Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Προέκυψε ένα θέμα με την ανανέωση χρόνου ομιλίας του q μου.

Επέλεξα να κάνω ανανέωση 10 ευρώ μέσω paypal (όπως κάνω πάντα) και ενώ τράβηξε τα χρήματα, δεν μου πιστώθηκε το ποσό!

 

Τι τηλέφωνα στο 13800 πήρα, τι στο κατάστημα πήγα, άκρη δεν βγαίνει.

 

Ελλεινό εκ μέρους τους να με κάνουν μπαλάκι, κι επειδή δεν γουστάρω να μου κλέβουν τα 10ευρα, θα φάνε το άκυρο τους.

 

Είμαι συνδρομητής τους από τις αρχές (πριν καν εξαγοράσει την cu), αυτό το πράγμα που μου έκαναν, δεν μπορώ να το χωνέψω.

 

Να βράσω και τα countdown offers τους και τις 6ευρες ανανεώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Λάθος θυμάσαι. Η q είχε ξεκινήσει ως καρτοκινητή της info quest. Q από το quest όπως έλεγε τους υπολογιστές της. Μετά την αγόρασε η wind.

 

Sent from my moto g(6) play

Link to comment
Share on other sites

Το CU γεννήθηκε στην Vodafone και εκεί παρέμεινε

 

----- προσθήκη μηνύματος 75 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Θυμάμαι να πηγαίνω σε μαγαζάκια της infoquest και να ζητάω να μου δείξουν νουμεράκια!

Edited by Mikakilo
Link to comment
Share on other sites

Απλώς η q χρησιμοποιουσε το κόκκινο δίκτυο πριν αγοραστεί από τη Wind.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Προέκυψε ένα θέμα με την ανανέωση χρόνου ομιλίας του q μου.

Επέλεξα να κάνω ανανέωση 10 ευρώ μέσω paypal (όπως κάνω πάντα) και ενώ τράβηξε τα χρήματα, δεν μου πιστώθηκε το ποσό!

 

Τι τηλέφωνα στο 13800 πήρα, τι στο κατάστημα πήγα, άκρη δεν βγαίνει.

 

Ελλεινό εκ μέρους τους να με κάνουν μπαλάκι, κι επειδή δεν γουστάρω να μου κλέβουν τα 10ευρα, θα φάνε το άκυρο τους.

 

Είμαι συνδρομητής τους από τις αρχές (πριν καν εξαγοράσει την cu), αυτό το πράγμα που μου έκαναν, δεν μπορώ να το χωνέψω.

 

Να βράσω και τα countdown offers τους και τις 6ευρες ανανεώσεις.

 

Ξαναπαρε στο 13700 (βλαβες παραπονα) ή στειλε μεσω της φόρμας επικοινωνίας με συννημενη την χρέωση του paypal. Δεν ξέρω μηπως μπορεις να κανεις αμφισβήτηση μεσω paypal κιολας.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει πάντα και το Ινστιτούτο καταναλωτή για καταγγελία και να δεις πως θα ενδιαφερθούν μετά..
Link to comment
Share on other sites

Η q πιο παλιά cu ήταν, εκτός αν θυμάμαι λάθος.

 

H Q παλιά ήταν το "τέταρτο δίκτυο" (οπως διαφήμιζε )στην κινητή τηλεφωνία.

Link to comment
Share on other sites

Τελος η ανανεωση των 6 ευρω? και απο online και απο την εφαρμογη?? τι γινεται??

 

Πριν 2 μηνες ειχα κανει 6 ευρω ανανεωση online με paypal κανονικα...

Link to comment
Share on other sites

Τελος η ανανεωση των 6 ευρω? και απο online και απο την εφαρμογη?? τι γινεται??

 

Πριν 2 μηνες ειχα κανει 6 ευρω ανανεωση online με paypal κανονικα...

 

Δοκίμασε ξανά σε 17 ώρες από τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Ξαναπαρε στο 13700 (βλαβες παραπονα) ή στειλε μεσω της φόρμας επικοινωνίας με συννημενη την χρέωση του paypal. Δεν ξέρω μηπως μπορεις να κανεις αμφισβήτηση μεσω paypal κιολας.

