Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

28 minutes ago, damianos said:

ΝΑΙ ΜΕΤΑ από λίγο επανήλθε, οι χουβαρνταδες το αφαίρεσαν 😂

αντι να ειναι κιμπαρηδες και να τα αφησουν, αλλωστε πελατης εισαι

να λεμε αληθειες, μπορει να ειμαι τσαμπατζης, αλλα εκτιμω τετοια  δωρα, αγγιζουν το φιλοτιμο

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

Απλά, όταν το δώρο αυτό λόγω βλάβης διαρκούσε 15 μέρες, παρατηρούνταν κατάχρηση. 

Με την έννοια ότι έπαιρνε ο άλλος κι έλεγε δεν έχω ίντερνετ, ενώ είχε αποσυνδέσει το καλώδιο του DSL ή είχε κάνει κάποιο άλλο τέχνασμα, του έμπαινε το δώρο για 15 μέρες, μετα από μερικά λεπτά ήταν όλα καλά και έμενε και το δώρο για να έχει πολλά δεδομένα στις διακοπές στο χωριό. 

Επισης, πολύ συνηθισμένο παλιότερα ήταν ο πελάτης με τη βλάβη να δηλώνει  4-5 κινητά(του θείου, του πατέρα, του φίλου, της γκομενας…) που δεν επηρεαζόταν από τη βλάβη! 
Καταλαβαίνετε ότι αυτό δεν είναι και πολύ λογικό, οπότε έλαβαν τα κατάλληλα μέτρα για να σταματήσει η κατάχρηση αυτού του είδους 

2 ώρες πριν, HEO said:

αντι να ειναι κιμπαρηδες και να τα αφησουν, αλλωστε πελατης εισαι

να λεμε αληθειες, μπορει να ειμαι τσαμπατζης, αλλα εκτιμω τετοια  δωρα, αγγιζουν το φιλοτιμο

 

Edited by evang.t
Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, evang.t said:

Απλά, όταν το δώρο αυτό λόγω βλάβης διαρκούσε 15 μέρες, παρατηρούνταν κατάχρηση. 

Με την έννοια ότι έπαιρνε ο άλλος κι έλεγε δεν έχω ίντερνετ, ενώ είχε αποσυνδέσει το καλώδιο του DSL ή είχε κάνει κάποιο άλλο τέχνασμα, του έμπαινε το δώρο για 15 μέρες, μετα από μερικά λεπτά ήταν όλα καλά και έμενε και το δώρο για να έχει πολλά δεδομένα στις διακοπές στο χωριό. 

Επισης, πολύ συνηθισμένο παλιότερα ήταν ο πελάτης με τη βλάβη να δηλώνει  4-5 κινητά(του θείου, του πατέρα, του φίλου, της γκομενας…) που δεν επηρεαζόταν από τη βλάβη! 
Καταλαβαίνετε ότι αυτό δεν είναι και πολύ λογικό, οπότε έλαβαν τα κατάλληλα μέτρα για να σταματήσει η κατάχρηση αυτού του είδους 

 

Γι' αυτό γυρνάνε έξω ξενερωμένοι οι συνδρομητές σταθερής nova. Τους ανακάλυψαν τι λαμόγια είναι..

Edited by cu2goup
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, cu2goup said:

Γι' αυτό γυρνάνε έξω ξενερωμένοι οι συνδρομητές σταθερής nova. Τους ανακάλυψαν τι λαμόγια είναι..

Όλες το ίδιο κάνουν. Η ρεζέρβα επικοινωνίας της Vodafone λήγει με την επίλυση της βλάβης, το ίδιο και στη Cosmote που για πολύ καιρό(για τώρα δε γνωρίζω) εδινε 10GB όταν είχες βλάβη στο σταθερό…

Τα θέλετε και τα λέτε; Που γυρνάνε ξενερωμένοι οι πελάτες της nova; Έχεις ποσοστά στα χέρια σου ότι μειώθηκε η συνδρομητική βάση; 

Edited by evang.t
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, evang.t said:

Όλες το ίδιο κάνουν. Η ρεζέρβα επικοινωνίας της Vodafone λήγει με την επίλυση της βλάβης, το ίδιο και στη Cosmote που για πολύ καιρό(για τώρα δε γνωρίζω) εδινε 10GB όταν είχες βλάβη στο σταθερό…

Τα θέλετε και τα λέτε; Που γυρνάνε ξενερωμένοι οι πελάτες της nova; Έχεις ποσοστά στα χέρια σου ότι μειώθηκε η συνδρομητική βάση; 

Χαλάρωσε μαν.. λες κ είναι δικιά σου η Nova και σου την προσβάλλαμε.. 

