Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ευχαριστω για την ενημερωση. Πρεπει να πάρω τηλέφωνο πριν λήξει ο χρονος για να με ανανεώσουν? Ή θα αρνηθούν οποτε παλι φορητότητα?

 

Δεν νομίζω να αρνηθούν, πάρε ένα τηλέφωνο ή πέρνα από κάποιο κατάστημα :)

Link to comment
Share on other sites

Πήγα σήμερα για αλλαγή από συμβόλαιο Wind σε Q σε κατάστημα Wind (θα αναφέρω σε ποιό ακριβώς αφού επιβεβαιωθεί ότι ο τύπος δεν κάνει σωστά τη δουλειά του όπως υποψιαζόμουν και ήξερα από το παρελθόν άλλωστε):

1ο φάουλ: με έβαλε να πάρω f2g πρώτα, το οποίο κατά τους ισχυρισμούς του πωλητή του, είναι απαραίτητο βήμα πριν πάω στην Q γιατί υπάρχει "συστημικό πρόβλημα" στην κατευθείαν μετάβαση στην Q και την ημέρα ενεργοποίησής του θα πρέπει να ξαναπάω στο μαγαζί για να γίνει αμέσως η αλλαγή από f2g σε Q.

2ο φάουλ: Δεδομένου ότι τιμολογούμαι κάθε 3 του μήνα, μου έδωσε ημερομηνία αλλαγή σε f2g στις 3 Μαίου δηλαδή σε 40 μέρες από τώρα! Σε ερώτησή μου "γιατί τόσο αργα;", η απάντηση ήταν ότι πρέπει να εκδοθεί ο επόμενος λογαριασμός (ο οποίος προφανώς είναι 3 Απριλίου για μένα) και να εκδοθεί και ο εκκαθαριστικός με τους ανάλογους αντιλογισμούς κλπ. κλπ.

Ως προς το 1ο φάουλ: Μισή ώρα μετά ρώτησα "εσωτερικά" στη Wind και έμαθα ότι ουδέν "συστημικό πρόβλημα" υφίσταται και η αλλαγή μπορούσε και έπρεπε να γίνει κανονικά από "To all" σε Q, χωρίς το ενδιάμεσο βήμα του f2g.

Ως προς το 2ο φάουλ διατηρώ την απορία και θα εκτιμούσα τα φώτα σας: τι σόι "αντιλογισμός" είναι αυτός που δε μπορεί να γίνει στον αμέσως επόμενο λογαριασμό που θα εκδοθεί στις 3/4/2014 (10 ολόκληρες μέρες από σήμερα εξάλλου!) και θα πρέπει να περιμένει άλλον ένα μήνα;

 

Υ.Γ. Θυμάμαι ότι ανέκαθεν τα συμβόλαια που υπέγραφα έκανα κάπου αναφορά ότι στην περίπτωση διακοπής μπορεί να απαιτηθούν έως 30 ημέρες για την διακοπή και αυτό είχε ακριβώς αυτή τη λογική (παράλογη λογική το θεωρούσα πάντα-δική τους λογιστική διευκόλυνση αποτελούσε αλλά τέλος πάντων) ότι εντός του 30ήμερου σίγουρα θα είχε εκδοθεί και ο επόμενος λογαριασμός. Το 40ήμερο νομίζω είναι εκτός από παράλογο και εκτός της σύμβασης.

Edited by theo1973
Link to comment
Share on other sites

Πήγα σήμερα για αλλαγή από συμβόλαιο Wind σε Q σε κατάστημα Wind (θα αναφέρω σε ποιό ακριβώς αφού επιβεβαιωθεί ότι ο τύπος δεν κάνει σωστά τη δουλειά του όπως υποψιαζόμουν και ήξερα από το παρελθόν άλλωστε):

1ο φάουλ: με έβαλε να πάρω f2g πρώτα, το οποίο κατά τους ισχυρισμούς του πωλητή του, είναι απαραίτητο βήμα πριν πάω στην Q γιατί υπάρχει "συστημικό πρόβλημα" στην κατευθείαν μετάβαση στην Q και την ημέρα ενεργοποίησής του θα πρέπει να ξαναπάω στο μαγαζί για να γίνει αμέσως η αλλαγή από f2g σε Q.

