Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εβαλα την προσφορά 1 GB κάθε μήνα για όλο το 2015 με τα 8€. Μου έβαλε το 1ο γίγα το οποίο λήγει στις 28/4. Το θέμα μου είναι ότι είχα ήδη 900 ΜΒ πριν τα οποία λήγουν στις 13/4. Και οι ηλίθι@ι αντί να τραβούν από αυτά μου τρώνε από το 1 γίγα. Τι μπορώ να κάνω;

Τίποτα, έτσι δουλεύει το σύστημα, παθών σε f2g.

Στοκ,ανημπορος να το ρουταρω
Link to comment
Share on other sites

Και σε μένα ενώ έχω ήδη υπόλοιπο από παλαιότερο πακέτο δεδομένων, αυτοί χρεώνουν το πρόσφατο πακέτο της προσφοράς των 8€.
Link to comment
Share on other sites

Μόλις τσέκαρα κι εγώ, μέσω της αντίστοιχης mobile εφαρμογής, τους δύο αριθμούς Q που μέχρι πρότινος είχα ''ανενεργούς'' με αρκετά χρήματα μέσα και τους οποίους ''ενεργοποίησα'', λόγω της προσφοράς internet με 8 Ευρώ και είδα ότι στον έναν εξ αυτών μου είχαν αφαιρέσει 4,4, Ευρώ. Εδώ θέλω να επισημάνω ότι τη συγκεκριμένη sim την έχω βάλει σε tablet και πουθενά δεν φαίνεται ποιο bonus έχω ''κερδίσει''. Τηλεφώνησα αμέσως στο κέντρο εξυπηρέτησης κι ένας υπάλληλος μου είπε (αν κατάλαβα καλά, λόγω της σύγχυσής μου) ότι με τα 4,4 ευρώ θα έχω 160 λεπτά ομιλίας για 30 ημέρες! Του είπα ότι θέλω να μου επιστραφούν αμέσως τα χρήματα που ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ μου αφαίρεσαν κι αυτός καθόλα ευγενής είπε ότι θα προωθήσει το αίτημά μου στο αρμόδιο Τμήμα. Επίσης, να σας ενημερώσω ότι προ διμήνου η WIND κατά τον ίδιο τρόπο ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ αφήρεσε από 3 οικογενειακά μου κινητά 30 περίπου Ευρώ πάλι, σχετική καταγγελία, δε, έκανα στις αρμόδιες κατά το νόμο Αρχές και βρίσκεται εν εξελίξει. Φρονώ ότι το ίδιο με μένα θα έχουν ''πάθει'' αρκετοί, πόσω μάλλον αν έχουν την κάρτα sim σε κάποιο tablet, χωρίς τη δυνατότητα της άμεσης τηλεφωνικής ενημέρωσης.

 

Μια από τα ίδια.... Τους πήρα τηλ να δούμε τι θα γίνει...

 

----- προσθήκη μηνύματος 8 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Καλα οι τυποι ειναι απιστευτοι.......

Ενω εχω ενεργοποιηση εδω και μια βδομαδα το πακετο με τα 8 ευρο για 1 giga internet μεχρι τελος του ετους, με το που εληξαν τα mb απο την ανανεωση της καρτας......τσουπ το τσιμπησαν το ευρουλακι!!!!

Απιθανοι!!!!

Που να τους στειλω μηνυμα;

 

Την καλημερα μου!!!

 

μια απο τα ιδια....

Link to comment
Share on other sites

Μου το πλασαραν με ενα υπερσυγχρονο ταμπετ τελευταιας τεχνολογιας με γουαηφα (χαχαχα) φυσικα φαγανε ακυρο απο τα αποδητηρια...
Q for eva ;-) Katoxos ton parakato kiniton me vathmo ikanopiisis: Nokia 5110 (2/5) - Panasonic G52 (1/5) - Ericsson T10s (1/5) - Alcatel 511 (2/5) - PANASONIC GD 95 (5/5) - Panasonic GD67 (2/5) - Nokia 7250i (2/5) - Nokia 3650 (3/5) - Nokia 3230 (3/5) - UBiQUiO 401 (3/5) - NOKIA N93 (6/5) :respect: - Nokia Ν86 (3/5) - SE Χ10 mini pro (4/5)
Link to comment
Share on other sites

στην 2η το ιδιο συμβαινει;

 

Όταν δεν δουλευει το Internet το πρώτο που κοιτάμε είναι αν έχουμε ανοιχτό το Roaming στα Data

 

Κ ενεργοποιημένο το 'data roaming' επισης.