Edited by cu2goup
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, cu2goup said:

Χαλάρωσε μαν.. λες κ είναι δικιά σου η Nova και σου την προσβάλλαμε.. 

καλό είναι όταν λέμε κάτι να έχει βάση

Εξήγησα το γιατί πλέον το δώρο ισχύει ως το τέλος της βλάβης κι όχι για 15 μέρες. 

Το να λες για λαμόγια και ξενερωμενους πελατες δε καταλαβαίνω πώς συνεισφέρει στη συζήτηση. 

Edited by evang.t
Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, evang.t said:

Όλες το ίδιο κάνουν. Η ρεζέρβα επικοινωνίας της Vodafone λήγει με την επίλυση της βλάβης, το ίδιο και στη Cosmote που για πολύ καιρό(για τώρα δε γνωρίζω) εδινε 10GB όταν είχες βλάβη στο σταθερό…

Δεν ισχύει για τη Cosmote, μένουν ακόμα και μόλις αποκατασταθεί η "βλάβη". Δίνουν απεριόριστα δεδομένα και 1500' προς όλους για 7 ή 15 ημέρες.

Επίσης μέχρι την αποκατάσταση αφήνει δωρεάν εκτροπή κλήσεων από το σταθερό στο κινητό (δε ξέρω αν ισχύει και για Nova/ Vodafone). 

Δεν ξέρω αν με το MagentaONE και Always Online άλλαξε κάτι. Δεν έχει τύχει πρόβλημα από τότε. 

1 ώρα πριν, evang.t said:

Με την έννοια ότι έπαιρνε ο άλλος κι έλεγε δεν έχω ίντερνετ, ενώ είχε αποσυνδέσει το καλώδιο του DSL ή είχε κάνει κάποιο άλλο τέχνασμα, του έμπαινε το δώρο για 15 μέρες, μετα από μερικά λεπτά ήταν όλα καλά και έμενε και το δώρο για να έχει πολλά δεδομένα στις διακοπές στο χωριό. 

Για να είμαι ειλικρινής και εγώ το είχα κάνει στη Cosmote μια φορά, είχε διακοπή ρεύματος, ήθελα να φύγω για το χωριό και έκανα έλεγχο βλαβης στο Cosmote app και την έβγαλα ζάχαρη στο χωριό με απεριόριστα 😇

Edited by elkons
Link to comment
Share on other sites

Κατάχρηση;;; Δεν καταλαβαίνω τον συλλογισμό....

Αν το κάνω κατά εξακολούθηση και τσεπωνω το δωρο είναι κατάχρηση

Αν το κάνω αύριο επίτηδες για πρώτη φορά μιας που είμαι συνδρομητής σταθερού φορθνετ-ναβα σχεδόν 20 χρόνια και παραπάνω χρόνια...ε τοτε δεν είναι κατάχρηση ακόμα και αν το κάνω εσκεμμένα 

Με λίγα λόγια αν θέλεις μπορείς κάλλιστα να καταλάβεις ποιος είναι το λαμόγιο, δεν ζούμε στο 1950. Υπάρχουν αρχεία και όλοι είμαστε φακελωμενοι

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, evang.t said:

καλό είναι όταν λέμε κάτι να έχει βάση

 

21 minutes ago, elkons said:

Δεν ισχύει για τη Cosmote, μένουν ακόμα και μόλις αποκατασταθεί η "βλάβη". Δίνουν απεριόριστα δεδομένα και 1500' προς όλους για 7 ή 15 ημέρες.

Είναι που ό,τι λεει ο @evang.tέχει βάση..

