Jump to content

Περί... σταθερής τηλεφωνίας γενικά (Μέρος ΙΙ)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Προτείνω αυτό

 

Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια.. Το απόλυτο value for money! Προς αυτό τείνω.. Όσο για τα χαρακτηριστικά,δεν ξέρω τι πρέπει να κοιτάξω,γι αυτό γράφω τη χρήση που κάνω και από ποιες συσκευές.. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!

Link to comment
Share on other sites

Δεδομενου οτι πλεον ειμαι στο εξωτερικο και η επιστροφη μου δεν ειναι στα αμεσα σχεδια, πηρα μεσω της omnivoice ενα σταθερο νουμερο Ελλαδας για χρηση με VoIP. Σκεφτομουν οτι ειναι πιο συμφερον (οχι τοσο σε τιμη) να παρω ενα μεταχειρισμενο κινητο ή καινουριο χαμηλων δυνατοτητων ή ενα κανονικο VoIP ασυρματο;

Host

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά χαιρετώ.

 

Έχω δημιουργήσει λογαριασμό My Cosmote από τον οποίο μπαίνω κανονικά και μπορώ να δω πληροφορίες για την συνδρομή ενός νούμερου που έχουμε στην κατοχή μας, όπως για παράδειγμα το υπόλοιπο του χρόνου ομιλίας, αναλυτική κατάσταση κλήσεων των τελευταίων μηνών, κόστος λογαριασμών κλπ... Ως εδώ όλα καλά.

 

Μπαίνοντας στην ιστοσελίδα του ΟΤΕ και συγκεκριμένα εδώ, στο πορτοκαλί κουμπί λέει ότι μπορώ να χρησιμοποιήσω τους κωδικούς του My Cosmote για να κάνω λογαριασμό στο My OTE. Πατάω λοιπόν εκεί και στο πρώτο βήμα μου ζητάει να εισάγω τα στοιχεία του λογαριασμού μου στο My Cosmote. Τα εισάγω και όταν πατάω επόμενο μου λέει ότι παρουσιάστηκε κάποιο σφάλμα και δεν μπορώ να συνεχίσω την διαδικασία.

 

Έχει κάνει κάποιος άλλος αυτή την διαδικασία; Έχει ολοκληρωθεί κανονικά; Ξέρει κανείς τι παίζει;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

i8vv46-6.png
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εμαθα ότι η τηλεφωνική καταγραφή [που κάνει η εταιρία στον πελάτη], δεν είναι δεσμευτική πλέον.

Δηλ. ο πελάτης μπορεί να φύγει ανά πάσα ώρα και στιγμή πρός όποια εταιρία επιθυμεί..!!

Συγκεκριμένα, εφόσον δεν έχεις υπογράψει συμβόλαιο, δεν δεσμεύεσαι πουθενά...

 

Εχει κάποιος τέτοια πρόσφατη εμπειρία?

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς συγγνώμη αν έβαλα αυτό το θέμα σε λάθος θέση. (έκανα αναζήτηση αλλα δεν βρέθηκε κάτι)

Ήθελα να ρωτήσω το εξής: Ξέθαβα κάτι λογαριασμούς παλιούς για να κάνω κάτι κινήσεις που θέλω νομικές, και βρήκα ένα εξώδικο του 2006 από δικηγόρο της Telepassport για ποσό 61€ προσωπικά δεν ήξερα οτι η Telepassport έχει βάλει λουκέτο εδώ και χρόνια. Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση; διαγράφονται τα χρέη; να έρθω σε επικοινωνία με το δικηγόρο; και τι να του πω; γειά σας για μια οφειλή του 06; :lol: Γνωρίζει κανείς κάτι;

Συγγνώμη και πάλι για το ξεθάψιμο της Telepassport.

Link to comment
Share on other sites

Αφου περάσαν 9 χρόνια από το εξώδικο , πάψε να ασχολείσαι.
Link to comment
Share on other sites

Θα πρέπει να δεις αν το χαρτοφυλάκιο της telepassport πωλήθηκε με το κλείσιμο της σε κάποια εταιρία. Αν έγινε κάτι τέτοιο τότε η οφειλή σου εξακολουθεί να υφίσταται και να τοκίζεται. Δες το υπεύθυνα το θέμα, γιατί μπορεί στο μέλλον να σου έρθει κανένα ποσό άσχημο και να τρέχεις.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπερα,

Θέλω να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρεία μου με την HOL και τη κοροιδία που μου έπαιξαν στα μούτρα μου. Πριν λίγες εβδομάδες ανακοίνωσαν πως θα αυξηθούν κατα ένα ευρώ οι χρεώσεις των συμβολαίων και πως όποιος δε συμφωνεί μπορεί να αποχωρήσει αζημίως. Κάλεσα αμέσως την εξυπηρέτηση πελατών να τους ρωτήσω και ενώ μου ζήτησαν λίγο χρόνο για να το κοιτάξουν με κάλεσαν σε λίγα λεπτά και μου είπαν πως αφού εγώ είχα υπογράψει μόνο 2 βδομάδες πριν για νεο συμβόλαιο δεν ισχύει η αύξηση για εμένα.

