Jump to content

Πόσο ικανοποιημένοι είσαστε από τον πάροχο κινητής σας;


TN97
 Κοινοποίηση

Πόσο ικανοποιημένοι είσαστε από τον πάροχό σας;  

938 members have voted

  1. 1. Πόσο ικανοποιημένοι είσαστε από τον πάροχό σας;

    • Έχω Cosmote και είμαι πολύ ικανοποιημένος
      161
    • Έχω Cosmote και είμαι μετρίως ικανοποιημένος
      147
    • Έχω Cosmote και δεν είμαι ικανοποιημένος
      59
    • Έχω Vodafone και είμαι πολύ ικανοποιημένος
      177
    • Έχω Vodafone και είμαι μετρίως ικανοποιημένος
      110
    • Έχω Vodafone και δεν είμαι ικανοποιημένος
      39
    • Έχω Wind και είμαι πολύ ικανοποιημένος
      162
    • Έχω Wind και είμαι μετρίως ικανοποιημένος
      67
    • Έχω Wind και δεν είμαι ικανοποιημένος
      18


Recommended Posts

Έχω cosmote αλλά θα ήθελα επίτελους να αρχίζουν να μπαίνον παντού τα πακέτα δεδομένων. Οπότε και δεν είμαι ευχαριστημένος
iMac 21.5'', Apple iPhone 6s Rose Gold...
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 163
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Έχω Q εδώ και 2 χρόνια και με καλύπτει απόλυτα. Οι χρεώσεις ομιλίας είναι λίγο ακριβές αλλά από των συμβολαίων καλύτερες. Θα μπορούσαν την χρέωση ομιλίας από 0,25 να την κάνουν 0,21.
:p
Link to comment
Share on other sites

Χρήστης Vodafone από το 1994 εν γένει ικανοποιημένος από τις υπηρεσίες φωνής, πέρασα σε Cosmote το 2009 μετά από προβληματική κάλυψη δικτύου δεδομένων 3G στις περιοχές που έκανα κυρίως χρήση στην Αθήνα και στη ΒορειοΑνατολική Αττική.

 

Η εμπειρία μου από την Cosmote ανάμικτη (γι αυτό και επέλεξα το 'μέτρια ικανοποιημένος') σε ότι αφορά και πάλι το δίκτυο δεδομένων 3G λόγω του ότι στις περιοχές που κινούμαι κυρίως παρουσιάζει διακυμάνσεις με καλή έως καθόλου κάλυψη και μετάπτωση σε δίκτυο 2G.

 

Από τις υπηρεσίες φωνής δεν έχω παράπονο και θεωρώ ότι αυτό πια το έχουν κατακτήσει οι πάροχοι μετά από τόσα χρόνια λειτουργίας, ενώ νομίζω ότι το παιχνίδι πια παίζεται στα δίκτυα δεδομένων με όλα αυτά τα έξυπνα τηλέφωνα και τις άλλες συσκευές που χρειάζονται το διαδίκτυο και γίνονται όλο και ευρύτερα διαδεδομένα.

iPhone 5, iPad2 WiFi, MacBook Air Rev C, MacMini, iMac, MacPro ...

Προσωπικός ιστοχώρος: kkblog Twitter:kkalog pushme.to:http:\pushme.to\kkalog

Link to comment
Share on other sites

vodafone πιο πολυ απο ικανοποιημενος.

 

εξυπηρετηση, εξελιξη, σημα, ποιοτητα..

Κινητό Τηλέφωνο το Τερματικό του Μέλλοντος
Link to comment
Share on other sites

Cosmote εταιρικό πακέτο αλλά μόλις μου ήρθαν οι κάρτες sim φορητοτητας στην Vodafone... με τύλιξαν οι μπαγασες με τις προφορές που μου έδωσαν.
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

:lol::lol::lol:Cosmote. Η No1 εταιρία στην ελλάδα! ΤΩΡΑ No1 και στους καθόλου ικανοποιημένους πελατες! :lol::lol::lol:
Link to comment
Share on other sites

Βοντα απο παντα και καθως φαινεται για παντα!Αψογη συνεργασια ολα τα χρονια!Τελειο χελπ ντεσκ μπροστα σε υπηρεσιες!

Απολυτα ινακοποιημενος!

