Jump to content

Μην πετάτε τα εισητήρια ΜΜΜ: δώστε τα στον επόμενο...


kage
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Φυσικά, όπως και της ποιότητας της υπηρεσίας που παρέχουν, για σκέψου τώρα να ζητάς από κάποιον χαμηλόμισθο ή συνταξιούχο να πληρώνει 4 και 5 ευρώ για μια απλή διαδρομή που υπάρχει περίπτωση να κάνει και αρκετές φορές την εβδομάδα (!).

 

Nα τα πάρουμε με τη σειρά γιατί τα μπλέκετε όλα μαζί:

 

- είπες ότι τα έσοδα των αστικών συγκοινωνιών αντιστοιχούν κυρίως "σε μάσες και μπούκες των αληταράδων από πίσω, σε κάποια εξοδάκια και σε μισθούς υπαλλήλων" το οποίο κατά βάση δεν ισχύει (με εξαίρεση τους μισθούς των υπαλλήλων που αποτελούν όντως μεγάλο μέρος των εξόδων). Τουλάχιστον δεν ισχύει όταν λέγεται έτσι στον αέρα, εκτός αν συνοδεύεται από κάποιο στοιχειώδες επιχείρημα.

 

- η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών φυσικά και πρέπει να συνδέεται με την τιμή. Και θεωρώ ότι συνδέεται. Δε ζω στην Αθήνα αλλά από ότι διαβάζω παραπάνω €35 είναι το κόστος μιας μηνιαίς κάρτας. Για κάποιον ο οποίος κάνει αρκετές διαδρομές (ας πούμε 3 την ημέρα, 2 να πάει και να έρθει στη δουλειά και άλλη 1) αυτό αντιστοιχεί σε λιγότερο από 40 λεπτά τη διαδρομή. Επέτρεψέ μου λοιπόν να πιστεύω ότι για €0.40 η υπηρεσία που σου παρέχεται είναι good value for money. Και μάλιστα είναι κάτω του κόστους (για αυτό και επιδοτείται από τον κρατικό προϋπολογισμό).

 

- όσο για τη γενικότερη ποιότητα ζωής στην πόλη, αυτό είναι ένα ζητούμενο, αλλά περιμένω κάποιος να μου εξηγήσει συγκεκριμένα πως θα πρέπει ακριβώς να επηρεάζει την τιμή του αστικού :X

 

Και κάτι άλλο, επειδή οι περισσότεροι είστε από Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Στις πόλεις της επαρχίας τα εισητήρια, συγκριτικά με τις διαδρομές που μπορείς να κάνεις, τις αποστάσεις και τα μέσα που μπορείς να χρησιμοποιήσεις (δεν υπάρχει τρόλευ, μετρό, ηλεκτρικός και τραμ) είναι συγκριτικά ακριβότερα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 283
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Nα τα πάρουμε με τη σειρά γιατί τα μπλέκετε όλα μαζί:

 

- είπες ότι τα έσοδα των αστικών συγκοινωνιών αντιστοιχούν κυρίως "σε μάσες και μπούκες των αληταράδων από πίσω, σε κάποια εξοδάκια και σε μισθούς υπαλλήλων" το οποίο κατά βάση δεν ισχύει (με εξαίρεση τους μισθούς των υπαλλήλων που αποτελούν όντως μεγάλο μέρος των εξόδων). Τουλάχιστον δεν ισχύει όταν λέγεται έτσι στον αέρα, εκτός αν συνοδεύεται από κάποιο στοιχειώδες επιχείρημα.

 

Ωραία λοιπόν, αντίστοιχα και εγώ απαιτώ ένα επιχείρημα ότι δεν τρώει κανένας από τα έσοδα του ΟΑΣΑ.

 

Γιατί ζούμε στην Ελλάδα φίλε και εδώ η μάσα πάει σύννεφο. Το να μη θέλουμε να την δούμε απλά και μόνο για να το πάρουμε ως επιχείρημα, τους βοηθά να γίνονται χειρότεροι. Γιατί άραγε έπαιρναν φωτιά το ένα πίσω από το άλλο τα λεωφορεία? Έτυχε? Εϊδες τι έσκασε τώρα με τον ΟΣΕ? Αν σου έλεγα ότι στον ΟΣΕ μασαμπουκώνουν πριν σκάσει αυτό με τα σκραπ, τι θα μου έλεγες, ότι δεν στέκει?

 

Και όσο για τις αποδείξεις σου, τα ατυχήματα, οι βλάβες, οι φωτιές στα λεωφορεία, οι λίγες και καθυστερημένες διαδρομές σε ΟΛΑ τα ΜΜΜ είναι η καθαρή απόδειξη ότι εδώ κάτι τρέχει. Γιατί αν δεν έπεφτε μάσα τα λεωφορεία θα ήταν σε άριστη κατάσταση, δεν θα παστωνόταν ο κόσμος στο μετρό σαν σαρδέλες, ο κλιματισμός θα λειτουργούσε παντού, και δεν θα είχαμε οχήματα-συρμούς να σκουριάζουν στα αμαξοστάσια απλά και μόνο για να μειωθούν τα έξοδα και να μην αυξηθούν κ άλλο τα εισητήρια.

