Tasos19s Δημ. January 29, 2021 Κοινοποίηση Δημ. January 29, 2021 δεν εχω κανει κατι οπως ανοιξα το κιν εβαλα αυτα που ηθελα απλα εβγαλα με προγραμμα 3-4 εφαρμογες της gogle youtube goofle one google lens movies το θεμα ειναι οτι οταν εχω ανοιχτο το messenger και στελνω στελνει ειδοποιησεις κανονικα οταν μεινει το κιν κανα 20 λεπτο χωρις να το πειραξω και μου στειλουν δεν ερχετε ττπτ παρα μονο αν το παρω στα χερια μου το ξεκλειδωσω κτλ ----- προσθήκη μηνύματος 81 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- το εχω κανει 3 φορες factory reset Τι εννοείς έβγαλες με πρόγραμμα; Έχεις κλείσει γνωστοποιήσεις; Μήπως έχεις ενεργή επιλογή του Μην Ενοχλείτε; Κάτι κάνεις λάθος και νομίζεις ότι είναι φυσιολογικό που το πειράζεις Παράθεση Nokia 8800 Scirocco Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tr3LaRaS Δημ. January 29, 2021 Κοινοποίηση Δημ. January 29, 2021 Τι εννοείς έβγαλες με πρόγραμμα; Έχεις κλείσει γνωστοποιήσεις; Μήπως έχεις ενεργή επιλογή του Μην Ενοχλείτε; Κάτι κάνεις λάθος και νομίζεις ότι είναι φυσιολογικό που το πειράζειςτις απεγκατεστησα τις εφαρμογες και οχι δεν εχω κλεισει γνωστοποιησεις δεν εχω ενεργη το μην ενοχλειτε χθες εκανα φορματ δουλευε κανονικα μολις εβαλα διπολυτηπη εφαρμογη του messenger Παλι τα ιδια την εβγαλα αλλα δε αλλαξε κατι Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlosdr Δημ. January 29, 2021 Κοινοποίηση Δημ. January 29, 2021 τις απεγκατεστησα τις εφαρμογες και οχι δεν εχω κλεισει γνωστοποιησεις δεν εχω ενεργη το μην ενοχλειτε χθες εκανα φορματ δουλευε κανονικα μολις εβαλα διπολυτηπη εφαρμογη του messenger Παλι τα ιδια την εβγαλα αλλα δε αλλαξε κατι Έλεος ρε φίλε Τι πάει να πει διπολυτυπη εφαρμογή ; Θα ξεχάσουμε τα ελληνικά εδώ μέσα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tr3LaRaS Δημ. January 29, 2021 Κοινοποίηση Δημ. January 29, 2021 Έλεος ρε φίλε Τι πάει να πει διπολυτυπη εφαρμογή ; Θα ξεχάσουμε τα ελληνικά εδώ μέσα2 messenger Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo06 Δημ. January 29, 2021 Κοινοποίηση Δημ. January 29, 2021 2 messenger Είσαι σίγουρος ότι έχεις iOS συσκευή? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tasos19s Δημ. January 29, 2021 Κοινοποίηση Δημ. January 29, 2021 2 messenger Μας έχεις μπερδέψει λίγο Το πρόβλημα σου τώρα είναι μόνο messenger; Με όλες τις εφαρμογές έχεις το ίδιο πρόβλημα; Παράθεση Nokia 8800 Scirocco Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chrismilo91 Δημ. February 18, 2021 Κοινοποίηση Δημ. February 18, 2021 Καλησπέρα παιδιά μετά από αλλαγή οθόνης σε iPhone 6 plus δεν μπαίνει σε recovery mode ούτε σε dfu μίλησα με την apple και μου λένε ότι μάλλον έχω θέμα με το home button πιστεύετε πως είναι αυτό ή κάτι άλλο ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tasos19s Δημ. February 18, 2021 Κοινοποίηση Δημ. February 18, 2021 Καλησπέρα παιδιά μετά από αλλαγή οθόνης σε iPhone 6 plus δεν μπαίνει σε recovery mode ούτε σε dfu μίλησα με την apple και μου λένε ότι μάλλον έχω θέμα με το home button πιστεύετε πως είναι αυτό ή κάτι άλλο ; Δουλεύει το κουμπί στην καθημερινή χρήση; Παράθεση Nokia 8800 Scirocco Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chrismilo91 Δημ. February 18, 2021 Κοινοποίηση Δημ. February 18, 2021 Δουλεύει το κουμπί στην καθημερινή χρήση; Δουλεύει ναι απλά το τηλ έχει