Jump to content

Τα πάντα για: 3G/HSDPA, GPRS, MMS, Vodafone Internet


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα,

θα ήθελα να ρωτήσω:

Θέλω να αγοράσω πακέτο καρτοinternet 10 ημερών με 20 € και να βάλω τη sim σε ένα nokia 5800 που έχω για λειτουργεί ως usb modem στον υπολογιστή μου.

Γίνεται ή είμαι αναγκασμένος να έχω usb modem.

 

Εάν η ερώτηση έχει απαντηθεί (πιθανότατα) παλιότερα ζητώ συγγνώμη. Παρακαλώ παραπέμψτε με σε αντίστοιχα posts ή topics.

Ευχαριστώ.

 

εγω ειχα βαλει την sim μου σε ενα 5800 το καλοκαιρι του καρτοιντερνετ και κατι επαθε και μπλοκαρε...το κινητο ηταν σε κανονικη κατασταση σαν να εχει κανονικη σιμ μεσα

Φιλικά Γιώργος

 

GIO......!!!!! ❼:respect:

Link to comment
Share on other sites

Θέλω τη βοήθειά σας και τις γνώσεις σας, αν δλδ μπορώ να κάνω κάτι....

 

Στις 13/12/2010 έκανα σύνδεση στο VODAFONE BROADBAND INTERNET με στικάκι στα 5GB με χρέωση 24,80 ευρώ το μήνα, μου είπαν. Στο λογαριασμό αναγραφόταν ως περίοδος χρήσης 15/12-14/1. Ο 1ος λογαριασμός ήταν τόσο, ο 2ος επίσης. Ο 3ος ήρθε με επιβάρυνση 70 ολόκληρα ευρώ παρακαλώ πολύ για 3,5 GB. Περίοδος χρήσης από 15/2-14/3 αλλά το πάγιο λέει με κάλυπτε μόνο το Φλεβάρη οπότε χρεώθηκα για το παραπάνω....

Λένε δλδ ότι το πάγιο είναι για κάθε ημερολογιακό μήνα ενώ η περίοδος χρήσης μου είναι από 15 του ενός μήνα στις 14 του επόμενου....ενώ εγώ νόμιζα ότι πάγιο και περίοδος χρήσης ταυτίζονται....οπότε την πάτησα σαν ηλίθια......:O

και πώς είναι δυνατόν ο αναλυτικός μου λογαριασμός να εμφανίζει την κατανάλωση εντός της περιόδου χρήσης αλλα΄το πάγιο να εκτείνεται σε χρονική περίοδο διαφορετική της περιόδου χρήσης και ουσιαστικά να μοιράζεται από δω κι απόκει??????

 

Μπορώ να κάνω κάτι????

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω στα λένε ανάποδα. Η περίοδος χρήσης είναι από πρώτη κάθε μήνα μέχρι την τελευταία του ημέρα. Το πάγιο χρεώνεται σε τυχαία, αλλά σταθερή ημερομηνία κάθε μήνα.

Σε κάθε περίπτωση έπρεπε να σε έχει ενημερώσει το κατάστημα.

Link to comment
Share on other sites

Θέλω τη βοήθειά σας και τις γνώσεις σας, αν δλδ μπορώ να κάνω κάτι....

 

Στις 13/12/2010 έκανα σύνδεση στο VODAFONE BROADBAND INTERNET με στικάκι στα 5GB με χρέωση 24,80 ευρώ το μήνα, μου είπαν. Στο λογαριασμό αναγραφόταν ως περίοδος χρήσης 15/12-14/1. Ο 1ος λογαριασμός ήταν τόσο, ο 2ος επίσης. Ο 3ος ήρθε με επιβάρυνση 70 ολόκληρα ευρώ παρακαλώ πολύ για 3,5 GB. Περίοδος χρήσης από 15/2-14/3 αλλά το πάγιο λέει με κάλυπτε μόνο το Φλεβάρη οπότε χρεώθηκα για το παραπάνω....

