Jump to content

Πόσο ικανοποιημένοι είσαστε από τον πάροχο κινητής σας;


TN97
 Κοινοποίηση

Πόσο ικανοποιημένοι είσαστε από τον πάροχό σας;  

938 members have voted

  1. 1. Πόσο ικανοποιημένοι είσαστε από τον πάροχό σας;

    • Έχω Cosmote και είμαι πολύ ικανοποιημένος
      161
    • Έχω Cosmote και είμαι μετρίως ικανοποιημένος
      147
    • Έχω Cosmote και δεν είμαι ικανοποιημένος
      59
    • Έχω Vodafone και είμαι πολύ ικανοποιημένος
      177
    • Έχω Vodafone και είμαι μετρίως ικανοποιημένος
      110
    • Έχω Vodafone και δεν είμαι ικανοποιημένος
      39
    • Έχω Wind και είμαι πολύ ικανοποιημένος
      162
    • Έχω Wind και είμαι μετρίως ικανοποιημένος
      67
    • Έχω Wind και δεν είμαι ικανοποιημένος
      18


Recommended Posts

Η επιλογή μου είναι "Έχω Wind και είμαι μετρίως ικανοποιημένος"

 

Όποια εταιρεία και να είχα το ίδιο θα επέλεγα, διότι θεωρώ πως πρέπει οι εταιρείες να βρίσκονται σε διαρκή βελτίωση προς όφελος του καταναλωτή.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 163
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

το καλό με την wind είναι ότι αν κάνεις αίτηση φορητότητας σε άλλη εταιρία, σου κάνει "απίστευτες" προσφορές για να μην φύγεις, κάτι που δεν συμβαίνει με τις άλλες (κρίμα)....

 

τώρα για να απαντήσω και στο τόπικ.... είμαι/ήμουν στην wind (αρκετά ικανοποιημένος) αλλά άλλαξα προχθές και πλέον περιμένω να παίξω με την vodafone, οπότε και θα δείξει αν άξιζε η μετακίνηση!

Edited by panagiotispa
mobile προβληματισμοί...
Link to comment
Share on other sites

το καλό με την wind είναι ότι αν κάνεις αίτηση φορητότητας σε άλλη εταιρία, σου κάνει "απίστευτες" προσφορές για να μην φύγεις, κάτι που δεν συμβαίνει με τις άλλες (κρίμα)....

 

Κανεις λαθος σε αυτο, ολες την ιδια τακτικη ακολουθουν σου ταζουν δυσθεωρητες επιδοτησεις με μεγαλες εκπτωσεις στα παγια. Αυτο ομως πρεπει να σταματησει αν θελουμε να δουμε πραγματικη μειωση τιμολογιων

Κινητό Τηλέφωνο το Τερματικό του Μέλλοντος
Link to comment
Share on other sites

Κανεις λαθος σε αυτο, ολες την ιδια τακτικη ακολουθουν σου ταζουν δυσθεωρητες επιδοτησεις με μεγαλες εκπτωσεις στα παγια. Αυτο ομως πρεπει να σταματησει αν θελουμε να δουμε πραγματικη μειωση τιμολογιων

 

και να σταματήσουν δυσθεώρητες επιδοτήσεις με μεγάλες εκπτώσεις στα πάγια, πραγματική μείωση τιμολογίων δεν θα δούμε σύντομα (πολλά πράγματα δεν δουλεύουν σωστά στην Ελλάδα ακόμα). οπότε κάτι είναι κ αυτό που κάνουν (εγώ πάντως κάθε χρόνο θα κάνω φορητότητα, δεν πρόκειται να τους τα ξαναχαρίσω)

mobile προβληματισμοί...
Link to comment
Share on other sites

Είμαι χρήστης Cosmote "What's Up?" και είμαι μετρίως ικανοποιημένος.

 

(+) 1. Σχεδόν όλοι μου οι γνωστοί έχουν το ίδιο καρτοκινητό και μιλάμε δωρεάν!

