Jump to content

Paypal: Χρήση και ΓΕΝΙΚΕΣ ερωτήσεις


evripidis
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Επειδή έκανα λίγο έρευνα, θέλω να παραθέσω δύο σημεία που αναγράφεται ότι η υπηρεσία direct debit του paypal είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα:

 

1. Το αναγράφει στους προσφάτους αναθεωρημένους όρους παροχής υπηρεσιών του paypal

 

https://www.paypal.com/ee/webapps/mpp/ua/useragreement-full

3.4 SEPA Direct Debit (for users with registered addresses in Cyprus, Estonia, Greece, Ireland, Latvia, Lithuania, Malta, Slovakia and Slovenia): After the implementation of the use of SEPA Direct Debit mandates by PayPal in the country in which you reside, whenever you register a bank account with PayPal or pay with a new bank account for the first time, you will be granting PayPal a SEPA Direct Debit mandate. You will be able to exclusively access such mandate and the mandate reference number (MRN) in your PayPal Account profile at any time and cancel or change the mandate for future transactions.

 

Whenever you make an electronic transfer from your bank account to PayPal via SEPA Direct Debit after that, you authorise PayPal to use such mandate and draw the amount from your bank account as explained above in this section 3.4 and you authorise your bank to arrange for payment to PayPal. You may claim a refund from your bank at any time up to 8 weeks after the date on which the SEPA Direct Debit payment took place in accordance with your bank’s terms and conditions.

 

 

2. Το αναγράφει στους όρους πληρωμών του facebook (το οποίο χρησιμοποιεί το paypal νομίζω):

 

https://www.facebook.com/business/help/376967925660473

Χώρες στις οποίες υποστηρίζεται αυτή τη στιγμή η άμεση χρέωση ως επιλογή πληρωμής για τις διαφημίσεις Facebook

Το Facebook υποστηρίζει τις πληρωμές με άμεση χρέωση στις παρακάτω χώρες:

Αυστρία

Βέλγιο

Κύπρος

Εσθονία

Φινλανδία

Γαλλία

Γερμανία

Ελλάδα

Ιρλανδία

Ιταλία

Λουξεμβούργο

Μάλτα

Μονακό

Ολλανδία

Πορτογαλία

Σλοβακία

Σλοβενία

Ισπανία

Ηνωμένο Βασίλειο

Ηνωμένες Πολιτείες

 

Το αν εφαρμόζεται ως υπηρεσία τελικά, δεν το γνωρίζω.

Ζητείται άτομο με πρόγραμμα cosmote gigamax unlimited για να του δίνω €10 τον μήνα για να αποκτήσω 1 extra sim στο συμβόλαιό του
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

Από το απόγευμα προσπαθώ να υποβάλλω αίτημα για επιστροφή μεταφορικών, αλλά είναι αδύνατο...

Πάω στην επιθυμητή συναλλαγή, επιλέγω το "request return shipping refund", ανοίγει η φόρμα καταχώρησης των στοιχείων και των δικαιολογητικών, όμως όλα τα πεδία της (τα οποία περιέχουν λίστα με επιλογές) είναι κενά και έτσι είναι αδύνατον να επιλέξω το οτιδήποτε!!! Δείτε και το σχετικό printscreen.

Δοκίμασα με δύο διαφορετικούς browsers και μέσω του android κινητού μου, αλλά τίποτα...

Ξέρετε κάτι σχετικά; Μπορεί κάποιος να δοκιμάσει και να πατήσει το "request return shipping refund", ώστε να ανοίξει η φόρμα και να μου πει εάν λειτουργεί κανονικά;

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

Από το απόγευμα προσπαθώ να υποβάλλω αίτημα για επιστροφή μεταφορικών, αλλά είναι αδύνατο...

Πάω στην επιθυμητή συναλλαγή, επιλέγω το "request return shipping refund", ανοίγει η φόρμα καταχώρησης των στοιχείων και των δικαιολογητικών, όμως όλα τα πεδία της (τα οποία περιέχουν λίστα με επιλογές) είναι κενά και έτσι είναι αδύνατον να επιλέξω το οτιδήποτε!!! Δείτε και το σχετικό printscreen.