 

Λοιπόν ακούστε τώρα το άλλο το τραγικό! Είχα κάνει αμφισβήτηση στο paypal, τρώω άκυρο και στο καπάκι η paypal ζητάει άλλα 10 ευρώ γιατί λέει πως εκτέλεσε τη συναλλαγή (αυτοβούλως!) κι επειδή δεν είχα υπόλοιπο στη χρεωστική, τώρα μου τα ζητάει!!!

 

Δηλαδή είμαι -20 ευρώ χωρίς να τα έχω πιστωθεί πουθενά!

 

Στο 13800 μου είπαν ότι μπορώ να πάω σε κατάστημα wind να το διευθετήσω.

Πήγα σε κατάστημα wind και μου είπαν δεν μπορούν να κάνουν κάτι και να πάρω στο 13800...

 

Έχω εκνευριστεί όσο δεν πάει. Θέλω να πάρω στο 13800 να τους ξεχ@σω και δεν έχω υπόλοιπο (ζητάνε 25 λεπτά/κλήση τρομάρα τους) και δεν σκοπεύω να βάλω ούτε ευρω!

 

Αφήστε δε που τους κάλεσα από άλλο δίκτυο μια φορά (έκανα το λάθος) και για 7 λεπτά κλήση (εκ των οποίων τα 5 ήταν αναμονή), χρέωσα το άλλο τηλέφωνο 7 ευρώ...

 

Το μόνο που θέλω πλέον, είναι να μη ξαναδώσω ευρώ τσακιστό σε κανέναν τους, είναι απίστευτο το πως σου τρώνε τα λεφτά με αεριτζίδικους τρόπους :mad:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου κάποια πράγματα δε μας τα λες καλά. Πρωτον, εκτυπώνεις (η pdf) την κίνηση του paypal, τη στέλνεις στη wind και πιστώνονται τα χρήματα στο υπόλοιπο σου. Αυτό βέβαια σε περίπτωση που έχει γίνει η χρέωση, διαφορετικά δεν έχεις κάτι να τυπώσεις.

Δεύτερον, το paypal απορρίπτει αυτόματα τη συναλλαγή αν δεν επαρκεί το υπόλοιπο και σίγουρα δεν σου ζητάει εκ των υστέρων χρήματα.

Σύμφωνα με όσα έχεις αναφέρει, προφανώς και δεν έγινε η συναλλαγή σου και κάπου έχεις μπερδευτεί. Ρίξε μια.μάτια στις τελευταίες κινήσεις του λογαριασμού σου (και της κάρτας) και πιθανόν να ξεκαθαρίσουν όλα.

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου κάποια πράγματα δε μας τα λες καλά. Πρωτον, εκτυπώνεις (η pdf) την κίνηση του paypal, τη στέλνεις στη wind και πιστώνονται τα χρήματα στο υπόλοιπο σου. Αυτό βέβαια σε περίπτωση που έχει γίνει η χρέωση, διαφορετικά δεν έχεις κάτι να τυπώσεις.

Δεύτερον, το paypal απορρίπτει αυτόματα τη συναλλαγή αν δεν επαρκεί το υπόλοιπο και σίγουρα δεν σου ζητάει εκ των υστέρων χρήματα.

Σύμφωνα με όσα έχεις αναφέρει, προφανώς και δεν έγινε η συναλλαγή σου και κάπου έχεις μπερδευτεί. Ρίξε μια.μάτια στις τελευταίες κινήσεις του λογαριασμού σου (και της κάρτας) και πιθανόν να ξεκαθαρίσουν όλα.

 

Οκ. Έχω τα transactions προς εκτύπωση, φαίνονται όλες οι συναλλαγές -10€ -10€ κανονικά με το transaction id της mobile media. Επίσης έχουν τραβηχτεί και τα ποσά απ'τον λογαριασμό της τράπεζας.

 

Σε ποιό mail μπορώ να τους τα στείλω, γνωρίζεις; Γιατί στη φόρμα επικοινωνίας της wind δεν δίνει επιλογή για την κατηγορία του προβλήματός μου, μόνο για προβλήματα με εγγραφή και κάτι άλλα άσχετα δίνει επιλογή.

 

Επίσης, μου εμφανίζει ένα refund 10 ευρώ απ'τη mobile media, το οποίο όμως δεν πιστώθηκε στον λογαριασμό μου (άντε πες ότι μπορεί να θέλει 2-3 εργάσιμες για να φανεί). Τo paypal γιατί μου ζητάει 10 ευρώ εκ νέου; Ακόμα κι αν μου πιστωθούν τα 10 ευρώ, μου ζητάει 10 ευρώ το paypal. Έχω χάσει τη μπάλα με τις χαζομάρες τους.

