Jump to content

All about BMW


omikrone3
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Pantws moiraia opoios agorazei fthhna ana 5etia amaxia exei megalyterh xasoura apo to na parei ena pou tha tou bgalei estw kai 10etia.oso gia to xilioeipwmeno "H 1 einai axhmh" eipame bgainei kai coupe(oxi apla 3thyrh) ekdosh.Idwmen

 

Και η williams-bmw παλευει με τις sauber και jaguar για να μπει στη βαθμολογουμενη οκταδα-give us a break-ολα ειναι σημεια των καιρων lol

 

Kai h alfa romeo bgazei 4kinhta

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Απαντήσεις 1,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

6 Τελικα οι εκδοσεις της σειρας 1

 

3θυρη χατς

5θυρη χατς

Κουπε

Καμπριο

2εκδοσεις Μ1

Touring

 

"Μέχρι πριν δύο… τεύχη, τα πλάνα της BMW είχαν γίνει λίγο-πολύ κατανοητά: Οι Βαυαροί προτίθεντο να συμπεριλάβουν στην καινοτόμο σειρά 1 τις εκδοχές αυτές που έχουν να κάνουν με πιο "κλασικά" γούστα (3θυρο, 5θυρο, στέισον, σεντάν - τα στέισον και σεντάν βρίσκονταν ακόμη υπό συζήτηση), ενώ θα λάνσαραν ως σειρά 2 πιο "προχωρημένα" και δυναμικά σχήματα, όπως το κάμπριο και το κουπέ μικρομεσαίο ή κάπως αργότερα ενδεχομένως και κάποια Ζ2 κ.λπ. Εννοείται, πως και η ισχυρότερη, "Μ", έκδοση θα προσετίθετο κι αυτή στη "δυάρα"… Αργήσαμε ομολογουμένως να κατανοήσουμε πλήρως την τακτική αυτή, αλλά λόγω υψηλού… I.Q. βγάλαμε τελικά κάποια άκρη και θέλοντας και μη συμβιβαστήκαμε με τη νέα αυτή στρατηγική και τις προεκτάσεις της, αφού ανάλογα σχέδια είχε η εταιρεία και για την επόμενη γενιά της σειράς 3, που εν μέρει θα γινόταν "τεσσάρα". Όπως όμως συμβαίνει αρκετά συχνά τα δεδομένα ανατράπηκαν και το τελευταίο ανακοινωθέν από Μόναχο αναφέρει πως τα σχέδια αυτά ματαιώθηκαν! Σήμερα λοιπόν, τα καινούρια -παλιά- δεδομένα έχουν ως εξής: Σειρές 2 και 4 δεν θα υπάρξουν και ολόκληρη η γκάμα του μικρομεσαίου (που μας ενδιαφέρει στην προκειμένη περίπτωση) θα ενσωματωθεί στη σειρά 1, που ούτε λίγο ούτε πολύ θα απαρτίζεται τελικά από 6 διαφορετικές εκδοχές, χωρίς να υπολογίζεται η Μ1, ενδεχομένως κάποια Ζ1 ή ακόμη και κάποια εξ ολοκλήρου νέα πρόταση - π.χ. κάποιο πολυμορφικό, crossover κ.ά.. Κατά πάσαν πιθανότητα, η (επανα)διαφοροποίηση αυτή της ευρύτερης πολιτικής έχει να κάνει και με λόγους αναγνωρισιμότητας των μοντέλων της εταιρείας, αλλά σίγουρα και με θέματα κύρους, αφού με "δυάρες" και "τεσσάρες" υπήρχε πράγματι ορατός κίνδυνος μερικής υποβάθμισης του πρεστίζ των σειρών 1 και 3 αντίστοιχα. Μέχρι λοιπόν να επαναδιαπραγματευτεί η BMW -και- πάλι τις αποφάσεις της, ας δούμε τι μέλλει γενέσθαι βάσει των τωρινών δεδομένων στην κατηγορία, όπου η BMW ευελπιστεί να πρωταγωνιστήσει, αν όχι σήμερα, σε 2-3 χρόνια, όταν και θα έχει ολοκληρωθεί ο κύκλος λανσαρισμάτων όλων των εκδοχών. Αναφερόμαστε, φυσικά, στα μικρομεσαία και το πρώτο δείγμα γραφής, η πεντάθυρη σειρά 1, απέδειξε ότι η εταιρεία φιλοδοξεί όντως να κάνει τη διαφορά! Ίσως όχι σε θέματα χώρων, αλλά σίγουρα ως concept (πισωκίνητο γαρ) και σχεδιαστικά. Το όχημα ακολουθεί τη στιλιστική πεπατημένη όλων των πιο πρόσφατων δημιουργιών της φίρμας και το σχήμα αυτό σε πιο κόμπακτ διαστάσεις φαντάζει ομολογουμένως εξαιρετικά πρωτοποριακό και ξεχωριστό. Στο ίδιο λοιπόν σχεδιαστικό μοτίβο θα κινηθεί και η υπόλοιπη μικρομεσαία "οικογένεια", αντί όμως να ξεκινήσουμε από την εκδοχή που έπεται χρονικά της πεντάθυρης (επίσημη παρουσίαση το φθινόπωρο), ας δούμε πρώτα την απαστράπτουσα, τόσο εμφανισιακά, όσο και τεχνολογικά, Μ1. Τελικά, κάτω από το καπό της "1" χωράνε και 6κύλινδρα σύνολα ή τουλάχιστον θα χωρέσουν μέχρι τα τέλη του 2007, που αναμένεται η κορυφαία… "πρωτάρα"! Η εν λόγω έκδοση δεν θα φέρει 4κύλινδρο κινητήρα (μέχρι στιγμής 1,6 και 2,0 λίτρα για 5d, 3d κ.