mol Δημ. June 20, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 20, 2020 Το apn για q σε iPhone ποιο είναι; Μου λέτε;Δοκίμασε myq Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Inevar Δημ. June 20, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 20, 2020 MyQ χρειάστηκε να γράψω μόνο χαχα Καμία σχέση με ανδροιδ. Ευχαριστώ . Παράθεση Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. June 20, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 20, 2020 Κι εγώ! Ήρθε ένα μήνυμα από +3543 8827 4587 " Hi, try your luck with 25 EUR for free! Check it out: (το URL) Good luck Respond STOP to stop" Επίσης είχα 2 αναπάντητες από: +222 2656 8177 & +222 2263 2481 :ninja: και σε κοσμοτε ηρθε μηνυμα τετοιο οποτε δεν ειναι θεμα δικτυου...πεφτει σπαμαρισμα παντου αυτες τις μερες φαινεται... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elephant Δημ. June 20, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 20, 2020 Κι εγώ! Ήρθε ένα μήνυμα από +3543 8827 4587 " Hi, try your luck with 25 EUR for free! Check it out: (το URL) Good luck Respond STOP to stop" Επίσης είχα 2 αναπάντητες από: +222 2656 8177 & +222 2263 2481 :ninja: Εγώ από Βέλγιο, Πολωνία, Τυνησία και άλλες χώρες... +32467430439 +355680900024 +48882782938 +992372319169 +21656502408 από την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alnotas Δημ. June 22, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 22, 2020 Αν ενεργοποιήσω το καουντ νταουν που δίνει επιπλέον τα 4GB για 4 μέρες, ξέρει κανείς αν αυτά τα 4 είναι τα πρώτα που καταναλώνονται; Οι άθλιοι που περνάνε αέριο έξω απτό σπίτι μου, μου κόψαν τα καλώδια της τηλεφωνίας και εργάζομαι απτο σπίτι. Αν κάποιος μπορεί ας απαντήσει σύντομα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnny_htc Δημ. June 22, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 22, 2020 Ναι απο αυτα καταναλώνεις Sent from my STK-LX1 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
keysmith Δημ. June 22, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 22, 2020 Αν ενεργοποιήσω το καουντ νταουν που δίνει επιπλέον τα 4GB για 4 μέρες, ξέρει κανείς αν αυτά τα 4 είναι τα πρώτα που καταναλώνονται; Οι άθλιοι που περνάνε αέριο έξω απτό σπίτι μου, μου κόψαν τα καλώδια της τηλεφωνίας και εργάζομαι απτο σπίτι. Αν κάποιος μπορεί ας απαντήσει σύντομα. Παραδοσιακά καταναλώνονται αυτά που λήγουν ΠΡΩΤΑ, άρα αυτά θα φαγωνθούν αν τα "άλλα" σου λήγουν πιο αργά. Παράθεση από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gpapas640 Δημ. June 22, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 22, 2020 Countdown 120' προς ολους, 100sms( +4GB για 4 ημέρες) με 3ε για ενα μισαωρο ακόμα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimos_Vav Δημ. June 22, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 22, 2020 Αν και δεν χρειάζομαι τα μυνήματα, το πήρα το πακετάκι για τα λεπτά ομιλίας που μου τελείωναν και τα 4GB για το τετραήμερο να κάνω και το upload μου στο cloud. Μια χαρά! Παράθεση Συσκευή: Realme 8 5G 4/64 GB Carriers: 🟢 Cosmote - 🔴 Nova Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akalos Δημ. June 22, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 22, 2020 είναι αυτό που λέω ούτε να μας τα πάρουν δεν ξέρουν Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nininikos Δημ. June 22, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 22, 2020 είναι αυτό που λέω ούτε να μας τα πάρουν δεν ξέρουν Sent from my Mi 9T Pro using TapatalkΕντάξει. Τι θες κι εσύ; Τώρα μαθαίνουν τα παιδιά. Το νέο είναι ότι στην επικοινωνία μέσω φβ έβαλαν αυτοματοποιημένο σύστημα. Αυτό ήταν. Η γελοιοτητα δεν έχει όρια. Sent from my LEX820 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnny_htc Δημ. June 22, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 22, 2020 Εγώ 2 μερες στο φβ παταω ότι θέλω εκπρόσωπο και ακόμα περιμένω... Το αστείο ειναι οτι την πρώτη φορά μου ζητησε αξιολόγηση της επικοινωνίας, εξυπηρέτησης κλπ... