FoT1s Δημ. February 8, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2015 (edited) Το βασανίζεις αδικα. Παρε την τράπεζα να σου πει αναλυτικά Σαν μια πρωτη εικονα, μιλησα με μια κοπελα στην εξυπηρετηση η οποια δεν μπορουσε να δει κατι παραπανω καθως ειναι αλλο αρμοδιο τμημα που βλεπει τι ακριβως κινηση ειναι το καθε τι, μου ειπε πως μπορει να ειναι καποιο "πακετο" χρεωσης, το οποιο ακομα δεν εχει κλεισει απο το αρμοδιο τμημα για να φανει και στις κινησεις σας κ γι'αυτο φαινεται σαν ποσο προβλεψεων. Αυτο μπορει να παρει ακομα και 1 μηνα για να φανει στις κινησεις μου ειπε, αλλα το ποσο το τραβαει real time. Περισσοτερα, θα ξερω αυριο που θα μιλησω με το αρμοδιο τμημα να με ενημερωσει τι ακριβως κινηση ειναι κτλ. EDIT: Μολις τωρα αλλαξα τα στοιχεια μου μεσα στην paypal, και πηγε μου τραβηξε ξανα 1.02 ευρω. Edited February 8, 2015 by FoT1s Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FoT1s Δημ. February 9, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2015 Η επισημη απαντηση απο την paypal. Οσο για την τραπεζα μεσα σε 25 εργασιμες ημερες επιστρεφεται το ποσο και αποδεσμευεται αν καταλαβα καλα. I have reviewed your email and I can confirm that this $1.00 USD is a temporary authorisation charge. An authorisation is a common method banks use when validating that credit cards are active and available for online payments. Whenever you add or edit a card on your PayPal account, our credit card processor will temporarily place a $1.00 USD charge on your account as part of this authorisation process. Please note: The authorisation will remain on your card for a short time and will show a "hold" or "pending" status. It may take a few minutes or up to 30 days, depending on your bank, for the transaction to be removed from your account and the $1.00 USD to be released to your card balance. You may see an authorisation even if the card was not approved. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
petrosm4 Δημ. February 9, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2015 Καλησπέρα, παρέλαβα ένα κινητ,ό lenovo vibe x2 από το geekbuying, το οποίο όμως δεν ανοίγει, μαλλον έχει πρόβλημα η οθόνη. μπορώ να κάνω despute στο paypal; αν μου πει να το στείλω και να μου στείλει τα λεφτά μου πίσω; Να δεχτώ, με προστατεύει το paypal μέχρι να φτάσει το κινητό στη Σιγκαπούρη; Υπάρχει κάπιος τρόπος να στείλω το κινητό, αλλά να πάρω άμεσα τα λεφτά μου ίσω; ευχαριστώ για τη βοήθεια Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FoT1s Δημ. February 9, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2015 Επιβεβαιωνω πως μετα την επικοινωνια μου με την paypal, μου επιστραφηκαν τα 3 ευρω στην paypal καρτα. :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
knkonnou Δημ. February 10, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 10, 2015 Καλημερα. Το paypal ειναι συνδικαιουχος στο λογαριασμο μας? Μπορει να "τραβηξει" χρηματα και να τα δωσει σε πωλητη χωρις την εντολη μας? Ευχαριστω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. February 10, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 10, 2015 Καλημερα. Το paypal ειναι συνδικαιουχος στο λογαριασμο μας? Μπορει να "τραβηξει" χρηματα και να τα δωσει σε πωλητη χωρις την εντολη μας? Ευχαριστω Μόνο αν έχεις δώσει εσύ την σχετική εξουσιοδότηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
