Jump to content

Nova ADSL & Double Play (Forthnet)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πρωτη βλαβη στο δικτυο οπτικων ινων στην γειτονια μου απο Νοεμβριο 2023 οταν εβαλα FTTH. Eμεινα 3 ημερες χωρις τηλεφωνο και ιντερνετ.

Ξεκινησα δηλωση της βλαβης μεσω chat του nova app και αφου ακολουθησα τις οδηγιες χωρις θετικο αποτελεσμα,δηλωθηκε η βλαβη.

Αρχικα ηρθε τεχνικος της nova να διαπιστωσει αν υπαρχει προβλημα εντος οικιας ή οικοδομης την επομενη μερα,στην ωρα που μου ανεφεραν.

Αφου το προβλημα ηταν πιο εξω,ηρθε ο συντηρητης του δικτυου 2 ημερες αργοτερα οταν και επιλυθηκε το προβλημα.

Το ρουτερ huawei αναβοσβηνε κοκκινη ενδειξη los.

Μου δωσανε δωρεαν καρτα sim με απεριοστα data και 1500' ομιλιας προς ολους για 15 ημερες η αν ειχα ηδη κινητο στο δικτυο της,θα τα ενεργοποιουσα τις ιδιες ακριβως παροχες για 15 μερες. 

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 5,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

  • 2 weeks later...

Χαιρετώ την ομάδα!

Έχει λήξει το συμβολαιο (σταθερη+ιντερνετ 24 αρα) και μετραπεί σε αορίστου αλλά η προσφορά που μου έχουν κάνει δεν ειναι ικανοποιητική (αυξηση παγιου με τις ιδιες παροχές)  και ψάχνω κάτι καλύτερο. Μάλιστα μου έστειλαν σμς ότι θα αυξηθεί κατά 3 ευρώ το πάγιο από τον επόμενο λογαριασμό, αν δεν προβώ άμεσα σε ανανεωση (έχει τυχει σε κανεναν άλλο αυτό;). Είναι αορίστου πολύ καιρό βεβαια.

Καμμιά ιδέα για να πετυχω καποια καλύτερη προσφορά;

Ευχαριστώ πολύ! 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, aristoksenos said:

Χαιρετώ την ομάδα!

Έχει λήξει το συμβολαιο (σταθερη+ιντερνετ 24 αρα) και μετραπεί σε αορίστου αλλά η προσφορά που μου έχουν κάνει δεν ειναι ικανοποιητική (αυξηση παγιου με τις ιδιες παροχές)  και ψάχνω κάτι καλύτερο. Μάλιστα μου έστειλαν σμς ότι θα αυξηθεί κατά 3 ευρώ το πάγιο από τον επόμενο λογαριασμό, αν δεν προβώ άμεσα σε ανανεωση (έχει τυχει σε κανεναν άλλο αυτό;). Είναι αορίστου πολύ καιρό βεβαια.

Καμμιά ιδέα για να πετυχω καποια καλύτερη προσφορά;

Ευχαριστώ πολύ! 

Καλησπέρα, έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα, αν και σε εμάς δεν έχει λήξει ακόμη το συμβόλαιο (λήγει το Νοέμβριο). Είμαστε πελάτες από το 2004, και τους ζητάω να μας αναβαθμίσουν την ταχύτητα σε 100Mbps ή 300Mbps με το ίδιο πάγιο (αφού η γραμμή συγχρονίζει στα 300), αλλά ποτέ δε γίνεται τίποτα. Μάλιστα ενώ υπήρχε παλιότερα μια προσφορά για την 100ρα, τώρα ζητάνε 26 ευρώ.... Οπότε φοβάμαι ότι και όταν λήξει το συμβόλαιο, μάλλον θα γίνει και σε εμάς μια από τα ίδια και ίσως χρειαστεί να πάμε σε άλλη εταιρεία μετά από τόσα χρόνια, γιατί σε αντίθεση με εποχές NOVA που πάντα μας έκαναν κάτι καλύτερο για να μας κρατήσουν, μετά τη συγχώνευση με τη WIND δυστυχώς δε βλέπω φως.................................

