aggelosn Δημ. August 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 7, 2014 Κάτοχος Q από Νοέμβρη του '13 έχω βάλει μέχρι τώρα 40 ευρώ κάρτες...περίπου 4,4 ευρώ/μήνα !!! Το θέμα με το 3G δίκτυο της Q/Wind έχει να κάνει όπως καλά όλοι γνωρίζουμε με τις κεραίες της εκάστοτε εταιρίας . Εγω π.χ στην Θεσσαλονίκη που μένω...ανατολικά, μέσα στο σπίτι μου είμαι με 2G και ούτε για πλάκα να ανοίξω σελίδα στο ίντερνετ !!! Μέσα σε καφετέριες στο κέντρο της πόλης, βλ. οδούς Σβώλου, Ροτόντα, Μητροπόλεως κτλ δεν υπάρχει περίπτωση να πιάσω ούτε καν 2G. Έξω από τα καταστήματα το σήμα στο κέντρο της πόλης είναι φυσιολογικό. Τώρα το καλοκαίρι που πήγα Χαλκιδική...στην Καλλιθέα δεν είχε ούτε 2G στους εξωτερικούς χώρους ενώ στον Χανιώτη που βρέθηκα και μάλιστα πάνω στο βουνό...το 3G σήμα ήταν καμπάνα και αυτό γιατί ακριβώς απέναντι και σε απόσταση περίπου 2 χλμ. είχε κεραία που μάλλον ήταν της Wind γιατί η Cosmote στο ίδιο σημείο είχε χειρότερο σήμα !!! Αυτά με τα σήματα... Τώρα θέλω να ρωτήσω κάτι άσχετο για την προσφορά του Πρώτου Θέματος μιας και θέλω να πάρω και εγω αυτήν την εβδομάδα αλλά θέλω να ρωτήσω τα 6 ευρώ που δίνει για αγορές από τα Carrefour. Αναφέρεται στην εφημερίδα ότι αν κάνεις αγορές 20 ευρώ έχεις έκπτωση 6 ευρώ...στα 20 ευρώ συμπεριλαμβάνεται και η αγορά της κάρτας Q ;;; Και επίσης η ανανέωση γίνεται αυτόματα ή σου δίνουν κάρτα ανανέωσης των 20 ευρώ ;;; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mikepaltri Δημ. August 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 7, 2014 Πάντως η εξυπηρέτηση της Q είναι @@... - απάντησαν εντελώς άσχετα πράγματα για το ότι στα iphone δεν έχουμε 160 χαρακτήρες στα μηνύματα αλλά 70 (είπαν ότι οι χαρακτήρες στο δίκτυο της wind στο οποιο εντάσσεται και η q είναι 160 πεζά και 70 κεφαλαία!!!!!!!!!!!.... μας περνάνε για ηλίθιους μάλλον), - ξαφνικά αφαιρέθηκε από το υπόλοιπο της κάρτας 1 ευρώ παρά κάτι χωρίς να έχω κάνει κάποια ενέργεια παρά μόνο κλήσεις όπου και έχω ενεργοποιημένο το πακέτο... τους έχω ρωτήσει από τις 29/7 γιατί έγινε αυτο και ακόμα περιμένω απάντηση - και φυσικά είναι εντελώς αγένεια να σου μιλάνε στον ενικό... δύο φορές έχω επικοινωνήσει μαζί τους και μιλάνε λες και είμαστε φιλαράκια Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. August 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 7, 2014 τα χθεσινοβραδινά μνμ που αφορουσαν στα προβληματα (και το κραξιμο) της Q μεταφερθηκαν αλλου; http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=164504 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
abdul Δημ. August 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 7, 2014 (edited) Έχω μια συσκευή Nexus 4 με την τελευταία έκδοση android λειτουργικού. Θα εκτιμούσα αν κάποιος με διαφώτιζε όσον αφορά το πώς μπορώ να έχω συγχρόνως και internet και υποστήριξη mms μηνυμάτων, χωρίς να χρειάζεται χειροκίνητα και αλλάζω τις ρυθμίσεις του apn κάθε φορά. Επισημαίνω ότι για να δουλέψει το apn πρέπει το πεδίο apn type να είναι κενό. Σε αντίθετη περίπτωση δεν δουλεύει. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Edited August 7, 2014 by abdul Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. August 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 7, 2014 Όλα τα τηλέφωνα έχουν δύο διαφορετικά APN settings. Δεν πιστεύω ότι το NEXUS αποτελεί εξαίρεση . Στο VIDEO βλέπω settings και για internet και για MMS . Άρα πρέπει να ρυθμίσεις και τα δύο . Εδώ στο forum της Q αυτό που ξέρω είναι ότι το ΑΡΝ του INTERNET είναι myq , και το Roaming πρέπει να είναι ανοικτό. Για ειδικές περιπτώσεις ρώτα στο Forum του NEXUS 4 . Κάποιος θα ξέρει να σε ενημερώσει καλύτερα Forum Nexus 4 : http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=351750 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bebes Δημ. August 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 7, 2014 Πάντως η εξυπηρέτηση της Q είναι @@... ... - ξαφνικά αφαιρέθηκε από το υπόλοιπο της κάρτας 1 ευρώ παρά κάτι χωρίς να έχω κάνει κάποια ενέργεια παρά μόνο κλήσεις όπου και έχω ενεργοποιημένο το πακέτο... τους έχω ρωτήσει από τις 29/7 γιατί έγινε αυτο και ακόμα περιμένω απάντηση ... το προβλημα ειναι μαλλον ιδιο με αυτο του συνφορουμιτη που το δημοσιευσε χθες. Δεν μπορω να βγαλω το λινκ απο τη δημοσιευση του, οποτε θα το διαβασεις απο το f/b https://www.facebook.com/Qkiniti?fref=ts κ https://www.facebook.com/WindHellas?fref=ts Λεω το νεο σλογκαν της κιου να ειναι: Q Σε κλεβουν τοσο απλα! Θα πας εκει που λεει δημοσιευσεις στην σελιδα (αριστερο μερος) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leonpap Δημ. August 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 7, 2014 Τώρα θέλω να ρωτήσω κάτι άσχετο για την προσφορά του Πρώτου Θέματος μιας και θέλω να πάρω και εγω αυτήν την εβδομάδα αλλά θέλω να ρωτήσω τα 6 ευρώ που δίνει για αγορές από τα Carrefour. Αναφέρεται στην εφημερίδα ότι αν κάνεις αγορές 20 ευρώ έχεις έκπτωση 6 ευρώ...στα 20 ευρώ συμπεριλαμβάνεται και η αγορά της κάρτας Q ;;; Και επίσης η ανανέωση γίνεται αυτόματα ή σου δίνουν κάρτα ανανέωσης των 20 ευρώ ;;; Δεν μπορώ να σου απαντήσω με απόλυτη σιγουριά αλλά στο σύνολο των αγορών που έκανα είχε και το ποσό των 20€ για την κάρτα, έδωσα και τα δύο κουπόνια που έχει η εφημερίδα και πλήρωσα - 15€. Ρώτα την υπάλληλο να σου πει με σιγουριά αλλά δε νομίζω μόνο με την αγορά της κάρτας να σου περάσουν την επιπλέον έκπτωση των 5€. Σου δίνουν μια κάρτα (απόδειξη με τον κωδικό) και περνάς τον κωδικό στην εφαρμογή ή μέσω τηλεφώνου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakisice Δημ. August 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 8, 2014 Εδω και αρκετους μηνες κλεινω τα δεδομενα στη συσκευη android πριν τελειωσει ο μηνας και παρ ολα αυτα την επομενη μερα με χρεωνει με ενα ευρω για χρηση dayli mobile internet.Τους περνω τηλεφωνο Στην Q για παραπονα και δεν ξερουν τιποτα λενε οτι φτεω εγω . Αυτο συμβαινει και σε αλλους φιλους που εχουν Q και κανουν χρηση internet Τι να κανω! ξερει καποιος να μου απαντηση Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ohristou Δημ. August 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 8, 2014 (edited) Aκριβως το ιδιο θεμα εχω και εγω οπως θα ειδες φιλε μου με το σεντονι που υπαρχει στο αναφορες προβληματων καλυψη, Το θεικο με μενα ειναι οτι το κινητο δεν ειναι smarthone με android ios και τα τοιαυτα οποτε και η γνωστη δικαιολογια με τα δεδομενα στα smartphone