Λένε δλδ ότι το πάγιο είναι για κάθε ημερολογιακό μήνα ενώ η περίοδος χρήσης μου είναι από 15 του ενός μήνα στις 14 του επόμενου....ενώ εγώ νόμιζα ότι πάγιο και περίοδος χρήσης ταυτίζονται....οπότε την πάτησα σαν ηλίθια......:O

και πώς είναι δυνατόν ο αναλυτικός μου λογαριασμός να εμφανίζει την κατανάλωση εντός της περιόδου χρήσης αλλα΄το πάγιο να εκτείνεται σε χρονική περίοδο διαφορετική της περιόδου χρήσης και ουσιαστικά να μοιράζεται από δω κι απόκει??????

 

Μπορώ να κάνω κάτι????

 

Να πάρεις τηλέφωνο να τους εξηγήσεις τι ακριβώς έγινε! Επίσεις, όταν πλησιάζεις στο όριο των δεδομένων που δικαιούσαι, σου έρχεται κάποιο προειδοποιητικό sms... Σου ήρθε εσένα κάτι τέτοιο??

Η στέρηση είναι παιδί της γνώσης. Δεν στερείσαι κάτι αν δεν γνωρίζεις ότι υπάρχει
Link to comment
Share on other sites

Θέλω τη βοήθειά σας και τις γνώσεις σας, αν δλδ μπορώ να κάνω κάτι....

 

Στις 13/12/2010 έκανα σύνδεση στο VODAFONE BROADBAND INTERNET με στικάκι στα 5GB με χρέωση 24,80 ευρώ το μήνα, μου είπαν. Στο λογαριασμό αναγραφόταν ως περίοδος χρήσης 15/12-14/1. Ο 1ος λογαριασμός ήταν τόσο, ο 2ος επίσης. Ο 3ος ήρθε με επιβάρυνση 70 ολόκληρα ευρώ παρακαλώ πολύ για 3,5 GB. Περίοδος χρήσης από 15/2-14/3 αλλά το πάγιο λέει με κάλυπτε μόνο το Φλεβάρη οπότε χρεώθηκα για το παραπάνω....

Λένε δλδ ότι το πάγιο είναι για κάθε ημερολογιακό μήνα ενώ η περίοδος χρήσης μου είναι από 15 του ενός μήνα στις 14 του επόμενου....ενώ εγώ νόμιζα ότι πάγιο και περίοδος χρήσης ταυτίζονται....οπότε την πάτησα σαν ηλίθια......:O

και πώς είναι δυνατόν ο αναλυτικός μου λογαριασμός να εμφανίζει την κατανάλωση εντός της περιόδου χρήσης αλλα΄το πάγιο να εκτείνεται σε χρονική περίοδο διαφορετική της περιόδου χρήσης και ουσιαστικά να μοιράζεται από δω κι απόκει??????

 

Μπορώ να κάνω κάτι????

 

Ο όγκος δεδομένων ανανεώνεται κάθε 1η του μήνα, σε όλα τα προγράμματα/πακέτα mobile internet στην VF. Κακώς δε στό'παν! Κάνε ένα αίτημα αμφισβήτησης στο 13840 και ίσως και να τα γλιτώσεις, αν και χλωμό.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω στα λένε ανάποδα. Η περίοδος χρήσης είναι από πρώτη κάθε μήνα μέχρι την τελευταία του ημέρα. Το πάγιο χρεώνεται σε τυχαία, αλλά σταθερή ημερομηνία κάθε μήνα.

Σε κάθε περίπτωση έπρεπε να σε έχει ενημερώσει το κατάστημα.

