Jump to content

Paypal: Χρήση και ΓΕΝΙΚΕΣ ερωτήσεις


evripidis
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το βασανίζεις αδικα. Παρε την τράπεζα να σου πει αναλυτικά

 

Σαν μια πρωτη εικονα, μιλησα με μια κοπελα στην εξυπηρετηση η οποια δεν μπορουσε να δει κατι παραπανω καθως ειναι αλλο αρμοδιο τμημα που βλεπει τι ακριβως κινηση ειναι το καθε τι, μου ειπε πως μπορει να ειναι καποιο "πακετο" χρεωσης, το οποιο ακομα δεν εχει κλεισει απο το αρμοδιο τμημα για να φανει και στις κινησεις σας κ γι'αυτο φαινεται σαν ποσο προβλεψεων. Αυτο μπορει να παρει ακομα και 1 μηνα για να φανει στις κινησεις μου ειπε, αλλα το ποσο το τραβαει real time. Περισσοτερα, θα ξερω αυριο που θα μιλησω με το αρμοδιο τμημα να με ενημερωσει τι ακριβως κινηση ειναι κτλ.

 

EDIT: Μολις τωρα αλλαξα τα στοιχεια μου μεσα στην paypal, και πηγε μου τραβηξε ξανα 1.02 ευρω.

Edited by FoT1s
Link to comment
Share on other sites

Η επισημη απαντηση απο την paypal. Οσο για την τραπεζα μεσα σε 25 εργασιμες ημερες επιστρεφεται το ποσο και αποδεσμευεται αν καταλαβα καλα.

 

I have reviewed your email and I can confirm that this $1.00 USD is a temporary authorisation charge. An authorisation is a common method banks use when validating that credit cards are active and available for online payments. Whenever you add or edit a card on your PayPal account, our credit card processor will temporarily place a $1.00 USD charge on your account as part of this authorisation process.

 

Please note:

 

The authorisation will remain on your card for a short time and will show a "hold" or "pending" status.

It may take a few minutes or up to 30 days, depending on your bank, for the transaction to be removed from your account and the $1.00 USD to be released to your card balance.

 

You may see an authorisation even if the card was not approved.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

παρέλαβα ένα κινητ,ό lenovo vibe x2 από το geekbuying, το οποίο όμως δεν ανοίγει, μαλλον έχει πρόβλημα η οθόνη.

 

μπορώ να κάνω despute στο paypal;

αν μου πει να το στείλω και να μου στείλει τα λεφτά μου πίσω;

Να δεχτώ, με προστατεύει το paypal μέχρι να φτάσει το κινητό στη Σιγκαπούρη;

Υπάρχει κάπιος τρόπος να στείλω το κινητό, αλλά να πάρω άμεσα τα λεφτά μου ίσω;

 

ευχαριστώ για τη βοήθεια

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα.

Το paypal ειναι συνδικαιουχος στο λογαριασμο μας?

Μπορει να "τραβηξει" χρηματα και να τα δωσει σε πωλητη χωρις την εντολη μας?

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα.

Το paypal ειναι συνδικαιουχος στο λογαριασμο μας?

Μπορει να "τραβηξει" χρηματα και να τα δωσει σε πωλητη χωρις την εντολη μας?

Ευχαριστω

 

Μόνο αν έχεις δώσει εσύ την σχετική εξουσιοδότηση.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, είχα παραγγείλει μία θήκη για ένα tablet με κόστος 4€ και κάτι. Δεν μου ήρθε η θήκη και έστειλα μέσω του ebay μήνυμα στον πωλητή ότι δεν έχω λάβει την παραγγελία μου. Του είχα γράψει ότι δεν με ενδιέφερε τόσο το να μου επιστρέψει το ποσό πίσω, όσο το να έλεγχε γιατί δεν έχω λάβει τη θήκη. Μου απάντησε ότι θα το ελέγξει και αυτός και να πήγαινα και εγώ στο ταχυδρομείο για να ρωτήσω σχετικά. Στο ebay είχε ανοίξει η υπόθεση και μου είχαν δώσει χρονικό περιθώριο για να έκανα escalate. Δεν έκανα κάτι, απλώς πριν δύο ημέρες, έστειλα πάλι email στον πωλητή για να του πω, πως δεν έχω λάβει ακόμη την παραγγελία μου. Σήμερα μου ήρθε μήνυμα από ebay πως ο πωλητής μου έκανε refound όλο το ποσό και πως η υπόθεση έκλεισε. Δεν μου έχει τύχει πάλι να χρειαστώ τη μεσολάβηση του ebay, μιας και ότι έχω παραγγείλει από ebay, ερχόταν κανονικά μέχρι τώρα. Τώρα πρέπει να κάνω κάποια άλλη ενέργεια με τον πωλητή, ή τελείωσαν όλα τώρα με το refound;

