Jump to content

Καταγγελίες προς τη wind


tzehos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

εγω ειμαι αυτος που εκανα πιστωτικο για 18MB(120 euro) αλλα εμενα το λαθος το ειχε κανει ο πωλητης.

Φιλε μου αμα δεις το λογαριασμο εκει που εχεις τις χρεωσεις για Internet λεει συνολικα Mb και ευρω.

τι ρυθμισεις εβαλες ?

 

ρυθμίσεις έβαλα gint.b-online.gr web web διστυχως ποτέ δεν μου έστειλαν τις ρυθμίσεις και αναγκάστικα να ψάξω μόνος μου google και βρήκα αυτό... 'Εχω κάνει συνολικά 19,140ΚΒ δηλαδή /1024 = 18,6ΜΒ !!!!

δεν έμπενα καθόλου στο site της wind plus απ'ευθειας safari ανοιγα.... αν προσθέσω όλα αυτα που λέει ο λογαριασμός βγένει 40 ευρώ.. αλλα κάτω αναγράφει

Συνολικό ποσο: 110.44 Συνολική Διάρκεια 29:34:43 Συνολικός όγκος: 19.141

 

Αποφάσισα να το γυρίσω σε Cosmote δεν φευγώ απ'το θέμα γιατι συνεχίζω το παραπόνο μου στην wind .. Η cosmote παρέχει με 13 ευρώ 200MB με 3G κ κάθε επιπλέον MB πάει 0.1€ !! Δηλαδή θα πλήρωνα 2 Ευρώ xD :D γελαω....

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 228
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Με gint είναι γνωστές οι χρεώσεις, αυτές που γράφει και το site δηλαδή. Αν σου χρέωσαν παραπάνω κάνε αίτηση για πίστωση.
Link to comment
Share on other sites

Ακριβως εκει ηταν το προβλημα οτι για wind plus θελεις την αλλη πυλη (gwap.b-online.gr) :( ετσι τη πατησα και εγω.

Γιατι τωρα εχω παγιο 9 ευρω για 120ΜΒ σε οποιο site θελω.

Πηγαινε σε καταστημα μηπως και βγαλεις ακρη :(

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως εκει ηταν το προβλημα οτι για wind plus θελεις την αλλη πυλη (gwap.b-online.gr) :( ετσι τη πατησα και εγω.

Γιατι τωρα εχω παγιο 9 ευρω για 120ΜΒ σε οποιο site θελω.

Πηγαινε σε καταστημα μηπως και βγαλεις ακρη :(

 

Τελικά έβγαλες άκρη βλέπω, ε?

Ωραία, χαίρομαι ;) .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εμένα μου έκαναν το άλλο κορυφαίο...

Έχω 2 γραμμές. Ζήτησα να βάλουν στην πρώτη το web n Mail 40. (iphone)

έλα όμως που το έβαλαν στην δεύτερη και μου ήρθε για 35ΜΒ, 200 ευρώ περίπου.

45 λεπτά μίλαγα στο 1260 και άκρη δεν έβγαλα. Δεν καταγράφονται και οι κλήσεις και δεν μπορώ ούτε μπορούν να αποδείξουν τίποτα!

The future will not remember, the past won't forget
Link to comment
Share on other sites

δεν θυμασαι το ονομα αυτης/αυτου που σε εξυπηρετησε. ισως κατι να γινει..