 

Σήμερα λοιπόν μου έρχεται μύνημα στο κινητό πως εκδόθηκε ο λογαριασμός μου και είδα πως ήταν 1 ευρώ παραπάνω. Ξανακαλώ λοιπόν και μου λένε το εξής απίστευτο!!

 

-"Πράγματι βλέπω πως σας έχει γίνει αυτή η επικοινωνία αλλά τελικά η εταιρεία αποφάσισε τον Μάρτιο η άυξηση να ισχύσει για νέους και παλιούς συνδρόμητές" -"Δηλαδή εφόσον αποφασίσατε μόνοι σας χωρίς να με ενημερώσετε τη στιγμη που με είχατε διαβεβαιώσει για το αντίθετο αυτό σημαίνει πως μπορώ να φύγω αζημίως"? - "Όχι. Αν θέλετε να φυγετε θα πρέπει να πληρώσετε. Έιχατε δικαίωμα να φύγετε αζημίως μέχρι 31/1" -"Μα σας κάλεσα πολύ ποιο πρίν και μου είπατε πως δε θα ισχύει για εμένα η αύξηση!!" - "Έχετε δίκιο αλλά δε μπορούμε να κάνουμε κάτι".

 

Είναι αυτό απάντηση κύριοι? Τους έστειλα email με όλο το ιστορικό και περιμένω απάντηση. Τους ανέφερα φυσικά πως η καταγγελία θα κοινοποιηθεί και στην ΕΕΤΤ. Ποιά είναι η γνώμη σας? Θα βρώ το δίκιο μου? Να περιμένω λίγες ημέρες να μου απαντήσουν και μετά να στείλω στην ΕΕΤΤ??

Link to comment
Share on other sites

Να φανταστω μιλησες με καποιον υπευθυνο και οχι με τα παιδια της εξυπηρετησης ε;

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

να μην περιμένεις καμμία μέρα, αφού σου επιβεβαίωσαν οτι σου έδωσαν πληροφόρηση περί μη αύξησης προχώρα άμεσα σε καταγγελία στον συνήγορο καταναλωτή με κοινοποίηση στην ΕΕΤΤ, και θα ζητάς να παραμείνει το συμβόλαιό σου για όποια αρχική διάρκεια το υπέγραψες (12 ή 24 μήνες) χωρίς την αύξηση - το να αποχωρήσεις αζημίως είναι ευκολότερο για αυτούς αλλά εσύ θα ξαναχρεωθείς τέλη σύνδεσης για να πας αλλού.

 

Έχουν καταντήσει αηδία πια οι εταιρίες τηλεπικοινωνιών δεν σέβονται τίποτα..... βέβαια φταίμε και εμείς ως καταναλωτές που δύσκολα τα καταλαβαίνουμε και κάνουμε κάτι - βρίσκουν και τα κάνουν που λένε. Προφανώς αυτό δεν αφορά εσένα φίλε μου η γενικότερα τους συμμετέχοντες στα φόρουμ που γενικά ψάχνουν, ενημερώνονται και γνωρίζουν αρκετά για τα δικαιώματά τους ως καταναλωτές.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Τελικά μου απάντησαν σήμερα πως θα μου περάσουν την έκπτωση στο πάγιο "λόγω της καλής μας συνεργασίας" λες και μου κάνουν χάρη!! Τέλως πάντων είπα να μη το συνεχίσω γιατί αρκετά χαλάστηκα αυτες τις 2 ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Τελικά μου απάντησαν σήμερα πως θα μου περάσουν την έκπτωση στο πάγιο "λόγω της καλής μας συνεργασίας" λες και μου κάνουν χάρη!! Τέλως πάντων είπα να μη το συνεχίσω γιατί αρκετά χαλάστηκα αυτες τις 2 ημέρες.

 

είναι πολιτική όλων των "μεγάλων" εταιρίων να μην ζητούν συγγνώμη όταν κάνουν λάθος. δεν αναφέρομαι μόνο στις τηλεπικοινωνίες! όλα καλά τουλάχιστον για σένα...

Link to comment
Share on other sites

είμαι hol 2 χρόνια τώρα...

μάλιστα σήμερα πήγα να κάνω φορητότητα σε ΟΤΕ (2 νούμερα, isdn)

τελικά με πήραν και μου κάναν ίδια τιμή και έμεινα!

 

μακάρι ...

