Jump to content

Μην πετάτε τα εισητήρια ΜΜΜ: δώστε τα στον επόμενο...


kage
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μην παιρνεις και ορκο!

Η μετρο ΑΕ εχει βρει τροπους να βγαζει λεφτα σε βαρος του κοσμακι ουκ ολιγα!!

Αρκει να σου πω πως τα προστιμα(50αρες και 100αρες)πεφτουν βροχη για ψυλλου πηδημα!

Και καλά κάνει..Η έχεις εισητήριο δεν έχεις. Αν εχεις κάρτα και έχεις ξεχάσει να την πάρεις μαζί, σου κόβουν το πρόστιμο κ μετά με την καρτούλα σου πας και το ακυρώνεις.

 

Sorry, αλλά εγώ πιστεύω ότι ο γιός του γείτονά μου, η κόρη της γειτόνισσάς σου και τα δίδυμα της γειτόνισσας κάποιου τρίτου παύει να είναι εξαίρεση και γίνεται ο κανόνας.

 

Και ναι, ξέρω πολλά τέτοια άτομα

΄Ναι λίγοι δεν είναι, αλλά κ αυτοί σιγά σιγά, θα μαζευτούν...Πιστέψτε με, όλη αυτή η αναδιανομή που γίνεται ίσως υπάρχει κ μια ελπίδα να καθαρίσει η νεοελληνική κοινωνία απ τα λαμόγια κ τους νεόπλουτους (παραμένω ρομαντικός). Πάντως για να μην συγχέουμε τα πράγματα κ ο γερμανός έχει2 κ 3 αμάξια που ξεκινούν από alfa romeo και καταλήγουν σε Μ3 αλλά ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ. Οπότε δεν είναι θέμα πλουτισμού αλλά ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ καθαρά.

 

Τα έντεχνα (Onirama, Καραφώτης, Νίνο κλπ)
Τα έντεχνα???? ΧΑΧΑΧΑΧΑ :lol::lol::lol:

 

Δευτερον, η ΜΕΤΡΟ ασχετα απο τους ισολογισμους που μπορει να εμφανιζει δεν πιστευω οτι θα συνεχιζε με τοση χασουρα. Υπαρχουν τοσες διαφημισεις απο οπου τα παιρνει κτλπ κτλπ και ας μην ξεχναμε το εργο εχει συγχρηματοδοτηθει απο τους μεγαλους στην ΕΕ

Και όμως...λειτουργεί με συνθήκες οι οποίες είναι κάτω απ το λειτουργικό της κόστος παρά τα έσοδα... Με την επέκταση των σταθμών φιλοδοξούν να γυρίσουν θετικοί κάποια στιγμή. Αλλά μην βλέπετε το μετρο έτσι. Το πραγματικό κέρδος του κράτους απ το μετρο είναι άλλο. Η μείωση των μετακινήσεων με ιδιωτικό μέσο που οδηγεί σε μεγαλύτερες καταναλώσεις καυσίμων κ ενέργειας, το οποίο όμως αποτυπώνεται έμμεσα στον Π/Υ. Επίσης κάθε ατύχημα ή αναπηρία από αυτοκινητιστικό ξέρετε πόσο κοστίζει στο κράτος? Ειναι κρυμμένα κόστη όλα αυτά αλλά πολύ πολύ σημαντικά. Και μακάρι να βρεθεί στην θεσσαλονίκη. Πηγαίνω πολύ συχνά πάνω κ διαπιστώνω ότι ο κόσμος χρησιμοποιεί όσο μπορεί τα ΜΜΜ. Το μετρό ειλικρινά εκεί θα βοηθήσει πολύ... όσον αφορά τη χρηματοδότηση από την ΕΕ, ναι αμέ και το κτηματολόγιο είχε χρηματοδοτηθεί πριν 8 χρόνια, και τι έγινε δηλ???χαχα

Εξω απο το χορο πολλα τραγουδια λεμε αλλα τι γινετε με αυτους που χορευουν στο ρυθμο που τους επιβαλλουν?

Εσεις ολοι που κατακρινετε και θεωρειτε οτι 1-2 ευρω την ημερα δεν ειναι τιποτα για πειτε μου μπορειτε να ζησετε οικογενεια με 500-700 ευρω?

+1 Alfa δυστυχώς οι περισσότεροι από δω έχουν τέτοια ηλικία που λογικό είναι να μην ξέρουν καν τι θα πει λογαριασμός ΔΕΗ γιατί αφενός δεν ζουν μόνοι τους, αφετερου δεν ξέρουν τι σημαίνει έξοδα οικογένειας. Προσωπικά ανύπαντρος είμαι, αλλά γέννησε ο κολλητός μου οπότε βλέπω τα έξοδα του εδώ και ενα χρόνο τώρα και κυριολεκτικά ΕΧΩ ΤΡΟΜΑΞΕΙ!!!
Vita Brevis
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 283
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Και όμως...λειτουργεί με συνθήκες οι οποίες είναι κάτω απ το λειτουργικό της κόστος παρά τα έσοδα... Με την επέκταση των σταθμών φιλοδοξούν να γυρίσουν θετικοί κάποια στιγμή. Αλλά μην βλέπετε το μετρο έτσι. Το πραγματικό κέρδος του κράτους απ το μετρο είναι άλλο. Η μείωση των μετακινήσεων με ιδιωτικό μέσο που οδηγεί σε μεγαλύτερες καταναλώσεις καυσίμων κ ενέργειας, το οποίο όμως αποτυπώνεται έμμεσα στον Π/Υ. Επίσης κάθε ατύχημα ή αναπηρία από αυτοκινητιστικό ξέρετε πόσο κοστίζει στο κράτος? Ειναι κρυμμένα κόστη όλα αυτά αλλά πολύ πολύ σημαντικά. Και μακάρι να βρεθεί στην θεσσαλονίκη. Πηγαίνω πολύ συχνά πάνω κ διαπιστώνω ότι ο κόσμος χρησιμοποιεί όσο μπορεί τα ΜΜΜ. Το μετρό ειλικρινά εκεί θα βοηθήσει πολύ... όσον αφορά τη χρηματοδότηση από την ΕΕ, ναι αμέ και το κτηματολόγιο είχε χρηματοδοτηθεί πριν 8 χρόνια, και τι έγινε δηλ???χαχα