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gpapas640 Δημ. June 23, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 23, 2020 Είναι ο δρόμος που άνοιξε η Wind και ακολουθούν και άλλοι τώρα: μείωση του κόστους παση θυσία. Πρώτα το ανεκπαιδευτο προσωπικο και κατάργηση του live chat, και τώρα τα bots. Λες και οι συνδρομητές είναι εντελώς ανεγκέφαλοι, και αν ήθελαν να ρωτήσουν κάτι δε θα το έψαχναν πρώτα στο σαιτ τους ή εν γενει στο ιντερνετ. Τα bot σας περίμεναν. Παράλληλα, πακέτα όπως του προνομιακού ακριβαίνουν... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elephant Δημ. June 23, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 23, 2020 Παιδιά η φορητότητα πόσο καιρό παίρνει ; Έχουμε κάποια ειδοποίηση; Ή απλά πέφτει το δίκτυο κάποια στιγμή και αλλάζουμε κάρτα ; Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akalos Δημ. June 23, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 23, 2020 έχεις κάνει ήδη ?αν τα χαρτιά σου είναι σωστά και σε αφήσει η άλλη εταιρία σε δύο μέρες αλλάζεις Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trinoo Δημ. June 23, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 23, 2020 Ενεργοποιήθηκε στη μάνα μου Q Star Auto χωρίς να το κάνει αυτή (το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να καλεί για το υπόλοιπο, πακέτα και λεφτά της βάζω εγώ από την εφαρμογή). Της είπα να πάρει στο support (θεώρησα ότι εφόσον δεν είναι στο όνομά μου δεν θα εξυπηρετούσαν εμένα) και την είχαν στο "δεν ξέρω, να δούμε, θα σας καλέσουμε εμείς" και ποτέ δεν την κάλεσε κανείς. Πως να το χειριστώ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gpapas640 Δημ. June 23, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 23, 2020 Ενεργοποιήθηκε στη μάνα μου Q Star Auto χωρίς να το κάνει αυτή (το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να καλεί για το υπόλοιπο, πακέτα και λεφτά της βάζω εγώ από την εφαρμογή). Της είπα να πάρει στο support (θεώρησα ότι εφόσον δεν είναι στο όνομά μου δεν θα εξυπηρετούσαν εμένα) και την είχαν στο "δεν ξέρω, να δούμε, θα σας καλέσουμε εμείς" και ποτέ δεν την κάλεσε κανείς. Πως να το χειριστώ; Δεν θα περίμενα να με καλεσουν πίσω. Σου προτείνω τα εξης βήματα: 1. Εάν το πακετο ενεργοποιήθηκε μετά απο ανανέωση χρόνου ομιλιας, σίγουρα εχει ενεργοποιηθεί η αυτόματη ενεργοποίηση του πακέτου. Για να την απενεργοποιήσεις, στελνεις ΝΟ στο 12000. 2. Θα καλεσεις στην εξυπηρέτηση της Wind (στο 13700 καλεις χωρίς χρέωση) και θα ζητήσεις να ακυρωθεί η ενεργοποίηση του πακέτου. Δηλαδή, θα επιστρέψει στην καρτα η αξια που αφαιρέθηκε και θα εξαφανιστούν οι παροχές του πακέτου. Σιγουρέψου οτι ο υπάλληλος θα αποστείλει αίτημα, ώστε να σου έρθει με μηνυμα κωδικος αιτήματος. Καλου-κακου σημείωσε και το ονοματεπώνυμο του υπαλλήλου. Στο καλο σεναριο, σε 3-4 ημέρες θα γινει ακύρωση του πακέτου. Αν αυτο δε συμβεί, θα πρεπει να καλέσεις εκ νεου στην εξυπηρέτηση και να ρωτησεις τι γινεται με το αίτημα. Χρυσους κανων στη Wind: ου μπλέξεις. Καλη τυχη! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akalos Δημ. June 24, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 24, 2020 Ενεργοποιήθηκε στη μάνα μου Q Star Auto χωρίς να το κάνει αυτή (το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να καλεί για το υπόλοιπο, πακέτα και λεφτά της βάζω εγώ από την εφαρμογή). Της είπα να πάρει στο support (θεώρησα ότι εφόσον δεν είναι στο όνομά μου δεν θα εξυπηρετούσαν εμένα) και την είχαν στο "δεν ξέρω, να δούμε, θα σας καλέσουμε εμείς" και ποτέ δεν την κάλεσε κανείς. Πως να το χειριστώ; ού μπλέξεις..... Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mikepaltri Δημ. June 24, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 24, 2020 Εγώ 2 μερες στο φβ παταω ότι θέλω εκπρόσωπο και ακόμα περιμένω... Το αστείο ειναι οτι την πρώτη φορά μου ζητησε αξιολόγηση της επικοινωνίας, εξυπηρέτησης κλπ... Από την προηγούμενη Πέμπτη έχω ζητήσει 3 φορές εκπρόσωπο και με έχουν γράψει στα @@ τους!!! Εντωμεταξύ με χρέωναν data με κλειστά τα δεδομένα και αυτό τους είπα να ελέγξουν... τελικά αναγκάστηκα και ενεργοποίησα καινούριο πακέτο με data για να μη μου φάει το υπόλοιπο!!! Απαράδεκτοι τελείως!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. June 24, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 24, 2020 Δυστυχώς, κάτι που είναι γνωστό εδώ και χρόνια, στην q με κλειστά τα δεδομένα δεν αποφεύγεις την χρέωση. Η μόνη δραστική λύση είναι η τροποποίηση του apn στις ρυθμίσεις δικτύου. Sent from my Galaxy S10e Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimos_Vav Δημ. June 24, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 24, 2020 Εκτός αν χρησιμοποιείς το Q σαν βασικό νούμερο και έχεις πάντα ενεργό πακέτο δεδομένων οπότε δεν ξεμένεις για να σε χρεώσει και να σου φάει λεφτά. Παράθεση Συσκευή: Realme 8 5G 4/64 GB Carriers: 🟢 Cosmote - 🔴 Nova Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akalos Δημ. June 24, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 24, 2020 Από την προηγούμενη Πέμπτη έχω ζητήσει 3 φορές εκπρόσωπο και με έχουν γράψει στα @@ τους!!! Εντωμεταξύ με χρέωναν data με κλειστά τα δεδομένα και αυτό τους είπα να ελέγξουν... τελικά αναγκάστηκα και ενεργοποίησα καινούριο πακέτο με data για να μη μου φάει το υπόλοιπο!!! Απαράδεκτοι τελείως!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!θα σου πουν τα γνωστά ότι δεν γίνονται αυτά τα πράγματα,μπλα μπλα μπλα,εσύ φταις παλαιότερα τα γύριζαν πίσω .. Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trinoo Δημ. June 24, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 24, 2020 Δεν θα περίμενα να με καλεσουν πίσω. Σου προτείνω τα εξης βήματα: 1. Εάν το πακετο ενεργοποιήθηκε μετά απο ανανέωση χρόνου ομιλιας, σίγουρα εχει ενεργοποιηθεί η αυτόματη ενεργοποίηση του πακέτου. Για να την απενεργοποιήσεις, στελνεις ΝΟ στο 12000. 2. Θα καλεσεις στην εξυπηρέτηση της Wind (στο 13700 καλεις χωρίς χρέωση) και θα ζητήσεις να ακυρωθεί η ενεργοποίηση του πακέτου. Δηλαδή, θα επιστρέψει στην καρτα η αξια που αφαιρέθηκε και θα εξαφανιστούν οι παροχές του πακέτου. Σιγουρέψου οτι ο υπάλληλος θα αποστείλει αίτημα, ώστε να σου έρθει με μηνυμα κωδικος αιτήματος. Καλου-κακου σημείωσε και το ονοματεπώνυμο του υπαλλήλου. Στο καλο σεναριο, σε 3-4 ημέρες θα γινει ακύρωση του πακέτου. Αν αυτο δε συμβεί, θα πρεπει να καλέσεις εκ νεου στην εξυπηρέτηση και να ρωτησεις τι γινεται με το αίτημα. Χρυσους κανων στη Wind: ου μπλέξεις. Καλη τυχη! Ευχαριστώ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. June 24, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 24, 2020 3 γιγα με 3 ευρώ για 1 μήνα. Μέχρι Παρασκευή θα τρέχει... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
patrik Δημ. June 24, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 24, 2020 Καλημέρα. Ξερετε αν είναι διαθέσιμο ακόμα νέο νούμερο με 1500 προς όλους; Και που μπορώ να το βρω; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.