2. What's Up? Reload-it...

 

(-) 1. Τον τελευταίο καιρό όταν καλώ κάποιον, το πρώτο "τουτ!" καθυστερεί πολύ να ακουστεί!

2. Όταν τελειώνει η κάρτα μου και έχω ακόμα δωρεάν μηνύματα από την προσφορά του 2010, δεν μπορώ να τα στείλω.

3. Ακόμα και με 5άρι σήμα, έχω διακοπές στην ομιλία.

4. Μερικές φορές τα μηνύματά μου αργούν να παραδοθούν ή στην χειρότερη περίπτωση δεν παραδίδονται καθόλου, ακόμα και στα άτομα με "What's Up?".

Link to comment
Share on other sites

Είμαι χρήστης Cosmote "What's Up?" και είμαι μετρίως ικανοποιημένος.

 

(+) 1. Σχεδόν όλοι μου οι γνωστοί έχουν το ίδιο καρτοκινητό και μιλάμε δωρεάν!

2. What's Up? Reload-it...

 

(-) 1. Τον τελευταίο καιρό όταν καλώ κάποιον, το πρώτο "τουτ!" καθυστερεί πολύ να ακουστεί!

2. Όταν τελειώνει η κάρτα μου και έχω ακόμα δωρεάν μηνύματα από την προσφορά του 2010, δεν μπορώ να τα στείλω.

3. Ακόμα και με 5άρι σήμα, έχω διακοπές στην ομιλία.

4. Μερικές φορές τα μηνύματά μου αργούν να παραδοθούν ή στην χειρότερη περίπτωση δεν παραδίδονται καθόλου, ακόμα και στα άτομα με "What's Up?".

 

εισαι μετριως ικανοποιημενος κ αναφερεις ολα αυτα τα αρνητικα? πως γινεται αυτο? εγω,το συμπερασμα που βγαζω ειναι οτι δεν θα ημουν ικανοποιημενος στη θεση σου.αυτο που μας κανει να διαλεγουμε δικτυο ειναι οι επαφες μας,αρα δεν ειναι ασφαλες συμπερασμα το ποσο ικανοποιημενοι ειμαστε απο τον παροχο διοτι συγχαιουμε τις υπηρεσιες με το ποσο φτηνα μιλαμε....κ με ποσο ευρυ κοινο.δεν νομιζω να εμενες ουτε λεπτο στην cosmote αν οι επαφες σου ηταν σε αλλο δικτυο.

για τους λογους που ανεφερες κ αλλους ακομη ειμαι δυσαρεστημενος απο cosmote,κ μενω μονο λογω των επαφων μου.εχω βγαλει 2 συσκευες ελλατωματικες θεωρωντας οτι φταιει η συσκευη απο τα "τερτιπια" του σηματος(ποιοτητα-ενταση-αναμονη-κλπ).

Link to comment
Share on other sites

εισαι μετριως ικανοποιημενος κ αναφερεις ολα αυτα τα αρνητικα? πως γινεται αυτο? εγω,το συμπερασμα που βγαζω ειναι οτι δεν θα ημουν ικανοποιημενος στη θεση σου.αυτο που μας κανει να διαλεγουμε δικτυο ειναι οι επαφες μας,αρα δεν ειναι ασφαλες συμπερασμα το ποσο ικανοποιημενοι ειμαστε απο τον παροχο διοτι συγχαιουμε τις υπηρεσιες με το ποσο φτηνα μιλαμε....κ με ποσο ευρυ κοινο.δεν νομιζω να εμενες ουτε λεπτο στην cosmote αν οι επαφες σου ηταν σε αλλο δικτυο.

για τους λογους που ανεφερες κ αλλους ακομη ειμαι δυσαρεστημενος απο cosmote,κ μενω μονο λογω των επαφων μου.εχω βγαλει 2 συσκευες ελλατωματικες θεωρωντας οτι φταιει η συσκευη απο τα "τερτιπια" του σηματος(ποιοτητα-ενταση-αναμονη-κλπ).