 

Στο paypal φαίνεται η επιστροφή, η οποία θα μείνει εκεί, ή θα μπει πάλι στην χρεωστική μου κάρτα που έχω συνδέσει;

 

Edit:Τελικά σήμερα μου ήρθε η παραγγελία (11/02/2015). Από τις 10/12/2014 που είχα κάνει την αγορά (θήκη σιλικόνης απλή για το samsung galaxy tab 3 8.0) και μετά από δύο emails που έστειλα στον πωλητή, με αποτέλεσμα να μου επιστρέψει το ποσό πριν δύο ημέρες, σήμερα μου ήρθε με ταχυδρομείο. Πάντως τώρα τελευταία παρατηρώ και εγώ μία καθυστέρηση σε ότι έχω παραγγείλει από eBay. Κατά τη γνώμη μου φίλε Tr3LaRaS, η καθυστέρηση δεν οφείλεται στο eBay, αλλά στα εδώ ελληνικά ταχυδρομεία. Γνωστός μου, μου είπε ότι φίλος του που δουλεύει στα ΕΛΤΑ, λόγω μείωσης προσωπικού, καθυστερούν τις αποστολές και μάλιστα, όσες δεν τις θεωρούν σοβαρής ας πούμε σημασίας, τις βάζουν στην άκρη και όταν μαζευτούν αρκετές, τότε τις στέλνουν (χωρίς να θέλω να θίξω τους υπαλλήλους των ΕΛΤΑ).

 

Τώρα τι κάνω; Έστειλα ένα email στον πωλητή που του αναφέρω ότι σήμερα παρέλαβα τη θήκη και πως να μου υποδείξει κάποιον τρόπο να του στείλω πάλι τα χρήματα, μιας και δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο πάλι. Δεν είναι για το ποσό, αφού είναι μικρό (4€ και κάτι), αλλά δεν μου αρέσει να νομίσει ότι προσπάθησα να εκμεταλλευτώ το ότι άργησε να μου έρθει, με σκοπό να μου επιστρέψει τα χρήματα.

Edited by giachtas
Link to comment
Share on other sites

εγω παντως στις τελευταιες παραγγελιες που εχω παραλαβει μια ειχα θεμα με θηκη μια δε πηρα κατι mp3 κτλ

δε ξερω τι γινετε παντως αρχιζει και χαλαει το θεμα με το ebay

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, είχα παραγγείλει μία θήκη για ένα tablet με κόστος 4€ και κάτι. Δεν μου ήρθε η θήκη και έστειλα μέσω του ebay μήνυμα στον πωλητή ότι δεν έχω λάβει την παραγγελία μου. Του είχα γράψει ότι δεν με ενδιέφερε τόσο το να μου επιστρέψει το ποσό πίσω, όσο το να έλεγχε γιατί δεν έχω λάβει τη θήκη. Μου απάντησε ότι θα το ελέγξει και αυτός και να πήγαινα και εγώ στο ταχυδρομείο για να ρωτήσω σχετικά. Στο ebay είχε ανοίξει η υπόθεση και μου είχαν δώσει χρονικό περιθώριο για να έκανα escalate. Δεν έκανα κάτι, απλώς πριν δύο ημέρες, έστειλα πάλι email στον πωλητή για να του πω, πως δεν έχω λάβει ακόμη την παραγγελία μου. Σήμερα μου ήρθε μήνυμα από ebay πως ο πωλητής μου έκανε refound όλο το ποσό και πως η υπόθεση έκλεισε. Δεν μου έχει τύχει πάλι να χρειαστώ τη μεσολάβηση του ebay, μιας και ότι έχω παραγγείλει από ebay, ερχόταν κανονικά μέχρι τώρα. Τώρα πρέπει να κάνω κάποια άλλη ενέργεια με τον πωλητή, ή τελείωσαν όλα τώρα με το refound;

 

Στο paypal φαίνεται η επιστροφή, η οποία θα μείνει εκεί, ή θα μπει πάλι στην χρεωστική μου κάρτα που έχω συνδέσει;

 