ΘΑΣΟΣ το σμαραγδενιο νησι!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/12161p_goldenbeach1.JPG

Link to comment
Share on other sites

Απο το 1998 ειμαι στην Vodafone και γενικά είμαι ευχαριστημένος, εκτός από ενα θέμα.... δεν έχει καλή αντιμετώπιση στο θεμα προσφορών σε υπάρχοντες συνδρομητές.

μετά απο μια επικοινωνία με το CC και αφού επικοινώνησαν μαζι μου 5! φορες σε 3 μέρες, ειδα οτι δεν θα έχουμε "ταύτιση απόψεων" και ήδη απο σήμερα εκανα αίτηση φορητοτητας στην cosmote.

προσωπική μου άποψη, αν θέλουν οι εταιρείες να κρατήσουν την συνδρομητική τους βάση (και γιατί οχι να την αυξήσουν) θα πρέπει να σταματήσουν να μας βλέπουν σαν κτήμα τους επειδή έχουμε 5-10 χρόνια συμβόλαιο και δεν φεύγουμε. Με την πολιτική τους ειναι σαν να μας λενε κάθε χρόνο να αλλάζουμε παροχο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτές οι δημοσκοπήσεις ηταν ιδέα κάποιου?

Γιατί μοιάζουν με ερωτηματολόγια εταιριών δημοσκοπήσεων.

 

Προσωπικά, δεν είμαι ευχαριστημένος από καμία εταιρία. Θεωρώ μη αποδεκτό σήμερα, 4 - 5 χρόνια μτά την εμφάνιση του 3G και 2 βήματα πριν την έλευση του 4g να μην υπάρχει κάλυψη δικτύου τρίτης γενιάς όπου υπάρχει και κάλυψη δικτύου gprs.

Unacceptable...

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Eδω και περιπου 1 χρονο ειμαι wind με συμβολαιο ,εχω και ενα αριθμο f2go για mobile internet + σταθερο tellas και εχω συνδυασει καλες υπηρεσιες με το ανταγωνιστικοτερο πακετο της αγορας.Best value for money...:D

🔷 Samsung S22 Ultra & Samsung tab 7🔷

Link to comment
Share on other sites

εχω cosmote ψηφισα μετρια ιακανοποιημενος μονο και μονο για μερικους εκπροσωπους του cc της cosmote που απλα βαριουνται να σε εξυπηρετησουν και που πληρωνεις και 18 λεπτα το λεπτο επισης πολυ μεγαλοι χρονοι αναμονης απο τα χειροτερα cc που εχω συνεργαστει
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

εχω cosmote ψηφισα μετρια ιακανοποιημενος μονο και μονο για μερικους εκπροσωπους του cc της cosmote που απλα βαριουνται να σε εξυπηρετησουν και που πληρωνεις και 18 λεπτα το λεπτο επισης πολυ μεγαλοι χρονοι αναμονης απο τα χειροτερα cc που εχω συνεργαστει

 

Αυτό με την εξυπηρέτηση πελατών της cosmote δεν το καταλαβαίνω.. Γιατί να πληρωνεις με το λεπτό?? Εσυ φταις αν έχουν λίγους υπαλληλους να εξυπηρετούν τους συνδρομητές? Το σωστότερο είναι η χρέωση ανά κλήση έστω (αν δεν υπάρχει δυνατότητα για δωρεάν) Είναι δυνατόν να πληρώνεις την αναμονή ??

Link to comment
Share on other sites

Αν και θα τεθούμε εκτός θέματος, η Κοσμοτέ δε χρεώνει την αναμονή. Χρεώνει από τότε που θα απαντηθεί η κλήση. Και πάλι βέβαια, καταλήγει να κοστίζει περισσότερο η κλήση από τις άλλες 2 ανταγωνίστριες.
Link to comment
Share on other sites

Αποτελεσμάτων συνέχεια...

 

Από τους 287 απαντήσαντες ανεξαρτήτως δικτύου,

 

  • οι 164 (57,1%) δηλώνουν «πολύ ικανοποιημένοι»
  • οι 95 (33,1%) δηλώνουν «μετρίως ικανοποιημένοι»
  • οι 28 (9.8%) δηλώνουν «όχι ικανοποιημένοι»

 

Κατά την γνώμη μου, πρόκειται για αρκετά καλή επίδοση για τα δίκτυά μας. Προσωπικά δεν το περίμενα.

