Jump to content

All about Alfa Romeo


GTV
 Κοινοποίηση

Σας αρέσει η Μi.To;  

175 members have voted

  1. 1. Σας αρέσει η Μi.To;

    • Ναι
      125
    • Οχι
      50


Recommended Posts

Η αρχη θα γινει με την 149....1.6jts uniar-150hp

 

Το είπαμε... να μην επαναλαμβάνομαι :p :yahoo:

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mythozz...μηπως θυμασαι τιμη για το bodykit linea alfa για την 147?

 

Τιμές λιανικής για μπροστά και πίσω πορφυλακτήρα περίπου 480Ε και 450Ε αντίστοιχα. Για πλαινά και αεροτομή δεν καλοθυμάμαι. Να μην ξεχνάμε σε αυτά να προσθέσουμε και τα βαψίματα. :cool:

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

1.9JTS 160cv/6400 190nm/4500(167nm/2000)

2.2JTS 185cv/6400 230nm/4500(202nm/2000)

3.2JTS 260cv/6200 322nm/4500(283nm/2000)

 

1.9JTDm 120cv/4000 280nm/2000

1.9JTDm 150cv/4000 320nm/2000

2.4JTDm 200cv/4000 400nm/2000

 

Μελλοντικα μοτερ

 

2.8JTS 230cv/6200 282nm/4500(248nm/2000)

3.0JTDm 250cv/4000 550nm/2000

2.2JTS Turbo 260cv/6000 400nm/2000

3.2JTS T.Turbo 405cv/6000 680nm/2000

Link to comment
Share on other sites

Ισπανοι δημοσιογραφοι που την οδηγησαν εγραψαν με το manual και το selesspeed 0-100=6.5 για την 3.2...Ο ηχος του κινητηρα και η εκδοση της 159 με 4wd και spor kit ειναι ανετα συγκρισημα με μια πισωκινητη μασερατι με την ποιοτητα κυλισης μια bmw.Επισης εντυπωσιαστηκαν απο την ποιοτητα κατασκευης που την θεωρουν ανωτερη των γερμανικων και σε θεματα συναρμογης-φινιρισματος ειναι στα ιαπωνικα προτυπα.Επισης μετρησαν περισοτερη ροπη(36nm) σε σχεση με τα 32nm που δινει η αλφα.
Link to comment
Share on other sites

φοβερη παντως η 149,αναμενεται να καψει καρδιες

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

φοβερη παντως η 149,αναμενεται να καψει καρδιες

Η brera θα καψει καρδιες και θα γινει το νεο sport icon στην κατηγορια.

Link to comment
Share on other sites

τελικα της brera θα της βαλουν και 2,2 μοτερ?ποτε ειπαμε οτι την περιμενουμε?

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

τελικα της brera θα της βαλουν και 2,2 μοτερ?ποτε ειπαμε οτι την περιμενουμε?
Bre seis διαβαστε και τις προηγουμενες σελιδες...μην βαριεστε :lol:

 

Συγνωμη Mythozz...τα ξαναποσταρω ολα μαζι για τελευταια φορα!

 

 

159

1.9JTS Progression 29.000-30.000

1.9JTS Distinctive 31.000-32.000

1.9JTS Luxury 36.000-37.000

2.2JTS Progression 36.000-37.500

2.2JTS Distinctive 38.500-40.000

2.2JTSLuxury 44.500-46.000

3.2JTS Q4 Progression 45.500-48.000

3.2JTS Q4 Distinctive 48.000-50.500

3.2JTS Q4 Luxury 54.000-56.500

 

Βrera

2.2JTS Distinctive 45.000

2.2JTS Skyview 47.000

2.2JTS Luxury 52.000

3.2JTS Q4 Distinctive 54.500-55.500

3.2JTS Q4 Skyview 56.500-57.500

3.2JTS Q4 Luxury 61.500-63.000

 

Tιμες Spider...2006

 