 

Η υπερχρέωση του φίλού έχει ξεκάθαρα σχέση με το πότε (ποια ημέρα του μήνα) έκανε το συμβόλαιο. Η χρέωση του data όμως γίνεται πάντα από 1 έως 31 του μηνός (έχεις 5gb διαθέσιμα για κάθε περίοδο από 1 έως 31 του μηνός, ανεξάρτητα από την ημερομηνία που έκανες το συμβόλαιο). Με αυτό το σκεπτικό είναι πιθανό να έχεις καταναλώσει μόνο 3,5 gb από τα 5, αλλά αν έκανες το συμβόλαιό σου προς το τέλος του μήνα (π.χ. 28 του μηνός) τότε θα χρεωθείς παραπάνω, ΠΑΡΑ το ότι ο λογαριασμός θα γράφει χρήση data (π.χ. 3,5gb) ΚΑΤΩΤΕΡΗ από την ενσωματωμένη χρήση του προγράμματός σου (5gb).

 

Να πάρεις τηλέφωνο να τους εξηγήσεις τι ακριβώς έγινε! Επίσεις, όταν πλησιάζεις στο όριο των δεδομένων που δικαιούσαι, σου έρχεται κάποιο προειδοποιητικό sms... Σου ήρθε εσένα κάτι τέτοιο??

 

Δεν έρχεται πάντα αυτό το sms. Όποτε θέλουν το στέλνουν. Είμαι συνδρομητής mobile internet εδώ και 2 χρόνια και το γνωρίζω το θέμα. Κάποιος φορές έστελναν όταν είχες φτάσει το 80% της μηνιαίας χρήσης και άλλο ένα sms όταν είχες φτάσει το όριο (100% της ενσωματωμένης χρήσης). Για κάποιον ανεξήγητο όμως λόγο αυτά τα μηνύματα δεν τα στέλνουν συστηματικά αλλά όποτε θυμηθούν.

Ζητείται άτομο με πρόγραμμα cosmote gigamax unlimited για να του δίνω €10 τον μήνα για να αποκτήσω 1 extra sim στο συμβόλαιό του
Link to comment
Share on other sites

Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι έχω υπερβεί τα 5 κατά 3,5 gb ..... το πρόβλημα είναι ότι η χρήση που αναγράφεται στο λογαριασμό μου είναι από 15 σε 14 ενώ το πάγιο είναι από 1 ως 30.......:X οπότε όπως καταλαβαίνετε, μοιράζεται.... και αν δεν το ξέρεις, την πατάς πάρα πολύ εύκολα....γιατί τί πιο λογικό από το να ταυτίσεις χρήση και πάγιο?????

 

Επειδή είμαι και στο νομικό χώρο, τους είπα κάτι λογάκια του τύπου "θα πάω στο συνήγορο του καταναλωτή, είναι αντισυναλλακτική η συμπεριφορά σας, δεν διευκρινίζεται στη σύμβαση η ακριβής ημερομηνία έναρξης και κάνετε αυθαίρετες ερμηνείες,το πρόγραμμα VMB 5GB αναφέρει ρητά ως περίοδο χρήσης από 15 σε 14, κλπ κλπ κλπ"....

αφού όμως το πάγιο είναι από 1 ως 30, δεν μπορώ να κάνω τπτ. Με έπιασαν κορόιδο, χωρίς να το αντιληφθώ....

 

Και όταν έκανα τη σύνδεση, μού είπαν μόνο ότι είναι για ένα μήνα, οπότε υπέθεσα ότι είναι από τότε που κάνεις το συμβόλαιο κλπ. Δεν έκαναν τη διάκριση.... ούτε μου είπαν να αλλάξω το στικάκι...αυτό τώρα πώς σας φαίνεται? να είναι προγραμματισμένο από μόνο του στις 15?

 

Η κοπέλα στο τηλέφωνο μου είπε ότι από 15/12 ως 31/12 είχα 5, μετά 1-31/1 άλλα 5, 1-28/2 άλλα 5 κλπ. ΑΛΛΑ στο λογαριασμό φαινόταν 15 ως 14, οπότε δεν αντιλήφθηκα ότι παίζει τέτοιο σκηνικό.....

