Jump to content

Φορητότητα αριθμού


konv
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Απαντήσεις 500
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παίζει να έχω το ρεκόρ φορητότητας στην Ελλάδα. Κάνω την Τετάρτη νέα σύνδεση στη Vodafone στο Απεριόριστα 15 για να πάρω ένα συγκεκριμένο νούμερο που ήθελα, έχω τον ίδιο αριθμό με άλλο πρόθεμα σε Vodafone και Cosmote. Με το που παραλαμβάνω το συμβόλαιο και την κάρτα SIM πηγαίνω 10 μέτρα πιο κάτω, στο κατάστημα της Wind. Μέσα σε 5' είχα κάνει αίτηση φορητότητας στην Q.

 

Με πήρανε το μεσημέρι από τη Vodafone και μου πρότειναν έκπτωση 50%. Τους λέω δεν θέλω, μπορείτε να μου δώσετε 300' προς Wind/Q με 1€; :lol:

Link to comment
Share on other sites

Παίζει να έχω το ρεκόρ φορητότητας στην Ελλάδα. Κάνω την Τετάρτη νέα σύνδεση στη Vodafone στο Απεριόριστα 15 για να πάρω ένα συγκεκριμένο νούμερο που ήθελα, έχω τον ίδιο αριθμό με άλλο πρόθεμα σε Vodafone και Cosmote. Με το που παραλαμβάνω το συμβόλαιο και την κάρτα SIM πηγαίνω 10 μέτρα πιο κάτω, στο κατάστημα της Wind. Μέσα σε 5' είχα κάνει αίτηση φορητότητας στην Q.

 

Με πήρανε το μεσημέρι από τη Vodafone και μου πρότειναν έκπτωση 50%. Τους λέω δεν θέλω, μπορείτε να μου δώσετε 300' προς Wind/Q με 1€; :lol:

 

Μπορείς να επιλέξεις νούμερο?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Παιδια εκανα αιτηση φορητοτητας απο κοσμοτε σε vodafone κ σημερα αργα μου ηρθε στο κιν αυτο το μην :

 

"η υλοποιηση φορητοτητας θα καθυστερησει λογω μη παραλαβης του πακετου φορητοτητας"

 

Τι σημαινει αυτο???? ξερει κανεις?:mad:

exeis mia geush trikumias sta xeilh..
Link to comment
Share on other sites

Μήπως ότι πέρασε το courier με τα συμβόλαια και δε σε βρήκε;

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Το ραντεβου ειναι κλεισμενο για αυριο το μεσημερι με την courrier ...

 

Δεν ετρωγα τη γλωσσα μου καλυτερα .... κανονικα εχω αυριο ραντεβου με την κουριερ αλλα ενω το πρωι με διαβεβαιωναν ολα καλα τωρα με πηραν τηλ κ μου λενε δεν προλαβαινει ο κουριερ να περασει απο εκει να παρει τα συμβολαια !!!!! κ θα παει το ραντεβου για δευτερα πρωι :X

 

Ειλικρινα ειμουν ετοιμος κ το σκεφτομαι να το ακυρωσω ...αν πηγαινα σε καταστημα θα εκανα κ εκει 10-11 μερες??? ελεος

Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων.
exeis mia geush trikumias sta xeilh..
Link to comment
Share on other sites

Πήγαινε εσύ σήμερα από την κούριερ και δώστα για να είναι αύριο στην εταιρεία :)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβες , οχι τα κουριερ στην πολη μου αλλα το κουριερ δεν προλαβαινε ωστε να παει στα κεντρικα και να παραλαβει τα συμβολαια για να μου τα στειλουν....
exeis mia geush trikumias sta xeilh..
Link to comment
Share on other sites

Βλακεία τότε... Με τις 3 μέρες υλοποίησης της φορητότητας η λύση της τηλεφωνικής φορητότητας (κούριερ κλπ) δεν τραβάει...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Παω σε καταστημα της vf και λεω θελω το iphone 32 σε ασπρο με το προγραμμα unlimited 50 18μηνο συμβολαιο , ποσο τελικη τιμη? 482 ευρω οσα κ στο σιτε μου λενε ..αν θες παρε τηλ την εξυπηρετηση πελατων της vf για κατι καλυτερο .. παιρνω τηλ την vf τους λεω θελω να κανω φορητοτητα κ μου δινουν προσφορα επιπλεον 50 ευρω εκπτωση (432) συν ενα παγιο δωρο (56 ευρω) ουσιαστικα το τηλ στα 376..

