parmenino Δημ. July 19, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2013 κι εγώ πιστεύω, θα στο ανανεώσουν. προσπάθησέ το γιατί οι τιμές που έχουν τώρα είναι καλές. αυτό που μου χει κάνει εντύπωση εμένα είναι οι χρεώσεις για κινητά που τις έχουν το ίδιο με των σταθερών στα 0,03/λεπτό. τεράστια διαφορά από τους άλλους Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
George6633 Δημ. July 19, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2013 κι εγώ πιστεύω, θα στο ανανεώσουν. προσπάθησέ το γιατί οι τιμές που έχουν τώρα είναι καλές. αυτό που μου χει κάνει εντύπωση εμένα είναι οι χρεώσεις για κινητά που τις έχουν το ίδιο με των σταθερών στα 0,03/λεπτό. τεράστια διαφορά από τους άλλους Ναι ειναι αρκετα φθηνη και απο ταχυτητα ιντερνετ μια χαρα.Τωρα απο τεχνικη υποστηριξη δεν ξερω μιας και ενα χρονο τωρα δεν χρειαστηκε και ελπιζω να μην χρειαστει.Ειδα και της Wind με τα 19,90 ευρω,αλλα 1ον δεν ξερω τι ταχυτητες θα εχει μιας και διαβαζω διαφορα στο Facebook απο δυσαρεστημενο κοσμο,αλλα και γενικα φοβαμαι να δεσμευτω τοσο με τη Wind μιας και εχω ακουσει αλλα και δει απο φιλικο προσωπο διαφορα ασχημα οπως πχ τεχνικη υποστηριξη και λαθος λογαριασμοι...τελος παντων ειμαστε ευχαριστημενοι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
IOCTL Δημ. July 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2013 Στη WIND πέρασε το 27% της Forthnet !!! Θέμα χρόνου να πάρουν και την πλειοψηφία μέσω των αυξήσεων μετοχικού κεφαλαίου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aplika Δημ. July 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2013 Καλά με το μαλακό, όχι ότι δεν γίνεται, αλλά τέτοιες προβλέψεις, άμα ήταν τόσο απλό και straight forward να τις κάνουμε θα χαμε βγάλει χρήμα στο χρηματιστήριο. Διάβασα κάπου και συμφωνώ, ότι άμα βγει πακέτο 4play, με την πολιτική που ξεκίνησε η forthnet σε 3play καθώς και στις τιμές, θα είναι εκτός συναγωνισμού. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
George6633 Δημ. July 31, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2013 Παιδιά να σας κάνω μια ερώτηση?Εδώ και 5 μέρες κάθε βράδυ δεν έχουμε ίντερνετ...ξεκιναει από τις 9,30-10 το βραδυ και πάει μέχρι το πρωί.Καθε βράδυ ίδια ώρα.Μιλήσαμε με την εξυπηρέτηση 3 φορές και ο ένας είπε φταίει το ρουτερ ο αλλος η πρίζα και ο 3ος το καλώδιο.Εκαναν μια μέτρηση την ώρα που μιλούσαμε και παραδέχθηκαν ότι υπάρχει πρόβλημα μιας και πιάνουμε εξαιρετικά χαμηλά.Ομως όλη τη μέρα έχουμε κανονικό ίντερνετ σαν να μη φταίει τίποτα.Το βράδυ γινονται όλα αυτα...ξέρετε μήπως τι φταίει.Ειμαστε μέσα στην πόλη των Τρικάλων μέσα στα 3 χιλιόμετρα απο Οτε μας είπαν.Τι γίνεται το βράδυ... :/ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
agiorgitis Δημ. July 31, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2013 Πάρε τηλέφωνο το βράδυ και ζήτησε τους να ελέγξουν την γραμμή εκείνη την ώρα. Ίσως βρουν κάτι... Άλλη δοκιμή που μπορείς να κάνεις είναι να κάνεις επανεκκίνηση στο ρουτερ, 'η να δοκιμάσεις κάποιο άλλο από φίλο σου. Να σιγουρευτείς δηλαδή ότι το πρόβλημα δεν είναι από την μεριά σου... Παράθεση http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
