Jump to content

Brainstorm389

Members
  • Δημοσιεύσεις

    41
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

1 Follower

About Brainstorm389

  • Ημ. Γέννησης 14/01/1980

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

Brainstorm389's Achievements

  1. Δεν σκοπεύω να φύγω από το κατάστημα με μεταχειρισμένο κινητό στην τιμή νέου.
  2. Μάλιστα. Τόσα λεφτά για μεταχειρισμένη/επισκευασμένη συσκευή 🤣 Οταν έχω νεότερα θα σας ενημερώσω, σας ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο σας!
  3. Μόλις με ενημέρωσαν από isystem. Το αναλαμβάνει η ίδια η Apple και θα πρέπει να περιμένω 5-7 εργάσιμες από όσο μου είπε η υπάλληλος στο τηλέφωνο. Καλό ή κακό αυτό; Έχει κάποιος εμπειρία; Όπως και να έχει, αναμένω.
  4. Στο κατάστημα αγοράς πήγα, αυτό είναι και το λογικό. Φυσικά δεν πιστεύω, αλλά και πραγματικά δεν ευθύνονται αυτοί για το ότι η συσκευή είναι ελαττωματική. Δεν ξέρω την εσωτερική διαδικασία μεταξύ καταστημάτων και μαμάς εταιρίας, αλλά σχεδόν παντού, σε DOA, η μαμά εταιρία στο τέλος του χρόνου πιστώνει το ποσό στο κατάστημα με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Δεν μπορεί η isystem ή οποιοσδήποτε άλλος dealer, να ευθύνεται για κάτι που είναι ελαττωματικό με το που βγει από το κουτί. Υπάρχει καλή διάθεση, τουλάχιστον εκ πρώτης όψης, από την συνομιλία με το service, καθώς αγόρασα από εκεί τη συσκευή όπως και η υπάλληλος μου ανέφερε, να με εξυπηρετήσουν και να βρεθεί μία λύση.
  5. Το Σάββατο που πήγα είχαν περάσει 11 μέρες από την αγορά, όχι πάνω από 14. Ήταν κλειστό το service και έπρεπε να πάω τη Δευτέρα όπως με ενημέρωσε ο υπάλληλος, όπου έκλεισαν όλα πρόωρα. Χτες που ξαναπήγα, πρακτικά θεωρώ ότι είμαι μέσα στο 14ήμερο καθώς μεσολάβησαν αναγκαστικές αργίες λόγω της κακοκαιρίας και δεν ήταν ανοιχτό το κατάστημα. Το πως λειτουργεί η κάθε εταιρία είναι "πιο κάτω" από αυτό που ισχύει σε όλη την Ευρώπη βάσει νόμου. Η υπάλληλος στο τηλέφωνο μου είπε ότι η Apple πρακτικά δεν έχει DOA αλλά αυτό δεν μπορεί να υπερισχύσει της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας που λέει ρητά πως 14 μέρες εντός της αγοράς υπάρχει δυνατότητα να χαρακτηριστεί κάτι DOA. Δεν είναι δυο μηνιάτικα, είναι ότι αυτή τη στιγμή έχω ένα iphone SE από σπασμένη/αλλαγμένη οθόνη που δεν λειτουργεί σωστά και έχουν σπάσει λίγο τα νεύρα μου και θέλω να τελειώνω.
  6. Μίλησα μόλις με isystem, τους ενημέρωσα πριν προβούν σε οποιαδήποτε ενέργεια επιδιόρθωσης να με ενημερώσουν, και κάναμε μία κουβέντα περί D.O.A. και αντικατάστασης αντί για refurbished/επισκευής. Η υπάλληλος ήταν τυπική, όπως και εγώ. Επέμεινα στο γεγονός πως το κινητό είναι πρόσφατα αγορασμένο και σε τέλεια κατάσταση, οπότε θα προτιμούσα είτε νέα συσκευή είτε επιστροφή χρημάτων - που έτσι κι αλλιώς θα πάνε στην αγορά της ίδιας συσκευής ούτως ή άλλως. Θα ενημερώσω μόλις έχω κάτι νεότερο.