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, DxL said:

Καλησπέρα, έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα, αν και σε εμάς δεν έχει λήξει ακόμη το συμβόλαιο (λήγει το Νοέμβριο). Είμαστε πελάτες από το 2004, και τους ζητάω να μας αναβαθμίσουν την ταχύτητα σε 100Mbps ή 300Mbps με το ίδιο πάγιο (αφού η γραμμή συγχρονίζει στα 300), αλλά ποτέ δε γίνεται τίποτα. Μάλιστα ενώ υπήρχε παλιότερα μια προσφορά για την 100ρα, τώρα ζητάνε 26 ευρώ.... Οπότε φοβάμαι ότι και όταν λήξει το συμβόλαιο, μάλλον θα γίνει και σε εμάς μια από τα ίδια και ίσως χρειαστεί να πάμε σε άλλη εταιρεία μετά από τόσα χρόνια, γιατί σε αντίθεση με εποχές NOVA που πάντα μας έκαναν κάτι καλύτερο για να μας κρατήσουν, μετά τη συγχώνευση με τη WIND δυστυχώς δε βλέπω φως.................................

Έχεις καιρό μέχρι Νοέμβριο. Ασ`το να λήξει και βλέπεις τότε τί παίζει.

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, DxL said:

Καλησπέρα, έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα, αν και σε εμάς δεν έχει λήξει ακόμη το συμβόλαιο (λήγει το Νοέμβριο). Είμαστε πελάτες από το 2004, και τους ζητάω να μας αναβαθμίσουν την ταχύτητα σε 100Mbps ή 300Mbps με το ίδιο πάγιο (αφού η γραμμή συγχρονίζει στα 300), αλλά ποτέ δε γίνεται τίποτα. Μάλιστα ενώ υπήρχε παλιότερα μια προσφορά για την 100ρα, τώρα ζητάνε 26 ευρώ.... Οπότε φοβάμαι ότι και όταν λήξει το συμβόλαιο, μάλλον θα γίνει και σε εμάς μια από τα ίδια και ίσως χρειαστεί να πάμε σε άλλη εταιρεία μετά από τόσα χρόνια, γιατί σε αντίθεση με εποχές NOVA που πάντα μας έκαναν κάτι καλύτερο για να μας κρατήσουν, μετά τη συγχώνευση με τη WIND δυστυχώς δε βλέπω φως.................................

Χωρίς (ηλεκτρονικό και όχι σε κατάστημα) αίτημα φορητότητας δεν χαμπαριάζουν.....

Μόνο όταν δουν το αίτημα φορητότητας σε παίρνει το αρμόδιο τμήμα (διατήρησης πελατών) για καλή προσφορά....

Στο στόμα του σκύλου....

Link to comment
Share on other sites

Just now, kokalo said:

Χωρίς (ηλεκτρονικό και όχι σε κατάστημα) αίτημα φορητότητας δεν χαμπαριάζουν.....

Μόνο όταν δουν το αίτημα φορητότητας σε παίρνει το αρμόδιο τμήμα (διατήρησης πελατών) για καλή προσφορά....

Πως γίνεται αυτό? Σε σελίδα άλλης εταιρείας πχ? Ποια είναι πιο οικονομική για 100ρα ή 300ρα? Γιατί η NOVA ζητάει 29 για 100ρα και 33 για 200ρα λέει!!! Ενώ τώρα δίνουμε 20!! Μιλάμε για τρελά πράγματα σε σχέση με το εξωτερικό........

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, DxL said:

Πως γίνεται αυτό? Σε σελίδα άλλης εταιρείας πχ? Ποια είναι πιο οικονομική για 100ρα ή 300ρα? Γιατί η NOVA ζητάει 29 για 100ρα και 33 για 200ρα λέει!!! Ενώ τώρα δίνουμε 20!! Μιλάμε για τρελά πράγματα σε σχέση με το εξωτερικό........

Δε σε νοιάζει η τιμή που θα βρεις, εξάλλου η Nova δεν γνωρίζει την τιμή που εσύ θα συμφωνήσεις με τον άλλο πάροχο.

Δες τιμές σε ΟΤΕ και Vodafone, δεν υπάρχει άλλη εναλλακτική.

