Jump to content

[Service] Προβλήματα / Απορίες / DOA


pperiklis
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Επειδή νομοτελειακά μια γρατζουνιά κάποτε θα έρθει, καλύτερα να στην κάνει άλλος να μην έχεις και τύψεις ! για σκέψου να την έκανες εσύ :)

 

αν συνεχισω να το προσεχω τοσο δε θα παθει τπτ:p

Link to comment
Share on other sites

To κινητό μου αγοράστηκε από dealer κ όχι επόισημο voda shop κ έτσι πήρα σήμερα στο vservices να ενημερωθώ για την πρόοδο κ μου είπαν μόνο το κατάστημα έχει πρόσβαση... Κάλεσα εκει και δεν ήταν ο υπάλληλος που άφησα το κινητό, κ έτσι δε μπορούσαν να με ενημερώσουν... Με παρέπεμψαν πάλι στο vservices όπου μίλησα με μια εξυπηρετικότατη κοπέλα κ της είπα μα, συγγνώμη, θα γίνομαι εγώ το μπαλάκι της όλης ιστορίας, και με την απάντηση που μου έδωσε με αποστόμωσε κυριολεκτικά και κατάλαβα ότι υπάρχουν κ τηλεφωνήτριες που ΟΝΤΩΣ θέλουν να βοηθήσουν : "Δε μπορώ να τους καταλάβω. Για να μη κουράζεστε και μόνο, δώστε μου το τηλέφωνο του καταστήματος και θα καλέσω η ίδια". Και όντως το έκανε, παιδιά. Και έτσι, επιτέλους έμαθα.... Τη Δευτερα θα εχουμε μαλλον απαντηση και μαλλον θα αντικατασταθει... Yayyyyyy :p

Απλά, παιδιά, να κατατοπίζεστε σχετικά με όλα, πριν αφήσετε το κινητό σας....

Link to comment
Share on other sites

To κινητό μου αγοράστηκε από dealer κ όχι επόισημο voda shop κ έτσι πήρα σήμερα στο vservices να ενημερωθώ για την πρόοδο κ μου είπαν μόνο το κατάστημα έχει πρόσβαση... Κάλεσα εκει και δεν ήταν ο υπάλληλος που άφησα το κινητό, κ έτσι δε μπορούσαν να με ενημερώσουν... Με παρέπεμψαν πάλι στο vservices όπου μίλησα με μια εξυπηρετικότατη κοπέλα κ της είπα μα, συγγνώμη, θα γίνομαι εγώ το μπαλάκι της όλης ιστορίας, και με την απάντηση που μου έδωσε με αποστόμωσε κυριολεκτικά και κατάλαβα ότι υπάρχουν κ τηλεφωνήτριες που ΟΝΤΩΣ θέλουν να βοηθήσουν : "Δε μπορώ να τους καταλάβω. Για να μη κουράζεστε και μόνο, δώστε μου το τηλέφωνο του καταστήματος και θα καλέσω η ίδια". Και όντως το έκανε, παιδιά. Και έτσι, επιτέλους έμαθα.... Τη Δευτερα θα εχουμε μαλλον απαντηση και μαλλον θα αντικατασταθει... Yayyyyyy :p

Απλά, παιδιά, να κατατοπίζεστε σχετικά με όλα, πριν αφήσετε το κινητό σας....

 

Πολύ καλά έκανες που ανέφερες μια θετική εμπειρία ώστε να μην μένουν μόνο εντυπώσεις για τα αρνητικά. Εύχομαι γρήγορη διευθέτηση!

iPhone 5, iPad2 WiFi, MacBook Air Rev C, MacMini, iMac, MacPro ...