Edit:Τελικά σήμερα μου ήρθε η παραγγελία (11/02/2015). Από τις 10/12/2014 που είχα κάνει την αγορά (θήκη σιλικόνης απλή για το samsung galaxy tab 3 8.0) και μετά από δύο emails που έστειλα στον πωλητή, με αποτέλεσμα να μου επιστρέψει το ποσό πριν δύο ημέρες, σήμερα μου ήρθε με ταχυδρομείο. Πάντως τώρα τελευταία παρατηρώ και εγώ μία καθυστέρηση σε ότι έχω παραγγείλει από eBay. Κατά τη γνώμη μου φίλε Tr3LaRaS, η καθυστέρηση δεν οφείλεται στο eBay, αλλά στα εδώ ελληνικά ταχυδρομεία. Γνωστός μου, μου είπε ότι φίλος του που δουλεύει στα ΕΛΤΑ, λόγω μείωσης προσωπικού, καθυστερούν τις αποστολές και μάλιστα, όσες δεν τις θεωρούν σοβαρής ας πούμε σημασίας, τις βάζουν στην άκρη και όταν μαζευτούν αρκετές, τότε τις στέλνουν (χωρίς να θέλω να θίξω τους υπαλλήλους των ΕΛΤΑ).

 

Τώρα τι κάνω; Έστειλα ένα email στον πωλητή που του αναφέρω ότι σήμερα παρέλαβα τη θήκη και πως να μου υποδείξει κάποιον τρόπο να του στείλω πάλι τα χρήματα, μιας και δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο πάλι. Δεν είναι για το ποσό, αφού είναι μικρό (4€ και κάτι), αλλά δεν μου αρέσει να νομίσει ότι προσπάθησα να εκμεταλλευτώ το ότι άργησε να μου έρθει, με σκοπό να μου επιστρέψει τα χρήματα.

 

1. Τα χρήματα θα επιστραφούν στην κάρτα μετά από λίγες ημέρες. Στο balance του paypal μένει το ποσό μόνο όταν η επιστροφή είναι σε διαφορετικό νόμισμα από το νόμισμα πληρωμής.

2. Θα σου κάνει αίτημα πληρωμής του ποσού μέσω paypal, δίνοντάς σου το e-mail του. Τον πληρώνεις και είσαι κύριος!

Link to comment
Share on other sites

Εστειλα EMAIL στο PAYPAL γιατί πλήρωσα ως guest account απο{ μ........μου} γιατόπος να κανω Dispute ως guest account μετά από μια μοκροσκελη απάντηση την γνώμησαs γιατο πόσες μέρες για Dispute αν δεν έχειs παραλαβή την αποστολή ακόμα 45 η 180 μπερδεύτηκα με αυτά τα 2 κεμενα αλλα μαλλον 180.

1.you can open two types of disputes with PayPal - for items you have not received and for items that significantly differ from the original item description.

If you wish to open a dispute because you did not receive your item, please wait a reasonable period for your item to arrive.

You have 180 days from the transaction date to open a dispute.

2.You need to open a dispute within the 45-day deadline in which PayPal can investigate buyer complaints.

This timeframe is outlined in our legal agreements and as such, we cannot investigate a dispute that was opened after 45 days. We cap the timeframe for opening a buyer complaint to let sellers know that they should keep their postal information and other relevant transaction details for this period. We have found that in most cases 45 days is a sufficient timeframe for a buyer to notify PayPal that they have not received their item, or that there is a problem with the item that they have received.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έλαβα απάντηση από το paypal για claim που είχα ανοίξει.

Στο mail που έλαβα, όπου αναφέρει ότι δικαιώθηκα, γράφει ως προς την γενική πολιτική του paypal ότι " In certain cases, if all policies were followed and it is determined that neither party is at fault, PayPal may issue a credit to both parties involved to resolve the issue.".

Αυτό πρακτικά πώς λειτουργεί; Επιστρέφονται π.χ. τα χρήματα στον αγοραστή από το paypal και όχι από τον πωλητή (αφού "issue a credit to both parties");

Σε ποιές περιπτώσεις εφαρμόζεται αυτό; Σε χαμένα δέματα ίσως, όπου ούτε ο πωλητής ούτε ο αγοραστής ευθύνεται;

Link to comment
Share on other sites

Καθυστερεί καποιες μέρες να εμφανιστεί λογιστικά το υπόλοιπο σε αυτους δεν είναι τπτ σοβαρό.

