tech_geek Δημ. March 21, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2014 Ευχαριστω για την ενημερωση. Πρεπει να πάρω τηλέφωνο πριν λήξει ο χρονος για να με ανανεώσουν? Ή θα αρνηθούν οποτε παλι φορητότητα? Δεν νομίζω να αρνηθούν, πάρε ένα τηλέφωνο ή πέρνα από κάποιο κατάστημα :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
theo1973 Δημ. March 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2014 (edited) Πήγα σήμερα για αλλαγή από συμβόλαιο Wind σε Q σε κατάστημα Wind (θα αναφέρω σε ποιό ακριβώς αφού επιβεβαιωθεί ότι ο τύπος δεν κάνει σωστά τη δουλειά του όπως υποψιαζόμουν και ήξερα από το παρελθόν άλλωστε): 1ο φάουλ: με έβαλε να πάρω f2g πρώτα, το οποίο κατά τους ισχυρισμούς του πωλητή του, είναι απαραίτητο βήμα πριν πάω στην Q γιατί υπάρχει "συστημικό πρόβλημα" στην κατευθείαν μετάβαση στην Q και την ημέρα ενεργοποίησής του θα πρέπει να ξαναπάω στο μαγαζί για να γίνει αμέσως η αλλαγή από f2g σε Q. 2ο φάουλ: Δεδομένου ότι τιμολογούμαι κάθε 3 του μήνα, μου έδωσε ημερομηνία αλλαγή σε f2g στις 3 Μαίου δηλαδή σε 40 μέρες από τώρα! Σε ερώτησή μου "γιατί τόσο αργα;", η απάντηση ήταν ότι πρέπει να εκδοθεί ο επόμενος λογαριασμός (ο οποίος προφανώς είναι 3 Απριλίου για μένα) και να εκδοθεί και ο εκκαθαριστικός με τους ανάλογους αντιλογισμούς κλπ. κλπ. Ως προς το 1ο φάουλ: Μισή ώρα μετά ρώτησα "εσωτερικά" στη Wind και έμαθα ότι ουδέν "συστημικό πρόβλημα" υφίσταται και η αλλαγή μπορούσε και έπρεπε να γίνει κανονικά από "To all" σε Q, χωρίς το ενδιάμεσο βήμα του f2g. Ως προς το 2ο φάουλ διατηρώ την απορία και θα εκτιμούσα τα φώτα σας: τι σόι "αντιλογισμός" είναι αυτός που δε μπορεί να γίνει στον αμέσως επόμενο λογαριασμό που θα εκδοθεί στις 3/4/2014 (10 ολόκληρες μέρες από σήμερα εξάλλου!) και θα πρέπει να περιμένει άλλον ένα μήνα; Υ.Γ. Θυμάμαι ότι ανέκαθεν τα συμβόλαια που υπέγραφα έκανα κάπου αναφορά ότι στην περίπτωση διακοπής μπορεί να απαιτηθούν έως 30 ημέρες για την διακοπή και αυτό είχε ακριβώς αυτή τη λογική (παράλογη λογική το θεωρούσα πάντα-δική τους λογιστική διευκόλυνση αποτελούσε αλλά τέλος πάντων) ότι εντός του 30ήμερου σίγουρα θα είχε εκδοθεί και ο επόμενος λογαριασμός. Το 40ήμερο νομίζω είναι εκτός από παράλογο και εκτός της σύμβασης. Edited March 24, 2014 by theo1973 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
wirelesslover Δημ. March 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2014 Πήγα σήμερα για αλλαγή από συμβόλαιο Wind σε Q σε κατάστημα Wind (θα αναφέρω σε ποιό ακριβώς αφού επιβεβαιωθεί ότι ο τύπος δεν κάνει σωστά τη δουλειά του όπως υποψιαζόμουν και ήξερα από το παρελθόν άλλωστε): 1ο φάουλ: με έβαλε να πάρω f2g πρώτα, το οποίο κατά τους ισχυρισμούς του πωλητή του, είναι απαραίτητο βήμα πριν πάω στην Q γιατί υπάρχει "συστημικό πρόβλημα" στην κατευθείαν μετάβαση στην Q και την