Jump to content

Μηνύματα από 5ψήφιους αριθμούς υπηρεσιών


deadp
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Kαι γινεται γερο φαγοποτι απ οτι φαινεται...

Όποτε παω για πληρωμη λογαριασμου ολο και καποιον θα πετυχω μεσα να παραπονιεται. Δυστυχως, ''μεγαλης'' ηλικιας ατομα που δεν το πολυψαχνουν και οι υπαλληλοι τους ''δουλευουν'' κανονικα με ατακες του στυλ: ''αφου στειλατε μηνυμα τι περιμενατε? να μην θα χρεωθειτε?''

 

Αυτούς δεν θα τους χαρακτήριζα υπαλλήλους, αλλά αισχρά όντα. Θα έπρεπε να δείχνουνε ενδιαφέρον για τις υπερήλικες ψυχούλες, αλλά εδώ δεν δείχνει η εταιρεία για το σύνολο των συνδρομητών της που την πατάνε έτσι ... Τι να πεις. Ελλαδιστάν.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Απαντήσεις 266
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εκανα ανανεωση στο κινητο της γυναικας μου και ηρθαν 4 σερι μνμ απο το 54543 και αδειασαν την καρτα.... Πως γινεται αυτο;

 

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εκανα ανανεωση στο κινητο της γυναικας μου και ηρθαν 4 σερι μνμ απο το 54543 και αδειασαν την καρτα.... Πως γινεται αυτο;

 

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

13738 ζητάς φραγή στα 5ψηφια και σε 2 λεπτά είσαι έτοιμος...

Ζητά ταυτότητα η αφμ για επιβεβαίωση στοιχείων στην εξυπηρέτηση αλλά ενεργοποιείται άμεσα...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω. Αυτο θα κανω.

 

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω. Αυτο θα κανω.

 

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

Αν δεν χρησιμοποίησες τους κωδικούς που ήρθαν με τα μηνύματα μπορείς να ζητήσεις να σου επιστραφούν τα χρήματα, στείλε email στην εταιρία, επίσης μπορείς να κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Και σε μένα ήρθε τέτοιο μήνυμα, χρεώνοντάς με ένα ευρουλάκι.

 

Έστειλα ένα email στην cosmote και στην εταιρία που στέλνει τα SMS, λέγοντάς τους ότι θα τους κάνω αγωγή για απάτη, τόσο στην εταιρία μηνυμάτων, όσο και στην cosmote, για συνενοχή.

 

H cosmote αντέδρασε μέσα σε 4 ώρες και μου πρότεινε να φράξει την λήψη μηνυμάτων με χρέωση, το οποίο και έγινε.

 

Την επόμενη μέρα η μαφιόζικη εταιρία SMS μου πίστωσε 10 ευρώ χρόνο ομιλίας στην κάρτα μου και μου ζήτησε συγνώμη.

 

Ούτε STOP στο τάδε νούμερο , ούτε τίποτα.

Ευθεία απειλή για δικαστικές ενέργειες θέλει, διότι με το STOP, ΔΕΝ σου επιστρέφει το ποσό που σου έχει ήδη χρεώσει. Και μπορεί στην περίπτωσή μου να ήταν ένα ευρουλάκι, αλλά , εφόσον μιλάμε για μαζική αποστολή μηνυμάτων, για υπολογίστε πόσα λεφτά μαζεύουν με νταβατζίδικο τρόπο, εκμεταλλευόμενοι την ανοχή μας.

 

Τσακίστε τους. Μην αφήνετε τίποτα να πέσει κάτω.

Link to comment
Share on other sites

Και σε μένα ήρθε τέτοιο μήνυμα, χρεώνοντάς με ένα ευρουλάκι.

 

Έστειλα ένα email στην cosmote και στην εταιρία που στέλνει τα SMS, λέγοντάς τους ότι θα τους κάνω αγωγή για απάτη, τόσο στην εταιρία μηνυμάτων, όσο και στην cosmote, για συνενοχή.

