Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δυστυχώς είναι Ιούνιος και 25. Νέα ρεκόρ σε ελάχιστο χρόνο χρέωσης κλήσης και κόστος γραπτών μηνυμάτων.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Απαράδεκτες και αδικαιολόγητες οι νέες αυξήσεις... Δεδομένου της αύξησης του ΦΠΑ και της οικονομικής στενότητας των καταναλωτών θα περάσουν καλά όσοι επηρρεάζονται από τις αυξήσεις :-( :-(

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή στο Wind Flexy Zero ισχύει η ελάχιστη χρέωση των 60 δευτερολέπτων ? :confused:

Σου τα' δωσα όλα όχι όμως και το θάνατό μου. Αυτό άσε με να το κρατήσω εγώ.

http://img412.imageshack.us/img412/1559/28923n.gif

Καλό Πάσχα!

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο με το wind max που καταργηθηκε και με βολευει?τι το καταργησαν ρε γμτ?το καλυτερο προγραμμα ever(εαν οι κολλητοι σου ειναι wind)
Link to comment
Share on other sites

Λογικά η ελάχιστη χρέωση αυξάνεται στα προγράμματα που δεν είναι εμπορικά διαθέσιμα.

Αναρωτιέμαι θα πειράξουν και τα μη διαθέσιμα εταιρικά προγράμματα;!

 

Ακούγονται ΩΡΑΙΑ τα 60 δευτερόλεπτα από το 1 ΛΕΠΤΟ!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι παράλογο; Να συμφέρει πλέον να στέλνω μηνύματα από το γερμανικό κινητό μου; Μπορεί να είναι λίγα, αλλά τώρα τα ευρώ θα τα κονομάει η T-Mobile.

 

Επίσης ελπίζω να μην πειράξουν τον ελάχιστο χρόνο χρέωσης στο Wind1 αλλιώς θα έχουν -2 συμβόλαια. Ξέρουν τί είναι συμβόλαιο; Αυτό που μας πρήζουν τα συκώτια να κάνουμε και μετά με κινήσεις σαν και αυτές το χάνουν και πάλι.

 

Α ρε φωστήρες του marketing εκεί μέσα, είστε για τα πανηγύρια. Και να φανταστείτε ότι αυτό σας το λέει ένας σταθερός πελάτης σας εδώ και πάνω από δέκα χρόνια! Για πόσο ακόμα άραγε;

Link to comment
Share on other sites

Άντε μωρε δε ντρέπονται... Αυξάνουν εμμέσως τον ρυθμό κατανάλωσης του προπληρωμένου χρόνου ομιλίας κατά 33%......

 

Μέσα σε ένα χρόνο για κλήση 10-20 δευτερολέπτων η χρέωση από 12,6 λεπτά πήγε στα 25,2, με αύξηση 100%!!! Εύγε WIND

 

Θα ήθελα να ξερω πόσοι από αυτούς τους παλαιούς (και συνεπείς και μακροχρόνιους πελάτες...) θα παραμείνουν και πόσοι θα πάρουν τα μπογαλάκια τους για αλλού. Εγώ περιμένω να δώ αν θα γινει αντίστοιχη κίνηση και από τια άλλες δύο εταιρίες (μήν ξεχνιόμαστε ανταγωνισμός δεν υπάρχει στην ελλάδα) και θα πράξω αναλόγως.

Edited by nikosdoc
Link to comment
Share on other sites

Ο χριστος που θα δινουμε σχεδον 15 λεπτα για ενα sms λες και παει με καυσιμα και ειναι και αυτο θυμα της ακριβειας...

διακοπη τωρα

Link to comment
Share on other sites

Τελικά έκανες την φορητότητα?Γιατί θέλω να σε ρωτήσω,το ότι θα είχες άλλα 100 λεπτά ομιλίας με ποιόν τρόπο στο εγγυήθηκε?

 

Οχι ακομα, ειμαι σε φαση αναζητησης ακομα, αλλα συντομα.

 

Μου ειχε πει οτι θα τηλεφωνησει στο καταστημα που θα κανω την ανανεωση και θα τους πει η ιδια να μου βαλουν ενα vpn 100, καπως ετσι. Γιατι αν δεν τους πει η ιδια το καταστημα απο μονο του δεν εχει τετοια δυνατοτητα.