καταριπτεται. Ο εκπροσωπος οταν του ελεγα τι κινητο ειναι μουγκα στην στρουγκα. Αποψη μου μετα απο πανω εξι μηνων ταλαιπωρια (ακριβως ποσοι μηνες ειναι εχω ξεχασει πραγματικα) και μηνυματων στο facebook q/wind και τηλεφωνα στην εξ. πελατων ειναι οτι ειτε ειναι προβλημα συστηματος που η εταιρεια αρνειται να το διορθωσει (υπηρχουν αρκετοι χρηστες με το ιδιο θεμα) ειτε ακριβως οτι επειδη αρνειται να το διορθωσει ειναι εσκεμενο και εν γνωσει της εταιρειας. Ειμαι απολυτος βεβαιος οτι δεν εκανα καμια χρηση δεδομενων κατι που το επιβεβαιωσε το ιδιο το 1225 που αναφερει το υπολοιπο. Επειδη υποψιασμενος καθως ημουν παρακολουθησα μεχρι και την τελευταια λεπτομερεια γιατι δεν μπορουσα να αντεξω αλλο τις ******** απο την εξυπηρετηση πελατων το θεμα ειναι φανερο. Ληγει πχ 08/08 σημερα το πακετο ιντερνετ. Κανω την τελευταια χρηση δεδομενων εσκεμενα στις 23:50 το βραδυ και κλεινω αμεσως τα παντα(το πακετο δεν εχει ληξει), αυριο 09/08 παιρνω μεχρι της δωδεκα το βραδυ 00:00 το 1225 το οποιο μου λεει το υπολοιπο μου κανονικα χωρις χρεωση 1 ευρω, μεθαυριο 10/08 μου ερχεται μηνυμα πως στις 09/08 (την μερα που το 1225 μου ειπε το υπολοιπο μου χωρις καμια χρεωσγη 1 ευρω) εγινε χρεωση 1 ευρω για internet daily. Σε αυτη την περιπτωση ο εκπροσωπος δεν μπορουσε να μου απαντησει και μου ειπε οτι το 1225 θα επρεπε να μου πει το υπολοιπο μου μειωμενο κατα 1 ευρω και πως το μηνυμα που ερχεται την επομενη μερα ειναι ενημερωτικου χαρακτηρα αλλα η χρεωση γινεται real time. Επομενως εχω δικιο επομενως κατι εδω δεν κολλαει. Εφοσον λοιπον ειναι απροθυμη η εταιρεια να δει σοβαρα το θεμα και καθως πολλα ατομα με το ιδιο προβλημα δεν μπορει να ειναι ηλιθια η να βρισκονται σε ομαδικη παρακρουση, προσωπικα για μενα ειναι σκοπιμη ενεργεια. Τελια και παυλα. Πιο αναλυτικα δεν μπορω να αναφερω το θεμα. Και οποιος επιασεν επιασεν που λεγανε καποιοι κυπριοι συμφοιτητες μου. Στο δια ταυτα τωρα. Δεν μπορεις να κανεις απολυτως τιποτα παρα μονο να ζητησεις απο την εξυπηρετηση να σου απενεργοποιησουν τα δεδομενα τελειως και καθε φορα να πρεπει να τους ξαναπερνεις για να στα ενεργοποιησουν αν θελεις να κανεις χρηση δεδομενων γεγονος που δεν ξερω αν γινεται αμεσως, Και η χρεωση 0,25 λεπτα τι γινεται καθυε φορα που καλεις την εξ. πελατων; Εμενα λοιπον αυτο δεν με καλυπτει. Το αλλο ειναι να αλλαξεις εταιρεια και να ελπιζεις πως δεν θα ειναι τοσο μακακες η οτι δεν θα εισαι εσυ ο τυχερος που θα κανουν τις ******** τους. Τεσσερις μερες τωρα η q στο facebook δεν μου εχει δωσει καμια απαντηση. Περιεργο καθως το αργοτερο την επομενη αντε την μεθοπομενη μερα απαντουν κατι τυποποιημενο εστω. Τι κανει νιαου νιαου;;; Edited August 8, 2014 by ohristou Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leonpap Δημ. August 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 8, 2014 Το ίδιο και στο δεύτερο νούμερο που έχω, με το που τελείωσε τα δωρεάν mb, χωρίς να τα έχω χρησιµοποιήσει, ήρθε μήνυμα για χρέωση 1€.:mad::mad: Μίλησα με το 1222, καταγράφηκε το αίτημα και θα προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα. Ίδωμεν!:X Εαν δεν γίνει τίποτα καταγγελία στο ΕΕΤΤ και στα κομμάτια να πάνε, όσο και να συμφέρει η Q. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasos29 Δημ. August 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 8, 2014 Τα MB του internet μεταφέρονται στον επόμενο μήνα αν κάνουμε ανανέωση πριν λήξουν? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mol Δημ. August 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 8, 2014 Οχι Χανονται Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fuorigioco1981 Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 άρα μόνο στην κοσμοτε δεν χάνονται; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 Όχι , η σωστή έκφραση είναι :Μόνο στην WIND και στην Q χάνονται Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 (edited) Εδω και αρκετους μηνες κλεινω τα δεδομενα στη συσκευη android πριν τελειωσει ο μηνας και παρ ολα αυτα την επομενη μερα με χρεωνει με ενα ευρω για χρηση dayli mobile internet.Τους περνω τηλεφωνο Στην Q για παραπονα και δεν ξερουν τιποτα λενε οτι φτεω εγω . Αυτο συμβαινει και σε αλλους φιλους που εχουν Q και κανουν χρηση internet Τι να κανω! ξερει καποιος να μου απαντηση Θα πας σε ένα κατάστημα WIND και θα ζητήσεις αναλυτική κατάσταση κλήσεων στην συνέχεια θα μας ενημερώσεις . Σε ευχαριστούμε προκαταβολικά. Την ίδια συμβουλή έδωσα και στον ohristou αλλά αυτός προτιμά να γράφει σεντόνια. Είναι πιο εύκολο ίσως να καταγγέλεις παρά να τεκμηριώνεις. Edited August 9, 2014 by Vasileios Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leonpap Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 Θα πας σε ένα κατάστημα WIND και θα ζητήσεις αναλυτική κατάσταση κλήσεων στην συνέχεια θα μας ενημερώσεις . Σε ευχαριστούμε προκαταβολικά. Την ίδια συμβουλή έδωσα και στον ohristou αλλά αυτός προτιμά να γράφει σεντόνια. Είναι πιο εύκολο ίσως να καταγγέλεις παρά να τεκμηριώνεις. Έκανα και εγώ,χθες, αναφορά στην Q για χρέωση 1€ χωρίς να το έχω ενεργοποιήσει και μου είπαν ότι καταγράφηκε η αναφορά μου με αριθμό τάδε και θα το προωθήσει στο αρμόδιο τμήμα. Εάν η απάντηση είναι αρνητική τότε όπως λες αναλυτικό λογαριασμό και καταγγελία Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 Έκανα και εγώ,χθες, αναφορά στην Q για χρέωση 1€ χωρίς να το έχω ενεργοποιήσει και μου είπαν ότι καταγράφηκε η αναφορά μου με αριθμό τάδε και θα το προωθήσει στο αρμόδιο τμήμα. Εάν η απάντηση είναι αρνητική τότε όπως λες αναλυτικό λογαριασμό και καταγγελία Και σε σενα τα ιδια; :wacko: Και σε μενα "προχθες" με χρεωσαν με 1€ γιατι δηθεν ενεργοποησα το internet, κατι το οποιο φυσικα δεν ειχα κανει. Καταγραφηκε το παραπονο στην εξυπηρετηση πελατων και περιμενω. Μαλιστα τους το ειπα οτι διαβαζω για πολλα τετοια κρουσματα, ειδικα τον τελευταιο καιρο. Τι ειναι; Πιεση για την προωθηση του μηνιαιου πακετου; Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mikepaltri Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 Σε μένα χρέωσαν 1€ παρά κάτι για κλήση!!!!! όταν τους ρώτησα στο fb μου απάντησαν ότι δεν είχα ενεργοποιήσει τις υπηρεσίες προς όλους και για αυτό χρεώθηκα για μία κλήση στις 24.7!!!! Τους έχω ζητήσει να μου πουν ποια κλήση είναι αυτή και αναμένω!!! Υπόψη ότι έχω ενεργοποιημένο κανονικά το πακέτο 80' προς όλους με 3€ και όλες μου οι κλήσεις είναι σε κινητά εντός Ελλάδας.... Παίζει πολύ μεγάλη κλεψιά μου φαίνεται γιατί πολύ απλά αρκετοί δεν το παίρνουν χαμπάρι!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