Link to comment
Share on other sites

εχω cosmote ψηφισα μετρια ιακανοποιημενος μονο και μονο για μερικους εκπροσωπους του cc της cosmote που απλα βαριουνται να σε εξυπηρετησουν και που πληρωνεις και 18 λεπτα το λεπτο επισης πολυ μεγαλοι χρονοι αναμονης απο τα χειροτερα cc που εχω συνεργαστει

 

Εδώ θα διαφωνήσουμε φίλε dimitris15. Ο χρόνος αναμονής στο cc της cosmote έχει βελτιωθεί πολύ τα τελευταία χρόνια. Επίσης είναι μακράν καλύτερο από τη wind που το έχω δοκιμάσει και φυσικά από τη vodafone, η οποία αν δε κάνω λάθος δεν έχει δικό της cc, αλλά έχει αναθέσει τη λειτουργία της σε εταιρεία παροχής τηλεφωνικών υπηρεσιών (μέγιστο λάθος).

Σημ: ο χρόνος αναμονής δε χρεώνεται. Η χρέωση ξεκινάει από τη στιγμή που ξεκινήσει η συνομιλία με τον υπάλληλο.

Link to comment
Share on other sites

Το αν είναι outsource η εξυπηρέτηση πελατών δεν ενδιαφέρει τον τελικό πελάτη, εφόσον τα αιτήματά του ικανοποιούνται σε ταχύτατους ρυθμούς και- συνήθως- με σωστό τρόπο. Το μεγαλύτερο μειονέκτημα της Κοσμοτέ, που προσωπικά πιστεύω της δίνει τη χειρότερη εικόνα στην εξυπηρέτηση πελατών σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, δεν είναι τόσο η μεγάλη αναμονή, όσο το προσωπικό της, μεγάλη μερίδα του οποίου ή δεν είναι πλήρως ενημερωμένη ή βαριούνται να σε εξυπηρετήσουν.
Link to comment
Share on other sites

Το αν είναι outsource η εξυπηρέτηση πελατών δεν ενδιαφέρει τον τελικό πελάτη, εφόσον τα αιτήματά του ικανοποιούνται σε ταχύτατους ρυθμούς και- συνήθως- με σωστό τρόπο. Το μεγαλύτερο μειονέκτημα της Κοσμοτέ, που προσωπικά πιστεύω της δίνει τη χειρότερη εικόνα στην εξυπηρέτηση πελατών σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, δεν είναι τόσο η μεγάλη αναμονή, όσο το προσωπικό της, μεγάλη μερίδα του οποίου ή δεν είναι πλήρως ενημερωμένη ή βαριούνται να σε εξυπηρετήσουν.

 

Επειδή είμαι υπάλληλος σε εταιρεία παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, [σημ. όχι στη vod] γνωρίζω πως από 1ο χέρι πως ειδικά μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας όταν έχει η ίδια τον έλεγχο του call center της και εκπαιδεύει η ίδια τους υπαλλήλους της το αποτέλεσμα που λαμβάνει ο τελικός αποδέκτης [βλ. πελάτης - συνδρομητής] είναι μακράν καλύτερης ποιότητας από το αντίστοιχο του outsource και ας μην είναι γνωστό στο ευρύ πελατολόγιο μιας εταιρείας.

Επίσης, να μη ξεχνάμε όσο καλό ή κακό ακούγεται πως πίσω από το ακουστικό υπάρχουν άνθρωποι και όχι απαντητικές μηχανές. Θα πρέπει και εμείς οι ίδιοι να έχουμε την ανάλογη υπομονή και ευγένεια απέναντί τους. Η συγκεκριμένη δουλειά είναι περισσότερο δύσκολη απ' όσο φαντάζεστε. Από τη καθημερινή μου εμπειρία γνωρίζω πολύ καλά πως υπάρχουν καλοί, πολύ καλοί, κακοί και πολύ κακοί συνάδελφοι. Όπως συμβαίνει άλλωστε με όλα τα επαγγέλματα

Link to comment
Share on other sites

με 2 καρτοκινητα ειμαι πλεον. μετρια κατασταση και στις 2 εταιριες(κοσμοτε, βονταφον)

 

*πιστευω οτι πρεπει να μπουν μεχρι 3 επιλογες στην ψηφοφορια :) εχω με κοσμοτε και βοντα, ποια απο τις 2 να ψηφισω? :p