knkonnou Δημ. February 10, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 10, 2015 Μόνο αν έχεις δώσει εσύ την σχετική εξουσιοδότηση. Ευχαριστω vasileios Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giachtas Δημ. February 10, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 10, 2015 (edited) Καλησπέρα, είχα παραγγείλει μία θήκη για ένα tablet με κόστος 4€ και κάτι. Δεν μου ήρθε η θήκη και έστειλα μέσω του ebay μήνυμα στον πωλητή ότι δεν έχω λάβει την παραγγελία μου. Του είχα γράψει ότι δεν με ενδιέφερε τόσο το να μου επιστρέψει το ποσό πίσω, όσο το να έλεγχε γιατί δεν έχω λάβει τη θήκη. Μου απάντησε ότι θα το ελέγξει και αυτός και να πήγαινα και εγώ στο ταχυδρομείο για να ρωτήσω σχετικά. Στο ebay είχε ανοίξει η υπόθεση και μου είχαν δώσει χρονικό περιθώριο για να έκανα escalate. Δεν έκανα κάτι, απλώς πριν δύο ημέρες, έστειλα πάλι email στον πωλητή για να του πω, πως δεν έχω λάβει ακόμη την παραγγελία μου. Σήμερα μου ήρθε μήνυμα από ebay πως ο πωλητής μου έκανε refound όλο το ποσό και πως η υπόθεση έκλεισε. Δεν μου έχει τύχει πάλι να χρειαστώ τη μεσολάβηση του ebay, μιας και ότι έχω παραγγείλει από ebay, ερχόταν κανονικά μέχρι τώρα. Τώρα πρέπει να κάνω κάποια άλλη ενέργεια με τον πωλητή, ή τελείωσαν όλα τώρα με το refound; Στο paypal φαίνεται η επιστροφή, η οποία θα μείνει εκεί, ή θα μπει πάλι στην χρεωστική μου κάρτα που έχω συνδέσει; Edit:Τελικά σήμερα μου ήρθε η παραγγελία (11/02/2015). Από τις 10/12/2014 που είχα κάνει την αγορά (θήκη σιλικόνης απλή για το samsung galaxy tab 3 8.0) και μετά από δύο emails που έστειλα στον πωλητή, με αποτέλεσμα να μου επιστρέψει το ποσό πριν δύο ημέρες, σήμερα μου ήρθε με ταχυδρομείο. Πάντως τώρα τελευταία παρατηρώ και εγώ μία καθυστέρηση σε ότι έχω παραγγείλει από eBay. Κατά τη γνώμη μου φίλε Tr3LaRaS, η καθυστέρηση δεν οφείλεται στο eBay, αλλά στα εδώ ελληνικά ταχυδρομεία. Γνωστός μου, μου είπε ότι φίλος του που δουλεύει στα ΕΛΤΑ, λόγω μείωσης προσωπικού, καθυστερούν τις αποστολές και μάλιστα, όσες δεν τις θεωρούν σοβαρής ας πούμε σημασίας, τις βάζουν στην άκρη και όταν μαζευτούν αρκετές, τότε τις στέλνουν (χωρίς να θέλω να θίξω τους υπαλλήλους των ΕΛΤΑ). Τώρα τι κάνω; Έστειλα ένα email στον πωλητή που του αναφέρω ότι σήμερα παρέλαβα τη θήκη και πως να μου υποδείξει κάποιον τρόπο να του στείλω πάλι τα χρήματα, μιας και δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο πάλι. Δεν είναι για το ποσό, αφού είναι μικρό (4€ και κάτι), αλλά δεν μου αρέσει να νομίσει ότι προσπάθησα να εκμεταλλευτώ το ότι άργησε να μου έρθει, με σκοπό να μου επιστρέψει τα χρήματα. Edited February 11, 2015 by giachtas Παράθεση Τάσος Συναντήσεις μελών στην Πάτρα Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tr3LaRaS Δημ. February 10, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 10, 2015 εγω παντως στις τελευταιες παραγγελιες που εχω παραλαβει μια ειχα θεμα με θηκη μια δε πηρα κατι mp3 κτλ δε ξερω τι γινετε παντως αρχιζει και χαλαει το θεμα με το ebay Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikkal Δημ. February 11, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 11, 2015 Καλησπέρα, είχα παραγγείλει