Προσωπικός ιστοχώρος: kkblog Twitter:kkalog pushme.to:http:\pushme.to\kkalog

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται, πως σου εύχομαι να στο αλλάξουν!! Πάντως, και σε εμένα έδρασν γρήγορα και στην 1η αλλά και στη 2η φορά. το θέμα είναι αν θα βρουν το ελάττωμα στην οθόνη και αν θα σου το αντικαταστήσουν με κάποιο από τα αποθέματα που τους προμηθεύει η Αpple. Για παράδειγμα, η συσκεύη ΔΕΝ συνοδεύεται από εγγύηση zero pixel, γιατί βάσει νόμου αν ισχύει κάτι τέτοιο, πρέπεινα δίνεται στον αγοραστή γραπτά. Όσον αφορά στις γρατζουνιές, αν το έστειλες χωρίς τη συσκευασία, θα το παραλάβεις τυλιγμένο μέσα σε ένα χαρτί που περιγράφει το τι έγινε στη συσκευή. Αυτά! Πάνρως, ελπίζω να έχεις τις καλύτερες εντυπώσεις και να σου αλλάξουν τη συσκευή.
Link to comment
Share on other sites

κάνε τα σε παρκαλώ πιο λιανά:p βασικά, μόνο ένα πράμα φοβάμαι... και καλά να μη δουν τα πίξελς και να το στείλουν πίσω

α και το έστειλα με μια θηκη σιλικόνς κ είχα screen protector και ακόμα έναν κομμένο κ κολλημένο στο πίσω μέρος (μη ρωτάτε, πατέντα :p)

Link to comment
Share on other sites

κάνε τα σε παρκαλώ πιο λιανά:p βασικά, μόνο ένα πράμα φοβάμαι... και καλά να μη δουν τα πίξελς και να το στείλουν πίσω

α και το έστειλα με μια θηκη σιλικόνς κ είχα screen protector και ακόμα έναν κομμένο κ κολλημένο στο πίσω μέρος (μη ρωτάτε, πατέντα :p)[/QUOT

 

Όταν το έστειλα την 1η φορά, αντί να δουν τα καμμένα pixels μου έκαναν ανβάθμιση στην 2.2.1. Όταν τους τηλεφώνησα και τους είπα, τι σχέση έχει η αναβάθμιση με το πρόβλημα της οθόνης, μου είπαν ότι έχω δίκιο και να το ξαναστείλω. Βέβαια, το έστειλα ξανά γιατί δε δεχόταν καμία κάρτα sim. Να σου την αλήθεια, αν δεχόταν κάρτα δε θα το έστελνα ξανά. Έλεος!!! Έπειτα, μου έκαναν αντικατάσταση συσκευής και μου έδωσαν μια που δούλευε μια χρά, όπως η 1η, χωρίς καμμένα pixels, και όλα είναι μια χαρά!! Τελευταία, διάβασα στο forum για μια παρτίδα με πρόβλημα διάχυσης φωτός από τα πλαϊνά της συσκευής. Ε, διαπίστωσα ότι και σε μένα υπάρχει πρόβλημα "διαροής" φωτός από τα πλαϊνά της συσκευής. Τώρα, δεν ξέρω, αλλά μάλλον θα το ξαναστείλω και ότι γίνει. Μπορεί εγώ να είμαι ο σούπερ γκαντέμης, αλλά μακάρι μόνο σε αυτό να περιορίζεται η γκαντεμιά μου.

Link to comment
Share on other sites

τι να πω.... ευχομαι να τα δουν τα πίξελς κ να κάνουν αντικατάσταση..... δεν είναι κ λίγα τα 600 ευρώ...
Link to comment
Share on other sites

κάνε τα σε παρκαλώ πιο λιανά:p βασικά, μόνο ένα πράμα φοβάμαι... και καλά να μη δουν τα πίξελς και να το στείλουν πίσω

α και το έστειλα με μια θηκη σιλικόνς κ είχα screen protector και ακόμα έναν κομμένο κ κολλημένο στο πίσω μέρος (μη ρωτάτε, πατέντα :p)

 

Δεν τα βλέπουν με το μάτι. Τα βλέπει η ειδική εφαρμοσγή ελέγχου hardware που τους έχει δώσει η Apple. H μόνη περίπτωση να μην αντικατασταθεί δωρεάν είναι αν το πρόβλημα έχει προκύψει από εισρροή υγρασίας (κανένας κατασκευαστής δεν καλύπτει την υγρασία).

