαλα attachments.. Νομίζω ότι πλέον δεν μπορούν να πάνε εφαρμογές στην κάρτα μνήμης αν δεν είσαι ρουτ. Θα σου πουν σίγουρα πιο γνώστες. Η μαμά εφαρμογή μέιλ νομίζω δεν έχει επιλογή να αποθηκεύει στην κάρτα μνήμης. Άλλες εφαρμογές όμως έχουν επιλογή να αποθηκεύονται στην κάρτα μνήμης τα μνμτα. Οπότε ίσως σε εξυπηρετεί αυτό. Εγώ έχω το Κ @ mail, που το κάνει. Παράθεση On Mate RS and support for iPad3 (η μπέμπα. Extreme user) / iPhone 6 (η κυρά. Aschetos user) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.