Jump to content

Φορητότητα αριθμού


konv
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σωστό, πχ εμένα μου έκαναν προσφορά 200 λεπτά προς όλους με 26 ευρώ σύνολο ενώ σε συγγενή μου με μεγαλύτερους λογαριασμούς, έκαναν προσφορά 320 λεπτά με 27 ευρώ... :(

Η ίδια εταιρεία, ε; Τελικά είναι όπου σε πιάσουν ή καλύτερα όπου τους πιάσεις πλέον. Όταν είπα στην κοπέλα που με πήρε τηλέφωνο για να με ρωτήσει γιατί θέλω να φύγω "γιατί δε μου κάνατε μια προσφορά νωρίτερα;" η απάντηση ήταν ότι θα μπορούσα να πάω σε κάποιο κατάστημα και να ρωτήσω... Άρα πλέον δεν ισχύουν οι επίσημοι τιμοκατάλογοι που έχουν αναρτηθεί στα sites των εταιρειών. Επιτέλους και κάτι χρήσιμο από την κρίση και το μνημόνιο...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Απαντήσεις 500
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Λοιπόν, επανέρχομαι με νεώτερα. Πρέπει να διευκρινίσω ότι ήμουν συνδρομητής COSMOTE, έκανα αίτηση φορητότητας στη VODAFONE και την ακύρωσα γιατί η COSMOTE μου έκανε αντιπροσφορά που δέχτηκα. Στις 16 του μήνα με πήρανε τηλέφωνο από τη Cosmote και μου είπαν ότι υπάρχει νέο αίτημα φορητότητας με ημ/νία 14/11. Προφανώς (λέω εγώ) το έκανε η Vodafone μόνη της. Τους παίρνω τηλέφωνο και τους ενημερώνω να ακυρώσουν την αίτηση και τους υπενθυμίζω ότι έχω στείλει και fax με κοινοποίηση προς την ΕΕΤΤ. Μου λένε θα το προωθήσουμε στα επείγοντα. Σήμερα τα ξημερώματα λαμβάνω SMS από Vodafone που με ενημερώνει ότι η φορητότητα θα καθυστερήσει λόγω μη παραλαβής του πακέτου φορητότητας. ( εεε;;; ) Κατά τις 14:00 με παίρνει μία από τη Vodafone και με ενημερώνει ότι οι υπηρεσίες ενεργοποιήθηκαν και ότι αν θέλω ακύρωση φορητότητας πρέπει να στείλω fax στην Cosmote, αλλιώς θα χάσω το νούμερο. Για το fax που είχα στείλει δεν ήξερε τίποτα. Από τις 15:00 δεν έχω σήμα στην Cosmote. Ακόμα περιμένω τηλέφωνο από την υπεύθυνη της Cosmote (πήρα αμέσως και άφησα μήνυμα) για να μου εξηγήσει τι συνέβει. Φυσικά έχω ήδη στείλει έγγραφη καταγγελία προς την ΕΕΤΤ εναντίον και των δύο εταιρειών... Edited by sixoremenos
Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να το κοινοποίησες και στις εταιρείες...

 

Φυσικά! Αν και δε φαντάζεσαι πόσο δύσκολο είναι να βρεις email ή fax μέσα από τα sites τους... Αύριο πάω για καρτοκινητή (μάλλον Q).