λπ.), αλλά στα 3 λίτρα και με δύο κυλίνδρους επιπλέον η ισχύς θα φτάσει τα 300 PS, τιμή που μάλλον τα λέει όλα αναφορικά με το όλο στήσιμο, τις επιδόσεις και το χαρακτήρα του μοντέλου. Θα πρέπει, επίσης, να θεωρείται σχεδόν σίγουρο, ότι όπως η Μ3 κυκλοφορεί ως κουπέ και κάμπριο, έτσι και η Μ1 θα διατίθεται με δύο τύπους αμαξώματος. Φαβορί να ντεμπουτάρει εξαιτίας… αμερικάνικων "πιέσεων" είναι εκδοχή κουπέ με "σκαλοπατάκι", όμως, στο πίσω μέρος ανάμεσα σε τελείωμα οροφής και φώτα, ενώ αναμένουμε και "κανονική" Μ1 στο πιο κλασικό κουπέ σχήμα. Τις λοιπές, πάντως, δραστηριότητες της M GmbH τις αναλύσαμε και σε παλαιότερη επικαιρότητα, ενώ μπορείτε εν συντομία να τις διαβάσετε και στο σχετικό πίνακα, ας προχωρήσουμε λοιπόν στις λοιπές καινοτομίες, παραμένοντας ωστόσο στην… πρώην σειρά 2 της BMW. Αρχές του 2006 θα υποδεχτούμε στις ευρωπαϊκές αγορές την… αυθεντική κουπέ εκδοχή, η οποία χάρη στα σκαλίσματα και τις ανάγλυφες επιφάνειες του αμαξώματος δίνει μία ακόμη πιο ογκώδη εντύπωση. Η στιλιστική πάντως άποψη της εταιρείας θα κορυφωθεί κάπως αργότερα, προς τα τέλη του έτους/αρχές 2007, όταν και θα λανσαριστεί το κάμπριο, που παραπέμπει άμεσα στο πρωτότυπο CS1, όχημα που έδωσε παλαιότερα μία πρώτη ιδέα για τις σχεδιαστικές κατευθύνσεις της φίρμας. Το "ανοιχτό" μοντέλο διατηρεί κιόλας την υφασμάτινη οροφή, η οποία βέβαια θα αναδιπλώνεται μέσω ηλεκτροϋδραυλικού μηχανισμού. Ας πιάσουμε όμως λίγο και τους… μονούς αριθμούς, κοινώς, ας επιστρέψουμε στην αμιγώς σειρά 1, έτσι τουλάχιστον όπως ίσχυε μέχρι πριν λίγο καιρό. Αναφερόμαστε στην τρίθυρη "πρωτάρα", τη σεντάν και τη στέισον. Το χάτσμπακ μικρομεσαίο θα το υποδεχτούμε κατά τα μέσα του 2005 και σε προφίλ το αυτοκίνητο θυμίζει όντως κάτι από… Χ3 - σε πιο χαμηλό φυσικά! Αν μάλιστα, έχει κι από ιδιοσυγκρασία κάποια σχέση με το "SAV", τότε η επιτυχία του θεωρείται εξασφαλισμένη! Προς το παρόν, όμως, ας αρκεστούμε στις άκρως δυναμικές γραμμές… Το σεντάν αποτελεί ουσιαστικά ακόμη μία… παραγγελία made in USA, αφού οι ιθύνοντες της BMW στην Αμερική θεωρούν ότι μία τέτοια εκδοχή θα πουλούσε… χαλαρά 50.000 κομμάτια ετησίως, άρα θα ήταν ίσως υπερβολικό να επέμενε η εταιρεία στις παλαιότερες επιφυλάξεις της για την τύχη του εν λόγω μοντέλου. Εδώ οι Βαυαροί θα κάνουν σαφώς μία απόπειρα παντρέματος του φουτουριστικού στιλ με χαρακτηριστικά πιο οικογενειακών οχημάτων, υποθετικά όμως, η πρακτικότητα και η άνεση χώρων θα φθάσουν στην κορύφωσή τους λίγο αργότερα, όταν δηλαδή θα αποκαλυφθεί το στέισον. Ασχέτως δηλαδή περαιτέρω crossover ή απλώς πολυμορφικών εκδόσεων, η εταιρεία θα λανσάρει και "μικρό" Touring, στο εσωτερικό του οποίου θα δούμε στοιχεία και λειτουργικά συστήματα που μέχρι στιγμής δεν ανήκαν στο ρεπερτόριο των Γερμανών. Αρκεί να μην αλλάξουν για ακόμη μία φορά γνώμη "