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Μπααα, έχει περάσει 1 μήνας και! Θα περιμένω λίγες μέρες και μετά θα κινηθώ διαφορετικά.
The future will not remember, the past won't forget
Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν μου επιτρέπει ο δικηγόρος μου να ανεβάσω τα εξώδικα, τις απαντήσεις κτλ να είστε προσεκτικοί σε ενδεχόμενα τηλέφωνα της εταιρίας του τύπου: εφόσον σας πιστώσαμε το ποσό σας καλούμε για να κάνουμε ένα είδος έρευνας ως προς το τί μπορεί να έγινε λάθος και να μην επαναληφθεί. ΠΡΟΣΟΧΗ μην κάνετε καμία συζήτηση αν δεν πάτε πρώτα να πληρώσετε τον διορθωμένο λογαριασμό σας. Είναι παγίδα ώστε να πιαστούν από μία λέξη που θα πείτε και να σας στείλουν νέο μήνυμα ότι τελικά το ποσό δεν θα πιστωθεί διότι αποδεχθήκατε το λάθος σας (και ας μη το κάνατε ποτέ παρά το γεγονός ότι στο πρώτο μήνυμά της η εταιρία μου έλεγε "Λυπούμαστε για την δύσκολη θέση που βρεθήκατε.")...η περιπέτεια μου έληξε πληρώνοντας το μισό ποσό της παράνομης χρέωσης και το αποτέλεσμα ήταν να διακόψω την δική μου σύνδεση και επίσης να διακόψει και ο πατέρας μου την δική του ο οποίος ήταν στο ακριβότερο πρόγραμμα συμβολαίου, η μητέρα μου επίσης και σύντομα θα κάνουμε διακοπή και ενός εταιρικού πακέτου 15 ατόμων. Φυσικά κάναμε όλοι μεταφορά σε άλλη εταιρία. Τώρα αν η wind κέρδισε κάτι από όλη την ιστορία αυτή ξέρει.
tzexer
Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν μου επιτρέπει ο δικηγόρος μου να ανεβάσω τα εξώδικα, τις απαντήσεις κτλ να είστε προσεκτικοί σε ενδεχόμενα τηλέφωνα της εταιρίας του τύπου: εφόσον σας πιστώσαμε το ποσό σας καλούμε για να κάνουμε ένα είδος έρευνας ως προς το τί μπορεί να έγινε λάθος και να μην επαναληφθεί. ΠΡΟΣΟΧΗ μην κάνετε καμία συζήτηση αν δεν πάτε πρώτα να πληρώσετε τον διορθωμένο λογαριασμό σας. Είναι παγίδα ώστε να πιαστούν από μία λέξη που θα πείτε και να σας στείλουν νέο μήνυμα ότι τελικά το ποσό δεν θα πιστωθεί διότι αποδεχθήκατε το λάθος σας (και ας μη το κάνατε ποτέ παρά το γεγονός ότι στο πρώτο μήνυμά της η εταιρία μου έλεγε "Λυπούμαστε για την δύσκολη θέση που βρεθήκατε.")...η περιπέτεια μου έληξε πληρώνοντας το μισό ποσό της παράνομης χρέωσης και το αποτέλεσμα ήταν να διακόψω την δική μου σύνδεση και επίσης να διακόψει και ο πατέρας μου την δική του ο οποίος ήταν στο ακριβότερο πρόγραμμα συμβολαίου, η μητέρα μου επίσης και σύντομα θα κάνουμε διακοπή και ενός εταιρικού πακέτου 15 ατόμων. Φυσικά κάναμε όλοι μεταφορά σε άλλη εταιρία. Τώρα αν η wind κέρδισε κάτι από όλη την ιστορία αυτή ξέρει.

αυτο που αναφερεις για την κληση συνεβη σε σενα η το ακουσες απο καπου?αν οντως συμβαινει κατι τετοιο, δεν σε αμφισβητω απλα λεω οτι αν οντως συμβαινει κατι τετοιο, τοτε πραγματικα η εταιρια ειναι για κλαματα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

αυτο που αναφερεις για την κληση συνεβη σε σενα η το ακουσες απο καπου?αν οντως συμβαινει κατι τετοιο, δεν σε αμφισβητω απλα λεω οτι αν οντως συμβαινει κατι τετοιο, τοτε πραγματικα η εταιρια ειναι για κλαματα.

 

συνέβη σε μένα και για αυτό το λέω. μάλιστα σέβομαι προηγούμενο θέμα που τέθηκε για τα ονόματα των υπαλλήλων κτλ και δεν αναφέρω και συγκεκριμένα ονόματα. Ντράπηκα τόσο όταν είδα την απάντηση για λογαριασμό όχι της εταιρίας αλλά του υπαλλήλου που μετέφερε αλλιώς τα όσα είπαμε προς την προϊσταμένη του που είπα ότι δεν υπάρχει πλέον λόγος να παραμένω στην ίδια εταιρία. Γιατί ήμουν διατεθειμένος αν μου πίστωναν το ποσό όπως μου είπαν αρχικά να παραμείνω στην εταιρία και να μην κάνω χρήση του ίντερνετ. Αλλά...εδώ μέχρι και χαζός άφησαν να εννοηθεί προς το δικηγόρο μου ότι είμαι...