 

Στο 'συν' βάζω τη μεγαλύτερη βαρύτητα γιατί αν ήμουν σε άλλο δίκτυο, θα μου κόστιζε πολύ.

 

Αν οι επαφές ήταν αμελητέες, θα ήμουν σε κάποια άλλη εταιρεία, ίσως στη Vodafone που ήμουν πολύ ικανοποιημένος παλαιότερα που είχα CU.

Edited by DjProDG
Link to comment
Share on other sites

whats up και γω και ειμαι μετριως ικανοποιημενος λογω χαμηλης ποιοτητας δικτυου σε σχεση με τις αλλες 2.Οταν εχω σημα 5/5 και κανει διακοπες μου ερχεται να το σπασω! Τα θετικα ειναι οτι καταναλωνω 5 ευρω τον μηνα και μιλαω με ολες τις επαφες μου, σχεδον απεριοριστα(1500 λεπτα)..συνηθως 1000 λεπτα μου μενουν στο τελος καθε μηνα...
Link to comment
Share on other sites

Έχω Vodafone και είμαι μετρίως ικανοποιημένος... και πολύ είπα..

 

Εαν μπορέσω να βγάλω άκρη με τα συμβόλαια και επιτέλους μπορέσω να συνενοηθώ τότε μόνο θα αλλάξει κάτι.

- - - -

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως με την Wind ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα είτε στο σήμα, είτε με το στικάκι του ίντερνετ, είτε με τα μηνύματα (απλά και mms), είτε με την ομιλία, γενικά πολύ ευχαριστημένος. Και τον τελευταίο καιρό και με τις επιδοτήσεις. Δεν σκοπεύω να αλλάξω εταιρεία. Μια χαρά είμαι.:)

 

Έχω και whats up (Αναγκαστικά:X) χάλια μαύρα μόνο για να μιλάς και αυτό μερικές φορές πολύ είναι:wacko:. Σπάνια ακούω καθαρά :mad:. Είναι και ακριβό σε σχέση με F2G.

ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ ... ΔΕΝ ΡΩΤΑΓΕΣ...

Nokia 2110, 2600c, 3120c, 3230, 3410, 3510i, 6070, 6110, 6150, 6210, 6220c, 6230, 6310i , 6510, 6600, 7110, 7650, 8110, 8110i, Ν70, E 66, C5, C5-03, 500, 700, Ν 86, C3-00, Lumia 920, Ν8, Lumia 925, Lumia 1020 , ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ :mad:

Link to comment
Share on other sites

Cosmote και μετρίως ικανοποιημένος

 

+ Με το whats up μου βγαίνει με ένα 5ευρω ο μήνας (παρέα whats up, γονείς cosmote unlimited :D )

+ Κάλυψη δικτύου παντού (σε εξοχικό, στο σπίτι στο Ηράκλειο, στο χωριό όταν πάω να δω τους παππούδες :lol:)

- Στο σπίτι στην Αθήνα όμως σήμα 2 γραμμές και αν :(

- Κανένα σοβαρό πακέτο ίντερνετ

Link to comment
Share on other sites

Έχω καρτοκινητό. Τέλειο όπου πιάνει σήμα, αλλά δίνει πολύ λίγα MB internet σ'εποχή που αυτό είναι 1 από ... τα "must" χαρακτηριστικά.
Να κλείσει μια για πάντα το τυφλάδικο και να μείνουν άνεργοι όλοι οι χαφιέδες που'χει για προσωπικό!
Link to comment
Share on other sites

Εχω Vodafone απο σημα καλυπτομαι πληρως ...απο την εξυπηρετηση πελατων ειμαι ευχαριστημενος ..Αλλα εχω φαει πολλες πατατες με συσκευες απο καταστηματα που δεν μου βγαλανε ουτε διμηνο και χωρις αντικατασταση...επισης βρισκω τις τιμες παγιων σε ολες τις εταιρειες το ιδιο ακριβες
Link to comment
Share on other sites

Μετά από 555 ψήφους:

 

  • 202 δηλώνουν χρήστες Cosmote
  • 202 δηλώνουν χρήστες Vodafone
  • 151 δηλώνουν χρήστες Wind

 

...πάντα σε ό,τι αφορά το «βασικό» τους νούμερο.