 

Πηγη ams.gr

Link to comment
Share on other sites

Η BMW αποφάσισε επιτέλους να σταματήσει να χαρίζει χρήματα και πελάτες στην Mercedes - Benz. Η σειρά 1 όπως και η Α - Class της Mercedes σκοπό έχουν τους ανώτερους οικονομικά πελάτες που ενδιαφέρονται για τα στάνταρ του μεγάλου τους αυτοκινήτου σε μικρότερο μέγεθος και όχι για τον μέσο αγοραστή. Μου φαίνεται όμως ότι με τόσες εκδόσεις είναι εύκολη η αποτυχία. Τι τα θέλει τα δύο Μ; Πάντως ένα μικρό γερμανικό πολυτελές είναι ότι πρέπει. Γι΄αυτό κι εγώ αν και οικογενειακά κατέχουμε 3 Mercedes θα περιμένω τη νέα τρίθυρη για άμεση αγορά. Τι στρίβει πιο έυκολα στο Κολωνάκι; S600, SL55 AMG, ML500 ή Α140, τρίθυρη;

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος J.Bond_007 ( 4 Μάι. 2004 , 15:34)

 

 

 

:!:

TI NA ΠΩ ΑΠΛΑ ΘΕΙΚΗ !!!!!!!!!

ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ Α3 ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΦΘΙΝΩΠΟΡΟ...ΑΜΑ ΔΕΙ Ο FATHER ΜΟΥ ΤΗ ΣΕΙΡΑ 1 ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ

ΑΛΑΞΟΥΜΕ ΑΥΤΟΚΝΗΤΟ.

 

Kai to kainourio autokinito 8a grafei sto odometro 3km (oso apexei i adiprosopia ap to spiti sou :p ) gia 2-3 xronia?? Pisteuw xreiazetai kapoia ebeiria pisw ap to timoni prin kri8ei kapoio autokinito, kai otan den exei kan strw8ei o kinitiras, opoiadipote sxolia einai toulaxiston anajiopista :rolleyes:

Vtec
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ως συνήθως όπως με όλες τις νέες κυκλοφορίες Bmw, έτσι και η 1 βρίσκεται κάνα πεντάμηνω τώρα στα εξώφυλλα όλων των σχετικών περιοδικών. Αυτο το μήνα τα περισώτερα την έχουν test drive, ένα μάλιστα έχει με μεγάλα γράμματα απ'εξω "Μια πραγματική Bmw"!