 

 

- όσο για τη γενικότερη ποιότητα ζωής στην πόλη, αυτό είναι ένα ζητούμενο, αλλά περιμένω κάποιος να μου εξηγήσει συγκεκριμένα πως θα πρέπει ακριβώς να επηρεάζει την τιμή του αστικού :X

 

 

Ίσως να έχει γίνει παρερμηνεία εδώ, με τον όρο ποιότητα αναφέρεται στην ικανότητα να καλυφθούν οι ανάγκες ως προς το ζειν. Σε περίπτωση όπου οι ανάγκες αυτές καλύπτονται οριακά, αναγκαστικά πρέπει να μειωθεί η τιμή στα αστικά, αφού θα μειωθεί και η ζήτηση [λόγω χαμηλού εισοδήματος]

 

Όσο για την ποιότητα των υπηρεσιών που "αγοράσαμε" με το εισητήριο σήμερα δεν συνδέεται με το ποσό το οποίο δώσαμε. Με αυτά τα σαράβαλα που κυκλοφορούν, με συρμούς που δεν χρησιμοποιούν τον κλιματισμό για οικονομία και με τα δρομολόγια ακόμη και στο μετρό να βαράνε διάλυση τις ώρες αιχμής ε, ένα ευρώ τους πάει πολυ. (Για όσους το έχουν ξεχάσει 340,75 δραχμές ήταν!). Οι υπηρεσίες αυτές άξιζαν και θα αξίζουν όσο είχε το εισητήριο προ Ευρώ. Γιατί εκεί παρέμειναν

Μέλος της θεατρικής

ομάδας Όχι Παίζουμε

 

"Ποτάμι: Διολίσθηση ύδατος εντός χάντακος ούτινος διαμορφούνται δύο όχθε εκατέρωθεν"

Link to comment
Share on other sites

- όσο για τη γενικότερη ποιότητα ζωής στην πόλη, αυτό είναι ένα ζητούμενο, αλλά περιμένω κάποιος να μου εξηγήσει συγκεκριμένα πως θα πρέπει ακριβώς να επηρεάζει την τιμή του αστικού :X

 

Aπο τη στιγμη που το εισοδημα ειναι αμεσα συνδεδεμενο με την ποιοτητα ζωης ειναι και προφανες οτι δεν μπορεις να ζητας τρια, τεσσετα ευρω εισητηριο που θεωρουνται υπερβολικα για τα ελληνικα δεδομενα. Ακομα και αν η υπηρεσια λειτουργει πραγματικα σωστα και θα δικαιολογουσε αυξηση τιμων, ειναι ηλιθιο να ακολουθηθει η λογικη "αμα δε σ' αρεσει το κοστος, μη τη χρησιμοποιεις" απο τη στιγμη που ετσι αποκλειει παρα πολλους πολιτες.

Τελοσπαντων, το προβλημα δε νομιζω οτι ειναι οι τιμες των ΜΜΜ αλλα η καθυστερημενη λογικη του κρατους στο θεμα των προτεραιοτητων των δαπανων. Γιατι δε μπορει το πατωμα του μετρο να γυαλιζει σα τον καθρεφτη του σπιτιου μου και στου νοσοκομειου να περπατανε κατσαριδες...

 

 

Και κάτι άλλο, επειδή οι περισσότεροι είστε από Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Στις πόλεις της επαρχίας τα εισητήρια, συγκριτικά με τις διαδρομές που μπορείς να κάνεις, τις αποστάσεις και τα μέσα που μπορείς να χρησιμοποιήσεις (δεν υπάρχει τρόλευ, μετρό, ηλεκτρικός και τραμ) είναι συγκριτικά ακριβότερα.

 

Καλα εκει δεν ειναι "συγκριτικα" ακριβοτερα. Ειναι ακριβοτερα, απλα.

█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║© - BEST BEFORE [hopefully] : ███▓▒░░up deʞɔnɟ really░░▒▓███
Link to comment
Share on other sites

Johnny_Nik: Θα σου λεγα ότι το μασαμπούκωμα κάποιων (το οποίο υπάρχει και είναι απαράδεκτο ηθικά, νομικά και οικονομικά) δεν αποτελεί παρά ένα μικρό μόνο μέρος του τζίρου. Άρα το επιχείρημά σου ότι "αντικειμενικά τα έσοδα αυτά αντιστοιχούν στο μασαμπούκωμα των αληταράδων" δε στέκει. Δεν αμφισβητώ ότι υπάρχουν μίζες και και και, αμφισβητώ ότι αυτό φταίει για την τιμή του εισητηρίου (που εσύ θεωρείς υψηλή και εγώ σχετικά φυσιολογική).