μία θήκη για ένα tablet με κόστος 4€ και κάτι. Δεν μου ήρθε η θήκη και έστειλα μέσω του ebay μήνυμα στον πωλητή ότι δεν έχω λάβει την παραγγελία μου. Του είχα γράψει ότι δεν με ενδιέφερε τόσο το να μου επιστρέψει το ποσό πίσω, όσο το να έλεγχε γιατί δεν έχω λάβει τη θήκη. Μου απάντησε ότι θα το ελέγξει και αυτός και να πήγαινα και εγώ στο ταχυδρομείο για να ρωτήσω σχετικά. Στο ebay είχε ανοίξει η υπόθεση και μου είχαν δώσει χρονικό περιθώριο για να έκανα escalate. Δεν έκανα κάτι, απλώς πριν δύο ημέρες, έστειλα πάλι email στον πωλητή για να του πω, πως δεν έχω λάβει ακόμη την παραγγελία μου. Σήμερα μου ήρθε μήνυμα από ebay πως ο πωλητής μου έκανε refound όλο το ποσό και πως η υπόθεση έκλεισε. Δεν μου έχει τύχει πάλι να χρειαστώ τη μεσολάβηση του ebay, μιας και ότι έχω παραγγείλει από ebay, ερχόταν κανονικά μέχρι τώρα. Τώρα πρέπει να κάνω κάποια άλλη ενέργεια με τον πωλητή, ή τελείωσαν όλα τώρα με το refound; Στο paypal φαίνεται η επιστροφή, η οποία θα μείνει εκεί, ή θα μπει πάλι στην χρεωστική μου κάρτα που έχω συνδέσει; Edit:Τελικά σήμερα μου ήρθε η παραγγελία (11/02/2015). Από τις 10/12/2014 που είχα κάνει την αγορά (θήκη σιλικόνης απλή για το samsung galaxy tab 3 8.0) και μετά από δύο emails που έστειλα στον πωλητή, με αποτέλεσμα να μου επιστρέψει το ποσό πριν δύο ημέρες, σήμερα μου ήρθε με ταχυδρομείο. Πάντως τώρα τελευταία παρατηρώ και εγώ μία καθυστέρηση σε ότι έχω παραγγείλει από eBay. Κατά τη γνώμη μου φίλε Tr3LaRaS, η καθυστέρηση δεν οφείλεται στο eBay, αλλά στα εδώ ελληνικά ταχυδρομεία. Γνωστός μου, μου είπε ότι φίλος του που δουλεύει στα ΕΛΤΑ, λόγω μείωσης προσωπικού, καθυστερούν τις αποστολές και μάλιστα, όσες δεν τις θεωρούν σοβαρής ας πούμε σημασίας, τις βάζουν στην άκρη και όταν μαζευτούν αρκετές, τότε τις στέλνουν (χωρίς να θέλω να θίξω τους υπαλλήλους των ΕΛΤΑ). Τώρα τι κάνω; Έστειλα ένα email στον πωλητή που του αναφέρω ότι σήμερα παρέλαβα τη θήκη και πως να μου υποδείξει κάποιον τρόπο να του στείλω πάλι τα χρήματα, μιας και δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο πάλι. Δεν είναι για το ποσό, αφού είναι μικρό (4€ και κάτι), αλλά δεν μου αρέσει να νομίσει ότι προσπάθησα να εκμεταλλευτώ το ότι άργησε να μου έρθει, με σκοπό να μου επιστρέψει τα χρήματα. 1. Τα χρήματα θα επιστραφούν στην κάρτα μετά από λίγες ημέρες. Στο balance του paypal μένει το ποσό μόνο όταν η επιστροφή είναι σε διαφορετικό νόμισμα από το νόμισμα πληρωμής. 2. Θα σου κάνει αίτημα πληρωμής του ποσού μέσω paypal, δίνοντάς σου το e-mail του. Τον πληρώνεις και είσαι κύριος! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mais147 Δημ. February 12, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2015 Εστειλα EMAIL στο PAYPAL γιατί πλήρωσα ως guest account απο{ μ........μου} γιατόπος να κανω Dispute ως guest account μετά από μια μοκροσκελη απάντηση την γνώμησαs γιατο πόσες μέρες για Dispute αν δεν έχειs παραλαβή την αποστολή ακόμα 45 η 180 μπερδεύτηκα με αυτά τα 2 κεμενα αλλα μαλλον 180. 1.you can open two types of disputes with PayPal - for items you have not received and for items that significantly differ from the original item description. If you wish to open a dispute because you did not receive your item, please wait a reasonable period for your item to arrive. You have 180 days from the transaction date to open a dispute. 