Δοκίμασα με δύο διαφορετικούς browsers και μέσω του android κινητού μου, αλλά τίποτα...

Ξέρετε κάτι σχετικά; Μπορεί κάποιος να δοκιμάσει και να πατήσει το "request return shipping refund", ώστε να ανοίξει η φόρμα και να μου πει εάν λειτουργεί κανονικά;

Ευχαριστώ.

Και εγώ πρόβλημα με το Resolution center.

Κάτι παίζει μαζί τους

 

Unleashed by ONEPLUS 3T rooted

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

Από το απόγευμα προσπαθώ να υποβάλλω αίτημα για επιστροφή μεταφορικών, αλλά είναι αδύνατο...

Πάω στην επιθυμητή συναλλαγή, επιλέγω το "request return shipping refund", ανοίγει η φόρμα καταχώρησης των στοιχείων και των δικαιολογητικών, όμως όλα τα πεδία της (τα οποία περιέχουν λίστα με επιλογές) είναι κενά και έτσι είναι αδύνατον να επιλέξω το οτιδήποτε!!! Δείτε και το σχετικό printscreen.

Δοκίμασα με δύο διαφορετικούς browsers και μέσω του android κινητού μου, αλλά τίποτα...

Ξέρετε κάτι σχετικά; Μπορεί κάποιος να δοκιμάσει και να πατήσει το "request return shipping refund", ώστε να ανοίξει η φόρμα και να μου πει εάν λειτουργεί κανονικά;

Ευχαριστώ.

 

Και εγώ πρόβλημα με το Resolution center.

Κάτι παίζει μαζί τους

 

Unleashed by ONEPLUS 3T rooted

 

Έχει πρόβλημα σε όλους μας είπαμε: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=7397332#post7397332

Έδωσα μια λύση που μάλλον θα δουλέψει στο edit.

Link to comment
Share on other sites

Έστειλα την φόρμα και αναμένω.

Θα ενημέρωσω για το αν δούλεψε.

Ευχαριστώ.

 

Ενημέρωση: Μόλις έλαβα e-mail από την Tellus (την εταιρεία που προσφέρει μέσω PayPal την εν λόγω παροχή). Μου ζητούν να στείλω το αίτημα μέσω της γνωστής διαδικασίας, αλλιώς δεν θα ληφθεί υπόψιν. Τους απάντησα σχετικά και αναμένω...

Edited by nikkal
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποιος που έχει κάνει accept το direct debit;

 

Accept this authorization to pay using your bank

If you want us to automatically pull funds from your account when you make a PayPal payment, please accept the direct debit authorization. This is required by new regulations in the European Union, and helps banks process your payments faster and more efficiently.

 

Τι ακριβώς κάνεις με αυτό;

Edited by Alexpag
Link to comment
Share on other sites

Έστειλα την φόρμα και αναμένω.

Θα ενημέρωσω για το αν δούλεψε.

Ευχαριστώ.

 

Ενημέρωση: Μόλις έλαβα e-mail από την Tellus (την εταιρεία που προσφέρει μέσω PayPal την εν λόγω παροχή). Μου ζητούν να στείλω το αίτημα μέσω της γνωστής διαδικασίας, αλλιώς δεν θα ληφθεί υπόψιν. Τους απάντησα σχετικά και αναμένω...

 

Κυκεώνας...

Εν τέλει, η Telus παρέπεμψε το θέμα μου στην PayPal.

Η PayPal μου ζήτησε να δοκιμάσω από Explorer. Το είχα ήδη κάνει δίχως επιτυχές αποτέλεσμα.

Επίσης, μου ζήτησαν να καθαρίσω τον browser από cookies και cache. Και αυτό το είχα κάνει.