Spider 2.2JTS Distinctive 46.500

Spider 2.2JTS Distinctive+ 49.000

Spider 2.2JTS Luxury 54.000

Spider 3.2JTS Q4 Distinctive 57.000

Spider 3.2JTS Q4 Distinctive+ 60.000

Spider 3.2JTS Q4 Luxury 65.000

 

 

1.9JTDm 120cv 280nm 5,9lt/100km

1.9JTDm 150cv 320nm 6,0lt/100km

1.9JTS 160cv 190nm 8,7lt/100km

2.2JTS 185cv 230nm 9,4lt/100km

2.4JTDm 200cv 400nm 6,8lt/100km

3.2JTS* 260cv 322nm 11,3lt/100km

 

*Q4 di serie

H 3.2 χωρις Q4 Θα εχει θεωρητικα περιπου 9,9lt/100km καθως το Q4 αυξανει την καταναλωση περιπου κατα 14%.

 

Συγκριτικο

156 1.8T.SPARK 8,5lt/100km

156 2.0JTS 8,6lt/100km αλλα ζυγιζουν μολις 1265kgr and 1285kgr αντιστοιχα.

 

166 2.0T.SPARK 9,7lt/100km 1420kgr

GT 2.0JTS 8,7lt/100km 1320kgr

156 2.5V6 192cv 11,8lt/100km

166 2.5V6 188cv 11,9lt/100km

156 GTA 250cv 12,1lt/100km

166 3.2V6 240cv 12,5lt/100km

GT 3.2V6 12,4lt/100km

 

2008 με προσθηκη UniAir/MultiAir.

 

1.9JTDm 120cv 280nm 5,9lt/100km 1.9MultiAir 130cv 320nm 5,3lt/100km

1.9JTDm 150cv 320nm 6,0lt/100km 1.9MultiAir 165cv 360nm 5,4lt/100km

1.9JTS 160cv 190nm 8,7lt/100km 1.9UniAir 175cv 215nm 7,8lt/100km

2.2JTS 185cv 230nm 9,4lt/100km 2.2UniAir 200cv 260nm 8,4lt/100km

2.4JTDm 200cv 400nm 6,8lt/100km 2.4MultiAir 220cv 440nm 6,1lt/100km

3.2JTS* 260cv 322nm 11,3lt/100km 3.2UniAir* 285cv 362nm 10,1lt/100km

 

*Q4 di serie

 

--------------------

 

 

 

Oι νεοι diesel που θα εμφανιστουν μεχρι το 2008

 

Multijet/Multiair

1.3 70cv/75cv

1.3 90cv/100cv

1.3 -/120cv

1.6 105cv/115cv

1.6 120cv/130cv

1.9 120cv/-

1.9 150cv/165cv

1.9 -/200cv

2.4 200cv/220cv

3.0 250cv/275cv

4.0 -/380cv

 

Στην 149 θα πρωτοεμφανιστει ο 1,9 200cv

 

 

159

The fastest LANE CHANGE = 135 km/h (Pio grigori allagi kateythinsis stin katigoria tis!

http://www.147virtualclub.it/public/159lane.jpg

Technical

VDA Lane Change Test

 

http://www.vda.de/en/vda/intern/org...technik_04.html

 

 

Here are some dimensions to compare:

156 vs 159 vs 166

 

Length 4435 => (+/+ 22.5 cm) => 4660 => (+/+ 6.0 cm) => 4720

Width 1743 => (+/+ 8.5 cm) => 1828 => (-/- 2.8 cm) => 1800

Heigth =>1430 => (-/- 1.3 cm) => 1417 => (-/- 0.1 cm) => 1416

Wheelbase => 2595 => (+/+ 10.5 cm) => 2700 => (+/- 0.0 cm) => 2700

 

159

 

0-100

 

1.9 9sec

2.2 8,2sec

3.2 Q4 6sec

 

1.9 jtd 11sec

1.9 jtdm 9.5sec

2.4 Q4 jtdm 7.5sec

 