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, cu2goup said:

 

Είναι που ό,τι λεει ο @evang.tέχει βάση..

Διάβασε καλύτερα τι γράφω…

2 ώρες πριν, evang.t said:

στη Cosmote που για πολύ καιρό(για τώρα δε γνωρίζω) εδινε 10GB όταν είχες βλάβη στο σταθερό…

1 ώρα πριν, HEO said:

Κατάχρηση;;; Δεν καταλαβαίνω τον συλλογισμό....

Αν το κάνω κατά εξακολούθηση και τσεπωνω το δωρο είναι κατάχρηση

Αν το κάνω αύριο επίτηδες για πρώτη φορά μιας που είμαι συνδρομητής σταθερού φορθνετ-ναβα σχεδόν 20 χρόνια και παραπάνω χρόνια...ε τοτε δεν είναι κατάχρηση ακόμα και αν το κάνω εσκεμμένα 

Με λίγα λόγια αν θέλεις μπορείς κάλλιστα να καταλάβεις ποιος είναι το λαμόγιο, δεν ζούμε στο 1950. Υπάρχουν αρχεία και όλοι είμαστε φακελωμενοι

Δεν μπορεί το τεχνικό τμήμα να ασχολείται με τον κάθε ένα ξεχωριστά, γι αυτό έχει πλέον γίνει έτσι όπως είπα. 

Σε κάθε περίπτωση, κατά τη διάρκεια της βλάβης σου έχεις δωρεάν δεδομένα στο κινητό σου. 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, evang.t said:

Δεν μπορεί το τεχνικό τμήμα να ασχολείται με τον κάθε ένα ξεχωριστά, γι αυτό έχει πλέον γίνει έτσι όπως είπα. 

Σε κάθε περίπτωση, κατά τη διάρκεια της βλάβης σου έχεις δωρεάν δεδομένα στο κινητό σου. 

Σεβαστη η αποψη αλλα ετσι (με το κιμπαριλικι) κερδιζεις τους πελατες που μενουν

αλλοιως γυρω-γυρω ολοι και οποιος μεινει :)

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

On 2/3/2026 at 12:09 ΠΜ, elkons said:

Το Q Vip είναι, απλά δεν δίνει πλέον απεριόριστα GB. 😉

Δε νομίζω να μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο καθώς είναι το ίδιο δίκτυο. Μια φτηνή λύση να το πας σε καρτοκινητο της Cosmote με 3€ (online) και γυρνάς παλι NOVA Q Vip (πληρώνεις μια φορά) ή 12μηνο FREE2GO (για κάθε ανανέωση).

Γίνεται να κάνουμε φορητότητα καρτοκινητού με μόνο 3€...?

Και αν ναι, πως?

Στο στόμα του σκύλου....

Link to comment
Share on other sites

Τα πακέτα ομιλίας του Free2Go θέλουν ΆΜΕΣΑ ανανέωση...

2026 έχουμε...

***Πολύ λίγα δεδομένα***

Ειδικά αυτό το log&win 150mb για 5G συσκευές είναι ακριβώς 5 δευτερόλεπτα για ένα speedtest...🤣

 

IMG_20260309_220007.png

Edited by damianos
Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, damianos said:

Τα πακέτα ομιλίας του Free2Go θέλουν ΆΜΕΣΑ ανανέωση...

2026 έχουμε...

Κάποιος πρέπει να σου μιλήσει για την φορητότητα. Γιατί αυτό που έγραψες δεν βοηθάει σε τίποτα. Και βέβαια τα δεδομένα δεν είναι για σπινττεστς.

Edited by Konsta_ntina
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι ακόμα μιας και έχω αρκετό καιρό να ασχοληθώ.....

Έχω ένα νούμερο της μητέρας μου και ένα του γιού που τα είχα μεταφέρει περυσι τέτοια εποχή στην NOVA, μέσω του γνωστού συνεργάτη, και με το γνωστό κόλπο είχαν για ένα χρόνο εισερχόμενες κλήσεις και SMS, κυρίως για λόγους Taxis και τραπεζών.