tzexer
Link to comment
Share on other sites

συνέβη σε μένα και για αυτό το λέω. μάλιστα σέβομαι προηγούμενο θέμα που τέθηκε για τα ονόματα των υπαλλήλων κτλ και δεν αναφέρω και συγκεκριμένα ονόματα. Ντράπηκα τόσο όταν είδα την απάντηση για λογαριασμό όχι της εταιρίας αλλά του υπαλλήλου που μετέφερε αλλιώς τα όσα είπαμε προς την προϊσταμένη του που είπα ότι δεν υπάρχει πλέον λόγος να παραμένω στην ίδια εταιρία. Γιατί ήμουν διατεθειμένος αν μου πίστωναν το ποσό όπως μου είπαν αρχικά να παραμείνω στην εταιρία και να μην κάνω χρήση του ίντερνετ. Αλλά...εδώ μέχρι και χαζός άφησαν να εννοηθεί προς το δικηγόρο μου ότι είμαι...

 

δηλαδη στην αρχη σου ειπαν οτι θα πιστωθει ολο το ποσο κ μετα σε παγιδεψαν με το τηλεφωνο που σου κανανε κ δεν σου πιστωσανε ολο το ποσο?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου έκαναν το άλλο κορυφαίο...

Έχω 2 γραμμές. Ζήτησα να βάλουν στην πρώτη το web n Mail 40. (iphone)

έλα όμως που το έβαλαν στην δεύτερη και μου ήρθε για 35ΜΒ, 200 ευρώ περίπου.

45 λεπτά μίλαγα στο 1260 και άκρη δεν έβγαλα. Δεν καταγράφονται και οι κλήσεις και δεν μπορώ ούτε μπορούν να αποδείξουν τίποτα!

 

Σήμερα μου ήρθε sms που με ενημερώνει ότι μου πιστώνουν το μισό από αυτό που με χρέωσαν. Πήρα πάλι το 1260 και δεν δέχτηκα την πίστωση και ζητάω ολόκληρο το ποσο + όσες μέρες πέρασαν μέχρι και την στιγμή τις διόρθωσης ( δηλαδή 15 μέρες περίπου από τον τελευταίο λογαριασμό), για το οποιο δεν έχουν πρόσβαση λένε ακόμα... Έκανα καλά?

The future will not remember, the past won't forget
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μου ήρθε sms που με ενημερώνει ότι μου πιστώνουν το μισό από αυτό που με χρέωσαν. Πήρα πάλι το 1260 και δεν δέχτηκα την πίστωση και ζητάω ολόκληρο το ποσο + όσες μέρες πέρασαν μέχρι και την στιγμή τις διόρθωσης ( δηλαδή 15 μέρες περίπου από τον τελευταίο λογαριασμό), για το οποιο δεν έχουν πρόσβαση λένε ακόμα... Έκανα καλά?

 

η λογικη λεει οτι αφου δεν φταις εσυ, καλα εκανες κ δεν δεχτηκες το μισο ποσο επιστροφη. πρεπει να σου πιστωθει ολο το ποσο. τωρα το αποτελεσμα θα δειξει αν εκανες καλα η οχι.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σε ολους!Μολις μου ηρθε ο λογαριασμος απο τη wind και ειδα κατι περιεργες χρεωσεις!μου εχει χρεωσει για το internet 15 euro και γραφει off net wap browsing!Σημειωνω οτι εχω υπηρεσια για το internet την Web and mail 120 mb και δεν εχω ξεπερασει το οριο των 120 mb!Ξερει καποιος τι συμβαινει?Ευχαριστω
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σε ολους!Μολις μου ηρθε ο λογαριασμος απο τη wind και ειδα κατι περιεργες χρεωσεις!μου εχει χρεωσει για το internet 15 euro και γραφει off net wap browsing!Σημειωνω οτι εχω υπηρεσια για το internet την Web and mail 120 mb και δεν εχω ξεπερασει το οριο των 120 mb!Ξερει καποιος τι συμβαινει?Ευχαριστω