 

H cosmote αντέδρασε μέσα σε 4 ώρες και μου πρότεινε να φράξει την λήψη μηνυμάτων με χρέωση, το οποίο και έγινε.

 

Την επόμενη μέρα η μαφιόζικη εταιρία SMS μου πίστωσε 10 ευρώ χρόνο ομιλίας στην κάρτα μου και μου ζήτησε συγνώμη.

 

Ούτε STOP στο τάδε νούμερο , ούτε τίποτα.

Ευθεία απειλή για δικαστικές ενέργειες θέλει, διότι με το STOP, ΔΕΝ σου επιστρέφει το ποσό που σου έχει ήδη χρεώσει. Και μπορεί στην περίπτωσή μου να ήταν ένα ευρουλάκι, αλλά , εφόσον μιλάμε για μαζική αποστολή μηνυμάτων, για υπολογίστε πόσα λεφτά μαζεύουν με νταβατζίδικο τρόπο, εκμεταλλευόμενοι την ανοχή μας.

 

Τσακίστε τους. Μην αφήνετε τίποτα να πέσει κάτω.

 

Το stop το στέλνεις για να σταματήσουν να έρχονται τα SMS, εσένα σου ήρθε μόνο ένα σε κάποιον άλλο μπορεί να έρθει παραπάνω από ένα οπότε για να σταματήσουν στέλνεις stop

Link to comment
Share on other sites

Να αναφέρω κι εγώ την εμπειρία μου για ενημέρωση των μελών.

Μου έστειλαν 5 μνμ με χρέωση περίπου 12 ευρώ με ΦΠΑ. Μίλησα με κοσμοτε, έκανα φραγή, μου έδωσε τηλ. της εταιρείας (telebox), και μου έκανε έκπτωση στο επόμενο πάγιο 10%.

Μίλησα με telebox τονίζοντας τους ότι δεν έχω συναινεσει με κανένα τρόπο και μετά τον υποτιθέμενο έλεγχο που έκαναν, μου ζήτησαν IBAN λογαριασμου ώστε να μου καταθέσουν τα χρήματα.

Μετά από τρεις τηλεφωνικές οχλησεις μου τα έβαλαν. Θέλει υπομονή κι επιμονή.

Μην αφήνετε ούτε ένα ευρώ να πέσει κάτω...οπως αναφέρει κι ο προηγούμενος φίλος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Μολης την πάτησα και εγώ στο φοιτητικό μου wu. Μου ήρθανε 3sms από έναν 5ψηφιο αριθμό που δεν τον θυμάμαι μιας και τα διαγράψα μολης τα είδα. Με χρέωσε 6.5€ και το μόνο που κατάφερα ήτανε να πάρω το 13888 της cosmote και να κάνω φραγή τα 5ψηφια. Τα λεφτά πήγανε υπέρ πίστεως.
Link to comment
Share on other sites

Μολης την πάτησα και εγώ στο φοιτητικό μου wu. Μου ήρθανε 3sms από έναν 5ψηφιο αριθμό που δεν τον θυμάμαι μιας και τα διαγράψα μολης τα είδα. Με χρέωσε 6.5€ και το μόνο που κατάφερα ήτανε να πάρω το 13888 της cosmote και να κάνω φραγή τα 5ψηφια. Τα λεφτά πήγανε υπέρ πίστεως.

 

Στείλε email στην εταιρεία, απείλησε με προσφυγή στη δικαιοσύνη και θα σου πιστωθούν πίσω.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Προσοχή σε χρεώσιμα εισερχόμενα sms από πενταψήφιους αριθμούς από εταιρεία που υποστηρίζει, σύμφωνα με επικοινωνία με το 13888, ότι έχω κάνει εγγραφή στο πρόγραμμά τους, ενώ έχω παντελή άγνοια.

 

Το περιστατικό αναφέρθηκε με email στο customercare και πριν προλάβω να δω απάντηση έλαβα 2 sms προς 2.08 το καθένα από το υπόλοιπο του καρτοκινητού μου, πράγμα που αναφέρθηκε στο 13888 και ζητήθηκε άμεση φραγή των 5-ψήφιων και ταυτόχρονη επιστροφή του χρεωθέντος ποσού.