Ποιος είναι τώρα ο πιο οικονομικός τρόπος για να συνεχίσουμε για άλλον έναν χρόνο την ίδια ιστορία?

1. Κάνουμε φορητότητα σε Whatsup με 3€ (ελπίζω ότι δεν ζητάει κάποια έξτρα κάρτα η COSMOTE) όπως μου έδειξε νωρίτερα ο @spiliot , και μετά επιστρέφουμε μέσω του γνωστού συνεργάτη στην NOVA....? Ισχύει σε αυτό το σενάριο ότι ακόμα δεν χρειάζεται ο γνωστός συνεργάτης να βάλεις αρχικά κάρτα 13, 14 15€.....?

2. Aν δεν ισχύει το 1ο σενάριο, απλά κάνουμε ανανέωση στις SIM 13€ (τόσο δεν είναι η ελάχιστη πλέον) και απλά τα χάνουμε στο δίμηνο......?

Φαντάζομαι ισχύουν ακόμα οι εισερχόμενες κλήσεις και SMS μετά το δίμηνο... έτσι?

Edited by kokalo

Στο στόμα του σκύλου....

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, kokalo said:

Να ρωτήσω κάτι ακόμα μιας και έχω αρκετό καιρό να ασχοληθώ.....

Έχω ένα νούμερο της μητέρας μου και ένα του γιού που τα είχα μεταφέρει περυσι τέτοια εποχή στην NOVA, μέσω του γνωστού συνεργάτη, και με το γνωστό κόλπο είχαν για ένα χρόνο εισερχόμενες κλήσεις και SMS, κυρίως για λόγους Taxis και τραπεζών.

Ποιος είναι τώρα ο πιο οικονομικός τρόπος για να συνεχίσουμε για άλλον έναν χρόνο την ίδια ιστορία?

1. Κάνουμε φορητότητα σε Whatsup με 3€ (ελπίζω ότι δεν ζητάει κάποια έξτρα κάρτα η COSMOTE) όπως μου έδειξε νωρίτερα ο @spiliot , και μετά επιστρέφουμε μέσω του γνωστού συνεργάτη στην NOVA....? Ισχύει σε αυτό το σενάριο ότι ακόμα δεν χρειάζεται ο γνωστός συνεργάτης να βάλεις αρχικά κάρτα 13, 14 15€.....?

2. Aν δεν ισχύει το 1ο σενάριο, απλά κάνουμε ανανέωση στις SIM 13€ (τόσο δεν είναι η ελάχιστη πλέον) και απλά τα χάνουμε στο δίμηνο......?

Φαντάζομαι ισχύουν ακόμα οι εισερχόμενες κλήσεις και SMS μετά το δίμηνο... έτσι?

Η ανανέωση είναι η πιο εύκολη λύση και αν είσαι τυχερός και σου έχει έρθει σε κάποιο από τα νούμερα η προσφορά που επιτρέπει ανανέωση με χαμηλότερο ποσό θα είναι φθηνότερη από 13 ευρώ.

Αν δεν θες να πληρώσεις τίποτα και αντέχεις το σασπένς, αφήνεις το νούμερο να απενεργοποιηθεί και μετά ζητάς στο τηλεφωνικό κέντρο να το ενεργοποιήσουν γιατί το είχες ξεχάσει και θες να βάλεις κάρτα. Θα το ενεργοποιήσουν, εσύ θα "ξεχάσεις" πάλι να βάλεις κάρτα και σχεδόν σίγουρα θα μείνει πάλι ενεργό για ένα χρόνο τουλάχιστον.

Αν πας σε άλλο δίκτυο σε κατάστημα μπορείς να το κάνεις δωρεάν, αλλά θα σου βγάλουν την πίστη να πληρώσεις την πρώτη κάρτα (15 ευρώ). Θα το πρότεινα μόνο αν μπορούν να έρθουν μαζί σου οι κάτοχοι του αριθμού και το 3ευρο σου είναι πραγματικά δύσκολο να το πληρώσεις ενώ αντέχεις σπασαρχίδισμα και χάσιμο χρόνου.