Ναι, μάλλον κάποιο πρόγραμμα στο κινητό σου μπήκε στο internet με το proxy του Wind Plus (gwap.b-online.gr) αντι για το κανονικό proxy του Web n Mail (gint.b-online.gr) :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Το θέμα ξεκλειδώνεται. Θα παρακαλέσω να γράφουμε αυτά για τα οποία θέλουμε να καταγγείλουμε τη wind και όχι off topic ή flames μεταξύ μελών. Διαφορετικά θα κλειδωθεί για τρίτη φορά.
http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

και θα συνεχισω το κραξιμο της wind κ ας πειραζονται πολυ καποιοι εδω μεσα. ας ξεχασω το θεμα με τα 5 ευρο για την επανασυνδεση κλπ. εχω δυο γραμμες στον ιδιο λογαριασμο . (οικογενειακο). καποια στιγμη ειχαν ενεργοποιηθει κατι παγια για mms , για wind plus κλπ. αδιαφορουσα επι χρονων . ετσι απλα γιατι δεν σκεφτομουν να βαζω το χερι στην τσεπη και να δινω απο 120-150 ευρο τον μηνα.δεν μου περισευουν τα χρηματα αλλα ειμαι λιγο χαλαρος σε αυτα. κ ας με ειρωνευτεικε ενας mod(δεν θα πω αλλα, ξερει εκεινος). αφου λοιπον στραβωσα ασχημα με την χρεωση 5 ευρο για επανασυνδεση, αποφασισα οχι μονο να αλλαξω εταιρια οταν θα μπορω αλλα και μεχρι να ερθει αυτη η στιγμη , να πεσει τσεκουρι παντου ωστε να δινω οσο πιο λιγα λεφτα πια σε αυτην την εταιρια που λεγεται wind. περνω λοιπον τηλ σε υπαλληλο του 1260 και ζηταω να διακοπει απτον λογαριασμο μου κ τον wind plus και το mms ταδε . και λεει ενταξει , κλπ απο τον επομενο μηνα δεν θα υπαρχει. ελα που υπηρχε κ στον επομενο λογαριασμο. το γιατι ? γιατι λεει , επρεπε να ζητησετε να ακυρωθει κ στο αλλο νουμερο σας.επρεπε δηλαδη να μυσρισω τα νυχια μου.. απλα παιζουν με τις λεξεις , κ εξαντλουν καθε περιθωριο ωστε να σου παρουν εστω κ ενα ευρο με καθε τροπο. ειναι απιστευτοι. ομως δυστυχως χανουν περισσοτερα στο τελος γιατι αποδεδιγμενα , δεν ειναι πια ο κοσμος τοσο χαζος. ειναι πιο καχυποπτος , και ξερω κ αλλους σαν εμενα, που επειδει σπαζονται για τετοιες κουτοπονηρες κινησεις της wind,που καλυπτεται απο το τι γραφεται σε ενα συμβολαιο ή το οτι κ καλα δεν ζητησατε το σωστο πραγμα στον υπαλληλο ,αλλαζουν εταιρια.

 

Υ.Γ --> παρατηρησα κατι που ισως να μην ειναι τυχαιο. αφου εξεφρασα τα παραπονα μου εδω στο thread, λεω για να μπω και στο thread της vodafon. ανοιγμενα εκει διαφορα θεματα. αποριες, συζητησεις κλπ. Για να μπω κ στης Cosmote. μια απο τα ιδια. αποριες, συζητησεις κλπ. K μπαινεις στο thread της wind και βλεπεις αμεσως : ενα ποστ εξαψαλμους , ενα ποστ παραπονα, ενα ποστ "με κλεβουνε " , ενα ποστ ειναι αχρηστοι, ενα ποστ θα τους κανω μηνυση. χαχαχαχα. τυχαιο ειναι ? λεω εγω τωρα .....

Link to comment
Share on other sites

gr_rocker δεν έχεις καταλάβει ότι δε μας πειράζει το κράξιμο. Το γεγονός ότι υπάρχουν τόσα θέματα ανοιχτά με κράξιμο στο forum της Wind το αποδεικνύει. Αν έκανες τον κόπο να ψάξεις, θα έβλεπες ότι εγώ έχω κράξει περισσότερες φορές από σένα.