 

Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία ή τυχόν σχόλιο για τρόπους αντίδρασης σε τέτοιες περιπτώσεις;

 

Καθώς το παραπάνω δεν αφορά μόνο Frog συνδέσεις, ίσως οι διαχειριστές κρίνουν σκόπιμο μεταφοράς του παρόντος σε άλλη πιο κατάλληλη ενότητα. Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Προσοχή σε χρεώσιμα εισερχόμενα sms από πενταψήφιους αριθμούς από εταιρεία που υποστηρίζει, σύμφωνα με επικοινωνία με το 13888, ότι έχω κάνει εγγραφή στο πρόγραμμά τους, ενώ έχω παντελή άγνοια.

 

Το περιστατικό αναφέρθηκε με email στο customercare και πριν προλάβω να δω απάντηση έλαβα 2 sms προς 2.08 το καθένα από το υπόλοιπο του καρτοκινητού μου, πράγμα που αναφέρθηκε στο 13888 και ζητήθηκε άμεση φραγή των 5-ψήφιων και ταυτόχρονη επιστροφή του χρεωθέντος ποσού.

 

Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία ή τυχόν σχόλιο για τρόπους αντίδρασης σε τέτοιες περιπτώσεις;

 

Καθώς το παραπάνω δεν αφορά μόνο Frog συνδέσεις, ίσως οι διαχειριστές κρίνουν σκόπιμο μεταφοράς του παρόντος σε άλλη πιο κατάλληλη ενότητα. Ευχαριστώ

 

Μήπως έστειλες κατά λάθος;

Link to comment
Share on other sites

Προσοχή σε χρεώσιμα εισερχόμενα sms από πενταψήφιους αριθμούς από εταιρεία που υποστηρίζει, σύμφωνα με επικοινωνία με το 13888, ότι έχω κάνει εγγραφή στο πρόγραμμά τους, ενώ έχω παντελή άγνοια.

 

Το περιστατικό αναφέρθηκε με email στο customercare και πριν προλάβω να δω απάντηση έλαβα 2 sms προς 2.08 το καθένα από το υπόλοιπο του καρτοκινητού μου, πράγμα που αναφέρθηκε στο 13888 και ζητήθηκε άμεση φραγή των 5-ψήφιων και ταυτόχρονη επιστροφή του χρεωθέντος ποσού.

 

Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία ή τυχόν σχόλιο για τρόπους αντίδρασης σε τέτοιες περιπτώσεις;

 

Καθώς το παραπάνω δεν αφορά μόνο Frog συνδέσεις, ίσως οι διαχειριστές κρίνουν σκόπιμο μεταφοράς του παρόντος σε άλλη πιο κατάλληλη ενότητα. Ευχαριστώ

Βρες από τον αριθμό ποια εταιρεία είναι και στείλε mail να σου επιστραφούν, συνήθως σου στέλνουν κωδικό από 10αρα κάρτα

Link to comment
Share on other sites

Μήπως έστειλες κατά λάθος;

 

Νόμιζα ότι ήμουν ξεκάθαρος και κατηγορηματικός.

 

Βρες από τον αριθμό ποια εταιρεία είναι και στείλε mail να σου επιστραφούν, συνήθως σου στέλνουν κωδικό από 10αρα κάρτα

 

leo είναι όλα γνωστά, έχουν ήδη αναφερθεί στην Cosmote και μάλιστα ήδη έχει επιστραφεί το ποσό στο λογαριασμό μου, αλλά μόνο μετά τις ενέργειές μου. Το θέμα είναι όμως ότι έπρεπε να παρακολουθώ τον λογαριασμό μου, να χρεωθώ 40 λεπτά επικοινωνίας σε κλήση από το εξωτερικό και βέβαια να αφιερώσω χρόνο για άλλου είδους επικοινωνίας που αλλοιώς δεν θα χρειαζόταν. Πως προστατεύεται ο μέσος πελάτης / συνδρομητής και πόσο εφικτό είναι να δικαιωθεί;

Είναι προφανές ότι πίσω από αυτό το περιστατικό υπάρχει δόλος και φαίνεται ότι είναι σε εξέλιξη προσπάθεια κουκουλώματος. θα ενημερώσω από εδώ για τυχόν εξελίξεις.