Δε χρειάζεται επανεκκινηση συσκευης, βαλε airplane mode, για 2-3 δευτερα κ μετα βγαλε το. Ετσι κανει location update κ παίρνει τις νεες ρυθμίσεις.

 

Ούτε στη δεύτερη υποδοχή δούλευε το internet, ούτε και σε άλλη συσκευή. Τελικά, πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι δεν ήταν ενεργοποιημένο το internet (μάλλον ο κάτοχος δεν το είχε ενεργοποιήσει). Όλα καλά πλέον. Σας ευχαριστώ όλους. :)

 

 

Ναι, με αυτή τη συσκευή θα πείσουν τον κόσμο να τους πληρώνει κάθε μήνα πάγιο. :lol:

 

P.S.: Να πω κιόλας ότι, στην εξυπηρέτηση πελατών, η κοπέλα που απάντησε ήταν ευγενέστατη και ήξερε τη δουλειά της. Ήξερε ό,τι τη ρώτησα και χωρίς να με αφήνει σε αναμονή για "ώρες". :)

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Εγώ είχα πάρει 2 νούμερα Q καινούρια στα οποία ενεργοποίησα την προσφορά του internet με διαφορά 2-3 ημερών. Άλλαξα την κάρτα SIM στο ίδιο κατάστημα, δωρεάν και τις 2 φορές. Το πρώτο νούμερο θυμάμαι πως έμπαινε στο δίκτυο 4G, έστω και με πατέντα, μιας και εδώ που είμαι δεν έχει πολύ καλό σήμα. Το έδωσα σε ένα φίλο μου που μπήκε φαντάρος και θα του χρειαστεί. Το 2ο νούμερο το είχα σε μια συσκευή που δεν είναι 4G όταν το ενεργοποίησα, και εχθές είπα να το βάλω στο Xperia Z μου Για πλάκα. Ε λοιπόν, με αυτό δεν μπορώ να πιάσω 4G με τίποτα. Και κατά 99% φταίει η κάρτα, καθώς με ένα άλλο wind που έχω βλέπω 4G κανονικά. :-(

 

Edit: άκυρο. Το πρωί έπιασε κανονικά ενώ εχθές το βράδυ δεν γινόταν με τίποτα. Υποθέτω για αυτό είναι περίοδος δοκιμής που στο δίνουν δωρεάν. Κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί.

Edited by Mark_K
Link to comment
Share on other sites

Καλα οι τυποι ειναι απιστευτοι.......

Ενω εχω ενεργοποιηση εδω και μια βδομαδα το πακετο με τα 8 ευρο για 1 giga internet μεχρι τελος του ετους, με το που εληξαν τα mb απο την ανανεωση της καρτας......τσουπ το τσιμπησαν το ευρουλακι!!!!

Απιθανοι!!!!

Που να τους στειλω μηνυμα;

 

Την καλημερα μου!!!

 

στη σελιδα στο facebook.κραξιμο δημοσιο.Μονο εκει γινεται δουλεια και στα επιστρεφουν γρηγορα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά θα ήθελα λίγο τη βοήθεια σας γιατί δεν μπορώ άλλο να ασχολούμε με αυτό το θέμα καθημερινά έχουμε και άλλες δουλειές από το να παίζουμε με αναξιόπιστους υπαλλήλους και εταιρίες.

Έχω συμβόλαιο στη Cosmote το οποίο λήγει αύριο 30/3 και από την επόμενη επειδή είναι η προσφορά με τις 2 γραμμές αρχίζει να γράφει 70άρια ο κάθε λογαριαμός.

Πάω όμορφα και ωραία στην wind και ζητάω φορητότητα (προς Q) αφού τους ρώτησα 10 φορές πότε θα ενεργοποιηθεί η γραμμή έτσι ώστε μην κάνουνε καμια 10άρια μέρες και πληρώσω τπτ .... μπίπ

Όμορφα και ωραία μου λένε Παρασκευή το πολύ το απόγευμα θα είμαστε έτοιμοι....

Σάββατο πάλι βόλτα στη Wind μου λένε Δευτέρα άντε το πολύ 1 του μηνός ....!!! Τα "παίρνω" και κάνω ένα mini καυγά για τις μπιπ που μ λέγανε και τους ρωτάω τις μέρες που αυτοί κοιμούνται και δεν γίνεται η φορητότητα και εγώ χρεώνομαι από την cosmote να τους το στείλω σε αυτούς το λογαριασμό ;