 

Κι όλα αυτά γιατί επέλεξα αρχικά να ανανεώνω το χρόνο με πάγια εντολή μέσα απ'το app της q και απλά επειδή δεν είχε εκτελεστεί, το αναίρεσα και ανανέωσα χειροκίνητα.

 

Παραθέτω την απάντηση του paypal σχετικά με τη δική του χρέωση.

 

Η αρνητική απάντηση για το claim που έκανα στο paypal:

 

We have reviewed this transaction(s) and are denying your claim(s). This decision was made because a credit for this transaction has already posted to your account.

 

Δεν καταλαβαίνω που αναφέρονται με την πίστωση εδώ, ότι πιστώθηκε το ποσό στην q; Ότι η wind μου πίστωσε πίσω το ποσό;

 

Και μετά από 1-2 μέρες μου απαντάνε κι αυτό:

 

There wasn't enough money in your bank account ending in ** to cover the below payment you sent.

As a result, we debited the amount from your PayPal balance.

 

Your PayPal account balance now shows an amount owing to us. Please restore your balance at your earliest convenience.

 

We may reattempt to charge your bank account. Please ensure that you have enough money in your bank account to cover this payment and avoid any penalty fees that your bank may charge.

 

Και εμφανίζει -10€ στον λογιαριασμό μου στο paypal ενώ κανονικά είναι πάντα μηδενικό.

Edited by Damageplan
Link to comment
Share on other sites

Οκ. Έχω τα transactions προς εκτύπωση, φαίνονται όλες οι συναλλαγές -10€ -10€ κανονικά με το transaction id της mobile media. Επίσης έχουν τραβηχτεί και τα ποσά απ'τον λογαριασμό της τράπεζας.

 

Την ανανέωση με paypal από που την έκανες; Η mobile media τι είναι; Έκανες ανανέωση μέσω διαμεσολαβητή πώλησης άυλων καρτών ανανέωσης χρόνου ομιλίας; Από την στιγμή που βλέπεις οτι τραβήχτηκε ποσό από την τράπεζά σου, που λέει οτι πήγε αυτό; Λέει ότι πήγε στην Wind; Εαν ναι, τότε δώσε τον κωδικό συναλλαγής στην Wind. Το είχα πάθει με cu αυτό και μονάχα δίνοντας τον κωδικό τραπεζικής συναλλαγής μου επέστρεψαν τα 10€ στον λογαριασμό μου στην τράπεζα.

.
Link to comment
Share on other sites

Από ότι κατάλαβα ο φίλος έμπλεξε με την αυτόματη ανανέωση....

Κάτι παρόμοιο έπαθα και εγώ χθες.

Έχω το πακέτο σταρ το οποίο ανανεώθηκε 2 φορές αυτόματα και είχα κάποια ΜΒ και χρόνο ομιλίας μαζεμένο. Χθες βάζω χρήματα και περιμένω να ανανεωθεί... μάταια, στην αλλαγή μέρας μου μηδενησε τα πάντα χωρίς να γίνει νέα ανανέωση. Έστειλα στο μεσεντζερ τις φωτό που ευτυχώς είχα και περιμένω απάντηση. Αν κάτι στραβωσει 4 γραμμές φύγανε για άλλες πολιτείες σουμπιτο. Τόσο μπακάλικο; Τόσο ανοργάνωτοι;

 

 

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

----- προσθήκη μηνύματος 78 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Για την ιστορία αυτές είναι οι φωτός.115991c7728e886baf5e9763de6742ec.jpg6d148e5f08d958db5a5e2a505238e8f8.jpg5d625ffe7e246ef68095417a7f9adbc0.jpg8fc9c3610e15e0f5972c25a29736fcbd.jpg

 

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αλλο η αυτόματη ανανέωση χρόνου ομιλίας και άλλο η αυτόματη ενεργοποίηση πακετου όμως.

(Στην προτελευταία φωτο φαίνεται ο αριθμός σου,καλο ειναι να τον καλυψεις).