 

Aν αυτη ειναι μια λογικη πανω στην οποια στηριχτηκε η κατασκευη του, τοτε εχει αποτυχει ως τωρα. Οι αρχικες γραμμες δεν καλυπταν ουτε το 50% του πλυθισμου της πολης. Στην προσφατη προ αιγαλεω εποχη δεν υπηρχε ουτε ενας σταθμος στη δυτικη αθηνα με εξαιρεση του αγ. αντωνιου (ή οποια παλι δεν καλυπτει ουτε το μισο περιστερι). Αποτελεσμα η εθνικη να ειναι ενα μπ@υρδελ@ απο το πρωι μεχρι το απογευμα, πραγμα που συνεπαγεται ακριβως το αντιθετο με οσα στοχευαν αρχικα, δλδ ατυχηματα, ρυποι, βενζινες κτλ.

Αλλα και την μετεπειτα προεκταση στο αιγαλεω να δουμε, δημιουργηθηκαν 2, ουσιαστικα, διακοσμιτικοι σταθμοι με υπερογκο κοστος. Οποτε δε βλεπω γιατι ειναι κακο να παραπονιουνται καποιοι εδω για τις σπαταλες και τα λεφτα που τρωγονται.

█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║© - BEST BEFORE [hopefully] : ███▓▒░░up deʞɔnɟ really░░▒▓███
Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι κακο να παραπονιεσαι γιατι οντως σπαταλες γινονται. Το παραξενο ειναι οτι αυτες τις σπαταλες δεν τις επιβαρυνεται ο επιβατης...παραξενο οντως :p

Eπισης, με το αχρηστο μετρο στη Θεσ/νικη φαγαν κονδυλια για τη γραμμη 4, ενω ηδη γινονται και αλλες προεκτασεις. Πρωταρχικος στοχος του μετρο ηταν η αποσυμφωρηση του κεντρου και σιγα σιγα να επεκταθει και στις αλλες περιοχες. Φυσικα, επειδη το κρατος δεν ειναι πλουσιο το εργο προχωραει με αργους ρυθμους

Link to comment
Share on other sites

Sorry, αλλά εγώ πιστεύω ότι ο γιός του γείτονά μου, η κόρη της γειτόνισσάς σου και τα δίδυμα της γειτόνισσας κάποιου τρίτου παύει να είναι εξαίρεση και γίνεται ο κανόνας.

 

Και ναι, ξέρω πολλά τέτοια άτομα.

 

ο κανονας λοιπον λεει οτι ο Ελληνας θα ξοδεψει οποιοδηποτε ποσο στον καφε, οπου ΟΠΟΥ και να τον πιεις ειναι πανω απο το 1 ευρω εισητηριου. Φευγοντας λοιπον απο το καφε ο Ελληνας ισως σταθει και να πει, 'πω πω ακριβος ηταν' αλλα θα συνεχισει και θα φυγει. Μαζι και γω. Η διαφορα ειναι οτι εγω δεν διαμαρτυρομαι για το 'ακριβο' 1 ευρω αλλα το πληρωνω συνεχεια.

 

Δευτερον, η ΜΕΤΡΟ ασχετα απο τους ισολογισμους που μπορει να εμφανιζει δεν πιστευω οτι θα συνεχιζε με τοση χασουρα. Υπαρχουν τοσες διαφημισεις απο οπου τα παιρνει κτλπ κτλπ και ας μην ξεχναμε το εργο εχει συγχρηματοδοτηθει απο τους μεγαλους στην ΕΕ

 

Τριτον, στην επαρχια το εισητηριο εχω την εντυπωση ειναι πιο ακριβο. Δικαιολογημενα κατα την αποψη μου μιας και στην επαρχια ο αριθμος που χρησιμοποιει ΜΜΜ ειναι αισθητα μικρος αρα το κοστος συντηρησης κτλπ πρεπει να βγει απο ακριβοτερα εισητηρια

 

Α, και τελος, εαν θελετε να μποικοταρετε τα ΜΜΜ, σε οποιες περιοχες ειναι δυνατον χρησιμοποιειστε ποδηλατα.

 

+10 man ;)

Δε θα μπορούσα να τα πω καλύτερα, όταν βλέπουμε πως γεμίζουν

α) Οι καλές-ποιοτικές μουσικές σκηνές (Μαρινέλλα - Ρέμος, ΧΓιάννης κλπ)

β) Τα έντεχνα (Onirama, Καραφώτης, Νίνο κλπ)

γ) Τα μπουζουκοσχήματα (Αντύπας κλπ :lol:)

δ) Τα *********σχήματα (Μπεζεντάκου και συναφείς :lol:) edit: (μπορντέλο έγραφα κ μου το έσβησε για όσους δεν κατάλαβαν :p)

τότε να με συγχωρείτε αλλά όντως αυτοί που βγαίνουν και τα γεμίζουν είναι η ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ και όχι η ΜΕΙΝΟΤΗΤΑ :rolleyes:

 

Πολυ ωραια, εδω εχουμε μια καινουργια μορφη δημοκρατιας οπου καποιοι θα αποφασιζουν ποιοι και ποτε θα πινουν καφε, ποιοι θα πηγαινουν (και που) να διασκεδασουν ωστε να ειναι σωστη απεναντι στην υποχρεωση που εχουν να στηριξουν ανικανες κυβερνησεις χωρις κοινωνικο προσωπο που το μονο που ξερουν καλα ειναι να τα "αρπαζουν" απο την καθε Siemens για να χρηματοδωτουν τον αγωνα τους να παραμεινουν στην εξουσια.