George6633 Δημ. July 31, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2013 Πάρε τηλέφωνο το βράδυ και ζήτησε τους να ελέγξουν την γραμμή εκείνη την ώρα. Ίσως βρουν κάτι... Άλλη δοκιμή που μπορείς να κάνεις είναι να κάνεις επανεκκίνηση στο ρουτερ, 'η να δοκιμάσεις κάποιο άλλο από φίλο σου. Να σιγουρευτείς δηλαδή ότι το πρόβλημα δεν είναι από την μεριά σου... Πήρα τηλέφωνο προχθές το βράδυ και βρηκαν πρόβλημα...δηλαδη φτάνω download μισό mbps ενώ upload 200mbps.Εκανα επανεκκίνηση και ότι αλλο μπορούσα(και μου ζητησαν)αλλα τίποτα.το θέμα είναι ότι όλα αυτά γίνονται όλη τη νύχτα και το πρωί όλα κανονικά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zafevolution Δημ. July 31, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2013 Παιδιά να σας κάνω μια ερώτηση?Εδώ και 5 μέρες κάθε βράδυ δεν έχουμε ίντερνετ...ξεκιναει από τις 9,30-10 το βραδυ και πάει μέχρι το πρωί.Καθε βράδυ ίδια ώρα.Μιλήσαμε με την εξυπηρέτηση 3 φορές και ο ένας είπε φταίει το ρουτερ ο αλλος η πρίζα και ο 3ος το καλώδιο.Εκαναν μια μέτρηση την ώρα που μιλούσαμε και παραδέχθηκαν ότι υπάρχει πρόβλημα μιας και πιάνουμε εξαιρετικά χαμηλά.Ομως όλη τη μέρα έχουμε κανονικό ίντερνετ σαν να μη φταίει τίποτα.Το βράδυ γινονται όλα αυτα...ξέρετε μήπως τι φταίει.Ειμαστε μέσα στην πόλη των Τρικάλων μέσα στα 3 χιλιόμετρα απο Οτε μας είπαν.Τι γίνεται το βράδυ... :/ Θα ρωτήσω κάτι τραβηγμένο αλλά μου έχει τύχει.. Έχεις τσεκάρει αν σου κλέβει κάποιος Internet; Γιατί αν ο άλλος το γονατίζει πχ. με κάποιο torrent είναι λογικό να μην μπορείς να ανοίξεις σελίδα. 1. Μοιράζεσαι με κάποιον το internet; 2. Έχεις ελεύθερο wifi; 3. Ο υπολογιστής σου είναι συνδεμένος ασύρματα ή ενσύρματα; 4. Όταν έχει πρόβλημα δεν λειτουργεί καθόλου ή απλά αργεί πολύ;; Η καλύτερη λύση είναι την ώρα που έχεις πρόβλημα, μπες στο web interface του ρουτερ και τσέκαρε τη γραμμή όπως και αν κάποιος είναι συνδεμένος στο ασύρματο. Παράθεση http://badge.facebook.com/badge/317446008269290.3536.1752348694.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
George6633 Δημ. July 31, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2013 Θα ρωτήσω κάτι τραβηγμένο αλλά μου έχει τύχει.. Έχεις τσεκάρει αν σου κλέβει κάποιος Internet; Γιατί αν ο άλλος το γονατίζει πχ. με κάποιο torrent είναι λογικό να μην μπορείς να ανοίξεις σελίδα. 1. Μοιράζεσαι με κάποιον το internet; 2. Έχεις ελεύθερο wifi; 3. Ο υπολογιστής σου είναι συνδεμένος ασύρματα ή ενσύρματα; 4. Όταν έχει πρόβλημα δεν λειτουργεί καθόλου ή απλά αργεί πολύ;; Η καλύτερη λύση είναι την ώρα που έχεις πρόβλημα, μπες στο web interface του ρουτερ και τσέκαρε τη γραμμή όπως και αν κάποιος είναι συνδεμένος στο ασύρματο. Αυτο δεν το είχα σκεφτεί καθόλου :/ 1.Οχι έχω κανονικά κωδικό τον οποίο δεν έχω δωσει πουθενά... 2.Εννοεις αν έχει κωδικό σωστά?