Jump to content

Nova ADSL & Double Play (Forthnet)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Θα ρωτήσω κάτι τραβηγμένο αλλά μου έχει τύχει..

Έχεις τσεκάρει αν σου κλέβει κάποιος Internet;

Γιατί αν ο άλλος το γονατίζει πχ. με κάποιο torrent είναι λογικό να μην μπορείς να ανοίξεις σελίδα.

 

1. Μοιράζεσαι με κάποιον το internet;

2. Έχεις ελεύθερο wifi;

3. Ο υπολογιστής σου είναι συνδεμένος ασύρματα ή ενσύρματα;

4. Όταν έχει πρόβλημα δεν λειτουργεί καθόλου ή απλά αργεί πολύ;;

 

Η καλύτερη λύση είναι την ώρα που έχεις πρόβλημα, μπες στο web interface του ρουτερ και τσέκαρε τη γραμμή όπως και αν κάποιος είναι συνδεμένος στο ασύρματο.

 

Αυτο δεν το είχα σκεφτεί καθόλου :/

 

1.Οχι έχω κανονικά κωδικό τον οποίο δεν έχω δωσει πουθενά...

2.Εννοεις αν έχει κωδικό σωστά?ναι έχω κωδικό,δεν είναι free..

3.Στο λαπτοπ είναι ασύρματα...

4.Στην αρχη φορτώνει πολύ αργά μέχρι που στο τέλος βγαινει η σελίδα της Forthnet με την σχετική ενημέρωση ότι δεν μπαίνει.

 

Δεν ξέρω παιδιά...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 5,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Αυτο δεν το είχα σκεφτεί καθόλου :/

 

1.Οχι έχω κανονικά κωδικό τον οποίο δεν έχω δωσει πουθενά...

2.Εννοεις αν έχει κωδικό σωστά?ναι έχω κωδικό,δεν είναι free..

3.Στο λαπτοπ είναι ασύρματα...

4.Στην αρχη φορτώνει πολύ αργά μέχρι που στο τέλος βγαινει η σελίδα της Forthnet με την σχετική ενημέρωση ότι δεν μπαίνει.

 

Δεν ξέρω παιδιά...

 

Επειδή είναι περίεργο ότι στο κάνει κάθε μέρα την ίδια ώρα περίπου, ξεκίνα με αυτό που σου είπα:

1. Την ώρα που θα έχεις πρόβλημα δες από το ui του router σε τη κατάσταση είναι η γραμμή σου και ποιος είναι συνδεδεμένος εκείνη την στιγμή.

 

2. Αν δεν μπορείς να δεις το router, δοκίμασε να συνδεθείς ενσύρματα (αν παίζει ενσύρματα, ίσως έχεις κάποια rf παρεμβολή)

Link to comment
Share on other sites

Επειδή είναι περίεργο ότι στο κάνει κάθε μέρα την ίδια ώρα περίπου, ξεκίνα με αυτό που σου είπα:

1. Την ώρα που θα έχεις πρόβλημα δες από το ui του router σε τη κατάσταση είναι η γραμμή σου και ποιος είναι συνδεδεμένος εκείνη την στιγμή.

 

2. Αν δεν μπορείς να δεις το router, δοκίμασε να συνδεθείς ενσύρματα (αν παίζει ενσύρματα, ίσως έχεις κάποια rf παρεμβολή)

 

Δεν μπόρεσα να δω το ρουτερ όμως έκανα σύνδεση ενσύρματα και πάλι το ίδιο. :/ Απο τη φορθνετ μου είπαν κάποια πράγματα τα οποία έκανα αλλα δεν δούλεψε,όπως αλλαγη σε αλλη πριζα(παρόλο που είχα καλύτερα αποτελέσματα πάλι τίποτα)και λένε μήπως και γλυτώσω κάποιο χρεωσιμο ραντεβού με τεχνικό.Εγω τους είπα 13/8 λήγει το συμβόλαιο και ενώ ήμουν έτοιμος να ανανεώσω τώρα δεν ξέρω,μιας και δεν περίμενα τέτοια θέματα κάθε βράδυ ίδια ώρα.Σας ευχαριστώ παιδιά για την βοήθεια...