 

Μόλις τώρα πέρασα το νήμα από την αρχή. Είχα την εντύπωση ότι ήμουν από τις ελάχιστες εξαιρέσεις...

Κλασσική περίπτωση διαχρονικής απάτης. Ας καταγγείλουμε όπου και όπως μπορεί ο καθένας μας. Ας κάνουμε μια προσπάθεια παραπάνω και για όλους εκείνους που δεν αντέδρασαν ή δεν θα αντιδράσουν για όποιους λόγους.

Edited by athonas
Συμπλήρωση
Link to comment
Share on other sites

Νόμιζα ότι ήμουν ξεκάθαρος και κατηγορηματικός.

 

 

 

leo είναι όλα γνωστά, έχουν ήδη αναφερθεί στην Cosmote και μάλιστα ήδη έχει επιστραφεί το ποσό στο λογαριασμό μου, αλλά μόνο μετά τις ενέργειές μου. Το θέμα είναι όμως ότι έπρεπε να παρακολουθώ τον λογαριασμό μου, να χρεωθώ 40 λεπτά επικοινωνίας σε κλήση από το εξωτερικό και βέβαια να αφιερώσω χρόνο για άλλου είδους επικοινωνίας που αλλοιώς δεν θα χρειαζόταν. Πως προστατεύεται ο μέσος πελάτης / συνδρομητής και πόσο εφικτό είναι να δικαιωθεί;

Είναι προφανές ότι πίσω από αυτό το περιστατικό υπάρχει δόλος και φαίνεται ότι είναι σε εξέλιξη προσπάθεια κουκουλώματος. θα ενημερώσω από εδώ για τυχόν εξελίξεις.

 

Μόλις τώρα πέρασα το νήμα από την αρχή. Είχα την εντύπωση ότι ήμουν από τις ελάχιστες εξαιρέσεις...

Κλασσική περίπτωση διαχρονικής απάτης. Ας καταγγείλουμε όπου και όπως μπορεί ο καθένας μας. Ας κάνουμε μια προσπάθεια παραπάνω και για όλους εκείνους που δεν αντέδρασαν ή δεν θα αντιδράσουν για όποιους λόγους.

 

Έτσι είναι, συμβαίνει εδώ και καιρό και συνεχίζει να συμβαίνει. Όσοι καταλάβουν ότι χρεώθηκαν και το ψάξουν λίγο παίρνουν τα χρήματα πίσω σχετικά εύκολα, όταν είχε συμβεί σε μένα είχα στείλει mail στην εταιρεία και μου έστειλαν κωδικό για 10αρα κάρτα με την μια. Βέβαια είχα κάνει και καταγγελία στην ΕΕΤΤ κατά της Cosmote που είμαι συνδρομητής και μετά από ένα μήνα περίπου μου επέστρεψε και η Cosmote το ακριβές ποσό που είχα χρεωθεί. Οι περισσότεροι όμως δεν θα το ψάξουν ίσως να μην καταλάβουν καν τι έχει γίνει, και αν κρίνω από την ευκολία που μου έστειλαν 10αρα κάρτα ενώ η χρέωση ήταν μικρότερη από 10 ευρώ πρέπει να είναι πάρα πολλοί αυτοί που δεν τα ψάχνουν

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Παιδιά μου χρεώνουν και εμένα τέτοιοι αριθμοί με τα μηνύματά τους. Εκτός από καταγγελία από το eett.gr να πάρω και τηλέφωνο στο 13738 (είμαι whats up) και να ζητήσω φραγή όλων των πενταψήφιων; Edited by flex_car
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μου χρεώνουν και εμένα τέτοιοι αριθμοί με τα μηνύματά τους. Εκτός από καταγγελία από το eett.gr να πάρω και τηλέφωνο στο 13738 (είμαι whats up) και να ζητήσω φραγή όλων των πενταψήφιων;