μου αρεσε παντως που καποιος ειχε το "θρασος" να μας συγκρινει με την Σουηδια.

 

δεν ειναι κακο να παραπονιεσαι γιατι οντως σπαταλες γινονται. Το παραξενο ειναι οτι αυτες τις σπαταλες δεν τις επιβαρυνεται ο επιβατης...παραξενο οντως :p

Eπισης, με το αχρηστο μετρο στη Θεσ/νικη φαγαν κονδυλια για τη γραμμη 4, ενω ηδη γινονται και αλλες προεκτασεις. Πρωταρχικος στοχος του μετρο ηταν η αποσυμφωρηση του κεντρου και σιγα σιγα να επεκταθει και στις αλλες περιοχες. Φυσικα, επειδη το κρατος δεν ειναι πλουσιο το εργο προχωραει με αργους ρυθμους

Μαλλον δεν γνωριζεις οτι οι κοινοπραξια που ανελαβε το ΜΕΤΡΟ θεσσαλονικης και μετα απο της "αρπαχτες" ειναι στα προθυρα χρεωκοπιας.

Δν ξερω για τις προεκτασεις που αναφερεις (ισως να εχεις καλυτερη πληροφορηση) αλλα η βασικη γραμμη δεν βλεπω (για αλλη μια φορα... Κουβελας η πρωτη) να τελειωνει.

Εδω δυστηχως δεν ισχυει το καλιο αργα παρα ποτε αλλα το αμην και ποτε.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ ωραια, εδω εχουμε μια καινουργια μορφη δημοκρατιας οπου καποιοι θα αποφασιζουν ποιοι και ποτε θα πινουν καφε, ποιοι θα πηγαινουν (και που) να διασκεδασουν ωστε να ειναι σωστη απεναντι στην υποχρεωση που εχουν να στηριξουν ανικανες κυβερνησεις χωρις κοινωνικο προσωπο που το μονο που ξερουν καλα ειναι να τα "αρπαζουν" απο την καθε Siemens για να χρηματοδωτουν τον αγωνα τους να παραμεινουν στην εξουσια.

μου αρεσε παντως που καποιος ειχε το "θρασος" να μας συγκρινει με την Σουηδια.

 

Σωστα αυτα που λες αλλα τι ακριβως μας προτεινεις?

Εμεις λεμε οτι το μετρο ειναι η μοναδικη ισως υπηρεσια στην Ελλαδα που λειτουργει σωστα και δεν ειναι καλο να την σαμποταρουμε

 

Μαλλον δεν γνωριζεις οτι οι κοινοπραξια που ανελαβε το ΜΕΤΡΟ θεσσαλονικης και μετα απο της "αρπαχτες" ειναι στα προθυρα χρεωκοπιας.

Δν ξερω για τις προεκτασεις που αναφερεις (ισως να εχεις καλυτερη πληροφορηση) αλλα η βασικη γραμμη δεν βλεπω (για αλλη μια φορα... Κουβελας η πρωτη) να τελειωνει.

Εδω δυστηχως δεν ισχυει το καλιο αργα παρα ποτε αλλα το αμην και ποτε.

 

Στις μελετες ειναι μια καινουργια γραμμη, η 4 ή 'γραμμη των πανεπιστημιων' αλλα και διαφορες προεκτασεις του μετρο προς Ελληνικο, του τραμ. Επισης, το εθνικο σιδηροδρομικο δικτυο αναβαθμιζεται και αυτο

Link to comment
Share on other sites

Πολυ ωραια, εδω εχουμε μια καινουργια μορφη δημοκρατιας οπου καποιοι θα αποφασιζουν ποιοι και ποτε θα πινουν καφε, ποιοι θα πηγαινουν (και που) να διασκεδασουν ωστε να ειναι σωστη απεναντι στην υποχρεωση που εχουν να στηριξουν ανικανες κυβερνησεις χωρις κοινωνικο προσωπο που το μονο που ξερουν καλα ειναι να τα "αρπαζουν" απο την καθε Siemens για να χρηματοδωτουν τον αγωνα τους να παραμεινουν στην εξουσια.

μου αρεσε παντως που καποιος ειχε το "θρασος" να μας συγκρινει με την Σουηδια.

 

 

Μαλλον δεν γνωριζεις οτι οι κοινοπραξια που ανελαβε το ΜΕΤΡΟ θεσσαλονικης και μετα απο της "αρπαχτες" ειναι στα προθυρα χρεωκοπιας.

Δν ξερω για τις προεκτασεις που αναφερεις (ισως να εχεις καλυτερη πληροφορηση) αλλα η βασικη γραμμη δεν βλεπω (για αλλη μια φορα... Κουβελας η πρωτη) να τελειωνει.

Εδω δυστηχως δεν ισχυει το καλιο αργα παρα ποτε αλλα το αμην και ποτε.

 

Με το μαλακό άλφα...θα τους πληγώσεις..πως τα πετάς έτσι αυτα..

[sIGPIC][/sIGPIC]

ΤΗΕΟ in normal mode

Με εκνευρίζουν οι "στόκοι"

Μετά το " Slide Τo Unlock " δεν υπάρχει επιστροφή

Link to comment
Share on other sites

Σωστα αυτα που λες αλλα τι ακριβως μας προτεινεις?