Και μετά θα σε καλέσουν.

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, aristoksenos said:

Χαιρετώ την ομάδα!

Έχει λήξει το συμβολαιο (σταθερη+ιντερνετ 24 αρα) και μετραπεί σε αορίστου αλλά η προσφορά που μου έχουν κάνει δεν ειναι ικανοποιητική (αυξηση παγιου με τις ιδιες παροχές)  και ψάχνω κάτι καλύτερο. Μάλιστα μου έστειλαν σμς ότι θα αυξηθεί κατά 3 ευρώ το πάγιο από τον επόμενο λογαριασμό, αν δεν προβώ άμεσα σε ανανεωση (έχει τυχει σε κανεναν άλλο αυτό;). Είναι αορίστου πολύ καιρό βεβαια.

Καμμιά ιδέα για να πετυχω καποια καλύτερη προσφορά;

Ευχαριστώ πολύ! 

Σε αορίστου μου έχει τύχει να το ανεβάσουν, σε όλους τους παρόχους. Για τιμές, δες και το σχόλιο παρακάτω.

8 ώρες πριν, DxL said:

Καλησπέρα, έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα, αν και σε εμάς δεν έχει λήξει ακόμη το συμβόλαιο (λήγει το Νοέμβριο). Είμαστε πελάτες από το 2004, και τους ζητάω να μας αναβαθμίσουν την ταχύτητα σε 100Mbps ή 300Mbps με το ίδιο πάγιο (αφού η γραμμή συγχρονίζει στα 300), αλλά ποτέ δε γίνεται τίποτα. Μάλιστα ενώ υπήρχε παλιότερα μια προσφορά για την 100ρα, τώρα ζητάνε 26 ευρώ.... Οπότε φοβάμαι ότι και όταν λήξει το συμβόλαιο, μάλλον θα γίνει και σε εμάς μια από τα ίδια και ίσως χρειαστεί να πάμε σε άλλη εταιρεία μετά από τόσα χρόνια, γιατί σε αντίθεση με εποχές NOVA που πάντα μας έκαναν κάτι καλύτερο για να μας κρατήσουν, μετά τη συγχώνευση με τη WIND δυστυχώς δε βλέπω φως.................................

Αυτή την περίοδο οι ονομαστικές τιμές που φαίνονται στο site της Nova είναι οι καλύτερες που έχω βρει σε σταθερό. Καλύτερη τιμή έχω δει σε δύο περιπτώσεις: Σε Vodafone μετά από αίτημα διακοπής και σε Nova από "πλανόδιο" πωλητή που περνάει από περιοχές και κάνει καλύτερες προσφορές.

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, kokalo said:

Χωρίς (ηλεκτρονικό και όχι σε κατάστημα) αίτημα φορητότητας δεν χαμπαριάζουν.....

Μόνο όταν δουν το αίτημα φορητότητας σε παίρνει το αρμόδιο τμήμα (διατήρησης πελατών) για καλή προσφορά....

Καλησπέρα και ευχαριστώ για την πληροφορία. Να υποθέσω ότι η δικλείδα ασφαλείας (αν δηλ δεν σε συμφερει όντως να μεταπηδησεις εν τέλει στον  νεο παροχο και απλώς θες να εκμαιέυσης καλύτερη τιμή από τον νυν) είναι το 14μερο της προθεσμίας υπαναχωρήσεως από την συμβαση με τον νέο πάροχο;

Παρεμπιπτόντως, αυτο το συστημα με την φορητοτητα δεν είχε σταματησει; Δηλ, αν θυμαμαι καλά, περνούσες στον άλλο πάροχο και μετα ενημερωνοταν ο τωρινός και χανοταν η ευκαιρία της αντιπροσφοράς για να σε κρατησουν. Το είχαν κάνει γιατί πολλοί κάνανε "εικονικές" φορητότητες ακριβώς για να διεκδικήσουν καλύτερες τιμές. Τώρα έχει επανέλθει;

 

Ευχαριστώ!