Μου ζήτησαν να τους στείλω τον πηγαίο κώδικα της σελίδας. Άλλη ταλαιπωρία εκεί, καθώς τα μόνα αρχεία που μπορείς να κάνεις upload στο PayPal είναι gif, png, jpg και pdf. Εν τέλει, μετέτρεψα το html σε pdf και αναμένω την απάντησή τους...

Link to comment
Share on other sites

 

Δεν χρειάζεται να τον σποσυνδέσεις. Αν έκανες απλά την επιβεβαίωση και δεν έδωσες συναίνεση στο επόμενο βήμα άστον έτσι. Μέχρι πρόσφατα πάντως δεν χρειαζόταν καν να είναι συνδεδεμένος ένας λογαριασμός για να στείλει λεφτά στο paypal balance. Συνδέαμε έναν για να εμφανίσει το ΙΒΑΝ του Paypal και στέλναμε στη συνέχεια από οποιονδήποτε άλλο λογαριασμό στο όνομά μας σε αυτά τα στοιχεία ακόμα και αν δεν ήταν συνδεδεμένος και αυτός. Τώρα ίσως άλλαξε αυτό και μπορείς να στείλεις μόνο από συνδεδεμένο λογαριασμό και για αυτό ζητάνε την επιβεβαίωση με τις 2 καταθέσεις,

 

Για να καταλάβω λίγο, σχετικά με το μήνυμα που εμφανίζεται στο PayPal για την επιβεβαίωση του τραπεζικού λογαριασμού. Πλέον για να μπορώ να κάνω top up πρέπει να τον κάνω confirm? Το confirm είναι άσχετο με το set up που ζητά για direct debit instruction, σωστά?

 

Sent from my huawei honor 3c using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Για να καταλάβω λίγο, σχετικά με το μήνυμα που εμφανίζεται στο PayPal για την επιβεβαίωση του τραπεζικού λογαριασμού. Πλέον για να μπορώ να κάνω top up πρέπει να τον κάνω confirm? Το confirm είναι άσχετο με το set up που ζητά για direct debit instruction, σωστά?

 

Sent from my huawei honor 3c using Tapatalk

 

Δεν έχω επιβεβαιώσει αν λειτουργεί πλέον η φόρτιση του balance χωρίς να έχει γίνει το confirm. Δοκίμασε να φορτίσεις χωρίς να έχεις κάνει αν θέλεις. Το confirm πάντως δεν είναι άσχετο με το set up για το direct debit instruction. Πρέπει να έχει γίνει πριν σου δώσει τη δυνατότητα να πατήσεις το "accept" για το direct debit instruction.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας,

δοκίμασα να συνδεθώ στον λογαριασμό μου στο paypal και ενώ έχω βάλει να μου έρχεται με sms στο κινητό με δεύτερο κωδικό για ασφάλεια δεν μου ήρθε ποτέ και μετά μου έβγαλε αυτό "It looks like you've tried too many times. Try again later, or reset your password." αφού δοκίμασα 2-3 φορές να συνδεθώ χωρίς να μπορώ να λάβω τον κωδικό. Μετά δοκίμασα να συνδεθώ από την εφαρμογή σε iphone και μου έβγαλε "You've tried too many times For your security we've temporarily locked your account. For help please contact us" και όταν πατάω το contact us μου λέει να στείλω μήνυμα ή email αλλά πρέπει να κάνω log in πρώτα, κάτι που δέν γίνεται ή να πάρω τηλέφωνο στην αμερική για να μου το ξεκλειδώσουν (η μόνη λύση που έχει χωρίς να κάνω log in). Επίσης να σημειωθεί ότι έχω iphone 6 με vodafone καρτοπρόγραμμα και σπανίως λαμβάνω το sms του paypal την πρώτη φορά.

 

Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος, γιατί δεν ξέρω τι να κάνω?