Εμεις λεμε οτι το μετρο ειναι η μοναδικη ισως υπηρεσια στην Ελλαδα που λειτουργει σωστα και δεν ειναι καλο να την σαμποταρουμε

 

 

 

Στις μελετες ειναι μια καινουργια γραμμη, η 4 ή 'γραμμη των πανεπιστημιων' αλλα και διαφορες προεκτασεις του μετρο προς Ελληνικο, του τραμ. Επισης, το εθνικο σιδηροδρομικο δικτυο αναβαθμιζεται και αυτο

Τι προτεινω? Μα απλο ειναι... ισως η ενισχυση των οικονομικα ασθενεστερων ταξεων?

Ισως αντι να αυξανουμε τα εισητιρια να παιρνουμε τους φορους που αναλογουν απο αυτους που σημερα δηλωνουν λιγοτερα απο εναν ανιδεικευτο εργατη αλλα στο γκαραζ εχουν τα Touareg, X5, ML...?

Ισως να ασχοληθουμε με αυτους που κατασπαταλανε την δημοσια περιουσια αντι να κανουμε ολοκληρο θεμα το αν καποιοι εργατες, φοιτητες, πιτσιρικαδες λουφαρουν ενα ευρω απο τα ΜΜΜ ( και δεν μιλαω για το μετρο).

Οσο για την εμμονη να αναφερεσαι στο μετρο, δεν αναφερομαι στο μετρο, ειπα και παραπανω οτι το μετρο ειναι μια εταιρεια και το θεωρω αυτονοητο να εχει στοχο το κερδος, εγω μιλαω για τον ΟΑΣΑ, ΟΑΣΘ κλπ.εκει δηλαδη που μιλαμε για οργανισμους που επιχορηγουνται με τον εναν η αλλον τροπο απο το κρατοςκαι εκει που καθε κυβερνηση κανει τα δικα της παιχνιδια εις βαρος του κοινου καλου.

Link to comment
Share on other sites

Aν αυτη ειναι μια λογικη πανω στην οποια στηριχτηκε η κατασκευη του, τοτε εχει αποτυχει ως τωρα. Οι αρχικες γραμμες δεν καλυπταν ουτε το 50% του πλυθισμου της πολης. Στην προσφατη προ αιγαλεω εποχη δεν υπηρχε ουτε ενας σταθμος στη δυτικη αθηνα με εξαιρεση του αγ. αντωνιου (ή οποια παλι δεν καλυπτει ουτε το μισο περιστερι). Αποτελεσμα η εθνικη να ειναι ενα μπ@υρδελ@ απο το πρωι μεχρι το απογευμα, πραγμα που συνεπαγεται ακριβως το αντιθετο με οσα στοχευαν αρχικα, δλδ ατυχηματα, ρυποι, βενζινες κτλ.

Αλλα και την μετεπειτα προεκταση στο αιγαλεω να δουμε, δημιουργηθηκαν 2, ουσιαστικα, διακοσμιτικοι σταθμοι με υπερογκο κοστος. Οποτε δε βλεπω γιατι ειναι κακο να παραπονιουνται καποιοι εδω για τις σπαταλες και τα λεφτα που τρωγονται.

αλλα γι αλλα, της παρασκευής το γάλα!!!

Ολες οι αστικές συγκοινωνίες είναι κρατική υπηρεσία κ δεν λειτουργούν με γνώμονα το κέρδος, αλλά με άλλο σκεπτικό το οποίο θέλει κ ώρα να αναλυθεί.

 

Ισως αντι να αυξανουμε τα εισητιρια να παιρνουμε τους φορους που αναλογουν απο αυτους που σημερα δηλωνουν λιγοτερα απο εναν ανιδεικευτο εργατη αλλα στο γκαραζ εχουν τα Touareg, X5, ML...?

Ισως να ασχοληθουμε με αυτους που κατασπαταλανε την δημοσια περιουσια αντι να κανουμε ολοκληρο θεμα το αν καποιοι εργατες, φοιτητες, πιτσιρικαδες λουφαρουν ενα ευρω απο τα ΜΜΜ ( και δεν μιλαω για το μετρο).

Οσο για την εμμονη να αναφερεσαι στο μετρο, δεν αναφερομαι στο μετρο, ειπα και παραπανω οτι το μετρο ειναι μια εταιρεια και το θεωρω αυτονοητο να εχει στοχο το κερδος, εγω μιλαω για τον ΟΑΣΑ, ΟΑΣΘ κλπ.εκει δηλαδη που μιλαμε για οργανισμους που επιχορηγουνται με τον εναν η αλλον τροπο απο το κρατοςκαι εκει που καθε κυβερνηση κανει τα δικα της παιχνιδια εις βαρος του κοινου καλου.

γιατί ο αναλογικός φόρος στην ελλάδα δεν θα λειτουργήσει ποτέ... το πρόβλημα είναι πιο συνθετο. Αντε και φορολογείς αναλογικά τον επιχειρηματία, αυτός γιατί μετά να μείνει ελλάδα? να μην πάει σε άλλη χώρα απολύωντας τον εδώ κόσμο? έχω γνωστό που το έκανε και πάει πολύ καλά. Ναι να φορολογήσεις αναλογικά, αλλά μην τον πνίγεις...

 

Τώρα για την θεσσαλονίκη. Η ανάδοχος εταιρία, φαλήρισε (τώρα γίνεται μια προσπάθεια να σωθεί)

Vita Brevis
Link to comment
Share on other sites

@αlfa

 

ωραια ολα αυτα, ολοι τα θελουμε. Αλλα στο θεμα μας τωρα, πως το να λουφαρεις 1ευρω απο μια υπηρεσια που ηδη μπαινει μεσα για να σου προσφερει φθηνο εισητηριο και την προσφερει και πολυ καλα μαλιστα, βοηθαει στην κατασταση?