ημέρα ενεργοποίησής του θα πρέπει να ξαναπάω στο μαγαζί για να γίνει αμέσως η αλλαγή από f2g σε Q. 2ο φάουλ: Δεδομένου ότι τιμολογούμαι κάθε 3 του μήνα, μου έδωσε ημερομηνία αλλαγή σε f2g στις 3 Μαίου δηλαδή σε 40 μέρες από τώρα! Σε ερώτησή μου "γιατί τόσο αργα;", η απάντηση ήταν ότι πρέπει να εκδοθεί ο επόμενος λογαριασμός (ο οποίος προφανώς είναι 3 Απριλίου για μένα) και να εκδοθεί και ο εκκαθαριστικός με τους ανάλογους αντιλογισμούς κλπ. κλπ. Ως προς το 1ο φάουλ: Μισή ώρα μετά ρώτησα "εσωτερικά" στη Wind και έμαθα ότι ουδέν "συστημικό πρόβλημα" υφίσταται και η αλλαγή μπορούσε και έπρεπε να γίνει κανονικά από "To all" σε Q, χωρίς το ενδιάμεσο βήμα του f2g. Ως προς το 2ο φάουλ διατηρώ την απορία και θα εκτιμούσα τα φώτα σας: τι σόι "αντιλογισμός" είναι αυτός που δε μπορεί να γίνει στον αμέσως επόμενο λογαριασμό που θα εκδοθεί στις 3/4/2014 (10 ολόκληρες μέρες από σήμερα εξάλλου!) και θα πρέπει να περιμένει άλλον ένα μήνα; παρε τηλ την εξυπ.πελατων και ΠΡΩΤΑ ζήτησε ονοματεπώνυμο της τηλεφωνήτριας/ητη και μετά ρώτα ''εαν θέλω να διακόψω το συμβόλαιο μου ΣΗΜΕΡΑ, μπορώ να το κάνω;'' Μη ρωτήσεις τίποτε άλλο. Λογικά θα σου πει ''γινεται, αρκει να μην υπάρχει αναπόσβεστο ποσό επιδότησης''. Στην περίπτωση που δεν έχεις να επιστρέψεις κάποια επιδότηση, πας στο κατάστημα που σου είπαν τα ''άκυρα'' και τους λες ''μίλησα με την κυρία/ο 'Χ' από τα κεντρικά και μου είπαν οτι δε χρειάζεται να περιμένω τόσο καιρό. Μου είπαν επίσης ότι εαν δεν μ'εξυπηρετήσετε, να τους δώσω τα στοιχεία σας'' Παράθεση 0.04/λεπτό προς όλους 0.03/sms προς όλους Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DemetreKre Δημ. March 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2014 1ο φάουλ: με έβαλε να πάρω f2g πρώτα, το οποίο κατά τους ισχυρισμούς του πωλητή του, είναι απαραίτητο βήμα πριν πάω στην Q γιατί υπάρχει "συστημικό πρόβλημα" στην κατευθείαν μετάβαση στην Q και την ημέρα ενεργοποίησής του θα πρέπει να ξαναπάω στο μαγαζί για να γίνει αμέσως η αλλαγή από f2g σε Q. 2ο φάουλ: Δεδομένου ότι τιμολογούμαι κάθε 3 του μήνα, μου έδωσε ημερομηνία αλλαγή σε f2g στις 3 Μαίου δηλαδή σε 40 μέρες από τώρα! Σε ερώτησή μου "γιατί τόσο αργα;", η απάντηση ήταν ότι πρέπει να εκδοθεί ο επόμενος λογαριασμός (ο οποίος προφανώς είναι 3 Απριλίου για μένα) και να εκδοθεί και ο εκκαθαριστικός με τους ανάλογους αντιλογισμούς κλπ. κλπ. Ως προς το 1ο φάουλ: Μισή ώρα μετά ρώτησα "εσωτερικά" στη Wind και έμαθα ότι ουδέν "συστημικό πρόβλημα" υφίσταται και η αλλαγή μπορούσε και έπρεπε να γίνει κανονικά από "To all" σε Q, χωρίς το ενδιάμεσο βήμα του f2g. Ως προς το 2ο φάουλ διατηρώ την απορία και θα εκτιμούσα τα φώτα σας: τι σόι "αντιλογισμός" είναι αυτός που δε μπορεί να γίνει στον αμέσως επόμενο λογαριασμό που θα εκδοθεί στις 3/4/2014 (10 ολόκληρες μέρες από σήμερα εξάλλου!) και