 

Την αλλη ημερα τηλ η κοσμοτε ..τα κλασσικα να σας ρωτησω γτ φευγετε κ σας αντιπροτεινω 440 περιπου το τηλ σε 12 μηνο συμβολαιο με παγιο 63 ευρω.. δεν ασχοληθηκα ιδιαιτερα..γτ ειναι μια η αλλη ..

 

εχει περασει μια εβδομαδα απο την αιτηση κ ενω το πρωι με πηραν κ με διαβεβαιωσαν οτι ολα καλα εχει εγκριθει η φορητοτητα κ αυριο θα ερθει ο κουριερ , μετα απο 2 ωρες με ξαναπαιρνουν κ μου λενε οτι δεν προλαβαινει να παει στα κεντρικα ο κουριερ να παρει τα συμβολαια κ να μου τα στειλει επομενως παμε απο δευτερα :X

 

Τα παιρνω παω σε υποκαταστημα κ τους λεω τι εγινε , ο υπεθυνος κατευθειαν μου λεει ακυρωσε τη φορητοτητα σε αυτους σου δινω τα ιδια και εγω εδω και φορητοτητα σε 2 εργασιμες!!!! του απανταω γτ δεν το εκανε αυτο πριν μια εβδομαδα να μην ταλαιπωρουμαι , απαντηση τωρα που φαινεται στο συστημα τη μου εχουν προτεινει οι αλλοι , μπορει να ισοφαρισει την προσφορα!!

 

Την παρασκευη παιρνω την συσκευη στα χερια μου και εαν ειχαν προλαβει σημερα απο τα κεντρικα να φανει η ακυρωση θα γινοταν και η φορητοτητα αλλιως την δευτερα 100 % συμφωνα με τον υπεθυνο..

 

Δεν ξερω μεχρι στιγμης αν εχω πετυχει καλη προσφορα αλλα για να δουμε τι θα γινει....

Edited by dikhgoros
exeis mia geush trikumias sta xeilh..
Link to comment
Share on other sites

Δευτέρα απόγευμα έκανα αιτηση φορητότητας (για πρώτη φορά) από Vodafone προς Wind, σε κατάστημα. Την ίδια μέρα μετά από 2 ώρες :blink: δέχτηκα το αναμενόμενο τηλέφωνο-πλειστηριασμός από την Vodafone και μάλιστα το θεώρησα καλό σημάδι γρήγορης ολοκλήρωσης της φορητότητας...Σήμερα όμως φτάσαμε Πέμπτη απόγευμα και η διαδικασία δεν έχει ολοκληρωθεί...να ανησυχήσω για κάτι??

Ο υπάλληλος του καταστήματος μου είπε μάλιστα οτι θα μου τηλεφωνήσει την ημέρα της μεταφοράς το οποίο μου έκανε εντύπωση...που εμπλέκεται το εκάστοτε μαγαζί σε μια "κεντρική" διαδικασία?? Συμβαίνει πράγματι τέτοιο τηλέφωνο στην πράξη??

Thanx!

Edited by dbal

Sony logo.gif

Link to comment
Share on other sites

Παραθετω φαξ που εστειλα στην ΕΕΤΤ με κοινοποιηση στη vodafone. Θα καταλαβετε.

 

Αξιότιμοι κύριοι,

 

Στις 5/7/2011 υπέβαλα τηλεφωνικό αίτημα φορητότητας στην εταιρεία cosmote από την εταιρεία Vodafone που είμαι συνδρομητής.