2ο φάουλ: Δεδομένου ότι τιμολογούμαι κάθε 3 του μήνα, μου έδωσε ημερομηνία αλλαγή σε f2g στις 3 Μαίου δηλαδή σε 40 μέρες από τώρα! Σε ερώτησή μου "γιατί τόσο αργα;", η απάντηση ήταν ότι πρέπει να εκδοθεί ο επόμενος λογαριασμός (ο οποίος προφανώς είναι 3 Απριλίου για μένα) και να εκδοθεί και ο εκκαθαριστικός με τους ανάλογους αντιλογισμούς κλπ. κλπ.

Ως προς το 1ο φάουλ: Μισή ώρα μετά ρώτησα "εσωτερικά" στη Wind και έμαθα ότι ουδέν "συστημικό πρόβλημα" υφίσταται και η αλλαγή μπορούσε και έπρεπε να γίνει κανονικά από "To all" σε Q, χωρίς το ενδιάμεσο βήμα του f2g.

Ως προς το 2ο φάουλ διατηρώ την απορία και θα εκτιμούσα τα φώτα σας: τι σόι "αντιλογισμός" είναι αυτός που δε μπορεί να γίνει στον αμέσως επόμενο λογαριασμό που θα εκδοθεί στις 3/4/2014 (10 ολόκληρες μέρες από σήμερα εξάλλου!) και θα πρέπει να περιμένει άλλον ένα μήνα;

 

παρε τηλ την εξυπ.πελατων και ΠΡΩΤΑ ζήτησε ονοματεπώνυμο της τηλεφωνήτριας/ητη και μετά ρώτα ''εαν θέλω να διακόψω το συμβόλαιο μου ΣΗΜΕΡΑ, μπορώ να το κάνω;'' Μη ρωτήσεις τίποτε άλλο. Λογικά θα σου πει ''γινεται, αρκει να μην υπάρχει αναπόσβεστο ποσό επιδότησης''. Στην περίπτωση που δεν έχεις να επιστρέψεις κάποια επιδότηση, πας στο κατάστημα που σου είπαν τα ''άκυρα'' και τους λες ''μίλησα με την κυρία/ο 'Χ' από τα κεντρικά και μου είπαν οτι δε χρειάζεται να περιμένω τόσο καιρό. Μου είπαν επίσης ότι εαν δεν μ'εξυπηρετήσετε, να τους δώσω τα στοιχεία σας''

Link to comment
Share on other sites

1ο φάουλ: με έβαλε να πάρω f2g πρώτα, το οποίο κατά τους ισχυρισμούς του πωλητή του, είναι απαραίτητο βήμα πριν πάω στην Q γιατί υπάρχει "συστημικό πρόβλημα" στην κατευθείαν μετάβαση στην Q και την ημέρα ενεργοποίησής του θα πρέπει να ξαναπάω στο μαγαζί για να γίνει αμέσως η αλλαγή από f2g σε Q.

 

2ο φάουλ: Δεδομένου ότι τιμολογούμαι κάθε 3 του μήνα, μου έδωσε ημερομηνία αλλαγή σε f2g στις 3 Μαίου δηλαδή σε 40 μέρες από τώρα! Σε ερώτησή μου "γιατί τόσο αργα;", η απάντηση ήταν ότι πρέπει να εκδοθεί ο επόμενος λογαριασμός (ο οποίος προφανώς είναι 3 Απριλίου για μένα) και να εκδοθεί και ο εκκαθαριστικός με τους ανάλογους αντιλογισμούς κλπ. κλπ.

Ως προς το 1ο φάουλ: Μισή ώρα μετά ρώτησα "εσωτερικά" στη Wind και έμαθα ότι ουδέν "συστημικό πρόβλημα" υφίσταται και η αλλαγή μπορούσε και έπρεπε να γίνει κανονικά από "To all" σε Q, χωρίς το ενδιάμεσο βήμα του f2g.

Ως προς το 2ο φάουλ διατηρώ την απορία και θα εκτιμούσα τα φώτα σας: τι σόι "αντιλογισμός" είναι αυτός που δε μπορεί να γίνει στον αμέσως επόμενο λογαριασμό που θα εκδοθεί στις 3/4/2014 (10 ολόκληρες μέρες από σήμερα εξάλλου!) και θα πρέπει να περιμένει άλλον ένα μήνα;

 

 

1) Μπορεί να μην είχε διαθέσιμες κάρτες sim Q

 

2) Η ακύρωση χρειάζεται 30 ημέρες μετά την έκδοση του επόμενου λογαριασμού

 

Τελικά προχώρησες στην ακύρωση? Επείδη θα σε καλέσουν από το τμήμα προσφορών καλό θα είναι να τα αναφέρεις αυτά.