1) Να κάναν κάποια καλή προσφορά και σε κινητά (VODAFONE) και

2) Μακάρι να ήταν τόσο απλά και στις προσφορές κινητής γενικά

 

 

 

το μόνο αρνητικό που βρήκα είναι ότι στην hol αν έχεις εταιρικο πακέτο (που υποχρεωτικά πάω λόγο 2 αριθμών) ... δεν μπορείς να βάλεις HOL TV!

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα,

Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς...

αν κάνω διακοπή του NOVA πχ 2 μήνες το καλοκαίρι.... θα μπορώ να έχω κάποια έκπτωση ή μείωση από το μηνιάιο πάγιο αυτών των μηνών στον λογαριασμό μου?

 

 

έχει περάσει ο υποχρεωτικός χρόνος του συμβολαίου και σκέφτομαι να γλυτώνω κάτι το καλοκαίρι!

Link to comment
Share on other sites

ΟΧΙ.

Μπορεί ΜΟΝΟ να ζητήσει να μην εμφανίζεται στον τηλεφωνικό κατάλογο -ΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΜΟ- και να εμφανίζεται το νούμερό του σε όσους καλεί & όταν σε καλεί.

Με Εκτίμηση...
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω.Κριμα...

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με όσα αναφέρεις...

Πολλά δε γίνονται ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ...

Πολλά δε ΞΕΡΟΥΝ οι καταναλωτές ...

ΟΦΕΙΛΟΥΝ όμως όταν κάνουν παράπονα/βλάβες να κρατούν το όνομα με αυτόν που μιλούν για να βγεί ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ αν δε γίνει κάτι ΣΥΝΤΟΜΑ.

 

----- προσθήκη μηνύματος 6 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

να μην περιμένεις καμμία μέρα, αφού σου επιβεβαίωσαν οτι σου έδωσαν πληροφόρηση περί μη αύξησης προχώρα άμεσα σε καταγγελία στον συνήγορο καταναλωτή με κοινοποίηση στην ΕΕΤΤ, και θα ζητάς να παραμείνει το συμβόλαιό σου για όποια αρχική διάρκεια το υπέγραψες (12 ή 24 μήνες) χωρίς την αύξηση - το να αποχωρήσεις αζημίως είναι ευκολότερο για αυτούς αλλά εσύ θα ξαναχρεωθείς τέλη σύνδεσης για να πας αλλού.

 

Έχουν καταντήσει αηδία πια οι εταιρίες τηλεπικοινωνιών δεν σέβονται τίποτα..... βέβαια φταίμε και εμείς ως καταναλωτές που δύσκολα τα καταλαβαίνουμε και κάνουμε κάτι - βρίσκουν και τα κάνουν που λένε. Προφανώς αυτό δεν αφορά εσένα φίλε μου η γενικότερα τους συμμετέχοντες στα φόρουμ που γενικά ψάχνουν, ενημερώνονται και γνωρίζουν αρκετά για τα δικαιώματά τους ως καταναλωτές.

Σωστά αυτά που αναφέρεις...

τα ΛΑΘΗ είναι και στα 2 μέρη -ανάλογα με τις ευθύνες-, εταιρείες & πελάτες.

 

ΟΦΕΙΛΟΥΝ οι καταναλωτές, όταν δίνουν βλάβη/αίτημα/παράπονο ή ζητούν μια πληροφορία, να συγκρατούν το ονοματεπώνυμο του συνομιλητή τους.

Όταν δεν έχει εξυπηρετηθεί, μπορεί να κάνει ΠΑΡΑΠΟΝΑ.

 

Δε μπορεί ο κάθε υπάλληλος να λέει αερολογίες στον καταναλωτή... που όταν δε γίνονται ....

Με Εκτίμηση...
Link to comment
Share on other sites

είμαι hol 2 χρόνια τώρα...

μάλιστα σήμερα πήγα να κάνω φορητότητα σε ΟΤΕ (2 νούμερα, isdn)

τελικά με πήραν και μου κάναν ίδια τιμή και έμεινα!

 

μακάρι ...

1) Να κάναν κάποια καλή προσφορά και σε κινητά (VODAFONE) και

2) Μακάρι να ήταν τόσο απλά και στις προσφορές κινητής γενικά

 

 

 

το μόνο αρνητικό που βρήκα είναι ότι στην hol αν έχεις εταιρικο πακέτο (που υποχρεωτικά πάω λόγο 2 αριθμών) ... δεν μπορείς να βάλεις HOL TV!

 

Μιας και είμαι σε αναλογη φαση, ληγει το συμβολαιο που εχω με τη Hol, Τους πηρα τηλ. να μου κανουν μια καλη προσφορα για να ανανεωσω και από 16,50 που πληρωνω για το ευελικτο 300 η καλη προσφορα που μου προτείναν ηταν να παει 21 ευρω.