Η mobile media ειναι η εταιρεία που μεσολαβει για την ηλεκτρονική ανανεωση θα προτεινα εφοσον γινεται μεσω αυτης η πληρωμη στο paypal, να επικοινωνησει με αυτους ο φιλος και όχι με τη wind ισως βγάλει άκρη.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θεωρώ το paypal πιο ασφαλές στις συναλλαγές μου.

Τώρα εδώ τι έχει συμβεί δεν μπορώ να καταλάβω.

Edited by Vox
Link to comment
Share on other sites

Την ανανέωση με paypal από που την έκανες; Η mobile media τι είναι; Έκανες ανανέωση μέσω διαμεσολαβητή πώλησης άυλων καρτών ανανέωσης χρόνου ομιλίας; Από την στιγμή που βλέπεις οτι τραβήχτηκε ποσό από την τράπεζά σου, που λέει οτι πήγε αυτό; Λέει ότι πήγε στην Wind; Εαν ναι, τότε δώσε τον κωδικό συναλλαγής στην Wind. Το είχα πάθει με cu αυτό και μονάχα δίνοντας τον κωδικό τραπεζικής συναλλαγής μου επέστρεψαν τα 10€ στον λογαριασμό μου στην τράπεζα.

 

Μέσω της εφαρμογής της q, κάνω ανανέωση μέσω paypal (δίνει επιλογή).

Η ΜOBILE MEDIA AE διεκπεραιώνει τη συναλλαγή, δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος τρόπος να χρεώνει η wind άμεσα, αλλά τόσα χρόνια δεν είχα θέμα.

 

Το μπέρδεμα προέκυψε μάλλον επειδή επέλεξα να γίνεται αυτόματα ανανέωση μέσω πάγιας εντολής (με χρήση χρεωστικής και όχι paypal).

 

Απλά ήταν η τελευταία μέρα που έληγε το q σταρ auto και δεν τράβηξε τα χρήματα η πάγια εντολή, και γι'αυτό αναγκάστηκα να κάνω χειροκίνητη ανανέωση, για να μη χάσω τα χτισμένα rollover (γιατί ημουν σχεδόν βέβαιος ότι θα τα 'χανα).

Ίσως λοιπόν λόγω αυτού να μπουρδουκλώθηκαν τα πράγματα στο σύστημα, αλλά το θέμα είναι πως η χειροκίνητη ανανέωση που έκανα δεν μου πίστωσε το ποσό, ούτε ανανέωσε το q σταρ auto! Αυτό ενώ είχα ακόμα ενεργή την πάγια εντολή.

 

Στη συνέχεια απενεργοποίησα την πάγια εντολή, ξαναέκανα άλλη μια χειροκίνητη ανανέωση μέσω paypal κι αυτή τη φορά μου πιστώθηκε το ποσό και ανανεώθηκε το rollover.

 

Ουσιαστικά είναι σαν να κατέληξαν σε μία μαύρη τρύπα τα πρώτα 10 ευρώ που έβαλα όσο είχα ενεργή την πάγια εντολή. Με το που την απενεργοποίησα και ξαναέβαλα 10 ευρώ, όλα οκ. Αλλά τα 10 ευρώ τα πρώτα τα κλαίω μέχρι στιγμής.

 

Συν τα άλλα 10 που μου ζητάει το paypal για κάποιο λόγο. Δηλαδή 20 ευρώ χαμένα χωρίς λόγο και αιτία και να μη μπορώ να βγάλω άκρη ούτε στο 1800, ούτε με mail, ούτε στο page τους στο fb, ούτε στο κατάστημά.

 

Από ότι κατάλαβα ο φίλος έμπλεξε με την αυτόματη ανανέωση....

Κάτι παρόμοιο έπαθα και εγώ χθες.

Έχω το πακέτο σταρ το οποίο ανανεώθηκε 2 φορές αυτόματα και είχα κάποια ΜΒ και χρόνο ομιλίας μαζεμένο. Χθες βάζω χρήματα και περιμένω να ανανεωθεί... μάταια, στην αλλαγή μέρας μου μηδενησε τα πάντα χωρίς να γίνει νέα ανανέωση. Έστειλα στο μεσεντζερ τις φωτό που ευτυχώς είχα και περιμένω απάντηση. Αν κάτι στραβωσει 4 γραμμές φύγανε για άλλες πολιτείες σουμπιτο. Τόσο μπακάλικο; Τόσο ανοργάνωτοι;

 

Το ίδιο πράγμα πρέπει να πάθαμε φίλε μου, με τη διαφορά ότι εγώ την ψιλιάστηκα τη δουλειά και έκανα χειροκίνητη ανανέωση για να μη χάσω τα σχεδόν 5gb και τα 500 λεπτά προς όλους που μάζευα τόσο καιρό...

