Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πήρα μία προσφορά 120 λεπτά με 2 ευρω που έληγε χτες αντι για το countdown που είχε 200 λεπτά και 400 MB (πολύ απλά γιατί έκανε 3 ευρω και δεν τα είχα στο λογαριασμό)

 

Νομίζω και όμως ότι οι προσφορές πάνε ανά 3 λεπτο ενω ta countdown ανά δευτερόλεπτο

 

Που σημαίνει ότι οι προσφορές δεν είναι ποτέ πιο ελκυστικές

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω και όμως ότι οι προσφορές πάνε ανά 3 λεπτο ενω ta countdown ανά δευτερόλεπτο

 

Ισχύει.

 

Που σημαίνει ότι οι προσφορές δεν είναι ποτέ πιο ελκυστικές

 

Ισχύει εν μέρει. Η χρέωση ανά δευτερόλεπτο βολεύει πολλές μικρές κλήσεις. Τα συνολικά παραπάνω λεπτά για λιγότερες αλλά μακρύτερες.

 

Το θέμα είναι δεν έχεις πάντοτε την επιλογή...

Edited by tetartos
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.Δεν ξέρω αν έχει κάποιος πρόσφατη εμπειρία να μου πει τι ισχύει.Συγγενης είχε έναν 2ο αριθμό Q στο συρτάρι τον οποίο ξέχασε να ανανεώσει και τώρα με την προσφορά 1GB για 8 μήνες είπε να βάλει χρήματα να πάρει την προσφορά.Ο αριθμός όμως απενεργοποιηθηκε και μιας και ήταν στα δικά μου στοιχεία μου ζήτησε να ρωτήσω αν μπορεί να τον ξαναβγάλει.Πηρα στο 13800,μου λέει ο υπάλληλος έληξε τον Ιούλιο αλλά δεν θα έχεις θέμα μπορείς να πας σε κατάστημα Public ή Wind με την ταυτότητα και κοστίζει 5€.Πάω σε κατάστημα Public μου λένε ναι γίνεται με την διαδικασία ανακύκλωσης απλά πρεπει να πας σε Wind δεν μπορώ να στο κάνω από δω.Παω σε Wind μου λένε δεν γίνεται πρέπει να βγάλεις καινούργιο αριθμό έληξε ο παλιός με κόστος 10€(σαν χρόνο ανανέωσης).Στέλνω μήνυμα στο messenger της Q,λέω όλη την ιστορία και μου απαντάνε ισχύει ότι σου είπε το κατάστημα.Και λέω εγώ τώρα,δεν ισχύει ότι ένα 6μηνο αφού έχει λήξει ο αριθμός μπορείς να τον ζητήσεις ξανά?Ποιος έχει το δίκιο από όλες αυτές τις απαντήσεις που πήρα?
Link to comment
Share on other sites

Δική μου γνώμη, ας πάρει νεο νούμερο, να είναι και στο όνομα του. Όλοι μπορούν να ενεργοποιήσουν την προσφορά των 8 γιγα (αρκει να μην εχει ληξει)
Link to comment
Share on other sites

Δε συζητάμε για την προσφορά, αυτή έχει λήξει προ πολλού. Για το νούμερο αυτό καθ αυτό, αν πας σε 2-3 καταστήματα και σου πουν τα ίδια, δεν έχεις άλλη επιλογή.
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις...Το κακό είναι ότι έχουμε μόνο ένα κατάστημα Wind και Public και δεν έχω άλλη επιλογή.Οποτε μάλλον πάμε για καινούριο αριθμό απλά έτσι όπως μου τα είπαν στο 13800 και στο public κατάλαβα ότι γίνεται αν δεν έχουν περάσει πολλοί μήνες (είχα διαβάσει κάπου μέχρι και 6 μήνες μετά τη λήξη μπορείς να κάνεις αίτηση αλλά δεν ξέρω αν είναι σίγουρο ότι θα το δώσουν).
Link to comment
Share on other sites

