Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

@green dragonαφού το έκανες τώρα Fre2go στείλε στην φόρμα. Λογικά θα δουλέψει. Ενημέρωσε μας για οποιαδήποτε εξέλιξη. Μην μπλέξεις τώρα πάλι με το κατάστημα

Επίσης το ότι σου είπαν ότι στην Q-Telecom δεν στα δίνουν ίσως είναι στο σχέδιο περαιτέρω αποδυνάμωσης της ως προϊόν

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, aektzhs 1 said:

@green dragonαφού το έκανες τώρα Fre2go στείλε στην φόρμα. Λογικά θα δουλέψει. Ενημέρωσε μας για οποιαδήποτε εξέλιξη. Μην μπλέξεις τώρα πάλι με το κατάστημα

Επίσης το ότι σου είπαν ότι στην Q-Telecom δεν στα δίνουν ίσως είναι στο σχέδιο περαιτέρω αποδυνάμωσης της ως προϊόν

Έστειλα στην φόρμα το αίτημα και περιμένω απάντηση. 

Πριν λίγο μίλησα στο chat της nova, έδωσα τους αριθμούς του σταθερού και του κινητού και πήρα την εξής απάντηση:

Screenshot_20231124_163434_Nova.thumb.jpg.3c1a62462b065a904778f3b5e4e566fb.jpg

Edited by green dragon
Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, green dragon said:

Έστειλα στην φόρμα το αίτημα και περιμένω απάντηση. 

Αν δεν σου απαντήσουν, χρησιμοποίησε το chat στο f2go app....2 φορές το χρειαστηκα για να ενεργοποιηθεί το buy more 1000 σε 2 καρτοκινητα(ιδιου ΑΦΜ) που έφερα απο φρογκ και μου τα ενεργοποίησαν αμεσα την επόμενη μερα το πρωι.Απαντουν 24h/d.

Edited by GPOWER
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, green dragon said:

Όχι, ήταν πρώην Vodafone. 

Ενεργοποιήθηκε δηλαδή στην Nova μετά την 1/1/2023;

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, green dragon said:

Ναι, στις 24/03/2023

Ρωτάω γιατί κάποια παλιά προγράμματα από forthnet φαίνονται διαφορετικά στο νέο σύστημα και υπάρχει μια σύγχυση. 
Πρεπει να το δικαιούσαι όμως κανονικά. Στον λογαριασμό σου έχει κάπου τη λέξη Business; 

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, paanos said:

Ρωτάω γιατί κάποια παλιά προγράμματα από forthnet φαίνονται διαφορετικά στο νέο σύστημα και υπάρχει μια σύγχυση. 
Πρεπει να το δικαιούσαι όμως κανονικά. Στον λογαριασμό σου έχει κάπου τη λέξη Business; 

Το σταθερό είναι σίγουρο ότι είναι business. Φαίνεται στο app της Nova.

Και έχει αρχίσει ο τραγέλαφος. Μου λένε να πάμε σε κατάστημα και να μετατρέψουμε το business σε οικιακό 😆.

Αλλά δεν ξέρουν αν μας συμφέρει, γιατί στο business πληρώνουμε 25 ευρώ για κατοστάρα γραμμή, ενώ το οικιακό τώρα θα μας το δώσουν για 37 ευρώ 😅😅😅.

Θα το κυνηγήσω λίγο να δω τι μπορεί να βγει στο τέλος. 

Link to comment
Share on other sites

Έχω χάσει το σήμα από την προηγούμενη σιμ και βάζω την καινουρια της νοβα τώρα από φορητότητα έχω σήμα αλλά δεν μπορώ να καλέσω 1265 μου λέει το σύστημα αυτή την στιγμή δεν είναι διαθέσιμο 

 

edit : Άκυρο λύθηκε απλά έπρεπε να κάνω κλήση σε άλλον αριθμό έστω και αναπάντητη

Edited by Jimakos43
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, green dragon said:

Το σταθερό είναι σίγουρο ότι είναι business. Φαίνεται στο app της Nova.