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπόρεσα να δω το ρουτερ όμως έκανα σύνδεση ενσύρματα και πάλι το ίδιο. :/ Απο τη φορθνετ μου είπαν κάποια πράγματα τα οποία έκανα αλλα δεν δούλεψε,όπως αλλαγη σε αλλη πριζα(παρόλο που είχα καλύτερα αποτελέσματα πάλι τίποτα)και λένε μήπως και γλυτώσω κάποιο χρεωσιμο ραντεβού με τεχνικό.Εγω τους είπα 13/8 λήγει το συμβόλαιο και ενώ ήμουν έτοιμος να ανανεώσω τώρα δεν ξέρω,μιας και δεν περίμενα τέτοια θέματα κάθε βράδυ ίδια ώρα.Σας ευχαριστώ παιδιά για την βοήθεια...

 

Μου φαίνεται πολύ περίεργο που δεν μπορείς να δεις το router..

Το router ανεξάρτητα από τη γραμμή και το internet έπρεπε να το βλέπεις εκτός και αν έχει γονατίσει..

 

Ποιο router έχεις;

Την ώρα που έχεις το πρόβλημα τα λαμπάκια του router σε τι κατάσταση είναι;

Link to comment
Share on other sites

Ναι δεν ανοίγει τίποτα...Το ρουτερ είναι Thomson 585 v8 η κάπως έτσι μιας και τώρα έφυγα απο το σπίτι και δεν ειμαι μπροστά...τα λαμπάκια εκτός απο το πρώτο του ίντερνετ όλα τα αλλα είναι αναμενα...το πρώτο είναι τελείως κλειστό ενώ κάποιες στιγμές αναβοσβήνει..
Link to comment
Share on other sites

Ναι δεν ανοίγει τίποτα...Το ρουτερ είναι Thomson 585 v8 η κάπως έτσι μιας και τώρα έφυγα απο το σπίτι και δεν ειμαι μπροστά...τα λαμπάκια εκτός απο το πρώτο του ίντερνετ όλα τα αλλα είναι αναμενα...το πρώτο είναι τελείως κλειστό ενώ κάποιες στιγμές αναβοσβήνει..

Δες όλα τα λαμπάκια την ώρα που έχει πρόβλημα. Αν είναι όλα πράσινα και το wireless, αναβοσβήνει σαν τρελό τότε σίγουρα σου κλέβουν internet και έχεις αυτά τα προβλήματα..

Link to comment
Share on other sites

Χαιρεται. Εχω ενα προβλημα εδω και κανα μηνα. μου πεφτει συνεχεια το ιντερνετ, στα 2mbs, στα 1,2, στα 3 στα 4 και παει λεγοντας. Εχω 24αρα forthnet, καποτε επιανα 17, 18 τωρα πιανω φουλ 14. Οταν λοιπον πεφτει οποτε νανε, πχ ειμαι youtube κ ετσι, πρεπει να κανω μια κληση , για να επανελθει στα 14, 11 αναλογα. Ξερει καποιος γιατι συμβαινει αυτο? εχω ενα linksys dg2000 για ρουτερ π το πηρα πριν χρονια, πηγα το ανοιξα σ εναν φιλο μ, κ οι πυκνωτες του ηταν λιγο φουσκωμενοι , τους αλλαξαμε , αλλα τιποτα. Παλι τα ιδια κανει. Καμια φορα πεφτει οταν χτυπαει το τηλεφωνο, δηλαδη ισως φταιει το splitter.

Οι ερωτησεις μου ειναι οι εξης, γιατι δεν συγχρονιζει στα 17 οπως παλια; φταιει το ρουτερ? να δοκιμασω κανα αλλο?

Και γιατι πεφτει συνεχεια ? φταιει κ εδω το ρουτερ? Η η συνδεση? με dm_tool δεν βλεπω gaps.

Να αλλαξω και μια splitter να δω τι παιζει? ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Χαιρεται. Εχω ενα προβλημα εδω και κανα μηνα. μου πεφτει συνεχεια το ιντερνετ, στα 2mbs, στα 1,2, στα 3 στα 4 και παει λεγοντας. Εχω 24αρα forthnet, καποτε επιανα 17, 18 τωρα πιανω φουλ 14. Οταν λοιπον πεφτει οποτε νανε, πχ ειμαι youtube κ ετσι, πρεπει να κανω μια κληση , για να επανελθει στα 14, 11 αναλογα. Ξερει καποιος γιατι συμβαινει αυτο? εχω ενα linksys dg2000 για ρουτερ π το πηρα πριν χρονια, πηγα το ανοιξα σ εναν φιλο μ, κ οι πυκνωτες του ηταν λιγο φουσκωμενοι , τους αλλαξαμε , αλλα τιποτα. Παλι τα ιδια κανει. Καμια φορα πεφτει οταν χτυπαει το τηλεφωνο, δηλαδη ισως φταιει το splitter.