Στις 8/7/2011 με ενημερώνει η cosmote ότι το αίτημα έχει απορριφθεί από τη Vodafone με δικαιολογία ότι υπάρχει κάποιο λάθος στο όνομα (!!!!!).

Καλώ αμέσως τη Vodafone και ζητάω διευκρίνιση που ακριβώς είναι το λάθος. Αφού δεν μπορούσε ο εκπρόσωπος να μου απαντήσει κάτι άμεσα (με ρώταγε π.χ. αν έδωσα όνομα πατρός στην cosmote), με καλεί σε λίγα λεπτά και με ενημερώνει ότι και αυτοί βλέπουν ότι απορρίφθηκε η αίτηση από κάποιο λάθος στα στοιχεία χωρίς να γνωρίζουν ποιο είναι συγκεκριμένα.

Σημειώνω εδώ ότι το προηγούμενο διήμερο δέχτηκα 2 κλήσεις από εκπροσώπους της Vodafone προκειμένου να πεισθώ να αποσύρω το αίτημα φορητότητας, άρα μια χαρά τα έβλεπαν τα στοιχεία μου.

Κατόπιν όλων των παραπάνω, προσπαθώ να καλέσω την ΕΕΤΤ για κάποιες διευκρινίσεις.

Καλώ στο 2106151000 και με το που απαντιέται η γραμμή λαμβάνω εισερχόμενη κλήση με απόκρυψη αριθμού.

Ήταν ένα ηχογραφημένο μήνυμα από τη Vodafone σχετικά με την ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών και μου ζητουσαν να απαντήσω σε κάποιες ερωτήσεις. Σε ελάχιστα δευτερόλεπτα κλείνω την εν λόγω κλήση προκειμένου να επιστρέψω στην επικοινωνία με την ΕΕΤΤ, όμως διαπίστωσα ότι είχε πέσει και η γραμμή με την ΕΕΤΤ. Δεν γνωρίζω αν είναι τυχαίο γεγονός, ότι είχε πέσει η γραμμή, ή όχι, όμως το παραθέτω.

Μετά την επικοινωνία μου με την ΕΕΤΤ καλώ ξανά την εξυπηρέτηση πελατών Vodafone και τους ζητώ να με ενημερώσουν εντός μιας ώρας ΥΠΕΥΘΥΝΑ ποιο είναι το πρόβλημα με την αίτηση και γιατί απορρίφθηκε. Ανέφερα επίσης για να είμαι εντάξει απέναντί τους, ότι αν δεν ενημερωθώ θα προχωρήσω σε γραπτή καταγγελία στην ΕΕΤΤ, διότι θεωρώ τέτοιου είδους πρακτικές απαράδεκτες.

Όπως καταλαβαίνετε η ενημέρωση που ζήτησα δεν ήρθε ποτέ.

Σας παρακαλώ θερμά να ερευνήσετε αν όντως υπήρχε πρόβλημα με το αίτημα φορητότητας, ή αν ήταν ένας απαράδεκτος εμπαιγμός και μπορεί μια εταιρεία να παρανομεί με το έτσι θέλω.

----

 

Να συμπληρωσω οτι πριν λιγο πηρα και τα χαρτια της cosmote οπου τα στοιχεια ειναι ολοσωστα. Αποφασισαν απο τη vodafone να κοψουν μια φορητοτητα με το ετσι θελω !

Link to comment
Share on other sites

Τα φρέσκα νεα από την δική μου φορητότητα 2 post πιο πίσω...