 

Να σας ρωτήσω, επειδή ξενέρωσα πολύ άγρια με αυτό το σκηνικό, θέλω να σταματήσω τη σύνδεσή μου...Ξέρετε αν υπάρχουν τπτ κυρώσεις για πρόωρο τερματισμό??? Θα μου πείτε ό,τι λέει η σύμβαση, το θέμα είναι ότι δεν έχω το κείμενο μπροστά μου....

 

Με χρεώνουν 95 ευρώ για τα 3,5 επιπλέον gb ενώ υπολόγισα και τον επόμενο καθότι δεν προτίθεμαι να κάνω επιπλέον χρήση ,,,, και έχω κάνει επιπλέον 0,88gb, τα οποία χρεώνονται μαζί με ΦΠΑ στα 22 ευρώ, άρα 47 μαζί με το πάγιο μου. Άρα 142 ευρώ, και το στικάκι που θα πληρώσω γύρω στα 40 ευρώ, σύνολο 182 ευρώ.

 

Συμπέρασμα?

Απλά, με την κακή ενημέρωση και τους μπερδεμένους λογαριασμούς, τα κάνουν μαντάρα και χάνουν πελάτες......

Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων. Χρησιμοποίησε την επιλογή "τροποποίηση".
Link to comment
Share on other sites

Το apn webkarta.vodafone.gr τι διαφορά έχει από το wapkarta.vodafone.gr;

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Το apn webkarta.vodafone.gr τι διαφορά έχει από το wapkarta.vodafone.gr;

 

Στο πρώτο έχεις πλήρη πρόσβαση στο Internet εκτός του live της vodafone και λειτουργεί αρκεί να βάλεις μόνο το APN ενώ το δεύτερο είναι για το live της vodafone και για να λειτουργήσει χρειάζεται να βάλεις proxy και port. Με το δεύτερο έχεις πρόσβαση στο inetrnet αλλά έχει αρκετούς περιορισμούς σε εφαρμογές και διάφορα site.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ. Διαφορά στην ταχύτητα πλοήγησης υπάρχει;

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Και όταν έκανα τη σύνδεση, μού είπαν μόνο ότι είναι για ένα μήνα, οπότε υπέθεσα ότι είναι από τότε που κάνεις το συμβόλαιο κλπ. Δεν έκαναν τη διάκριση.... ούτε μου είπαν να αλλάξω το στικάκι...αυτό τώρα πώς σας φαίνεται? να είναι προγραμματισμένο από μόνο του στις 15?

 

Η κοπέλα στο τηλέφωνο μου είπε ότι από 15/12 ως 31/12 είχα 5, μετά 1-31/1 άλλα 5, 1-28/2 άλλα 5 κλπ. ΑΛΛΑ στο λογαριασμό φαινόταν 15 ως 14, οπότε δεν αντιλήφθηκα ότι παίζει τέτοιο σκηνικό.....

 

Να σας ρωτήσω, επειδή ξενέρωσα πολύ άγρια με αυτό το σκηνικό, θέλω να σταματήσω τη σύνδεσή μου...Ξέρετε αν υπάρχουν τπτ κυρώσεις για πρόωρο τερματισμό??? Θα μου πείτε ό,τι λέει η σύμβαση, το θέμα είναι ότι δεν έχω το κείμενο μπροστά μου....

 

Με χρεώνουν 95 ευρώ για τα 3,5 επιπλέον gb ενώ υπολόγισα και τον επόμενο καθότι δεν προτίθεμαι να κάνω επιπλέον χρήση ,,,, και έχω κάνει επιπλέον 0,88gb, τα οποία χρεώνονται μαζί με ΦΠΑ στα 22 ευρώ, άρα 47 μαζί με το πάγιο μου. Άρα 142 ευρώ, και το στικάκι που θα πληρώσω γύρω στα 40 ευρώ, σύνολο 182 ευρώ.

