Jump to content

Ποιο δίκτυο κινητής έχει την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών; (No2)


 Κοινοποίηση

Ποιο δίκτυο κινητής έχει την καλύτερη εξυπηρέτηση;  

347 members have voted

  1. 1. Ποιο δίκτυο κινητής έχει την καλύτερη εξυπηρέτηση;

    • Cosmote
      85
    • Vodafone
      149
    • Wind
      49
    • Κανένα, όλα τα ίδια είναι...
      53
    • ΔΞ/ΔΑ
      11


Recommended Posts

Eχοντας εμπειρια κυριως απο wind και λιγοτερο απο vodafone και cosmote

μπορω να πω οτι εξυπηρετηση της wind δεν ειναι καλυτερη των αλλων.

Συνηθως κανω ωρα να βρω γραμμη και οταν βρισκω δεν εμπιστευομαι τις γνωσεις

των υπαλληλων γιατι καποια αλλη λυση απο τριτο ατομο μου λυνει το προβλημα .

Μετρια θα την χαρακτηριζα .

 

Στην cosmote εχω επικοινωνησει λιγοτερες φορες αλλα ηταν καλυτερη η εξυπηρετηση

μπορω να πω .

 

Στη vodafone ετσι κι ετσι . Δεν εχω ικανο δειγμα για μια γενικα αποψη.

 

Ο κληρος πεφτει στους πρασινους .

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι οσες φορες εχει τυχει να επικοινωνησω με cοsmote(ναι και εγω με λυπαμαι) δεν εβγαλα γραμμη!!!μου ελεγε οτι ολοι ειναι απασχολημενοι....μα παντα απασχολημενοι ειναι...;πολλη δουλεια ρε παιδακι μου!!!η wind και η vodafone βρισκονται στα ιδια επιπεδα και ειναι αρκετα καλες!!!!
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά Vodafone. Ελάχιστη αναμονή, σε γενικές γραμμές καταρτισμένο προσωπικό (ή έστω περισσότερο από των άλλων δύο), συγκεκριμένες διαδικασίες και καλή οργάνωση, συγκεκριμένο response time στα αιτήματα των πελατών, ενημέρωση στα συμβόλαια για ατιμολόγητη χρέωση πριν εκδοθεί ο λογαριασμός κ.α Γενικά είναι πολύ πιο οργανωμένοι από τις άλλες δύο στο τομέα αυτό, ειδικά στα εταιρικά.

 

Αφήνω έξω τα καταστήματα γιατι και στις τρεις εταιρείες λόγω franchise θα βρεις και καλά αλλά και κακά καταστήματα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ρίχνω μία ψήφο στη Wind γιατί στην Cosmote μιλάς με κάποιο εκπρόσωπο μόνο αν έχεις κάποιο πρόβλημα γιατί όλες οι οδηγίες είναι ηχογραφημένες και στη Vodafone υπάρχουν ξεχωριστά τμήματα για κάθε υπηρεσία.Δηλαδή αν κάποιος καλέσει στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και ζητήσει πληροφορίες για το Wap & το Mms θα πρέπει να περιμένει να τον συνδέσουν με άλλο τμήμα :mad:.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ ρίχνω μία ψήφο στη Wind γιατί στην Cosmote μιλάς με κάποιο εκπρόσωπο μόνο αν έχεις κάποιο πρόβλημα γιατί όλες οι οδηγίες είναι ηχογραφημένες και στη Vodafone υπάρχουν ξεχωριστά τμήματα για κάθε υπηρεσία.Δηλαδή αν κάποιος καλέσει στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και ζητήσει πληροφορίες για το Wap & το Mms θα πρέπει να περιμένει να τον συνδέσουν με άλλο τμήμα :mad:.

Δεν είναι κακό το ότι υπάρχουν εξειδικευένα τμήματα για ορισμένες υπηρεσίες, αυτό σημαίνει ότι ο υπάλληλος είναι πιο καταρτισμένος. Και δεν νομίζω ότι περιμένεις πολλή ώρα να σε συνδέσουν.