Τεσπά υπάρχει κάποιο τηλέφωνο να επικοινωνήσω να δω τι γίνεται και αν υπάρχει τρόπος να επισπεύσω τη διαδικασία δηλαδή να γίνει αύτο γιατί είναι κρίμα να πληρώνουμε τσάμπα λεφτά επειδή κάποιοι κοιμούνται ...:ninja::ninja::ninja:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα είχα πάει 1 βδομάδα πριν τη λήξη σε κάποιο κατάστημα της Cosmote και θα ζητούσα μετατροπή σε καρτοκινητό. Και θα είχα το κεφάλι μου ήσυχο, έχοντας και όσο χρόνο θέλω μετά για φορητότητα.
Link to comment
Share on other sites

νο να επικοινωνήσω να δω τι γίνεται και αν υπάρχει τρόπος να επισπεύσω τη διαδικασία δηλαδή να γίνει αύτο γιατί είναι κρίμα να πληρώνουμε τσάμπα λεφτά επειδή κάποιοι κοιμούνται ...:ninja::ninja::ninja:

 

6935601260 θα πληρωσεις αναλογικα μεχρι την ημερα που εισαι στην προηγουμενη εταιρια το πάγιο σου

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα είχα πάει 1 βδομάδα πριν τη λήξη σε κάποιο κατάστημα της Cosmote και θα ζητούσα μετατροπή σε καρτοκινητό. Και θα είχα το κεφάλι μου ήσυχο, έχοντας και όσο χρόνο θέλω μετά για φορητότητα.

 

Eχεις απόλυτο δίκιο .... άντε να δούμε και αύριο τι θα καταφέρουμε με αυτούς.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά θα ήθελα λίγο τη βοήθεια σας γιατί δεν μπορώ άλλο να ασχολούμε με αυτό το θέμα καθημερινά έχουμε και άλλες δουλειές από το να παίζουμε με αναξιόπιστους υπαλλήλους και εταιρίες.

Έχω συμβόλαιο στη Cosmote το οποίο λήγει αύριο 30/3 και από την επόμενη επειδή είναι η προσφορά με τις 2 γραμμές αρχίζει να γράφει 70άρια ο κάθε λογαριαμός.

Πάω όμορφα και ωραία στην wind και ζητάω φορητότητα (προς Q) αφού τους ρώτησα 10 φορές πότε θα ενεργοποιηθεί η γραμμή έτσι ώστε μην κάνουνε καμια 10άρια μέρες και πληρώσω τπτ .... μπίπ

Όμορφα και ωραία μου λένε Παρασκευή το πολύ το απόγευμα θα είμαστε έτοιμοι....

Σάββατο πάλι βόλτα στη Wind μου λένε Δευτέρα άντε το πολύ 1 του μηνός ....!!! Τα "παίρνω" και κάνω ένα mini καυγά για τις μπιπ που μ λέγανε και τους ρωτάω τις μέρες που αυτοί κοιμούνται και δεν γίνεται η φορητότητα και εγώ χρεώνομαι από την cosmote να τους το στείλω σε αυτούς το λογαριασμό ;

Τεσπά υπάρχει κάποιο τηλέφωνο να επικοινωνήσω να δω τι γίνεται και αν υπάρχει τρόπος να επισπεύσω τη διαδικασία δηλαδή να γίνει αύτο γιατί είναι κρίμα να πληρώνουμε τσάμπα λεφτά επειδή κάποιοι κοιμούνται ...:ninja::ninja::ninja:

Μαααα κι εσυ...

 

τελευταια στιγμη;

 

επρεπε να πας το αργοτερο στο α' 15ημερο του τελευταιου μηνα

 

οπως σου ειπαν βεβαια, αν μπεις στον επομενο μηνα δεν θα τον πληρωσεις ολο, αλλα οσες μερες χρησιμοποιησεις.

Βεβαια δεν ειναι και αμελητεα ποσα...

 

περιπου 4,5€ την μερα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά θα ήθελα λίγο τη βοήθεια σας γιατί δεν μπορώ άλλο να ασχολούμε με αυτό το θέμα καθημερινά έχουμε και άλλες δουλειές από το να παίζουμε με αναξιόπιστους υπαλλήλους και εταιρίες.

Έχω συμβόλαιο στη Cosmote το οποίο λήγει αύριο 30/3 και από την επόμενη επειδή είναι η προσφορά με τις 2 γραμμές αρχίζει να γράφει 70άρια ο κάθε λογαριαμός.

Πάω όμορφα και ωραία στην wind και ζητάω φορητότητα (προς Q) αφού τους ρώτησα 10 φορές πότε θα ενεργοποιηθεί η γραμμή έτσι ώστε μην κάνουνε καμια 10άρια μέρες και πληρώσω τπτ .... μπίπ

Όμορφα και ωραία μου λένε Παρασκευή το πολύ το απόγευμα θα είμαστε έτοιμοι....