ναι έχω κωδικό,δεν είναι free.. 3.Στο λαπτοπ είναι ασύρματα... 4.Στην αρχη φορτώνει πολύ αργά μέχρι που στο τέλος βγαινει η σελίδα της Forthnet με την σχετική ενημέρωση ότι δεν μπαίνει. Δεν ξέρω παιδιά... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zafevolution Δημ. July 31, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2013 Αυτο δεν το είχα σκεφτεί καθόλου :/ 1.Οχι έχω κανονικά κωδικό τον οποίο δεν έχω δωσει πουθενά... 2.Εννοεις αν έχει κωδικό σωστά?ναι έχω κωδικό,δεν είναι free.. 3.Στο λαπτοπ είναι ασύρματα... 4.Στην αρχη φορτώνει πολύ αργά μέχρι που στο τέλος βγαινει η σελίδα της Forthnet με την σχετική ενημέρωση ότι δεν μπαίνει. Δεν ξέρω παιδιά... Επειδή είναι περίεργο ότι στο κάνει κάθε μέρα την ίδια ώρα περίπου, ξεκίνα με αυτό που σου είπα: 1. Την ώρα που θα έχεις πρόβλημα δες από το ui του router σε τη κατάσταση είναι η γραμμή σου και ποιος είναι συνδεδεμένος εκείνη την στιγμή. 2. Αν δεν μπορείς να δεις το router, δοκίμασε να συνδεθείς ενσύρματα (αν παίζει ενσύρματα, ίσως έχεις κάποια rf παρεμβολή) Παράθεση http://badge.facebook.com/badge/317446008269290.3536.1752348694.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
George6633 Δημ. July 31, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2013 Επειδή είναι περίεργο ότι στο κάνει κάθε μέρα την ίδια ώρα περίπου, ξεκίνα με αυτό που σου είπα: 1. Την ώρα που θα έχεις πρόβλημα δες από το ui του router σε τη κατάσταση είναι η γραμμή σου και ποιος είναι συνδεδεμένος εκείνη την στιγμή. 2. Αν δεν μπορείς να δεις το router, δοκίμασε να συνδεθείς ενσύρματα (αν παίζει ενσύρματα, ίσως έχεις κάποια rf παρεμβολή) Δεν μπόρεσα να δω το ρουτερ όμως έκανα σύνδεση ενσύρματα και πάλι το ίδιο. :/ Απο τη φορθνετ μου είπαν κάποια πράγματα τα οποία έκανα αλλα δεν δούλεψε,όπως αλλαγη σε αλλη πριζα(παρόλο που είχα καλύτερα αποτελέσματα πάλι τίποτα)και λένε μήπως και γλυτώσω κάποιο χρεωσιμο ραντεβού με τεχνικό.Εγω τους είπα 13/8 λήγει το συμβόλαιο και ενώ ήμουν έτοιμος να ανανεώσω τώρα δεν ξέρω,μιας και δεν περίμενα τέτοια θέματα κάθε βράδυ ίδια ώρα.Σας ευχαριστώ παιδιά για την βοήθεια... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zafevolution Δημ. July 31, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2013 Δεν μπόρεσα να δω το ρουτερ όμως έκανα σύνδεση ενσύρματα και πάλι το ίδιο. :/ Απο τη φορθνετ μου είπαν κάποια πράγματα τα οποία έκανα αλλα δεν δούλεψε,όπως αλλαγη σε αλλη πριζα(παρόλο που είχα καλύτερα αποτελέσματα πάλι τίποτα)και λένε μήπως και γλυτώσω κάποιο χρεωσιμο ραντεβού με τεχνικό.Εγω τους είπα 13/8 λήγει το συμβόλαιο και ενώ ήμουν έτοιμος να ανανεώσω τώρα δεν ξέρω,μιας και δεν περίμενα τέτοια θέματα κάθε βράδυ ίδια ώρα.Σας ευχαριστώ παιδιά για την βοήθεια... Μου φαίνεται πολύ περίεργο που δεν μπορείς να δεις το router.. Το router ανεξάρτητα από τη γραμμή και το internet έπρεπε να το βλέπεις εκτός και αν έχει γονατίσει.. Ποιο router έχεις; Την ώρα που έχεις το πρόβλημα τα λαμπάκια του router σε τι κατάσταση είναι; Παράθεση http://badge.facebook.com/badge/317446008269290.3536.1752348694.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