Link to comment
Share on other sites

Από χθές δεν μπορώ ούτε να πραγματοποιήσω κλήσεις ούτε να δεχθώ! Ή θα πέσει το σήμα, ή θα κρασάρει το iphone... Τι restore του έκανα, τι update... τα ίδια αποτελέσματα! Θα το πάω σήμερα στη Vodafone και ήθελα να ρωτήσω αν αργούν πολύ να το δούν και να το επισκευάσουν/αντικαταστήσουν!
 iPhone 3G S⃣
Link to comment
Share on other sites

Από χθές δεν μπορώ ούτε να πραγματοποιήσω κλήσεις ούτε να δεχθώ! Ή θα πέσει το σήμα, ή θα κρασάρει το iphone... Τι restore του έκανα, τι update... τα ίδια αποτελέσματα! Θα το πάω σήμερα στη Vodafone και ήθελα να ρωτήσω αν αργούν πολύ να το δούν και να το επισκευάσουν/αντικαταστήσουν!

 

Eίναι jailbroken ή "απείραχτο";

iPhone 5, iPad2 WiFi, MacBook Air Rev C, MacMini, iMac, MacPro ...

Προσωπικός ιστοχώρος: kkblog Twitter:kkalog pushme.to:http:\pushme.to\kkalog

Link to comment
Share on other sites

Ήταν jailbroken τώρα είναι "απείραχτο"... :p Μου είπαν σε 7 εργάσιμες μέρες θα με ενημερώσουν αν και μια ηλίθια πωλήτρια εκεί μου είπε ότι αποκλείετε να γίνει αντικατάσταση γιατί μόνο εντός ενός μήνα από την αγορά της συσκευής γίνετε αυτό! Της εξήγησα ότι στην εγγύηση αναφέρει ότι εφόσον δεν μπορώ να γίνει επιδιόρθωση γίνεται αντικατάσταση της συσκευής, αλλά κατάλαβα ότι μιλούσα σε ντουβάρι και δεν μπήκα σε περισσότερες λεπτομέρειες... Oh well...wish me luck!:p
 iPhone 3G S⃣
Link to comment
Share on other sites

σου εύχομαι.....ΠΟΛΥ κιόλας... αμ εμένα μου είπε αυτός που άφησα το κινητό ότι θα γίνει αλλαγή ΠΛΑΚΕΤΑΣ ή οθόνης...και καθόμουν μια ώρα κ του τα λεγα, τίποτα :p ε, να πάει στο διάολο :p
Link to comment
Share on other sites

Εχω ενα iphone 2g και τελευταια δεν ακουγεται καλα ο ηχος κλησης του κινητου.Πιστευω πως πρεπει να εχει χαλασει το ηχειο του. Ξερετε κανενα μαγαζι που αναλαμβανρι επιδιορθωση ή απο που μπορω να παραγγειλλω και να το περασω μονος??

thanks

Link to comment
Share on other sites

Επειδή το κινητό το έστιελαν στο service από dealer δε μπορεί το vservices να με ενημερώσει για την πορεία της συσκευής......εκτός από το να καλέσω το κατάστημα και να ενημερωθώ από εκεί, ΤΙ ΑΛΛΟ μπορω να κανω? εχω δωσει τον αριθμο voucher εδω κ 2 μερες στο vservices αλλά τίποτα...και μου είπαν από το καταστημα ότι απαντηση εχω μετα απο 10 εργασιμες, ενω θα επρεπε να εχω μετα απο 3-4....κατι βρωμει εδω και δε μπορω να κατσω με σταυρωμενα τα χερια....περιμενω μια κωλοαπαντηση ποσο καιρο....

δε μπορώ να μπω εγώ με κάποιο τρόπο στο σύστημα?