 

Μου κάνει εντύπωση όμως που το λες αυτό για τη Wind γιατι εκείνη γιατις υπηρεσίες δεδομένων έχει το 1231 που είναι διαφορετικό τμήμα (και καλά κάνει).

Link to comment
Share on other sites

Λόγω υπερβάλοντως μίσους προς τον οτε, δεν είχα ποτέ cosmote, οπότε θα μιλήσω για τις άλλες 2.

 

Κλήση στο 13830:

Παρακαλώ?

Κλήση στο 1260:

Wind ***Κανίβαλος***, πως μπορώ να εξυπηρετήσω?

 

13830) Τι παρακαλώ ρε μεγάλε? Στη προσωπική σου γραμμή πήρα?

1260) Και μόνο που σου συστήνεται, ότι και να σου πει, έχεις την εντύπωση ότι σε αντιμετωπίζει "στα ίσια", χώρια ότι μπορείς να πεις, αυτός/ή μου το είπε αν σου δημιουργηθεί πρόβλημμα λόγω λάθους πληροφόρησης.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα πω vodafone είναι καλύτερη σε σχέση με τις άλλες.. γιατί τις λίγες φορές που χρειάστηκε να τους καλέσω με εξυπηρέτησαν. Γενικώς αν έχεις κάποιο πρόβλημα που δεν μπορούν να το ελέγξουν εκείνη τη στιγμή, το καταγράφουν και σου λένε οτι μέσα σε 5 μέρες θα σε καλέσουν για να σε ενημερώσουν και έτσι κάνουν!

 

Με την wind μακράν η χειρότερη.. είχα πρόβλημα με λάθος χρεώσεις και έκαναν 2,5 μήνες να το λύσουν το θέμα και αυτό γιατί κάθε βδομάδα τους καλούσα (και χρεωνόμουν) μιας και οι ίδιοι αδιαφορούσαν. Αλλιώς ακόμα θα περίμενα.....

 

Για την cosmote πλέον δεν ξέρω αν έχει βελτιωθεί.. πάντως για ένα διάστημα που την χρησιμοποίησα και ήθελα να καλέσω το cc, χτυπούσε για λίγο και μετά έκλεινε η γραμμή. Μόνο από σταθερό μπορούσες να καλέσεις και να περιμένεις με τις ώρες στην αναμονή, φυσικά με την αντίστοιχη χρέωση!

Link to comment
Share on other sites

Λόγω υπερβάλοντως μίσους προς τον οτε, δεν είχα ποτέ cosmote, οπότε θα μιλήσω για τις άλλες 2.

 

Κλήση στο 13830:

Παρακαλώ?

Κλήση στο 1260:

Wind ***Κανίβαλος***, πως μπορώ να εξυπηρετήσω?

 

13830) Τι παρακαλώ ρε μεγάλε? Στη προσωπική σου γραμμή πήρα?

1260) Και μόνο που σου συστήνεται, ότι και να σου πει, έχεις την εντύπωση ότι σε αντιμετωπίζει "στα ίσια", χώρια ότι μπορείς να πεις, αυτός/ή μου το είπε αν σου δημιουργηθεί πρόβλημμα λόγω λάθους πληροφόρησης.

 

1. Όσες φορές έχω πάρει στη Vodafone το κλασικό που ακούω είναι "Καλημέρα/Καλησπέρα σας, πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω?" Χρόνια τώρα.

2. Αν τους ρωτήσεις σου λένε το όνομα τους πάντοτε, πολιτική της εταιρείας.

 

Δεν νομίζω ότι αυτά είναι κριτήρια για να κρίνεις αντικειμενικά την παρεχόμενη εξυπηρέτηση.

Link to comment
Share on other sites

οσες φορες χρειαστηκα την εξυπηρετηση πελατων της cosmote δεν αντιμετωπισα καποιο προβλημα.

γρηγορη συνδεση με καποιον και αμεση επιλυση του θεματος για το οποιο καλεσα.

