Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το έκανα επαναφορά στις εργοστασιακές και δεν έφτιαξε. Δοκίμασα και άλλη Q κάρτα, και πάλι δεν βρίσκει 4G, ενώ τα κινητά βρίσκουν κανονικά.

Θα δοκιμάσω αύριο με κάρτα Vodafone. Ίσως κόπηκε κάποια μπάντα 4G στις κεραίες της Nova.

  

9 minutes ago, Konsta_ntina said:

Κατέβασε και την εφαρμογή της Huawei για ευκολία.

Ποια εφαρμογή εννοείς;

Edited by barca10
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 36,5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

2 minutes ago, barca10 said:

Το έκανα επαναφορά στις εργοστασιακές και δεν έφτιαξε. Δοκίμασα και άλλη Q κάρτα, και πάλι δεν βρίσκει 4G, ενώ τα κινητά βρίσκουν κανονικά.

Θα δοκιμάσω αύριο με κάρτα Vodafone. Ίσως κόπηκε κάποια μπάντα 4G στις κεραίες της Nova.

Δε νομίζω να χει θέμα η κεραία της Nova αν έχει σήμα στο κινητό κανονοικά. Δοκίμασες την κάρτα αυτή σε κινητό;

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, elkons said:

Δε νομίζω να χει θέμα η κεραία της Nova αν έχει σήμα στο κινητό κανονοικά. Δοκίμασες την κάρτα αυτή σε κινητό;

Σε κινητό δουλεύει κανονικά. Κάποιο κόλλημα έφαγε το HUAWEI.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, barca10 said:

Σε κινητό δουλεύει κανονικά. Κάποιο κόλλημα έφαγε το HUAWEI.

Μάλλον πέθανε το ρούτερ. HUAWEI HIlink λέγεται η εφαρμογή.

Τελευταία ελπίδα. Βγάλε την μπαταρία, πάτα το ΟΝ και κρατώντας το πατημένο βάλε το καλώδιο.

Το eshop έχει καινούργιο με 22 € 

Edited by Konsta_ntina
Link to comment
Share on other sites

Για ένα περίεργο λόγο έστειλε σε νούμερο που διαχειρίζομαι προσφορά με την ανανέωση των 3€ και τα 50 γιγα ως 11/2. Και οχι δεν ηταν ατάιστο. Εβαζα λεφτά (συνήθως 8-10) ανα 3 μηνες και εκανα επεκταση για μηνα με μικρά πακέτα ή μηνιαία countdown. 31/1 ξεχασα να βάλω πακέτο και εληξαν τα λεφτά οποτε ανανεωσα με 13€. Και πριν 3 μέρες εμφανιστηκε το 3ευρο. Η αλλη προσφορα των 8,90 είναι μόνιμη και ανανεώνεται (τώρα ως 11/3). Στον δικό μου αριθμό που έχω να τον ταΐσω από 14/8  δεν έχει έρθει όμως το τρίευρο και η άλλη που ερχόταν τώρα δεν την βλέπω. Δεν ξέρω αν απόψε έληγε και δεν έχει προλάβει να την εμφανίσει ακόμα...

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, kmpatra said:

Για ένα περίεργο λόγο έστειλε σε νούμερο που διαχειρίζομαι προσφορά με την ανανέωση των 3€ και τα 50 γιγα ως 11/2. Και οχι δεν ηταν ατάιστο. Εβαζα λεφτά (συνήθως 8-10) ανα 3 μηνες και εκανα επεκταση για μηνα με μικρά πακέτα ή μηνιαία countdown. 31/1 ξεχασα να βάλω πακέτο και εληξαν τα λεφτά οποτε ανανεωσα με 13€. Και πριν 3 μέρες εμφανιστηκε το 3ευρο. Η αλλη προσφορα των 8,90 είναι μόνιμη και ανανεώνεται (τώρα ως 11/3). Στον δικό μου αριθμό που έχω να τον ταΐσω από 14/8  δεν έχει έρθει όμως το τρίευρο και η άλλη που ερχόταν τώρα δεν την βλέπω. Δεν ξέρω αν απόψε έληγε και δεν έχει προλάβει να την εμφανίσει ακόμα...

Κλασσικά Q Μήτσος! Ότι να ΄ναι...
Καθόμαστε και ψάχνουμε εμείς την λογική του αλγόριθμου που δίνει τις "προσωπικές" προσφορές σε Q...