Το δικό σου θέμα κλειδώθηκε όχι γιατί έκραζες, αλλά γιατί υπήρχε το ίδιο. Και όσο για την άποψη που εξέφρασα, είναι προσωπική και ισχύει ακόμα, διότι να κράζουμε όταν έχουμε δίκιο είναι σωστό, όχι όμως όταν έχουμε άδικο.

Link to comment
Share on other sites

οκ. εξαλλου δεν εχω κατι προσωπικο με σενα ουτε με κανεναν. απλα θελω ο κοσμος να μαθαινει οτι ασχημη συμπεριφορα αντιμετωπιζουμε με την εκαστοτε εταιρεια κινητης και να μην παθαινει τα ιδια.
Link to comment
Share on other sites

Απ΄ότι θυμάμαι (δε βρίσκω το θέμα που άνοιξες ώστε να το διασταυρώσω) το ουσιαστικό πρόβλημά σου με την συγκεκριμένη εταιρεία είναι η χρέωση των 5 ευρώ της επανασύνδεσης και δεν είχες κάποιο άλλο πρόβλημα (κάλυψης, λάθος σε λογαριασμούς κ.λ.π.).
Link to comment
Share on other sites

με την καλυψη ? καλο. ουτε μες το σπιτι μου δεν πιανει. κ οταν τους το λεω ,μου λενε πως απλα δεν θα εχει κεραια κοντα σας και τυχαινει, κ να κανουμε αιτηση ...... τεσπα. φυσικα κ δεν ειναι τα 5 ευρο μονο. ουτε καν τα 5 ευρο .σαν ποσο ειναι μηδαμηνο. οι κινησεις απληστιας προς τους συνδρομητες γενικοτερα με πειραζουν. οπως αυτες που εγραψα κ πιο πανω...
Link to comment
Share on other sites

Οπως βλεπεις και στο επομενο νημα για την APAX, η Wind εχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ προβλημα ρευστοτητας.

Σημαινει λοιπον, πως οταν οι πελατες της δεν την πληρωνουν για μηνες, εχει ακομα μεγαλυτερο προβλημα. Εδωπερα λογω του προβληματος σχεδιαζεται αμεσα η αλλαγη της μετοχικης συνθεσης(!!).Σε καθε περιπτωση, το τελος επανασυνδεσης, ειναι ανακοινωμενο εδω και καιρο, και επιβαλλεται ΜΟΝΟ οταν εχεις φραγη 3(!!) φορες στους τελευταιους 6 μηνες. Δηλαδη κοινως, για μισο χρονο την εχεις γραψει κανονικα την Wind, και οταν σου επιβαλλει το γνωστο τελος, ζητας και τα ρεστα και θιγεσαι κιολας.

Ας πληρωνες εγκαιρα. Δεν μιλαμε για μια φραγη κτλ, μιλαμε για 3-4 μεσα σε 6 μηνες.

Το συμβολαιο, εχει υποχρεωσεις του πελατη, οπως και υποχρεωσεις της εταιρειας. Απο τις υποχρεωσεις του πελατη, ειναι η τακτικη πληρωμη των λογαριασμων για τις υπηρεσιες που εχει ηδη απολαβει. Δεν ξερω με τι θρασος μπορει κανεις που εχει υποστει φραγη 3 φορες σε ενα εξαμηνο λογω μη πληρωμης, να ζητα τα ρεστα για το τελος επανασυνδεσης. Γιατι, ο ΟΤΕ τι κανει? δεν σου βαζει τελος επανασυνδεσης, απο την πρωτη φραγη κιολας??

Απο την στιγμη που εσυ δεν εισαι τυπικος στις υποχρεωσεις σου, και η εταιρεια απλα ακολουθα τους κανονες λειτουργειας της που εσυ συμφωνησες στο συμβολαιο σου, δεν εχεις δικαιωμα να μιλας!

Αμα εισαι εσυ τυπικος στις υποχρεωσεις σου, και η εταιρεια κανει βλακεια, τοτε ναι κραξε,οπως ο sovjohn, με την φορητοτητα του, που παραπονεθηκε σωστα και η εταιρεια οχι μονο αναγνωρισε το λαθος της, του ζητησε συγνωμη, και τον αποζημιωσε με 50 ευρω στο καρτοκινητο του οταν ολοκληρωθει η φορητοτητα.