Οι ερωτησεις μου ειναι οι εξης, γιατι δεν συγχρονιζει στα 17 οπως παλια; φταιει το ρουτερ? να δοκιμασω κανα αλλο?

Και γιατι πεφτει συνεχεια ? φταιει κ εδω το ρουτερ? Η η συνδεση? με dm_tool δεν βλεπω gaps.

Να αλλαξω και μια splitter να δω τι παιζει? ευχαριστω

 

Γιατί δεν παίρνεις την εξυπηρέτηση πελατών να το δούνε;

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν παίρνεις την εξυπηρέτηση πελατών να το δούνε;

 

Γιατι ειναι χαιβανια. Τους πηρα και δεν βλεπουν κατι στη γραμμη μου λενε...

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ και το παρακολουθώ και πέφτω μέχρι και τα 9.5Mbps από τα 19Mbps που κλείδωσα την πρώτη φορά που συνδέθηκα και είμαι και στα 400~500 μέτρα απόσταση από το τηλεφωνικό κέντρο.

Τους ρώτησα και πήρα την ίδια απάντηση με τον προλαλήσαντα, όλα καλά, κανένα πρόβλημα στη γραμμή.

 

Γενικές εντυπώσεις από την 1 εβδομάδα που έχω στη forthnet:

 

1) Μέτρια προς χάλια τήλεφωνική τεχνική υποστήριξη. Ελάχιστη αναμονή 20 λεπτά για να μιλήσεις.

2) Εάν κάνεις reboot το router για οποιδήποτε λόγο μετά δεν πρόκειται να επανασυνδεθεθεί με τίποτα όμως. Ακολουθεί τηλέφωνο στην τεχνική υποστήριξη, reset γραμμής κλπ.

3) 1-2 disconnects την ημέρα. Διάγνωση τεχνικου: ο υπολογιστής φταίει και δημιουργεί τις αποσυνδέσεις, έχει virus κλπ κλπ, μα ο υπολογιστης δεν ειναι ανοιχτός, από ipad συνδέομαι του λέω...

 

Η forthnet κατάφερε να φέρει εις πέρας τον στόχο της. Έριξε στο πίατο του καταναλωτή μία ελκυστική προσφορά 3play και αν και δεν μπορει να υποστηρίξει αυτά που προσφέρει, κατάφερε να προσελκύσει πολύ κόσμο.

Ελπίζω να βελτιώσει την ποιότητα των υπηρεσιών της εάν θέλει να κρατήσει συνδρομητές πάνω από χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ και το παρακολουθώ και πέφτω μέχρι και τα 9.5Mbps από τα 19Mbps που κλείδωσα την πρώτη φορά που συνδέθηκα και είμαι και στα 400~500 μέτρα απόσταση από το τηλεφωνικό κέντρο.

Τους ρώτησα και πήρα την ίδια απάντηση με τον προλαλήσαντα, όλα καλά, κανένα πρόβλημα στη γραμμή.

 

Γενικές εντυπώσεις από την 1 εβδομάδα που έχω στη forthnet:

 

1) Μέτρια προς χάλια τήλεφωνική τεχνική υποστήριξη. Ελάχιστη αναμονή 20 λεπτά για να μιλήσεις.

2) Εάν κάνεις reboot το router για οποιδήποτε λόγο μετά δεν πρόκειται να επανασυνδεθεθεί με τίποτα όμως. Ακολουθεί τηλέφωνο στην τεχνική υποστήριξη, reset γραμμής κλπ.

3) 1-2 disconnects την ημέρα. Διάγνωση τεχνικου: ο υπολογιστής φταίει και δημιουργεί τις αποσυνδέσεις, έχει virus κλπ κλπ, μα ο υπολογιστης δεν ειναι ανοιχτός, από ipad συνδέομαι του λέω...