Ό,τι άλλο χρειαστείς να μας πεις να βοηθήσουμε...

Link to comment
Share on other sites

 

2) Η ακύρωση χρειάζεται 30 ημέρες μετά την έκδοση του επόμενου λογαριασμού

 

 

εαν πάει σε άλλη εταιρία και το κάνει καρτοκινητό, 3 εργάσιμες δε θέλει;

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς κοροϊδεύουν Όλοι. Μόνη προστασία η γνώση της νομοθεσίας. Δεν υπάρχει συνείδηση πουθενά σχεδόν.

Μπροστά μου όποτε πάω σε κατάστημα, οποιασδήποτε εταιρείας, παραπλανουν συστηματικά τους πελάτες, γιατί και οι υπάλληλοι έχουν μπόνους όταν ξεπερνάνε τους στόχους.

Link to comment
Share on other sites

Έχω μπροστά μου τη σύμβαση για το double play της σταθερής και μια παλιότερη σύμβαση για ADSM και αναφέρεται το ίδιο πράγμα: "Η αίτηση διακοπής σύνδεσης του Συνδρομητή, παράγει αποτελέσματα εντός 30 ημερών από τη λήψη της από την Εταιρεία". Κατά δε τη σύμβαση του DP (δε νομίζω ότι υπάρχει καμία διαφορά στις συμβάσεις) "Ο Πελάτης μπορεί να καταγγείλει τη Σύμβαση αναίτια έπειτα από σχετική έγγραφη ειδοποίηση της Εταιρείας η οποία θα λογίζεται ότι θα ισχύει μετά από 30 ημέρες από τη λήψη της". Παντού γίνεται αναφορά για μέγιστο χρόνο 30 ημερών και από την αίτηση διακοπής (και όχι έκδοσης λογαριασμού). Επικοινώνησα και με το 1260 και μου είπαν το ίδιο (για διακοπή στις 3/5 και ότι η περίοδος από 4/4 που θα εκδοθεί ο αμέσως επόμενος λογαριασμός έως 3/5 θα καλύπτεται από το επιπλέον πάγιο που είχα προπληρώσει όταν συνδέθηκα αρχικά). Είναι ξακάθαρο νομίζω ότι παραβιάζουν τη σύμβαση (ουδέποτε θυμάμαι να χρειάστηκε κοντά 1,5 μήνας για να απαλλαγώ από πάροχο στο παρελθόν) και υποψιάζομαι και τον λόγο: να αναγκαστώ να κάτσω άλλον ένα μήνα ούτως ώστε να μη χρειαστεί να μου πιστώσουν το υπόλοιπο που θα προκύψει -αν αυτό δε συνέβαινε- σε μετρητά.

Μετά το σημερινό, αποφάσισα σε κάθε περίπτωση να πάρω από αυτούς και το Double Play που συνέχιζα προς το παρόν να έχω και σκεφτόμουν να διατηρήσω ίσως, αλλά και σκέφτομαι σοβαρά όταν ενεργοποιηθεί το f2g να το πάρω άμεσα και αυτό για άλλο πάροχο. Όχι ότι οι άλλοι 2 είναι πολύ καλύτεροι αλλά συνειδητοποιώ ότι δυστυχώς στα 5 τελευταία χρόνια μετά από κάθε μα κάθε επαφή μου με τη Wind και τους "συνεργάτες" της (ακόμα και για το πιο απλό πράγμα) έμενα με μια "δυσάρεστη" αίσθηση/δυσφορία.

Edited by theo1973
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά θα τον πάρουν.

Κανένα πελάτη δεν αφήνουν έτσι αν κάνουν φορητότητα.

Και αυτά με τις υποταγες και τα χαιδεματα ας τα κάνει όποιος θέλει να το παίξει ηθοποιός.

Κανένα ψέμα δεν χρειάστηκε για μένα.