 

Από αυτούς:

 

Cosmote

 

  • 42,6% δηλώνουν «πολύ ικανοποιημένοι»
  • 40,1% δηλώνουν «μετρίως ικανοποιημένοι»
  • 17,3% δηλώνουν «όχι ικανοποιημένοι»

 

Vodafone

 

  • 56,4% δηλώνουν «πολύ ικανοποιημένοι»
  • 33,7% δηλώνουν «μετρίως ικανοποιημένοι»
  • 09,9% δηλώνουν «όχι ικανοποιημένοι»

 

Wind

 

  • 64,2% δηλώνουν «πολύ ικανοποιημένοι»
  • 28,5% δηλώνουν «μετρίως ικανοποιημένοι»
  • 07,3% δηλώνουν «όχι ικανοποιημένοι»

Edited by TN97
Link to comment
Share on other sites

Έχω cosmote, αλλά δεν είμαι ικανοποιημένος. Κυρίος λόγο σήματος

 

Καλησπερα σε όλους καταρχην!!! Φίλε κι εγώ έχω cosmote αλλά από σήμα δεν πάμε καλά!!!! Πρέπει κάτι να κάνει η cosmote ώστε να γίνει καλύτερο το σήμα της!!! :) :superman:

ΑΓΓΕΛΟΣ

 

BIG MINDS ARE FOR ALL!!!!! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι για να είναι πιο αντιπροσωπευτικό το δείγμα, θα έπρεπε να υπήρχε δυνατότητα πολλαπλής επιλογής, πχ εχω Vodafone και είμαι ικανοποιημένος, έχω Cosmote και δεν είμαι ικανοποιημένος, έχω Wind και είμαι ικανοποιημένος.
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι για να είναι πιο αντιπροσωπευτικό το δείγμα, θα έπρεπε να υπήρχε δυνατότητα πολλαπλής επιλογής, πχ εχω Vodafone και είμαι ικανοποιημένος, έχω Cosmote και δεν είμαι ικανοποιημένος, έχω Wind και είμαι ικανοποιημένος.

 

Η δημοσκοπηση αναφερεται στο βασικο νουμερο.Ποσα βασικα νουμερα

εχει καποιος;

Link to comment
Share on other sites

Η δημοσκοπηση αναφερεται στο βασικο νουμερο.Ποσα βασικα νουμερα

εχει καποιος;

 

Από τη στιγμή που κάποιος χρησιμοποιεί περισσότερα του ενός νούμερα, δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι υπάρχει βασικό νούμερο.

Ακόμα και στην περίπτωση που κάποιος έχει ένα οικογενειακό και ένα επαγγελματικό και τα 2 θεωρούνται το ίδιο σημαντικά, άρα δεν υπάρχει βασικό.

Εν πάση περιπτώσει, επειδή κουράζω, όντως θα μπορούσε να δοθεί η δυνατότητα πολλαπλής ψήφου για κάθε αριθμό ξεχωριστά.

Σεβόμαστε όμως και ταυτόχρονα παρακολουθούμε την παρούσα ψηφοφορία με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Link to comment
Share on other sites

Η δημοσκοπηση αναφερεται στο βασικο νουμερο.Ποσα βασικα νουμερα

εχει καποιος;

Εγώ προσωπικά έχω 3 βασικά νούμερα. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι για να είναι πιο αντιπροσωπευτικό το δείγμα, θα έπρεπε να υπήρχε δυνατότητα πολλαπλής επιλογής, πχ εχω Vodafone και είμαι ικανοποιημένος, έχω Cosmote και δεν είμαι ικανοποιημένος, έχω Wind και είμαι ικανοποιημένος.