 

Ευχαριστώ πολύ

 

Edit: Τώρα έφτιαξε και με αφήνει να συνδεθώ κανονικά οπότε μαλλον έπρεπε να περάσει λίγη ώρα

Edited by yiannisang
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μια βοήθεια προσπαθώ να ανοίξω case στο paypal από μια αγορά που έκανα από μια σελίδα μπλούζα συγκεκριμένα και ενώ πατάω κάτω αριστερά που λέει "Resolve a problem in our Resolution Center" με πάει σε μια άλλη σελίδα δείτε τις φώτος και πατάω "Report a Problem" μου εμφανίζει την λίστα με τις αγορές και επιλέγω για ποία αγορά αφορά το case που θέλω να ανοίξω και πατάω "continue" με πετάει σε μια άδεια σελίδα και δεν μπορώ να κάνω τίποτα... :!:

 

Resolve a problem in our Resolution Center

image.png

 

Report a Problem

image.png

 

Λίστα με τις αγορές

image.png

 

Αδεια σελίδα και δεν μπορώ να κάνω τίποτα.

image.png

Edited by tigreos
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μια βοήθεια προσπαθώ να ανοίξω case στο paypal από μια αγορά που έκανα από μια σελίδα μπλούζα συγκεκριμένα και ενώ πατάω κάτω αριστερά που λέει "Resolve a problem in our Resolution Center" με πάει σε μια άλλη σελίδα δείτε τις φώτος και πατάω "Report a Problem" μου εμφανίζει την λίστα με τις αγορές και επιλέγω για ποία αγορά αφορά το case που θέλω να ανοίξω και πατάω "continue" με πετάει σε μια άδεια σελίδα και δεν μπορώ να κάνω τίποτα... :!:

 

Resolve a problem in our Resolution Center

image.png

 

Report a Problem

image.png

 

Λίστα με τις αγορές

image.png

 

Αδεια σελίδα και δεν μπορώ να κάνω τίποτα.

image.png

Το ίδιο πρόβλημα έχω εδώ και μέρες.

Δοκίμασα άλλους browsers , τίποτα.

 

Τελικά τους έστειλα μήνυμα και άνοιξαν εκείνοι το case για μένα.

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο πρόβλημα έχω εδώ και μέρες.

Δοκίμασα άλλους browsers , τίποτα.

 

Τελικά τους έστειλα μήνυμα και άνοιξαν εκείνοι το case για μένα.

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

 

Ευχαριστώ για την απάντηση θα το κάνω και εγώ αναγκαστικά, αλλά αυτό δεν είναι λύση για ποιο λόγο το κάνουν αυτό...

Link to comment
Share on other sites

για μια ακόμα φορά η wind δεν συνεργάζεται σωστά για πληρωμή μέσω PayPal. πήγα να πληρώσω λογαριασμό σταθερού από το σαιτ, κάνω login μετά login για πληρωμή μέσω PayPal διαλέγω την μία από τις 2 χρεωστικές που έχω συνδέσει στο PayPal account, διάλεξα της Πειραιώς όχι της alpha bank, αλλά μετά με γυρνούσε πίσω δεν ολοκληρώνει την συναλλαγή. τα ίδια έκανε και με την κάρτα της άλφα για πληρωμή f2g μέσα από την εφαρμογή f2g που και εκεί αποτυγχανε πριν μια εβδομάδα που το είχα προσπαθήσει.

 

σήμερα μόλις επέλεξα ΤΗΝ ΊΔΙΑ κάρτα αλλά να βάλω χειροκίνητα τα στοιχεία της στο σαιτ της wind πέρασε κανονικά άρα δεν φταίει η κάρτα!

 

τελικά ποιος φταίει η wind η το PayPal?

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μια βοήθεια προσπαθώ να ανοίξω case στο paypal από μια αγορά που έκανα από μια σελίδα μπλούζα συγκεκριμένα και ενώ πατάω κάτω αριστερά που λέει "Resolve a problem in our Resolution Center" με πάει σε μια άλλη σελίδα δείτε τις φώτος και πατάω "Report a Problem" μου εμφανίζει την λίστα με τις αγορές και επιλέγω για ποία αγορά αφορά το case που θέλω να ανοίξω και πατάω "continue" με πετάει σε μια άδεια σελίδα και δεν μπορώ να κάνω τίποτα... :!:

 

 