 

Η forthnet κατάφερε να φέρει εις πέρας τον στόχο της. Έριξε στο πίατο του καταναλωτή μία ελκυστική προσφορά 3play και αν και δεν μπορει να υποστηρίξει αυτά που προσφέρει, κατάφερε να προσελκύσει πολύ κόσμο.

Ελπίζω να βελτιώσει την ποιότητα των υπηρεσιών της εάν θέλει να κρατήσει συνδρομητές πάνω από χρόνο.

 

Ωραια καταλαβα, δηλαδη μολις ληξει αλλαζουμε εταιρια και 8α ησυχασει το κεφαλι ;)

Link to comment
Share on other sites

εγω με φορθνετ δεν ξερω τι θα πει διακοπη....αψογη γραμμη χωρις κανενα προβλημα και ειμαι συνδρομητης απο το 2006 αν θυμαμαι καλα.

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

 

Follow me on Twitter

Link to comment
Share on other sites

εγω με φορθνετ δεν ξερω τι θα πει διακοπη....αψογη γραμμη χωρις κανενα προβλημα και ειμαι συνδρομητης απο το 2006 αν θυμαμαι καλα.

 

Τα ίδια κι εγώ με forthnet που την έχω εδώ και έξι μήνες. Ποτέ δεν με πούλησε η γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Όπως προείπα είναι εντυπώσεις της 1ης εβδομάδας οπότε δεν μπορώ να σχηματίσω ολοκληρωμένη άποψη για την forthnet οπότε και δεν μπορώ να πω από τώρα πως θα φύγω μετά τον χρόνο.

Ελπίζω πως αυτά τα σκαμπανεβάσματα, οι αποσυνδέσεις και τα σχετικά ήταν τα ''παρθενικά'' προβλήματα της 1ης εβδομάδας. :)

 

Υπήρχε ένα θέμα με την τηλεφωνία αλλά επιλύθηκε άμεσα και αποτελεσματικά.

Πλέον κλείδωσα στα 16Mbps με linksys wag200g και ελπίζω να μην πέσω άλλο.

Edited by KostasGre
Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι, δεν μπορείς να κρίνεις κατευθείαν γιατί πρέπει να ρυθμιστούν τυχόν προβλήματα του χαλκού στον οποίο συνδέεσαι, να μπει το κατάλληλο προφίλ, ανάλογα με την ποιότητά του κλπ. Δεν γίνεται ο πάροχος να γνωρίζει εξαρχής την κατάσταση της γραμμής σου και την DT δεν την συμφέρει να φτιάξει τα προβλήματα αυτά.
Link to comment
Share on other sites

Μετά από 4 χρόνια στη forthnet κι αφού ενημέρωσα την εταιρεία πως το router, ένα thomson 585 που έχω, εδώ και τρεις μήνες υπολειτουργεί μετά από τόσα χρόνια χρήσης, το οποίο υποτίθεται πως "κοίταξαν" από το τεχνικό τους τμήμα ενώ με είχαν τρεις φορές για μισή ώρα στο τηλέφωνο και δεν είδαν κάποιο πρόβλημα, άλλαξα πάροχο. Είναι νομίζω απαράδεκτο να συμπεριφέρονται κατ' αυτόν τον τρόπο στους πελάτες τους και να τους εμπαίζουν. Είναι κρίμα γιατί τόσα χρόνια δεν είχα κάποιο πρόβλημα με την εταιρία αυτή. Ελπίζω μόνο ο νέος πάροχος να είναι αξιόλογος.
Link to comment
Share on other sites

Δες όλα τα λαμπάκια την ώρα που έχει πρόβλημα. Αν είναι όλα πράσινα και το wireless, αναβοσβήνει σαν τρελό τότε σίγουρα σου κλέβουν internet και έχεις αυτά τα προβλήματα..

 

Τελικά αλλάξαμε Ρουτερ και είναι κάπως καλύτερα τα πράγματα..οχι ότι δεν κολλάει,απλα το βράδυ έχουμε ίντερνετ.