 

Συνεχίζεις να μου φέρνεις ως παράδειγμα το 1 Ευρώ και θα συνεχίσω να σου λέω ότι 1 Ευρώ θα πληρώσει ο περιστασιακός χρήστης. Αυτός που μετακινείται συχνά θα αγοράσει μηνιαία κάρτα και θα του βγει πολύ λιγότερο. Αν χρησιμοποιεί ΜΜΜ 2-3 φορές τη μέρα θα πληρώσει 0.50.

 

Το περισσότερο που θα πληρώσει κάποιος σε ένα μήνα θα είναι 35 (ή όσο κάνει η μηνιαία κάρτα τεσπα για αυτούς που δεν έχουν μειωμένο). Αν πληρώνει παραπάνω τον συμφέρει να βγάλει μηνιαία κάρτα. Αυτό ως ποσοστό του "βασικού" μισθού των 700 Ευρώ είναι 5%.

 

Αντιστοίχως το ποσό που θα πληρώσει κάποιος στο Λονδίνο για 1 μηνιαία κάρτα για τις ζώνες 1-5 (υπάρχουν και περισσότερες ζώνες αλλά διαλέγω μια μέση σχετικά λύση) είναι £159. Με βασικό περίπου στις £800 αυτό είναι 20%.

 

Τώρα λοιπόν πες μου αν συνδέεται η ποιότητα με την τιμή και αν τα ΜΜΕ του Λονδίνου ειναι 4 φορές (20%/5%) καλύτερα από αυτά της Αθήνας (ελπίζω να μην το πιστεύεις ειλικρινα αυτό).

 

Aπο τη στιγμη που το εισοδημα ειναι αμεσα συνδεδεμενο με την ποιοτητα ζωης ειναι και προφανες οτι δεν μπορεις να ζητας τρια, τεσσετα ευρω εισητηριο που θεωρουνται υπερβολικα για τα ελληνικα δεδομενα. Ακομα και αν η υπηρεσια λειτουργει πραγματικα σωστα και θα δικαιολογουσε αυξηση τιμων, ειναι ηλιθιο να ακολουθηθει η λογικη "αμα δε σ' αρεσει το κοστος, μη τη χρησιμοποιεις" απο τη στιγμη που ετσι αποκλειει παρα πολλους πολιτες.

 

Mα για αυτό και δε σου ζητάει 4 Ευρώ τη φορά, σου ζητάει 1 Ευρώ (ή μισό για κάποιον που έχει μηνιαία κάρτα και κάνει 2 διαδρομές την ημέρα).

 

Αν 5% του μηνιαίου εισοδήματός σου είναι υπερβολικό ποσό για όλες σου τις μετακινήσεις πάω πάσο.

 

Ίσως να έχει γίνει παρερμηνεία εδώ, με τον όρο ποιότητα αναφέρεται στην ικανότητα να καλυφθούν οι ανάγκες ως προς το ζειν. Σε περίπτωση όπου οι ανάγκες αυτές καλύπτονται οριακά, αναγκαστικά πρέπει να μειωθεί η τιμή στα αστικά, αφού θα μειωθεί και η ζήτηση [λόγω χαμηλού εισοδήματος]

 

Oμολογώ ότι αυτό το σκεπτικό με μπέρδεψε. Καταρχάς η ζήτηση για μετακινήσεις είναι σχετικά ανελαστική (όσο και να κάνει το εισητήριο πρέπει να πας στη δουλειά σου) άρα η τιμή δεν επηρεάζει άμεσα τη ζήτηση. Εκτός αν οι τιμές αυξηθούν τόσο που πλεον τα ΜΜΜ είναι ασύμφορα και ο άλλος παίρνει το αυτοκίνητό του ή ταξί κτλ.

 

Άλλωστε και η μετακίνηση είναι μέσα στις βασικές ανάγκες οπότε γενικά δεν έχω καταλάβει που το πας.

Link to comment
Share on other sites

 

Τώρα λοιπόν πες μου αν συνδέεται η ποιότητα με την τιμή και αν τα ΜΜΕ του Λονδίνου ειναι 4 φορές (20%/5%) καλύτερα από αυτά της Αθήνας (ελπίζω να μην το πιστεύεις ειλικρινα αυτό).

 

Προφανώς θεωρείς ότι είναι χειρότερα, οπότε και είμαι όλος αυτιά, ακούω πόσο χάλια είναι σε σχέση με τα δικά μας. Εγώ επισημαίνω: ΠΟΥ στο καλό τις ώρες αιχμής μειώνουν τα δρομολόγια, χωρίς προφανή λόγο, και δημιουργείται το χάος????

 

Oμολογώ ότι αυτό το σκεπτικό με μπέρδεψε. Καταρχάς η ζήτηση για μετακινήσεις είναι σχετικά ανελαστική (όσο και να κάνει το εισητήριο πρέπει να πας στη δουλειά σου) άρα η τιμή δεν επηρεάζει άμεσα τη ζήτηση. Εκτός αν οι τιμές αυξηθούν τόσο που πλεον τα ΜΜΜ είναι ασύμφορα και ο άλλος παίρνει το αυτοκίνητό του ή ταξί κτλ.