Αυτα μου ειπε φιλε μου, αλλα ΑΠΑΤΗ αποδειχτηκε.

Link to comment
Share on other sites

Εάν καθυστερήσεις να πληρώσεις τον λογαριασμό,και σου κλείνουν το τηλέφωνο,όταν πληρώσεις,κανονικά δεν θα έπρεπε να σου μπουν τα χρήματα του μήνα μετά;Μιλάω για καρτοσύνδεση.Και αν όταν κόπηκε το τηλέφωνο υπήρχαν μέσα χρήματα,αυτά δεν επανέρχονται μετά την πληρωμή;Δηλαδή τα πληρώνεις και τα χάνεις χωρίς να τα μιλήσεις;
Link to comment
Share on other sites

H υπηρεσία WIND e Bill αναβαθμίστηκε με νέες και βελτιωμένες δυνατότητες όπως:

Ανανεωμένες σελίδες ενημέρωσης και διαχείρισης του ηλεκτρονικού σας λογαριασμού.

Δυνατότητα δημιουργίας έτοιμων αναφορών για να μπορείτε να παρακολουθείτε άμεσα τις πληροφορίες του λογαριασμού που σας ενδιαφέρουν μέσω της σελίδας “Ανάλυση – Στατιστικά”.

Νέα διαδικασία αλλαγής κωδικών πρόσβασης και ενημέρωσης έκδοσης λογαριασμών με SMS στο κινητό σας. Δηλώστε τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου που θα χρησιμοποιείτε μέσω της σελίδας “Διαχείριση Προφίλ’’

Νέα Δυνατότητα πληρωμής του λογαριασμού σας με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα μέσω της νέας σελίδας “Πληρωμή’’

Νέα δυνατότητα πρόσβασης σε άλλους χρήστες για συγκεκριμένα τμήματα, υποτμήματα, συνδέσεις της οργανωτικής δομής της εταιρείας τους

 

 

Η πρόσβαση στην υπηρεσία e Bill θα γίνεται πλέον μέσω της νέας ηλεκτρονικής διεύθυνσης https://ebill.wind.com.gr, χρησιμοποιώντας τους υφιστάμενους κωδικούς (Όνομα Xρήστη & Κωδικός Πρόσβασης) καθώς και το υπάρχον ηλεκτρονικό προφίλ.

 

 

Προς διευκόλυνση σας και έως τις 15 Ιουλίου 2010, θα έχετε τη δυνατότητα να χρησιμοποιείτε παράλληλα και την υπάρχουσα ηλεκτρονική διεύθυνση ( http://www.windebill.gr ) με τους ίδιους κωδικούς πρόσβασης.

 

Επιπλέον εκμεταλλευτείτε τη μοναδική δυνατότητα e Bill Plus για να λαμβάνετε τον λογαριασμό σας ηλεκτρονικά υπογεγραμμένο μόνο σε ηλεκτρονική μορφή κερδίζοντας:

εύκολη διαχείριση των λογαριασμών

αποφυγή ταχυδρομικών καθυστερήσεων

αυτόματη δημιουργία ιστορικών αρχείων

συμβάλλοντας παράλληλα στην προστασία του περιβάλλοντος.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

παιδιά χρειάζομαι τη γνώμη σας...

 

έχω εδώ και πολλά χρόνια σύνδεση στη wind (από τότε που ήταν telestet) και τον τελευταίο καιρό έχω το πρόγραμμα wind medium. το συμβόλαιό μου λήγει τον Οκτώβριο και επιδότηση για νέα συσκευή θα μπορώ να παρω από μεθαύριο. είναι σίγουρο ότι η επιδότησή μου θα είναι κάτω από 100€ όπως και πέρσι. οι λογαριασμοί που κάνω είναι 40-45€ το μήνα.

 

με δεδομένο ότι δεν μπορώ να κάνω ακόμα "ψευτοφορητότητα" (όπως πέρσι που μου έκαναν αμέσως την επιδότηση 350€) τι "επιχειρήματα" μπορώ να χρησιμοποιήσω για να μου την αυξήσουν?

 

από τότε που βγήκε το HTC Desire έχω σκάσει για να το πάρω αλλά δεν έχω να το πληρώσω 500€ και δεν μπορώ να βρω κανένα μεταχειρισμένο (δεν μπορώ να μπω και στο buy and sell εδώ γιατί έχω λίγα post ρε γμτ....)