Link to comment
Share on other sites

Το παρακάτω κείμενο έστειλα σήμερα στην forthnet και το παραθέτω και εδώ για ενημέρωση …

 

Μετά από χρόνια παραμονής στις υπηρεσίες internet και τηλεφωνία, τον περασμένο Δεκέμβριο έκανα το λάθος ( όπως αποδείχτηκε ) να μεταβώ στο πρόγραμμα Christmas ( προσφορά που έτρεχε εκείνη την περίοδο ). Υποτίθεται ότι από εκείνη την στιγμή και έπειτα θα λάμβανα μόνο λογαριασμό nova και όχι forthnet .Πράγμα που δεν συνέβη . Οι λογαριασμοί forthnet έρχονταν κανονικά – παράλληλα με αυτούς της nova – σαν να μην άλλαξε τίποτα . Από λάθος πληρώθηκε ένας από αυτούς ( δεν πρόσεξα την περίοδο χρήσης που αφορούσε ) . Και κάπου εδώ αρχίζει ο Γολγοθάς … Με δεκάδες τηλεφωνήματα στο κέντρο εξυπηρέτησης ( χωρίς κανένα αποτέλεσμα ). Με φραγές στην γραμμή μου , για ποσά που όχι απλός δεν χρωστάω αλλά αντιθέτως μου χρωστάτε . Με τις μεταφορές αιτημάτων και τις συγγνώμες [ όχι πάντα. Ρωτήστε τον “ κύριο ” Λασιθιώτη για το επίπεδο εξυπηρέτησης που μου πρόσφερε ( προφανώς έχει μπερδευτεί και νομίζει ότι κάνει τσαμπουκάδες με τα φιλαράκια του)] να προσφέρονται αφειδώς αλλά αντίθετα να υπάρχει ιδιαίτερη τσιγκουνιά στις λύσεις . Αισίως φτάσαμε σήμερα ( 8 μήνες μετά !!!) να αδυνατούμε να βρούμε λύση στο πρόβλημα που δημιουργήσατε και το μόνο που εξακολουθούν να μου προφέρουν από το κέντρο μη εξυπηρέτησης είναι μεταφορά αιτημάτων . Και να μου λένε ότι πρέπει να επικοινωνήσω για μια ακόμα φορά εγώ ( την Παρασκευή αυτή την φορά ) για να δούμε αν έχει υπαρχή κάποια εξέλιξη ( και κλασικά , την μεταφορά του αιτήματος ).

 

 

 

Σας ενημερώνω ότι είναι η τελευταία φορά που επικοινωνώ μαζί σας γι’ αυτό το θέμα .

 

Αν δεν έχω λάβει απάντηση – λύση μέσα στο επόμενο διάστημα θα προβώ σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ .

 

 

 

Το παρών θα κοινοποιηθεί στο forum myphone για ενημέρωση .

Edited by SERS1612
Link to comment
Share on other sites

Το παρακάτω κείμενο έστειλα σήμερα στην forthnet και το παραθέτω και εδώ για ενημέρωση …

 

Μετά από χρόνια παραμονής στις υπηρεσίες internet και τηλεφωνία, τον περασμένο Δεκέμβριο έκανα το λάθος ( όπως αποδείχτηκε ) να μεταβώ στο πρόγραμμα Christmas ( προσφορά που έτρεχε εκείνη την περίοδο ). Υποτίθεται ότι από εκείνη την στιγμή και έπειτα θα λάμβανα μόνο λογαριασμό nova και όχι forthnet .Πράγμα που δεν συνέβη . Οι λογαριασμοί forthnet έρχονταν κανονικά – παράλληλα με αυτούς της nova – σαν να μην άλλαξε τίποτα . Από λάθος πληρώθηκε ένας από αυτούς ( δεν πρόσεξα την περίοδο χρήσης που αφορούσε ) . Και κάπου εδώ αρχίζει ο Γολγοθάς … Με δεκάδες τηλεφωνήματα στο κέντρο εξυπηρέτησης ( χωρίς κανένα αποτέλεσμα ). Με φραγές στην γραμμή μου , για ποσά που όχι απλός δεν χρωστάω αλλά αντιθέτως μου χρωστάτε . Με τις μεταφορές αιτημάτων και τις συγγνώμες [ όχι πάντα. Ρωτήστε τον “ κύριο ” Λασιθιώτη για το επίπεδο εξυπηρέτησης που μου πρόσφερε ( προφανώς έχει μπερδευτεί και νομίζει ότι κάνει τσαμπουκάδες με τα φιλαράκια του)] να προσφέρονται αφειδώς αλλά αντίθετα να υπάρχει ιδιαίτερη τσιγκουνιά στις λύσεις . Αισίως φτάσαμε σήμερα ( 8 μήνες μετά !!!) να αδυνατούμε να βρούμε λύση στο πρόβλημα που δημιουργήσατε και το μόνο που εξακολουθούν να μου προφέρουν από το κέντρο μη εξυπηρέτησης είναι μεταφορά αιτημάτων . Και να μου λένε ότι πρέπει να επικοινωνήσω για μια ακόμα φορά εγώ ( την Παρασκευή αυτή την φορά ) για να δούμε αν έχει υπαρχή κάποια εξέλιξη ( και κλασικά , την μεταφορά του αιτήματος ).