θα πρέπει να περιμένει άλλον ένα μήνα; 1) Μπορεί να μην είχε διαθέσιμες κάρτες sim Q 2) Η ακύρωση χρειάζεται 30 ημέρες μετά την έκδοση του επόμενου λογαριασμού Τελικά προχώρησες στην ακύρωση? Επείδη θα σε καλέσουν από το τμήμα προσφορών καλό θα είναι να τα αναφέρεις αυτά. Ό,τι άλλο χρειαστείς να μας πεις να βοηθήσουμε... Παράθεση Αγγελία: [ Πώληση ] Wind F2G <<Ειδικής Προσφοράς>> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
wirelesslover Δημ. March 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2014 2) Η ακύρωση χρειάζεται 30 ημέρες μετά την έκδοση του επόμενου λογαριασμού εαν πάει σε άλλη εταιρία και το κάνει καρτοκινητό, 3 εργάσιμες δε θέλει; Παράθεση 0.04/λεπτό προς όλους 0.03/sms προς όλους Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlitakis1 Δημ. March 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2014 Δυστυχώς κοροϊδεύουν Όλοι. Μόνη προστασία η γνώση της νομοθεσίας. Δεν υπάρχει συνείδηση πουθενά σχεδόν. Μπροστά μου όποτε πάω σε κατάστημα, οποιασδήποτε εταιρείας, παραπλανουν συστηματικά τους πελάτες, γιατί και οι υπάλληλοι έχουν μπόνους όταν ξεπερνάνε τους στόχους. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
theo1973 Δημ. March 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2014 (edited) Έχω μπροστά μου τη σύμβαση για το double play της σταθερής και μια παλιότερη σύμβαση για ADSM και αναφέρεται το ίδιο πράγμα: "Η αίτηση διακοπής σύνδεσης του Συνδρομητή, παράγει αποτελέσματα εντός 30 ημερών από τη λήψη της από την Εταιρεία". Κατά δε τη σύμβαση του DP (δε νομίζω ότι υπάρχει καμία διαφορά στις συμβάσεις) "Ο Πελάτης μπορεί να καταγγείλει τη Σύμβαση αναίτια έπειτα από σχετική έγγραφη ειδοποίηση της Εταιρείας η οποία θα λογίζεται ότι θα ισχύει μετά από 30 ημέρες από τη λήψη της". Παντού γίνεται αναφορά για μέγιστο χρόνο 30 ημερών και από την αίτηση διακοπής (και όχι έκδοσης λογαριασμού). Επικοινώνησα και με το 1260 και μου είπαν το ίδιο (για διακοπή στις 3/5 και ότι η περίοδος από 4/4 που θα εκδοθεί ο αμέσως επόμενος λογαριασμός έως 3/5 θα καλύπτεται από το επιπλέον πάγιο που είχα προπληρώσει όταν συνδέθηκα αρχικά). Είναι ξακάθαρο νομίζω ότι παραβιάζουν τη σύμβαση (ουδέποτε θυμάμαι να χρειάστηκε κοντά 1,5 μήνας για να απαλλαγώ από πάροχο στο παρελθόν) και υποψιάζομαι και τον λόγο: να αναγκαστώ να κάτσω άλλον ένα μήνα ούτως ώστε να μη χρειαστεί να μου πιστώσουν το υπόλοιπο που θα προκύψει -αν αυτό δε συνέβαινε- σε μετρητά. Μετά το σημερινό, αποφάσισα σε κάθε περίπτωση να πάρω από αυτούς και το Double Play που συνέχιζα προς το παρόν να έχω και σκεφτόμουν να διατηρήσω ίσως, αλλά και σκέφτομαι σοβαρά όταν ενεργοποιηθεί το f2g να το πάρω άμεσα και αυτό για άλλο πάροχο. Όχι ότι οι άλλοι 2 είναι πολύ καλύτεροι αλλά συνειδητοποιώ ότι δυστυχώς στα 5 τελευταία χρόνια μετά από κάθε μα κάθε επαφή