koliri Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 (edited) Παιδιά μέσω της εφαρμογής ή μέσω του site αν βάλετε πίστωση 10 ευρώ στο λογαριασμό σας, σας δίνει δώρο 1 gb δεδομένα για 1 μήνα χώρις καμία χρέωση. Τα 10 ευρώ μένουν στην κάρτα δηλαδή. Δίνει επίσης και άπειρα λεπτά προς Q. Όταν και άμα τελειώσει το 1 giga αυτό που βολεύει είναι με 2 ευρώ να βάλεις τα 250+150 online bonus=400 mb για ένα μήνα. Πληρώνεις και με paypal και βολεύει απίστευτα. Παραθέτω και κάτι που μου συνέβη χθες. Χθες λοιπόν μιλούσα skype με data και μου ήρθε μήνυμα ότι τελείωσαν τα δωρεάν mb που είχα (ήξερα ότι μου είχαν μείνει λίγα αλλά σίγουρα όχι κάτω από 100- τσεκάρω συνέχεια υπόλοιπο μέσω της εφαρμογής). Σταματάω την κλήση και μπαίνω στην εφαρμογή της Q να ενεργοποιήσω πάλι ένα πακέτο δεδομένων μέσω paypal (2 ευρώ=400mb). Μπαίνω λοιπόν και μένω άφωνος. Από τα 7.5 ευρώ που είχα πιστώσει πριν καμιά 20αριά μέρες στο λογαριασμό μου είχαν απομείνει 3. Χρεωνόμουν όλη την ώρα της κλήσης μάλλον και η λυπητερή ήταν 4.5 ευρώ. Τους πήρα και ζήτησα εξηγήσεις γιατί δε γίνεται για μια κλήση 3 λεπτών να χρεώθηκα 45 mb (10 σεντς το mb χρεώνουν). Και μου παν να ζητήσω εγγράφως εξηγήσεις όπως και έκανα. Πιστεύετε θα βγάλω άκρη? Θεωρώ ότι με καταλήστεψαν . Edited August 9, 2014 by koliri Παράθεση koliri84.blogspot.com Cycling Routes and more Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ohristou Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 (edited) Θα πας σε ένα κατάστημα WIND και θα ζητήσεις αναλυτική κατάσταση κλήσεων στην συνέχεια θα μας ενημερώσεις . Σε ευχαριστούμε προκαταβολικά. Την ίδια συμβουλή έδωσα και στον ohristou αλλά αυτός προτιμά να γράφει σεντόνια. Είναι πιο εύκολο ίσως να καταγγέλεις παρά να τεκμηριώνεις. Φιλε vasileios τα μηνυματα που ακολουθουν κατω απο το δικο σου δινουν την καλυτερη απαντηση για την αγαπημενη σου εταιρεια. Αλλα ξεχασα ειμαστε ολοι χαζοι. Λοιπον οσον αφορα την τελευαταια προταση σου εχω να πω τα εξης: 1ον οταν ρωτησα τον εκπροσωπο της εξυπηρετησης πελατων τι μπορω να κανω εφοσον ο ελεγχος της εταιρειας ηταν αρνητικος μου ειπε τιποτα. Δεν μπορω να μιλησω με τεχνικο, και δεν μπορω να δω με οποιονδηποτε τροπο ποτε εγινε χρηση δεδομενων και ποσο για να δω αν ειναι αιτιολογημενη η χρεωση. Επομενως αν σου "φταιει" καποιος, αυτος ειναι ο εκπροσωπος της αγαπημενης σου εταιρειας ο οποιος ειτε δεν ξερει την δουλεια του ειτε φοβαται μην ξεσκεπαστει. Σε καθε περιπτωση ειμαι υποχρεωμενος να κρινω την εταιρεια με βαση την επισημη εκπροσωπηση της και οχι με βαση τι μου λες εσυ και ο καθενας. ΚΑΜΙΑ δυνατοτητα λοιπον δεν μου δινει επισημα η εταιρεια, ουτε αναλυτικη κατασταση κλησεων ουτε τιποτα αλλο. Την μονη δυνατοτητα που εχω ειναι να αλλαξω εταιρεια καθως ο εκπροσωπος δεν σηκωνε και πολλα καθως μου ειπε οτι ειμαι προκατηλημενος γιατι δεν δεχομουνα να αποδεκτω οτι δεν εγινε χρηση δεδομενων επειδη καποια εφαρμογη του smartphone κατεβασε δεδομενα. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΦΩΝΑΖΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ SMARTPHONE TI ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΤΟ ΖΩΓΡΑΦΙΣΩ; Στο ερωτημα μου ομως γιατι η χρεωση δεν φαινοταν στο 1225 την μερα πουθ υποτιθεται εγινε η χρηση αλλα και η χρεωση δεν ελαβα καμια απαντηση. 