Με πήραν τηλέφωνο, τους εξήγησα ότι θέλω καλύτερη τιμή και ότι ξέρω ότι παίζουν καλύτερες τιμές στην αγορά και μετά μου έκαναν την έκπτωση.

Στην δική μου περίπτωση δεν χρειάστηκε να τους απειλήσω με φορητότητα, με πήραν από μόνοι τους και μάλιστα δύο φορές τους τελευταίους δύο μήνες, με αποτέλεσμα να φτάσει το πάγιο του wind one L μου από τα 43,00 αρχικά στα 35,60 και την δεύτερη φορά στα 29,90.

Εδώ τώρα έχω ένα ερώτημα, πως στην δική μου περίπτωση ήταν όλα τόσο εύκολα και μάλιστα την δεύτερη φορά μου το είπαν κατευθείαν από μόνοι τους, κυριε τάδε μείωση εδώ και τώρα μπλα μπλα κλπ, χωρίς να προλάβω να πω τίποτα, ενώ σε φίλο μου με το ίδιο συμβόλαιο τους παίρνει τους ξαναπαίρνει ζητάει την ίδια προσφορά που μου έκαναν και μένα και μόνο που δεν τον έχουν βρίσει, σχεδόν στη μπλακ λιστ μοιάζει να τον έχουν και η δικαιολογία που προβάλουν είναι ότι έτσι τυχαίνει να βγάζει το σύστημα τις προσφορές, γνωρίζει κάποιος φίλος κάτι περισσότερο πάνω σ' αυτό?

Edited by kast1727
samsung galaxy tab s 10.5 lte, nokia lumia 730, lenovo vibe shot, nokia lumia 930, motorola moto x style, iphone 6s plus, samsung note 9, iphone xs max...
Link to comment
Share on other sites

Εμένα το συμβόλαιο λήγει Ιούνιο.Τώρα πληρώνω 35-36 ευρώ. Με πήραν σήμερα τηλέφωνο και μου ειπαν για ανανέωση με 46 Ευρώ! Και με ρωταει αν θελω να ανανεωσω!Τον λέω πλάκα κανεις! Εννοείται πως ΟΧΙ. Και απάντησε οτι θα το μεταφέρει στους υπεύθυνους. Άντε να δουμε. Βλέπω Ιουλιο να πηγαίνω για Βοντα
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας δεν ξέρω αν βρίσκομαι στο σωστό τοπικ για την ερώτηση που θέλω να κάνω.Όπως ξερετε Π.χ. Στα public πουλάνε ένα κινητό 200€ και οποίοι έχουν προγράμματα wind μπορούν να το πάρουν 100€.Η ερώτηση μου είναι εξής,έχω έναν φίλο που έχει πρόγραμμα wind,μπορώ εγώ να "εκμεταλλευτώ" το πρόγραμμα του και να πάρω το κινητό με αυτήν την προσφορά???
Link to comment
Share on other sites

φυσικά μπορείς , φτάνει να στο δώσει ο φίλος σου αναλαμβάνοντας τυχόν υποχρεώσεις.
Link to comment
Share on other sites

μετά θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα??? Δηλαδή τι υποχρεώσεις θα πρέπει να κανει???Α και επίσης τι χαρτί θα χρειαστεί να πάρει μαζί του,το συμβόλαιο???
Link to comment
Share on other sites

μετά θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα??? Δηλαδή τι υποχρεώσεις θα πρέπει να κανει???Α και επίσης τι χαρτί θα χρειαστεί να πάρει μαζί του,το συμβόλαιο???

Μπορείς να ρωτήσεις στο κατάστημα ώστε να σου πουν τις υποχρεώσεις και τις προϋποθέσεις για την έκπτωση. Το μόνο χαρτί που θα χρειαστεί είναι η ταυτότητα του.

Link to comment
Share on other sites

,μπορώ εγώ να "εκμεταλλευτώ" το πρόγραμμα του και να πάρω το κινητό με αυτήν την προσφορά???

 

Το μόνο που μπορείς είναι να εκμεταλλευθεί τον φίλο σου το κατάστημα και να πληρώσετε τριπλό το κινητό. Σου κόβει 100 € και σου ανεβάζει το πάγιο 30€ τον μήνα. Οι επιδοτήσεις συσκευών είναι το τυράκι στην φάκα.