Να σε δω πως θα σε κοζάρει ο γείτωνας σου όταν θα μαζέυει την Gt του καμιά ΕΛΠΑ χαχαχα :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ρε άμα είσαι γκαντέμης και στο γκαράζ να το έχεις παρκαρισμένο θα κάνει σεισμό και θα το πλακώση :D

Άσε αυτος την έχει παρκαρισμένη μάλλον επειδή δεν έχει συμβόλαιο οδικής βοήθειας ακόμα χαχαχα!

Link to comment
Share on other sites

Ανακοινωθηκαν οι εκδοσεις και τιμες στην Αγγλια για την σειρα 1!

www.theonly1.co.uk

Περιληπτικα για την 116i αρχικη τιμη 15.690£ και η 120i 18.320£

Η εκδοση SE με προβολεις ομιχλης και αυτοματο κλιματισμο 116i 17.640£ και η 120i 20.270£.

Τιμες και εκδοσεις για Αγγλια μονο!

Αντε να δουμε την ελληνικη αντιπροσωπεια στα ποσα € θα το παει!

http://new.koolart.co.uk/catalog/images/1822.jpg

http://www.msprotege.com/vbb225/images/smilies/drive.gif

My love for you insatiable, not superficial

You 'LL never waLk aLone!

Link to comment
Share on other sites

Αν μου επιτρεπεται,να κανω και εγω ενα σχολιο φιλικα παντα.Δεν πιστευω οτι η ΑLFA ειναι τοσο χαλια(δεν θα επαιρνα ποτε),ουτε και οτι η BMW,ειναι το super αυτοκινητο που δεν συγκρινεται με τιποτα,και να αυτος ειναι ο λογος που θα πρεπει να ειναι και ακριβο στην τιμη του.Επειδη στη ζωη μου ετυχε να ειμαι πολυ μα πολυ τυχερος,και να εχω αλλαξει πολλα αυτοκινητα,απο ακριβα και φτηνα,και να εχω οδηγησει αλλα τοσα,φιλε jackdaniels θα σου πω κατι....Καλες μα πολυ καλες οι ΒΜW αλλα θυμαμαι οτι οταν 190αριζα στην νεμεα με την 318 μοντελο 97,μου εδινε περισσοτερο ασφαλεια το πισω μερος τοu rallye 106,στην οδηγηση παρα η bmw.Bεβαιως το 106 ζημιαρικο κλπ κλπ...σωστα..Οταν ομως η c200 Μοντελο 2002 μου βγαζει στα 15000 χλμ αισθητηρα esp και τον πληρωνω αδρα ναι ειναι γερμανικη τεχνολογια δεν πειραζει....Φυσικα το starlet 1300 που του εχω κανει 150000χλμ και δεν λεει κουβεντα,και ζημια μηδεν ειναι ΤΟ αυτοκινητο ετσι?το φιατ που ε οσο να ναι δεν ειναι ακριβο χαλαει συνεχεια αλλα οι τιμες των ανταλλ/κων ειναι αστειες δεν μετραει καθολου αυτο. Το polo 16v που μολις αγορασα ειναι πολυ καλο επειδη ειναι ακριβο και γερμανικο και δεν πειραζει που κολλανε τα φλας αναβει το abs δεν κλεινει η ποτηροθηκη κλπ.......Πιστεψε με εχω τοσα παραδειγματα να σου δωσω,και το μονο που θα καταλαβεις ειναι οτι καθε αυτοκινητο εχει τις χάρες του αναλογα με το τι ζητας.Ομως η λογικη δεν βγαζει φτηνη bmw για να μην ριξει την ποιοτητα,και να μην την εχουν ολοι ή να γινεται συγκριση με hundai ε οχι χαλαρωστε...δηλαδη η καινουργια c class ριχνει την ποιοτητα?Τελος κατι που αφορα το post συμφωνα με ενα γνωστο μου στην bmw hellas η τιμη θα ειναι πολυ κοντα στην compact.Ελπιζω να μην ειναι ετσι γιατι κατα τη γνωμη μου δεν αξιζει.Και δεν αξιζει φιλε jackdaniels γιατι αλλο να εχεις το μικρο της bmw επειδη ειναι bmw και ειναι πισωκούνα και αλλο να εχεις το καλο της audi με τα ιδια χρηματα(που απο το προηγουμενο α3 ημουν αρκετα ευχαριστημενος).Θα ηθελα να παρακαλεσω να μην γινει vs και sorry για το μεγαλο post.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ φιλικα

oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο....