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, επανέρχομαι με νεώτερα. Πρέπει να διευκρινίσω ότι ήμουν συνδρομητής COSMOTE, έκανα αίτηση φορητότητας στη VODAFONE και την ακύρωσα γιατί η COSMOTE μου έκανε αντιπροσφορά που δέχτηκα. Στις 16 του μήνα με πήρανε τηλέφωνο από τη Cosmote και μου είπαν ότι υπάρχει νέο αίτημα φορητότητας με ημ/νία 14/11. Προφανώς (λέω εγώ) το έκανε η Vodafone μόνη της. Τους παίρνω τηλέφωνο και τους ενημερώνω να ακυρώσουν την αίτηση και τους υπενθυμίζω ότι έχω στείλει και fax με κοινοποίηση προς την ΕΕΤΤ. Μου λένε θα το προωθήσουμε στα επείγοντα. Σήμερα τα ξημερώματα λαμβάνω SMS από Vodafone που με ενημερώνει ότι η φορητότητα θα καθυστερήσει λόγω μη παραλαβής του πακέτου φορητότητας. ( εεε;;; ) Κατά τις 14:00 με παίρνει μία από τη Vodafone και με ενημερώνει ότι οι υπηρεσίες ενεργοποιήθηκαν και ότι αν θέλω ακύρωση φορητότητας πρέπει να στείλω fax στην Cosmote, αλλιώς θα χάσω το νούμερο. Για το fax που είχα στείλει δεν ήξερε τίποτα. Από τις 15:00 δεν έχω σήμα στην Cosmote. Ακόμα περιμένω τηλέφωνο από την υπεύθυνη της Cosmote (πήρα αμέσως και άφησα μήνυμα) για να μου εξηγήσει τι συνέβει. Φυσικά έχω ήδη στείλει έγγραφη καταγγελία προς την ΕΕΤΤ εναντίον και των δύο εταιρειών...

 

Να σε ρωτησω κατι? Την αιτηση φορητότητας την υπεγραψες?

Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς
Link to comment
Share on other sites

Να σε ρωτησω κατι? Την αιτηση φορητότητας την υπεγραψες?

 

Την αίτηση την υπέγραψα και παρέλαβα την καινούρια SIM χωρίς όμως ποτέ να τη χρησιμοποιήσω. Μερικές μέρες μετά την υπογραφή, ακύρωσα με fax την αίτηση φορητότητας. Δες και τα προηγούμενα post για να πάρεις μια ιδέα:

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=3849128#post3849128

Link to comment
Share on other sites

Την αίτηση την υπέγραψα και παρέλαβα την καινούρια SIM χωρίς όμως ποτέ να τη χρησιμοποιήσω. Μερικές μέρες μετά την υπογραφή, ακύρωσα με fax την αίτηση φορητότητας. Δες και τα προηγούμενα post για να πάρεις μια ιδέα:

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=3849128#post3849128

 

Αν εχω καταλάβει καλα τι εγινε. Υπέγραψες μια αιτηση συνδρομης, παρελαβες το πακετο φορητότητας, πηγες τα δικαιολογητικα, έδωσες τα στοιχεια σου, περιμενες την αντιπροσφορα απο την εταιρεια σου και μετα ακυρωσες. Σωστα?

 

Αν διαβασεις τους ορους που υπεγραψες αν θυμαμαι καλα, λεει οτι απο την στιγμη που ο συνδρομητης παραλαμβανει το πακετο φορητοτητας και υπογραψει την αιτηση συνδρομης αυτη αρχιζει να ισχυει απο την στιγμη που συνδεετε στο δικτυο.

 

Την αιτηση την εκανες απο καταστημα η σου εγινε τηλεφωνική επικοινωνια?

 

Σε οποιαδηποτε περιπτωση απο τις 2, αυτο που λογικα εγινε ειναι οτι ολοκληρωθηκε η φορητοτητα απο την στιγμη που και υπεγραψες και παρελαβες. Αν δεν πηρες συσκευη αναγκαστικα πρεπει να μεινεις στο δικτυο για 2 μηνες το ελαχιστο και μετα μπορεις να μεταφερθεις σε οποιο αλλο δικτυο επιθυμεις. Στην περιπτωση της συσκευης λογικα θα σου ζητηθει μετα τους 2 μηνες να επιστρεψεις το ποσο της επιδότησης.

Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς
Link to comment
Share on other sites

Αν εχω καταλάβει καλα τι εγινε. Υπέγραψες μια αιτηση συνδρομης, παρελαβες το πακετο φορητότητας, πηγες τα δικαιολογητικα, έδωσες τα στοιχεια σου, περιμενες την αντιπροσφορα απο την εταιρεια σου και μετα ακυρωσες. Σωστα?

 

Αν διαβασεις τους ορους που υπεγραψες αν θυμαμαι καλα, λεει οτι απο την στιγμη που ο συνδρομητης παραλαμβανει το πακετο φορητοτητας και υπογραψει την αιτηση συνδρομης αυτη αρχιζει να ισχυει απο την στιγμη που συνδεετε στο δικτυο.

