Jump to content

eBay: Χρήση και Γενικές Ερωτήσεις


Silmur
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το ιδιο συμβαινει και με εμενα. Δεν ειχα συμφωνησει με τον πωλητη, ανοιξα case οπου με δικαιωσε το ebay και εγινε refund απο τον πωλητη. Εδω και μια βδομαδα στο my ebay φαινεται σαν unpaid item. Εχει υποσημειωση ομως απο κατω οτι case closed.
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Σε 60 ημέρες ο Πωλητής δεν θα το βλέπει ποια

Εσύ θα το βλέπεις νομίζω 3 χρόνια .

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν έχω ανοίξει case γιατί υποτίθεται ότι κάναμε συμφωνία και τα βρήκαμε. Εδώ μου έλεγε ότι θα μου δώσει τα λεφτά αρκεί να του δώσω θετικό feedback. Τα λεφτά τα γύρισε, feedback ακόμα δεν του έδωσα γιατί το ψάχνω ως και αυτή την στιγμή. Φοβάμαι μήπως όταν πάρει το θετικό feedback μου αρχίσει τα περίεργα.
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ μου ,

Ακόμα και αν σου ζητήσει χρήματα ΔΕΝ είσαι υποχρεωμένος να πληρώσεις .

Εκτός αν θεωρείς ότι θα σου στείλει δικαστικό επιμελητή.... για 5 ευρώ....

Εν πάσει περιπτώσει , ζήτησε του να ακυρώσει την συναλλαγή.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Σου έκανε refund και ακόμα να του δώσεις θετικό feedback; Έλεος...

😅 "Πλήρες έλεγχος": όταν οι "ειδήμονες" γράφουν ιστορία και μετά απαιτούν και λογοκρισία...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα.τι μπέρδεμα είναι αυτό το ebay, βασικά πουλάει η σαρα και η μαρα και μετά είμαστε εμείς οι κακοί που ζητάμε refund. Πρώτη φορά που παρήγγειλα αρχές Σεπτεμβρίου κινητό από top rated πωλητή ποτέ δεν παρέλαβα και στις 30 μέρες φυσικά άνοιξα case. Στη δεύτερη προσπάθεια μου ένας κορεατης μου είπε αποστολή σε 3 μέρες από την πληρωμή και έχουν περάσει 7. Με βλέπω για δεύτερο refund στη σειρά. Δυστυχώς δεν έχουμε ένα μαγαζί στην Ελλάδα να φέρνει κορεατικες εκδόσεις κινητών και στηριζόμαστε σε μπακαλιδες. Έως στιγμής μόνο με το merimobiles έχω μείνει ικανοποιημένος
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα.τι μπέρδεμα είναι αυτό το ebay, βασικά πουλάει η σαρα και η μαρα και μετά είμαστε εμείς οι κακοί που ζητάμε refund. Πρώτη φορά που παρήγγειλα αρχές Σεπτεμβρίου κινητό από top rated πωλητή ποτέ δεν παρέλαβα και στις 30 μέρες φυσικά άνοιξα case. Στη δεύτερη προσπάθεια μου ένας κορεατης μου είπε αποστολή σε 3 μέρες από την πληρωμή και έχουν περάσει 7. Με βλέπω για δεύτερο refund στη σειρά. Δυστυχώς δεν έχουμε ένα μαγαζί στην Ελλάδα να φέρνει κορεατικες εκδόσεις κινητών και στηριζόμαστε σε μπακαλιδες. Έως στιγμής μόνο με το merimobiles έχω μείνει ικανοποιημένος

 

Το οριο για να ανοίξεις case ειναι 45 μερες, στις 40 το καταλαβαίνω, αλλα δεν καταλαβαίνω ουτε τις 30 και πολυ περισσότερο βέβαια τις 3 και τις 7 που είναι αδιανόητες.

 

Το εβαυ θελει υπομονή !!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα.τι μπέρδεμα είναι αυτό το ebay, βασικά πουλάει η σαρα και η μαρα και μετά είμαστε εμείς οι κακοί που ζητάμε refund. Πρώτη φορά που παρήγγειλα αρχές Σεπτεμβρίου κινητό από top rated πωλητή ποτέ δεν παρέλαβα και στις 30 μέρες φυσικά άνοιξα case. Στη δεύτερη προσπάθεια μου ένας κορεατης μου είπε αποστολή σε 3 μέρες από την πληρωμή και έχουν περάσει 7. Με βλέπω για δεύτερο refund στη σειρά. Δυστυχώς δεν έχουμε ένα μαγαζί στην Ελλάδα να φέρνει κορεατικες εκδόσεις κινητών και στηριζόμαστε σε μπακαλιδες. Έως στιγμής μόνο με το merimobiles έχω μείνει ικανοποιημένος

 

Το ebay μια χαρά είναι, αρκεί να ξέρεις να το χρησιμοποιείς.