 

Ο ΟΑΣΑ και οι αλλες, και αυτες το κερδος εχουν στοχο. Επισης, στη Θεσ/νικη τα λεωφορεια ειναι ιδιωτικα..ή κανω λαθος? Ειλικρινα, με το 1 ευρω δεν βλεπω καποιο παιχνιδι. Αν το ειχαν 3/4/5 ευρω θα ελεγα οτι μας κοροιδευουν ναι, αλλα με 1 ευρω γιατι? Σιγουρα, καποια λεφτα τα τρωει καποιος. Σιγουρα γινεται κακιστη διαχειριση την οποια μας την κοτσαρουν και στη μαπα (μετρο Θεσ/νικης, σταθμος Γκαζι) αλλα το 1ευρω γιατι ειναι ασχημο? Θα προτιμουσες την παλια μεθοδο? Που μονο οσους χρησιμοποιουν λεωφορειο αποκλειστικα δν συμφερει πλεον η νεα τιμολογιακη πολιτικη αυτη. Εγω κερδισμενους μας βλεπω. Πως λοιπον μας κοροιδευουν στο θεμα αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Κοιταξε, μην μπερδευεσαι, δεν χρησιμοποιω ΜΜΜ γιατι απλα δεν με βολευουν και ουτε ειμαι υπερ η κατα της "πασας του εισητηριου", η αντιδραση μου ειναι και θα ειναι στις κορωνες απο οποια πλευρα και αν ερχονται.

Να σου πω την αληθεια? οτι ειναι ιδιωτικο με κρατικη παρεμβαση "σε αυτον τον τοπο παει κατα διαολου"

ειπα και παραπανω οτι σιγουρα το αποτελεσμα της πασας θα ειναι αρνητικο αλλα ισως κατι να βγει ... το χειροτερο ειναι η μη αντιδραση, και φυσικα οποιος κανει κατι θα εχει και τα ναλογα αποτελεσματα ( καλα η κακα) οποιος δεν κανει τιποτα απλα νομιζει οτι ζει και ακολουθει το ρευμα και οπου τον παει. εγω προτιμω να χειριζομαι τα πραγματα οπως εγω κρινω σωστο και ας κανω και λαθη, τουλαχιστον θα πληρωνω τα δικα μου λαθη οχι αλλων.

Το θεμα παντω τραβηξε πολυ και θα ξαναπω, "αφηστε τις αντιδρασεις, οποιον του αρεσει το κανει οποιον δεν του αρεσει δεν το κανει" ειναι απλο.

Link to comment
Share on other sites

Κοιταξε, μην μπερδευεσαι, δεν χρησιμοποιω ΜΜΜ γιατι απλα δεν με βολευουν και ουτε ειμαι υπερ η κατα της "πασας του εισητηριου", η αντιδραση μου ειναι και θα ειναι στις κορωνες απο οποια πλευρα και αν ερχονται.

Να σου πω την αληθεια? οτι ειναι ιδιωτικο με κρατικη παρεμβαση "σε αυτον τον τοπο παει κατα διαολου"

ειπα και παραπανω οτι σιγουρα το αποτελεσμα της πασας θα ειναι αρνητικο αλλα ισως κατι να βγει ... το χειροτερο ειναι η μη αντιδραση, και φυσικα οποιος κανει κατι θα εχει και τα ναλογα αποτελεσματα ( καλα η κακα) οποιος δεν κανει τιποτα απλα νομιζει οτι ζει και ακολουθει το ρευμα και οπου τον παει. εγω προτιμω να χειριζομαι τα πραγματα οπως εγω κρινω σωστο και ας κανω και λαθη, τουλαχιστον θα πληρωνω τα δικα μου λαθη οχι αλλων.

Το θεμα παντω τραβηξε πολυ και θα ξαναπω, "αφηστε τις αντιδρασεις, οποιον του αρεσει το κανει οποιον δεν του αρεσει δεν το κανει" ειναι απλο.

 

Το πιο πιθανό που μπορεί να γίνει είναι να αυξηθεί κι άλλο το εισιτήριο.Και δικαιολογημένα κιόλας.

 

Κανείς δεν είπε να μην αντιδρούμε σε όλα όσα συμβαίνουν.Αλλά να αντιδρούμε στοχεύοντας σωστά και βλέποντας που "φεύγουν" τα χρήματά μας.Εγώ είπα πρώτος για τον καφέ και εξακολουθώ να το πιστεύω.Άν όλοι αυτοί που είναι υπέρ της "πάσας" έχουν καταφέρει να ξοδεύουν τον μισθό τους σε χρήσιμα πράγματα και τους φαίνεται υπερβολική η αύξηση του εισιτηρίου τότε οκ να το δεχτώ.Αν όμως δίνουν 5€ για καφέ,ή 3€ για μια εφημερίδα (ενδεικτικά νούμερα και προϊόντα) και τους καίει το ότι δίνουν 80 λεπτά για το εισιτήριο τότε κάπου υπάρχει πρόβλημα.

Και αν το καλοσκεφτούμε,κάποιος εργαζόμενος που χρησιμοποιεί το λεωφορείο 2 φορές την ημέρα για να πάει στη δουλειά του επί 25 μέρες μας κάνει 40€.Γιατί να μην βγάλει μια μηνιαία που του έρχεται πιο φτηνά;Έτσι για να έχουμε να γκρινιάζουμε;

Link to comment
Share on other sites

αλλα γι αλλα, της παρασκευής το γάλα!!!

Ολες οι αστικές συγκοινωνίες είναι κρατική υπηρεσία κ δεν λειτουργούν με γνώμονα το κέρδος, αλλά με άλλο σκεπτικό το οποίο θέλει κ ώρα να αναλυθεί.

 

Ειδες πανω σε τι απαντησα; Ειδες να λεω καπου οτι ειναι στοχος το κερδος;:wacko:

Αν δεν ειναι γνωμονας να εξυπηρετηθουν περιοχες πυκνοκατοικημενες απο εργατικο προσωπικο που μετακινειται κατα βαση με αυτοκινητο, τοτε τι ειναι; Για διαφωτισε με.