μου με τη Wind και τους "συνεργάτες" της (ακόμα και για το πιο απλό πράγμα) έμενα με μια "δυσάρεστη" αίσθηση/δυσφορία. Edited March 24, 2014 by theo1973 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kast1727 Δημ. March 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2014 (edited) Μια χαρά θα τον πάρουν. Κανένα πελάτη δεν αφήνουν έτσι αν κάνουν φορητότητα. Και αυτά με τις υποταγες και τα χαιδεματα ας τα κάνει όποιος θέλει να το παίξει ηθοποιός. Κανένα ψέμα δεν χρειάστηκε για μένα. Με πήραν τηλέφωνο, τους εξήγησα ότι θέλω καλύτερη τιμή και ότι ξέρω ότι παίζουν καλύτερες τιμές στην αγορά και μετά μου έκαναν την έκπτωση. Στην δική μου περίπτωση δεν χρειάστηκε να τους απειλήσω με φορητότητα, με πήραν από μόνοι τους και μάλιστα δύο φορές τους τελευταίους δύο μήνες, με αποτέλεσμα να φτάσει το πάγιο του wind one L μου από τα 43,00 αρχικά στα 35,60 και την δεύτερη φορά στα 29,90. Εδώ τώρα έχω ένα ερώτημα, πως στην δική μου περίπτωση ήταν όλα τόσο εύκολα και μάλιστα την δεύτερη φορά μου το είπαν κατευθείαν από μόνοι τους, κυριε τάδε μείωση εδώ και τώρα μπλα μπλα κλπ, χωρίς να προλάβω να πω τίποτα, ενώ σε φίλο μου με το ίδιο συμβόλαιο τους παίρνει τους ξαναπαίρνει ζητάει την ίδια προσφορά που μου έκαναν και μένα και μόνο που δεν τον έχουν βρίσει, σχεδόν στη μπλακ λιστ μοιάζει να τον έχουν και η δικαιολογία που προβάλουν είναι ότι έτσι τυχαίνει να βγάζει το σύστημα τις προσφορές, γνωρίζει κάποιος φίλος κάτι περισσότερο πάνω σ' αυτό? Edited March 24, 2014 by kast1727 Παράθεση samsung galaxy tab s 10.5 lte, nokia lumia 730, lenovo vibe shot, nokia lumia 930, motorola moto x style, iphone 6s plus, samsung note 9, iphone xs max... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pank Δημ. April 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2014 Εμένα το συμβόλαιο λήγει Ιούνιο.Τώρα πληρώνω 35-36 ευρώ. Με πήραν σήμερα τηλέφωνο και μου ειπαν για ανανέωση με 46 Ευρώ! Και με ρωταει αν θελω να ανανεωσω!Τον λέω πλάκα κανεις! Εννοείται πως ΟΧΙ. Και απάντησε οτι θα το μεταφέρει στους υπεύθυνους. Άντε να δουμε. Βλέπω Ιουλιο να πηγαίνω για Βοντα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Johnako Δημ. April 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2014 Γεια σας δεν ξέρω αν βρίσκομαι στο σωστό τοπικ για την ερώτηση που θέλω να κάνω.Όπως ξερετε Π.χ. Στα public πουλάνε ένα κινητό 200€ και οποίοι έχουν προγράμματα wind μπορούν να το πάρουν 100€.Η ερώτηση μου είναι εξής,έχω έναν φίλο που έχει πρόγραμμα wind,μπορώ εγώ να "εκμεταλλευτώ" το πρόγραμμα του και να πάρω το κινητό με αυτήν την προσφορά??? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. April 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2014 φυσικά μπορείς , φτάνει να στο δώσει ο φίλος σου αναλαμβάνοντας τυχόν υποχρεώσεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Johnako Δημ. April 2, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 2, 2014 μετά θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα??? Δηλαδή τι υποχρεώσεις θα πρέπει να κανει???