Link to comment
Share on other sites

ειδικά μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας όταν έχει η ίδια τον έλεγχο του call center της και εκπαιδεύει η ίδια τους υπαλλήλους της το αποτέλεσμα που λαμβάνει ο τελικός αποδέκτης [βλ. πελάτης - συνδρομητής] είναι μακράν καλύτερης ποιότητας από το αντίστοιχο του outsource

 

Δυστυχώς όμως αυτό δε συμβαδίζει με την ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών, τουλάχιστον για την Κοσμοτέ. Υπάρχουν πιο πολλοί δυσαρεστημένοι πελάτες συγκριτικά με τις λοιπές εταιρίες. Γενικά, η Κοσμοτέ σε πιο σύνθετα ζητήματα πλην αλλαγής προγράμματος π.χ., μου δίνει την αίσθηση αργοκίνητου καραβιού και πλήρους σύγχυσης. Ίσως σε μένα έτυχαν παράξενα περιστατικά, τι να πω; :p Όχι ότι και στην vodafone ή στην Wind δεν έχουν συμβεί παράξενα πράγματα. Προς Θεού. Απλά, ήταν περισσότερες οι κακές μου εμπειρίες με Κοσμοτέ.

 

Ας σταματήσουμε πάντως εδώ, μιας και δεν αποτελεί αντικείμενο του θέματος η εξυπηρέτηση πελατών. Θα χαρώ αν θες να τα πούμε με pms. Έχει ενδιαφέρον η κουβέντα ;):)

 

 

με 2 καρτοκινητα ειμαι πλεον. μετρια κατασταση και στις 2 εταιριες(κοσμοτε, βονταφον)

 

*πιστευω οτι πρεπει να μπουν μεχρι 3 επιλογες στην ψηφοφορια :) εχω με κοσμοτε και βοντα, ποια απο τις 2 να ψηφισω? :p

 

Αυτό που χρησιμοποιείς έστω και ελάχιστα παραπάνω απ'τα 2 :p

Edited by kotsianis7
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς όμως αυτό δε συμβαδίζει με την ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών, τουλάχιστον για την Κοσμοτέ. Υπάρχουν πιο πολλοί δυσαρεστημένοι πελάτες συγκριτικά με τις λοιπές εταιρίες. Γενικά, η Κοσμοτέ σε πιο σύνθετα ζητήματα πλην αλλαγής προγράμματος π.χ., μου δίνει την αίσθηση αργοκίνητου καραβιού και πλήρους σύγχυσης. Ίσως σε μένα έτυχαν παράξενα περιστατικά, τι να πω; :p Όχι ότι και στην vodafone ή στην Wind δεν έχουν συμβεί παράξενα πράγματα. Προς Θεού. Απλά, ήταν περισσότερες οι κακές μου εμπειρίες με Κοσμοτέ.

 

Ας σταματήσουμε πάντως εδώ, μιας και δεν αποτελεί αντικείμενο του θέματος η εξυπηρέτηση πελατών. Θα χαρώ αν θες να τα πούμε με pms. Έχει ενδιαφέρον η κουβέντα ;):)

 

Αν και θεωρώ πως δεν είναι εκτός θέματος, γιατί αποτελεί μια βασική προέκταση των αιτιατών που μεταβάλλουν τα ποσοστά του παραπάνω ερωτηματολογίου, μιας και από το cc εξαρτάται πολλές φορές η παραμονή ή όχι ενός συνδρομητή σε μια εταιρεία ή η μεταπήδησή του σε μια άλλη.

Φυσικά όπως σου είπα και παραπάνω σε όλες τις εταιρείες υπάρχουν τα καλώς και τα κακώς κείμενα από τα call centers και άμεση συνάφεια με αυτό που λες έχει αυτό που ανέφερα προηγουμένως η ποιότητα των υπαλλήλων και αυτό που βγάζουν προς τα έξω σαν εικόνα.

Δεν έχω πρόβλημα να συνεχίσουμε μέσω pm, αν φυσικά δεν θέλει κάποιο άλλο μέλος να τοποθετηθεί πάνω στο συγκεκριμένο post. :rolleyes:

 

[υ.γ όποιες τυχόν απαντήσεις προκύψουν θα τις συζητήσουμε από αύριο - log off! :happy:]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...