Ως 6 μηνες απο την απενεργοποιηση του εχεις δικαιωμα να ξαναβγαλεις τη σιμ,αυτο ισχυει δεδομενα απο τον κανονισμο της ΕΕΤΤ για ολα τα σταθερα και κινητα νουμερα. Δυστυχως ομως σε καποιους υπαλληλους πρεπει να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας. Αν τυχει και πετυχεις εστω στο ιδιο μαγαζι αλλο υπαλληλο ή τον ιδιοκτήτη ισως κανεις δουλεια,αλλιως παρε νεο νουμερο,εφ'οσον το χρειαζεται ο ανθρωπος. Η προσφορα με τα 8 γιγα πλεον δεν δινεται,οπως αναφερθηκε πιο πριν.
Link to comment
Share on other sites

Δε συζητάμε για την προσφορά, αυτή έχει λήξει προ πολλού. Για το νούμερο αυτό καθ αυτό, αν πας σε 2-3 καταστήματα και σου πουν τα ίδια, δεν έχεις άλλη επιλογή.

Εμενα ληγει το 8γιγα/8μηνες τον αλλο μήνα, οποτε λογικα θα ξαναρθει η προσφορα

Link to comment
Share on other sites

Ως 6 μηνες απο την απενεργοποιηση του εχεις δικαιωμα να ξαναβγαλεις τη σιμ,αυτο ισχυει δεδομενα απο τον κανονισμο της ΕΕΤΤ για ολα τα σταθερα και κινητα νουμερα. Δυστυχως ομως σε καποιους υπαλληλους πρεπει να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας. Αν τυχει και πετυχεις εστω στο ιδιο μαγαζι αλλο υπαλληλο ή τον ιδιοκτήτη ισως κανεις δουλεια,αλλιως παρε νεο νουμερο,εφ'οσον το χρειαζεται ο ανθρωπος. Η προσφορα με τα 8 γιγα πλεον δεν δινεται,οπως αναφερθηκε πιο πριν.

 

ποτε σταματησε η προσφορα με τα 8 γιγα ; .

Link to comment
Share on other sites

ποτε σταματησε η προσφορα με τα 8 γιγα ; .

 

Δεν είναι πότε σταμάτησε, είναι πότε διατίθεται για ενεργοποίηση. Δόθηκε για κάποιες λίγες συγκεκριμένες μέρες μέσα στους τελευταίους 2 μήνες, όπως έχει συμβεί αντίστοιχα στο παρελθόν πάντα για περιορισμένα χρονικά διαστήματα. Επόμενη δόση δεν ξέρει κανείς με σιγουριά, μόνο υποθέσεις θα κάνουμε.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι πότε σταμάτησε, είναι πότε διατίθεται για ενεργοποίηση. Δόθηκε για κάποιες λίγες συγκεκριμένες μέρες μέσα στους τελευταίους 2 μήνες, όπως έχει συμβεί αντίστοιχα στο παρελθόν πάντα για περιορισμένα χρονικά διαστήματα. Επόμενη δόση δεν ξέρει κανείς με σιγουριά, μόνο υποθέσεις θα κάνουμε.

 

εγινε σε ευχαριστω παρα πολυ θα παρακολουθω το φορουμ εδω.

 

οσο για τα πακετα ομιλιας στο q ειναι ανα δευτερολεπτο και μονο τα countdown ειναι ανα λεπτα ή ανα τρια λεπτα και μετα χρεωση ανα δευτερολεπτο; .

Link to comment
Share on other sites

και τα countdown συνηθως ανα δευτερολεπτο,παντα υπαρχει διευκρινηση στην ιστοσελιδα της q,στην υποσελιδα του countdown offer,κάτω απο την προσφορα.

 

----- προσθήκη μηνύματος 93 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

οι προσφορες περιορισμενης διαρκειας δηλ. αυτες που ερχονται μεσω 12410 ή στο μωβ δωρακι ειναι με ελαχιστη 3' και επειτα ανα δευτερόλεπτο.

Link to comment
Share on other sites

Ως 6 μηνες απο την απενεργοποιηση του εχεις δικαιωμα να ξαναβγαλεις τη σιμ,αυτο ισχυει δεδομενα απο τον κανονισμο της ΕΕΤΤ για ολα τα σταθερα και κινητα νουμερα. Δυστυχως ομως σε καποιους υπαλληλους πρεπει να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας. Αν τυχει και πετυχεις εστω στο ιδιο μαγαζι αλλο υπαλληλο ή τον ιδιοκτήτη ισως κανεις δουλεια,αλλιως παρε νεο νουμερο,εφ'οσον το χρειαζεται ο ανθρωπος. Η προσφορα με τα 8 γιγα πλεον δεν δινεται,οπως αναφερθηκε πιο πριν.