Link to comment
Share on other sites

Η αγορά συσκευής με επιδότηση από πάροχο, είναι ασύμφορη εδώ και πολύ καιρό, γιατί και οι συσκευές πωλούνται από αυτούς σε πολύ ακριβότερες τιμές από όσο μπορούν να βρεθούν στο εμπόριο και εκμεταλλεύονται και προσπαθούν να μας δημιουργήσουν ανάγκες που δεν έχουμε με τη μορφή υψηλότερων παγίων από όσο χρειαζόμαστε. Οποιαδήποτε επιδότηση στο λογαριασμό μας ως μείωση του παγίου που πραγματικά ταιριάζει στις ανάγκες μας και από εκεί και πέρα ελεύθερη επιλογή και αγορά συσκευής από τα άπειρα καταστήματα της Ελλάδας ή του εξωτερικού είναι η καλύτερη λύση.
Link to comment
Share on other sites

Η αγορά συσκευής με επιδότηση από πάροχο, είναι ασύμφορη εδώ και πολύ καιρό, γιατί και οι συσκευές πωλούνται από αυτούς σε πολύ ακριβότερες τιμές από όσο μπορούν να βρεθούν στο εμπόριο και εκμεταλλεύονται και προσπαθούν να μας δημιουργήσουν ανάγκες που δεν έχουμε με τη μορφή υψηλότερων παγίων από όσο χρειαζόμαστε. Οποιαδήποτε επιδότηση στο λογαριασμό μας ως μείωση του παγίου που πραγματικά ταιριάζει στις ανάγκες μας και από εκεί και πέρα ελεύθερη επιλογή και αγορά συσκευής από τα άπειρα καταστήματα της Ελλάδας ή του εξωτερικού είναι η καλύτερη λύση.

 

Πολύ σωστός έτσι είναι και από μένα, βέβαια εξαιρέσεις έχουμε τα Nexus 5 και Moto G όπου οι τιμές της Wind είναι άκρως ανταγωνιστικές, οπότε αν κάποιος θέλει μια από τις δύο συσκευές τον συμφέρει να δει και τι παίζει με επιδότηση.

ck
Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστός έτσι είναι και από μένα, βέβαια εξαιρέσεις έχουμε τα Nexus 5 και Moto G όπου οι τιμές της Wind είναι άκρως ανταγωνιστικές, οπότε αν κάποιος θέλει μια από τις δύο συσκευές τον συμφέρει να δει και τι παίζει με επιδότηση.

 

Οντως στο Moto G συμφέρει αρκετά, αν συνυπολογίσεις και το θέμα της εγγύησης

Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση που σηκώνει μεγάλη συζήτηση και δεν είμαι σίγουρος αν είναι το σωστό νήμα αυτο.

 

Σκεφτομαι αντί να κάνω ανανέωση συμβολαίου και μου το κανουν πιο ακριβό να παρω ΜΟΝΟ πακετο ιντερνετ. Μάλιστα τωρα που το εχει προσφορα η wind 20 € τα 10gb. Τωρα, με την καρτα αυτη στο κινητό μου θα συνδεθω σε εναν SIP provider οπως η omnivoice.gr και με 50 λεπτα το μήνα μπορώ να εχω δικό μου αριθμό. Με πολύ χαμηλές χρεωσεις σε κινητά, σταθερά και χρεωση στο ΑΠΌΛΥΤΟ δευτερολεπτο. Μπορω να μεταφερω και τον αριθμό μου επισης με 15 €.

 

Δηλαδή με άλλα λογια voip στο κινητό. Συμφέρει; Τα smartphones μπορουν να εχουν πρόγραμμα για κλήσεις μεσω voip.

Εχω εγκαταστησει σε Samsung S4 την omnivoice, αλλα δυστυχως η συνομιλία δεν εχει σταθερή ποιότητα. Μπορεί αλλοτε να ειναι καλή μαλλον καλυτερα να πω ικανοποιητική και αλλοτε απαράδεκτη παρα το καλό σημα. Να σημειωθεί οτι το προγραμμα voip ειναι το bria (της εταιρείας που εχει το x-lite) ακριβοπληρωμένο 12 euro. Μαλλον κακή εμπειρία με omnivoice. Καλυτερα αποτελεσματα ειχα με springtel.gr που τυχαιως ανακάλυψα και μαλιστα οχι με codec G 729 (και αυτός ακριβοπληρωμένος 7 euro) αλλα με alaw και ulaw codec.