2.You need to open a dispute within the 45-day deadline in which PayPal can investigate buyer complaints. This timeframe is outlined in our legal agreements and as such, we cannot investigate a dispute that was opened after 45 days. We cap the timeframe for opening a buyer complaint to let sellers know that they should keep their postal information and other relevant transaction details for this period. We have found that in most cases 45 days is a sufficient timeframe for a buyer to notify PayPal that they have not received their item, or that there is a problem with the item that they have received. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikkal Δημ. February 15, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 15, 2015 Σήμερα έλαβα απάντηση από το paypal για claim που είχα ανοίξει. Στο mail που έλαβα, όπου αναφέρει ότι δικαιώθηκα, γράφει ως προς την γενική πολιτική του paypal ότι " In certain cases, if all policies were followed and it is determined that neither party is at fault, PayPal may issue a credit to both parties involved to resolve the issue.". Αυτό πρακτικά πώς λειτουργεί; Επιστρέφονται π.χ. τα χρήματα στον αγοραστή από το paypal και όχι από τον πωλητή (αφού "issue a credit to both parties"); Σε ποιές περιπτώσεις εφαρμόζεται αυτό; Σε χαμένα δέματα ίσως, όπου ούτε ο πωλητής ούτε ο αγοραστής ευθύνεται; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pittoula Δημ. February 15, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 15, 2015 Καθυστερεί καποιες μέρες να εμφανιστεί λογιστικά το υπόλοιπο σε αυτους δεν είναι τπτ σοβαρό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikkal Δημ. February 15, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 15, 2015 Καθυστερεί καποιες μέρες να εμφανιστεί λογιστικά το υπόλοιπο σε αυτους δεν είναι τπτ σοβαρό. Πάμε άλλη μία γιατί δεν το κατάλαβα; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tr3LaRaS Δημ. February 15, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 15, 2015 (edited) Καλησπέρα, είχα παραγγείλει μία θήκη για ένα tablet με κόστος 4€ και κάτι. Δεν μου ήρθε η θήκη και έστειλα μέσω του ebay μήνυμα στον πωλητή ότι δεν έχω λάβει την παραγγελία μου. Του είχα γράψει ότι δεν με ενδιέφερε τόσο το να μου επιστρέψει το ποσό πίσω, όσο το να έλεγχε γιατί δεν έχω λάβει τη θήκη. Μου απάντησε ότι θα το ελέγξει και αυτός και να πήγαινα και εγώ στο ταχυδρομείο για να ρωτήσω σχετικά. Στο ebay είχε ανοίξει η υπόθεση και μου είχαν δώσει χρονικό περιθώριο για να έκανα escalate. Δεν έκανα κάτι, απλώς πριν δύο ημέρες, έστειλα πάλι email στον πωλητή για να του πω, πως δεν έχω λάβει ακόμη την παραγγελία μου. Σήμερα μου ήρθε μήνυμα από ebay πως ο πωλητής μου έκανε refound όλο το ποσό και πως η υπόθεση έκλεισε. Δεν μου έχει τύχει πάλι να χρειαστώ τη μεσολάβηση του ebay, μιας και ότι έχω παραγγείλει από ebay, ερχόταν κανονικά μέχρι τώρα. Τώρα πρέπει να κάνω κάποια άλλη ενέργεια με τον πωλητή, ή τελείωσαν όλα τώρα με το refound; Στο paypal φαίνεται η επιστροφή, η οποία θα μείνει εκεί, ή θα μπει πάλι στην χρεωστική μου κάρτα που έχω συνδέσει; Edit:Τελικά σήμερα μου ήρθε η παραγγελία (11/02/2015). Από τις 10/12/2014 που είχα