159 1.9JTS 220km/h

159 2.2JTS 230km/h

159 1.9JTDm 120cv 200km/h

159 1.9JTDm 150cv 215km/h

159 2.4JTDm 235km/h

159 3.2JTS Q4 255km/h

Brera 2.2JTS 230km/h

Brera 2.4JTDm 235km/h

Brera 3.2JTS Q4 260km/h

 

Σειριακο-selespeed

3.2 Jts Q4 V6 0-100 under 6sec

3.2 jts Q4 V6 0-100 6,5sec

 

Bαρος

 

Q4=80Kg

159 3.2V6 JTS + Q4 =1580kg

 

Bαρος

 

Q4=80Kg

Brera 2.2 + Q4= 1420Kg

Link to comment
Share on other sites

sakiss:up:

 

Για την 149 δεν ξέρουμε τίποτα ανάλογο με τα παραπάνω; Από κινητήρες τί θα φοράει; Για τιμές καμιά πληροφορία; Άκουσα ότι θα την παρουσιάσουν τον Σεπτέμβρη του 2006, είναι αλήθεια;

 

(και καμιά φωτογραφία καλή θα ήταν για να πάρουμε μια ιδέα)

Link to comment
Share on other sites

τσουχτερες τιμουλες

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

ibaxevan διάβασε τις προηγούμενες σελίδες. Ο sakiss έχει γράψει 1000 φορές για την 149... Ελεος...

 

Δεν υπάρχουν φωτογραφίες της επίσημες, οι φήμες λένε οτι θα βασίζεται στην Competizione...

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

Και επισης τα photoshop που εχουν κυκλοφορησει ειναι πραγματικα πολυ χαλια σαν δουλειες (πολυ προχειρες)!! Ας περιμενουμε λιγο καιρο ακομα για να δουμε και καμια επισημη φωτο...
Link to comment
Share on other sites

ibaxevan διάβασε τις προηγούμενες σελίδες. Ο sakiss έχει γράψει 1000 φορές για την 149... Ελεος...

 

Δεν υπάρχουν φωτογραφίες της επίσημες, οι φήμες λένε οτι θα βασίζεται στην Competizione...

 

Τις έχω διαβάσει, γι' αυτό ακριβώς τον ξαναρώτησα σήμερα, γιατί έχει γράψει 1000 φορές για την 149 και κάθε φορά έχει διαφορετικά νέα. Μια λένε ότι θα μοιάζει στο camal, μια στην C8 κτλ. Από τιμές δεν θυμάμαι να έχει γράψει τίποτα πρόσφατα, γι' αυτό και τον ρώτησα.

Επίσης λέει για jts uniair με 150hp που θα φορά η 149. Όμως η 149 θα παρουσιαστεί στο τέλος του 2006 ενώ η τεχνολογία uniair θα περάσει στους κινητήρες παραγωγής το 2007-8.

Εμένα αυτά μου δημιούργησαν απορίες τις οποίες εξέφρασα. Να προτείνω κάτι; όπως έκανε ένα συγκεντρωτικό post με όλα τα μοντέλα της Αlfa Romeo, αν γίνεται ας κάνει κάποιος κάτι αντίστοιχο για την 149 για να μην ψάχνουμε όλο το θέμα απ' την αρχή, προσπαθώντας να βγάλουμε άκρη.

Anyway, mea cοulpa.

Link to comment
Share on other sites

Signomi an eipa gia 2006 alla to autokinito tha emfanistei 2o eksamino tou 2007.Sxediastika tha exei kataboles apo 8c-Giulietta kai poly pio dinamikes grammes sto plai apo tin seira 1.Den eipa oti o kinitiras tha emfanistei to 2006....aplos o 1.6jts(150hp)-uniair einai autos pou xrisimopoioun sto prototipo tis 147 edo kai 3xronia pou kanoun tis ereunes.

