Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Λάθος το ποστ που έκανα 😆😄

 

Κοίτα έκανα μια σκέψη αν το κάνεις 23¨55΄ γιατί κάποιος μπορεί να μην έχει wifi εκείνη τη στιγμή, κι ίσως παίρνει rollover, αλλά τη θεώρησα λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Αν βάλεις 8€ θα πάρεις tap n get it 400mb για ένα μήνα συν 150mb την εβδομάδα με log n win. Οπότε δεν θα σε χρεώνει το ημερήσιο αν συνδεθεί στο ίντερνετ μέχρι να ενεργοποιήσεις το επόμενο πακέτο.

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, snapp said:

Αν βάλεις 8€ θα πάρεις tap n get it 400mb για ένα μήνα συν 150mb την εβδομάδα με log n win. Οπότε δεν θα σε χρεώνει το ημερήσιο αν συνδεθεί στο ίντερνετ μέχρι να ενεργοποιήσεις το επόμενο πακέτο.

Αυτο σκεφτομουν απλα ειπα μηπως δεν ληγουν ακριβως 00:00 και ξερω γω αν τα ενεργοποιησω ακριβως δεν με χρεωσει

Link to comment
Share on other sites

Για το λόγω του αληθές έχω κάνει το ίδιο στην γυναίκα μου.

Με δεύτερη SIM απεριόριστα δεδομένα

Και στην πρώτη ενεργοποίηση Tap GetIt 400mb και για κάποιον λόγω πού μόνο η Nova ξέρει... Με κλειστά δεδομένα στην sim 1 κατανάλωσε 5mb...

 

Ωστόσο ναι το Tap&GetIt ή Log&Win είναι σίγουρα μια λύση 

IMG_20231205_210404.jpg

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, damianos said:

Και στην πρώτη ενεργοποίηση Tap GetIt 400mb και για κάποιον λόγω πού μόνο η Nova ξέρει... Με κλειστά δεδομένα στην sim 1 κατανάλωσε 5mb...

Xiaomi το κινητό; 

Link to comment
Share on other sites

Xaiomi Redmi Note 12 Pro plus

Και στην δεύτερη θέση της συσκευής απεριόριστα δεδομένα.Screenshot_2023-12-06-09-39-04-033_co.trebbble.android_wind.q-edit.thumb.jpg.bdfd52d0236b7c0f03973283ff550abf.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, damianos said:

Xaiomi Redmi Note 12 Pro plus

Θέμα συσκευής. Και σε Cosmote με την ίδια ακριβώς φάση το βλέπω. Μόνο με αλλαγή APN σταματάει 

Link to comment
Share on other sites

Σας κάνω μια ενημέρωση για το θέμα του σταθερού μας τηλεφώνου, που είχε μπει σε business πρόγραμμα, ενώ η σύζυγος μου είναι συνταξιούχος. Υπήρχε άρνηση στα καταστήματα να το μετατρέψουν σε ισότιμο οικιακό πρόγραμμα, χωρίς τέλος πρόωρης διακοπής του συμβολαίου. 

Έγινε καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και στην ΕΕΤΤ την Δευτέρα και σήμερα μας πήραν τηλέφωνο από τη Nova και μας είπαν ότι σε 1-2 εργάσιμες, θα γίνει η μετατροπή σε οικιακό χωρίς καμία επιβάρυνση. 

Μπράβο στη Nova που ανταποκρίθηκε, έστω και έτσι στο δίκαιο - πιστεύω - αίτημα μας. Επίσης όταν διεκδικούμε κάτι, να ξέρουμε που θα απευθυνθούμε. Ευχαριστώ. 

 

Edited by green dragon
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, green dragon said:

Σας κάνω μια ενημέρωση για το θέμα του σταθερού μας τηλεφώνου, που είχε μπει σε business πρόγραμμα, ενώ η σύζυγος μου είναι συνταξιούχος. Υπήρχε άρνηση στα καταστήματα να το μετατρέψουν σε ισότιμο οικιακό πρόγραμμα, χωρίς τέλος πρόωρης διακοπής του συμβολαίου. 

Έγινε καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και στην ΕΕΤΤ την Δευτέρα και σήμερα μας πήραν τηλέφωνο από τη Nova και μας είπαν ότι σε 1-2 εργάσιμες, θα γίνει η μετατροπή σε οικιακό χωρίς καμία επιβάρυνση. 

Μπράβο στη Nova που ανταποκρίθηκε, έστω και έτσι στο δίκαιο - πιστεύω - αίτημα. Επίσης όταν διεκδικούμε κάτι, να ξέρουμε που θα απευθυνθούμε. Ευχαριστώ. 