Edited by opmgls
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, opmgls said:

Κλασσικά Q Μήτσος! Ότι να ΄ναι...
Καθόμαστε και ψάχνουμε εμείς την λογική του αλγόριθμου που δίνει προσφορές τις "προσωπικές" προσφορές σε Q...

Οποιοσδήποτε δούλευε μόνος του ολόκληρη καρτοκινητή, τα ίδια λάθη θα έκανε. Και πάλι καλά να λέμε.. 

😂😂😂😂

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, makisg4 said:

Έχει πάρει κανείς το ετήσιο πακέτο με το smartwatch να μας πει αν αξίζει σαν συσκευή; 

Αυτοί λένε ότι κοστίζει 50€. Αν το ψάξεις σε ali express πχ είναι γύρω στα 25-30€. Ε, πόσο καλό να είναι; Δεν ξέρω..

Link to comment
Share on other sites

Καθως η ώρα για το ταξίδι στο εξωτερικό έφτασε, βλέπω ότι έχω ενεργή την προσφορά που με 8,90€ δίνει 250GB και απεριόριστη ομιλία για 30 μέρες. Όμως δεν μπορώ να μπω στους όρους, μου βγάζει διαρκώς ουπς και βλακείες... Γνωρίζει κανείς να μου πει αν δίνει η προσφορά αυτή GB και χρόνο ομιλίας όταν βρίσκεσαι στην ΕΕ???

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Steleon said:

Καθως η ώρα για το ταξίδι στο εξωτερικό έφτασε, βλέπω ότι έχω ενεργή την προσφορά που με 8,90€ δίνει 250GB και απεριόριστη ομιλία για 30 μέρες. Όμως δεν μπορώ να μπω στους όρους, μου βγάζει διαρκώς ουπς και βλακείες... Γνωρίζει κανείς να μου πει αν δίνει η προσφορά αυτή GB και χρόνο ομιλίας όταν βρίσκεσαι στην ΕΕ???

Δεν είναι δυστυχώς για ΕΕ.

Μόνο τα combo.

Link to comment
Share on other sites

θέλω να σας ρωτήσω κάτι πολύ συγκεκριμένο....ο πατέρας μου έχει ένα καρτοκινητό Q στο οποίο η nova του βάζει 1000 λεπτά χρόνο ομιλίας κάθε 1η του μήνα (αυτό συμβαίνει αρκετά χρόνια τώρα γιατί μετέφερε το σταθερό του στην nova).

Εγώ καλώς ή κακώς του έβαζα 8 ευρώ κάθε 2 ή 3 μήνες με countdown offer και του αγόραζα κάποιο πακέτο διατηρώντας έτσι την σύνδεση....αυτό που σκέφτομαι είναι μήπως δεν πρέπει να κάνω αυτή την αγορά κάθε 2 μήνες ή κάθε 3 μήνες και η σύνδεση μπορεί να διατηρηθεί με τα 1000 λεπτά που βάζει η Nova κάθε μήνα. 

Τωρα κοιτάω στην αρχική οθόνη του Q app που αναφέρει ότι έχω μέσα 12ευρώ και λήγει στις 11/02/2026 και όταν πατάω να δω αναλυτικότερα αναφέρει ότι το πακέτο bonus των 1000 λεπτών λήγει στις 03/03/2026.

Τι λέτε; Αν δεν βάλω σήμερα χρήματα ή αν δεν πάρω σήμερα κάποιο πακέτο θα σταματήσει να λειτουργεί;

Θα χάσω το χρηματικό υπόλοιπο των 12ευρώ που έχω τώρα μέσα;

Τι ισχύει γενικά; Φοβάμαι να ρισκάρω να διακοπεί κάποια στιγμή η παροχή γιατί μετά δεν θα την ξαναενεργοποιήσουν εύκολα.

Edited by tempo

για την καθημερινή σχολική μελέτη... https://megapedia.gr

η παιδεία απλά... https://ipedia.gr

η γνώμη σου μετράει... https://24net.gr

Link to comment
Share on other sites

Tempo θα βάλεις ένα πακέτο με τα χρήματα που εχεις, που θα λήγει σε ένα μήνα. Στην πρώτη του μήνα θα πρέπει να έρθουν τα νέα 1000. Πριν περάσει ο μήνας, θα κανονίσεις να του ανανεώσεις το ποσό. 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, tempo said:

Τωρα κοιτάω στην αρχική οθόνη του Q app που αναφέρει ότι έχω μέσα 12ευρώ και λήγει στις 11/02/2026 και όταν πατάω να δω αναλυτικότερα αναφέρει ότι το πακέτο bonus των 1000 λεπτών λήγει στις 03/03/2026.