 

Την αιτηση την εκανες απο καταστημα η σου εγινε τηλεφωνική επικοινωνια?

 

Σε οποιαδηποτε περιπτωση απο τις 2, αυτο που λογικα εγινε ειναι οτι ολοκληρωθηκε η φορητοτητα απο την στιγμη που και υπεγραψες και παρελαβες. Αν δεν πηρες συσκευη αναγκαστικα πρεπει να μεινεις στο δικτυο για 2 μηνες το ελαχιστο και μετα μπορεις να μεταφερθεις σε οποιο αλλο δικτυο επιθυμεις. Στην περιπτωση της συσκευης λογικα θα σου ζητηθει μετα τους 2 μηνες να επιστρεψεις το ποσο της επιδότησης.

 

Το πακέτο φορητότητας ήρθε με courier, ο οποίος πήρε πίσω την υπογεγγραμένη αίτησή μου. Η αντιπροσφορά έγινε δεκτή τηλεφωνικά με μαγνητοφωνημένη συνομιλία.

Η φορητότητα δεν είχε ολοκληρωθεί μέχρι εκείνη τη στιγμή, αφού όπως λέει κι o Petros the Great πιο πάνω, η εταιρεία δότης (COSMOTE) έχει δικαίωμα αντιπροσφοράς. Επίσης, σωστά θυμάσαι, η σύμβαση αρχίζει να ισχύει από τη στιγμή που ενεργοποιούνται οι υπηρεσίες (όχι από τη στιγμή της υπογραφής της αίτησης). Εγώ την κάρτα SIM δεν την έχω χρησιμοποιήσει (δεν την έχω καν βγάλει από το πλαίσιό της).

 

Είμαι πλέον πεπεισμένος ότι δεν έλαβαν ηθελημένα υπόψη τους την αίτηση ακύρωσης που τους έστειλα με fax και επιπλέον, προχώρησαν σε καινούρια αίτηση φορητότητας, εν αγνοία μου. Αυτά πλέον θα είναι το αντικείμενο διερεύνησης από την ΕΕΤΤ. Εγώ δεν ασχολούμαι πλέον. Απώλεια βέβαια είναι το νούμερο του κινητού μου που είχα για 7 χρόνια, αλλά από την άλλη κέρδος θα είναι μια πολύ πιο συμφέρουσα οικονομικά λύση που μου προσφέρει η καρτοκινητή.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι εναντίων σου άπλα προσπαθώ να σε βοηθήσω,

 

Το ότι η Cosmote, έχει δικαίωμά αντιπροσφοράς, δεν σημαίνει ότι είναι όρος για την ολοκλήρωση της φορητοτητας, Άπλα είναι κάτι που αφήνουν οι εταιρίες να γίνονται για ευνόητους λόγους. Το θέμα είναι το εξής, επικοινώνησε με την Vodafone και ζήτησε τους να σε ενημερώσουν ποιος αριθμός αίτησης σου έχει γίνει αποδεκτός :!: Αν δεν είναι ίδιος με αυτόν που έχεις στα χέρια σου, τότε κάτι κάνουμε :)

Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς
Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι εναντίων σου άπλα προσπαθώ να σε βοηθήσω,

 

Το ότι η Cosmote, έχει δικαίωμά αντιπροσφοράς, δεν σημαίνει ότι είναι όρος για την ολοκλήρωση της φορητοτητας, Άπλα είναι κάτι που αφήνουν οι εταιρίες να γίνονται για ευνόητους λόγους. Το θέμα είναι το εξής, επικοινώνησε με την Vodafone και ζήτησε τους να σε ενημερώσουν ποιος αριθμός αίτησης σου έχει γίνει αποδεκτός :!: Αν δεν είναι ίδιος με αυτόν που έχεις στα χέρια σου, τότε κάτι κάνουμε :)

 

Όχι φίλε noodlah, δεν έχω κι εγώ τίποτα μαζί σου, προς Θεού. Αν βγήκε κάτι τέτοιο από τα γραφόμενά μου, sorry. Καταλαβαίνω ότι θέλεις να βοηθήσεις. Κι εγώ γι αυτό γράφω εδώ την εμπειρία μου, ώστε να βοηθήσω άλλους που ίσως να αντιμετωπίζουν παρόμοιες καταστάσεις.

