Jump to content

Melkor

Banned
  • Δημοσιεύσεις

    80
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Melkor's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Tha apanthsei kaneis gia to onoma ths AR?
  2. Μπα ολη τη μερα αραγμενη την εχει.Θα φοβαται κι αυτος τις γρατζουνιες απο τις τσαγιουμπες που χει να φαει
  3. Kana neo.Opou na nai tha skasoun myth stous kentrikous dealers ta prwta kommatia gia test drive.Ante kai exei parei o geitonas mia GT kai me prokalei pou thn kozarw kathe mera
  4. Gmt enw xerw oti einai lalakies den ta anoigw bradyatika na petagomai san to loulh.Ama tha xw parea...Pantws ola auta xrhsimopoioun fthines texnikes gia energopoioun ta anthrwpina reflex
  5. Proswpika pisteuw pws oi ellhnides oson pernan ta xronia tha beltiwniontai.Apo th mia to biotiko epipedo pou auxanetai,apo thn allh h idia h engrhgorsh twn gynaikwn.Px deite poses kopeles apo to gynmasio akoma pane gymnasthrio,prosexoun to baros tous agorazoun kallyntika ktl.De symfwnw me ola auta alla sigoura to theama pou blepw kathe mera beltiwnetai.Se liga xronia isws piasoume kai boreia Italia
  6. Oxi re paidia.Ta 25 xil einai gia Germania.2litros turbo FSI einai autos.
  7. FERRARI AUREA http://www.conceptcar.ee/ferrari/aurea/photo01.html http://www.conceptcar.ee/ferrari/aurea/photo02.html http://www.conceptcar.ee/ferrari/aurea/photo03.html http://www.conceptcar.ee/ferrari/aurea/photo08.html http://www.conceptcar.ee/ferrari/aurea/photo14.html http://www.conceptcar.ee/ferrari/aurea/photo05.html more pics Specs Ferrari Aurea Motor: Modifizerter V8 Motor des 360 Modena Leistung: ca. 500 PS Gewicht: 1.250 Kg Beschleunigung (0-100 km/h): 3,9 Sekunden Höchstgeschwindigkeit: 325 km/h
  8. Mpa mhn kollas sta Altea kai Toledo.Bebaia kai to Tango thymizei to Wind ths Renault alla phges ths VW lene pws ta nea Leon kai Ibiza tha italofernoun dia xeiros De Sylva. Apo mourh pantws h 158....
  9. 6 Τελικα οι εκδοσεις της σειρας 1 3θυρη χατς 5θυρη χατς Κουπε Καμπριο 2εκδοσεις Μ1 Touring "Μέχρι πριν δύο… τεύχη, τα πλάνα της BMW είχαν γίνει λίγο-πολύ κατανοητά: Οι Βαυαροί προτίθεντο να συμπεριλάβουν στην καινοτόμο σειρά 1 τις εκδοχές αυτές που έχουν να κάνουν με πιο "κλασικά" γούστα (3θυρο, 5θυρο, στέισον, σεντάν - τα στέισον και σεντάν βρίσκονταν ακόμη υπό συζήτηση), ενώ θα λάνσαραν ως σειρά 2 πιο "προχωρημένα" και δυναμικά σχήματα, όπως το κάμπριο και το κουπέ μικρομεσαίο ή κάπως αργότερα ενδεχομένως και κάποια Ζ2 κ.λπ. Εννοείται, πως και η ισχυρότερη, "Μ", έκδοση θα προσετίθετο κι αυτή στη "δυάρα"… Αργήσαμε ομολογουμένως να κατανοήσουμε πλήρως την τακτική αυτή, αλλά λόγω υψηλού… I.Q. βγάλαμε τελικά κάποια άκρη και θέλοντας και μη συμβιβαστήκαμε με τη νέα αυτή στρατηγική και τις προεκτάσεις της, αφού ανάλογα σχέδια είχε η εταιρεία και για την επόμενη γενιά της σειράς 3, που εν μέρει θα γινόταν "τεσσάρα". Όπως όμως συμβαίνει αρκετά συχνά τα δεδομένα ανατράπηκαν και το τελευταίο ανακοινωθέν από Μόναχο αναφέρει πως τα σχέδια αυτά ματαιώθηκαν! Σήμερα λοιπόν, τα καινούρια -παλιά- δεδομένα έχουν ως εξής: Σειρές 2 και 4 δεν θα υπάρξουν και ολόκληρη η γκάμα του μικρομεσαίου (που μας ενδιαφέρει στην προκειμένη περίπτωση) θα ενσωματωθεί στη σειρά 1, που ούτε λίγο ούτε πολύ θα απαρτίζεται τελικά από 6 διαφορετικές εκδοχές, χωρίς να υπολογίζεται η Μ1, ενδεχομένως κάποια Ζ1 ή ακόμη και κάποια εξ ολοκλήρου νέα πρόταση - π.