2ον Εισαι σιγουρος οτι η αναλυτικη κατασταση κλησεων που μας λες αναφερει και κινησεις δεδομενων, ποτε αυτες εγιναν και τι ογκο αφορουσαν η μονο κλησεις; 3ον Δεν ειμαι υποχρεωμενος να τρεχω σε οποιοδηποτε καταστημα (εφοσον δεν εχω και στην περιοχη μου) και να χασω χρονο και χρημα για κατι το οποιο ειναι προφανες και δεν ευθυνομαι εγω (και ειμαι 100% σιγουρος για αυτο). Kαι να βρω την ακρη αυτο το μηνα τον επομενο που θα γινει αυτο θα ξανακανω την ιδια διαδικασια καθοσον γινεται συστηματικα αυτο πανω απο εξι,επτα μηνες; Αυτη την δουλεια θα κανουμε δηλαδη θα χαλαμε για 1 ευρω κλεψιας ενα πενταευρω για βενζινη. Μαλλον εσυ λοιπον απο την ανεση του καναπε σου η οπου αλλου καθεσαι προτιμας να μας δινεις οδηγιες για αναλυτικη κατασταση κλησεων κτλ (που μαλλον ειναι και αχρηστα) για να μην θιξουμε την αλητεια της wind. Εισαι σαν και εμενα που προτιμαω να γραφω σεντονια:lol: Για αυτο εγραψα και εδω για να μαθουν ολοι για την απατεωνια που γινεται και αλλοι να προφυλαχτουν, αλλοι να με τεκμηριωσουν. Φαινεται τοι δεν ειμαι και τοσο "μονος και βλακας τελικα" οπως με θελει η wind. Επισης μετα απο τοσος μερες καμια απαντηση η q στο facebook που διατηρει. Τα νηματα που γραφω λεγονται ΤΑ ΠΑΝΤΑ για την qcard, και αναφορες προβληματων, καλυψη κτλ Δεν ειναι εξυμνηστε την wind, η γραψτε μας τις θετικες σας εντυπωσεις απο το δικτυο της wind/q. Η αληθεια θα γραφεται. Απο οτι βλεπω το τελευταιο καιρο κοιτανε να ρεφαρουν στην wind και οποιον παρει η μπαλα. ΤΕΛΟΣ και δεν προκειται να ξαναασχοληθω. Περιμενω να τελειωσει το πακετο μου στο τελος του μηνα και κανω φορητοτητα. Απο τα μηνυματα που ακολουθησαν απο το δικο και απο τα οσα ισως ακολουθησουν φαινεται ποσο αδικο ειχα. Να πω στους φιλους οτι μαλλον θα τους το πιστωσουν το 1 ευρω αλλα στην επομενη η μεθεπομενη φορα δεν θα το κανουν. Α, και γραφω σεντονια για να τεκμηριωσω απολυτως και λεπτομερεστατα το τι συνεβει. Νομιζω οτι το καταφερα. Δεν θα καταργησουμε την κοινη λογικη και την επιχειρηματολογια επειδη καποιους τους βολευει. Δεν ειδα ομως κανενα σχολιο για αυτον που μετα το μηνυμα μου αναφερει - απανταει ποσο ευχαριστημενος ειναι απο τις χρεωσεις της wind και ποσο ευχαριστημενος με τις ταχυτητες στο νεο δικτυο οπου ΕΧΕΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΘΑΨΙΜΟ ΣΤΗΝ ΒΟΝΤΑΦΟΝhttp://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=164504&page=296. Τωρα τι σχεση εχει αυτη η απαντηση στο προβλημα που αναφερω το αφηνω στην κριση του κοινου. (Η ΔΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΑ). Κατα τα αλλα παρεξηγιουνται καποιοι και εδω αλλα και στα αντιστοιχα της βονταφον και κοσμοτε, οταν τους αποκαλουν εργαζομενους καποιας εταιρειας. Edited August 9, 2014 by ohristou Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mol Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 Το μεσημερι ενεργοποιησα πακετο internet ενω ειχα μονο 0.01mb. Ποσο τυχερος? Παντως τετοια θεματα με εξτρα χρεωσεις κλπ προσωπικα δεν εχω. Και ελπιζω να μην αποκτησω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tripolis Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 