κλειδώσει καθώς ξέχασα τον κωδικό και για αυτό θέλω να μπω σε recovery ή dfu Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tasos19s Δημ. February 18, 2021 Κοινοποίηση Δημ. February 18, 2021 Δουλεύει ναι απλά το τηλ έχει κλειδώσει καθώς ξέχασα τον κωδικό και για αυτό θέλω να μπω σε recovery ή dfu Μήπως δεν κάνεις σωστά την διαδικασία; Πρώτα συμφέρει την συσκευή με το καλώδιο στον υπολογιστή Μετά κάνεις την συσκευή απενεργοποίηση Μετά ξεκινάς την διαδικασία με τα πλήκτρα Παράθεση Nokia 8800 Scirocco Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chrismilo91 Δημ. February 18, 2021 Κοινοποίηση Δημ. February 18, 2021 Μήπως δεν κάνεις σωστά την διαδικασία; Πρώτα συμφέρει την συσκευή με το καλώδιο στον υπολογιστή Μετά κάνεις την συσκευή απενεργοποίηση Μετά ξεκινάς την διαδικασία με τα πλήκτρα Το έχω δοκιμάσει αυτό απλά ανοίγει η συσκευή δείχνει το apple logo και απλά ανοίγει ότι έχω δοκιμάσει δεν δούλεψε φαίνεται σαν να μην δίνει κάποια εντολή το home button ενώ όμως δουλεύει κανονικά σαν κουμπί Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tulu Δημ. February 20, 2021 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2021 Δουλεύει ναι απλά το τηλ έχει κλειδώσει καθώς ξέχασα τον κωδικό και για αυτό θέλω να μπω σε recovery ή dfu Φίλε αν έχει κλειδώσει βάλε το mail σου να το ξεκλειδώσεις Αν δεν το έχεις μην προσπαθείς τσάμπα δεν ξεκλειδώνει ούτε με recovery ούτε αν το βάλεις σε dfu Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chrismilo91 Δημ. February 20, 2021 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2021 Φίλε αν έχει κλειδώσει βάλε το mail σου να το ξεκλειδώσεις Αν δεν το έχεις μην προσπαθείς τσάμπα δεν ξεκλειδώνει ούτε με recovery ούτε αν το βάλεις σε dfu Δεν ανοίγει καν το τηλέφωνο γράφει το iPhone απενεργοποιήθηκε σύνδεση σε iTunes πως να βάλω email Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tulu Δημ. February 24, 2021 Κοινοποίηση Δημ. February 24, 2021 https://support.apple.com/el-gr/HT204306 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chrismilo91 Δημ. February 24, 2021 Κοινοποίηση Δημ. February 24, 2021 https://support.apple.com/el-gr/HT204306 Είχε πρόβλημα το κουμπί τελικά το αντικατέστησα και μπήκε με τον κλασσικό τρόπο το σύνδεση δηλαδή στο pc είχα πατημένο το home button και μπήκε recovery φόρτωσα ξανά το λογισμικό με το itunes και το κινητό δουλεύει τέλεια Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tasos19s Δημ. February 24, 2021 Κοινοποίηση Δημ. February 24, 2021 Είχε πρόβλημα το κουμπί τελικά το αντικατέστησα και μπήκε με τον κλασσικό τρόπο το σύνδεση δηλαδή στο pc είχα πατημένο το home button και μπήκε recovery φόρτωσα ξανά το λογισμικό με το itunes και το κινητό δουλεύει τέλεια Πως τότε δούλευε αλλά δεν δούλευε; Παράθεση Nokia 8800 Scirocco Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chrismilo91 Δημ. February 24, 2021 Κοινοποίηση Δημ. February 24, 2021 Πως τότε δούλευε αλλά δεν δούλευε; Δεν έχω ιδέα το κουμπί δούλευε κανονικά απλά δεν έμπαινε σε recovery όταν το πατούσα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tasos19s Δημ. February 24, 2021 Κοινοποίηση Δημ. February 24, 2021 Δεν έχω ιδέα το κουμπί δούλευε κανονικά απλά δεν έμπαινε σε recovery όταν το πατούσα Παράξενο μου φαίνεται γιατί ή δουλεύει ή δεν δουλεύει Παράθεση Nokia 8800 