 

Συμπέρασμα?

Απλά, με την κακή ενημέρωση και τους μπερδεμένους λογαριασμούς, τα κάνουν μαντάρα και χάνουν πελάτες......

 

Κοίτα να δεις, για να είμαστε αντικειμενικοί, αν κάνεις για πρώτη φορά συμβόλαιο στις 25 του μηνός, θα σου δώσουν όγκο κίνησης (ενώ δεν υποχρεούνται) που αντιστοιχεί στον ΠΛΗΡΗ ένα μήνα για το χρονικό διάστημα από 25 του μηνός έως 31. Μετά, και η γνώμη μου είναι ότι καλά κάνει η vodafone για να μην μπερδεύονται οι χρήστες, ισχύει ο ενσωμάτωμενος όγκος που αγόρασες ανά ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΟ μήνα (από 1 έως 31 του μηνός). Το ελέγχεις ποιο εύκολα έτσι (ημερολογιακά), αντί με βάση την ημερομηνία του συμβολαίου (25 του μηνός) και συμφωνώ με αυτή την προσέγγιση της vodafone γιατί απλοποιεί τα πράγματα στον έλεγχο της κίνησης internet.

 

Το συμβόλαιο όμως, θα γράφει κάθε φορά τις περιόδους από 25 του ενός μηνός μέχρι 25 του επόμενου μηνός κ.ο.κ. και θα αποτυπώνει διαφορετικό όγκο χρήσης. Εσύ θα πρέπει να θυμάσαι ότι κάθε μήνα από 1 έως 31 του μηνός έχει διαθέσιμο όγκο δεδομένων που αντιστοιχεί στο πρόγραμμά σου (5gb). Είναι πολύ απλό νομίζω.

Ζητείται άτομο με πρόγραμμα cosmote gigamax unlimited για να του δίνω €10 τον μήνα για να αποκτήσω 1 extra sim στο συμβόλαιό του
Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ απλό νομίζω.

Είναι τραγικό και ανεύθυνο. Τραγικό γιατί μπερδεύει τους πελάτες με δόλο.

Ανεύθυνο γιατί το δίκτυο στις αρχές του μήνα μπουκώνει από κίνηση μιας και όλοι έχουν «φρέσκα» MB και προς τα τέλη όλοι κόβουν την κίνηση και είναι άνετο.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα. Τραγικό, ανεύθυνο και τελείως αντισυναλλακτικό.

 

Εγώ έκανα τη σύνδεση στο Πλαίσιο της Πάτρας, ούτε καν σε κατάστημα VODAFONE. Και θυμάμαι πάρα πολύ καλά ότι είχα ρωτήσει αν είναι όπως στα κινητά και το υπαλληλάκι μου είχε πει ΝΑΙ (...:X)...

 

Και η πλάκα είναι ότι είχα διαβάσει τη σύμβαση και δεν πρόσεξα κάτι τέτοιο.... και η πλάκα είναι ότι είμαι και δικηγόρος, τρομάρα μου......:lol:

 

Διέκοψα τη σύνδεσή μου και δε θέλω να έχω καμία σχέση με την εταιρεία αυτή.

ΟΚ, αν σου εξηγήσουν ΠΩΣ χρεώνουν είναι καλή περίπτωση α λ λ α δε δέχομαι σε καμία περίπτωση να το μάθω εκ των υστέρων και αφού καώ, να υπολογίζω γιατί τόσα MB... και όχι τόσα....

Στο κάτω κάτω γραφής, δουλειά τους είναι, έπρεπε να σκεφθούν ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ και το ενδεχόμενο παρανόησης και να διασφαλισθούν. Εγώ μάντης δεν είμαι, κληρονομικό χάρισμα δεν έχω, τα νύχια μου δε μυρίζω και ούτε στο πηγάδι κ@τ@ρ@σ@....:wacko: Ας το διευκρίνιζαν με κεφαλαία γράμματα, ας μου έστελναν προειδοποιητικό μήνυμα, ας βάλουν μια υπηρεσία που να μας ενημερώνει για το πόσa MB έχουμε καταναλώσει....