 

βεβαια δεν εχω χρησιμοποιησει την εξυπηρετηση πελατων των αλλων 2, οποτε δεν εχω καποιο μετρο συγκρισης, αλλα γενικα απο την cosmote δεν ειμαι δυσαρεστημενος σε αυτον τον τομεα.

ΜΙΑ ΖΩΗ ΟΛΟ ΑΡΗΣ...

 

Γιώργος

iPhone 3G S, 32GB, White, non JB

Link to comment
Share on other sites

Η Vodafone έχει μακράν την καλύτερη θεωρώ εξυπηρέτηση μιας και έχω δοκιμάσει αρκετά εκτενώς και των τριών. Ελάχιστος έως σχεδόν καθόλου χρόνος αναμονής, το προσωπικό είναι ευγενικό και αρκετά καταρτισμένο για αυτό που κάνει ο καθένας τους και πάντα όποτε χρειάστηκε να καλέσω την εξυπηρέτηση της Vodafone βρήκα απάντηση για το όποιο πρόβλημα ή απορία είχα.:)
Link to comment
Share on other sites

Η Vodafone έχει μακράν την καλύτερη θεωρώ εξυπηρέτηση μιας και έχω δοκιμάσει αρκετά εκτενώς και των τριών. Ελάχιστος έως σχεδόν καθόλου χρόνος αναμονής, το προσωπικό είναι ευγενικό και αρκετά καταρτισμένο για αυτό που κάνει ο καθένας τους και πάντα όποτε χρειάστηκε να καλέσω την εξυπηρέτηση της Vodafone βρήκα απάντηση για το όποιο πρόβλημα ή απορία είχα.:)

 

Αν και δεν ξερω για wind & Cosmote γιατι μια ζωη βοδιφον ειχα ..αλλα μου εχουν τυχει κατι στραβα (αναμονη 20'+ κλεισιμο γραμμης και και και. .) .... θεωρω οτι εισαι απλα τυχερος φιλε μου...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

θεωρώ πώς οι κόκκινοι στο κομμάτι επικοινωνία με πελάτη...χρόνοι...επίλυση...ευγένεια...είναι οι καλύτεροι.

 

με εμπειρία και από πράσινους...που και εγώ έχω να πω για τους χρόνους αναμονής...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Γεια χαρά...

Τελικά, αφού η COSMOTE "*********" ασύστολα (!), διότι αφ' ενός δεν μου έδιναν 1 1/2 μήνα πριν την επιδότηση κι αφ' εταίρου ΟΥΤΕ ΚΑΝ μου έλεγαν ΠΟΣΑ ευρώ είχα επιδότηση (σημ. είμαι ΔΩΔΕΚΑ έτη συνδρομητής της, ουδέποτε είχα πάει σε άλλη εταιρεία - και κάνω μηνιαίως 100-150 ευρώ λογαριασμό!)... την "κοπάνησα μ' ελαφρά πηδηματάκια" και πήγα στη WIND, η οποία έδινε σε προσφορά το ΟΜΝΙΑ 280 ευρώ!...

Πιστεύω, ότι στο "Ελλαδιστάν", ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ τι θα πει "εξυπηρέτηση πελατών" - και διαθέτω "κομματάκι" εμπειρία περί τούτου, όντας στη Διαφήμιση 15 έτη.

ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να μου συμπεριφέρονται έτσι, που από τότε που εμφανίστηκε η κινητή τηλεφωνία (με τα πρώτα "γκουμούτσες-ασυρμάτους" τηλέφωνα) ήμουν ΜΟΝΟ σε αυτή την εταιρεία (COSMOTE), δεν είχα κάνει χρήση επιδότησης παρά 2 ΜΟΝΟ φορές τόσα χρόνια, κάνω 100σταρια λογαριασμούς... ΕΧΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΤΗ στο PR της εταιρείας (!)... και τώρα που τους χρειάστηκα διότι ΔΕΝ ΕΙΧΑ πια κινητό και το ήθελα το νέο ΑΜΕΣΑ... να μου συμπεριφερθούν έτσι;! ΤΙ ΣΟΪ ΤΜΗΜΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ έχουν, που έχουν ********** τους "αιώνιους" πελάτες τους και τους αναγκάζουν με τη συμπεριφορά τους να φύγουν;!