Εσυ γιατι παραπονιεσαι και κανεις και καταγγελια εδω? οτι επειδη δεν πληρωνες επι μισο χρονο, τολμησε η Wind να σε τιμωρησει βαζοντας τα 5 ευρω τελος επανασυνδεσης?!

Ελεος...

Ειλικρινα, εχουμε χασει τα μετρα και τα σταθμα...

Δεν ειναι μπακαλικο η Wind να την πληρωνεις οποτε και αμα γουσταρεις.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, όσες φορές έχω πάει σε κατάστημα Wind μονίμως κάποιοι πελάτες τσακώνονται με τους πωλητές.:wacko:

 

Παραπονιούνται για διάφορα θέματα. Και άντε την πρωτη θα ειναι συμπτωση, την δευτερη θα φταιει ο πελατης...αλλα απο εκει και περα...

 

Οι πωλητες μοιάζουν σε πολλες περιπτωσεις να μην γνωριζουν επαρκως τα θεματα, απο την αλλη να θελουν να "βγουν λαδι"

 

Ήμουν συνδρομητής στη Vodafone 5 χρονια και ουδέποτε είχα παρόμοια εμπειρία.

 

Και μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση αυτό!

 

Απ' οτι εχω καταλαβει υπαρχει προβλημα στην εξυπηρετηση πελατων λογω ελλειπους εκπαιδευσης.

 

Επισης θα ηταν καλο η Wind να παρεχει υπηρεσιες που μπορει να βγαλει εις περας...

 

Δηλαδη, καλυτερα να ειχε λιγοτερες υπηρεσιες αλλα να ηταν ολες σωστες.

 

Ειλικρινα εχω προβληματιστει...Ισως να μην τους πληρωνουν και καλα...Οποτε να μην "σκιζονται"...

 

Εντομεταξυ παρατηρησα οτι τους εχουν ολη την μερα στο "ποδαρι"....δεν καθονται οι χριστιανοι ουτε λεπτο σε μια καρεκλιτσα!!!..........

 

Αυτο την μαρανε την Wind........Ας ηταν σωστη στα αλλα...

 

Τελος παντων...ειδομεν!

 

(ο λογος που εφυγα απο την Vodafone ήταν λογω μετακομισης γιατι εδω που ηρθα δεν εχει σημα...κανενας αλλος!)

Link to comment
Share on other sites

Αν και κάποιες φορές διαφωνώ με τα γραφόμενα του H2SO4 (όχι ότι πρέπει να τον νοιάζει :lol: ) σε αυτά που έγραψε θα συμφωνήσω σχεδόν απόλυτα.

Το έχω ξαναγράψει. Για να μπορούμε να μιλάμε (και να μπορούμε να απαιτούμε αν χρειαστεί) πρέπει να είμαστε εντάξει στις υποχρεώσεις μας, διαφορετικά χάνουμε το όποιο δίκιο έχουμε.

Αν και το θέμα αφορά τη Wind να προσθέσω ότι τα παραπάνω ισχύουν και για την οποιαδήποτε Wind.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ελειπε:lol::lol:

Εδω ειμαστε να γραφει ο καθενας την αποψη του, δεν θα ειναι παντα η ιδια για ολους!

Απλα, επειδη εχω βρεθει στο παρελθον σε αναλογη θεση, να εχω ζορισμα στα οικονομικα στο παρελθον, εξ αναγκης προσαρμοσα και την "καταναλωση"μου, και ο αριθμος μου για καποιο διαστημα εγινε καρτοκινητο! ειμαι της αποψης , αμα δεν τα εχω, δεν τα ξοδευω! Θα μπορουσα να ειχα παει και σε χαμηλοτερο παγιο, αλλα προτιμησα την αλλαγη σε καρτοκινητο. Το οποιο και κρατησα μεχρι που βρηκα δουλεια.

Σε καθε περιπτωση, εκνευριζομαι με παραλογες απαιτησεις, αμα εχω πχ το Wind 1000, με 100 ευρω παγιο, και δεν εχω να τα δωσω, ε, θα το αλλαξω, δεν θα γινω κακοπληρωτης μονο και μονο για να μιλησω 1000 λεπτα το μηνα, θα μαθω να μιλω λιγοτερο!:X:lol:

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...