 

 

 

Σας ενημερώνω ότι είναι η τελευταία φορά που επικοινωνώ μαζί σας γι’ αυτό το θέμα .

 

Αν δεν έχω λάβει απάντηση – λύση μέσα στο επόμενο διάστημα θα προβώ σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ .

 

 

 

Το παρών θα κοινοποιηθεί στο forum myphone για ενημέρωση .

 

Φίλε μου όταν τελευταία φορά είχα forthnet μου έτυχε κάτι παρόμοιο και μου χρωστάγανε χρήμματα . Τους απάντησα με ένα ωραίο εξώδικο και τρέχανε .

London for ever
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου όταν τελευταία φορά είχα forthnet μου έτυχε κάτι παρόμοιο και μου χρωστάγανε χρήμματα . Τους απάντησα με ένα ωραίο εξώδικο και τρέχανε .

 

Το βασικό πρόβλημα σ'εμένα δεν είναι τόσο ότι μου χρωστάνε.

Είναι ότι παρότι μου χρωστάνε,μου ζητάνε να πληρώσω χρήματα που δεν χρωστάω.Όταν επικοινωνώ μαζί τους μου λένε το αφοπλιστικό "ζήτησα συγγνώμη.Τί άλλο να κάνω;"

Να βρείς λύση;

"Ναι.Το μετέφερα το έτοιμα σας."

Ότι να ναι δηλαδή...

Επίσης για όλα φταίει το σύστημά!

Γίνετε φραγή χωρίς να χρωστάω.Παίρνω τηλέφωνο...

"Λάθος του συστήματος.Μέσα στην επόμενη ώρα θα έχει αρθεί η φραγή"

Α οκ.Στον επόμενο λογαριασμό θα μού αφαιρέσετε μια ώρα από την χρέωση λοιπόν.

"Μα δεν μπορεί να γίνει αυτό κύριε"

Γιατί μπορεί να γίνει φραγή σε κάποιον που δεν χρωστάει;

Και μαντέψτε την απάντηση που ακολουθεί...

"Μα σας ζήτησα συγγνώμη.Τί άλλο να κάνω."

 

 

Κρίμα.Πρίν συμβεί αυτό είχα την εντύπωση ότι είναι μία σοβαρή εταιρεία.

Τώρα αυτό πού έχω καταλάβει είναι ότι,απλα δεν λειτουργεί ( δεν μιλάω για το τεχνικό τμήμα.Τουλάχιστον εγώ,όσες φορές χρειάστηκα κάτι από τεχνικό,είχα πολύ καλή εξυπηρέτηση).

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα,θέλω να βάλω nova επίγεια και ο εξοπλισμός είναι NovaBox HD 831 και επίγειος ψηφικός δέκτης USB που απλά είναι μετατροπέας usb θήρας σε θήρα κεραίας,τον HD 831 τον δίνουν τσάμπα και τον μετατροπέα usb τον χρεώνουν 10 ευρώ,εγώ το έχω όμως τον μετατροπέα από έναν φίλο μου και με υποχρεώνουν να το πάρω με το έτσι θέλω,είναι υποχρεωτικός?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Aυτά συνέβησαν σε εμένα :

 