Αλλιώς το online 3ευρο είναι μια χαρά. Νομίζω η cosmote αφήνει τα εισερχόμενα μηνύματα για ένα χρόνο αλλά όχι τις κλήσεις μετά το 3μηνο. Αν σε καλύπτει μόνο μηνύματα μένεις εκεί για ένα χρόνο και βλέπεις πάλι του χρόνου. Στη χειρότερη επιστρέφεις nova στο τρίμηνο είτε εύκολα με 13 ευρώ ή τζάμπα με το τρικ.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, spiliot said:

Αλλιώς το online 3ευρο είναι μια χαρά. Νομίζω η cosmote αφήνει τα εισερχόμενα μηνύματα για ένα χρόνο αλλά όχι τις κλήσεις μετά το 3μηνο. Αν σε καλύπτει μόνο μηνύματα μένεις εκεί για ένα χρόνο και βλέπεις πάλι του χρόνου. Στη χειρότερη επιστρέφεις nova στο τρίμηνο είτε εύκολα με 13 ευρώ ή τζάμπα με το τρικ.

Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι για την βοήθεια....

Θα το κάνω με το 3€ στην Cosmote γιατί δεν είμαι για σασπένς....

Αλλά την επιστροφή στην NOVA  τζάμπα με το τρικ δεν την κατάλαβα....  θα μπορούσες να την εξηγήσεις....?

Edited by kokalo

Στο στόμα του σκύλου....

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, kokalo said:

Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι για την βοήθεια....

Θα το κάνω με το 3€ στην Cosmote γιατί δεν είμαι για σασπένς....

Αλλά την επιστροφή στην NOVA με το τρικ δεν την κατάλαβα....  θα μπορούσες να την εξηγήσεις....?

Μιλησε με τον συνεργατη, πες του οτι εχεις ενα what's up και θελεις να παρεις το ετήσιο πακετο και θα σε καθοδηγησει.

Τωρα εαν εγω λαθος καταλαβα και απλά θελεις ενα νουμερο να δεχεται κλησεις κ σμσ χωρις τιποτα αλλο, απλά κάνεις μια ανανεωση και το νουμερο θα συνεχισει να δεχεται κλησεις κ σμσ για 12 μηνες απο την τελευταία ανανεωση. Απλα να ξερεις οτι ειναι ανεπισημο, αφου στο σαιτ γραφει οτι μετά το 4μηνο εχεις φραγη (οπως εχουν ολες οι εταιρίες)

Link to comment
Share on other sites

On 9/3/2026 at 12:25 ΜΜ, kokalo said:

Γίνεται να κάνουμε φορητότητα καρτοκινητού με μόνο 3€...?

Και αν ναι, πως?

Magenta neo δωρεάν μέχρι 14/03 και ο πρώτος μήνας δωρεάν. Μη δίνετε 3ευρα τσάμπα.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, gpapas640 said:

Magenta neo δωρεάν μέχρι 14/03 και ο πρώτος μήνας δωρεάν. Μη δίνετε 3ευρα τσάμπα.

Μετά τον πρώτο δωρεάν μήνα μπορείς να πας δωρεάν σε οποιοδήποτε καρτοκινητό ακόμη και frog;

Link to comment
Share on other sites

Αν και off topic, και η κοσμοτε δεχεται μηνύματα χωρίς να χρειάζεται ανανέωση για 12 μηνες. Για ασφάλεια απλά κάνεις την πρώτη ανανέωση αν πας προς τα εκεί. Μετά ακόμα και με φραγη τα sms δουλεύουν κανονικά.

28 minutes ago, cu2goup said:

Μετά τον πρώτο δωρεάν μήνα μπορείς να πας δωρεάν σε οποιοδήποτε καρτοκινητό ακόμη και frog;

Ναι, απλή αλλαγή πακέτου κάνεις.

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει με φορητοτητα και νεο νούμερο. Αν εισαι ήδη κοσμοτε θελει να εχεις κανει ανανεωση 2 φορές το τελευταίο 6μηνο για να δωσει τον δωρεάν μηνα.

Το "ως 14/3" απο που προκύπτει?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...