 

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, aristoksenos said:

Καλησπέρα και ευχαριστώ για την πληροφορία. Να υποθέσω ότι η δικλείδα ασφαλείας (αν δηλ δεν σε συμφερει όντως να μεταπηδησεις εν τέλει στον  νεο παροχο και απλώς θες να εκμαιέυσης καλύτερη τιμή από τον νυν) είναι το 14μερο της προθεσμίας υπαναχωρήσεως από την συμβαση με τον νέο πάροχο;

Παρεμπιπτόντως, αυτο το συστημα με την φορητοτητα δεν είχε σταματησει; Δηλ, αν θυμαμαι καλά, περνούσες στον άλλο πάροχο και μετα ενημερωνοταν ο τωρινός και χανοταν η ευκαιρία της αντιπροσφοράς για να σε κρατησουν. Το είχαν κάνει γιατί πολλοί κάνανε "εικονικές" φορητότητες ακριβώς για να διεκδικήσουν καλύτερες τιμές. Τώρα έχει επανέλθει;

 

Ευχαριστώ!

 

Σωστά τα λες για την δικλείδα.....

Αν κάνεις αίτημα φορητότητας από κατάστημα χάνεις το δικαίωμα και το διάστημα (14 ημέρες όπως πολύ σωστά είπες) υπαναχώρησης.

Γι' αυτό και προτιμάς ηλεκτρονικό ή τηλεφωνικό αίτημα φορητότητας. Το έκανα εγώ για 3 γραμμές σταθερού τον Μάιο. Κι έλαβα πραγματικά φοβερές προσφορές και για τις 3, με αντίστοιχη απόδοση του νέου Buy More (1000' και 15GB ανά μήνα) σε 3 καρτοκινητά της οκογένειας.

Edited by kokalo

Στο στόμα του σκύλου....

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, aristoksenos said:

Καλησπέρα και ευχαριστώ για την πληροφορία. Να υποθέσω ότι η δικλείδα ασφαλείας (αν δηλ δεν σε συμφερει όντως να μεταπηδησεις εν τέλει στον  νεο παροχο και απλώς θες να εκμαιέυσης καλύτερη τιμή από τον νυν) είναι το 14μερο της προθεσμίας υπαναχωρήσεως από την συμβαση με τον νέο πάροχο;

Παρεμπιπτόντως, αυτο το συστημα με την φορητοτητα δεν είχε σταματησει; Δηλ, αν θυμαμαι καλά, περνούσες στον άλλο πάροχο και μετα ενημερωνοταν ο τωρινός και χανοταν η ευκαιρία της αντιπροσφοράς για να σε κρατησουν. Το είχαν κάνει γιατί πολλοί κάνανε "εικονικές" φορητότητες ακριβώς για να διεκδικήσουν καλύτερες τιμές. Τώρα έχει επανέλθει;

 

Ευχαριστώ!

Η "δικλείδα ασφαλείας" είναι λίγες ώρες, από τη στιγμή που ειδοποιείται για τη φορητότητα ο τρέχων πάροχος, μέχρι να γίνει οποιαδήποτε τεχνική ενέργεια από τον νέο.

Για τις 14 μέρες που ορίζει ο νόμος για συμβάσεις από απόσταση, ο νέος πάροχος είτε κρατάει την αίτηση "στο συρτάρτι" μέχρι να παρέλθουν, είτε σου ζητάει να συμφωνήσεις στην αμεμπόλησή τους για να τρέξει άμεσα η φορητότητα. Στην πράξη αλλάζει μόνο το πότε θα ξεκινήσει η διαδικασία.

Γι' αυτό πράγματι έχουν γίνει πιο δύσκολες οι "εικονικές" φορητότητες, γιατί το περιθώριο ακύρωσης είναι πλέον πολύ μικρό. Στην χειρότερη περίπτωση που δεν προλάβεις, οφείλεις δύο πάγια για οποιαδήποτε πρόωρη διακοπή συμβολαίου εντός των δύο πρώτων μηνών.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, minast said:

Η "δικλείδα ασφαλείας" είναι λίγες ώρες, από τη στιγμή που ειδοποιείται για τη φορητότητα ο τρέχων πάροχος, μέχρι να γίνει οποιαδήποτε τεχνική ενέργεια από τον νέο.