 

Από τη στιγμή που κάποιος χρησιμοποιεί περισσότερα του ενός νούμερα, δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι υπάρχει βασικό νούμερο.

Ακόμα και στην περίπτωση που κάποιος έχει ένα οικογενειακό και ένα επαγγελματικό και τα 2 θεωρούνται το ίδιο σημαντικά, άρα δεν υπάρχει βασικό.

Εν πάση περιπτώσει, επειδή κουράζω, όντως θα μπορούσε να δοθεί η δυνατότητα πολλαπλής ψήφου για κάθε αριθμό ξεχωριστά.

Σεβόμαστε όμως και ταυτόχρονα παρακολουθούμε την παρούσα ψηφοφορία με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

 

Εγώ προσωπικά έχω 3 βασικά νούμερα. :rolleyes:

 

Λοιπόν, για να τελειώνουμε με το θέμα των δημοσκοπήσεων:

 

α) Πρέπει καταρχάς να γίνει κατανοητό ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα διενέργειας σύνθετων δημοσκοπήσεων στο myphone. Οι δημοσκοπήσεις που μπορούμε να κάνουμε είναι απλού τύπου και αυτό κάνουμε.

 

β) Προφανώς και οι χρήστες του myphone δεν αποτελούν αντιπροσωπευτικό δείγμα του πληθυσμού της χώρας μας. Οι δημοσκοπήσεις αντιπροσωπεύουν την γνώμη μέρους του συνόλου των μελών μας και, ναι, στα πλαίσια αυτά μπορούμε να πούμε ότι τα δείγματα που μαζέυονται εδώ είναι αρκετά καλά.

 

γ) Στατιστικά, σε μία δημοσκόπηση όπως η παρούσα δεν είναι σωστό να δώσουμε την δυνατότητα πολλαπλής επιλογής. Για να το κάνουμε αυτό, θα έπρεπε η δημοσκόπηση να είναι σύνθετη, με πιο πολλά ερωτήματα και με δυνατότητα καθορισμού υπο-ομάδων μέσα στο πληθυσμιακό δείγμα.

 

Για όλους αυτούς τους λόγους, λοιπόν, οι δημοσκοπήσεις μας θα συνεχίσουν ως έχουν. Ακόμα και έτσι, κάποια γενικά συμπεράσματα προκύπτουν, στο κάτω-κάτω.

 

Τέλος, επειδή ξεφεύγουμε από το θέμα μας, θα παρακαλέσω οποιαδήποτε απορία, σχόλιο και παρατήρηση να μου σταλεί με ΠΜ και να μην συνεχιστεί η κουβέντα εδώ.

 

Συνεχίζουμε, στο θέμα μας.

Edited by TN97
Link to comment
Share on other sites

Τα τελευταία δυο χρόνια είμαι συνδρομητής συμβολαίου WIND, πρώτα σε προγράμματα Flexy και μετά πήγα στο Wind Medium. Πολύ ευχαριστημένος από άποψη κάλυψης σήματος στις περιοχές που κινούμαι, Ίντερνετ στο κινητό κλπ.

 

Από την άλλη θα ήθελα οι προσφορές που ανακοινώνουν για τους νέους συνδρομητές να ισχύουν και για τους υφισταμένους, δυο χρόνια τώρα δεν έχω δει προσφορά που να καλύπτει και τους υφισταμένους! Γιαυτο θα πράξω ανάλογα τώρα που άρχισαν να με ενημερώνουν για ανανέωση του συμβολαίου μου, ζητώντας μεγαλύτερη έκπτωση μέσω φορητοτητας σε άλλη εταιρία...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...