Link to comment
Share on other sites

Όταν ένα κατάστημα vodafone επισκευάζει τα iphone χωρίς οτ δικαίωμα αυτό, τι μπορώ να κάνω? καταγγελια?
Link to comment
Share on other sites

Όταν ένα κατάστημα vodafone επισκευάζει τα iphone χωρίς οτ δικαίωμα αυτό, τι μπορώ να κάνω? καταγγελια?

 

Δεν υπάρχει περίπτωση κατάστημα της vodafone να κάνει επισκευή γιατί είναι μόνο εμπορικά σημεία πώλησης.

 

Τώρα αφού σου είπαν 10 εργάσιμες μέρες και δεν έχουν περάσει ακόμη κάνε λίγο υπομονή! Ξέρω ότι το άτιμο δημιουργεί "εθισμό" αλλά δεν μπορείς να κάνεις και τίποτα άλλο γι αυτό.

iPhone 5, iPad2 WiFi, MacBook Air Rev C, MacMini, iMac, MacPro ...

Προσωπικός ιστοχώρος: kkblog Twitter:kkalog pushme.to:http:\pushme.to\kkalog

Link to comment
Share on other sites

Όχι, δε κατάλαβες.... ΕΧΟΥΝ επισευάσει σε αυτό το κατάστημα.... 3 οθόνες iPhone 3G.... Κ ο καταστηματάρχης επιμένει να λεει οτι ΓΙΝΟΝΤΑΙ επιδιορθωσεις, οταν ομως του ειπα να του το δειξω στο site της vodafone, μόκο έκανε κ το απέφευγε.....

Θα δουν τι θα γινει... 600 ευρώ κινητό και ΔΕ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ!!! Δε μπαίνουν καν στον κόπο να κάνουν ένα log in στο σύστημα και χθες το απόγευμα που πήγα, είχαν και δικαιολογία.... ότι το τεχνικό τμήμα έκλεισε κ δε μπορούσαν να μπουν....

Από δευτέρα θα δουν τι θα γινει.... Θελω ή τη συσκευή μου πίσω ΑΘΙΚΤΗ, ή ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΑ...

Link to comment
Share on other sites

Όχι, δε κατάλαβες.... ΕΧΟΥΝ επισευάσει σε αυτό το κατάστημα.... 3 οθόνες iPhone 3G.... Κ ο καταστηματάρχης επιμένει να λεει οτι ΓΙΝΟΝΤΑΙ επιδιορθωσεις, οταν ομως του ειπα να του το δειξω στο site της vodafone, μόκο έκανε κ το απέφευγε.....

Θα δουν τι θα γινει... 600 ευρώ κινητό και ΔΕ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ!!! Δε μπαίνουν καν στον κόπο να κάνουν ένα log in στο σύστημα και χθες το απόγευμα που πήγα, είχαν και δικαιολογία.... ότι το τεχνικό τμήμα έκλεισε κ δε μπορούσαν να μπουν....

Από δευτέρα θα δουν τι θα γινει.... Θελω ή τη συσκευή μου πίσω ΑΘΙΚΤΗ, ή ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΑ...

 

Εαν δεις ότι αντιμετωπίζεις πρόβλημα στην αντικατάσταση της συσκευής, υπάρχει το ΚΕΠΚΑ (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών), δες το παρακάτω link, μαζί με μια ενδιαφέρουσα ιστορία:

 

http://kepka.org/index.php?option=com_content&task=view&id=907&Itemid=67

iPhone 5, iPad2 WiFi, MacBook Air Rev C, MacMini, iMac, MacPro ...

Προσωπικός ιστοχώρος: kkblog Twitter:kkalog pushme.to:http:\pushme.to\kkalog

Link to comment
Share on other sites

πφφφφφφφφφ και πρέπει να πληρώσω για να καταγγείλω?
Link to comment
Share on other sites

Αυτήν είναι η επιστολή που θα στείλω αν δεν έχω καμια ενημέρωση τη Δευτέρα.