Λίστα με τις αγορές

image.png

 

Στην εικονα που αφησα πατας επανω εκει που λεει "Details" σε βγάζει σε μια σελιδα που επανω δεξια λεει

____________________________

Manage my transaction

Contact seller

Report unauthorized transaction

____________________________

 

Πατας επανω στο "Contact seller" σε σε παει στην παλια γνωστη σελιδα του Dispute

Link to comment
Share on other sites

για μια ακόμα φορά η wind δεν συνεργάζεται σωστά για πληρωμή μέσω PayPal. πήγα να πληρώσω λογαριασμό σταθερού από το σαιτ, κάνω login μετά login για πληρωμή μέσω PayPal διαλέγω την μία από τις 2 χρεωστικές που έχω συνδέσει στο PayPal account, διάλεξα της Πειραιώς όχι της alpha bank, αλλά μετά με γυρνούσε πίσω δεν ολοκληρώνει την συναλλαγή. τα ίδια έκανε και με την κάρτα της άλφα για πληρωμή f2g μέσα από την εφαρμογή f2g που και εκεί αποτυγχανε πριν μια εβδομάδα που το είχα προσπαθήσει.

 

σήμερα μόλις επέλεξα ΤΗΝ ΊΔΙΑ κάρτα αλλά να βάλω χειροκίνητα τα στοιχεία της στο σαιτ της wind πέρασε κανονικά άρα δεν φταίει η κάρτα!

 

τελικά ποιος φταίει η wind η το PayPal?

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

Πάντως στο διπλανό θέμα για τις κάρτες, κάποιος ανέφερε ότι η Πειραιώς είχε συμπληρώσει το όριο των capital controls για ηλεκτρονικές αγορές εξωτερικού (ως τέτοια λογίζεται το paypal). Πλέον είναι πιθανό να μην έχει πρόβλημα, δεδομένου ότι άλλαξε η εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στο διπλανό θέμα για τις κάρτες, κάποιος ανέφερε ότι η Πειραιώς είχε συμπληρώσει το όριο των capital controls για ηλεκτρονικές αγορές εξωτερικού (ως τέτοια λογίζεται το paypal). Πλέον είναι πιθανό να μην έχει πρόβλημα, δεδομένου ότι άλλαξε η εβδομάδα.

 

Το Paypal δεν έχει σχέση με το συγκεκριμένο θέμα αφού η Πειραώς έπιασε το εβδομαδιαίο όριο αγορών σε συνάλλαγμα με κάρτες.

Link to comment
Share on other sites

για μια ακόμα φορά η wind δεν συνεργάζεται σωστά για πληρωμή μέσω PayPal. πήγα να πληρώσω λογαριασμό σταθερού από το σαιτ, κάνω login μετά login για πληρωμή μέσω PayPal διαλέγω την μία από τις 2 χρεωστικές που έχω συνδέσει στο PayPal account, διάλεξα της Πειραιώς όχι της alpha bank, αλλά μετά με γυρνούσε πίσω δεν ολοκληρώνει την συναλλαγή. τα ίδια έκανε και με την κάρτα της άλφα για πληρωμή f2g μέσα από την εφαρμογή f2g που και εκεί αποτυγχανε πριν μια εβδομάδα που το είχα προσπαθήσει.

 

σήμερα μόλις επέλεξα ΤΗΝ ΊΔΙΑ κάρτα αλλά να βάλω χειροκίνητα τα στοιχεία της στο σαιτ της wind πέρασε κανονικά άρα δεν φταίει η κάρτα!

 

τελικά ποιος φταίει η wind η το PayPal?

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

και η απαντηση απο paypal

 

 

 

"Thank you for contacting PayPal regarding your payment.

 

I have reviewed your account and would like to inform you that there are no attempts to pay on our website. If you would like to complete your payment, please try changing your browser to Internet Explorer, try clearing your browser's history and cookies.

 

If that does not help try contacting your bank issuer.

 

It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing PayPal.