George6633 Δημ. July 31, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2013 Ναι δεν ανοίγει τίποτα...Το ρουτερ είναι Thomson 585 v8 η κάπως έτσι μιας και τώρα έφυγα απο το σπίτι και δεν ειμαι μπροστά...τα λαμπάκια εκτός απο το πρώτο του ίντερνετ όλα τα αλλα είναι αναμενα...το πρώτο είναι τελείως κλειστό ενώ κάποιες στιγμές αναβοσβήνει.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zafevolution Δημ. August 1, 2013 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2013 Ναι δεν ανοίγει τίποτα...Το ρουτερ είναι Thomson 585 v8 η κάπως έτσι μιας και τώρα έφυγα απο το σπίτι και δεν ειμαι μπροστά...τα λαμπάκια εκτός απο το πρώτο του ίντερνετ όλα τα αλλα είναι αναμενα...το πρώτο είναι τελείως κλειστό ενώ κάποιες στιγμές αναβοσβήνει.. Δες όλα τα λαμπάκια την ώρα που έχει πρόβλημα. Αν είναι όλα πράσινα και το wireless, αναβοσβήνει σαν τρελό τότε σίγουρα σου κλέβουν internet και έχεις αυτά τα προβλήματα.. Παράθεση http://badge.facebook.com/badge/317446008269290.3536.1752348694.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sigok Δημ. August 1, 2013 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2013 Χαιρεται. Εχω ενα προβλημα εδω και κανα μηνα. μου πεφτει συνεχεια το ιντερνετ, στα 2mbs, στα 1,2, στα 3 στα 4 και παει λεγοντας. Εχω 24αρα forthnet, καποτε επιανα 17, 18 τωρα πιανω φουλ 14. Οταν λοιπον πεφτει οποτε νανε, πχ ειμαι youtube κ ετσι, πρεπει να κανω μια κληση , για να επανελθει στα 14, 11 αναλογα. Ξερει καποιος γιατι συμβαινει αυτο? εχω ενα linksys dg2000 για ρουτερ π το πηρα πριν χρονια, πηγα το ανοιξα σ εναν φιλο μ, κ οι πυκνωτες του ηταν λιγο φουσκωμενοι , τους αλλαξαμε , αλλα τιποτα. Παλι τα ιδια κανει. Καμια φορα πεφτει οταν χτυπαει το τηλεφωνο, δηλαδη ισως φταιει το splitter. Οι ερωτησεις μου ειναι οι εξης, γιατι δεν συγχρονιζει στα 17 οπως παλια; φταιει το ρουτερ? να δοκιμασω κανα αλλο? Και γιατι πεφτει συνεχεια ? φταιει κ εδω το ρουτερ? Η η συνδεση? με dm_tool δεν βλεπω gaps. Να αλλαξω και μια splitter να δω τι παιζει? ευχαριστω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SERS1612 Δημ. August 1, 2013 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2013 Χαιρεται. Εχω ενα προβλημα εδω και κανα μηνα. μου πεφτει συνεχεια το ιντερνετ, στα 2mbs, στα 1,2, στα 3 στα 4 και παει λεγοντας. Εχω 24αρα forthnet, καποτε επιανα 17, 18 τωρα πιανω φουλ 14. Οταν λοιπον πεφτει οποτε νανε, πχ ειμαι youtube κ ετσι, πρεπει να κανω μια κληση , για να επανελθει στα 14, 11 αναλογα. Ξερει καποιος γιατι συμβαινει αυτο? εχω ενα linksys dg2000 για ρουτερ π το πηρα πριν χρονια, πηγα το ανοιξα σ εναν φιλο μ, κ οι πυκνωτες του ηταν λιγο φουσκωμενοι , τους αλλαξαμε , αλλα τιποτα. Παλι τα ιδια κανει. Καμια φορα πεφτει οταν χτυπαει το τηλεφωνο, δηλαδη ισως φταιει το splitter. Οι ερωτησεις μου ειναι οι εξης, γιατι δεν συγχρονιζει στα 17 οπως