  7. Στην ουσία, αν φτιάξουν και το δικό μου, ανακατασκευασμένο δεν θεωρείται; Ή τα ανακατασκευασμένα έρχονται από την μαμά εταιρία "έτοιμα"; Πήρα την document αλλά δεν απαντούσαν, φαντάζομαι λόγω της κακοκαιρίας.
  8. Το αμάξι είναι κάτι ΠΟΛΥ πιο σύνθετο από το κινητό όμως φίλε μου. Δεν εμπίπτει στο νόμο περί 2ετούς εγγύησης για τις συσκευές εντός Ε.Ε. , δεν έχει το λεγόμενο D.O.A. που έχουν συσκευές όπως τα κινητά κλπ. Δεν μπορεί να παραλληλιστεί η πολυπλοκότητα των συστημάτων και η νομοθεσία για τα αυτοκίνητα, με αυτή την κινητών. Στα αυτοκίνητα γίνονται δωρεάν recalls ακόμα και 30 χρόνια μετά το λανσάρισμα τους, ενώ τα κινητά τα αλλάζουν οι ίδιες οι εταιρίες μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο, κάθε χρόνο. Το παράδειγμα αυτό δεν έχει εφαρμογή σε αυτή την περίπτωση.
  9. Ελπίζω και εγώ να μη χρειαστεί. Είναι και οι υπάλληλοι πολλές φορές σε δύσκολη θέση γιατί οι καταστηματάρχες τους δίνουν συγκεκριμένη γραμμή, η οποία πολλές φορές έρχεται από την μαμά εταιρία, και πάει λέγοντας. Θα δω πως θα πάει αύριο και θα ενημερώσω, όπως και να έχει. Ευχαριστώ και πάλι.
  10. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις άμεσες απαντήσεις. Το ζήτημα είναι πως η αγορά έγινε στις 11 Ιανουαρίου, η βλάβη έγινε στις 22 όπου και πήγα στο service ( Σάββατο ), αλλά μου είπαν να πάω τη Δευτέρα καθώς το service ήταν κλειστό το Σάββατο - εκεί έγινε και μία πρώτη ενημέρωση για μητρική/μπαταρία. Δευτέρα δεν πήγα γιατί έγινε ένας κακός χαμός με το χιόνι και πήγα τελικώς σήμερα, που πιάνεται παραπάνω από 14 ημέρες λογικά, αλλά με τις αναγκαστικές αργίες κλπ που μεσολάβησαν πιστεύω είμαι μέσα στο όριο για DOA. Θα τους τηλεφωνήσω το πρωί αύριο πριν φύγω για τη δουλειά να τους ενημερώσω πως δεν θέλω να πάρω επισκευασμένη ή refurbished συσκευή, ειδικά όταν η ζημιά είναι τόσο κοντά στην αγορά της. Σε διαφορετική περίπτωση, που π.χ. αρνηθούν, αποποιηθούν ή δεν συμφωνήσουν έστω για τους τύπους να συζητήσουν το ενδεχόμενο αντικατάστασης, τι οδό να ακολουθήσω; Τι προτείνετε; Οι συνήγοροι καταναλωτή και λοιπές υπηρεσίες ασχολούνται με αυτά ή να μην μπω καν στον κόπο; Παλιότερα θυμάμαι έκαναν δουλειά σε αρκετές περιπτώσεις που είχα μάθει από δικά μου άτομα αλλά και μέσω forums, αλλά πάνε αρκετά χρόνια από τότε.