Τι λέτε; Αν δεν βάλω σήμερα χρήματα ή αν δεν πάρω σήμερα κάποιο πακέτο θα σταματήσει να λειτουργεί;

Θα χάσω το χρηματικό υπόλοιπο των 12ευρώ που έχω τώρα μέσα;

 Σήμερα λήγει το χρηματικό σου υπόλοιπο. Εάν δεν θέλεις να χαθεί, θα πρεπει να επιλέξεις: α) να βάλεις χρήματα ή Β) να αγοράσεις πακετο, το οποίο θα παρατεινει το χρηματικό υπόλοιπο (που θα περισσεψει) μέχρι την ημερομηνία λήξης του πακετου που θα έχεις αγοράσει. Εάν δεν κάνεις τίποτα, θα μηδενιστεί το χρηματικό σου υπόλοιπο και λογικά δεν θα μπορέσει να χρησιμοποιηθεί το δωρεαν 1000αρικο

Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσω για τους τύπους ότι αν δεν βάλεις και μηδενίσει το υπόλοιπο θα χάσεις τα 1000' αλλά αν  βάλεις πάλι λεφτα μετά,  θα πάρεις ακέραια τα 1000' πίσω. Φυσικά δεν θα σου το πρότεινα, είναι αρκετά τα λεφτά για να τα χάσεις, δεν υπάρχει λόγος. Οι πιο φθηνές επιλογές είναι αυτές στα πακέτα εξωτερικού με διάρκεια 28 μέρες. Αγοράζεις ενα με 5,30 (κατά προτίμηση με χρόνο προς nova/q για να μην πάει εντελώς χαμένο) και το υπόλοιπο μένει για 28 μέρες ακόμα. Και εφόσον έχεις 12€ τώρα μέσα, για τον άλλο μήνα περισσεύουν για να βάλεις παλι το ιδιο και να πάρεις παράταση άλλες 28 μέρες. Θα ανανεώσεις πάλι σε 56 μέρες δηλαδή.

Βγαινει και countdown με διάρκεια ένα μήνα κάποιες φορές με 4,5€ για κάποια γίγα, αλλά πρέπει να πετύχεις το timing.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, hercoulis said:

Tempo θα βάλεις ένα πακέτο με τα χρήματα που εχεις, που θα λήγει σε ένα μήνα. Στην πρώτη του μήνα θα πρέπει να έρθουν τα νέα 1000. Πριν περάσει ο μήνας, θα κανονίσεις να του ανανεώσεις το ποσό. 

 

59 minutes ago, VIPdriver said:

 Σήμερα λήγει το χρηματικό σου υπόλοιπο. Εάν δεν θέλεις να χαθεί, θα πρεπει να επιλέξεις: α) να βάλεις χρήματα ή Β) να αγοράσεις πακετο, το οποίο θα παρατεινει το χρηματικό υπόλοιπο (που θα περισσεψει) μέχρι την ημερομηνία λήξης του πακετου που θα έχεις αγοράσει. Εάν δεν κάνεις τίποτα, θα μηδενιστεί το χρηματικό σου υπόλοιπο και λογικά δεν θα μπορέσει να χρησιμοποιηθεί το δωρεαν 1000αρικο

 

31 minutes ago, kmpatra said:

Να συμπληρώσω για τους τύπους ότι αν δεν βάλεις και μηδενίσει το υπόλοιπο θα χάσεις τα 1000' αλλά αν  βάλεις πάλι λεφτα μετά,  θα πάρεις ακέραια τα 1000' πίσω. Φυσικά δεν θα σου το πρότεινα, είναι αρκετά τα λεφτά για να τα χάσεις, δεν υπάρχει λόγος. Οι πιο φθηνές επιλογές είναι αυτές στα πακέτα εξωτερικού με διάρκεια 28 μέρες. Αγοράζεις ενα με 5,30 (κατά προτίμηση με χρόνο προς nova/q για να μην πάει εντελώς χαμένο) και το υπόλοιπο μένει για 28 μέρες ακόμα. Και εφόσον έχεις 12€ τώρα μέσα, για τον άλλο μήνα περισσεύουν για να βάλεις παλι το ιδιο και να πάρεις παράταση άλλες 28 μέρες. Θα ανανεώσεις πάλι σε 56 μέρες δηλαδή.

Βγαινει και countdown με διάρκεια ένα μήνα κάποιες φορές με 4,5€ για κάποια γίγα, αλλά πρέπει να πετύχεις το timing.

ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Μόλις έβαλα ένα πακέτο (international για 28 ημέρες) όπως ήταν η πρόταση σας. Αυτό έκανα πάντα μέχρι τώρα. Απλά σκέφτηκα μήπως η Nova δίνει αυτά τα 1000 λεπτά ομιλίας κάθε μήνα χωρίς εγώ να πρέπει να "ταϊζω" τον λογαριασμό. Δεν ξέρω πως μπορώ να το διαπιστώσω αν ισχύει κάτι τέτοιο....

για την καθημερινή σχολική μελέτη... https://megapedia.gr

η παιδεία απλά... https://ipedia.gr

η γνώμη σου μετράει... https://24net.gr

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, tempo said:

 

 

ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Μόλις έβαλα ένα πακέτο (international για 28 ημέρες) όπως ήταν η πρόταση σας. Αυτό έκανα πάντα μέχρι τώρα. Απλά σκέφτηκα μήπως η Nova δίνει αυτά τα 1000 λεπτά ομιλίας κάθε μήνα χωρίς εγώ να πρέπει να "ταϊζω" τον λογαριασμό. Δεν ξέρω πως μπορώ να το διαπιστώσω αν ισχύει κάτι τέτοιο....

Απο οτι εχει ειπωθεί απο συζητήσεις εδω μεσα, τετοιου ειδους δωρα θελουν πάντοτε καποιο χρηματικο υπολοιπο να υπαρχει.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, tempo said:

 

 

ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Μόλις έβαλα ένα πακέτο (international για 28 ημέρες) όπως ήταν η πρόταση σας. Αυτό έκανα πάντα μέχρι τώρα. Απλά σκέφτηκα μήπως η Nova δίνει αυτά τα 1000 λεπτά ομιλίας κάθε μήνα χωρίς εγώ να πρέπει να "ταϊζω" τον λογαριασμό. Δεν ξέρω πως μπορώ να το διαπιστώσω αν ισχύει κάτι τέτοιο....

Δεδομενο οτι κόβονται μαζι με το υπολοιπο και επιστρεφουν αν βάλεις λεφτά. Οταν σου μεινει πολυ μικρο υπολοιπο δοκιμασε το. Την πατησα τελος Γενσρη οταν ξεχασα να βαλω πακετο και χαθηκαν 6,5€ που ειχε το υπολοιπο.

Link to comment
Share on other sites

Σε νόβα το δουλεύω όχι q. Με μια ανανέωση αν θυμάμαι καλά με πάει πέρα από δύο μήνες. Τα 1000 δεν χάνονται. Αν πάρεις ένα πακέτο για 2 μήνες και το υπόλοιπο λήγει την επόμενη μέρα, παίρνει κ αυτό παράταση για δύο μήνες. 

Δηλαδή είναι συμφέρον όπως το φράγκ, γτ αλλιώς θα το είχα αλλάξει. 

Link to comment
Share on other sites

16 ώρες πριν, hercoulis said:

Σε νόβα το δουλεύω όχι q. Με μια ανανέωση αν θυμάμαι καλά με πάει πέρα από δύο μήνες. Τα 1000 δεν χάνονται. Αν πάρεις ένα πακέτο για 2 μήνες και το υπόλοιπο λήγει την επόμενη μέρα, παίρνει κ αυτό παράταση για δύο μήνες. 

Δηλαδή είναι συμφέρον όπως το φράγκ, γτ αλλιώς θα το είχα αλλάξει. 

συγνώμη αλλά δεν κατάλαβα πως ακριβώς κάνεις τις ανανεώσεις. Έχεις και εσύ το προνόμιο να σου βάζουν 1000 λεπτά ομιλίας κάθε 1η του μήνα απο nova. Κάθε πότε ανανεώνεις; Μετά αγοράζεις πακέτα; Αν είχες την καλοσύνη να εξηγήσεις λίγο παραπάνω...

για την καθημερινή σχολική μελέτη... https://megapedia.gr

η παιδεία απλά... https://ipedia.gr

η γνώμη σου μετράει... https://24net.gr

Link to comment
Share on other sites

Στο f2g που και που βγαίνει στα flash offers καποιο πακετο με data για 8 ΣΚ, οπότε ενεργοποιώντας αυτό παίρνει άλλες 8 εβδομαδες. Υποθέτω ότι αυτό εννοεί, το ίδιο που είπαμε δηλαδή και παραπάνω. Όταν ανανεώνεις παει 2 μήνες μετα η λήξη του υπόλοιπου.Οχι παραπάνω. Αν υπάρχει πακέτο για 1 ή 2 μήνες ή 28 μερες οπως λέγαμε, με ενεργοποιηση του πακετου, επεκτείνεται η διάρκεια του υπολοιπου οση ειναι η διάρκεια του πακέτου. Φυσικά αυτό συμφέρει να το κάνει στο τέλος του διμήνου απο την ανανέωση. Αν το κάνει νωρίτερα μέσα στον πρώτο μηνα δεν αλλάζει τίποτα. 