κάνει την αγορά (θήκη σιλικόνης απλή για το samsung galaxy tab 3 8.0) και μετά από δύο emails που έστειλα στον πωλητή, με αποτέλεσμα να μου επιστρέψει το ποσό πριν δύο ημέρες, σήμερα μου ήρθε με ταχυδρομείο. Πάντως τώρα τελευταία παρατηρώ και εγώ μία καθυστέρηση σε ότι έχω παραγγείλει από eBay. Κατά τη γνώμη μου φίλε Tr3LaRaS, η καθυστέρηση δεν οφείλεται στο eBay, αλλά στα εδώ ελληνικά ταχυδρομεία. Γνωστός μου, μου είπε ότι φίλος του που δουλεύει στα ΕΛΤΑ, λόγω μείωσης προσωπικού, καθυστερούν τις αποστολές και μάλιστα, όσες δεν τις θεωρούν σοβαρής ας πούμε σημασίας, τις βάζουν στην άκρη και όταν μαζευτούν αρκετές, τότε τις στέλνουν (χωρίς να θέλω να θίξω τους υπαλλήλους των ΕΛΤΑ). Τώρα τι κάνω; Έστειλα ένα email στον πωλητή που του αναφέρω ότι σήμερα παρέλαβα τη θήκη και πως να μου υποδείξει κάποιον τρόπο να του στείλω πάλι τα χρήματα, μιας και δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο πάλι. Δεν είναι για το ποσό, αφού είναι μικρό (4€ και κάτι), αλλά δεν μου αρέσει να νομίσει ότι προσπάθησα να εκμεταλλευτώ το ότι άργησε να μου έρθει, με σκοπό να μου επιστρέψει τα χρήματα.εχουν μειωση προσωπικο ειχαν και απεργειες οι οδηγοι στα ταχυδρομεια και γι αυτο αργουν και γενικα απο δω και στο εξης θα χουμε καθυστερησεις απ οτι ακουσα Edited February 16, 2015 by Tr3LaRaS Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aggelosn Δημ. February 18, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 18, 2015 (edited) Πήρα μια κάρτα της Αλφα, την american express debit και προσπαθώ να την περάσω στον paypal λογαριασμό μου αλλά μου εμφανίζει: "Some information is incorrect or missing. Please correct your entries and try again." Εγω όλα σωστά τα βάζω, με την τράπεζα μίλησα όλα είναι οκ με την κάρτα...επιλογή έχει το paypal να δέχεται american express...χρήματα έχει μέσα ο λογαριασμός για να τραβήξει το paypal...τι μπορεί να συμβαίνει ??? edit: Το βρήκα το λάθος μου, δεν έβαζα σωστά το CVC που για την paypal είναι ο τετραψήφιος αριθμός μπροστά στην κάρτα, ενω χθες που πραγματοποίησα μια άλλη συναλλαγή σε αεροπορική εταιρία έβαλα για CVC κανονικά τα 3 ψηφία που βρίσκονται στην πίσω μεριά της κάρτας. Edited February 18, 2015 by aggelosn Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tyel Δημ. February 18, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 18, 2015 (edited) 1) Το τετραψηφιο νουμερο που μας ζηταει το paypal για να ενεργοποιηση την καρτα (χρεωστικη), φαινεται απο την κινηση στο βιβλιαριο που εχουμε οταν ζηταμε ενημερωση? 2) Στις προπληρωμενες δεν ζηταει κωδικο? Edited February 18, 2015 by tyel Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FoT1s Δημ. February 18, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 18, 2015 1) Το τετραψηφιο νουμερο που μας ζηταει το paypal για να ενεργοποιηση την καρτα (χρεωστικη), φαινεται απο την κινηση στο βιβλιαριο που εχουμε οταν ζηταμε ενημερωση? 2) Στις προπληρωμενες δεν ζηταει κωδικο? Στην χρεωστικη, μεσα σε 2 μερες, φαινεται και αν δεν φανει στις κινησεις σου, παιρνεις τηλ και σου το λενε που το βλεπουν πιο αμεσα απο εσενα μεχρι να φανει στις κινησεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aggelosn Δημ. February 18, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 18, 2015 1) Το τετραψηφιο νουμερο που μας ζηταει το paypal για να ενεργοποιηση την καρτα (χρεωστικη), φαινεται απο την κινηση στο βιβλιαριο που εχουμε οταν ζηταμε ενημερωση? 