Βλέποντας όπως είπα την καθυστέρηση παίρνω τηλ. στην Wind και με ενημερώνουν οτι το σύστημα τους πληροφορεί πως η αίτηση κολλάει σε λάθος στοιχεία. Καλώ την Voda και μιλώντας με το CC, διαπιστώνουμε οτι έχουν καταχωρημένη ακόμα την παλιά μου ταυτότητα μια που ήμουν συνδρομητής 15 χρόνια τώρα...κι επειδή τηλεφωνικά η ενημέρωση των στοιχείων δεν γίνεται, κάναμε την πατέντα με τον υπάλληλο της Wind για να κερδίσουμε χρόνο και δηλώσαμε και στην αίτηση φορητότητας τον παλιό αριθμό

Άραγε ο χρόνος των τριων εργάσιμων ξαναμετράει από την αρχή σημερα?? Γιατί κανένας από τις 2 εταιρείες δεν έδωσε σαφή απάντηση...

Sony logo.gif

Link to comment
Share on other sites

Παραθετω φαξ που εστειλα στην ΕΕΤΤ με κοινοποιηση στη vodafone. Θα καταλαβετε.

 

Αξιότιμοι κύριοι,

 

Στις 5/7/2011 υπέβαλα τηλεφωνικό αίτημα φορητότητας στην εταιρεία cosmote από την εταιρεία Vodafone που είμαι συνδρομητής.

Στις 8/7/2011 με ενημερώνει η cosmote ότι το αίτημα έχει απορριφθεί από τη Vodafone με δικαιολογία ότι υπάρχει κάποιο λάθος στο όνομα (!!!!!).

Καλώ αμέσως τη Vodafone και ζητάω διευκρίνιση που ακριβώς είναι το λάθος. Αφού δεν μπορούσε ο εκπρόσωπος να μου απαντήσει κάτι άμεσα (με ρώταγε π.χ. αν έδωσα όνομα πατρός στην cosmote), με καλεί σε λίγα λεπτά και με ενημερώνει ότι και αυτοί βλέπουν ότι απορρίφθηκε η αίτηση από κάποιο λάθος στα στοιχεία χωρίς να γνωρίζουν ποιο είναι συγκεκριμένα.

Σημειώνω εδώ ότι το προηγούμενο διήμερο δέχτηκα 2 κλήσεις από εκπροσώπους της Vodafone προκειμένου να πεισθώ να αποσύρω το αίτημα φορητότητας, άρα μια χαρά τα έβλεπαν τα στοιχεία μου.

Κατόπιν όλων των παραπάνω, προσπαθώ να καλέσω την ΕΕΤΤ για κάποιες διευκρινίσεις.

Καλώ στο 2106151000 και με το που απαντιέται η γραμμή λαμβάνω εισερχόμενη κλήση με απόκρυψη αριθμού.

Ήταν ένα ηχογραφημένο μήνυμα από τη Vodafone σχετικά με την ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών και μου ζητουσαν να απαντήσω σε κάποιες ερωτήσεις. Σε ελάχιστα δευτερόλεπτα κλείνω την εν λόγω κλήση προκειμένου να επιστρέψω στην επικοινωνία με την ΕΕΤΤ, όμως διαπίστωσα ότι είχε πέσει και η γραμμή με την ΕΕΤΤ. Δεν γνωρίζω αν είναι τυχαίο γεγονός, ότι είχε πέσει η γραμμή, ή όχι, όμως το παραθέτω.

Μετά την επικοινωνία μου με την ΕΕΤΤ καλώ ξανά την εξυπηρέτηση πελατών Vodafone και τους ζητώ να με ενημερώσουν εντός μιας ώρας ΥΠΕΥΘΥΝΑ ποιο είναι το πρόβλημα με την αίτηση και γιατί απορρίφθηκε. Ανέφερα επίσης για να είμαι εντάξει απέναντί τους, ότι αν δεν ενημερωθώ θα προχωρήσω σε γραπτή καταγγελία στην ΕΕΤΤ, διότι θεωρώ τέτοιου είδους πρακτικές απαράδεκτες.

Όπως καταλαβαίνετε η ενημέρωση που ζήτησα δεν ήρθε ποτέ.

Σας παρακαλώ θερμά να ερευνήσετε αν όντως υπήρχε πρόβλημα με το αίτημα φορητότητας, ή αν ήταν ένας απαράδεκτος εμπαιγμός και μπορεί μια εταιρεία να παρανομεί με το έτσι θέλω.