 

Εντάξει τι να πω..Μολις καταλάβαμε ότι δεν γίνεται πετάξαμε την σιμ δεν είχε κάποιο λόγω ύπαρξης.Σημερα μετά από αυτό το μήνυμα του φίλου kmpatra τους ξαναέστειλα στο messenger (όπου χθες μου απάντησαν ότι ισχύει αυτό που μου είπε το κατάστημα) λέγοντας τους για 6 μήνες κλπ και μου λένε βεβαίως μπορεί να γίνει απλά θα χρειαστούμε τον αριθμό που είναι πάνω στη σιμ.Λεω ή μας παρακολουθούν ή τι να πω.Καμια εμπιστοσύνη.Θα πάρει έναν καινούριο αριθμό ο άνθρωπος και τέλος πολύ το κουράσαμε.

Link to comment
Share on other sites

Εγω εαν μιλούσα με την εξυπ.πελατών και μου έλεγαν "Α" και στο κατάστημα μου έλεγαν "Β" και μετά στην εξυπ.πελατών συμφωνούσαν με το κατάστημα, δε θα εμπιστευόμουν την εξυπ.πελατων ποτέ ξανά.
Link to comment
Share on other sites

Εγω εαν μιλούσα με την εξυπ.πελατών και μου έλεγαν "Α" και στο κατάστημα μου έλεγαν "Β" και μετά στην εξυπ.πελατών συμφωνούσαν με το κατάστημα, δε θα εμπιστευόμουν την εξυπ.πελατων ποτέ ξανά.

 

Στο 13800 μου είπαν ναι,στο public ναι αλλά όχι εμείς,στη Wind όχι,στο messenger της Q όχι(ότι είπε το κατάστημα) και σήμερα στο messenger της Q ναι.Δεν μπορώ να τους εμπιστευτώ όχι και ας τους ξέρω ότι κάνουν τέτοια γενικά.Καλύτερα να ρωτάω εδώ εσάς από την αρχή αν χρειαστώ κάτι τόσο απλό που έγινε πολύπλοκο.Το πάθημα έγινε μάθημα.

Link to comment
Share on other sites

Στο 13800 μου είπαν ναι,στο public ναι αλλά όχι εμείς,στη Wind όχι,στο messenger της Q όχι(ότι είπε το κατάστημα) και σήμερα στο messenger της Q ναι.Δεν μπορώ να τους εμπιστευτώ όχι και ας τους ξέρω ότι κάνουν τέτοια γενικά.Καλύτερα να ρωτάω εδώ εσάς από την αρχή αν χρειαστώ κάτι τόσο απλό που έγινε πολύπλοκο.Το πάθημα έγινε μάθημα.

 

Το θέμα είναι ποιός κάνει κουμάντο στη wind/q. Το κατάστημα; Η εξυπ.πελατων; Εγώ πάντως βλέποντας τη συμπεριφορά μερικών καταστημάτων franchise, βγαίνω στο συμπέρασμα ότι ο καθένας κάνει ό'τι θέλει. Ενα άλλο σενάριο είναι ότι οι εργαζόμενοι της εξυπ.πελατων δεν έχουν τη σωστή εκπαίδευση/γνώσεις. Μερικοί μάλιστα να μην έχουν τη "διάθεση" να εξυπηρετήσουν (αναφέρομαι σε άλλη εταιρία που για αυτές τις θέσεις έχουν άλλη εταιρία με 9ωρα και αθλιους μισθους).

Πριν τη κρίση υπήρχε καλύτερη εξυπηρέτηση. Με την κρίση, για να μειωθούν τα έξοδα, επεσε το επιπεδο και τα στανταρντς.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ποιός κάνει κουμάντο στη wind/q. Το κατάστημα; Η εξυπ.πελατων;.