  11. Καλησπέρα σε όλους. Συγγνώμη αν ξεθάβω αρχαίο thread, αλλά πιστεύω πως εδώ ταιριάζει το θέμα μου. Αγόρασα μετά από αρκετό καιρό που πέρασα με δύο iphone 8 και ένα iphone SE 2020 ( πιστεύω το συγκεκριμένο form factor είναι το καλύτερο δυνατό για τις προτιμήσεις μου και τα είχα ξεζουμίσει και τα τρία ), το iphone 13 256 GB από την iSystem με τιμολόγιο. Όλα καλά, ευγενικοί οι άνθρωποι, κανένα θέμα. 11 μέρες μετά, το apple logo αναβόσβηνε από το πουθενά, το κινητό πραγματικά ήταν πάρα πολύ ζεστό, και δεν αποκρινόταν σε τίποτα. Μετά από αρκετή ώρα το έβαλα στο stand του αμαξιού, άναψα το air condition στο κρύο και είδα πως έστρωσε και άναψε, χωρίς όμως να αποκρίνεται σε οτιδήποτε και αν έκανα στην οθόνη. Είχα προσπαθήσει, πριν κολλήσει εντελώς, να του κάνω force reset κλπ όπως έδειχνε από το αντίστοιχο link της Apple, συνδέοντας το με το PC, αλλά δεν οδηγούσε πουθενά, ξανα τα ίδια. Με τα πολλά, και μετά την όλη κακοκαιρία με τα χιόνια, πήγα σήμερα και άφησα το κινητό να το δουν, και εκ πρώτης όψεως μου ανέφεραν ότι πάει είτε για αλλαγή μπαταρίας είτε μητρικής. Εγώ ρώτησα ευγενικά αν γίνεται να γίνει αντικατάσταση του κινητού καθώς είναι καινούριο και πραγματικά δεν έχουν κλείσει ακόμα δυο εβδομάδες που το έχω, χωρίς πτώσεις φυσικά και σημάδια, και με ενημέρωσαν πως αυτό γίνεται σπάνια πλέον από όταν ξεκίνησε η διάιθεση των iPhone 12. Δεν επέμεινα και πολύ καθώς δεν μου αρέσει να φωνάζω/διαπληκτίζομαι με τους εργαζόμενους και επειδή φυσικά δεν γνωρίζω επακριβώς τι συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις - δεν μου έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο με κινητό της Apple οπότε δεν επέμεινα. Το θέμα είναι το εξής : Τι ισχύει πραγματικά; Το κινητό αν είναι νεκρή η μητρική/μπαταρία του, είναι επισκευάσιμο; Η μαμά εταιρία τι οδηγία δίνει σε αυτές τις περιπτώσεις; Εγώ φυσικά προτιμώ νέα συσκευή καθώς πιστεύω ότι είναι άκυρο μία συσκευή τόσο καινούρια να ανοιχτεί και να επισκευαστούν τα πάντα μέσα, καθώς πραγματικά μετά εγώ δε θα έχω ποτέ ήσυχο το μυαλό μου ότι θα λειτουργεί σωστά και το πρώτο πράγμα που θα κάνω κατά πάσα πιθανότητα είναι να την βάλω για πώληση. Υπάρχει κάποιος που γνωρίζει πως μπορώ/πρέπει να κινηθώ και τι δικαιούμαι ως πελάτης; Μπορεί η αλλαγή συσκευής π.χ. να μην είναι όντως κάτι που μπορώ να απαιτήσω και δεν θέλω να δημιουργήσω θέμα, απλά είναι κάτι που ακόμα δυστυχώς δεν γνωρίζω και θέλω πριν κάνω νύξη στο κατάστημα να μάθω ακριβώς τι μπορώ να διεκδικήσω. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας!
  12. Ευχαριστω και παλι!
  13. Υπαρχει stable ευρωπαικη; Γιατι απο οσο ξερω το Mi4c ειναι αποκλειστικα για την αγορα της Κινας. Εχεις καποιο link μηπως; Σε ευχαριστω!
×
×
  • Create New...