χ. κάποιο πολυμορφικό, crossover κ.ά.. Κατά πάσαν πιθανότητα, η (επανα)διαφοροποίηση αυτή της ευρύτερης πολιτικής έχει να κάνει και με λόγους αναγνωρισιμότητας των μοντέλων της εταιρείας, αλλά σίγουρα και με θέματα κύρους, αφού με "δυάρες" και "τεσσάρες" υπήρχε πράγματι ορατός κίνδυνος μερικής υποβάθμισης του πρεστίζ των σειρών 1 και 3 αντίστοιχα. Μέχρι λοιπόν να επαναδιαπραγματευτεί η BMW -και- πάλι τις αποφάσεις της, ας δούμε τι μέλλει γενέσθαι βάσει των τωρινών δεδομένων στην κατηγορία, όπου η BMW ευελπιστεί να πρωταγωνιστήσει, αν όχι σήμερα, σε 2-3 χρόνια, όταν και θα έχει ολοκληρωθεί ο κύκλος λανσαρισμάτων όλων των εκδοχών. Αναφερόμαστε, φυσικά, στα μικρομεσαία και το πρώτο δείγμα γραφής, η πεντάθυρη σειρά 1, απέδειξε ότι η εταιρεία φιλοδοξεί όντως να κάνει τη διαφορά! Ίσως όχι σε θέματα χώρων, αλλά σίγουρα ως concept (πισωκίνητο γαρ) και σχεδιαστικά. Το όχημα ακολουθεί τη στιλιστική πεπατημένη όλων των πιο πρόσφατων δημιουργιών της φίρμας και το σχήμα αυτό σε πιο κόμπακτ διαστάσεις φαντάζει ομολογουμένως εξαιρετικά πρωτοποριακό και ξεχωριστό. Στο ίδιο λοιπόν σχεδιαστικό μοτίβο θα κινηθεί και η υπόλοιπη μικρομεσαία "οικογένεια", αντί όμως να ξεκινήσουμε από την εκδοχή που έπεται χρονικά της πεντάθυρης (επίσημη παρουσίαση το φθινόπωρο), ας δούμε πρώτα την απαστράπτουσα, τόσο εμφανισιακά, όσο και τεχνολογικά, Μ1. Τελικά, κάτω από το καπό της "1" χωράνε και 6κύλινδρα σύνολα ή τουλάχιστον θα χωρέσουν μέχρι τα τέλη του 2007, που αναμένεται η κορυφαία… "πρωτάρα"! Η εν λόγω έκδοση δεν θα φέρει 4κύλινδρο κινητήρα (μέχρι στιγμής 1,6 και 2,0 λίτρα για 5d, 3d κ.λπ.), αλλά στα 3 λίτρα και με δύο κυλίνδρους επιπλέον η ισχύς θα φτάσει τα 300 PS, τιμή που μάλλον τα λέει όλα αναφορικά με το όλο στήσιμο, τις επιδόσεις και το χαρακτήρα του μοντέλου. Θα πρέπει, επίσης, να θεωρείται σχεδόν σίγουρο, ότι όπως η Μ3 κυκλοφορεί ως κουπέ και κάμπριο, έτσι και η Μ1 θα διατίθεται με δύο τύπους αμαξώματος. Φαβορί να ντεμπουτάρει εξαιτίας… αμερικάνικων "πιέσεων" είναι εκδοχή κουπέ με "σκαλοπατάκι", όμως, στο πίσω μέρος ανάμεσα σε τελείωμα οροφής και φώτα, ενώ αναμένουμε και "κανονική" Μ1 στο πιο κλασικό κουπέ σχήμα. Τις λοιπές, πάντως, δραστηριότητες της M GmbH τις αναλύσαμε και σε παλαιότερη επικαιρότητα, ενώ μπορείτε εν συντομία να τις διαβάσετε και στο σχετικό πίνακα, ας προχωρήσουμε λοιπόν στις λοιπές καινοτομίες, παραμένοντας ωστόσο στην… πρώην σειρά 2 της BMW. Αρχές του 2006 θα υποδεχτούμε στις ευρωπαϊκές αγορές την… αυθεντική κουπέ εκδοχή, η οποία χάρη στα σκαλίσματα και τις ανάγλυφες επιφάνειες του αμαξώματος δίνει μία ακόμη πιο ογκώδη εντύπωση. Η στιλιστική πάντως άποψη της εταιρείας θα κορυφωθεί κάπως αργότερα, προς τα τέλη του έτους/αρχές 2007, όταν και θα λανσαριστεί το κάμπριο, που παραπέμπει άμεσα στο πρωτότυπο CS1, όχημα που έδωσε παλαιότερα μία πρώτη ιδέα για τις σχεδιαστικές κατευθύνσεις της φίρμας. Το "ανοιχτό" μοντέλο