 

Αν είναι να φας σε κάποια περίπτωση που γίνουν ασύμφορα τα ΜΜΜ, το μισό σου μεροκάματο για να πας και έρθεις από τη δουλειά, αν τα λεφτά σου δεν σε παίρνουν για να έχεις αυτοκίνητο, και πίστεψέ με, υπάρχουν πολλοί που έχουν αυτό το πρόβλημα, πιστεύεις ότι θα πάρεις λεωφορείο, μετρό, ταξί ή οτιδήποτε για να μετακινηθείς? Στην καλύτερη σε κόβω ποδαράτο.

 

 

 

Άλλωστε και η μετακίνηση είναι μέσα στις βασικές ανάγκες οπότε γενικά δεν έχω καταλάβει που το πας.

 

Είναι γεγονός πως πολλοί συμπολίτες μας έχουν περιορίσει πολλές από τις βασικές τους ανάγκες. Ακόμη και τα ΜΜΜ είναι πιθανό να εγκαταλειφθούν, σαν βασική ανάγκη όπως λες ότι είναι.

Μέλος της θεατρικής

ομάδας Όχι Παίζουμε

 

"Ποτάμι: Διολίσθηση ύδατος εντός χάντακος ούτινος διαμορφούνται δύο όχθε εκατέρωθεν"

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι να φας σε κάποια περίπτωση που γίνουν ασύμφορα τα ΜΜΜ, το μισό σου μεροκάματο για να πας και έρθεις από τη δουλειά, αν τα λεφτά σου δεν σε παίρνουν για να έχεις αυτοκίνητο, και πίστεψέ με, υπάρχουν πολλοί που έχουν αυτό το πρόβλημα, πιστεύεις ότι θα πάρεις λεωφορείο, μετρό, ταξί ή οτιδήποτε για να μετακινηθείς? Στην καλύτερη σε κόβω ποδαράτο.

 

Ποιο μισό μεροκάματο; Άσε τις υποθέσεις, εγώ σου λέω το 5% όπως είναι τώρα που εσένα και πάλι σου φαίνεται ακριβό.

 

Τώρα που πληρώνεις το 5% του μεροκάματου είναι ακριβά ναι ή οχι; Κι αν ναι πόσο θα θεωρούσες λογικό να κάνει η μηνιαία κάρτα; 20 Ευρώ, 10;; Και η βενζίνες, οι μισθοί των υπαλλήλων κι όλα αυτά θα πληρώνονταν με τι; Με φακές ή με κίκια;

 

Προφανώς θεωρείς ότι είναι χειρότερα, οπότε και είμαι όλος αυτιά, ακούω πόσο χάλια είναι σε σχέση με τα δικά μας. Εγώ επισημαίνω: ΠΟΥ στο καλό τις ώρες αιχμής μειώνουν τα δρομολόγια, χωρίς προφανή λόγο, και δημιουργείται το χάος????

 

Αν εξαιρέσεις το ότι έχουν μεγαλύτερη κάλυψη, από αποψη ποιότητας (καθυστερήσεις, μετακίνηση σα σαρδέλες, βλάβες, καθαριότητα κτλ) είναι ΓΤΠ και σε καμία περίπτωση δε δικαιολογούν 4 πλάσια τιμή.

Link to comment
Share on other sites

Ποιο μισό μεροκάματο; Άσε τις υποθέσεις, εγώ σου λέω το 5% όπως είναι τώρα που εσένα και πάλι σου φαίνεται ακριβό.

 

Τώρα που πληρώνεις το 5% του μεροκάματου είναι ακριβά ναι ή οχι; Κι αν ναι πόσο θα θεωρούσες λογικό να κάνει η μηνιαία κάρτα; 20 Ευρώ, 10;; Και η βενζίνες, οι μισθοί των υπαλλήλων κι όλα αυτά θα πληρώνονταν με τι; Με φακές ή με κίκια;

 

 

Με φακές! Μα καλά τι λέμε τώρα? Αν σταματήσει η μάσα, στα 20 Ευρώ κάρτα που λες, θα καταφέρουν να υπερκαλύψουν τα παραπάνω. Άποψή μου πάντα.

 

Αν εξαιρέσεις το ότι έχουν μεγαλύτερη κάλυψη, από αποψη ποιότητας (καθυστερήσεις, μετακίνηση σα σαρδέλες, βλάβες, καθαριότητα κτλ) είναι ΓΤΠ και σε καμία περίπτωση δε δικαιολογούν 4 πλάσια τιμή.

 

Δεν είναι όμως οι ίδιοι μισθοί, δεν είναι ίδια η οικονομία, και άλλο το επίπεδο ζωής των Άγγλων. Δεν μπορούμε να τα συγκρίνουμε. Επίσης, άποψή μου, και το 1 εύρώ, ναι ξαναμασάω την ίδια καραμέλα, είναι πολύ γιατί ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ είναι ΓΤΠ. Διαφωνείς?

 

(απορία: θα συνεχίσουμε πολύ, τον ελαφρά off-topic σκοτωμό μας!?!?)