 

Kύριοι Καλησπέρα σας,

Ονομάζομαι ******* ******* και συνέταξα αυτή την επιστολή, διότι αντιμετωπίζω πρόβλημα με το service της συσκευής μου.

Στις 16/03/2009, πραγματοποιήθηκε αγορά συσκευής iPhone 3G 16GB χρώματος Μαύρου από κατάστημα- αντιπρόσωπο της εταιρίας τηλεπικοινωνιών Vodafone, και συγκεκριμένα κατάστημα υπό την επωνυμία "********** *******", στην πόλη της Κοζάνης, επί της Οδού ***, με τηλέφωνο καταστήματος ***.

Όταν η συσκευή ενεργοποιήθηκε για πρώτη φορά, παρατήρησα στην πάνω αριστερή γωνία της οθόνης 2 καμμένα pixels. Δεν έδωσα σημασία και συνέχισα να χρησιμοποιώ το κινητό. Παρ' όλα αυτά, τα pixels πολλαπλασιάστηκαν μέσα σε διάστημα περίπου 2 μηνών κατοχής της συσκευής, και συγκεκριμένα έγιναν 6, από τα οποία, τουλάχιστον τα 3 φαίνονται καθαρά, και είναι καθαρός λόγος αντικατάστασης της συσκευής μου και όχι επιδιόρθωσης, καθώς η Apple ΔΕ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ στη Vodafone, να επισκευάσει συσκευές iPhone 3G, παρά μόνο να προβεί σε σχετική αντικατάστασή τους. Αυτό μπορεί να επαληθευτεί και εδώ http://www.vodafone.gr/portal/client/faq/FAQLoadCategories!FAQItems.action?faqCategoryId=386#, και συγκεκριμένα στην ερώτηση "Σε ποιο βαθμό είναι εξουσιοδοτημένη η Vodafone να επεμβαίνει στις συσκευές και για τι είδους βλάβες;", όπου η απάντηση είναι "Η Vodafone δεν κάνει καμία επέμβαση στις συσκευές iPhone. Τις ελέγχει μόνο για να βεβαιώσει το πρόβλημα και αν απαιτείται τις αντικαθιστά."

Με δική μου πρωτοβουλία, στις 12/05/2009, παρέδωσα στο κατάστημα τη συσκευή προκειμένου να σταλεί στο service για έλεγχο και αντικατάσταση. Η ημερομηνία που το παρέδωσα δεν αποτελεί κανένα πρόβλημα, αφού η συσκευή καλύπτεται από εγγύηση καλής λειτουργίας διάρκειας 1 έτους, συνεπώς έχω το δικαίωμα να την παραδώσω όποτε θέλω. Η συσκευή παραδόθηκε σε θήκη σιλικόνης για επιπλέον προστασία, αφού το iPhone 3G είναι επιρρεπές σε γρατζουνιές και, όπως δήλωσε ο καταστηματάρχης στάλθηκε με ένα χαρτί που έλεγε "Προσοχή κινητού".

Στις 13/05 επικοινώνησα με το v-services για να ενημερωθώ για τη συσκευή μου. Μίλησα με την κ. Κάρκου, η οποία μου είπε πως η συσκευή δεν έχει παραληφθεί ακόμα. Το ίδιο έγινε και με την κ. Σερμετζέλη στις 14/05.

Στις 15/05 επικοινώνησα με την κ. Γεωργιάδου, η οποία με ενημέρωσε πως αφού το κινητό στάλθηκε από αντιπρόσωπο, η v-services δε μπορεί να με ενημερώσει για τη συσκευή μου και πως θα έπρεπε να επικοινωνώ με το κατάστημα. Η ίδια τηλεφώνησε με το τελευταίο, αφού ήταν παντελώς ανενημέρωτοι σχετικά με την παροχή πληροφοριών όσον αφορά το service συσκευών.