Link to comment
Share on other sites

Για το nexus 5 σκέφτομουν γιαυτο και σας ρώτησα τι παίζεται αλλά από αυτά που μου είπατε ψιλοκολλησα

 

Aν κάνεις υπολογισμό πόσα παγια θα πληρώσεις για τους μήνες που θα δεσμευτείς, θα δεις ότι πάει σε υπερδιπλάσια τιμή. Επίσης όταν βλέπεις τις τιμές να πέφτουν κι εσύ να είσαι δεμένος για δύο χρόνια, ε τότε θα χτυπάς κεφάλι στον τοίχο.

Βάλε άτοκες δόσεις σε ένα μαγαζί και πάρε καρτοκινητό. Θα σου έρθει φτηνότερο.

Link to comment
Share on other sites

Εχω εγκαταστησει σε Samsung S4 την omnivoice, αλλα δυστυχως η συνομιλία δεν εχει σταθερή ποιότητα. Μπορεί αλλοτε να ειναι καλή μαλλον καλυτερα να πω ικανοποιητική και αλλοτε απαράδεκτη παρα το καλό σημα. Να σημειωθεί οτι το προγραμμα voip ειναι το bria (της εταιρείας που εχει το x-lite) ακριβοπληρωμένο 12 euro. Μαλλον κακή εμπειρία με omnivoice. Καλυτερα αποτελεσματα ειχα με springtel.gr που τυχαιως ανακάλυψα και μαλιστα οχι με codec G 729 (και αυτός ακριβοπληρωμένος 7 euro) αλλα με alaw και ulaw codec.

 

Δεν χρειάζεται να πληρώσεις codecs. Έχεις κάνει φορητότητα η έχεις πάρει καινούργιο αριθμό? Γιατί δεν χρησιμοποιείς κάποιον της betamax? Το CsipSimple το έχεις χρησιμοποιήσει?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα!!Γνωριζει καποιος αν μπορω να διακοψω το συμβολαιο??Ειμαι εδω και 6 μηνες στην wind(με φορητοτητα απο cosmote) μου εκαναν προσφορα στο w,για δυο γραμμες που εχω.Ομως,εχω τρομερο προβλημα με το σημα στο σπιτι μου(μενω στον 6ο οροφο και δεν μπορω να μιλησω στο τηλεφωνο ουτε στην βεραντα!!!!!). Πηρα στη wind, και παραδεχονται πως στο σπιτι μου,και γενικα στην περιοχη μου,υπαρχει προβλημα με το σημα!

Θελω να μεταφερθω σε αλλη εταιρεια!!

Υγ:Δεν εχω παρει επιδοτηση συσκευης,μονο εκπτωση παγιου,και το συμβολαιο ειναι 24μηνο.

Καθε βοηθεια,δεκτη!! :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα!!Γνωριζει καποιος αν μπορω να διακοψω το συμβολαιο??Ειμαι εδω και 6 μηνες στην wind(με φορητοτητα απο cosmote) μου εκαναν προσφορα στο w,για δυο γραμμες που εχω.Ομως,εχω τρομερο προβλημα με το σημα στο σπιτι μου(μενω στον 6ο οροφο και δεν μπορω να μιλησω στο τηλεφωνο ουτε στην βεραντα!!!!!). Πηρα στη wind, και παραδεχονται πως στο σπιτι μου,και γενικα στην περιοχη μου,υπαρχει προβλημα με το σημα!

Θελω να μεταφερθω σε αλλη εταιρεια!!

Υγ:Δεν εχω παρει επιδοτηση συσκευης,μονο εκπτωση παγιου,και το συμβολαιο ειναι 24μηνο.

Καθε βοηθεια,δεκτη!! :) :) :)

 

Ναι μπορείς να φύγεις. Βάσει του νόμου δικαιούσαι και επιστροφή χρημάτων. Η ποιότητα των υπηρεσιών είναι ο σοβαρότερος λόγος λύσης της σύμβασης.

Διάβασε τον κανονισμό. https://docs.google.com/viewer?url=http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/kanonistikes_apofaseis_eett/AP676-041.pdf

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...