Τους ειπα ότι θα ψαξω για άλλη εταιρια και ότι δεν με καλυπτει η προσφορα τους.

Μερικες μερες μετα με ξαναπηραν για να με ρωτησουν αν βρηκα καλυτερη προσφορα σε άλλη εταιρια και τους ειπα ότι δεν ειχα χρονο να το κοιτάξω. Ωστοσο αυτοι καποια άλλη προσφορα δεν μου εκαναν. Μου ειπαν δειτε το και τα ξαναλέμε.

 

Αυτό που θελω να ρωτησω , είναι εσυ εκανες φορητοτητα στον ΟΤΕ και μετα σε πηραν να σου δωσουν προσφορα ή τους ειπες απλα ότι θα πας στον ΟΤΕ?

Αυτό που φοβάμαι είναι μην κανω φορητοτητα σε άλλη εταιρια και όταν με παρει η HOL για να μου κανει καλυτερη προσφορα(που τοτε σιγουρα θα με παρει), μηπως εχει προχωρηση η συνδεση στην άλλη εταιρια και μου ζητανε προστιμο για να κανω διακοπη και να μεινω στη HOL.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, θα ήθελα την βοήθεια σας σε μια απορία που έχω.

 

Μια φίλη μου είχε εταιρικό πρόγραμμα σταθερής τηλεφωνίας με VDSL στον ΟΤΕ με γραμμή ISDN.

 

Τώρα μεταφέρθηκε στην Wind και λένε ότι δεν μπορεί να έχει VDSL σε ISDN γραμμή γιατί δεν υποστηρίζεται.

 

Πως είναι δυνατόν ; Αφού πριν είχε VDSL σε ISDN γραμμή… και φανταστείτε είναι στο κέντρο της Αθήνας…Κολωνάκι…

Samsung Note 4

Samsung Galaxy S3

Samsung Tab S 8.4"

Samsung Gear 2

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, θα ήθελα την βοήθεια σας.

 

Έχω ένα modem Pirelli (το μαύρο που έδινε η Cyta) (Τώρα είμαι σε WIND) και τώρα τελευταία παρατηρώ χαμηλή ταχύτητα και κολλήματα στο Wifi. Λογικά τα έχει φτύσει.

 

Μια φίλη μου, μου έδωσε ένα modem του OTE, αυτό που δίνει για τις συνδέσεις VDSL.

 

Μπορώ να το χρησιμοποιήσω σε γραμμή ADSL ή θα έχω προβλήματα ;

Samsung Note 4

Samsung Galaxy S3

Samsung Tab S 8.4"

Samsung Gear 2

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπερα,

Θέλω να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρεία μου με την HOL και τη κοροιδία που μου έπαιξαν στα μούτρα μου. Πριν λίγες εβδομάδες ανακοίνωσαν πως θα αυξηθούν κατα ένα ευρώ οι χρεώσεις των συμβολαίων και πως όποιος δε συμφωνεί μπορεί να αποχωρήσει αζημίως. Κάλεσα αμέσως την εξυπηρέτηση πελατών να τους ρωτήσω και ενώ μου ζήτησαν λίγο χρόνο για να το κοιτάξουν με κάλεσαν σε λίγα λεπτά και μου είπαν πως αφού εγώ είχα υπογράψει μόνο 2 βδομάδες πριν για νεο συμβόλαιο δεν ισχύει η αύξηση για εμένα.

 

καλησπέρα,

 

υπάρχει κάπου αυτή η ανακοίνωση; γιατί εγώ το πήρα χαμπάρι τώρα από το λογαριασμό που μου ήρθε.

 

[EDIT]

 

το έγραφαν στο λογαριασμό, αλλά λόγω e-bill δεν κοίταζα ποτέ τους λογαριασμούς. :(

 

Edited by conan22b
Link to comment
Share on other sites

μπορείς αλλα το speedport που δίνει ο οτε σε vdsl συνδέσεις δεν είναι ότι καλύτερο.... εκτος αν εννοείς το zte της vdsl που είναι μια χαρά σε σχέση με το speedport. γενικότερα το πιρέλι το μαύρο είναι πολύ καλο routeraki. δοκίμασε να αλλάξεις κανάλι επικοινωνίας και απομάκρυνε άλλες ασύρματες συσκευές από το router (πχ βάσεις τηλεφώνου) και δες αν πάει καλύτερα. αν όχι δοκίμασε με το speedport αλλα έχει γενικα προβλήματα στο ασύρματο

HTC Touch Diamond 2 ----> LG Optimus G ----> Redmi Note 3 PRO ----> Xiaomi Mi Mix 2  ----> Huawei P30 Pro

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... σταθερής τηλεφωνίας γενικά (Μέρος ΙΙ)
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...