Για τις 14 μέρες που ορίζει ο νόμος για συμβάσεις από απόσταση, ο νέος πάροχος είτε κρατάει την αίτηση "στο συρτάρτι" μέχρι να παρέλθουν, είτε σου ζητάει να συμφωνήσεις στην αμεμπόλησή τους για να τρέξει άμεσα η φορητότητα. Στην πράξη αλλάζει μόνο το πότε θα ξεκινήσει η διαδικασία.

Γι' αυτό πράγματι έχουν γίνει πιο δύσκολες οι "εικονικές" φορητότητες, γιατί το περιθώριο ακύρωσης είναι πλέον πολύ μικρό. Στην χειρότερη περίπτωση που δεν προλάβεις, οφείλεις δύο πάγια για οποιαδήποτε πρόωρη διακοπή συμβολαίου εντός των δύο πρώτων μηνών.

Σε ευχαριστώ πολύ. Άρα όλη η διαδικασία (και η ανάγκη πλήρους εγρηγορσης εκ μέρους του πελάτη) γίνεται την 14η μέρα, σωστά; Μπορείς να το επιβεβαιώσεις φίλε "κοκαλο" που τα έχεις πρόσφατα; 

Ευχαριστώ πολύ και τους δύο!!

Link to comment
Share on other sites

Οπότε και σε φίλο που έκανε πρόσφατα ηλεκτρονικά τη φορητότητα υπάρχει κουτακι που ρωτάει αν επιθυμείς η φορητότητα να ξεκινήσει σε 14 ημέρες η άμεσα χάνοντας το δικαίωμα υπαναχώρησης. Και το θυμάμαι και σε μένα όταν είχα μεταφερθεί στη vodafone ότι υπήρχε αυτή η επιλογή. Οπότε ο όρος δε παρακάμπτετε απλά η εταιρεία σε μεταφέρει και κάνεις επιτόπου επιστροφή πληρώνοντας όμως κάποιο τέλος αποσύνδεσης φαντάζομαι;

Edited by pan82

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Αν κάνεις άμεση φορητότητα έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης μέχρι να ενεργοποιηθεί η νέα σύνδεση. Άρα έχεις λίγες ώρες περιθώριο να δεχτείς προσφορά από τον παλιό πάροχο. 

Nova Mobile Business Unlimited + Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

On 18/7/2024 at 2:06 ΜΜ, minast said:

Η "δικλείδα ασφαλείας" είναι λίγες ώρες, από τη στιγμή που ειδοποιείται για τη φορητότητα ο τρέχων πάροχος, μέχρι να γίνει οποιαδήποτε τεχνική ενέργεια από τον νέο.

Για τις 14 μέρες που ορίζει ο νόμος για συμβάσεις από απόσταση, ο νέος πάροχος είτε κρατάει την αίτηση "στο συρτάρτι" μέχρι να παρέλθουν, είτε σου ζητάει να συμφωνήσεις στην αμεμπόλησή τους για να τρέξει άμεσα η φορητότητα. Στην πράξη αλλάζει μόνο το πότε θα ξεκινήσει η διαδικασία.

Γι' αυτό πράγματι έχουν γίνει πιο δύσκολες οι "εικονικές" φορητότητες, γιατί το περιθώριο ακύρωσης είναι πλέον πολύ μικρό. Στην χειρότερη περίπτωση που δεν προλάβεις, οφείλεις δύο πάγια για οποιαδήποτε πρόωρη διακοπή συμβολαίου εντός των δύο πρώτων μηνών.

Αυτό που λες ισχύει, αλλά δεν είναι και καθολικό....

Δεν έχω καταλάβει είναι η αλήθεια τι γίνεται.

 

On 18/7/2024 at 2:13 ΜΜ, aristoksenos said:

Σε ευχαριστώ πολύ. Άρα όλη η διαδικασία (και η ανάγκη πλήρους εγρηγορσης εκ μέρους του πελάτη) γίνεται την 14η μέρα, σωστά; Μπορείς να το επιβεβαιώσεις φίλε "κοκαλο" που τα έχεις πρόσφατα; 

Ευχαριστώ πολύ και τους δύο!!