Και έχει αρχίσει ο τραγέλαφος. Μου λένε να πάμε σε κατάστημα και να μετατρέψουμε το business σε οικιακό 😆.

Αλλά δεν ξέρουν αν μας συμφέρει, γιατί στο business πληρώνουμε 25 ευρώ για κατοστάρα γραμμή, ενώ το οικιακό τώρα θα μας το δώσουν για 37 ευρώ 😅😅😅.

Θα το κυνηγήσω λίγο να δω τι μπορεί να βγει στο τέλος. 

Η κατοστάρα fiber στη nova έχει 26 ευρώ με απεριόριστα κινητά και σταθερά (για 24 μήνες)πού το είδες το 37?Προχθές έβαλα  μετέτρεψε το και μετά κάνεις την αίτηση για το buy more.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Fns1 said:

Η κατοστάρα fiber στη nova έχει 26 ευρώ με απεριόριστα κινητά και σταθερά (για 24 μήνες)πού το είδες το 37?Προχθές έβαλα  μετέτρεψε το και μετά κάνεις την αίτηση για το buy more.

Εγώ δεν το είδα πουθενά. Οι υπάλληλοι μου παρουσιάζουν ότι είναι δύσκολη η μετατροπή από business σε οικιακό και δεν με συμφέρει. 

Ότι αν επιμείνω, δεν θα μπορώ να πάρω το πακέτο που λες με την έκπτωση, αλλά στην αρχική του τιμή. Έτσι κάπως προκύπτει η διαφορά μας.

Αυτά βέβαια είναι λόγια του αέρα και αν τους ζορίσω λίγο θα τη βρω την άκρη. 

Edited by green dragon
Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, green dragon said:

Εγώ δεν το είδα πουθενά. Οι υπάλληλοι μου παρουσιάζουν ότι είναι δύσκολη η μετατροπή από business σε οικιακό και δεν με συμφέρει. 

Ότι αν επιμείνω, δεν θα μπορώ να πάρω το πακέτο που λες με την έκπτωση, αλλά στην αρχική του τιμή. Έτσι κάπως προκύπτει η διαφορά μας.

Αυτά βέβαια είναι λόγια του αέρα και αν τους ζορίσω λίγο θα τη βρω την άκρη. 

ΔΕΝ έχει όφελος το κατάστημα και γι'αυτό ΔΕΝ ασχολούνται.

Μόνο ο στόχος τους νοιάζει...

Νέες Συνδέσεις, ανανεώσεις συμβολαίων, EON tv, νέες πωλήσεις καρτοκινητα...

Τα άλλα μόνο χρόνος είναι πού ΔΕΝ θέλουν να διαθέσουν για ένα συνδρομητής γιατί πολύ απλά ΔΕΝ είσαι πελάτης τούς...

Link to comment
Share on other sites

και για να λέμε και του στραβού το δίκιο Είναι παράλογο που δεν θέλουν να ασχοληθούν Από τη στιγμή που δεν κερδίζουν τίποτα? μην τα θέλουμε και όλα δικά μας

SONY EXPERIA NEOV. THL T200. LeTv X900+. Xiaomi Mi Max 3
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, varajohn said:

και για να λέμε και του στραβού το δίκιο Είναι παράλογο που δεν θέλουν να ασχοληθούν Από τη στιγμή που δεν κερδίζουν τίποτα? μην τα θέλουμε και όλα δικά μας

Για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου, ναι είναι παράλογο γιατί είναι μέρος του δικτύου της εταιρείας Nova που παρέχει συγκεκριμένες υπηρεσίες. Σαν πελάτες της εταιρείας πρέπει να έχουμε πρόσβαση στις υπηρεσίες αυτές μέσω των καταστημάτων του δικτύου της.

Αν δεν μπορεί/δεν θέλει το κάθε κατάστημα να παρέχει αυτές τις υπηρεσίες, ας βγάλει η Nova μία ανακοίνωση και να γίνονται online. Το να γίνεται μπαλάκι ο πελάτης δεν είναι επαγγελματικό.