Α και επίσης τι χαρτί θα χρειαστεί να πάρει μαζί του,το συμβόλαιο??? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. April 2, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 2, 2014 μετά θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα??? Δηλαδή τι υποχρεώσεις θα πρέπει να κανει???Α και επίσης τι χαρτί θα χρειαστεί να πάρει μαζί του,το συμβόλαιο??? Μπορείς να ρωτήσεις στο κατάστημα ώστε να σου πουν τις υποχρεώσεις και τις προϋποθέσεις για την έκπτωση. Το μόνο χαρτί που θα χρειαστεί είναι η ταυτότητα του. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlitakis1 Δημ. April 2, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 2, 2014 ,μπορώ εγώ να "εκμεταλλευτώ" το πρόγραμμα του και να πάρω το κινητό με αυτήν την προσφορά??? Το μόνο που μπορείς είναι να εκμεταλλευθεί τον φίλο σου το κατάστημα και να πληρώσετε τριπλό το κινητό. Σου κόβει 100 € και σου ανεβάζει το πάγιο 30€ τον μήνα. Οι επιδοτήσεις συσκευών είναι το τυράκι στην φάκα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
theo1973 Δημ. April 2, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 2, 2014 Η αγορά συσκευής με επιδότηση από πάροχο, είναι ασύμφορη εδώ και πολύ καιρό, γιατί και οι συσκευές πωλούνται από αυτούς σε πολύ ακριβότερες τιμές από όσο μπορούν να βρεθούν στο εμπόριο και εκμεταλλεύονται και προσπαθούν να μας δημιουργήσουν ανάγκες που δεν έχουμε με τη μορφή υψηλότερων παγίων από όσο χρειαζόμαστε. Οποιαδήποτε επιδότηση στο λογαριασμό μας ως μείωση του παγίου που πραγματικά ταιριάζει στις ανάγκες μας και από εκεί και πέρα ελεύθερη επιλογή και αγορά συσκευής από τα άπειρα καταστήματα της Ελλάδας ή του εξωτερικού είναι η καλύτερη λύση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Johnako Δημ. April 2, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 2, 2014 Κατάλαβα,ευχαριστώ για την βοήθεια σας.Δηλαδη εκεί που θα πάρω πιο φθηνά στο τέλος θα το πληρωσω ακριβά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iznodur Δημ. April 4, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 4, 2014 Η αγορά συσκευής με επιδότηση από πάροχο, είναι ασύμφορη εδώ και πολύ καιρό, γιατί και οι συσκευές πωλούνται από αυτούς σε πολύ ακριβότερες τιμές από όσο μπορούν να βρεθούν στο εμπόριο και εκμεταλλεύονται και προσπαθούν να μας δημιουργήσουν ανάγκες που δεν έχουμε με τη μορφή υψηλότερων παγίων από όσο χρειαζόμαστε. Οποιαδήποτε επιδότηση στο λογαριασμό μας ως μείωση του παγίου που πραγματικά ταιριάζει στις ανάγκες μας και από εκεί και πέρα ελεύθερη επιλογή και αγορά συσκευής από τα άπειρα καταστήματα της Ελλάδας ή του εξωτερικού είναι η καλύτερη λύση. Πολύ σωστός έτσι είναι και από μένα, βέβαια εξαιρέσεις έχουμε τα Nexus 5 και Moto G όπου οι τιμές της Wind είναι άκρως ανταγωνιστικές, οπότε αν κάποιος θέλει μια από τις δύο συσκευές τον συμφέρει να δει και τι παίζει με επιδότηση. Παράθεση ck Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