Σε μένα λοιπόν δεν έγινε την 14η μέρα, αλλά αυτός ήταν και ο λόγος που μπόρεσα να επιστρέψω με αντιστροφή φορητότητας στην NOVA.

Θα αντιγράψω από τις τότε αναρτήσεις μου.

"Μετά από μια πολύ καλή προσφορά που είχα από Vodafone, έκανα τη διαδικασία φορητότητας για τα σταθερά, και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα μια πολύ καλή αντιπρόταση από πλευράς NOVA.

Για τις 3 γραμμές σταθερής μου έδωσαν:

18€/μήνα για τις 24αρες γραμμές (με 6 μήνες πάγια δώρο) που βγαίνει 13,5€/μήνα στη διάρκεια των 24 μηνών του συμβολαίου.

23€/μήνα για την αναβάθμιση μιας γραμμής σε 100Mbps (με 6 μήνες πάγια δώρο) που βγαίνει 17,25€/μήνα στη διάρκεια των 24 μηνών του συμβολαίου.

ΑΛΛΑ το καλύτερο μου το άφησαν για το τέλος.

Έδωσαν ΔΩΡΟ σε κάθε γραμμή από 1 καρτοκινητό (νέο ή φορητότητα) με 1000' ομιλίας και 15GB κάθε μήνα.

Πάνω στη στιγμή που κατάργησε η Vodafone το Liquid και σκεφτόμουν τι να κάνω για τα καρτοκινητά της οικογένειας.

Άρπαξα λοιπόν την ευκαιρία, αν και η Vodafone πρόλαβε να πάρει (προς το παρόν) τις 2 24αρες γραμμές και τώρα είμαι σε διαδικασία αναμονής για την επιστροφή τους.

Ελπίζω να μην πάει τίποτε από όλα αυτά στραβά και να υλοποιηθούν όσα υποσχέθηκαν."

Και για την συνέχεια:

"Φυσικά και πάλι κάτι πήγε στραβά, όπως συνήθως.

Έστω και κατά τα 2/3.

Δυστυχώς η Vodafone πρόλαβε και πήρε τις 2 από τις 3 γραμμές και έτσι μόνο για την 1 (την 100αρα) προχώρησε η προσφορά.

Και ήρθε και το μεγάλο δώρο όπως το υποσχέθηκαν."

 

Και για να ολοκληρώσω το ιστορικό, να πω ότι τελικά επέστρεψαν οι γραμμές από την Vodafone, έστω και με αρκετό κόπο.

Και λυπάμαι που το λέω, αλλά με πάρα πολύ κακή εξυπηρέτηση απο την NOVA.

Επέστεψαν μετά από αρκετά τηλέφωνα και γραπτά αιτήματα, κι ακόμη περισσότερο καθυστέρησαν να επιστρέψουν τα 2 καρτοκινητά.

Εδώ έχω να πω ότι παρόλο που η VODAFONE πήρε (άμεσα και προφανώς με σκοπό να μην μπορέσω να αντιδράσω στην φορητότητα) τις 2 (24αρες) γραμμές, συμμορφώθηκε άμεσα με το γραπτό αίτημα υπαναχώρησης μου, στο οποίο φυσικά ανέφερα το εμπρόθεσμο του αιτήματος, αλλά και το ότι δεν θα αναγνωρίσω καμία χρέωση για αυτή την, χωρίς υπαιτιότητα μου, φορητότητα.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μην υπάρχει καμία χρέωση για 2 γραμμές οι οποίες λειτούργησαν κανονικά επί 1 μήνα περίπου μέχρι να επιστρέψουν στην NOVA (ναι, τόσο πήρε να επιστρέψουν - είπαμε, άθλια εξυπηρέτηση). 

On 18/7/2024 at 2:48 ΜΜ, dasnowy said:

Αν κάνεις άμεση φορητότητα έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης μέχρι να ενεργοποιηθεί η νέα σύνδεση. Άρα έχεις λίγες ώρες περιθώριο να δεχτείς προσφορά από τον παλιό πάροχο. 

Και πάλι αυτό ίσως να μην είναι αρκετό. Ακόμη και σε περίοδο υπαναχώρησης θα σου πάρουν την γραμμή ελπίζοντας ότι δεν θα ασχοληθείς με την επιστροφή της. Τα παραπάνω το αποδεικνύουν αυτό.