 

*SugarTown*

Link to comment
Share on other sites

Σωστα,πολυ σωστα αυτα που λες φιλε energypoint41...Ομως,αυτο που δεν εχεις καταλαβει (ισως) ειναι τα εξης -

1. Δεν υπαρχει ΤΕΛΕΙΟ αυτοκινητο οπως και να λεγεται αυτο. Γιατι? Γιατι ο καθενας εχει τις προτιμησεις του και ειναι σχεδον αδυνατον να συμπιπτουν οι προτιμησεις της μεγαλης πλειοψηφιας σε ΕΝΑ αυτοκινητο!

2. Και τα Γερμανικα,και τα Ιταλικα και τα Γαλλικα και ολα θα βγαλλουν προβληματα...Αλλα περισοτερα και αλλα λιγοτερα...Δεν δικαιολογειται κανενα απ αυτα αλλα απλα κοιταμε ποια βγαζουν περισοτερα και ποια λιγοτερα

3. Μια μεγαλη εταιρια για να γινει μεγαλη εχει περασει απο χιλια μυρια κυματα...Πουλαει ακριβα επειδη εχει ΚΑΙ το ονομα...επειδη το εχει κανει το ονομα..Ποιος ο λογος να κριτικαρουμε αυτο το γεγονος?

Link to comment
Share on other sites

Εδώ μιλάμε για BMW Series 1... ΟΧΙ off topic plz...

Δεν είναι VS το θέμα, και ούτε θα γίνει. Κάθε off topic θα σβήνεται...

 

Thanx ;)

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε'συς, συμφωνό με τα λεγώμενα του energypoint41 και συμπαθώ πολλύ τις Alfa λόγω ομορφιάς περισότερω μια και δεν έχω προηγούμενη μεγάλη οδηγική εμπειριά με αυτα τα αυτοκίνητα. Το rallye είναι άψογω στα 200, το'χω διαπιστώση σαν παλαιότερως ιδιοκτήτης. Για αυτά που λες για τις βλάβες, ώς τώρα εγω με Bmw που έχω πάρει 6 μήνες τώρα, έχω είδη 3 προβληματάκια που διορθώνονται στα πλαίσια τις εγγυησης και δεν είναι σοβαρά μεν, δεν προβλέπονται δε λόγω του ονόματος τις εταιρίας, αυτο είναι όμως να μην σου τύχει, γιατή πχ η C180 του γέρου μου για 7 χρόνια δεν χριάστηκε να αλαχτή ούτε λαμπάκη πάνω τις. Οι Alfa τώρα έχουν ένα ιστορικό προβλημάτων που ξεκινά από κακές λαμαρίνες και κακό ποιοτηκά εσωτερικό και φτάνει ως τα προβληματικά ηλεκτρικά του κινητήρα!!! Δεν ξέρω αν έχουν ξεπεραστή αυτα τα προβλήματα και πιστέυω πως ναι, αλλά εδω μέσα αν δεν έχεις καταλάβει το έχουμαι ρίξη και λίγω στον χαβαλέ για να έχουμαι να συζητάμε και να κοντραριζόμαστε μεταξύ μας, να έχει και λίγο ενδιαφέρων το Forum,οπότε τα παραφουσκόνουμαι λίγω τα πράγματα πάντα. Τέλος να πω ότι πιστέυω στο ρητό "ότι πληρώσεις πέρνεις", το αν η μπέμπα μου άξιζε τα λεφτά τις θα στο πω σε καμιά πενταετία, πάντως η δέυτερη επιλογή μου ήταν η 147 και ΤΡΙΤΗ το γερμανικό golf που υπτίθεται ότι είναι ποιο αξιόπιστο απ'την 147. Απλά η ππροπελίτσα στο καπό του αυτοκινήτου μου ήταν όνειρο πάντα για μένα (και το αστεράκι :D )

 

Για να είμαστε και λίγο στο θέμα του Thrend, στην αυστρία η 116i θα πωλήταυ λίγο πάνω απο 19.000 και στην ελλάδα όπως είπε και πριν κάποιος θα έχει τιμή ίση με τις Compact, το αν αξίζει είναι θέμα προτερεωτήτων (επιλογή πίσω κίνησης πχ) και πάνω απ'όλα πρωσοπικού ονείρου το κάθε αγοραστή!!!