angelique_dim Δημ. April 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 7, 2014 Πολύ σωστός έτσι είναι και από μένα, βέβαια εξαιρέσεις έχουμε τα Nexus 5 και Moto G όπου οι τιμές της Wind είναι άκρως ανταγωνιστικές, οπότε αν κάποιος θέλει μια από τις δύο συσκευές τον συμφέρει να δει και τι παίζει με επιδότηση. Οντως στο Moto G συμφέρει αρκετά, αν συνυπολογίσεις και το θέμα της εγγύησης Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Johnako Δημ. April 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2014 Για το nexus 5 σκέφτομουν γιαυτο και σας ρώτησα τι παίζεται αλλά από αυτά που μου είπατε ψιλοκολλησα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kicardio Δημ. April 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2014 Μια ερωτηση που σηκώνει μεγάλη συζήτηση και δεν είμαι σίγουρος αν είναι το σωστό νήμα αυτο. Σκεφτομαι αντί να κάνω ανανέωση συμβολαίου και μου το κανουν πιο ακριβό να παρω ΜΟΝΟ πακετο ιντερνετ. Μάλιστα τωρα που το εχει προσφορα η wind 20 € τα 10gb. Τωρα, με την καρτα αυτη στο κινητό μου θα συνδεθω σε εναν SIP provider οπως η omnivoice.gr και με 50 λεπτα το μήνα μπορώ να εχω δικό μου αριθμό. Με πολύ χαμηλές χρεωσεις σε κινητά, σταθερά και χρεωση στο ΑΠΌΛΥΤΟ δευτερολεπτο. Μπορω να μεταφερω και τον αριθμό μου επισης με 15 €. Δηλαδή με άλλα λογια voip στο κινητό. Συμφέρει; Τα smartphones μπορουν να εχουν πρόγραμμα για κλήσεις μεσω voip. Εχω εγκαταστησει σε Samsung S4 την omnivoice, αλλα δυστυχως η συνομιλία δεν εχει σταθερή ποιότητα. Μπορεί αλλοτε να ειναι καλή μαλλον καλυτερα να πω ικανοποιητική και αλλοτε απαράδεκτη παρα το καλό σημα. Να σημειωθεί οτι το προγραμμα voip ειναι το bria (της εταιρείας που εχει το x-lite) ακριβοπληρωμένο 12 euro. Μαλλον κακή εμπειρία με omnivoice. Καλυτερα αποτελεσματα ειχα με springtel.gr που τυχαιως ανακάλυψα και μαλιστα οχι με codec G 729 (και αυτός ακριβοπληρωμένος 7 euro) αλλα με alaw και ulaw codec. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlitakis1 Δημ. April 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2014 Για το nexus 5 σκέφτομουν γιαυτο και σας ρώτησα τι παίζεται αλλά από αυτά που μου είπατε ψιλοκολλησα Aν κάνεις υπολογισμό πόσα παγια θα πληρώσεις για τους μήνες που θα δεσμευτείς, θα δεις ότι πάει σε υπερδιπλάσια τιμή. Επίσης όταν βλέπεις τις τιμές να πέφτουν κι εσύ να είσαι δεμένος για δύο χρόνια, ε τότε θα χτυπάς κεφάλι στον τοίχο. Βάλε άτοκες δόσεις σε ένα μαγαζί και πάρε καρτοκινητό. Θα σου έρθει