Μέλος της θεατρικής

ομάδας Όχι Παίζουμε

 

"Ποτάμι: Διολίσθηση ύδατος εντός χάντακος ούτινος διαμορφούνται δύο όχθε εκατέρωθεν"

Link to comment
Share on other sites

Μήπως να το συνεχίζατε στο ειδικό θέμα για τις μεταφορές, που το καημένο φυτοζωεί; :)

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Με φακές! Μα καλά τι λέμε τώρα? Αν σταματήσει η μάσα, στα 20 Ευρώ κάρτα που λες, θα καταφέρουν να υπερκαλύψουν τα παραπάνω. Άποψή μου πάντα.

 

Mα η άποψή σου πρέπει και κάπου να στηρίζεται. Αν δεις το ποστ 178 υπάρχουν στοιχεία και αριθμοί. Συνολικά έξοδα 800 εκ Ευρώ, συνολικά έσοδα από εισητήρια και κάρτες 300 εκατομύρια Ευρώ. Στα 20 Ευρώ κάρτα λοιπόν που λες, τα έσοδα θα πέσουν κάτω από 200 εκατομύρια Ευρώ (αναλογικά). Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, αν κοπούν οι μάσες αυτά θα φτάνουν και θα παραφτάνουν.

 

Δηλαδή 800εκ-200εκ = 600εκ Ευρώ σε μάσες. Αν όντως το 75% (600 Εκατομμύρια ΕΥΡΩ!) του τζίρου τους πάει σε μίζες, αυτοί θα έπρεπε να αγοράζουν όχι βίλες στη Μύκονο αλλά χώρες ολόκληρες. Τύφλα να έχουν τα 420.000 Ευρώ του Τσουκάτου, τα 4 εκ του Μαντέλη, τα εισητήρια του Λιάπη και οι οικοσυσκευές του Τσοχατζό δλδ.

 

Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι το επιχείρημά σου δε στέκει με αριθμούς;

 

Τα ΜΜΜ επιδοτούνται από τον κρατικό προϋπολογισμό. Η κακοδιαχείριση και οι μίζες σίγουρα επιβαρύνουν την κατάσταση αλλά ακόμα και με τέλεια διαχείριση δεν υπάρχει περίπτωση να ήταν αυτοσυντηρούμενα τα ΜΜΜ με τις παρούσες τιμές.

 

Δεν είναι όμως οι ίδιοι μισθοί

 

Μα για αυτό σου χρησιμοποιώ την τιμή ως ποσοστό του μισθού, ώστε τα μεγέθη να είναι συγκρίσιμα. Δεν έχει σχέση για το ratio αν οι μισθοί είναι διαφορετικοί. Θα είχε σχέση αν σου σύγκρινα τα απόλυτα ποσά.

 

Επίσης, άποψή μου, και το 1 εύρώ, ναι ξαναμασάω την ίδια καραμέλα, είναι πολύ γιατί ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ είναι ΓΤΠ. Διαφωνείς?

 

Ναι ρε φίλε. Είναι για τον π**** για αυτό και τα πληρώνεις κάτω του κόστους. 300 εκ Ευρώ έσοδα, 800 εκατομύρια έξοδα. Και ΓΤΠ που είναι πάλι πρέπει να πληρώσουν μισθούς, πάλι πρέπει να πληρώσουν βενζίνες και άλλα έξοδα.

 

Η συζήτηση δεν είναι off-topic από τη στιγμή που:

- οι τσαμπατζήδες (που είναι ο τίτλος του topic) επιβαρύνουν τα ήδη ελλειματικά ΜΜΜ.

- χρησιμοποιούνται σαν επιχειρήματα η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και η τιμή τους.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειχα τι να κανω και επεσα πανω σε αυτο το θεμα.

Απο τη μια γελουσα και απο την αλλη εσπαγαν τα νευρα μου με αυτα που διαβαζα.

Να τα παρω με την σειρα.

Αν καποιοι δεν καταλαβαν εδω μιλαμε για οργανισμους που παρεχουν το αγαθο της μεταφορας σε οποιους δεν εχουν η δεν μπορουν να εχουν η δεν τους βολευει το αυτοκινητο.(αν και κανονικα σε μια αγγελικα πλασμενη κοινωνια θα επρεπε να κινουμαστε ολοι με τα ΜΜΜ)

Οι οργανισμοι (και εδω θα διαβασω αλλα μετα απο αυτο) δεν ειναι εταιρειες αρα δεν αποσκοπουν στο κερδος, σαφως και δεν μπορουν (αν και θα επρεπε) να προσφερουν το αγαθο αυτο δωρεαν.

ερχετε λοιπον η πολιτεια (κρατος) και επιχορηγει.

Η επιχορηγηση αυτη θα επρεπε να ειναι απο τον κουρβανα των φορων που πληρωνουμε ολοι αναλογικα με τα εισοδηματα μας. Ομως ΟΧΙ εδω ο κυριος Χατζιδακης (το διαβασα στην συνεντευξη που παρεθεσε καποιος) προτιμαει να μην αγγιζει τους εχοντες αλλα να τα παιρνει απο τους μεροκαματιαριδες (αυτους που χρησημοποιουν τα ΜΜΜ.