 

Θα πάρω τηλέφωνο στη mobile media και αν βγάλω άκρη θα επανέλθω για ενημέρωση ;)

 

Αλλο η αυτόματη ανανέωση χρόνου ομιλίας και άλλο η αυτόματη ενεργοποίηση πακετου όμως.

(Στην προτελευταία φωτο φαίνεται ο αριθμός σου,καλο ειναι να τον καλυψεις).

Η mobile media ειναι η εταιρεία που μεσολαβει για την ηλεκτρονική ανανεωση θα προτεινα εφοσον γινεται μεσω αυτης η πληρωμη στο paypal, να επικοινωνησει με αυτους ο φιλος και όχι με τη wind ισως βγάλει άκρη.

 

Θα επικοινωνήσω με τη mobile media κι ευχαριστώ κι όλας που το πρότεινες γιατί δεν το σκέφτηκα πάνω στον πανικό μου :)

 

Γιατί δεν χρησιμοποιείτε χρεωστική κάρτα και μπλέκετε με paypal;

 

Γιατί δεν θέλω να έχουν όλοι τα στοιχεία της χρεωστικής μου. Με το paypal, τα στοιχεία της κάρτας τα γνωρίζει μόνο το paypal. Με όσους συναλλάσομαι μέσω paypal, δεν έχουν δυνατότητα να μάθουν τα στοιχεία της κάρτας μου. Συν το γεγονός ότι σου προσφέρει την ασφάλεια του claim και του refund αν πέσεις σε λαμογιά αλλά στη δική μου περίπτωση έφαγα άκυρο βέβαια...

 

Αν και στη συγκεκριμένη περίπτωση, πάλι θα την πάθαινα γιατί το μπέρδεμα πρέπει να έγινε στην πάγια εντολή και όχι επειδή χρησιμοποίησα paypal.

 

UPDATE: Λοιπόν, μπήκα στο ebanking να τσεκάρω και βλέπω ότι έγινε refunded το ποσό, ΑΛΛΑ το paypal εξακολουθεί να μου ζητάει 10€.

Μια υπόθεση είναι πως μου έκανε refund το paypal τα 10€ αλλά επειδή είδε (και καλά) ότι δεν ήμουν eligible για refund, τα ζητάει πάλι πίσω.

Edited by Damageplan
Link to comment
Share on other sites

Τα 10 μπήκαν και τα αλλά 10 refund λοιπόν, αφού τα βλέπεις και στην κάρτα. Το paypal, αφού μπορεί να τραβήξει αυτόματα από την κάρτα, γιατί δεν τα τραβάει απλά και μπαίνει σε διαδικασία να τα ζητάει ; Με τι αιτιολογία στα ζητάει ; Μήπως απλά ενημερώνει και δεν ζητάει κάτι ; Πρόσεξε το λίγο γιατί νομίζω ότι κάπου χάθηκες στη μετάφραση. Edited by marras

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

Τα 10 μπήκαν και τα αλλά 10 refund λοιπόν, αφού τα βλέπεις και στην κάρτα. Το paypal, αφού μπορεί να τραβήξει αυτόματα από την κάρτα, γιατί δεν τα τραβάει απλά και μπαίνει σε διαδικασία να τα ζητάει ; Με τι αιτιολογία στα ζητάει ; Μήπως απλά ενημερώνει και δεν ζητάει κάτι ; Πρόσεξε το λίγο γιατί νομίζω ότι κάπου χάθηκες στη μετάφραση.

 

Όχι, τα ζητάει. Στο account μου στο paypal εμφανίζει ισοζύγιο -10€.

Δεν μπορεί να τα τραβήξει αυτόματα γιατί ο ενεργός λογαριασμός τραπέζης που έχω συνδεδεμένο το paypal είναι μηδενικός και μεταφέρω χρήματα μόνο όταν είναι να κάνω συναλλαγή. Δεν είμαι χαζός να διατηρώ ποσά στον συνδεδεμένο λογαριασμό στο paypal. Να ξυπνήσω ένα πρωί και να τον βρω άδειο για χ,ψ λόγο, όπως τώρα καλή ώρα...