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, kmpatra said:

Στο f2g που και που βγαίνει στα flash offers καποιο πακετο με data για 8 ΣΚ, οπότε ενεργοποιώντας αυτό παίρνει άλλες 8 εβδομαδες. Υποθέτω ότι αυτό εννοεί, το ίδιο που είπαμε δηλαδή και παραπάνω. Όταν ανανεώνεις παει 2 μήνες μετα η λήξη του υπόλοιπου.Οχι παραπάνω. Αν υπάρχει πακέτο για 1 ή 2 μήνες ή 28 μερες οπως λέγαμε, με ενεργοποιηση του πακετου, επεκτείνεται η διάρκεια του υπολοιπου οση ειναι η διάρκεια του πακέτου. Φυσικά αυτό συμφέρει να το κάνει στο τέλος του διμήνου απο την ανανέωση. Αν το κάνει νωρίτερα μέσα στον πρώτο μηνα δεν αλλάζει τίποτα. 

Αρα στη ουσία, όσο υπάρχει χρηματικό υπόλοιπο στον λογαριασμό μπαίνουν τα 1000' δώρο κάθε μήνα.
Αυτή είναι και η μοναδική προυπόθεση φαντάζομαι.

Edited by opmgls
Link to comment
Share on other sites

Ναι έτσι είναι όπως σου γράψανε παραπάνω. 
Για να το κατανοήσεις, θα το πω με τις δικές σου ημ/νιες. 
Στις 11, βάζεις ποσό ανανέωσης. Αυτό θα σε πάει μέχρι τις 11 του άλλου μήνα. Στην 1η του μήνα θα μπουν και τα 1000’. Τις τελευταίες μέρες πριν την ανανέωση ποσού,θα κοιτάς τα countdown κλπ και θα διαλέξεις το συμφέρον πακέτο, σχετικά με τις ημ/νιες σου. Αυτο θα σε πάει ένα ή δύο μήνες πιο πέρα, μικρό υπόλοιπο λογαριασμού θα χαθεί, θα μηδενίσει , και μια μέρα πριν τη λήξη του πακέτου, ανανεώνεις πάλι. 

Edited by hercoulis
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, hercoulis said:

Ναι έτσι είναι όπως σου γράψανε παραπάνω. 
Για να το κατανοήσεις, θα το πω με τις δικές σου ημ/νιες. 
Στις 11, βάζεις ποσό ανανέωσης. Αυτό θα σε πάει μέχρι τις 11 του άλλου μήνα. Στην 1η του μήνα θα μπουν και τα 1000’. Τις τελευταίες μέρες πριν την ανανέωση ποσού,θα κοιτάς τα countdown κλπ και θα διαλέξεις το συμφέρον πακέτο, σχετικά με τις ημ/νιες σου. Αυτο θα σε πάει ένα ή δύο μήνες πιο πέρα, μικρό υπόλοιπο λογαριασμού θα χαθεί, θα μηδενίσει , και μια μέρα πριν τη λήξη του πακέτου, ανανεώνεις πάλι. 

είχα την εντύπωση (και το έχω διαπιστώσει αρκετές φορές) ότι στην Q (δεν ξέρω αν ισχύει στην Nova γενικότερα) όταν αγοράζεις κάποιο πακέτο πχ ενός (1) μήνα τότε η ημερομηνία λήξης μετατίθεται κατά αυτόν τον 1 μήνα και το υπόλοιπο δεν χάνεται (σε αντίθεση με cosmote όπου παίρνεις και χρησιμοποιείς το πακέτο αλλά το χρηματικό υπόλοιπο μηδενίζει). Εχει αλλάξει και στην Q αυτό που λέω; Μήπως τον τελευταίο καιρό και εγώ δεν το πήρα χαμπάρι;

για την καθημερινή σχολική μελέτη... https://megapedia.gr

η παιδεία απλά... https://ipedia.gr

η γνώμη σου μετράει... https://24net.gr

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...