 

Υ.Γ. Mythozz το θέμα δεν έγινε VS απ'ότι βλέπεις και τα πνέυματα είναι ήρεμα, αν θέλεις μπορείς να αφήσεις την πρωσοπική γνώμη του energypoint41 για την πρωτάρα, άλλωστε και οι πρωσοπικές γνώμες μετράνε εδώ για κάποιους!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Zer0cooL24 μαλλον δεν εχεις διαβασει καλα το post μου,ισως και τα προηγουμενα.Παντως λιγο υπομονη σε ολους τελη επομενου μηνα ερχεται,οποτε ολοι θα δουμε τελικα τιμες και αν οντως το clima θα ειναι standar.Eλπιζω h τιμη να μην ξεπερνα τα 20000 euro,ετσι ωστε και ανταγωνιστικη να ειναι,και μεσα στο παιχνιδι των"φτηνων ακριβων"αυτοκινητων να ειναι.Οπως ελπιζω και η ποιοτητα ηλεκτρονικων συστηματων,να ειναι το ιδιο καλη και ποιοτικη,και να μην υπαρχουν δικαιολογιες στο service του στυλ φτηνη bmw δεν ηθελες?(γιατι το εκαναν σε πολυ φιλο μου με μια compact με προβλημα στον εγκεφαλο ευτυχως σε εγγυηση και δεν τους βουτηξε και απο το λαιμο..απορω πως κρατηθηκε).Ειναι σιγουρα ενα πολυ ομορφο η μαλλον περιεργοστυλατο αυτοκινητο,που αν κρατησει σωστη τιμη σιγουρα θα παει καλα (εκμεταλευομενοι και το γεγονος με το ψωνιο του ελληνα.....).

Ειδωμεν συντομως....

oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο....

 

*SugarTown*

Link to comment
Share on other sites

gia na sas po kai kati na goustarete :

ton proigoumeno mina to periodiko EVO ( agglias) ekane ena sigkritiko,

ta autokinita tou sigkritikou??? bmw 1, ford focus (palio), VW golf (kainourgio)....... kino tous xaraktiristiko ??? kai ta tria ixane kinitira diesel pano.....

gia na pame sta grigora sto diatauta....... apo thema odikis simperiforas tora.... to golf to stilane paratherisi na pari xroma

kai minane ta dio to focus (bathis anastenagmos) kai to BMW 1........

to apotelesma??? omofona to focus anakirixtike pio fun to drive ontas akros rithmisimo kai to kalitero apo ola???? PETAEI PIO EUKOLA KOLO APO TIN PROTARA................ YOU LIKE IT???

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος eNeRGy (15 Σεπ. 2004 , 01:30)

 

an to focus to trelanan sto xeirofreno kai stin protara den evgazan ta ilektronika... fisiologiko einai... :p

 

 

 

den tha to lega.......... :) :) :) :) na dis ti kala pou girnaei to focus xoris xirofreno.......

Link to comment
Share on other sites

λοιπον οσο περιεργο και αν σας φανει ειδα την πρωτη bmw 1 σημερα με ελληνικες πινακιδες??????τελικα δεν θα την ελεγα καθολου μα καθολου μικρη......καθε αλλο μαλιστα ως αναφορα το μεγεθος τουλαχιστον.Περιεργη μαλλον,πιστευω οτι ειναι απο τα αυτοκινητα που σε κερδιζουν οσο τα βλεπεις και οχι με την πρωτη ματια(γνωμη μου).Την ειδα ελαιων και γ.λυρα στη ν.κηφισια στην shell(γωνια)

oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο....