 

http://img68.echo.cx/img68/7260/resizeof148rear8005vl.jpg

Link to comment
Share on other sites

ibaxevan έχεις το δίκιο σου, αλλά και ο Sakiss ότι νέα βρίσκει τα ποστάρει και καλά κάνει. Είμαστε 2 χρόνια πριν την επίσημη παρουσίασή της και δεν έχουν καταλήξει ούτε καν στο design της. Είναι φυσιολογικό τα νέα να είναι σκόρπια και πιθανώς αντίθετα το ένα από το άλλο... Τα διαβάζεις και παίρνεις μια άποψη για το αμάξι... Δεν γίνεται να βγάλει κανένας συμπέρασμα 2 χρόνια πριν...

 

Ευτυχώς που είναι και ο τρελός (ο sakiss) και μας ενημερώνει :p

 

Ο 1.6 jts Uniair όμως με τα 150 αλόγατα πιστεύω έχει δυνατότητες να βγει αρκετά επιτυχημένος και οικονομικά... ;)

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

Ο 1.6 jts Uniair όμως με τα 150 αλόγατα πιστεύω έχει δυνατότητες να βγει αρκετά επιτυχημένος και οικονομικά... ;)

 

Αν σκεφτεί κανείς ότι θα έχει τα ίδια κυβικά και 25% περισσότερο ιπποδύναμη απ' τον σημερινό κινητήρα, ακούγεται πραγματικά εντυπωσιακός! Και επιτέλους θα είναι όλος από αλουμίνιο!!! Ελπίζω μόνο να μην κάνουν την ίδια ''εξυπνάδα'' και πουλήσουν την πατέντα σε καμιά Bosch, όπως με τους πετρελαιοκινητήρες.

Πάντως η Alfa Romeo έχει αρχίσει να θυμίζει κάτι από δεκαετία '70-αρχές '80 (βλ. Alfasud, Giuletta κτλ). Πολύ όμορφα αυτοκίνητα με πολύ καλά κρατήματα! Βελτίωσαν και την αξιοπιστία τους, οπότε πάνε για μεγάλα πράγματα! Αν δεν ήταν και η μαμά FIAT να τους φρενάρει τόσα χρόνια, θα ήταν ακόμα καλύτερα! Και το πιο σημαντικό, τουλάχιστον για μένα, το quore sportivo ζει και βασιλεύει σε κάθε αυτοκίνητο της εταιρίας :) .

Link to comment
Share on other sites

Sxoli asfalous odigisis.....Alfa Romeo-Balocco

 

http://www.guidasicura.it/

 

υπάρχουν δύο μαθήματα

-guida sicura

-guida sicura avanzata

έχουν διάρκεια 2 ημέρες έκαστο, για να έχεις πρόσβαση στο 2ο πρέπει να έχεις κάνει το 1ο...

τιμές χωρίς διαμονή και έξοδα μετάβασης:

-guida sicura: (2 days) 1450 euro(χωρίς Φ.Π.Α.(20% στην Ιταλία)) 1740 τελικό

-guida sicura avanzata: (2 days) 1530 euro χωρίς Φ.Π.Α.(20% στην Ιταλία)) 1836 τελικό

 

 

 

http://www.automobilismo.it/edisport/automobilismo/notizie.nsf/AllDocID/I7F55A4BD240FB036C1256FE0004C80D3?OpenDocument

 

http://www.automobilismo.it/edisport/automobilismo/gallery.nsf/HFoto/BaloccoFoto09FotoGrande/$file/09.jpg

Link to comment
Share on other sites

Automato

3.2 JTS Q4: 7"0 e 240 km/h

2.4 Mjet 200cv: 8"5 e 228 km/h

 

Seireiako

3.2 JTS Q4: 6"2 e 250 km/h

2.2 JTS: 8"0 e 232 km/h

1.9 JTS: 9"5 e 215 km/h

2.4 Mjet 200cv: 7"8 e 230 km/h

1.9 Mjet 150cv: 9"0 e 210 km/h

1.9 Mjet 120cv: 10"5 e 200 km/h

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...