 

Ακριβώς. Για να σταματήσει η χρέωση, θα πρέπει να καλέσεις την εξυπηρέτηση πελατών και να ζητήσεις φραγή εισερχομένων μηνυμάτων από πενταψήφιους αριθμούς.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Την πάτησα και εγώ από 5ψήφιο...Μου ήρθαν χθες καμιά τριάρια μηνύματα από 5ψήφιο και χρέωση κοντά 5 ευρώ στην κάρτα.Το ένα μήνυμα έγραφε ότι αν θέλω διαγραφή από την υπηρεσία να στείλω end (κάτι).Το έστειλα και διαγράφηκα.Με τις υγείες μου και εγώ...
Πολυμαθίη νόον έχειν ου διδάσκει...
Link to comment
Share on other sites

Την πάτησα και εγώ από 5ψήφιο...Μου ήρθαν χθες καμιά τριάρια μηνύματα από 5ψήφιο και χρέωση κοντά 5 ευρώ στην κάρτα.Το ένα μήνυμα έγραφε ότι αν θέλω διαγραφή από την υπηρεσία να στείλω end (κάτι).Το έστειλα και διαγράφηκα.Με τις υγείες μου και εγώ...

 

Επικοινώνησε με την εταιρεία που σου κατάσχεσε αυθαιρέτως το υπόλοιπο και θα σου επιστραφούν.

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Απίστευτο που δεν έχει σταματήσει ακόμα !!!! νόμιζα μόνοι οι πολιτικοί είχαν το προνόμιο να μας παίρνουν χρήματα και να τα δίνουν σε απατεώνες που δεν μας προσφέρουν τίποτα χωρίς να έχουν την πραγματική σύμφωνη γνώμη :)

 

Τέλος πάντων , υπάρχει κάποια υπηρεσία από αυτές που να προσφέρει κάτι ? κάποιο υλικό αγαθό κυρίως , όχι άστρα ούτε πληροφορίες καταλόγου.

 

Εχω δοκιμάσει να στείλω στην κιβωτό παλιά (2.5 ευρώ ή κλήση είναι) και έχω πληρώσει σε μαι εταιρία με ονλινε παιχνιδάκια (gameforce) , αλλά δεν έχω βρει κάτι άλλο και μου κάνει μεγάλη εντύπωση .

 

Ο βασικός λόγος υποθέτω είναι πως το υπόλοιπό μας έχει μέσα φπα και φόρο ιντερνετ ή δεν ξέρω τι άλλο, οπότε στις εταιρίες καταλήγουν τελικά πολύ λιγότερα λεφτά και πληρώνουν διπλό φπα κλπ ... αλλά αντί να χάσεις τα λεφτά σου όταν απλά θές να κρατήσεις ζωντανό έναν αριθμό είναι μια λύση.... υπάρχει κάτι που μου έχει ξεφύγει ?

 

Οι πρακτικές αυτών των εταιρειών είναι παράνομες. Βέβαια ζούμε σε χώρα της Ευρώπης, ωστόσο δεν θυμίζουμε σε τίποτα απολύτως τον πυρήνα της Ευρώπης. Στο δια ταύτα... συγγενικό πρόσωπο έστελνε σε τέτοιους πενταψήφιους για διαγωνισμό και πράγματι είχε κερδίσει πέρυσι συσκευή smartphone! Ούτε εγώ το πίστευα. Νομίζω ήταν ένα Honor. Ολοκαίνουργια και πλήρως λειτουργική συσκευή.