 

Μπορεί να με φέσωσαν 120 ευρώ αλλά έχασαν έναν πελάτη. :!:

 

Απλά, έχουν βρει έναν τυπικά νόμιμο τρόπο για να μας κλέβουν σε βάρος της παρανόησης και της παρεξήγησης....και όσο προσεκτικός και να είσαι, επειδή έχουμε συγκεκριμένες προσλαμβάνουσες, πχ από τα κινητά, είναι πανεύκολο να μπερδευτούμε,και εκεί μάς πατάνε....

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα!!

εχω vodafone Unlimited και data 350mb.

ηθελα να ρωτησω ο λογαριασμος μου ανανεωνεται

καθε 24 του μηνος π.χ.ομιλια/sms το internet ανανεωνεται

καθε 1 η 24 του μηνος??

ευχαριστω!!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα!!

εχω vodafone Unlimited και data 350mb.

ηθελα να ρωτησω ο λογαριασμος μου ανανεωνεται

καθε 24 του μηνος π.χ.ομιλια/sms το internet ανανεωνεται

καθε 1 η 24 του μηνος??

ευχαριστω!!

 

για τα data κάθε 1η του μήνα

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω πολυ τοσο καιρο ηξερα

οτι ητανε καθε 24 σημερα το ακουσα τυχαια

και μου εκανε εντυπωση.:O

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσεις σε κατάστημα Vodafone!!! και καλού κακού, ρώτα σε 2-3 διαφορετικά μαγαζιά για επαλήθευση. Πάρε και στον 5ψήφιο τους για ένα τσεκάρισμα...:rolleyes:

 

Και οπωσδήποτε να μελετήσεις πάρα πολύ προσεκτικά τους λογαριασμούς σου και την πίτα επικοινωνίας....

 

Εγώ είχα Vodafone Broadband Internet και ανανεώνεται κάθε 1 του μήνα

α λ λ α η περίοδος χρήσης δεν έτρεχε παράλληλα:(.

Link to comment
Share on other sites

τελικα ισχυει για καθε 1 του μηνος για data.

το εξακριβωσα.

1χρονο το μηδενιζα καθε 24 αλλα επειδη ποτε δεν το ξεπερασα

και ητανε κοντα 24 με 1 δεν ειδα χρεωσεις.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

αν κατάλαβα καλά, στην περίπτωσή σου, η ομιλία και τα μηνύματα ανανεώνονται κάθε 24 και το ιντερνετ κάθε 1η...

δλδ, περίοδος χρήσης, ομιλία και sms τρέχουν μαζί από 24 αλλά το ιντερνετ πάει μόνο του από 1-30.....

Αναρωτιέμαι ποιός μ@λ@κ@ς δημιούργησε αυτή την πανέξυπνη πατέντα/φάκα...:chair:

 

είσαι πάρα πολύ τυχερός που δεν την πάτησες... βέβαια είσαι και 7 μέρες πριν την ανανέωση.... αλλά η παγίδα παραμένει και το παραπάνω data στα κινητά είναι πάρα πολύ ακριβό...

Link to comment
Share on other sites

Τόσο δύσκολο είναι ρε παιδιά να ξέρετε ότι έχετε Χ GB για τον κάθε μήνα και να το τηρείτε; 5 gb από 1 έως 31 του μηνός. Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι δηλαδή; Και γιατί φταίει η vodafone για αυτό; Να δεχθώ ότι φταίει μόνο αν σας έδωσε λάθος πληροφορόρηση (π.χ. κύριε ο όγκος δεδομένων ισχύει με βάση την ημερομηνία του συμβολαίου), όχι όμως να λέμε ότι η ημερολογιακή χρέωση είναι κάτι το πολύπλοκο!! Συμφωνώ 100% η χρεώση να αφορά το μήνα (1-31). Το παρακολουθείς πιο εύκολα. Δεν αντιλαμβάνομαι τις ενστάσεις σας. Αυτό για το μπούκωμα στις πρώτες ημέρες του μήνα που λέτε είναι σχετικό.
Ζητείται άτομο με πρόγραμμα cosmote gigamax unlimited για να του δίνω €10 τον μήνα για να αποκτήσω 1 extra sim στο συμβόλαιό του
Link to comment
Share on other sites