Σάββατο πάλι βόλτα στη Wind μου λένε Δευτέρα άντε το πολύ 1 του μηνός ....!!! Τα "παίρνω" και κάνω ένα mini καυγά για τις μπιπ που μ λέγανε και τους ρωτάω τις μέρες που αυτοί κοιμούνται και δεν γίνεται η φορητότητα και εγώ χρεώνομαι από την cosmote να τους το στείλω σε αυτούς το λογαριασμό ;

Τεσπά υπάρχει κάποιο τηλέφωνο να επικοινωνήσω να δω τι γίνεται και αν υπάρχει τρόπος να επισπεύσω τη διαδικασία δηλαδή να γίνει αύτο γιατί είναι κρίμα να πληρώνουμε τσάμπα λεφτά επειδή κάποιοι κοιμούνται ...:ninja::ninja::ninja:

θα σου απαντησω με το τι εγινε σε μενα, Πεμπτη γυρω στη μια το μεσημερι πηγα στην Wind και εκανα αιτηση φορητοτητας δυο γραμμων απο Vodafone (συμβολαια RED1), στις 3 παρα με πηραν απο Vodafone να μου κανουν "προσφορα" να μεινω, απαντησα αρνητικα και ζητησα να συνεχισουν, στις 8 το βραδυ και οι δυο γραμμες ηταν ετοιμες και εβαλα και την προσφορα του 1gb....

ερωτηση λοιπον, απο Cosmote σε πηραν τηλεφωνο? τους ειπες οτι θελεις να ολοκληρωθει ΑΜΕΣΑ η μεταφορα?

το λεω γιατι στις 30/01 εκανα μεταφορα εναν αριθμο (συμβολαιο cosmote) στην Wind και για πολλες μερες η cosmote εκανε την "παπια", μεχρι που τους πηρα , τους απειλησα οτι καθυστερουν εσκεμμενα και οτι θα κανω καταγγελια, μου ειπαν οτι "εφταιγε" η wind!!! και την αλλη μερα το θεμα ειχε τελειωσει ;).....

Link to comment
Share on other sites

ερωτηση λοιπον, απο Cosmote σε πηραν τηλεφωνο? τους ειπες οτι θελεις να ολοκληρωθει ΑΜΕΣΑ η μεταφορα?

το λεω γιατι στις 30/01 εκανα μεταφορα εναν αριθμο (συμβολαιο cosmote) στην Wind και για πολλες μερες η cosmote εκανε την "παπια", μεχρι που τους πηρα , τους απειλησα οτι καθυστερουν εσκεμμενα και οτι θα κανω καταγγελια, μου ειπαν οτι "εφταιγε" η wind!!! και την αλλη μερα το θεμα ειχε τελειωσει ;).....

 

Με πηρανε.και.τους ειπα δν θελω να συνεχισω παω στη wind και μου λενε βρισκονται στο Τελευταιο σταδιο αλλα..... αυριο θα εχουμε ματσακι ωραιο με ποιον να ξεκινησω δν ξερω...

Edited by Vasileios
Μορφοποίηση παραπομπής
Link to comment
Share on other sites

ερωτηση λοιπον, απο Cosmote σε πηραν τηλεφωνο? τους ειπες οτι θελεις να ολοκληρωθει ΑΜΕΣΑ η μεταφορα?

το λεω γιατι στις 30/01 εκανα μεταφορα εναν αριθμο (συμβολαιο cosmote) στην Wind και για πολλες μερες η cosmote εκανε την "παπια", μεχρι που τους πηρα , τους απειλησα οτι καθυστερουν εσκεμμενα και οτι θα κανω καταγγελια, μου ειπαν οτι "εφταιγε" η wind!!! και την αλλη μερα το θεμα ειχε τελειωσει ;).....

 

Με πηρανε.και.τους ειπα δν θελω να συνεχισω παω στη wind και μου λενε βρισκονται στο Τελευταιο σταδιο αλλα..... αυριο θα εχουμε ματσακι ωραιο με ποιον να ξεκινησω δν ξερω...

Εγω θα ελεγα να τα "χωσεις" και στους δυο.... ποτε δεν φταει μονο ο ενας ;)

Link to comment
Share on other sites

Σε ανδροιντ κινητα επιλεγουμε απενεργοποιηση δεδομενων παρασκηνιου για να μην τρωει κρυφα ιντερνετ και ετσι το ιντερνετ της κιου ειναι ακομα πιο γρηγορο.Πολυ καλο ακομα και με Edge.
Υπογραφή εκτός Όρων Πρόσβασης και Χρήσης.
Link to comment
Share on other sites

Σε ανδροιντ κινητα επιλεγουμε απενεργοποιηση δεδομενων παρασκηνιου για να μην τρωει κρυφα ιντερνετ και ετσι το ιντερνετ της κιου ειναι ακομα πιο γρηγορο.Πολυ καλο ακομα και με Edge.