Σε μετέπειτα επικοινωνία με το κατάστημα, μου είπαν πως θα πρέπει να περιμένω 10 εργάσιμες μέρες, προτού έχουν απάντηση από τους τεχνικούς της v-services, πράγμα απολύτως αναληθές, αφού γνωρίζω περιστατικά με την ίδια συσκευή που δεν ίσχυε κάτι τέτοιο και, επιπλέον, από τη v-services μου είπαν πως χρειάζονται 3-4 μέρες μετά την παραλαβή.

Τέλος, να αναφέρω, πως η εμπειρία μου με το παρόν κατάστημα μόνο καλή δεν είναι, διότι έχουν δημιουργηθεί πολλά προβλήματα στο παρελθόν με αυτό. Επιπλέον, ο καταστηματάρχης μου ανέφερε πως έχει επιδιορθώσει 3 σπασμένες οθόνες iPhone 3G, πράγμα παράνομο, αφού δεν επιτρέπεται από την Apple, και θα παρακαλούσα όπως ερευνηθεί το παρόν ζήτημα.

Κλείνοντας, θα παρακαλούσα να γίνει κάτι και να εντοπιστεί η συσκευή μου, διότι αγοράστηκε σε τιμή 550 ευρώ και με την όλη διαδικασία μου στερήθηκε η χαρά της νέας συσκευής. Είναι απλά ανεπίτρεπτο να μη μπορεί να εντοπιστεί η συσκευή μου. Θα δεχθώ μόνο καινούρια συσκευή, διότι το πρόβλημα δε προέρχεται από δική μου ζημιά και η εγγύηση από όσο γνωρίζω, καλύπτει το συγκεκριμένο πρόβλημα.

Ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο που διαθέσατε και την κατανόησή σας και ελπίζω σε άμεση απάντηση.

Με εκτίμηση

***

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλό το βρίσκω, μόνη πρόταση είναι να διαχωρίσεις την Vodafone από το κατάστημα, αφού από ότι καταλαβαίνω δεν πρόκειται για κατάστημα της vodafone αλλά για ανεξάρτητο έμπορο.

 

Επίσης θα προσέθετα, ότι στην περίπτωση που το κατάστημα (που είναι ανεξάρτητο από τη Vodafone) προχωρήσει σε απόπειρα επιδιόρθωσης της συσκευής χωρίς τη δική σου σύμφωνη γνώμη, απαιτείς αποζημίωση από το ίδιο το κατάστημα το οποίο σύμφωνα με αυτά που γράφεις λειτουργεί παράτυπα και σε σχέση με τη Vodafone αφού η εταιρία σου είπε ότι δεν κάνει επιδιορθώσεις αλλά αντικαταστάσεις.

iPhone 5, iPad2 WiFi, MacBook Air Rev C, MacMini, iMac, MacPro ...

Προσωπικός ιστοχώρος: kkblog Twitter:kkalog pushme.to:http:\pushme.to\kkalog

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!Θα στειλω αυριο το iphone για service,επομενως δεν ξερω αν κανουν αντικατασταση ή οχι. (σπασμένο κουμπι σίγασης)

Με το itunes μπορω να κρατησω τα πάντα?μηνυματα κ επαφες κτλ,αλλα αν μου δωσουν αλλο Iphone,οι επαφες κ κυριως τ μηνυματα θα περαστουν στο νέο?

Επειδη βλέπω οτι το Iphone συνδεεται αποκλειστικα με εναν μονο υπολογιστη.

Thanks!:)

 

Τπτ??S.oS θελω να το στειλω επιτελους κ δεν ξερω τι γινεται με τα αρχεια...καποιος με παρομοια εμπειρια?:)

thanks!

Link to comment
Share on other sites

Ναι, μια χαρα κρατιέται το backup. Δεξί κλικ στο εικονίδιο του iphone στο iTunes και πατάς backup.

Όταν/Aν έρθει το νέο iPhone πατάς restore from backup και περνιούνται όλα ξανά (εκτός από μουσική/βίντεο/εφαρμογές τα οποία περνιούνται με συγχρονισμό)

Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...