εγω οταν ειχα βαλει data δεν μου ειπανε οτι ανανεωνεται

καθε 1 αλλα μου ειπανε γενικα οτι το προγραμμα σου

ανανεωνεται καθε 24.

και βεβαια εχω μετρητη δεδομενων αλλα το μηδενιζα καθε 24.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ό,τι αφορά data στην Vf(είτε ονομάζεται mobile broadband,είτε surf and mail, είτε mobile internet, είτε κυρα-Μαρία) ανανεώνεται κάθε 1η του μήνα. Σαφώς δεν είναι υποχρεωμένος ο πελάτης να το γνωρίζει, αν δεν ενημερωθεί προηγουμένως.
Link to comment
Share on other sites

Τόσο δύσκολο είναι ρε παιδιά να ξέρετε ότι έχετε Χ GB για τον κάθε μήνα και να το τηρείτε; 5 gb από 1 έως 31 του μηνός. Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι δηλαδή; Και γιατί φταίει η vodafone για αυτό; Να δεχθώ ότι φταίει μόνο αν σας έδωσε λάθος πληροφορόρηση (π.χ. κύριε ο όγκος δεδομένων ισχύει με βάση την ημερομηνία του συμβολαίου), όχι όμως να λέμε ότι η ημερολογιακή χρέωση είναι κάτι το πολύπλοκο!! Συμφωνώ 100% η χρεώση να αφορά το μήνα (1-31). Το παρακολουθείς πιο εύκολα. Δεν αντιλαμβάνομαι τις ενστάσεις σας. Αυτό για το μπούκωμα στις πρώτες ημέρες του μήνα που λέτε είναι σχετικό.

 

Το πρόβλημα είναι ότι οι διαφορές μεταξύ ομιλίας και data. Τους κάνω την χάρη να θυμάμαι ότι κάθε 15 του μήνα πρέπει να μηδενίζω τους μετρητές ομιλίας, θα κάνω το ίδιο και στην πρώτη για τα δεδομένα; Μήπως θα μας πουν σε λίγο ότι τα SMS μηδενίζουν στις 24, τα MMS κάθε 29 Φλεβάρη και οι διεθνείς κλήσεις τις ζυγές ημέρες χρεώνονται τρεις φορές πάνω;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα! ενεργοποιησα τη συγκεκριμενη υπηρεσια της vodafone και εχω απογοητευτει εντελως με την ταχυτητα...χαρακτηριστικο παραδειγμα,οτι για να ''φορτωσει'' καποιο βιντεακι στο youtube(1-2 λεπτων) διαρκει και 5 λεπτα!!!

 

η συσκευη μου ειναι το satio της s-ericsson,υπαρχει καποια λυση η θα πρεπει να στραφω σε κατι διαφορετικο? π.χ στο ιντερνετ ολη-μερα με το 1ευρω...βεβαιως εκει αλλαζουν τα δεδομενα,καθως μονο γι'αυτο θα χρειαζονται 30 ευρω,ποσο υψηλο για Mobile internet...

 

χρησιμοποιω τον default browser του satio και το opera 11(οχι το μινι) χωρις να εχω εντοπισει διαφορα στην ταχυτητα...:(

 

αν εχετε να προτεινετε καποιο πακετακι(οχι συμβολαιο,θα κανω οταν αγορασω το gsii) καλοδεχουμενο! ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...