Scirocco Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Brainstorm389 Δημ. January 27, 2022 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2022 Καλησπέρα σε όλους. Συγγνώμη αν ξεθάβω αρχαίο thread, αλλά πιστεύω πως εδώ ταιριάζει το θέμα μου. Αγόρασα μετά από αρκετό καιρό που πέρασα με δύο iphone 8 και ένα iphone SE 2020 ( πιστεύω το συγκεκριμένο form factor είναι το καλύτερο δυνατό για τις προτιμήσεις μου και τα είχα ξεζουμίσει και τα τρία ), το iphone 13 256 GB από την iSystem με τιμολόγιο. Όλα καλά, ευγενικοί οι άνθρωποι, κανένα θέμα. 11 μέρες μετά, το apple logo αναβόσβηνε από το πουθενά, το κινητό πραγματικά ήταν πάρα πολύ ζεστό, και δεν αποκρινόταν σε τίποτα. Μετά από αρκετή ώρα το έβαλα στο stand του αμαξιού, άναψα το air condition στο κρύο και είδα πως έστρωσε και άναψε, χωρίς όμως να αποκρίνεται σε οτιδήποτε και αν έκανα στην οθόνη. Είχα προσπαθήσει, πριν κολλήσει εντελώς, να του κάνω force reset κλπ όπως έδειχνε από το αντίστοιχο link της Apple, συνδέοντας το με το PC, αλλά δεν οδηγούσε πουθενά, ξανα τα ίδια. Με τα πολλά, και μετά την όλη κακοκαιρία με τα χιόνια, πήγα σήμερα και άφησα το κινητό να το δουν, και εκ πρώτης όψεως μου ανέφεραν ότι πάει είτε για αλλαγή μπαταρίας είτε μητρικής. Εγώ ρώτησα ευγενικά αν γίνεται να γίνει αντικατάσταση του κινητού καθώς είναι καινούριο και πραγματικά δεν έχουν κλείσει ακόμα δυο εβδομάδες που το έχω, χωρίς πτώσεις φυσικά και σημάδια, και με ενημέρωσαν πως αυτό γίνεται σπάνια πλέον από όταν ξεκίνησε η διάιθεση των iPhone 12. Δεν επέμεινα και πολύ καθώς δεν μου αρέσει να φωνάζω/διαπληκτίζομαι με τους εργαζόμενους και επειδή φυσικά δεν γνωρίζω επακριβώς τι συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις - δεν μου έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο με κινητό της Apple οπότε δεν επέμεινα. Το θέμα είναι το εξής : Τι ισχύει πραγματικά; Το κινητό αν είναι νεκρή η μητρική/μπαταρία του, είναι επισκευάσιμο; Η μαμά εταιρία τι οδηγία δίνει σε αυτές τις περιπτώσεις; Εγώ φυσικά προτιμώ νέα συσκευή καθώς πιστεύω ότι είναι άκυρο μία συσκευή τόσο καινούρια να ανοιχτεί και να επισκευαστούν τα πάντα μέσα, καθώς πραγματικά μετά εγώ δε θα έχω ποτέ ήσυχο το μυαλό μου ότι θα λειτουργεί σωστά και το πρώτο πράγμα που θα κάνω κατά πάσα πιθανότητα είναι να την βάλω για πώληση. Υπάρχει κάποιος που γνωρίζει πως μπορώ/πρέπει να κινηθώ και τι δικαιούμαι ως πελάτης; Μπορεί η αλλαγή συσκευής π.χ. να μην είναι όντως κάτι που μπορώ να απαιτήσω και δεν θέλω να δημιουργήσω θέμα, απλά είναι κάτι που ακόμα δυστυχώς δεν γνωρίζω και θέλω πριν κάνω νύξη στο κατάστημα να μάθω ακριβώς τι μπορώ να διεκδικήσω. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Fulgore1 Δημ. January 27, 2022 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2022 42 minutes ago, Brainstorm389 said: Εγώ ρώτησα ευγενικά αν γίνεται να γίνει αντικατάσταση του κινητού καθώς είναι καινούριο και πραγματικά δεν έχουν κλείσει ακόμα δυο εβδομάδες που το έχω https://i-system.gr/el/politiki-epistrofon Εάν το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό (DOA), τότε η διαδικασία αντικατάστασης του γίνεται με βάση την διαδικασία που ορίζει ο εκάστοτε κατασκευαστής (ή ο αντιπρόσωπός του στην Ελλάδα) και οι όροι της εγγύησής του. Σε κάθε περίπτωση η αντικατάσταση του προϊόντος γίνεται μόνον εφόσον συνοδεύεται από την πλήρη και άθικτη συσκευασία του και τα περιεχόμενά της και αντίγραφο όλων των παραστατικών που το συνόδευσαν (Απόδειξη, Τιμολόγιο, Δελτίο Αποστολής κ.