 

Yours sincerely,

Maria

PayPal"

 

 

 

δεν φανηκε καν η αποπειρα των κινησεων !!!!αρα ουτε θεμα του paypal ειναι!

Link to comment
Share on other sites

Κυκεώνας...

Εν τέλει, η Telus παρέπεμψε το θέμα μου στην PayPal.

Η PayPal μου ζήτησε να δοκιμάσω από Explorer. Το είχα ήδη κάνει δίχως επιτυχές αποτέλεσμα.

Επίσης, μου ζήτησαν να καθαρίσω τον browser από cookies και cache. Και αυτό το είχα κάνει.

Μου ζήτησαν να τους στείλω τον πηγαίο κώδικα της σελίδας. Άλλη ταλαιπωρία εκεί, καθώς τα μόνα αρχεία που μπορείς να κάνεις upload στο PayPal είναι gif, png, jpg και pdf. Εν τέλει, μετέτρεψα το html σε pdf και αναμένω την απάντησή τους...

 

Εδώ και μέρες αλλεπάλληλα e-mails τόσο με την Tellus, όσο και με την PayPal.

Με την Tellus κατάφερα και συνεννοήθηκα και μου έστειλαν ένα link, από το οποίο και μπόρεσα να υποβάλλω τελικά σήμερα το αίτημά μου περί επιστροφής των μεταφορικών.

Η επικοινωνία με την PayPal απλώς γελοία. Ενώ τα mail που τους έστελνα ήταν σε απάντηση των δικών τους, σχεδόν κάθε φορά επικοινωνούσα με διαφορετικό υπάλληλο, στον οποίον και έπρεπε να διηγηθώ την ιστορία από την αρχή. Οι περισσότεροι, δε, αντί να μου απαντήσουν επί της ουσίας, μου έλεγαν τους όρους χρήσης της συγκεκριμένης υπηρεσίας!!! Ένας, μάλιστα, μου έλεγε μπούρδες τύπου "η υπηρεσία αφορά μόνο επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων"!!!

Τελικά και ως προς την PayPal, μου ζήτησαν και τους έστειλα και τον πηγαίο κώδικα της σελίδας (τόσο το Firefox, όσο και του Explorer) και αναμένω την απάντησή τους...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα. Χρειάζομαι την βοήθεια σας επειγόντως!!! Σήμερα το μεσημέρι μου ήρθε μήνυμα στο κινητό από την εφαρμογή της Revolut ότι έχω χρεωθεί με ένα ποσό κοντά στα 180 ευρώ. Συναλλαγή την οποία δεν έχω πραγματοποιήσει εγώ... Οπότε μιλάω λίγο με το support τους για να το ακυρώσουμε και μου έλεγαν κάτι δικά τους. Ε λέω θα πάω PayPal που έχω συνδεδεμένη την Revolut να βγάλω άκρη. Έλα μου όμως που δεν μπορούσα να συνδεθώ.... Και πάω στα email μου και μου λέει ότι we are sorry that you have decided to close your account.... Μα δεν έκλεισα κανένα account! Χωρίς λογαριασμό δεν μπορώ να επικοινωνήσω.... Και ούτε και να κάνω dispute. Όποιος γνωρίζει σας παρακαλώ να με βοηθήσει...και όσο πιο γρήγορα γίνεται!
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα. Χρειάζομαι την βοήθεια σας επειγόντως!!! Σήμερα το μεσημέρι μου ήρθε μήνυμα στο κινητό από την εφαρμογή της Revolut ότι έχω χρεωθεί με ένα ποσό κοντά στα 180 ευρώ. Συναλλαγή την οποία δεν έχω πραγματοποιήσει εγώ... Οπότε μιλάω λίγο με το support τους για να το ακυρώσουμε και μου έλεγαν κάτι δικά τους. Ε λέω θα πάω PayPal που έχω συνδεδεμένη την Revolut να βγάλω άκρη. Έλα μου όμως που δεν μπορούσα να συνδεθώ.... Και πάω στα email μου και μου λέει ότι we are sorry that you have decided to close your account.... Μα δεν έκλεισα κανένα account! Χωρίς λογαριασμό δεν μπορώ να επικοινωνήσω.... Και ούτε και να κάνω dispute. Όποιος γνωρίζει σας παρακαλώ να με βοηθήσει...και όσο πιο γρήγορα γίνεται!
Παρε τηλεφωνο στο paypal(Ελπιζω να ξερεις λιγα αγγλικα) να βρεις ακρη και στειλε στην revolut να κανεις αμφισβήτηση συνναλαγης.
Link to comment
Share on other sites