 

Δειγμα καλης θελησης ηταν και για να μη σε χασει απο πελατη. Δεν ειχε καμία υποχρεωση. Εαν ηθελε μπορουσε να σε καταγγείλει οτι εκ του πονηρού υπεγραψες συμβόλαιο που γνωριζες οτι δεν ηταν για σενα και μετά ζητούσες και τα ρέστα και χωρίς πεναλτι (που με βαση τους ορους που υπεγραψες ισχυει πέναλτι). Να ξερεις οτι και αυτοι στην ΕΕΤΤ και στον Συνήγορο του Καταναλωτη αναρωτήθηκαν πως γινεται να μην ηξερες τι υπεγραψες αλλά το πέρασαν στο ντουκου...

Link to comment
Share on other sites

Το να μη το προσέξαμε ή να μην γνωρίζαμε τη διαφορά σε φορολογική βάση, δεν σου πέρασε από το μυαλό;;;

Φυσικά και είχε υποχρέωση να το αλλάξει, γιατί αλλιώς είχε υποχρέωση να καταθέσει το Ε3  και τα υπόλοιπα έγγραφα που να πιστοποιούν επαγγελματική ή εταιρική Ιδιότητα.

Τα οποία και δεν είχε.

Edited by green dragon
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, green dragon said:

Σας κάνω μια ενημέρωση για το θέμα του σταθερού μας τηλεφώνου, που είχε μπει σε business πρόγραμμα, ενώ η σύζυγος μου είναι συνταξιούχος. Υπήρχε άρνηση στα καταστήματα να το μετατρέψουν σε ισότιμο οικιακό πρόγραμμα, χωρίς τέλος πρόωρης διακοπής του συμβολαίου. 

Έγινε καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και στην ΕΕΤΤ την Δευτέρα και σήμερα μας πήραν τηλέφωνο από τη Nova και μας είπαν ότι σε 1-2 εργάσιμες, θα γίνει η μετατροπή σε οικιακό χωρίς καμία επιβάρυνση. 

Μπράβο στη Nova που ανταποκρίθηκε, έστω και έτσι στο δίκαιο - πιστεύω - αίτημα μας. Επίσης όταν διεκδικούμε κάτι, να ξέρουμε που θα απευθυνθούμε. Ευχαριστώ. 

 


Την καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και στην ΕΕΤΤ την έκανες μέσω ιστοσελίδας και φόρμας;
Πέρα από την περιγραφήτου συμβάντος σου ζήτησε να προσκομίσεις κάποια γραπτή απόδειξη από την NOVA που να αποδεικνύει ότι πράγματι αρνείται να ικανοποιήσει το αίτημα σου; Σε κάποιες περιπτώσεις (τουλάχιστον παλιότερα) το ζητούσε αυτό για να διερευνηθουν οι καταγγελίες.

@VIPdriver όπως τα έχει περιγράψει ο @green dragon φαίνεται σαν να τους είχε εξαπατήσει ο πωλητής από το τηλέφωνο σχετικά με την πώληση του business προϊόντος.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, opmgls said:


Την καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και στην ΕΕΤΤ την έκανες μέσω ιστοσελίδας και φόρμας;
Πέρα από την περιγραφήτου συμβάντος σου ζήτησε να προσκομίσεις κάποια γραπτή απόδειξη από την NOVA που να αποδεικνύει ότι πράγματι αρνείται να ικανοποιήσει το αίτημα σου; Σε κάποιες περιπτώσεις (τουλάχιστον παλιότερα) το ζητούσε αυτό για να διερευνηθουν οι καταγγελίες.

@VIPdriver όπως τα έχει περιγράψει ο @green dragon φαίνεται σαν να τους είχε εξαπατήσει ο πωλητής από το τηλέφωνο σχετικά με την πώληση του business προϊόντος.

Το τί ακριβώς έγινε δεν μπορώ να το γνωρίζω. Εγώ βλέπω ποιος είχε το συμφέρον σε όλη τη διαδικασία. Συνήθως αυτός που είχε το συμφέρον είναι και ο ένοχος. 

Το σίγουρο είναι οτι ο υπάλληλος θα βρει τον μπελά του. 

Εγώ εάν δεχόμουν μια "πονηριά" δεν θα "έκαιγα" εκείνον με τον οποίο τη συμφώνησα, για να παρω κάτι περισσότερο... 

Link to comment
Share on other sites

 

 

30 minutes ago, VIPdriver said:

Το τί ακριβώς έγινε δεν μπορώ να το γνωρίζω. Εγώ βλέπω ποιος είχε το συμφέρον σε όλη τη διαδικασία. Συνήθως αυτός που είχε το συμφέρον είναι και ο ένοχος. 

Το σίγουρο είναι οτι ο υπάλληλος θα βρει τον μπελά του. 

Εγώ εάν δεχόμουν μια "πονηριά" δεν θα "έκαιγα" εκείνον με τον οποίο τη συμφώνησα, για να παρω κάτι περισσότερο... 

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ψάχνεις για ενόχους και πονηριές.