Ο αέρας :p

Αυτό είναι το μόνο σίγουρο

 

Sent from my Redmi Note 5 Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πλήρης απογοήτευση από την τακτική τους..Πηγα στο κατάστημα,μου είπαν ότι δεν μπορούν να το δουν στο σύστημα τον αριθμό οπότε αναγκαστικά πρέπει να βγάλω καινούργιο με 10€ τα οποία θα μπούνε σαν κάρτα.Στο ταμείο μου είπαν ότι στην πρώτη ανανέωση θα έχετε δώρο 200' προς όλους και τους είπα και ευχαριστώ ο (αντε να μην πω καλύτερα).Γυρνώντας σπίτι άνοιξα τον αριθμό για τον συγγενή μου,άρχισαν τα μηνύματα να έρχονται,μπαίνω στο MyQ και κάνω εγγραφή και βλέπω υπόλοιπο 0,24€ και το πακέτο 200' προς Ελλάδα και άλλες χώρες.Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο κορόιδο ένιωσα.έστειλα στο messenger της Q,έστειλα και την απόδειξη και περιμένω μήπως μου τα επιστρέψουν και βγάλουν το πακέτο...δεν έχω λόγια..
Link to comment
Share on other sites

Για ποιον λογο θέλεις Κιού;

 

Πρόκειται για έναν συγγενή μου,το έχει στο συρτάρι σαν 2ο για προσφορές που βγαίνουν και που και που βάζει κανένα countdown κλπ.Απλα επειδή δεν ξέρει πολύ από αυτά ασχολούμαι εγώ.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή στο κατάστημα σου είπαν ότι με την πρώτη ανανέωση του μήνα θα παίρνεις 200' δωρο, ενω στην πραγματικότητα ειναι χρεωσιμο πακέτο; Και εαν εσυ βάλεις 5€ online;
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή στο κατάστημα σου είπαν ότι με την πρώτη ανανέωση του μήνα θα παίρνεις 200' δωρο, ενω στην πραγματικότητα ειναι χρεωσιμο πακέτο; Και εαν εσυ βάλεις 5€ online;

 

Στο κατάστημα μου είπαν ότι ο αριθμός είναι δωρεάν,τα 10€ είναι η κάρτα.Πήγα λοιπόν στο ταμείο να βάλω τα 10€ και μου λέει η κοπέλα δεν ξέρω αν σας ενημερώσανε την ώρα της ταυτοποίησης στην πρώτη ανανέωση των 10€ έχετε δώρο 200' προς όλους.Ε σκέφτηκα ότι θα είναι κάποια προσφορά και τους είπα σας ευχαριστώ πολύ.Γυρισα σπίτι άνοιξα το κινητό έκανα εγγραφή στο MyQ και είδα ότι είναι ενεργοποιημενο το πακέτο με τα 200' προς Ελλάδα και άλλες χώρες.Να βάλω 5€ γιατί,λόγω της κοροϊδίας της υπαλλήλου?Ζήτησα τα χρήματα πίσω και να βγει το πακέτο.Εαν δεν το κάνουν απλά δεν θα τους ξαναδωσουμε €.Δεν φταίνε σε κάτι για την τακτική των Franchise καταστημάτων αλλά δεν φταίμε και μεις να τρώμε κοροϊδία με τα δήθεν δώρα.

Link to comment
Share on other sites

Εγω κατάλαβα οτι σου ειπαν οτι με την πρωτη ανανεωση του καθε μηνα θα παιρνεις "δωρο" 200 λεπτα. Γι'αυτό κιολας αναρωτηθηκα οτι εαν εναν μηνα η πρωτη ανανεωση ήταν 5€ ονλαιν, εαν θα επαιρνες το "δωρο".
Link to comment
Share on other sites

Εγω κατάλαβα οτι σου ειπαν οτι με την πρωτη ανανεωση του καθε μηνα θα παιρνεις "δωρο" 200 λεπτα. Γι'αυτό κιολας αναρωτηθηκα οτι εαν εναν μηνα η πρωτη ανανεωση ήταν 5€ ονλαιν, εαν θα επαιρνες το "δωρο".

 

Όχι,μου είπανε ότι στην πρώτη ανανέωση θα πάρω 200' προς όλους δωρο.Πηρα και απάντηση από το Messenger της Q:

"Έχει γίνει με 8,50€ ενεργοποίηση πακέτου:

200' ανά 1’’ προς Ελλάδα, ΕΕ, ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία και 500MB."Αντε να αποδείξω ότι δεν το ζήτησα εγώ...κρίμα.

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was unpinned, featured and pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...