Παρε τηλεφωνο στο paypal(Ελπιζω να ξερεις λιγα αγγλικα) να βρεις ακρη και στειλε στην revolut να κανεις αμφισβήτηση συνναλαγης.

 

Λιγα αγγλικα ξερω αλλα δεν ξερω πως θα βγαλω ακρη απο την στιγμη που μου εχουν κλεισει και τον λογαριασμο...Με το support της Revolut που μιλησα μου ειπε οτι για να την ακυρωσουν πρεπει να παρουν εγκριση απο την paypal και μαζι και εναν 6ψηφιο κωδικο...

Link to comment
Share on other sites

Λιγα αγγλικα ξερω αλλα δεν ξερω πως θα βγαλω ακρη απο την στιγμη που μου εχουν κλεισει και τον λογαριασμο...Με το support της Revolut που μιλησα μου ειπε οτι για να την ακυρωσουν πρεπει να παρουν εγκριση απο την paypal και μαζι και εναν 6ψηφιο κωδικο...
Τον λογαριασμό του PayPal σου έκλεισαν;;

 

Στάλθηκε από το MHA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα. Χρειάζομαι την βοήθεια σας επειγόντως!!! Σήμερα το μεσημέρι μου ήρθε μήνυμα στο κινητό από την εφαρμογή της Revolut ότι έχω χρεωθεί με ένα ποσό κοντά στα 180 ευρώ. Συναλλαγή την οποία δεν έχω πραγματοποιήσει εγώ... Οπότε μιλάω λίγο με το support τους για να το ακυρώσουμε και μου έλεγαν κάτι δικά τους. Ε λέω θα πάω PayPal που έχω συνδεδεμένη την Revolut να βγάλω άκρη. Έλα μου όμως που δεν μπορούσα να συνδεθώ.... Και πάω στα email μου και μου λέει ότι we are sorry that you have decided to close your account.... Μα δεν έκλεισα κανένα account! Χωρίς λογαριασμό δεν μπορώ να επικοινωνήσω.... Και ούτε και να κάνω dispute. Όποιος γνωρίζει σας παρακαλώ να με βοηθήσει...και όσο πιο γρήγορα γίνεται!

Αν δεν ξέρεις αγγλικα βρες κάποιον που ξέρει

Μέσω τηλεφώνου μόνο https://www.paypal.com/ie/selfhelp/contact/call

Πάτα το Call us as a Guest

Remember, we can only discuss account information with the account holder.

Link to comment
Share on other sites

Τον λογαριασμό του PayPal σου έκλεισαν;;

 

Στάλθηκε από το MHA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Ναι... και στο email που μου ηρθε μου εμφανιζει αυτο:

 

You sent a payment of 199.67 CHF to Agoda Company Pte. Ltd.

(paypaldisputes@agoda.com)

 

 

It may take a few moments for this transaction to appear in your account.

 

Merchant

Agoda Company Pte. Ltd.

paypaldisputes@agoda.com

 

Instructions to merchant

You haven't entered any instructions.

 

Αν δεν ξέρεις αγγλικα βρες κάποιον που ξέρει

Μέσω τηλεφώνου μόνο https://www.paypal.com/ie/selfhelp/contact/call

Πάτα το Call us as a Guest

Remember, we can only discuss account information with the account holder.

 

Ευχαριστω για τις πληροφοριες! Υπαρχει περιπτωση να μου το εχει κλεισει το ιδιο το paypal και να μου εχει κανει αυτη την χρεωση για καποιο λογο?

Edited by nivaz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...