 

όλες οι προτάσεις σας είναι ευπρόσδεκτες

Link to comment
Share on other sites

Κάνε εκβιασμό μέσω φορητότητας. Δεν υπάρχει άλλη λύση!!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Κάνε εκβιασμό μέσω φορητότητας. Δεν υπάρχει άλλη λύση!!

 

το κακό είναι ότι αν κάνω τώρα αίτηση για φορητότητα θα πρέπει να πληρώσω 150€ για να φύγω από τη wind και αυτό σίγουρα δεν είναι καλό διαπραγματευτικό ατού. με καταλαβαίνεις?

Link to comment
Share on other sites

το κακό είναι ότι αν κάνω τώρα αίτηση για φορητότητα θα πρέπει να πληρώσω 150€ για να φύγω από τη wind και αυτό σίγουρα δεν είναι καλό διαπραγματευτικό ατού. με καταλαβαίνεις?

 

Η wind ανακοίνωσε πρόσφατα αυξήσεις τιμολογίου πάνω από τον πληθωρισμό. Αυτό απαγορεύεται και έτσι σύμφωνα με το νόμο οι συνδρομητές έχουν δικαίωμα να διακόψουν τη σύμβασή τους αζημίως. Δες αν μπορείς να αποδεσμευθείς χωρίς να επιστρέψεις την επιδότηση, ή έστω επιστρέφοντας χαμηλότερο ποσό από αυτό του πίνακα. Το να απαιτήσουν πλήρη επιστροφή επιδότησης τη στιγμή που βαρύνονται με πταίσμα είναι καταχρηστικό.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Η wind ανακοίνωσε πρόσφατα αυξήσεις τιμολογίου πάνω από τον πληθωρισμό. Αυτό απαγορεύεται και έτσι σύμφωνα με το νόμο οι συνδρομητές έχουν δικαίωμα να διακόψουν τη σύμβασή τους αζημίως. Δες αν μπορείς να αποδεσμευθείς χωρίς να επιστρέψεις την επιδότηση, ή έστω επιστρέφοντας χαμηλότερο ποσό από αυτό του πίνακα. Το να απαιτήσουν πλήρη επιστροφή επιδότησης τη στιγμή που βαρύνονται με πταίσμα είναι καταχρηστικό.

 

που το λέει αυτό για να διαβάσω λίγα περισσότερα????????

 

με ενδιαφέρει πολύ όπως καταλαβαίνεις

Link to comment
Share on other sites

που το λέει αυτό για να διαβάσω λίγα περισσότερα????????

 

με ενδιαφέρει πολύ όπως καταλαβαίνεις

Δες εδώ http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=277084 έχεις το δικαίωμα διακοπής ένα μήνα μετά την δημοσιοποίηση των νέων τιμολογίων

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Δες εδώ http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=277084 έχεις το δικαίωμα διακοπής ένα μήνα μετά την δημοσιοποίηση των νέων τιμολογίων

 

επειδή διάβασα όλο το thread και δεν βρήκα κάτι πιο ""επίσημο" μήπως ξέρεις να το λέει και πουθενά αλλού?

Link to comment
Share on other sites

παιδιά χρειάζομαι τη γνώμη σας...

 

έχω εδώ και πολλά χρόνια σύνδεση στη wind (από τότε που ήταν telestet) και τον τελευταίο καιρό έχω το πρόγραμμα wind medium. το συμβόλαιό μου λήγει τον Οκτώβριο και επιδότηση για νέα συσκευή θα μπορώ να παρω από μεθαύριο. είναι σίγουρο ότι η επιδότησή μου θα είναι κάτω από 100€ όπως και πέρσι. οι λογαριασμοί που κάνω είναι 40-45€ το μήνα.

 

με δεδομένο ότι δεν μπορώ να κάνω ακόμα "ψευτοφορητότητα" (όπως πέρσι που μου έκαναν αμέσως την επιδότηση 350€) τι "επιχειρήματα" μπορώ να χρησιμοποιήσω για να μου την αυξήσουν?