----

 

Να συμπληρωσω οτι πριν λιγο πηρα και τα χαρτια της cosmote οπου τα στοιχεια ειναι ολοσωστα. Αποφασισαν απο τη vodafone να κοψουν μια φορητοτητα με το ετσι θελω !

 

Ωραίος.. Περιμένουμε τα νεότερα λοιπόν :)

Link to comment
Share on other sites

Ωραίος.. Περιμένουμε τα νεότερα λοιπόν :)

 

Παρασκευη ξαναστελνει η cosmote το αιτημα φορητοτητας (με τα ιδια στοιχεια), δευτερα πρωι ειχα ενεργοποιηθει.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

29 Ιουλίου Παρασκευή έκανα σε κατάστημα της Vodafone αίτηση φορητότητας από Cosmote.7 μέρες μετά ακόμα περιμένω.Τα στοιχεία μου μετά από επικοινωνία και με τις δύο εταιρίες είναι εντάξει.Η μεν Vodafone υποστηρίζει ότι έστειλε την αίτηση στις 29 Ιουλίου η δε Cosmote ότι την έλαβε χτες 3 Αυγούστου και ότι η φορητότητα θα γίνει σε 3 εργάσιμες από τις 4 Αυγούστου.

Μήνυμα ότι η φορητότητα έγινε έλαβα στο κινητό την Τρίτη 2 Αυγούστου.

Ακόμα περιμένω.

3 εργάσιμες κατά τα άλλα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Παιδια εκανα αιτηση φορητοτητας απο κοσμοτε σε vodafone κ σημερα αργα μου ηρθε στο κιν αυτο το μην :

 

"η υλοποιηση φορητοτητας θα καθυστερησει λογω μη παραλαβης του πακετου φορητοτητας"

 

Τι σημαινει αυτο???? ξερει κανεις?:mad:

 

Έχω κάνει και εγώ φορητότητα, η οποία εγκρίθηκε την επόμενη μέρα. Σήμερα, μου ήρθε και εμένα αυτό το μήνυμα, αν και έχω παραλάβει το πακέτο φορητότητας εδώ και 3 εργάσιμες, έχω υπογράψει τα πάντα και περίμενα να συνδεθώ στη βόνταφον.

τι μπορεί να συμβαίνει; μπορώ να καλέσω σε κάποιο νούμερο για να μην πηγαίνω στο κατάστημα;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Έχω κάνει και εγώ φορητότητα, η οποία εγκρίθηκε την επόμενη μέρα. Σήμερα, μου ήρθε και εμένα αυτό το μήνυμα, αν και έχω παραλάβει το πακέτο φορητότητας εδώ και 3 εργάσιμες, έχω υπογράψει τα πάντα και περίμενα να συνδεθώ στη βόνταφον.

τι μπορεί να συμβαίνει; μπορώ να καλέσω σε κάποιο νούμερο για να μην πηγαίνω στο κατάστημα;

 

Αν και σου απανταω αργα, δεν εχει κανει παραδοση πακετου το καταστημα, πρεπει να επικοινωνησεις μαζι τους

Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς
Link to comment
Share on other sites

Πόσο δεσμευτική είναι η υπογραφή μιας αίτησης συνδρομής και φορητότητας και η παραλαβή της κάρτας SIM; Μπορεί να ακυρωθεί και με ποιον τρόπο; Φοβάμαι ότι οι εταιρείες, προκειμένου να κρατήσουν τους πελάτες τους ή να κερδίσουν καινούριους, έχουν μπει σε έναν ανελέητο πόλεμο, με μοναδικό θύμα εμάς...
Link to comment
Share on other sites

Πόσο δεσμευτική είναι η υπογραφή μιας αίτησης συνδρομής και φορητότητας και η παραλαβή της κάρτας SIM; Μπορεί να ακυρωθεί και με ποιον τρόπο; Φοβάμαι ότι οι εταιρείες, προκειμένου να κρατήσουν τους πελάτες τους ή να κερδίσουν καινούριους, έχουν μπει σε έναν ανελέητο πόλεμο, με μοναδικό θύμα εμάς...