λπ.) και εφόσον δεν έχουν παρέλθει 14 ημερολογιακές μέρες από την ημερομηνία τιμολόγησης του. Τέλος, δεν θα γίνονται δεκτές αντικαταστάσεις προϊόντων που υπέστησαν φθορές κατά την μεταφορά εφόσον δεν γνωστοποιούνται την ίδια ή το πολύ την επόμενη μέρα από την παράδοσή τους. Εφόσον εντός του εν λόγω διαστήματος το προϊόν παραληφθεί από εμάς και αφού κατόπιν ελέγχου διαπιστωθεί η καλή του κατάσταση κατά τα ανωτέρω, έχετε το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων για το σύνολο της παραγγελίας σας, με τον ίδιο τρόπο που αυτή είχε εξοφληθεί. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Administrators athanaso77 Δημ. January 27, 2022 Administrators Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2022 1 ώρα πριν, Brainstorm389 said: Καλησπέρα σε όλους. Συγγνώμη αν ξεθάβω αρχαίο thread, αλλά πιστεύω πως εδώ ταιριάζει το θέμα μου. Αγόρασα μετά από αρκετό καιρό που πέρασα με δύο iphone 8 και ένα iphone SE 2020 ( πιστεύω το συγκεκριμένο form factor είναι το καλύτερο δυνατό για τις προτιμήσεις μου και τα είχα ξεζουμίσει και τα τρία ), το iphone 13 256 GB από την iSystem με τιμολόγιο. Όλα καλά, ευγενικοί οι άνθρωποι, κανένα θέμα. 11 μέρες μετά, το apple logo αναβόσβηνε από το πουθενά, το κινητό πραγματικά ήταν πάρα πολύ ζεστό, και δεν αποκρινόταν σε τίποτα. Μετά από αρκετή ώρα το έβαλα στο stand του αμαξιού, άναψα το air condition στο κρύο και είδα πως έστρωσε και άναψε, χωρίς όμως να αποκρίνεται σε οτιδήποτε και αν έκανα στην οθόνη. Είχα προσπαθήσει, πριν κολλήσει εντελώς, να του κάνω force reset κλπ όπως έδειχνε από το αντίστοιχο link της Apple, συνδέοντας το με το PC, αλλά δεν οδηγούσε πουθενά, ξανα τα ίδια. Με τα πολλά, και μετά την όλη κακοκαιρία με τα χιόνια, πήγα σήμερα και άφησα το κινητό να το δουν, και εκ πρώτης όψεως μου ανέφεραν ότι πάει είτε για αλλαγή μπαταρίας είτε μητρικής. Εγώ ρώτησα ευγενικά αν γίνεται να γίνει αντικατάσταση του κινητού καθώς είναι καινούριο και πραγματικά δεν έχουν κλείσει ακόμα δυο εβδομάδες που το έχω, χωρίς πτώσεις φυσικά και σημάδια, και με ενημέρωσαν πως αυτό γίνεται σπάνια πλέον από όταν ξεκίνησε η διάιθεση των iPhone 12. Δεν επέμεινα και πολύ καθώς δεν μου αρέσει να φωνάζω/διαπληκτίζομαι με τους εργαζόμενους και επειδή φυσικά δεν γνωρίζω επακριβώς τι συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις - δεν μου έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο με κινητό της Apple οπότε δεν επέμεινα. Το θέμα είναι το εξής : Τι ισχύει πραγματικά; Το κινητό αν είναι νεκρή η μητρική/μπαταρία του, είναι επισκευάσιμο; Η μαμά εταιρία τι οδηγία δίνει σε αυτές τις περιπτώσεις; Εγώ φυσικά προτιμώ νέα συσκευή καθώς πιστεύω ότι είναι άκυρο μία συσκευή τόσο καινούρια να ανοιχτεί και να επισκευαστούν τα πάντα μέσα, καθώς πραγματικά μετά εγώ δε θα έχω ποτέ ήσυχο το μυαλό μου ότι θα λειτουργεί σωστά και το πρώτο πράγμα που θα κάνω κατά πάσα πιθανότητα είναι να την βάλω για πώληση. Υπάρχει κάποιος που γνωρίζει πως μπορώ/πρέπει να κινηθώ και τι δικαιούμαι ως πελάτης; Μπορεί η αλλαγή συσκευής π.χ. να μην είναι όντως κάτι που μπορώ να απαιτήσω και δεν θέλω να δημιουργήσω θέμα, απλά είναι κάτι που ακόμα δυστυχώς δεν γνωρίζω και θέλω πριν κάνω νύξη στο κατάστημα να μάθω ακριβώς τι μπορώ να διεκδικήσω. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας! Εν ολίγοις και με δεδομένη την πολιτική επιστροφών που ανέβασε ο Fulgore1 ακριβώς από πάνω, μπορείς αν είσαι εντός των 14 ημερών να διεκδικήσεις το δικαίωμά σου για DOA. Επέμενε περισσότερο σε αυτό με όμορφο τρόπο χωρίς διάθεση για να τσακωθείς, πιστεύω ότι δε θα έχεις πρόβλημα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tasos19s Δημ. January 27, 2022 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2022 Και εάν δεν πάρει νέα συσκευή θα πάρει refurbished κάτι που δεν το λες και πρόβλημα Νέα συσκευή είναι και αυτό Παράθεση Nokia 8800 Scirocco Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Administrators athanaso77 Δημ. January 27, 2022 Administrators Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2022 Just now, Tasos19s said: Και εάν δεν πάρει νέα συσκευή θα πάρει refurbished κάτι που δεν το λες και πρόβλημα Νέα συσκευή είναι και αυτό Εντάξει, όταν δεν έχει κλείσει δύο εβδομάδες με μία καινούργια συσκευή, γιατί να βολευτεί με μία refurbished; Καλύτερα να διεκδικήσει είτε επιστροφή χρημάτων, είτε νέα συσκευή στα πλαίσια του DOA. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tasos19s Δημ. January 27, 2022 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2022 39 minutes ago, athanaso77 said: Εντάξει, όταν δεν έχει κλείσει δύο εβδομάδες με μία καινούργια συσκευή, γιατί να βολευτεί με μία refurbished; Καλύτερα να διεκδικήσει είτε επιστροφή χρημάτων, είτε νέα συσκευή στα πλαίσια του DOA. Σαφώς αν προλάβει να διεκδικήσει Απλα και refurbished να πάρει κάποιος δεν θεωρώ ότι χάθηκε και ο κόσμος Προτιμότερο να το άνοιγε ένας εδώ στην Ελλάδα να άλλαζε μητρική και να το έπαιρνε πίσω; Τουλάχιστον εκεί που γίνεται η επισκευή στα refurbished γίνεται σοβαρή δουλειά και περνάνε οκά τα απαραίτητα τεστ αφού τελειώσει η επισκευή Παράθεση Nokia 8800 Scirocco Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Brainstorm389 Δημ. January 27, 2022 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2022 Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις άμεσες απαντήσεις. Το ζήτημα είναι πως η αγορά έγινε στις 11 Ιανουαρίου, η βλάβη έγινε στις 22 όπου και πήγα στο service ( Σάββατο ), αλλά μου είπαν να πάω τη Δευτέρα καθώς το service ήταν κλειστό το Σάββατο - εκεί έγινε και μία πρώτη ενημέρωση για μητρική/μπαταρία. Δευτέρα δεν πήγα γιατί έγινε ένας κακός χαμός με το χιόνι και πήγα τελικώς σήμερα, που πιάνεται παραπάνω από 14 ημέρες λογικά, αλλά με τις αναγκαστικές αργίες κλπ που μεσολάβησαν πιστεύω είμαι μέσα στο όριο για DOA. Θα τους τηλεφωνήσω το πρωί αύριο πριν φύγω για τη δουλειά να τους ενημερώσω πως δεν θέλω να πάρω επισκευασμένη ή refurbished συσκευή, ειδικά όταν η ζημιά είναι τόσο κοντά στην αγορά της. Σε διαφορετική περίπτωση, που π.χ. αρνηθούν, αποποιηθούν ή δεν συμφωνήσουν έστω για τους τύπους να συζητήσουν το ενδεχόμενο αντικατάστασης, τι οδό να ακολουθήσω; Τι προτείνετε; Οι συνήγοροι καταναλωτή και λοιπές υπηρεσίες ασχολούνται με αυτά ή να μην μπω καν στον κόπο; Παλιότερα θυμάμαι έκαναν δουλειά σε αρκετές περιπτώσεις που είχα μάθει από δικά μου άτομα αλλά και μέσω forums, αλλά πάνε αρκετά χρόνια από τότε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.