ΚΑΙ ΜΕΤΑ... μια μέρα μετά την αλλαγή μου στη WIND... "ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΚΟΠΟ" να με καλέσουν και να μου ζητήσουν και το λόγο ΓΙΑΤΙ έφυγα!!!

 

Αν φύγω πάλι απ' την WIND (του χρόνου) - εάν δεν μείνω ευχαριστημένος - ΕΠΟΥΔΕΝΗ δεν πρόκειται να ξαναπάω στην COSMOTE! Τέρμα!

(Αφήστε δε, που σκέφτομαι ΣΟΒΑΡΑ ν' αλλάξω και τη σταθερή τηλεφωνία/internet, που πληρώνω "************" στον ΟΤΕ και ΣΟΒΑΡΕΣ παροχές δεν έχω!)

 

Αυτά... Για "καλύτερη", δεν ξέρω. ΓΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ... COSMOTE "δαγκωτό"!

Link to comment
Share on other sites

εχω εμπειρια απο cosmote και vodafone. και οι 2 κατ΄εμε εχουν καλη εξυπηρετηση. γινω ομως ενα + στην voda, λογω του οτι εχω συμβολαιο και "τρεχουν" νε με εξυπηρετησουν!
Link to comment
Share on other sites

@LiverpoolFC_GR:Συμφωνώ απόλυτα σε αυτά που λες αλλά μια διόρθωση. Όταν εμφανίστηκε η κινητή τηλεφωνία στην Ελλάδα και είχαμε τις γκουμούτσες-ασύρματους συσκευές είναι λιγάκι δύσκολο να ήσουν στη Cosmote γιατι αυτή δεν υπήρχε.

 

Από εκεί και πέρα το ότι η Vodafone και η Wind είναι πολύ καλύτερες στο τομέα της εξυπηρέτησης πελατών ισχύει.

Link to comment
Share on other sites

LiverpoolFC_GR, το μήνυμά σου τροποποιήθηκε εξαιτίας απρεπών εκφράσεων. Μην μεταχειρίζεσαι τέτοιες λέξεις. Κατά δεύτερον μην χρησιμοποιείς κεφαλαία με τον τρόπο που το κάνεις, η πρακτική αυτή κάνει δυσανάγνωστα τα μηνύματά σου και απαφορεύεται από τους ΟΠΧ. Αν θέλεις να τονίσεις κάτι, χρησιμοποίησε τα bold tags.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
vodafone, η cosmote δουλεύει με μοντέλο δημόσιας υπηρεσίας. Αλλά το σήμα της vodafone είναι το χειρότερο στην Ελλάδα.
Link to comment
Share on other sites

Vodafone μακράν!:)

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Απο voda δεν έχω εμπειρία έχω μόνο απο κοτε και γουιντ. Ψηφίζω κοτε γιατί τον τελευταίο καιρό έχει βελτιωθεί πολύ. γουιντ δεν ήμουν ευχαριστιμένος καθώς είχα συμβόλαιο κιολας και για ένα θέμα που είχε να κάνει με μια <<κλεψια>> που μου έιχε κάνει κάποιος μέσω wind sharing έκανα κατι μηνες να λύσουν την υπόθεση
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Vodafone. Ότι τους έχω ζητήσει έχει γίνει, σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ότι λες καταγράφεται,ώστε όταν ξαναπάρεις ,δεν χρειάζεται να τα εξηγείς ξανά και ξανά,αναφέρεις το αίτημα και σε ενημερώνουν.

My life was unending,unchanging midnight.

It must,by necessity,always be midnight for me.

So how was it possible that the sun was rising now,

in the middle of my midnight?

Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...