Ο υπάλληλος μας πρότεινε ένα καλό συμβόλαιο και εμείς το δεχτήκαμε, χωρίς να γνωρίζει προφανώς ούτε εκείνος, ούτε και εμείς ότι προκύπτουν θέματα λογιστικά και φορολογικά. 

Ένα συμβόλαιο 26 ευρώ υπογράψαμε, δεν ήταν δα και τζάμπα για να μπούμε σε τέτοια διαδικασία. 

Επίσης δεν το δέχτηκε η Nova καλοπροαίρετα - όπως λες πιο πάνω- για να μην μας χάσει από πελάτες. Υποχρεώθηκε να το κάνει, αφού στο ίδιο αίτημα που υποβάλλαμε μέσω φόρμας επικοινωνίας, μέσω mail και σε 2 καταστήματα τις προηγούμενες μέρες, είχε απαντήσει αρνητικά.

Edited by green dragon
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, green dragon said:

 

 

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ψάχνεις για ενόχους και πονηριές.

Ο υπάλληλος μας πρότεινε ένα καλό συμβόλαιο και εμείς το δεχτήκαμε, χωρίς να γνωρίζει προφανώς ούτε εκείνος, ούτε και εμείς ότι προκύπτουν θέματα λογιστικά και φορολογικά. 

Ένα συμβόλαιο 26 ευρώ υπογράψαμε, δεν ήταν δα και τζάμπα για να μπούμε σε τέτοια διαδικασία. 

Το λάθος του υπαλλήλου ήταν που δέχτηκε να κάνει εταιρικό συμβόλαιο σε κάποιον που δεν ήταν εταιρία. Τώρα θα είναι πιο προσεκτικός... 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, VIPdriver said:

Το λάθος του υπαλλήλου ήταν που δέχτηκε να κάνει εταιρικό συμβόλαιο σε κάποιον που δεν ήταν εταιρία. Τώρα θα είναι πιο προσεκτικός... 

Μη μπερδεύεσαι. Δεν το δέχτηκε ο υπεύθυνος πωλητής της εταιρείας.

Μας το πρότεινε.

Υ.Γ και το κλείνω εδώ μαζί σου, γιατί και off topic είμαστε και ο καθένας μπορεί να έχει την άποψη του ή να βγάλει τα συμπεράσματα του. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, paanos said:

Θέμα συσκευής. Και σε Cosmote με την ίδια ακριβώς φάση το βλέπω. Μόνο με αλλαγή APN σταματάει 

Ξέρω ότι έχει συμβεί και σε άλλες μάρκες. Σε μένα προσωπικά με Motorola συσκευή. Για NOVA λέω. Δεν ξέρω για τις αλλές δύο εταιρείες.
Πράγματι όπως το λες, μόνο με αλλαγή APN σταματάει.

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, opmgls said:


Την καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και στην ΕΕΤΤ την έκανες μέσω ιστοσελίδας και φόρμας;
Πέρα από την περιγραφήτου συμβάντος σου ζήτησε να προσκομίσεις κάποια γραπτή απόδειξη από την NOVA που να αποδεικνύει ότι πράγματι αρνείται να ικανοποιήσει το αίτημα σου; Σε κάποιες περιπτώσεις (τουλάχιστον παλιότερα) το ζητούσε αυτό για να διερευνηθουν οι καταγγελίες.

@VIPdriver@green dragon 

Ναι έγινε η καταγγελία μέσω ιστοσελίδας και φόρμας. 

Και επισύναψα τόσο το mail το δικό μας, όσο και την αρνητική απάντηση της Nova.

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, damianos said:

Xaiomi Redmi Note 12 Pro plus

Και στην δεύτερη θέση της συσκευής απεριόριστα δεδομένα.Screenshot_2023-12-06-09-39-04-033_co.trebbble.android_wind.q-edit.thumb.jpg.bdfd52d0236b7c0f03973283ff550abf.jpg

Bonus sto bonus? Τίναξες την μπανγκα 😄

 

Στα δικά μας με 4 € υπολοιπο που είχα,πρόσθεσα 4€ & με αγορά το small πακέτο έδωσε διπλασιασμό.

800’ ανά δευτερόλεπτο + reload + σμς 80 reload + 800μβ reload + απεριόριστα data 10/02. 
 

Επίσης έχει και flash offer για 30 νύχτες απεριόριστα με 3€. 

IMG_4665.jpeg

Edited by hercoulis
Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, motoboots said:

Η οικονομικότερη λύση για λεπτά ομιλίας με το free to go ποια είναι;

Διαλεγεις και παιρνεις

https://www.f2g.gr/gr/f2g/paketa/#/

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, motoboots said:

Η οικονομικότερη λύση για λεπτά ομιλίας με το free to go ποια είναι;

Αυτά μου τα διπλασίασε. 

IMG_4667.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...