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, varajohn said:

και για να λέμε και του στραβού το δίκιο Είναι παράλογο που δεν θέλουν να ασχοληθούν Από τη στιγμή που δεν κερδίζουν τίποτα? μην τα θέλουμε και όλα δικά μας

Με την ιδια λογικη να σταματησει και η εξυπηρετηση πελατων, αφου δεν εχουν καποιο κερδος οπως λες.

Link to comment
Share on other sites

θεωρητικά Έτσι ακριβώς είναι πρακτικά όμως όταν δεν κονομαω από κάπου Δεν ασχολούμαι. και Προς Θεού δεν το επικροτώ Απλά αναφέρω τι συμβαίνει

 

45 minutes ago, VIPdriver said:

Με την ιδια λογικη να σταματησει και η εξυπηρετηση πελατων, αφου δεν εχουν καποιο κερδος οπως λες.

 

52 minutes ago, geoponer said:

Για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου, ναι είναι παράλογο γιατί είναι μέρος του δικτύου της εταιρείας Nova που παρέχει συγκεκριμένες υπηρεσίες. Σαν πελάτες της εταιρείας πρέπει να έχουμε πρόσβαση στις υπηρεσίες αυτές μέσω των καταστημάτων του δικτύου της.

Αν δεν μπορεί/δεν θέλει το κάθε κατάστημα να παρέχει αυτές τις υπηρεσίες, ας βγάλει η Nova μία ανακοίνωση και να γίνονται online. Το να γίνεται μπαλάκι ο πελάτης δεν είναι επαγγελματικό.

 

Edited by varajohn
SONY EXPERIA NEOV. THL T200. LeTv X900+. Xiaomi Mi Max 3
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, varajohn said:

θεωρητικά Έτσι ακριβώς είναι πρακτικά όμως όταν δεν κονομαω από κάπου Δεν ασχολούμαι. και Προς Θεού δεν το επικροτώ Απλά αναφέρω τι συμβαίνει

 

 

 

Η βονταφον επιβιωνει λογω της καλης εξυπηρέτησης πελατων παντως...

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, VIPdriver said:

Η βονταφον επιβιωνει λογω της καλης εξυπηρέτησης πελατων παντως...

Συμφωνώ,μόλις φτιάξει όμως και το 5G(ολοκληρώσει τέλος πάντων)δεν θα υπάρχει λόγος να πάμε προς Nova αφού και δίκτυο θα έχει,και εξυπηρέτηση θα έχει και προσφοράρες θα έχει

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, aektzhs 1 said:

Συμφωνώ,μόλις φτιάξει όμως και το 5G(ολοκληρώσει τέλος πάντων)δεν θα υπάρχει λόγος να πάμε προς Nova αφού και δίκτυο θα έχει,και εξυπηρέτηση θα έχει και προσφοράρες θα έχει

Για την πλειοψηφία των καταναλωτών δεν χρειάζεται καν να φτιάξει το 5G. Αρκεί να συνεχίσει να έχει καλές τιμές και εξυπηρέτηση πελατών. 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, VIPdriver said:

Για την πλειοψηφία των καταναλωτών δεν χρειάζεται καν να φτιάξει το 5G. Αρκεί να συνεχίσει να έχει καλές τιμές και εξυπηρέτηση πελατών. 

Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι κάποια στιγμή όλοι θα έχουν ένα αξιοπρεπές δίκτυο. Το θέμα είναι να υπάρχει σωστή εξυπηρέτηση και τιμές λογικές για την τσέπη μας

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, aektzhs 1 said:

Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι κάποια στιγμή όλοι θα έχουν ένα αξιοπρεπές δίκτυο. Το θέμα είναι να υπάρχει σωστή εξυπηρέτηση και τιμές λογικές για την τσέπη μας

Φοβαμαι οτι πάντα θα υπάρχουν τρύπες. Τόσα χρόνια θα μπορουσαν να τις εχουν κλεισει (εαν ήθελαν). Στις κλησεις φωνής τουλάχιστον. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...