 

Πάμε άλλη μία γιατί δεν το κατάλαβα;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, είχα παραγγείλει μία θήκη για ένα tablet με κόστος 4€ και κάτι. Δεν μου ήρθε η θήκη και έστειλα μέσω του ebay μήνυμα στον πωλητή ότι δεν έχω λάβει την παραγγελία μου. Του είχα γράψει ότι δεν με ενδιέφερε τόσο το να μου επιστρέψει το ποσό πίσω, όσο το να έλεγχε γιατί δεν έχω λάβει τη θήκη. Μου απάντησε ότι θα το ελέγξει και αυτός και να πήγαινα και εγώ στο ταχυδρομείο για να ρωτήσω σχετικά. Στο ebay είχε ανοίξει η υπόθεση και μου είχαν δώσει χρονικό περιθώριο για να έκανα escalate. Δεν έκανα κάτι, απλώς πριν δύο ημέρες, έστειλα πάλι email στον πωλητή για να του πω, πως δεν έχω λάβει ακόμη την παραγγελία μου. Σήμερα μου ήρθε μήνυμα από ebay πως ο πωλητής μου έκανε refound όλο το ποσό και πως η υπόθεση έκλεισε. Δεν μου έχει τύχει πάλι να χρειαστώ τη μεσολάβηση του ebay, μιας και ότι έχω παραγγείλει από ebay, ερχόταν κανονικά μέχρι τώρα. Τώρα πρέπει να κάνω κάποια άλλη ενέργεια με τον πωλητή, ή τελείωσαν όλα τώρα με το refound;

 

Στο paypal φαίνεται η επιστροφή, η οποία θα μείνει εκεί, ή θα μπει πάλι στην χρεωστική μου κάρτα που έχω συνδέσει;

 

Edit:Τελικά σήμερα μου ήρθε η παραγγελία (11/02/2015). Από τις 10/12/2014 που είχα κάνει την αγορά (θήκη σιλικόνης απλή για το samsung galaxy tab 3 8.0) και μετά από δύο emails που έστειλα στον πωλητή, με αποτέλεσμα να μου επιστρέψει το ποσό πριν δύο ημέρες, σήμερα μου ήρθε με ταχυδρομείο. Πάντως τώρα τελευταία παρατηρώ και εγώ μία καθυστέρηση σε ότι έχω παραγγείλει από eBay. Κατά τη γνώμη μου φίλε Tr3LaRaS, η καθυστέρηση δεν οφείλεται στο eBay, αλλά στα εδώ ελληνικά ταχυδρομεία. Γνωστός μου, μου είπε ότι φίλος του που δουλεύει στα ΕΛΤΑ, λόγω μείωσης προσωπικού, καθυστερούν τις αποστολές και μάλιστα, όσες δεν τις θεωρούν σοβαρής ας πούμε σημασίας, τις βάζουν στην άκρη και όταν μαζευτούν αρκετές, τότε τις στέλνουν (χωρίς να θέλω να θίξω τους υπαλλήλους των ΕΛΤΑ).

 

Τώρα τι κάνω; Έστειλα ένα email στον πωλητή που του αναφέρω ότι σήμερα παρέλαβα τη θήκη και πως να μου υποδείξει κάποιον τρόπο να του στείλω πάλι τα χρήματα, μιας και δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο πάλι. Δεν είναι για το ποσό, αφού είναι μικρό (4€ και κάτι), αλλά δεν μου αρέσει να νομίσει ότι προσπάθησα να εκμεταλλευτώ το ότι άργησε να μου έρθει, με σκοπό να μου επιστρέψει τα χρήματα.

εχουν μειωση προσωπικο ειχαν και απεργειες οι οδηγοι στα ταχυδρομεια και γι αυτο αργουν και γενικα απο δω και στο εξης θα χουμε καθυστερησεις απ οτι ακουσα Edited by Tr3LaRaS
Link to comment
Share on other sites

Πήρα μια κάρτα της Αλφα, την american express debit και προσπαθώ να την περάσω στον paypal λογαριασμό μου αλλά μου εμφανίζει: "Some information is incorrect or missing. Please correct your entries and try again." Εγω όλα σωστά τα βάζω, με την τράπεζα μίλησα όλα είναι οκ με την κάρτα...επιλογή έχει το paypal να δέχεται american express...χρήματα έχει μέσα ο λογαριασμός για να τραβήξει το paypal...τι μπορεί να συμβαίνει ???

 

edit: Το βρήκα το λάθος μου, δεν έβαζα σωστά το CVC που για την paypal είναι ο τετραψήφιος αριθμός μπροστά στην κάρτα, ενω χθες που πραγματοποίησα μια άλλη συναλλαγή σε αεροπορική εταιρία έβαλα για CVC κανονικά τα 3 ψηφία που βρίσκονται στην πίσω μεριά της κάρτας.