Πάντως τόσα περιστατικά με ανεξήγητες χρεώσεις στις ίδιες περιπτώσεις δεν είναι τυχαία. Μάλιστα ανησυχώ μήπως έχω τα ίδια θέματα σε λίγες μέρες που λήγει το πακέτο των 500μβ από ανανέωση...:worry: Χώρια ότι μου είναι άχρηστο λόγω έλλειψης 3G στην περιοχή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 (edited) @ λυπάμαι πολύ για τα όσα έγραψες. Θεωρείς ότι εγώ γράφω σεντόνια αντί να δρώ. Όμως το δικό σου πρόβλημα μόνο εσύ μπορείς να το λύσεις. Δυστυχώς εσύ δεν θέλεις να κάψεις βενζίνη για να πας σε ένα κατάστημα και κατά ένα μυστήριο τρόπο θεωρείς ότι πρέπει εγώ να πάω να σου λύσω το πρόβλημα. Λυπάμαι αλλά εγώ πράγματι μόνο να γράφω από τον καναπέ μου μπορώ όσο τουλάχιστον αφορά το πρόβλημα σου . Τέλος δεν χρειαζόταν να γράψεις ολόκληρο σεντόνι για να επιβεβαιώσεις τα γραφόμενα μου . Είπα ότι ενώ σε συμβούλεψα να πας σε ένα κατάστημα εσύ δεν πας και απάντησες ότι δεν θα πας . Ωραία προς τι λοιπόν το σεντόνι ; Ελπίζω ότι δεν θα απαντήσεις με ένα ακόμα σεντόνι. Επιπλέον μετά το ύφος σου δεν πρόκειται να σου απαντήσω ξανά. Edited August 9, 2014 by Vasileios Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ohristou Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 Θα πας σε ένα κατάστημα WIND και θα ζητήσεις αναλυτική κατάσταση κλήσεων στην συνέχεια θα μας ενημερώσεις . Σε ευχαριστούμε προκαταβολικά. Την ίδια συμβουλή έδωσα και στον ohristou αλλά αυτός προτιμά να γράφει σεντόνια. Είναι πιο εύκολο ίσως να καταγγέλεις παρά να τεκμηριώνεις. Kαταρχας φαινεται ποιος αλλαξε πρωτος το υφος του και εγω ακολουθησα. 1ον Θεωρεις κατακριτεο οτι ο εκπροσωπος της wind μου ανεφερε πως δεν εχω καμια δυνατοτητα ακομα και αυτη που αναφερεις εσυ δηλ. την αναλυτικη κατασταση κλησεων; Θελω μια ξεκαθαρη απαντηση σε παρακαλω. 2ον Σου ειπα πουθενα να τρεξεις εσυ για το προβλημα μου; 3ον Σε ρωτησα αν εισαι σιγουρος οτι η αναλυτικη κατασταση κλησεων που προτεινεις περιλαμβανει και κινησεις δεδομενων και ποτε και ποσα ηταν αυτα; Το προβλημα μου αφορα δεδομενα και οχι κλησεις. Δεν μου απαντησες ουτε σε αυτο. Και φυσικα τα οσο εγραψα για το πενταευρω ισχυουν. Δεν ειμαι υποχρεωμενος να τρεχω για ενα προβλημα που η ιδια η εταιρεια δημιουργει, αρνειται να το ελεγξει και επισημα δεν μου δινει καμια φυνατοτητα ελεγχου του. Και σε ενα θεμα επαναλαμβανομενο συστηματικα. Αληθεια πως θα λυθει το προβλημα μου ζητωντας την αναλυτικη κλησεων που προτεινεις; Η μηπως θελεις επισημα χαρτια για το αν τα λεγομενα μου ειναι αληθη; Να κατσω να τρεχω δηλαδη για να αποδειξω το αυτονοητο η μηπως δεν εχω το δικαιωμα να αναφερω το προβλημα χωρις να εχω στα χερια μου αναλυτικη κατασταση κλησεων η οποια δεν αφορα και δεδομενα αλλα τελος παντων; Μεγαλυτερη αποδειξη για μενα ειναι και αλλα ατομα που συχνα πυκνα αναφερουν την κομπινα ακομα και μετα απο μενα. Προς γνωση και συμμορφωση λοιπον το πρωτο μου μηνυμα. Γιατι αν εχουν το ιδιο θεμα αλλα 100000 ατομα και το γραψουν ισως κατι να αλλαξει. Εκτος και αν μας απαγορευεται απο καπου αυτο το δικαιωμα. Και ποιος μου λεει σε τελικη αναλυση οτι και να παρω ενα ψευτοχαρτο απο την wind που θα λεει οτι εκανα χρηση δεδομενων ειναι πραγματικα ετσι. Ξερω τι εγινε και το αναφερω αναλυτικα. Δικαιωμα σου φυσικα να μην μου απαντησης αλλα το ποιος πρωτος οξυνε τα πνευματα φαινεται. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leonpap Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 Kαταρχας φαινεται ποιος αλλαξε πρωτος το υφος του και εγω ακολουθησα. 1ον Θεωρεις κατακριτεο οτι ο εκπροσωπος της wind μου ανεφερε πως δεν εχω καμια δυνατοτητα ακομα και αυτη που αναφερεις εσυ δηλ. την αναλυτικη κατασταση κλησεων; Θελω μια ξεκαθαρη απαντηση σε παρακαλω. 2ον Σου ειπα πουθενα να τρεξεις εσυ για το προβλημα μου; 3ον Σε ρωτησα αν εισαι σιγουρος οτι η αναλυτικη κατασταση κλησεων που προτεινεις περιλαμβανει και κινησεις δεδομενων και ποτε και ποσα ηταν αυτα; Το προβλημα μου αφορα δεδομενα και οχι κλησεις. Δεν μου απαντησες ουτε σε αυτο. Και φυσικα τα οσο εγραψα για το πενταευρω ισχυουν. Δεν ειμαι υποχρεωμενος να τρεχω για ενα προβλημα που η ιδια η εταιρεια δημιουργει, αρνειται να το ελεγξει και επισημα δεν μου δινει καμια φυνατοτητα ελεγχου του. Και σε ενα θεμα επαναλαμβανομενο συστηματικα. Αληθεια πως θα λυθει το προβλημα μου ζητωντας την αναλυτικη κλησεων που προτεινεις; Η μηπως θελεις επισημα χαρτια για το αν τα λεγομενα μου ειναι αληθη; Να κατσω να τρεχω δηλαδη για να αποδειξω το αυτονοητο η μηπως δεν εχω το δικαιωμα να αναφερω το προβλημα χωρις να εχω στα χερια μου αναλυτικη κατασταση κλησεων η οποια δεν αφορα και δεδομενα αλλα τελος παντων; Μεγαλυτερη αποδειξη για μενα ειναι και αλλα ατομα που συχνα πυκνα αναφερουν την κομπινα ακομα και μετα απο μενα. Προς γνωση και συμμορφωση λοιπον το πρωτο μου μηνυμα. Γιατι αν εχουν το ιδιο θεμα αλλα 100000 ατομα και το γραψουν ισως κατι να αλλαξει. Εκτος και αν μας απαγορευεται απο καπου αυτο το δικαιωμα. Και ποιος μου λεει σε τελικη αναλυση οτι και να παρω ενα ψευτοχαρτο απο την wind που θα λεει οτι εκανα χρηση δεδομενων ειναι πραγματικα ετσι. Ξερω τι εγινε και το αναφερω αναλυτικα. Δικαιωμα σου φυσικα να μην μου απαντησης αλλα το ποιος πρωτος οξυνε τα πνευματα φαινεται. Φίλε μου μάλλον φταίει η νοοτροπία σου που σε κάνει να αντιδράς έτσι. Και φυσικά θα πας στο κατάστημα και θα τους τα χώσεις. Και φυσικά θα ζητήσεις να δεις σε ένα οποιοδήποτε κ*λ*χαρτο τι στο διάβολο σε χρεώσανε. Και φυσικά θα πάρεις έγγραφη την δικαιολογία χρέωσης. Και φυσικά θα τους τρίψεις στη μούρη το κινητό που δεν έχει καν Internet. Και φυσικά θα τους ζητήσεις να δουν τις κινήσεις δεδομένων προηγούμενων μηνών, μιας και το κινητό σου δεν έχει καν Internet. Και φυσικά θα προχωρήσεις σε καταγγελία στη ΕΕΤΤ εάν σου λένε αρλούμπες. Αλλά αντ' αυτού κάτσε και περίμενε να σου ζητήσουν και συγγνώμη από τον καναπέ. Δεν σε καταλαβαίνω ειλικρινά. Εάν το κάνεις γιατί θεωρείς ότι είναι αμελητέα ποσότητα η χρέωση του ενός ευρώ τότε καλά κάνεις αλλά εάν δεν θέλεις να σε πιάσουν κορόιδο θα αντιδράσεις με τα νόμιμα εργαλεία που υπάρχουν. Χωρίς παρεξήγηση φίλε μου αλλά όσο δίκαιο και να έχεις για εμένα είσαι λάθος. Το ίδιο έπαθα και εγώ στο δεύτερο νούμερο στην Q, αλλά ζήτησα διερεύνηση της χρέωσης και ανάλογα με την απάντησή τους θα δράσω. Δεν θα σταματήσω στην καταγγελία αλλά με δικηγόρο στην πόρτα τους θα εμφανιστώ και ας μένω μακριά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.