█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║© - BEST BEFORE [hopefully] : ███▓▒░░up deʞɔnɟ really░░▒▓███
Link to comment
Share on other sites

Aν αυτη ειναι μια λογικη πανω στην οποια στηριχτηκε η κατασκευη του, τοτε εχει αποτυχει ως τωρα.

?????

Οι αρχικες γραμμες δεν καλυπταν ουτε το 50% του πλυθισμου της πολης.

Ναι αμέ, ξαφνικά έεεενα ολόκληρο μετρό θα έπρεπε δια μαγείας να έρθει και να εγκατασταθεί μόνος του στην αθήνα... Το γιατί άργησε να ξεκινήσει το έργο, εκεί είναι το ζουμί

 

Στην προσφατη προ αιγαλεω εποχη δεν υπηρχε ουτε ενας σταθμος στη δυτικη αθηνα με εξαιρεση του αγ. αντωνιου (ή οποια παλι δεν καλυπτει ουτε το μισο περιστερι). Αποτελεσμα η εθνικη να ειναι ενα μπ@υρδελ@ απο το πρωι μεχρι το απογευμα, πραγμα που συνεπαγεται ακριβως το αντιθετο με οσα στοχευαν αρχικα, δλδ ατυχηματα, ρυποι, βενζινες κτλ.

Αλλα και την μετεπειτα προεκταση στο αιγαλεω να δουμε, δημιουργηθηκαν 2, ουσιαστικα, διακοσμιτικοι σταθμοι με υπερογκο κοστος. Οποτε δε βλεπω γιατι ειναι κακο να παραπονιουνται καποιοι εδω για τις σπαταλες και τα λεφτα που τρωγονται.

 

αστο καλυτερα...Καταρχήν δεν απάντησες σε τίποτα, ή μάλλον απάντησες με ένα συντακτικό και με μια ορθογραφία που βασικά με πόνεσαν τα μάτια μου...:lol:

1. Οσο παρατημένη ήταν η δυτική αθήνα άλλο τόση ήταν και η βορεια και η ανατολική αττικη

2. Η μισή δυτική αθήνα από μυκονιάτικα μεχρι περιστέρι, και λόφο αξιωματικών είναι επιχωματόσεις, και είναι πραγματικά τρομακτικά δύσκολο να φτιάξεις μετρο.

3. Σε περιοχές όπως η πετρούπολη που είναι βράχος αλλά με τελειως διαφορετική μορφολογία από αυτή του γαλατσίου είναι επίσης πολύ δύσκολο.

4. Η εθνική, ήταν είναι και θα είναι πηγμένη γιατί είναι ο μοναδικός οδικός άξονας που εξυπηρετεί πειραιά, κέντρο, δυτ προάστια κ βόρεια.

 

Αλλα και την μετεπειτα προεκταση στο αιγαλεω να δουμε, δημιουργηθηκαν 2, ουσιαστικα, διακοσμιτικοι σταθμοι με υπερογκο κοστος. Οποτε δε βλεπω γιατι ειναι κακο να παραπονιουνται καποιοι εδω για τις σπαταλες και τα λεφτα που τρωγονται.

τι ακριβώς ήθελες να πεις εδω μόνον εσυ το κατάλαβες εδώ...:lol:

 

Και αν το καλοσκεφτούμε,κάποιος εργαζόμενος που χρησιμοποιεί το λεωφορείο 2 φορές την ημέρα για να πάει στη δουλειά του επί 25 μέρες μας κάνει 40€.Γιατί να μην βγάλει μια μηνιαία που του έρχεται πιο φτηνά;Έτσι για να έχουμε να γκρινιάζουμε;
Αγαπητέ Βασίλη αυτό είναι το λογικό... Η πραγματικότητα ξέρεις ποια είναι όμως? 3-5 φορές το μήνα στάση εργασίας..Προσωπικά έχω την κάρτα των 35 μόνο κ μόνο επειδή στον βοτανικό που μένω πολλές φορές δεν υπάρχουν εισητηρια ούτε κάποιος σε κάποιο γκισε. Αλλά τελικά χαμένος βγαίνεις.

Το σημερινό τους αίτημα ξέρετε ποιο ήταν?

 

Χωρίς Μετρό η Αθήνα από τις 5 έως τις 9 το πρωί της Τετάρτης, λόγω της στάσης εργασίας των εργαζομένων στην εταιρεία.

 

Οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται «για την πρακτική των επιλεκτικών παροχών» που εφαρμόζει η διοίκηση της Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας (ΑΜΕΛ), όπως αναφέρουν σε σχετική ανακοίνωσή τους.

 

Τα σωματεία εργαζομένων του Μετρό κατηγορούν τη διοίκηση της ΑΜΕΛ ότι δεν έχει προχωρήσει στην αναδιάρθρωση και επικαιροποίηση του μισθολογίου που εφαρμόζει.

 

Επίσης, αναφέρουν ότι «προχωρά επιλεκτικά σε γενναίες αυξήσεις», καθώς «στοχεύει στη σταδιακή αποδυνάμωση της συμπαγούς συνδικαλιστικής εκπροσώπησης και δράσης».