 

από τότε που βγήκε το HTC Desire έχω σκάσει για να το πάρω αλλά δεν έχω να το πληρώσω 500€ και δεν μπορώ να βρω κανένα μεταχειρισμένο (δεν μπορώ να μπω και στο buy and sell εδώ γιατί έχω λίγα post ρε γμτ....)

 

όλες οι προτάσεις σας είναι ευπρόσδεκτες

 

Χρησιμοποίησε το ποσό γαι έκπτωση στο λογαριασμό σου.

Σίγουρα το ποσό για πίστωση θα είναι μεγαλύτερο από αυτο που σου είπαν για την συγκεκριμένη συσκευή.

Βέβαια μετά θα πρέπει να αγοράσεις τη συσκευή εσύ ο ίδιος.

 

Οι επιλογές δικές σου!

Link to comment
Share on other sites

επειδή διάβασα όλο το thread και δεν βρήκα κάτι πιο ""επίσημο" μήπως ξέρεις να το λέει και πουθενά αλλού?

άρθρο 3.1.9 α στοιχείο V Β' Παράρτημα Κανονισμού Γενικών Αδειών

 

Τυποποιημένα τιμολόγια που καλύπτουν την πρόσβαση, όλα τα είδη τελών χρήσης και συντήρηση, συμπεριλαμβανομένων λεπτομερειών για τις ισχύουσες συνήθεις εκπτώσεις και τα ειδικά και στοχοθετημένα τιμολογιακά σχήματα. Θα πρέπει να παρουσιάζονται επαρκώς και με σαφήνεια οι επιμέρους τιμές που ισχύουν σε κάθε περίπτωση για τις σχετικές υπηρεσίες ανά τύπο δικτύου, προορισμό και χρονικό διάστημα στο οποίο γίνεται η κλήση. Επιπλέον θα πρέπει να παρουσιάζεται με σαφήνεια το βήμα χρέωσης, η ελάχιστη χρέωση ή το τέλος αποκατάστασης κλήσεως εάν υπάρχει. Σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των τιμολογίων πρέπει να προσδιορίζεται κατά σαφή τρόπο η τροποποίηση η οποία πραγματοποιείται, καθώς επίσης να παρέχεται η δυνατότητα στον Χρήστη να αντιταχθεί σε αυτήν και να καταγγείλει τη σύμβαση αζημίως. Ιδίως σε περίπτωση αύξησης τιμολογίων θα πρέπει η τροποποίηση να κοινοποιείται στον χρήστη με τρόπο όμοιο με αυτόν που ο χρήστης επέλεξε να του κοινοποιούνται οι λογαριασμοί του.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

παιδιά χρειάζομαι τη γνώμη σας...

 

έχω εδώ και πολλά χρόνια σύνδεση στη wind (από τότε που ήταν telestet) και τον τελευταίο καιρό έχω το πρόγραμμα wind medium. το συμβόλαιό μου λήγει τον Οκτώβριο και επιδότηση για νέα συσκευή θα μπορώ να παρω από μεθαύριο. είναι σίγουρο ότι η επιδότησή μου θα είναι κάτω από 100€ όπως και πέρσι. οι λογαριασμοί που κάνω είναι 40-45€ το μήνα.

με δεδομένο ότι δεν μπορώ να κάνω ακόμα "ψευτοφορητότητα" (όπως πέρσι που μου έκαναν αμέσως την επιδότηση 350€) τι "επιχειρήματα" μπορώ να χρησιμοποιήσω για να μου την αυξήσουν?

 

από τότε που βγήκε το HTC Desire έχω σκάσει για να το πάρω αλλά δεν έχω να το πληρώσω 500€ και δεν μπορώ να βρω κανένα μεταχειρισμένο (δεν μπορώ να μπω και στο buy and sell εδώ γιατί έχω λίγα post ρε γμτ....)

 

όλες οι προτάσεις σας είναι ευπρόσδεκτες

 

 

και η συνέχεια....

 

σήμερα "άνοιξε" η επιδότησή μου από τη wind και όπως το περίμενα είναι μόλις 90€.Πήρα λοιπόν στο τμήμα αναβαθμίσεων και ζήτησα να μου την αυξήσουν. Η απάντηση που πήρα ήταν ένα τρανταχτό ΟΧΙ!!!!μάλιστα μου είπαν ότι σε νέα σύνδεση κάνουν περισσότερη έκπτωση αλλά έχε χάρη που έχω το νούμερο πάνω από 10 χρόνια και το ξέρει και κόσμος που δεν μπορώ να επικοινωνήσω εγώ

 

το μόνο που μου πρότειναν είναι έκπτωση 9 και κάτι € στο λογαριασμό μου αντί για την επιδότηση, δηλαδή περίπου 110€ για ένα έτος.