Άλλωστε πόσοι ξέρουν ότι δικαιούνται υπαναχώρηση εντός 14 ημερών? Ελάχιστοι σας διαβεβαιώνω....

Edited by kokalo

Στο στόμα του σκύλου....

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα οι ανεκδοτολογικές αναφορές έχουν τη χρησιμότητά τους, παραθέτω και τον κανονισμό για πληρότητα (υπάρχει και το ΦΕΚ, αλλά η σελίδα της ΕΕΤΤ τα αναφέρει πιο συνοπτικά):

https://www.eett.gr/docs/sychnes-erotiseis-gia-katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/foritotita-arithmon/

Spoiler

7. Μπορώ να ακυρώσω την αίτηση φορητότητας του αριθμού μου; Ποια είναι η διαδικασία και οι σχετικές προθεσμίες;
Δικαίωμα υποβολής αιτήματος ακύρωσης της αίτησης φορητότητας έχετε μόνο σε περίπτωση που η σύναψη της σύμβασης με τη νέα εταιρεία έχει πραγματοποιηθεί από απόσταση (π.χ. τηλεφωνικά) ή εκτός καταστήματος (π.χ. κατά την επίσκεψη πωλητή στον χώρο σας). Στις δύο παραπάνω περιπτώσεις, το αίτημα ακύρωσης πρέπει να υποβληθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης.

Επισημάνσεις:

Σε περίπτωση που έχετε (α) αιτηθεί εγγράφως την ενεργοποίηση της σύνδεσης πριν την πάροδο των 14 ημερολογιακών ημερών και (β) αποδεχθεί ρητώς την απώλεια του δικαιώματος υπαναχώρησης αζημίως (μόλις ενεργοποιηθεί η σύνδεση), ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Πριν το πέρας των 14 ημερολογιακών ημερών: Μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση μόνο έως την ενεργοποίηση της σύνδεσης.
  • Μετά το πέρας των 14 ημερολογιακών ημερών: Δεν μπορείτε σε καμία περίπτωση να υπαναχωρήσετε αζημίως.

Εάν έχετε συνάψει σύμβαση με την εταιρεία σε κατάστημα, δεν έχετε δικαίωμα να ακυρώσετε την αίτηση φορητότητας.
Υποβάλλετε το αίτημα ακύρωσης μόνο στη νέα εταιρεία, με έναν από τους ακόλουθους τρόπους (ανάλογα με τα μέσα που σας διαθέτει):

  • Εγγράφως στο κατάστημα (με την προσκόμιση Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας και την επισύναψη στην αίτηση φωτοτυπίας ταυτότητας).
  • Με τηλεφωνική κλήση, προς καθορισμένο από την εταιρεία αριθμό, κατά την οποία θα παρέχονται οδηγίες για την ακύρωση από αυτοματοποιημένο σύστημα. Πρέπει να πραγματοποιήσετε την κλήση από τον αριθμό για τον οποίο έχετε υποβάλει αίτηση φορητότητας.
  • Με ηλεκτρονικά μέσα, όπως μέσω διαδικτυακής εφαρμογής.
  •  
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημέρα, μετά από 3 χρόνια χρήσης του ROUTER ZTE H288A που μου έδωσε με την 100άρα γραμμή η Nova, ήρθε η ώρα που χάλασε (δεν έδινε σήμα ethernet). 

Μου το αντικατέστησαν δωρεάν με ένα Huawei DN8245V-70 πλέον, το οποίο δουλεύει κανονικά (plug & play). 

Lenovo S650 - Xiaomi Hongmi Red Rice 1S - Coolpad F1 - Lenovo S660 - Xiaomi Redmi Note - Mlais M52 Note - Landvo S6 - Xiaomi Redmi Note 2 - Lenovo A806 Golden Warrior - Xiaomi Redmi Note 3 - Xiaomi Redmi Note 4 - Xiaomi Redmi Note 5 - Xiaomi Redmi Note 6 Pro - Mi9 Lite - POCO X3 Pro - Poco X5 Pro 5G ......what next?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...