 

ΔΗΛΑΔΗ ΕΛΕΟΣ, ΦΥΛΑΝΕ ΚΑΤΟΥΡΗΜΕΝΕΣ ΠΟΔΙΕΣ ΝΑ ΜΠΟΥΝΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ Κ ΜΕΤΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ? ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΛΑΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ? Εγώ δηλαδη που αξιολογύμαι κάθε έτος για την δουλεια που κάνω κ παίρνω αυξηση από 4-10 % τι είμαι ηλίθιος? Όπως ειπα κ πάνω οκ δεν συμφωνώ με το τζαμπατζιλικι αυτό, αλλά δικαιολογώ κ όποιους αγανακτούν και τελικά προβαίνουν σε τέτοιες ενέργειες. Ε και εγω σήμερα αγανάκτησα... Αυτά

Vita Brevis
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

έχουμε εξελίξεις...:D

 

"Έξυπνα" εισιτήρια

"Ηλεκτρονικές κάρτες που θα αντικαταστήσουν τα χάρτινα εισιτήρια και τις κάρτες απεριορίστων θα διοχετεύει στην αγορά ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών από τα τέλη του 2009"

 

"Έξυπνα" εισιτήρια διοχετεύει στην αγορά ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών από τα τέλη του 2009.

 

Πρόκειται για δυο κάρτες, η μία εκ των οποίων θα αντικαταστήσει το χάρτινο εισιτήριο και η άλλη, που θα φέρει μικροεπεξεργαστή, θα υποκαταστήσει τις μηνιαίες, ετήσιες και τις κάρτες ελευθέρας.

 

Στο ηλεκτρονικό εισιτήριο ("έξυπνη" κάρτα μνήμης χωρίς μικροεπεξεργαστή) θα αποθηκεύεται χρηματική αξία με σκοπό να υποκαταστήσει το χάρτινο εισιτήριο απλής διαδρομής και το ημερήσιο εισιτήριο πολλαπλών διαδρομών και με κάθε επιβίβαση θα αφαιρείται το ανάλογο ποσό.

 

Η "έξυπνη" κάρτα, που θα διαδεχθεί τις μηνιαίες και ετήσιες κάρτες θα περιέχει ηλεκτρονικά τη χρονική ισχύ των απεριόριστων διαδρομών και θα ανήκει αποκλειστικά στον κάτοχο της, καθώς θα διαθέτει ενσωματωμένη και τη φωτογραφία του κατόχου.

 

Η αρχή εφαρμογής του μέτρου θα γίνει στο μετρό και το τραμ και ως το 2011 σταδιακά θα επεκταθεί σ όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

 

Ο επιβάτης θα περνάει το εισιτήριο του κατά την είσοδο του, στο μετρό και τον ηλεκτρικό, μπροστά από μηχάνημα με φωτοκύτταρο. Αν δεν υπάρχει επαρκές χρηματικό ποσό αυτόματες μπάρες θα του εμποδίζουν την είσοδο. Έτσι εκτιμάται ότι θα περιοριστούν σημαντικά οι λαθρεπιβάτες, που "κοστίζουν" ετησίως απώλειες ύψους 33.700.000 ευρώ.

 

Οι επιβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να επαναφορτίζουν τις "έξυπνες κάρτες" με διάφορους τρόπους:

 

από τα σημεία πώλησης, από ΑΤΜ, μέσω e-banking, internet, καθώς και μέσω κινητού ή σταθερού τηλεφώνου

Και έξυπνες στάσεις λεωφορείων

 

Εξάλλου, εγκρίθηκε από η δημιουργία περίπου 1000 "έξυπνων" στάσεων, που θα υπάρχουν σε όλους τους Δήμους αρμοδιότητας ΟΑΣΑ, στις οποίες μέσω συστήματος τηλεματικής θα παρέχονται πληροφορίες σχετικά με το κωδικό της γραμμής, την αφετηρία και το τελικό σημείο προορισμού, καθώς και τον αναμενόμενο χρόνο άφιξης του οχήματος. Μέσα στο όχημα θα υπάρχει ηλεκτρονική πινακίδα που θα αναγράφει την επόμενη στάση καθώς και φωνητική ενημέρωση σε δύο γλώσσες (ελληνικά και αγγλικά)., ενώ θα παρέχεται και επί πλέον πληροφόρηση μέσω οθονών τηλεόρασης. Παράλληλα, θα υπάρχει αδιάλειπτη παρακολούθηση των οχημάτων από τα εξειδικευμένα Κέντρα των Φορέων (ΕΘΕΛ, ΗΛΠΑΠ) και αμφίδρομη επικοινωνία.

 

πηγή: Pathfinder News

 

Για περισσότερες πληροφορίες: Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών

 

 

Αναρωτιέμαι πόσο "έξυπνες" θα είναι αυτές οι κάρτες…:ninja:

[sIGPIC][/sIGPIC]

dum spiro, spero...

Link to comment
Share on other sites

^ Αντίστοιχα μέτρα έχω δει και στο εξωτερικό πάντως, και λογικά θα δουλεύει. Δεν είναι ανοιχτός ο χώρος μέσα στο μετρό όπως εδώ, που κατεβαίνεις ελεύθερα στις αποβάθρες και φεύγεις, για να περάσεις πρέπει να περάσεις από μπάρες που ανοίγουν μόλις βάλεις το εισιτήριο (και το οποίο σου επιστρέφουν μόλις βγεις από την άλλη μεριά) και οι οποίες δεν επιτρέπουν να περάσει δεύτερο άτομο χωρίς εισιτήριο. (κάτι σαν τα διόδια σκεφτείτε) Και η αντίστοιχη κάρτα απεριορίστων είναι ηλεκτρονική και με φωτοκύτταρο την περνάς και σου ανοίγει ομοίως. Κάπως έτσι φαντάζομαι θα εφαρμοστεί κι εδώ.

And now all I do is sit in my darkened room

And on occasion break my silence to howl at the moon

To curse every nerve and neuron in my brain

That won't stop the pain I'm feeling

And let me stop thinking...

Link to comment
Share on other sites

Ε οχι και φωτοκυτταρο ρε παιδια; Τι ειναι, το φως του κηπου; :p

 

Θετικα τα νεα αλλα να δουμε πως θα παει και η εφαρμογη τους.