 

Επικοινώνησα με τη mobile media (ευτυχώς το παλικάρι που μιλήσαμε ήταν εξυπηρετικότατο), τους περιέγραψα το ζήτημα, μου ζήτησαν να τους προωθήσω τα mail που έλαβα από paypal και θα επικοινωνήσουν εκ νέου μαζί μου.

 

Ουσιαστικά τώρα είμαι στα -10€.

Link to comment
Share on other sites

Σου εύχομαι να λυθεί γρήγορα η λάθος χρέωση. Απλά δε νομίζω ότι όσοι ανανεώνουν με χρεωστική τους τρώνε τα λεφτά. Εγώ πάντως και στις 3 εταιρίες με χρεωστική που πληρώνω δεν είχα ποτέ θέμα. Ίσως η Κοσμοτε καμιά φορά λέει ότι δεν έγινε η συναλλαγή, αλλά μου έρχεται το σμσ ανανέωσης αμέσως και έτσι δεν κάνω άλλη προσπάθεια.
Link to comment
Share on other sites

Σου εύχομαι να λυθεί γρήγορα η λάθος χρέωση. Απλά δε νομίζω ότι όσοι ανανεώνουν με χρεωστική τους τρώνε τα λεφτά. Εγώ πάντως και στις 3 εταιρίες με χρεωστική που πληρώνω δεν είχα ποτέ θέμα. Ίσως η Κοσμοτε καμιά φορά λέει ότι δεν έγινε η συναλλαγή, αλλά μου έρχεται το σμσ ανανέωσης αμέσως και έτσι δεν κάνω άλλη προσπάθεια.

 

Δεν ισχυρίζομαι ότι μου τρώνε τα λεφτά. Απλά για μέγιστη ασφάλεια, προτιμώ να διατηρώ κενό λογαριασμό, για να έχω τον έλεγχο του τι πάει που. Γιατί πολλές φορές έχει τύχει να προσπαθούν να τραβήξουν αυτοβούλως χρήματα διάφοροι, από ξενοδοχεία, μέχρι τα πατίνια lime.

 

Περίμενα κι εγώ αρκετά, σχεδόν μισή μέρα μπας και εμφανιστεί το ποσό, αλλά δεν εμφανίστηκε κι έπρεπε οπωσδήποτε να ανανεώσω το πακέτο γιατί ήταν η τελευταία ημέρα, αλλιώς θα έχανα τα κεκτημένα rollovers. Και πιστεύω έκανα καλά γιατί τώρα θα έχανα και τα μαζεμένα data και λεπτά ομιλίας και θα ήταν χειρότερο.

 

Anyway, ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις σας, αλλά απ'ότι φάνηκε, συνέβη και σε τουλάχιστον ένα ακόμα άτομο, οπότε καλό είναι να συζητάμε για τέτοιες περιπτώσεις γιατί δεν είναι κι ότι καλύτερο να κάθομαι τόσες μέρες να παιδεύομαι και να χάνω το χρόνο μου και την ψυχική μου ηρεμία επειδή δεν μπορούν να ρυθμίσουν τα συστήματά τους να δουλεύουν σωστά στις συναλλαγές.

Link to comment
Share on other sites

Μου απάντησαν σήμερα για το θέμα που ανέφερα πιο πάνω...

Είναι απλά γελοίοι, ούτε λίγο ούτε πολύ, μου είπαν ότι θα έπρεπε να ανανεώσω μέχρι τις 14.10.... παρόλο που έχουν τα screenshot ...

Αλλά, τώρα είναι το πιο ωραίο, σαν ένδειξη καλής θέλησης μου πίστωσαν στην κάρτα μου 10 ευρώ, τώρα έχω 23 αντί 13 που είχα.

Φυσικά τους απάντησα ότι δεν θέλω"δώρα" και ότι θέλω αυτά που είχα μαζέψει και χάθηκαν (λεπτά και ΜΒ), από το μεσημέρι ακόμα δεν διάβασαν τα μνμτ μου μάλλον με έκαναν mute.

Αυτό θα κάνω καταγγελία στην εετε και φυσικά τα 4 νούμερα της οικογένειας θα αλλάξουν εταιρεία. Αρκετά με την ηλιθιότητα τους.

 

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was unpinned, featured and pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...