φτηνότερο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlitakis1 Δημ. April 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 9, 2014 Εχω εγκαταστησει σε Samsung S4 την omnivoice, αλλα δυστυχως η συνομιλία δεν εχει σταθερή ποιότητα. Μπορεί αλλοτε να ειναι καλή μαλλον καλυτερα να πω ικανοποιητική και αλλοτε απαράδεκτη παρα το καλό σημα. Να σημειωθεί οτι το προγραμμα voip ειναι το bria (της εταιρείας που εχει το x-lite) ακριβοπληρωμένο 12 euro. Μαλλον κακή εμπειρία με omnivoice. Καλυτερα αποτελεσματα ειχα με springtel.gr που τυχαιως ανακάλυψα και μαλιστα οχι με codec G 729 (και αυτός ακριβοπληρωμένος 7 euro) αλλα με alaw και ulaw codec. Δεν χρειάζεται να πληρώσεις codecs. Έχεις κάνει φορητότητα η έχεις πάρει καινούργιο αριθμό? Γιατί δεν χρησιμοποιείς κάποιον της betamax? Το CsipSimple το έχεις χρησιμοποιήσει? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DJ_THEO Δημ. April 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 11, 2014 Καλησπερα!!Γνωριζει καποιος αν μπορω να διακοψω το συμβολαιο??Ειμαι εδω και 6 μηνες στην wind(με φορητοτητα απο cosmote) μου εκαναν προσφορα στο w,για δυο γραμμες που εχω.Ομως,εχω τρομερο προβλημα με το σημα στο σπιτι μου(μενω στον 6ο οροφο και δεν μπορω να μιλησω στο τηλεφωνο ουτε στην βεραντα!!!!!). Πηρα στη wind, και παραδεχονται πως στο σπιτι μου,και γενικα στην περιοχη μου,υπαρχει προβλημα με το σημα! Θελω να μεταφερθω σε αλλη εταιρεια!! Υγ:Δεν εχω παρει επιδοτηση συσκευης,μονο εκπτωση παγιου,και το συμβολαιο ειναι 24μηνο. Καθε βοηθεια,δεκτη!! :) :) :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlitakis1 Δημ. April 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 11, 2014 Καλησπερα!!Γνωριζει καποιος αν μπορω να διακοψω το συμβολαιο??Ειμαι εδω και 6 μηνες στην wind(με φορητοτητα απο cosmote) μου εκαναν προσφορα στο w,για δυο γραμμες που εχω.Ομως,εχω τρομερο προβλημα με το σημα στο σπιτι μου(μενω στον 6ο οροφο και δεν μπορω να μιλησω στο τηλεφωνο ουτε στην βεραντα!!!!!). Πηρα στη wind, και παραδεχονται πως στο σπιτι μου,και γενικα στην περιοχη μου,υπαρχει προβλημα με το σημα! Θελω να μεταφερθω σε αλλη εταιρεια!! Υγ:Δεν εχω παρει επιδοτηση συσκευης,μονο εκπτωση παγιου,και το συμβολαιο ειναι 24μηνο. Καθε βοηθεια,δεκτη!! :) :) :) Ναι μπορείς να φύγεις. Βάσει του νόμου δικαιούσαι και επιστροφή χρημάτων. Η ποιότητα των υπηρεσιών είναι ο σοβαρότερος λόγος λύσης της σύμβασης. Διάβασε τον κανονισμό. https://docs.google.com/viewer?url=http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/kanonistikes_apofaseis_eett/AP676-041.pdf Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gnt Δημ. April 12, 2014 Κοινοποίηση Δημ. April 12, 2014 Wind: Εφαρμογή τέλους χρήσης Bonus Διπλασιασμού - αύξηση χρέωσης εθνικών κλήσεων Παράθεση http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.