 

Έχεις δίκιο για την ερώτηση που προτείνεις να κάνω, σχετικά με τον αριθμό αίτησης. Όλα αυτά είναι πλέον (ελπίζω) στη δικαιοδοσία της ΕΕΤΤ, η οποία και πρέπει (νομίζω) να τα διερευνήσει. Εγώ στην καταγγελία μου προς την ΕΕΤΤ εξέθεσα τα γεγονότα όσο πιο καλά γινόταν.

 

Σήμερα κιόλας θα πάω στη Wind για κάρτα Q, με αίτηση φορητότητας από Vodafone για να κρατήσω και το παλιό μου νούμερο (πήρα τη Vodafone σήμερα και μου είπαν ότι από χθες το νούμερο φαίνεται στο σύστημά τους). Αν δεν έχουν κρατήσει το νούμερο ούτε μια ημέρα, θα έχουμε νέα καταγγελία. Όχι ότι περιμένω να γίνει κάτι, έτσι για να λέω ότι έκανα ότι μπορούσα...

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα συμβόλαιο vodafone που τελειώνει τον Ιούνη. Δε θέλω να κρατήσω αυτό το νούμερο για κάποιους λόγους. Γίνεται να κλείσω το νούμερο αυτό πριν τη λήξη του συμβολαίου και να φέρω στη vodafone -στο ίδιο πρόγραμμα που έχω- ένα άλλο καρτοκινητό wind (που θέλω να είναι ο νέος μου αριθμός) με φορητότητα, στη θέση, ας πούμε, του παλιού νούμερου; :O:O
Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα συμβόλαιο vodafone που τελειώνει τον Ιούνη. Δε θέλω να κρατήσω αυτό το νούμερο για κάποιους λόγους. Γίνεται να κλείσω το νούμερο αυτό πριν τη λήξη του συμβολαίου και να φέρω στη vodafone -στο ίδιο πρόγραμμα που έχω- ένα άλλο καρτοκινητό wind (που θέλω να είναι ο νέος μου αριθμός) με φορητότητα, στη θέση, ας πούμε, του παλιού νούμερου; :O:O

Γίνεται, το θέμα είναι ότι ίσως να μη δεχτούνε να το αντικαταστήσεις με το νούμερο που εσύ θέλεις, αλλά να σου δώσουν αυτοί ένα νούμερο. 50-50 δηλαδή.

Link to comment
Share on other sites

Απ'ό,τι καταλαβαίνω, έχεις πάρει επιδότηση στο νούμερο που θες να διακόψεις και προκειμένου να μην την επιστρέψεις, θες στη θέση του να μεταφέρεις τον αριθμό της Wind? Αυτό, τουλάχιστον άμεσα, όχι, δε γίνεται.

Δοκίμασε όμως να κάνεις το εξής, αν πιάσει: να μεταφέρεις τον αριθμό της Wind ως καρτοκινητό στην VF και με το που ολοκληρωθεί η φορητότητα, να ζητήσεις μετατροπή σε συμβόλαιο αυτής της κάρτας και παράλληλα, νέο αριθμό στο συμβόλαιο που θες να διακόψεις, επιλέγοντας ως νέο αριθμό, τον αριθμό του καρτοκινητού.

Αν δε γίνεται αυτό, απλά ζητάς αλλαγή αριθμού στο συμβόλαιο που ήδη έχεις, ώστε να διακόψεις τον παλιό και ταυτόχρονα να μην επιστρέψεις επιδότηση μέχρι τη λήξη του συμβολαίου.

Link to comment
Share on other sites

Γίνεται, το θέμα είναι ότι ίσως να μη δεχτούνε να το αντικαταστήσεις με το νούμερο που εσύ θέλεις, αλλά να σου δώσουν αυτοί ένα νούμερο. 50-50 δηλαδή.

 

Σε email αυτό μου είπαν, "Σε απάντηση του e-mail σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δυνατότητα αλλαγής αριθμού στον αριθμό που αναφέρατε υπάρχει και ολοκληρώνεται κατόπιν αιτήματός σας σε κατάστημά μας εντός δύο εργασίμων ημερών. Το πρόγραμμα καθώς και η κάρτα sim σας παραμένουν ίδια και ενημερώνεστε για τον καινούργιο σας αριθμό κλήσης επί τόπου από το κατάστημα."