Edited by aggelosn
Link to comment
Share on other sites

1) Το τετραψηφιο νουμερο που μας ζηταει το paypal για να ενεργοποιηση την καρτα (χρεωστικη), φαινεται απο την κινηση στο βιβλιαριο που εχουμε οταν ζηταμε ενημερωση?

2) Στις προπληρωμενες δεν ζηταει κωδικο?

Edited by tyel
Link to comment
Share on other sites

1) Το τετραψηφιο νουμερο που μας ζηταει το paypal για να ενεργοποιηση την καρτα (χρεωστικη), φαινεται απο την κινηση στο βιβλιαριο που εχουμε οταν ζηταμε ενημερωση?

2) Στις προπληρωμενες δεν ζηταει κωδικο?

 

Στην χρεωστικη, μεσα σε 2 μερες, φαινεται και αν δεν φανει στις κινησεις σου, παιρνεις τηλ και σου το λενε που το βλεπουν πιο αμεσα απο εσενα μεχρι να φανει στις κινησεις.

Link to comment
Share on other sites

1) Το τετραψηφιο νουμερο που μας ζηταει το paypal για να ενεργοποιηση την καρτα (χρεωστικη), φαινεται απο την κινηση στο βιβλιαριο που εχουμε οταν ζηταμε ενημερωση?

2) Στις προπληρωμενες δεν ζηταει κωδικο?

 

Σε όλες ζητάει κωδικό για να επαληθεύσεις την κάρτα σου. Ιδίως η άυλη προπληρωμένη της Εθνικής, που εκδίδεται μέσω i-bank δίνει τον 4ψήφιο κωδικό κατευθείαν χωρίς να περιμένεις να σου τον εμφανίσει στις κινήσεις της κάρτας λίγες μέρες μετά.

Link to comment
Share on other sites

Σε όλες ζητάει κωδικό για να επαληθεύσεις την κάρτα σου. Ιδίως η άυλη προπληρωμένη της Εθνικής, που εκδίδεται μέσω i-bank δίνει τον 4ψήφιο κωδικό κατευθείαν χωρίς να περιμένεις να σου τον εμφανίσει στις κινήσεις της κάρτας λίγες μέρες μετά.

 

Σε προπληρωμενες που χρησιμοποιουσα τοσα χρονια,απο eurobank, δεν μου ζητηθηκε ποτε τετοιος κωδικος, ουτε και απο αυτες που συνδεα μετα οταν εληγαν, τωρα που συνδεσα μια χρεωστικη μου το ζητησε.

Τελος παντων, θα περασω απο την τραπεζα.

Link to comment
Share on other sites

Σε προπληρωμενες που χρησιμοποιουσα τοσα χρονια,απο eurobank, δεν μου ζητηθηκε ποτε τετοιος κωδικος, ουτε και απο αυτες που συνδεα μετα οταν εληγαν, τωρα που συνδεσα μια χρεωστικη μου το ζητησε.

Τελος παντων, θα περασω απο την τραπεζα.

 

Δεν χρειαζεται να περασεις απο την τραπεζα, φτανει και μονο ενα τηλ στην εξυπηρετηση να κανεις και να επιβεβαιωσουν τα στοιχεια σου και σου το λενε. Μετα το πρωτο 24ωρο, κανε ενα τηλ.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει πώς λειτουργεί πρακτικά το:

"In certain cases, if all policies were followed and it is determined that neither party is at fault, PayPal may issue a credit to both parties involved to resolve the issue.";

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!Θέλω να αγοράσω κάτι από το ebay αλλά δεν έχω λογαριασμό ebay,paypal.Επειδή θέλω να ανοίξω λογαριασμό στο paypal διάβασα ότι βάζουμε μέσα πιστωτική κάρτα.Γίνετε να μην βάλω πιστωτική,visa(μιας και δεν έχω καμιά τέτοιου τύπου κάρτα)και να βάλω τον λογαριασμό της πληρωμεις που έχω?
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!Θέλω να αγοράσω κάτι από το ebay αλλά δεν έχω λογαριασμό ebay,paypal.Επειδή θέλω να ανοίξω λογαριασμό στο paypal διάβασα ότι βάζουμε μέσα πιστωτική κάρτα.Γίνετε να μην βάλω πιστωτική,visa(μιας και δεν έχω καμιά τέτοιου τύπου κάρτα)και να βάλω τον λογαριασμό της πληρωμεις που έχω?

 

Υπαρχουν και η χρεωστικες καρτες για τον λογαριασμο που εχεις!

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχουν και η χρεωστικες καρτες για τον λογαριασμο που εχεις!

 

Μήπως ξέρεις πως γίνετε να πάρω χρεωστική κάρτα?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...