Η αντιδραση λοιπον αυτων που υπολογιζουν και το 1 ευρω δεν μπορει σε καμια περιπτωση να θεωρηθει υπερβολικη.

Σαφως και απο τετεοιες αντιδρασεις σε χωρες οπως η Ελλαδα μονο ζημειωμενοι θα βγουν και παλι, αλλα τουλαχιστον μπορουν να πουνε οτι ψαχνουν τροπους να αντιδρασουν ( και που ξερετε μπορει καποια στιγμη μεσα απο λαθος αντιδραση να βγει κατι καλο.

Διαβασα για συγκρισεις με αλλες χωρες (νοοτροπιες) και εκει που γελασα περισσοτερο ηταν αυτη που ειχε να κανει με την Σουηδια!!! αυτος που το εγραψε ξερει τι ακριβως συμβαινει εκει?

Ξερει οτι καποιος που μπορει και να μην δουλεψε ποτε του παιρνει ταμειο ανεργειας, καταλαβε οτι μιλαμε για μια αλλη κουλτουρα και αλλη πολιτικη που εχει στοχο το κοινωνικο προσωπο και την ευημερια του πολιτη?

Αλλα και οσοι (για οποιον λογο) ειναι στο εξωτερικο, δεν νομιζω οτι μπορουν να μπουν στο πετσι αυτων που σκεφτονται/ κανουν κατι τετοιο... ο παπους μου ελεγε στον κ@λο μου εκατο βιτσιες εσυ δεν θα πονεσεις.

Αφηστε λοιπον την κριτικη του τυπου "ελληναρες και αλλα παρομοια" , αν σας αρεσει η ιδεα την κανετε αν δεν σας αρεσει μην την εφαρμοσετε, αν παλι νομιζετε οτι θα ζημειωσετε καντε οτι θα εκανε και ενας γερμανος (εκει μεγαλωσα) καταγγελεια, να θυμαστε μονο οτι οι χαρακτηρισμοι συνηθως γυρνανε σε αυτον που τους εκτοξευει.

Και το βασικοτερο... δεν ειναι ολα ασπρα η μαυρα, υπαρχει και το γκρι, αρκετα βλεπουμε/ακουμε καθε μερα... εκατομυρια τρωνε και δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα γιατι αυτοι ειναι επαγγελματιες, το ευρω του εργατη η φοιτητη μας πειραξε?

Link to comment
Share on other sites

οχι ρε φιλε, 'ελληναραδες' ειναι γιατι δεν δισταζουν να δωσουν 100 ευρω στα μπουζουκια και παραπονιουνται για 1 ευρω.
Link to comment
Share on other sites

οχι ρε φιλε, 'ελληναραδες' ειναι γιατι δεν δισταζουν να δωσουν 100 ευρω στα μπουζουκια και παραπονιουνται για 1 ευρω.

 

χαχαχαχαχα!

thumbs up thumbs up.

Link to comment
Share on other sites

οχι ρε φιλε, 'ελληναραδες' ειναι γιατι δεν δισταζουν να δωσουν 100 ευρω στα μπουζουκια και παραπονιουνται για 1 ευρω.

 

Ε κάτσε ρε συ Dead Angel , που το στηρίζεις τώρα αυτό που λες?! ... εντάξει είναι κάποιο ποσοστό που το κάνει αυτό - αλλά δεν είναι και επιχείρημα να στηριχτείς και σε αυτό!

Εμείς μιλάμε για νορμάλ καταστάσεις και μιλάμε για ανθρώπους που πραγματικά το χρειάζονται το εισιτήριο!!!

(((Όσο για το άλλο που λες ... μην ξεχνάς κάτι ... ο καθένας κάνει ότι ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ τα λεφτά του! Ποιος είσαι εσύ που θα του κολλήσεις την ταμπέλα "Ελληνάρας" ή ότι άλλο!

Μπορεί να ήταν λούστρος μια ζωή ή στα καράβια ή στις οικοδομές - να έβγαλε κάμποσα δις (λέμε τώρα) να κουράστηκε , να μόχθησε, να τακτοποίησε την οικογένεια του και να γουστάρει να τα φάει στην Μπεζεντάκου τώρα!

Δεν κατάλαβα δηλαδή! Ενοχλάει κανέναν? ... και έχει και το δικαίωμα από την πολιτεία να διαμαρτυρηθεί σε καθετί που τον ενοχλεί )))

 

Το πάνω δεν το υποστηρίζω και απόλυτα, οπότε μην πεταχτεί καμιά δικηγορίνα του myphone και πει τα δικά του!

 

Και για να μην επαναλαμβάνομαι , θα συμφωνήσω απόλυτα με το παραπάνω και το από κάτω σχόλιο του alfa!;)

Και κουράστηκα να λέω τα ίδια και ίδια ... οπότε καλή συνέχεια στην συζήτηση!:)

Link to comment
Share on other sites

οχι ρε φιλε, 'ελληναραδες' ειναι γιατι δεν δισταζουν να δωσουν 100 ευρω στα μπουζουκια και παραπονιουνται για 1 ευρω.