διατηρεί κιόλας την υφασμάτινη οροφή, η οποία βέβαια θα αναδιπλώνεται μέσω ηλεκτροϋδραυλικού μηχανισμού. Ας πιάσουμε όμως λίγο και τους… μονούς αριθμούς, κοινώς, ας επιστρέψουμε στην αμιγώς σειρά 1, έτσι τουλάχιστον όπως ίσχυε μέχρι πριν λίγο καιρό. Αναφερόμαστε στην τρίθυρη "πρωτάρα", τη σεντάν και τη στέισον. Το χάτσμπακ μικρομεσαίο θα το υποδεχτούμε κατά τα μέσα του 2005 και σε προφίλ το αυτοκίνητο θυμίζει όντως κάτι από… Χ3 - σε πιο χαμηλό φυσικά! Αν μάλιστα, έχει κι από ιδιοσυγκρασία κάποια σχέση με το "SAV", τότε η επιτυχία του θεωρείται εξασφαλισμένη! Προς το παρόν, όμως, ας αρκεστούμε στις άκρως δυναμικές γραμμές… Το σεντάν αποτελεί ουσιαστικά ακόμη μία… παραγγελία made in USA, αφού οι ιθύνοντες της BMW στην Αμερική θεωρούν ότι μία τέτοια εκδοχή θα πουλούσε… χαλαρά 50.000 κομμάτια ετησίως, άρα θα ήταν ίσως υπερβολικό να επέμενε η εταιρεία στις παλαιότερες επιφυλάξεις της για την τύχη του εν λόγω μοντέλου. Εδώ οι Βαυαροί θα κάνουν σαφώς μία απόπειρα παντρέματος του φουτουριστικού στιλ με χαρακτηριστικά πιο οικογενειακών οχημάτων, υποθετικά όμως, η πρακτικότητα και η άνεση χώρων θα φθάσουν στην κορύφωσή τους λίγο αργότερα, όταν δηλαδή θα αποκαλυφθεί το στέισον. Ασχέτως δηλαδή περαιτέρω crossover ή απλώς πολυμορφικών εκδόσεων, η εταιρεία θα λανσάρει και "μικρό" Touring, στο εσωτερικό του οποίου θα δούμε στοιχεία και λειτουργικά συστήματα που μέχρι στιγμής δεν ανήκαν στο ρεπερτόριο των Γερμανών. Αρκεί να μην αλλάξουν για ακόμη μία φορά γνώμη " Πηγη ams.gr
  10. To kako einai pws exoume gemisei me ntibes kai loulika agorakia.H isorropia safws exei allaxei.Omws h gynaika mexri pote tha to paizei prwth mourh kai af ypshlou?Mexri ta 30?35?Meta to biologiko roloi tha arxisei na baraei kai den exei snooze.Psaxnoun apokatastash,paidia kai kathontai ston prwto lalaka me merceda.Enw oi antres?Ta 30-35 einai h kalyterh hlikia.Exei erthei h epagelmatikh apokatastash,ligo poly yparxei xrhma stis tsepes,autopepoithesh exei fygei kai h abebaiothta ths metefhveias.Tote poios tha nai o magkas?
  11. Ti ypothesh exoun ta flashakia?
  12. Pantws moiraia opoios agorazei fthhna ana 5etia amaxia exei megalyterh xasoura apo to na parei ena pou tha tou bgalei estw kai 10etia.oso gia to xilioeipwmeno "H 1 einai axhmh" eipame bgainei kai coupe(oxi apla 3thyrh) ekdosh.Idwmen Και η williams-bmw παλευει με τις sauber και jaguar για να μπει στη βαθμολογουμενη οκταδα-give us a break-ολα ειναι σημεια των καιρων lol Kai h alfa romeo bgazei 4kinhta
  13. E Alzheimer!Ti prin enan xrono mazuthkame?Kai to Unwired? Ante xronia mas polla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  14. Ela re san paidakia kanete.Eipame einai ta shmeia twn kairwn: H ferrarri agorazetai apo th FIAT H seat ftiaxnei dhmofilh(!) sport autokinhta H Bugatti den mporei na poulhsei th Veyron ths H dacia bgazei neo amaksi (Logan) H Renault rixnbei gyrous sth Jagura(sthn F1) ...... na synexisw? H seira 1 einia aplws logikh
  15. Stis GTA ekdoseis profanws.E logiko einai.Proswpika den exw provlhma alla h 4kinhsh tha to elyne to thema se kapoio bathmo.Tespa gousta einai auta.
×
×
  • Create New...