 

Εχει οδηγίες εδώ https://support.google.com/googleplay/answer/1663315?hl=el δεν το πιστευω και το έψαχνα χρόνια πως να μην ενημερώνονται αυτόματα οι εφαρμογές και δεν ήξερα πως βγαίνει . Αρα άμα έχεις ανοιχτό το data και κλειστά τα δεδομένα παρασκήνιου δεν ενημερώνονται αυτόματα οι εφαρμογές ;. Επίσης δεν μπορούμε να κατεβάσουμε και εφαρμογές από το google play άμα δεν είναι ανοιχτά τα δεδομένα φόντου έτσι δεν είναι ;. Τα δεδομένα παρασκήνιου και δεδομένα φόντου τα ίδια δεν είναι ;.

Link to comment
Share on other sites

Με πηρανε.και.τους ειπα δν θελω να συνεχισω παω στη wind και μου λενε βρισκονται στο Τελευταιο σταδιο αλλα..... αυριο θα εχουμε ματσακι ωραιο με ποιον να ξεκινησω δν ξερω...

Εγω θα ελεγα να τα "χωσεις" και στους δυο.... ποτε δεν φταει μονο ο ενας ;)

 

Σιγά μην πιάσει η Cosmote την προσφορά της Wind σε τιμή :)

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα ελεγα να τα "χωσεις" και στους δυο.... ποτε δεν φταει μονο ο ενας ;)

 

Σιγά μην πιάσει η Cosmote την προσφορά της Wind σε τιμή :)

 

Χλωμό το κόβω :p

Link to comment
Share on other sites

Κόψιμο θέλουνε όλα κανονικα να κλείσουνε .... Ελεος απαραδεχτοι

Πριν λίγο γύρισα απο wind και αφου οι περισσοτεροι υπάλληλοι είναι γλαστρες εκει μεσα και δν μπορουσε η δεν ηξερε να με εξυπηρετησει κανενας πανω στο θεμα μου ειπανε να περιμενω την υπευθυνη. Οταν λέω κανενας το εννοω ρε χρυσε μου " μου ειπες σε 8 ώρες " ? μου ειπες την "επομενη μερα" ? τι χρωσταω να πλήρωσω τα παραπανω εγώ ? τιποτα κανενας δεν γνωριζε και να περιμενω ποτε και αν ... απαντησεις της .... αντε να μην πω ! Τεσπα η υπευθυνη μου ειπε οτι το θεμα το κολλαει η cosmote οχι οτι το ειδε καπου απλα οπως ειπε ειναι σιγουρη. Ωραια να παρω στην cosmote και τι να τους πω για να μην τους αρχίσω τα "καντήλια" . καποια συγκρατημένη και πετυχημένη συνταγή ;

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν έχεις κανένα άλλο προϊόν του ΟΤΕ, γιατί να είσαι συγκρατημένος; :p

 

εχεις δικιο ... ετοιμαζομαι να φορτσαρω ... Ε ρε κάτι μηνύσεις που θα πέσουν! https://www.youtube.com/watch?v=Wgbm3R4UgmI:lol::lol:

 

----- προσθήκη μηνύματος 17 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Καλεσαμε και στην cosmote .... και μου ειπανε οτι η γραμμη ειναι ακνονικα σε φορητοτητα οπως βλεπει ... τι γινεται ρε παιδια .... ελεος ! δεν ξερω πιο να βρισω

 

----- προσθήκη μηνύματος 16 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Προσοχη!!!

 

Λοιπον το προβλημα το εχει η wind και δεν μπορει να προχωρησει τις συνδεσεις ... Τεχνικο Προβλημα μου το αποκαλεσε δεν ξερει ποσο καιρο θα πάρει . Απο το κατάστημα τους εκανε τοσο κοπο να παρουνε ενα τηλεφωνο να ρωτησουνε τι γινεται απο το να μου λενε ασυναρτησιες 5 μερες. Οτι και να πω! Τωρα και ενω ο χρονος μας πιεζει τι κανουμε ? αν μεινω με κάρτα στην cosmote γίνεται αμέσως η διαδικασία ?

Link to comment
Share on other sites

Καρτα στην Cosmote θέλει 30 ημέρες

Α) ακύρωση φορητότητας

Β) Επίσκεψη στην VODAFONE

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was unpinned, featured and pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...