Δεν ξερω ποιοι πανε στα μπουζουκια, αλλα ξερω ποιοι δεν πανε.

Εχω φιλους - γνωστους που περιμενουν κανεναν γαμο για πανε σε κανενα μαγαζακι να διασκεδασουν και αυτοι δεν ειναι ουτε τσιφουτιδες ουτε ελληναραδες απλα δεν εχουν, η καλυτερα αυτα που εχουν ειναι για τις πρωτες 20-25 μερες του μηνα αλλα πρεπει να περασουν 30 μερες.

καλα θα κανει ο καθενας να μην κρινει "εξ ιδιων" υπαρχει μεγαλη (παρα πολυ μεγαλη) μεριδα που δουλευουν για να ζουν και τοχειροτερο ειναι οτι δεν μπορουν να τα βγαλουν περα.

Εξω απο το χορο πολλα τραγουδια λεμε αλλα τι γινετε με αυτους που χορευουν στο ρυθμο που τους επιβαλλουν?

Εσεις ολοι που κατακρινετε και θεωρειτε οτι 1-2 ευρω την ημερα δεν ειναι τιποτα για πειτε μου μπορειτε να ζησετε οικογενεια με 500-700 ευρω?

Link to comment
Share on other sites

alfa δεν αναφέρθηκε κανείς μας στους ανθρώπους για τους οποίους μιλάς. Το παιδί αναφέρθηκε για τους μπουζουκόβιους.

Εκτός κι αν κατάλαβα λάθος.

Link to comment
Share on other sites

ο alfa και εγω πηραμε τα δυο ακρα, χαιρω πολυ!

Η μεση κατασταση, τοτε αν θελετε, και η κοινη λογικη λεει οτι οταν προκειται για υπηρεσιες τις οποιες πληρωνεις εμμεσα με φορους καλο θα ηταν να τις χρησιμοποιουσες κιολας. Ειδικα, το μετρο το οποιο επανελλειμμενως εχουμε πει οτι ειναι το καλυτερο στην Ευρωπη και ταυτοχρονα το φθηνοτερο δεν εχει νοημα να το 'μποικοταρεις' γιατι ηδη λειτουργει με χασουρα.

Τωρα, δεν καταλαβαινω τι θελετε να δικαιολογησετε...

και γω θα σας πω και το εξης, μπορει ολοι αυτοι που 'μποικοταρουν' να μην πηγαινουν στα μπουζουκια, για καφε των 5 ευρω πανε? Στανταρ.Γιατι δεν κανουν και εκει μποικοταζ? Ας δινουν την αποδειξη στον επομενο ξερω γω ;p

 

Δεν λεω να μην πανε για καφε. Οτι θελει ας κανει με τα λεφτα του ο καθενας. Αλλα οχι να λεει οτι το εισητηριο ειναι ακριβο και να το 'μποικοταρει' ενω τον καφε να τον πινει ευχαριστα. Προτεραιοτητες πρεπει να μπουν

 

Και στην τελικη, τι να γινει ρε παιδες? Να μειωσουν το εισητηριο? Ποσο πιο φθηνα να παει δλδ?

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με Dead Angel, το μετρό προσφερει καλές υπηρεσίες, είναι πολύ καθαρό και δεν έχει νόημα να το μποϊκοτάρεις. Υπάρχουν πολλά άλλα πράγματα για τα οποία μπορούμε και πρέπει να διαμαρτυρηθούμε
Link to comment
Share on other sites

To ΜΕΤΡΟ Ειναι στην Αθηνα... οταν μιλαμε για ΜΜΜ μιλαμε για <ΟΛΗ> την Ελλαδα, εκτος αυτου το ΜΕΤΡΟ ειναι εταιρεια που αποσκοπη στο κερδος το εισιτηριο μπορει να ειναι φθηνο (για τα ευρωπαικα δεδομενα) αλλα πριμοδοτηται απο το κρατος (δηλαδη το πληρωνω και εγω που δεν το χρησημοποιω αφου ειμαι Θεσσαλονικη).

Επισης οπως ειπες φιλε μου πηραμε τα δυο ακρα, αφου ειναι το μονο που θα μπορουσα να κανω, γαιτι ηδη εσυ και καποιοι αλλοι ειχατε παρει το αλλο ακρο, αν διαβασες ομως τι εγραψα ... καπου στο τελος λεω οτι "δεν ειναι ολα ασπρα η μαυρα... υπαρχει και το γκρι" και καπου εδω ειναι ολη η αληθεια.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με Dead Angel, το μετρό προσφερει καλές υπηρεσίες, είναι πολύ καθαρό και δεν έχει νόημα να το μποϊκοτάρεις. Υπάρχουν πολλά άλλα πράγματα για τα οποία μπορούμε και πρέπει να διαμαρτυρηθούμε

 

 

Μην παιρνεις και ορκο!