 

Φίλος έκανε αίτηση φορητότητας, ήρθε ο κούριερ, υπέγραψε, μετά τον πήραν τηλέφωνο από την αρχική εταιρεία και του κάνανε πολύ καλύτερη πρόταση με αποτέλεσμα να τη δεχτεί. Όταν τους είπε "τι κάνουμε τώρα που υπέγραψα;", απάντησαν "δεν υπάρχει πρόβλημα"... :O

Link to comment
Share on other sites

Φίλος έκανε αίτηση φορητότητας, ήρθε ο κούριερ, υπέγραψε, μετά τον πήραν τηλέφωνο από την αρχική εταιρεία και του κάνανε πολύ καλύτερη πρόταση με αποτέλεσμα να τη δεχτεί. Όταν τους είπε "τι κάνουμε τώρα που υπέγραψα;", απάντησαν "δεν υπάρχει πρόβλημα"... :O

Αυτό ακριβώς έχει συμβεί και με εμένα! Για καλό και για κακό, θα στείλω με FAX και μια αίτηση ακύρωσης της αρχικής μου αίτησης προς τη δεύτερη εταιρεία, με κοινοποίηση προς την ΕΕΤΤ.

Link to comment
Share on other sites

Ο πάροχος δότης, πριν δώσει έγκριση παραχώρησης της γραμμής στον πάροχο δέκτη, κάνει την προσφορά στον πελάτη του. Αν ο πελάτης δεχτεί την προσφορά, απορρίπτει την αίτηση και έτσι η γραμμή δεν φεύγει όσες υπογραφές και να έχουν μπει ;)
http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Ο πάροχος δότης, πριν δώσει έγκριση παραχώρησης της γραμμής στον πάροχο δέκτη, κάνει την προσφορά στον πελάτη του. Αν ο πελάτης δεχτεί την προσφορά, απορρίπτει την αίτηση και έτσι η γραμμή δεν φεύγει όσες υπογραφές και να έχουν μπει ;)

 

Σωστός! Είναι φοβερό πόσο έπεσε το ποσό που έχω να πληρώνω για τον επόμενο χρόνο μέσα από αυτή τη διαδικασία. Από 250 ευρώ με 60' δωρεάν χρόνου, έπεσε στα 170 με 120'. Φαντάζομαι πόσο μπορεί να πέσει σε συνδρομητές που έχουν άλλα, πιο ακριβά πακέτα...

 

Σας ευχαριστώ πολύ για τις (καθυσυχαστικές) απαντήσεις σας!

Link to comment
Share on other sites

Ο πάροχος δότης, πριν δώσει έγκριση παραχώρησης της γραμμής στον πάροχο δέκτη, κάνει την προσφορά στον πελάτη του. Αν ο πελάτης δεχτεί την προσφορά, απορρίπτει την αίτηση και έτσι η γραμμή δεν φεύγει όσες υπογραφές και να έχουν μπει

Ωραίος!Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση! ;)

 

Σωστός! Είναι φοβερό πόσο έπεσε το ποσό που έχω να πληρώνω για τον επόμενο χρόνο μέσα από αυτή τη διαδικασία. Από 250 ευρώ με 60' δωρεάν χρόνου, έπεσε στα 170 με 120'. Φαντάζομαι πόσο μπορεί να πέσει σε συνδρομητές που έχουν άλλα, πιο ακριβά πακέτα...

 

Σας ευχαριστώ πολύ για τις (καθυσυχαστικές) απαντήσεις σας!

Σωστό, πχ εμένα μου έκαναν προσφορά 200 λεπτά προς όλους με 26 ευρώ σύνολο ενώ σε συγγενή μου με μεγαλύτερους λογαριασμούς, έκαναν προσφορά 320 λεπτά με 27 ευρώ... :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...