Αν πηγαίνεις και αγοράζεις από πωλητές χωρίς να έχεις τσεκάρει πριν το ιστορικό αξιολογήσεων, τότε δεν σου φταίει άλλος.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά! Θέλω να αγοράσω ένα πακέτο με κάποια πράγματα απο το ebay το οποίο κάνει πχ 10$. Επίσης θέλω να προσθέσω και κάποια άλλα πράγματα τα οποία δεν τα έχει ο πωλητής ξεχωριστά σε κάποια καρτέλα ώστε να τα προσθέσω και αυτά στο καλάθι. Επικοινώνησα μαζί του και μου είπε οτι μπορεί να μου τα πουλήσει και αυτά στο πακέτο αλλα θα πρέπει να προσθέσουμε αλλα 5$ στην τιμή. Του είπα εντάξει και μου λέει: we would like to add USD5.00 on this item.

So please do not pay for it immediately after you order successfully.

 

Και τώρα λέω εγω πως θα ολοκληρώσω την παραγκελία χωρίς να πληρώσω αμέσως αφου όταν βάλω το μαιλ και τον κωδικό του paypal θα ολοκληρωθεί η αγορά? Καμιά βοήθεια?

Link to comment
Share on other sites

Θα κάνεις την αγορά στο EBAY και δεν θα πληρώσεις με το Paypal.

Στην συνέχεια θα σου στείλει invoice ο πωλητής , και θα πληρώσεις σε μία συναλλαγή το ποσό μέσω paypal

Link to comment
Share on other sites

Θα κάνεις την αγορά στο EBAY και δεν θα πληρώσεις με το Paypal.

Στην συνέχεια θα σου στείλει invoice ο πωλητής , και θα πληρώσεις σε μία συναλλαγή το ποσό μέσω paypal

 

Στο checkout: Review order έχει όμως να πληρώνεις μόνο με Paypal :Continue to PayPal to complete your purchase

Πως μπορώ να κάνω αυτό που λες?

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα.

παρηγγειλα μια θηκη και μια μπαταρια σε πωλητη στο ebay και του εστειλα τα χρηματα με e-mail μεσω paypal.

εχουν περασει 38 ημερες απο την ημερα της πληρωμης και δεν παρελαβα ακομα.

πως μπορω να κανω refund τα χρηματα που του εχω στειλει με e-mail?

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Στο checkout: Review order έχει όμως να πληρώνεις μόνο με Paypal :Continue to PayPal to complete your purchase

Πως μπορώ να κάνω αυτό που λες?

 

 

Εξαρτάται από τον πωλητή .

Ορισμένοι βάζουν να μην γίνετε πώληση αν δεν πληρωθεί πρώτα το αντικείμενο .

Αλλά οι περισσότεροι επιτρέπουν να αγοραστεί το αντικείμενο και να πληρωθεί αργότερα.

Σε μια τέτοια περίπτωση , το αγοράζεις και περιμένεις

Αν δεν σε αφήνει να αγοράσεις χωρίς άμεση πληρωμή , επικοινώνησε με τον πωλητή.

 

παιδια καλησπερα.

παρηγγειλα μια θηκη και μια μπαταρια σε πωλητη στο ebay και του εστειλα τα χρηματα με e-mail μεσω paypal.

εχουν περασει 38 ημερες απο την ημερα της πληρωμης και δεν παρελαβα ακομα.

πως μπορω να κανω refund τα χρηματα που του εχω στειλει με e-mail?

ευχαριστω

πρώτα επικοινωνείς μαζί του .

Αμέσως μετά πας στο προϊόν που αγόρασες και κάνεις resolve a problem

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα.

παρηγγειλα μια θηκη και μια μπαταρια σε πωλητη στο ebay και του εστειλα τα χρηματα με e-mail μεσω paypal.

εχουν περασει 38 ημερες απο την ημερα της πληρωμης και δεν παρελαβα ακομα.

πως μπορω να κανω refund τα χρηματα που του εχω στειλει με e-mail?

ευχαριστω

 

Η αποστολή πότε έγινε;

Στις 40 ημέρες πάντως άνοιξε case όπως και να έχει.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται από τον πωλητή .

Ορισμένοι βάζουν να μην γίνετε πώληση αν δεν πληρωθεί πρώτα το αντικείμενο .

Αλλά οι περισσότεροι επιτρέπουν να αγοραστεί το αντικείμενο και να πληρωθεί αργότερα.

Σε μια τέτοια περίπτωση , το αγοράζεις και περιμένεις

Αν δεν σε αφήνει να αγοράσεις χωρίς άμεση πληρωμή , επικοινώνησε με τον πωλητή.

 

 

πρώτα επικοινωνείς μαζί του .