Link to comment
Share on other sites

Το ότι γίνεται αλλαγη αριθμού είναι δεδομένο και γνωστό.

Το ζητούμενο όμως είναι εάν σου επιτρέπουν να δηλώσεις εσύ τον αριθμό που θες από έναν που ήδη έχεις στην κατοχή σου ή πρέπει να επιλέξεις έναν από τους διαθέσιμους που υπάρχουν στο σύστημα ή αν σου δίνουν αυτοί όποιον αριθμό θέλουν...

Link to comment
Share on other sites

Το ότι γίνεται αλλαγη αριθμού είναι δεδομένο και γνωστό.

Το ζητούμενο όμως είναι εάν σου επιτρέπουν να δηλώσεις εσύ τον αριθμό που θες από έναν που ήδη έχεις στην κατοχή σου ή πρέπει να επιλέξεις έναν από τους διαθέσιμους που υπάρχουν στο σύστημα ή αν σου δίνουν αυτοί όποιον αριθμό θέλουν...

 

Σωστά. Και θα το μάθουμε μόνο αν πάω σε κάποιο κατάστημα να το διαπιστώσω ιδίοις όμμασι. :D

Link to comment
Share on other sites

Αυτός λογικά θα σου πει δεν γίνεται, εσύ θα του πεις ότι το έχεις ξανακάνει στο παρελθόν, οπότε θα πάρει τηλ. στα κεντρικά και στο τέλος θα σε εξυπηρετήσει. ;)
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δε γίνεται. Είναι από τα λίγα πράγματα που δεν γίνονται ούτε κατ' εξαίρεση αν και τεχνικά είναι εφικτό. Σε αντίθεση με τη σταθερή της εταιρείας όπου γίνεται :) Τσεκαρισμένο!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Αν και θα μπορούσε να τεθεί σε όποιο δίκτυο από τα 3, το θέτω εδώ.

 

Κάνεις αίτηση φορητότητας από πχ την Wind που είχες μέχρι τώρα σε Vodafone. Πας στο κατάστημα της VF υπογράφεις, παίρνεις το κινητό που θέλεις και όλα καλά. Μετά σε καλεί η Wind και σου δίνει καλύτερη προσφορά και θέλεις δηλαδή να παραμείνεις στην Wind. Μπορεί να γίνει αυτό? Πρέπει να παραδώσεις την συσκευή πίσω? Πρέπει να την πληρώσεις?

Link to comment
Share on other sites

Αν και θα μπορούσε να τεθεί σε όποιο δίκτυο από τα 3, το θέτω εδώ.

 

Κάνεις αίτηση φορητότητας από πχ την Wind που είχες μέχρι τώρα σε Vodafone. Πας στο κατάστημα της VF υπογράφεις, παίρνεις το κινητό που θέλεις και όλα καλά. Μετά σε καλεί η Wind και σου δίνει καλύτερη προσφορά και θέλεις δηλαδή να παραμείνεις στην Wind. Μπορεί να γίνει αυτό? Πρέπει να παραδώσεις την συσκευή πίσω? Πρέπει να την πληρώσεις?

Κανονικά σου δίνουν τη συσκευή αφού δώσει έγκριση ο πάροχος δότης, οπότε και μπορούν να ενεργοποιήσουν τη γραμμή στο νέο δίκτυο!

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια θελω τα φωτα σας εκανα αιτηση φορητοτητας απο vodafon >>wind ληγει το συμβολαιο μου στις 10-12-2011 και ειχα επιδοτηση απο vodafon 36 ευρω ειμαι στο ανλιμιτιτ 25 και εκανα online αιτηση στη wind για το wind to all 30 χωρις επιδοτηση συσκευης με πηραν απο τον κουριερ και θα ερθει αυριο να παραλαβω την καρτα sim και να υπογραψω το συμβολαιο εαν υπογραψω και με παρει η vodafon με καλητερη προσφορα τη γινεται μετα μπορω να ακυρωσω ?? και εαν οχι απο την στιγμη που δεν εχω παρει συσκευη η επιδοτηση ποτε μπορω να φυγω και να διακοψω το συμβολαιο??? ευχαριστω πολυ :)