 

Ωστόσο αυτό δεν αναιρεί τα κακώς κείμενα των εταίρων αυτών. Μιας και η συμμετοχή ανυποψίαστων συνδρομητών, πραγματοποιείται δίχως τη βούλησή τους.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν,ακολούθησα την συμβουλή του φίλου Ilovemetal,και έστειλα email στην εταιρία ζητώντας πίσω το ποσό των 5 ευρώ που μου αφαιρέθηκε.Σε αναμονή απάντησης...
Πολυμαθίη νόον έχειν ου διδάσκει...
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Ilovemetal να σαι καλά!Μου ήρθε απαντητικό email από την εταιρία που μου χρέωσε τα μηνύματα,και εντός 7 ήμερων θα μου πιστωθεί πίσω το ακριβές ποσό που αφαιρέθηκε μέσω του παρόχου μου.
Πολυμαθίη νόον έχειν ου διδάσκει...
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Ilovemetal να σαι καλά!Μου ήρθε απαντητικό email από την εταιρία που μου χρέωσε τα μηνύματα,και εντός 7 ήμερων θα μου πιστωθεί πίσω το ακριβές ποσό που αφαιρέθηκε μέσω του παρόχου μου.

 

Τίποτα φίλε μου. Εσύ να είσαι καλά. Φρόντισε επίσης να ενημερώσεις τον πάροχό σου να φράξει τα εισερχόμενα μηνύματα από πενταψήφιους, ώστε να μην αντιμετωπίσεις παρόμοιο πρόβλημα στο μέλλον.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μου έτυχε κι εμένα ρε παιδιά αυτή η βλακεία με τα 5ψήφια. Έχω μια SIM μονίμως σε ένα 4G WiFi hotspot και μπαίνοντας χτες στο my Cosmote app να δω το υπόλοιπό μου, ώστε να είμαι έτοιμος να αγοράσω το επικείμενο πακετάκι των 0.90€ με τα 5 GB, ενώ θα έπρεπε να έχω περίπου 5+ €, βλέπω κάπου 0.5€.

Τι μπορώ να κάνω ώστε να μου επιστραφούν τα λεφτά που μου έκλεψαν;

Δηλαδή στην ουσία είμαστε απροστάτευτοι από τους απατεώνες;;; :rtfm: :mad:

Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

Μου έτυχε κι εμένα ρε παιδιά αυτή η βλακεία με τα 5ψήφια. Έχω μια SIM μονίμως σε ένα 4G WiFi hotspot και μπαίνοντας χτες στο my Cosmote app να δω το υπόλοιπό μου, ώστε να είμαι έτοιμος να αγοράσω το επικείμενο πακετάκι των 0.90€ με τα 5 GB, ενώ θα έπρεπε να έχω περίπου 5+ €, βλέπω κάπου 0.5€.

Τι μπορώ να κάνω ώστε να μου επιστραφούν τα λεφτά που μου έκλεψαν;

Δηλαδή στην ουσία είμαστε απροστάτευτοι από τους απατεώνες;;; :rtfm: :mad:

 

Καλημέρα.

 

Επικοινώνησε με την συγκεκριμένη εταιρεία που σου απέσπασε το ποσό, ξεκαθαρίζοντας πως επιφυλάσσεσαι για κάθε νόμιμο δικαίωμά σου.

 

Τέλος ζητά από την εξυπηρέτηση πελατών της COSMOTE, να γίνει φραγή μηνυμάτων από πενταψήφιους αριθμούς.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

 

Επικοινώνησε με την συγκεκριμένη εταιρεία που σου απέσπασε το ποσό, ξεκαθαρίζοντας πως επιφυλάσσεσαι για κάθε νόμιμο δικαίωμά σου.

 

Τέλος ζητά από την εξυπηρέτηση πελατών της COSMOTE, να γίνει φραγή μηνυμάτων από πενταψήφιους αριθμούς.

 

Καλημέρα. Βρήκα ποια εταιρία είναι, τους έχω ήδη αποστείλει e-mail που τους λέω ακριβώς αυτά που λες, αλλά δεν έχουν απαντήσει.ακόμα.

Τη φραγή πρέπει να τη ζητήσω από την Cosmote πριν από τυχόν επιστροφή των χρημάτων μου, ή και μετά;

Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...