Link to comment
Share on other sites

 

Εξάλλου, εγκρίθηκε από η δημιουργία περίπου 1000 "έξυπνων" στάσεων, που θα υπάρχουν σε όλους τους Δήμους αρμοδιότητας ΟΑΣΑ, στις οποίες μέσω συστήματος τηλεματικής θα παρέχονται πληροφορίες σχετικά με το κωδικό της γραμμής, την αφετηρία και το τελικό σημείο προορισμού, καθώς και τον αναμενόμενο χρόνο άφιξης του οχήματος. Μέσα στο όχημα θα υπάρχει ηλεκτρονική πινακίδα που θα αναγράφει την επόμενη στάση καθώς και φωνητική ενημέρωση σε δύο γλώσσες (ελληνικά και αγγλικά)., ενώ θα παρέχεται και επί πλέον πληροφόρηση μέσω οθονών τηλεόρασης. Παράλληλα, θα υπάρχει αδιάλειπτη παρακολούθηση των οχημάτων από τα εξειδικευμένα Κέντρα των Φορέων (ΕΘΕΛ, ΗΛΠΑΠ) και αμφίδρομη επικοινωνία.[/i]

Aυτό υπάρχει εδώ και καιρό στη Σαλονικάρα!:D

Δουλεύει αρκετά καλά.

Όσο για τα υπόλοιπα, γίναμε Λονδίνο...http://www.laymark.com/i/m/m114.gif

Link to comment
Share on other sites

θα ανήκει αποκλειστικά στον κάτοχο της, καθώς θα διαθέτει ενσωματωμένη και τη φωτογραφία του κατόχου.[/b]:ninja:

 

Και αν εγώ για παράδειγμα κατέβω για 2 μέρες στην Αθήνα και θέλω να χρησιμοποίησω είτε αστικά,είτε μετρό είτε κάποιο από τα υπόλοιπα μέσα θα πρέπει να βγάλω αυτή την κάρτα με την φωτογραφία μου?

Link to comment
Share on other sites

xa xa σωστος ο johner

α μια παρατήρηση για τα "έντεχνα" κλπ (:lol::lol::lol:) η πλειονότητα των ανθρώπων που πηγαίνουν σε τετοια σχηματα ειναι με ενα ποτό των 10 ευρώ ολο το βραδυ

τα τραπεζια τα μισα, εξυπηρετουν καποια άλλα συμφέροντα

 

δεν ειναι άλλωστε τυχαίο, ότι τα περισσοτερα σχηματα δουλευουν πια μονο ΣΚ..

μακάρι να ισχυσει το εξυπνο εισητήριο, προσωπικα εχω απεριοριστων αλλα ποσες φορες εχω βλαστ... μην βρισκοντας εισητήριο

Vita Brevis
Link to comment
Share on other sites

Και αν εγώ για παράδειγμα κατέβω για 2 μέρες στην Αθήνα και θέλω να χρησιμοποίησω είτε αστικά,είτε μετρό είτε κάποιο από τα υπόλοιπα μέσα θα πρέπει να βγάλω αυτή την κάρτα με την φωτογραφία μου?

 

Η "έξυπνη" κάρτα, που θα διαδεχθεί τις μηνιαίες και ετήσιες κάρτες θα περιέχει ηλεκτρονικά τη χρονική ισχύ των απεριόριστων διαδρομών και θα ανήκει αποκλειστικά στον κάτοχο της, καθώς θα διαθέτει ενσωματωμένη και τη φωτογραφία του κατόχου.

 

Μου φαίνεται δεν διάβασες σωστά...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Πανε οι φιλοι μου οι ελεγκτες!!! :p

Και ποσο εργονομικο θα ειναι αυτο για καποιον που βιαζεται να παρει ειτε το τραινο που ερχεται ειτε το τελευταιο?

Link to comment
Share on other sites

Η αρχή εφαρμογής του μέτρου θα γίνει στο μετρό και το τραμ και ως το 2011 σταδιακά θα επεκταθεί σ όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

 

Όλα ωραία αλλά το παραπάνω πως θα δουλέψει; Όλα τα εισιτήρια είναι πια ενιαία και αυτός που ακύρωσε το κλασσικό χάρτινο εισιτήριο στο λεωφορείο πώς θα περνάει από τις μπάρες στο μετρό;

-Candygram.

-Candygram, my foot. You get out of here before I call the police. You're the shark, and you know it.

-Wait. I-I'm only a dolphin, ma'am.

Link to comment
Share on other sites

Πανε οι φιλοι μου οι ελεγκτες!!! :p

Και ποσο εργονομικο θα ειναι αυτο για καποιον που βιαζεται να παρει ειτε το τραινο που ερχεται ειτε το τελευταιο?

 

Πόσο θα σε καθυστερήσει η μπάρα; 5 δευτερόλεπτα;

 

Όλα ωραία αλλά το παραπάνω πως θα δουλέψει; Όλα τα εισιτήρια είναι πια ενιαία και αυτός που ακύρωσε το κλασσικό χάρτινο εισιτήριο στο λεωφορείο πώς θα περνάει από τις μπάρες στο μετρό;

 

Κανονικά, θα το βάζεις στην ειδική εκδοχή και θα ανοίγει η μπάρα.

Link to comment
Share on other sites

Πόσο θα σε καθυστερήσει η μπάρα; 5 δευτερόλεπτα;

 

Μην το λες τόσο αψήφιστα..5 δευτερόλεπτα στον έναν που περιμένει,πόσα δευτερόλεπτα όταν το λεωφορείο περνάει ανά μισή ώρα και υπάρχουν καμιά 30αριά στη στάση και το περιμένουν;Μη το συγκρίνεις με το εξωτερικό που οι συγκοινωνίες "πετάνε" :p

Βέβαια και το τι θα γίνει με τους ελεγκτές είναι ένα θέμα..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...