 

*SugarTown*

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος popolaros (15 Σεπ. 2004 , 05:57)

 

den tha to lega.......... :) :) :) :) na dis ti kala pou girnaei to focus xoris xirofreno.......

 

 

ean prospatheis na me piseis oti ena mprosthokinito petaei pio efkola kolo apo ena pisokinito... de tha ta katafereis... ;) :p

 

isos to arthro anaferotan oti i seira 1 einai toso stathero odigika pou spania tha petaksei kolo... isos egine kaki metafrasi...

alla to pio tha petaksei pio efkola (ithelimena) kolo asizititi tha paei sto pisokinito... de pa na 'nai LADA! :p

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος eNeRGy (16 Σεπ. 2004 , 03:15)

 

ean prospatheis na me piseis oti ena mprosthokinito petaei pio efkola kolo apo ena pisokinito... de tha ta katafereis... ;) :p

 

isos to arthro anaferotan oti i seira 1 einai toso stathero odigika pou spania tha petaksei kolo... isos egine kaki metafrasi...

alla to pio tha petaksei pio efkola (ithelimena) kolo asizititi tha paei sto pisokinito... de pa na 'nai LADA! :p

 

 

Κι όμως, μπορεί να γίνει αυτό...είναι θέμα ρύθμισης αναρτήσεων και γενικώς του στησίματος του αυτοκινήτου ...εξαρτάται από το πόσο εύκολα αποφορτίζεται το πίσω μέρος (γίνεται πιο ελαφρύ δηλαδή και αρχίζει να γλιστράει...)... ;)

 

Η τεχνική βέβαια για να το κάνεις στα μπροστοκίνητα διαφέρει συνήθως από αυτή των πισωκίνητων, αλλά ο σκοπός είναι και στις 2 περιπτώσεις ο ίδιος, να ελαφρώσει ο "ποπός", για να αρχίσει να κουνιέται!! :p :D

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος eNeRGy (16 Σεπ. 2004 , 03:15)

 

ean prospatheis na me piseis oti ena mprosthokinito petaei pio efkola kolo apo ena pisokinito... de tha ta katafereis... ;) :p

 

isos to arthro anaferotan oti i seira 1 einai toso stathero odigika pou spania tha petaksei kolo... isos egine kaki metafrasi...

alla to pio tha petaksei pio efkola (ithelimena) kolo asizititi tha paei sto pisokinito... de pa na 'nai LADA! :p

 

 

more na dis ti kala pou feugi......ena kalo flikaki kai tsimpama tou frenou.......... na dis meta mia mpalarina aksioseon........

Link to comment
Share on other sites

Και που να δείτε πως ξεκολάνε τα Rallye! :confused: Αμ αυτοί που πέρνουν μπεμβεδομερσέντια δεν θέλουν ντε και καλά fun to drive αυτοκίνητα, άσε που αν πέταγε υπερβολικούς κόλους η μπέμπα θα μας έλεγαν ότι δεν είναι ασφαλείς παλί κι έχει κακό στύσημο, αν είναι να θάψουν ένα αυτοκίνητο το θάβουν όπως και νά'χει!
Link to comment
Share on other sites

PAREKSIGISI! den eipa pos de petoun kolous ta mprosthokinita...

me 106 apo to 1992 eimoun kai ta teleftea 4 xronia eimai me to 200sx...

apla... to pos fevgei o kolos se ena pisokinito de sigkrinete me to mprosthiokinito... opos kai na exei... alios einai na fevgeis se texnikes frenou, timoniou, xeirofrenou... kai alios einai na tsimpas ligo parapano to gazi kai na pairneis tin strofi me anapodo kai na grafei kato to piso lastixo mavrila...

oso na 'nai... to anapodo kai o kolos einai iperoxi (stin apolafsi) sto pisokinito...

fisika thelei kai xeria...

Link to comment
Share on other sites

Μπα μωρέ, η 116i και 120i δεν νομίζω οτι θα θέλουν ιδιαίτερες οδηγικές ικανότητες αν κρίνω απ'το πως πάει η δικιά μου, πιστέυω απ'τα 170 άλογα και πάνω θα θέλει προσοχεί, πάντως τα μπροστοκούνητα σίγουρα δεν μπορούν να φύγουν απο φανάρη με παντικίκια :D
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...