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=568971986488193&set=a.322449567807104.91091.322436297808431&type=1&theaternokia 3110 -nokia 3120-vodafon joy845- Huawei ideos x3- sony ericsson xperia neo v samsung galaxy POCET GTS-5300-thl w100- pipo-s2 lenovo thinkpad E540 ICORE 5 4210M

Hiaomi Redmy Note 2 Prime

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια θελω τα φωτα σας εκανα αιτηση φορητοτητας απο vodafon >>wind ληγει το συμβολαιο μου στις 10-12-2011 και ειχα επιδοτηση απο vodafon 36 ευρω ειμαι στο ανλιμιτιτ 25 και εκανα online αιτηση στη wind για το wind to all 30 χωρις επιδοτηση συσκευης με πηραν απο τον κουριερ και θα ερθει αυριο να παραλαβω την καρτα sim και να υπογραψω το συμβολαιο εαν υπογραψω και με παρει η vodafon με καλητερη προσφορα τη γινεται μετα μπορω να ακυρωσω ?? και εαν οχι απο την στιγμη που δεν εχω παρει συσκευη η επιδοτηση ποτε μπορω να φυγω και να διακοψω το συμβολαιο??? ευχαριστω πολυ :)

 

Αν υπογράψεις τα έκανες σαλάτα, αν ήταν μπλόφα, το έκανες λάθος το κόλπο. Κανονικά πήγαινες στο μαγαζί έλεγες θέλω φορητότητα σε εσάς, αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα ποιο πρόγραμμα, έδινες τεσπα τα στοιχεία χωρίς υπογραφή με την δικαιολογία ότι θα σκεφτείς αργότερα ποιο πρόγραμμα όταν ολοκληρωθεί η φορητότητα.:blink: Στο εν τω μεταξύ περίμενες τηλ από Βόνταφον για αντιπροσφορά, ώστε με ένα τηλ να ακυρώσεις την φορητότητα. Ένα παιδί εδώ λέει ότι η ελάχιστη παραμονή στην wind συγκεκριμένα είναι 2 μήνες...

Link to comment
Share on other sites

Λίγα μηνύματα πιο πριν λέμε ότι ακόμα και να υπογράψει, μπορεί να γυρίσει στην πρώτη εταιρεία αν δεχτεί την αντιπροσφορά.
Link to comment
Share on other sites

Αν υπογράψεις τα έκανες σαλάτα, αν ήταν μπλόφα, το έκανες λάθος το κόλπο. Κανονικά πήγαινες στο μαγαζί έλεγες θέλω φορητότητα σε εσάς, αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα ποιο πρόγραμμα, έδινες τεσπα τα στοιχεία χωρίς υπογραφή με την δικαιολογία ότι θα σκεφτείς αργότερα ποιο πρόγραμμα όταν ολοκληρωθεί η φορητότητα.:blink: Στο εν τω μεταξύ περίμενες τηλ από Βόνταφον για αντιπροσφορά, ώστε με ένα τηλ να ακυρώσεις την φορητότητα. Ένα παιδί εδώ λέει ότι η ελάχιστη παραμονή στην wind συγκεκριμένα είναι 2 μήνες...

 

δηλαδει φιλαρακι τι με συμβουλευεις να κανω τωρα ?? να παρω τηλεφωνο στο κουριερ να ακυρωσω ? η στην wind απο την στιγμη που δεν εχω παραλαβει ουτε εχω υπογραψει τιποτα ??? η να παω τελικα στη wind και εαν θελω να φυγω μετα μπορω εφοσον δεν πηρα επιδοτηση τηλεφωνου??? :confused:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=568971986488193&set=a.322449567807104.91091.322436297808431&type=1&theaternokia 3110 -nokia 3120-vodafon joy845- Huawei ideos x3- sony ericsson xperia neo v samsung galaxy POCET GTS-5300-thl w100- pipo-s2 lenovo thinkpad E540 ICORE 5 4210M

Hiaomi Redmy Note 2 Prime

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...