ότι κι αν είπα δεν είχε σημασία

 

αλλά ξέρω τι θέλουν....αυτό που έκανα και πέρσι...αίτηση φορητότητας στη vodafone....δεν παίρνουν από λόγια αλλιώς!

 

και τώρα????

γίνεται τίποτα ή κάνω υπομονή μέχρι το σεπτέμβριο που λήγει το συμβόλαιο???

Edited by nikostzach
Link to comment
Share on other sites

και η συνέχεια....

 

σήμερα "άνοιξε" η επιδότησή μου από τη wind και όπως το περίμενα είναι μόλις 90€.Πήρα λοιπόν στο τμήμα αναβαθμίσεων και ζήτησα να μου την αυξήσουν. Η απάντηση που πήρα ήταν ένα τρανταχτό ΟΧΙ!!!!μάλιστα μου είπαν ότι σε νέα σύνδεση κάνουν περισσότερη έκπτωση αλλά έχε χάρη που έχω το νούμερο πάνω από 10 χρόνια και το ξέρει και κόσμος που δεν μπορώ να επικοινωνήσω εγώ

 

το μόνο που μου πρότειναν είναι έκπτωση 9 και κάτι € στο λογαριασμό μου αντί για την επιδότηση, δηλαδή περίπου 110€ για ένα έτος.

ότι κι αν είπα δεν είχε σημασία

 

αλλά ξέρω τι θέλουν....αυτό που έκανα και πέρσι...αίτηση φορητότητας στη vodafone....δεν παίρνουν από λόγια αλλιώς!

 

και τώρα????

γίνεται τίποτα ή κάνω υπομονή μέχρι το σεπτέμβριο που λήγει το συμβόλαιο???

 

Καλή επιδότηση είναι!

Ατιολογώ:

 

Πριν 4-5 μήνες (πριν το μεγάλο μπαμ με τις επιδοτήσεις) αν ψάξεις και εδώ στο forum θα δεις σε αρκετές συζητήσεις πως οι συνδρομητές ήταν ικανοποιημένοι με τα ποσά της αναβάθμισης.

Συγκεκριμένα είχα δει πολλούς να γράφουν πως το ποσό της επιδότησης είναι περίπου όσο 2 πάγια σου. (medium 45 * 2 = 90 euro).

 

Βέβαια ο παραπάνω τρόπος ήτανα αρκετά ''μπακαλίστικος'' όμως δεν είχα δει και πολλούς να φέρνουν αντίρρηση.

 

Πιστεύω πως κάπου εκεί το πάνε πάλι οι εταιρίες. Βέβαια μέχρι να γυρίσουμε σε αυτές τις μέρες ο καθένας μας θέλει να εκμεταλλευτεί ο,τι περισσότερο μπορεί.

 

Όλοι τόσο καιρό ακούγαμε ''του δίνανε 120 ευρώ επιδότηση, ζήτησε φορητότητα και του το έκαναν 300 ευρώ''. Αυτά σιγά σιγά θα μειωθούν.

 

Δύσκολοι καιροί και οι εταιρίες επαναπροσδιορίζουν τους στόχους!

 

Πάντως να είμαστε και αντικειμενικοί, πέρυσι πήρες 300 ευρώ επιδότηση, όλα αυτά τα βλέπει μια εταιρία.

Μην νομίζεις πως κάθε χρόνο θα σε υπερ-επιδοτούν.

 

Προσωπικά, ούτε λύση είναι να αλλάζουμε κάθε χρόνο εταιρίες για το ποσό της επιδότησης, προσωπικα!

Link to comment
Share on other sites

Για να αλλάζουμε εταιρία σαν τα πουκάμισα, πρέπει να έχουν και σήμα ε?

:lol::lol::lol: πάντως εμένα τώρα με νέα σύνδεση wind M μου έκοψαν 11 ευρώ στο πάγιο για 12 μήνες που δεν πήρα κινητό.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...