2) Στις προπληρωμενες δεν ζηταει κωδικο? Σε όλες ζητάει κωδικό για να επαληθεύσεις την κάρτα σου. Ιδίως η άυλη προπληρωμένη της Εθνικής, που εκδίδεται μέσω i-bank δίνει τον 4ψήφιο κωδικό κατευθείαν χωρίς να περιμένεις να σου τον εμφανίσει στις κινήσεις της κάρτας λίγες μέρες μετά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tyel Δημ. February 18, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 18, 2015 Σε όλες ζητάει κωδικό για να επαληθεύσεις την κάρτα σου. Ιδίως η άυλη προπληρωμένη της Εθνικής, που εκδίδεται μέσω i-bank δίνει τον 4ψήφιο κωδικό κατευθείαν χωρίς να περιμένεις να σου τον εμφανίσει στις κινήσεις της κάρτας λίγες μέρες μετά. Σε προπληρωμενες που χρησιμοποιουσα τοσα χρονια,απο eurobank, δεν μου ζητηθηκε ποτε τετοιος κωδικος, ουτε και απο αυτες που συνδεα μετα οταν εληγαν, τωρα που συνδεσα μια χρεωστικη μου το ζητησε. Τελος παντων, θα περασω απο την τραπεζα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FoT1s Δημ. February 18, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 18, 2015 Σε προπληρωμενες που χρησιμοποιουσα τοσα χρονια,απο eurobank, δεν μου ζητηθηκε ποτε τετοιος κωδικος, ουτε και απο αυτες που συνδεα μετα οταν εληγαν, τωρα που συνδεσα μια χρεωστικη μου το ζητησε. Τελος παντων, θα περασω απο την τραπεζα. Δεν χρειαζεται να περασεις απο την τραπεζα, φτανει και μονο ενα τηλ στην εξυπηρετηση να κανεις και να επιβεβαιωσουν τα στοιχεια σου και σου το λενε. Μετα το πρωτο 24ωρο, κανε ενα τηλ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikkal Δημ. February 18, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 18, 2015 Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει πώς λειτουργεί πρακτικά το: "In certain cases, if all policies were followed and it is determined that neither party is at fault, PayPal may issue a credit to both parties involved to resolve the issue."; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bayern Δημ. February 20, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2015 Καλησπέρα!Θέλω να αγοράσω κάτι από το ebay αλλά δεν έχω λογαριασμό ebay,paypal.Επειδή θέλω να ανοίξω λογαριασμό στο paypal διάβασα ότι βάζουμε μέσα πιστωτική κάρτα.Γίνετε να μην βάλω πιστωτική,visa(μιας και δεν έχω καμιά τέτοιου τύπου κάρτα)και να βάλω τον λογαριασμό της πληρωμεις που έχω? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
testatos Δημ. February 20, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2015 Καλησπέρα!Θέλω να αγοράσω κάτι από το ebay αλλά δεν έχω λογαριασμό ebay,paypal.Επειδή θέλω να ανοίξω λογαριασμό στο paypal διάβασα ότι βάζουμε μέσα πιστωτική κάρτα.Γίνετε να μην βάλω πιστωτική,visa(μιας και δεν έχω καμιά τέτοιου τύπου κάρτα)και να βάλω τον λογαριασμό της πληρωμεις που έχω? Υπαρχουν και η χρεωστικες καρτες για τον λογαριασμο που εχεις! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bayern Δημ. February 20, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2015 Υπαρχουν και η χρεωστικες καρτες για τον λογαριασμο που εχεις! Μήπως ξέρεις πως γίνετε να πάρω χρεωστική κάρτα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.