Αμέσως μετά πας στο προϊόν που αγόρασες και κάνεις resolve a problem

ευχαριστω vasileios

 

----- προσθήκη μηνύματος 63 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Η αποστολή πότε έγινε;

Στις 40 ημέρες πάντως άνοιξε case όπως και να έχει.

ευχαριστω junglist

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα, αγόρασα κάτι στις 5/9 και στις 12/10 πάτησα contact seller και του έστειλα μήνυμα με θέμα I didn't receive my item. Στις 13/10 μου απάντησε ότι το πακέτο το έστειλαν στις 5/9 αλλά στις 25/9 τους επιστράφηκε με ζημιά και στις 26/9 το ξανα έστειλαν και να περιμένω μέχρι τις 26/10 για να το λάβω. Εγώ θέλω να κάνω dispute για να προλάβω τις 45 μέρες, πηγαίνω resolution center και μου λέει ότι έχω ένα case open πατάω πάνω και μου έχει μόνο 2 επιλογές send message to the seller ή close this request (if you re satisfied with the sellers reply, or if you receive your item, you can close the request) .

Τι να κάνω; Αν πατήσω close θα μπορώ να κάνω dispute μετά;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα, αγόρασα κάτι στις 5/9 και στις 12/10 πάτησα contact seller και του έστειλα μήνυμα με θέμα I didn't receive my item. Στις 13/10 μου απάντησε ότι το πακέτο το έστειλαν στις 5/9 αλλά στις 25/9 τους επιστράφηκε με ζημιά και στις 26/9 το ξανα έστειλαν και να περιμένω μέχρι τις 26/10 για να το λάβω. Εγώ θέλω να κάνω dispute για να προλάβω τις 45 μέρες, πηγαίνω resolution center και μου λέει ότι έχω ένα case open πατάω πάνω και μου έχει μόνο 2 επιλογές send message to the seller ή close this request (if you re satisfied with the sellers reply, or if you receive your item, you can close the request) .

Τι να κάνω; Αν πατήσω close θα μπορώ να κάνω dispute μετά;

 

Μήπως το ανοιχτό case είναι από άλλο προϊόν ή έκανες για αυτό που μιλάμε;

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Μήπως το ανοιχτό case είναι από άλλο προϊόν ή έκανες για αυτό που μιλάμε;

Για αυτό που μιλάμε είναι, αλλά δεν είχα πατήσει case αλλά contact seller.

 

Δες τι μου βγάζει...

Όταν πατήσω take action με πηγαίνει στην δεύτερη φωτογραφία.

Link to comment
Share on other sites

Είναι ανοικτό το case.

Μην το κλείσεις γιατί δεν θα ανοίξει ξανά.

Link to comment
Share on other sites

Είναι ανοικτό το case.

Μην το κλείσεις γιατί δεν θα ανοίξει ξανά.

Και μέχρι πότε θα ισχύει; Αν μέχρι τις 26 δεν μου έρθει τι κάνω;

Link to comment
Share on other sites

Και μέχρι πότε θα ισχύει; Αν μέχρι τις 26 δεν μου έρθει τι κάνω;

Μην αγχώνεσαι.

Θα περιμένεις και αν δεν έρθει θα κάνεις escalate το case και θα ζητήσεις refund.

Όταν γίνει το.refund, θα κλείσει το case.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Μην αγχώνεσαι.

Θα περιμένεις και αν δεν έρθει θα κάνεις escalate το case και θα ζητήσεις refund.

Όταν γίνει το.refund, θα κλείσει το case.

Το escalate θα μου το εμφάνιση μετά τις 26; Διότι τώρα δεν το βρίσκω κάπου;

Link to comment
Share on other sites

Το escalate θα μου το εμφάνιση μετά τις 26; Διότι τώρα δεν το βρίσκω κάπου;

Οταν ανοιξες το case σου ηρθε email με αναλυτικες οδηγιες σχετικα με το τι γινεται απο εδω και περα. Διαβασε το. Εκει σου γραφει οτι escalate μπορεις να κανεις 3 ημερες απο τη στιγμη που ανοιξες το case. Και εχεις 30 μερες περιθωριο απο τη στιγμη που ανοιξες το case να το κλεισεις. Αν σου ειπε οτι στο εστειλε και εχεις και tracking number δωσε του λιγες ημερες περιθωριο μηπως ερθει το δεμα.

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο, είδα το e-mail που μου είχε έρθει και λέει ότι μετά τις 20/10 μπορώ να κάνω escalate και αν μέχρι τις 11/11 δεν κάνω καμιά ενέργεια θα κλείσει αυτόματα.

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας, απλά είχα την εντύπωση ότι αν ήθελα να κάνω dispute, είχε επιλογή "open case" ή "open dispute" ή κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...