Η μετρο ΑΕ εχει βρει τροπους να βγαζει λεφτα σε βαρος του κοσμακι ουκ ολιγα!!

Αρκει να σου πω πως τα προστιμα(50αρες και 100αρες)πεφτουν βροχη για ψυλλου πηδημα!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

alfa δεν αναφέρθηκε κανείς μας στους ανθρώπους για τους οποίους μιλάς. Το παιδί αναφέρθηκε για τους μπουζουκόβιους.
Εκτός κι αν κατάλαβα λάθος.

 

 

 

Ξερεις πολλους που πανε στα μπουζουκια και τα σπανε και την αλλη μερα περνουν τα ΜΜΜ να πανε στη δουλεια τους?

Εγω δεν ξερω κανεναν, και μη μουπειτε για τον γιο του γειτονα σας, εδω μιλαμε για τον κανονα και οχι για τις εξαιρεσεις.

Link to comment
Share on other sites

ο κανονας λοιπον λεει οτι ο Ελληνας θα ξοδεψει οποιοδηποτε ποσο στον καφε, οπου ΟΠΟΥ και να τον πιεις ειναι πανω απο το 1 ευρω εισητηριου. Φευγοντας λοιπον απο το καφε ο Ελληνας ισως σταθει και να πει, 'πω πω ακριβος ηταν' αλλα θα συνεχισει και θα φυγει. Μαζι και γω. Η διαφορα ειναι οτι εγω δεν διαμαρτυρομαι για το 'ακριβο' 1 ευρω αλλα το πληρωνω συνεχεια.

 

Δευτερον, η ΜΕΤΡΟ ασχετα απο τους ισολογισμους που μπορει να εμφανιζει δεν πιστευω οτι θα συνεχιζε με τοση χασουρα. Υπαρχουν τοσες διαφημισεις απο οπου τα παιρνει κτλπ κτλπ και ας μην ξεχναμε το εργο εχει συγχρηματοδοτηθει απο τους μεγαλους στην ΕΕ

 

Τριτον, στην επαρχια το εισητηριο εχω την εντυπωση ειναι πιο ακριβο. Δικαιολογημενα κατα την αποψη μου μιας και στην επαρχια ο αριθμος που χρησιμοποιει ΜΜΜ ειναι αισθητα μικρος αρα το κοστος συντηρησης κτλπ πρεπει να βγει απο ακριβοτερα εισητηρια

 

Α, και τελος, εαν θελετε να μποικοταρετε τα ΜΜΜ, σε οποιες περιοχες ειναι δυνατον χρησιμοποιειστε ποδηλατα.

Link to comment
Share on other sites

Ξερεις πολλους που πανε στα μπουζουκια και τα σπανε και την αλλη μερα περνουν τα ΜΜΜ να πανε στη δουλεια τους?

Εγω δεν ξερω κανεναν, και μη μουπειτε για τον γιο του γειτονα σας, εδω μιλαμε για τον κανονα και οχι για τις εξαιρεσεις.

 

Sorry, αλλά εγώ πιστεύω ότι ο γιός του γείτονά μου, η κόρη της γειτόνισσάς σου και τα δίδυμα της γειτόνισσας κάποιου τρίτου παύει να είναι εξαίρεση και γίνεται ο κανόνας.

 

Και ναι, ξέρω πολλά τέτοια άτομα.

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

Sorry, αλλά εγώ πιστεύω ότι ο γιός του γείτονά μου, η κόρη της γειτόνισσάς σου και τα δίδυμα της γειτόνισσας κάποιου τρίτου παύει να είναι εξαίρεση και γίνεται ο κανόνας.

 

Και ναι, ξέρω πολλά τέτοια άτομα.

+10 man ;)

Δε θα μπορούσα να τα πω καλύτερα, όταν βλέπουμε πως γεμίζουν

α) Οι καλές-ποιοτικές μουσικές σκηνές (Μαρινέλλα - Ρέμος, ΧΓιάννης κλπ)

β) Τα έντεχνα (Onirama, Καραφώτης, Νίνο κλπ)

γ) Τα μπουζουκοσχήματα (Αντύπας κλπ :lol:)

δ) Τα *********σχήματα (Μπεζεντάκου και συναφείς :lol:) edit: (μπορντέλο έγραφα κ μου το έσβησε για όσους δεν κατάλαβαν :p)

τότε να με συγχωρείτε αλλά όντως αυτοί που βγαίνουν και τα γεμίζουν είναι η ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ και όχι η ΜΕΙΝΟΤΗΤΑ :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Αυτοι φανταζομαι τις πορσε που εχουν απ' εξω τις παρατανε στο γκαραζ οταν πανε στη δουλεια.
█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║© - BEST BEFORE [hopefully] : ███▓▒░░up deʞɔnɟ really░░▒▓███
Link to comment
Share on other sites

Eχω αρχισει να πιστευω πως πολλοι απο εσας και τζαμπα να σας βαζαν μεσα παλι παραπονα θα ειχατε...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...