Τα Χριστούγεννα πήρα από κατάστημα την προσφορά για σταθερό και νοβα έπειτα από 3 μήνες (Μάρτιο) με τσακωμούς κατάφερα να πάρω πίσω την προκαταβολή που είχα δώσει γιατί δεν μπορούσαν λέει να μου συνδέσουν το τηλ. Βέβαια για 3 μήνες δεν μπορούσαν και να με ειδοποιήσουν .Τον Ιούνιο με ξανακάλεσαν από αυτό που λένε σοβαρή εταιρία και αφού μου ζήτησαν συγνώμη μου είπαν ότι έλυσαν τα προβλήματα και ότι τώρα θα μπορούσα άμεσα να συνδεθώ στο δίκτυό τους, υπέγραψα εκ νέου σύμβαση στις 6/6/2013 από τότε και μετά από τηλ. επικοινωνία με την εξ. πελατών τον Ιούλιο μου είπαν ότι υπήρχε έλλειψη αποκωδικοποιητών και ότι το θέμα θα έληγε της επόμενες ημέρες , από τότε πέρασε άλλος ένας μήνας και φτάσαμε σήμερα 27/8/2013 να μου πουν από την (εταιρεία τους) ότι δεν υπάρχει αίτηση στο όνομά μου .Αυτό κύριοι το θεωρώ εμπαιγμό και ανικανότητα

Link to comment
Share on other sites

Ήμουν στη forthnet κι άλλαξα πάροχο μετά από σειρά προβλημάτων που δεν επιλύθηκαν κατόπιν διαρκούς επικοινωνίας με την εν λόγω εταιρεία. Κι αφού είμαι ήδη στον καινούριο πάροχο από μέσα Αυγούστου, η forthnet μου στέλνει λογαριασμό με πάγιο μέχρι τον Οκτώβριο!!! Για να διευθετηθεί το ζήτημα τους έχω πάρει άπειρα τηλέφωνα και με έχουν στην αναμονή, έχω αφήσει το τηλέφωνό μου για να με πάρουν, τους έχω στείλει email... αλλά ούτε φωνή ούτε ακρόαση... Δεν το κλείνετε το μαγαζί βρε παιδιά; Είναι αυτό εξυπηρέτηση πελατών;...
Link to comment
Share on other sites

Στειλτους ένα mail ζητώντας να σου πουν τι ακριβώς γίνεται και να διευθετηθεί το θέμα. Να ζητήσεις να σου απαντήσουν γραπτά. Αν δεν κάνω λάθος πρέπει μέσα σε 20 μέρες να σου απαντήσουν, αλλιώς μετά μπορείς να απευθυνθείς με καταγγελία στην εετ (ας πει και κάποιος σίγουρα, αλλά πρόσφατα διάβασα κάπου ότι έτσι γίνεται ή θα ισχύσει σύντομα αυτό)
Link to comment
Share on other sites

Στειλτους ένα mail ζητώντας να σου πουν τι ακριβώς γίνεται και να διευθετηθεί το θέμα. Να ζητήσεις να σου απαντήσουν γραπτά. Αν δεν κάνω λάθος πρέπει μέσα σε 20 μέρες να σου απαντήσουν, αλλιώς μετά μπορείς να απευθυνθείς με καταγγελία στην εετ (ας πει και κάποιος σίγουρα, αλλά πρόσφατα διάβασα κάπου ότι έτσι γίνεται ή θα ισχύσει σύντομα αυτό)

 

Μετά από τεράστια, στην κυριολεξία, προσπάθεια εκ μέρους μου για να έρθω σε επαφή με την εταιρεία, κι αφού τίποτα δεν απέδωσε (σκέψου πως ήμουν ξανά μια ολόκληρη ώρα στην αναμονή!) έκανα κάτι άλλο. Μπήκα στο site κι εκδήλωσα ενδιαφέρον για τα προγράμματά της. Έβαλα τα στοιχεία μου και το κινητό μου και μετά από λίγο με πήραν τηλέφωνο!!!! Προσπάθησαν να μου πουν πως δεν είναι το αρμόδιο τμήμα κλπ. αλλά μετά από πολύ επιμονή εκ μέρους μου βρήκαν το λάθος τους και θα το διορθώσουν. Υποτίθεται πως θα μου στείλουν άλλον, διορθωμένο και σωστό αυτή τη φορά, λογαριασμό. Πάντως, ό,τι κι αν πω είναι λίγο... ε συμπεριφέρονται έτσι στους πελάτες τους, έστω και στους πρώην...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...