παλια; φταιει το ρουτερ? να δοκιμασω κανα αλλο? Και γιατι πεφτει συνεχεια ? φταιει κ εδω το ρουτερ? Η η συνδεση? με dm_tool δεν βλεπω gaps. Να αλλαξω και μια splitter να δω τι παιζει? ευχαριστω Γιατί δεν παίρνεις την εξυπηρέτηση πελατών να το δούνε; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sigok Δημ. August 2, 2013 Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2013 Γιατί δεν παίρνεις την εξυπηρέτηση πελατών να το δούνε; Γιατι ειναι χαιβανια. Τους πηρα και δεν βλεπουν κατι στη γραμμη μου λενε... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KostasGre Δημ. August 4, 2013 Κοινοποίηση Δημ. August 4, 2013 Το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ και το παρακολουθώ και πέφτω μέχρι και τα 9.5Mbps από τα 19Mbps που κλείδωσα την πρώτη φορά που συνδέθηκα και είμαι και στα 400~500 μέτρα απόσταση από το τηλεφωνικό κέντρο. Τους ρώτησα και πήρα την ίδια απάντηση με τον προλαλήσαντα, όλα καλά, κανένα πρόβλημα στη γραμμή. Γενικές εντυπώσεις από την 1 εβδομάδα που έχω στη forthnet: 1) Μέτρια προς χάλια τήλεφωνική τεχνική υποστήριξη. Ελάχιστη αναμονή 20 λεπτά για να μιλήσεις. 2) Εάν κάνεις reboot το router για οποιδήποτε λόγο μετά δεν πρόκειται να επανασυνδεθεθεί με τίποτα όμως. Ακολουθεί τηλέφωνο στην τεχνική υποστήριξη, reset γραμμής κλπ. 3) 1-2 disconnects την ημέρα. Διάγνωση τεχνικου: ο υπολογιστής φταίει και δημιουργεί τις αποσυνδέσεις, έχει virus κλπ κλπ, μα ο υπολογιστης δεν ειναι ανοιχτός, από ipad συνδέομαι του λέω... Η forthnet κατάφερε να φέρει εις πέρας τον στόχο της. Έριξε στο πίατο του καταναλωτή μία ελκυστική προσφορά 3play και αν και δεν μπορει να υποστηρίξει αυτά που προσφέρει, κατάφερε να προσελκύσει πολύ κόσμο. Ελπίζω να βελτιώσει την ποιότητα των υπηρεσιών της εάν θέλει να κρατήσει συνδρομητές πάνω από χρόνο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sigok Δημ. August 4, 2013 Κοινοποίηση Δημ. August 4, 2013 Το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ και το παρακολουθώ και πέφτω μέχρι και τα 9.5Mbps από τα 19Mbps που κλείδωσα την πρώτη φορά που συνδέθηκα και είμαι και στα 400~500 μέτρα απόσταση από το τηλεφωνικό κέντρο. Τους ρώτησα και πήρα την ίδια απάντηση με τον προλαλήσαντα, όλα καλά, κανένα πρόβλημα στη γραμμή. Γενικές εντυπώσεις από την 1 εβδομάδα που έχω στη forthnet: 1) Μέτρια προς χάλια τήλεφωνική τεχνική υποστήριξη. Ελάχιστη αναμονή 20 λεπτά για να μιλήσεις. 2) Εάν κάνεις reboot το router για οποιδήποτε λόγο μετά δεν πρόκειται να επανασυνδεθεθεί με τίποτα όμως. Ακολουθεί τηλέφωνο στην τεχνική υποστήριξη, reset γραμμής κλπ. 3) 1-2 disconnects την ημέρα. Διάγνωση τεχνικου: ο υπολογιστής φταίει και δημιουργεί τις αποσυνδέσεις, έχει virus κλπ κλπ, μα ο υπολογιστης δεν ειναι ανοιχτός, από ipad συνδέομαι του λέω... Η forthnet κατάφερε να φέρει εις πέρας τον στόχο της. Έριξε στο πίατο του καταναλωτή μία ελκυστική προσφορά 3play και αν και δεν μπορει να υποστηρίξει αυτά που προσφέρει, κατάφερε να προσελκύσει πολύ κόσμο. Ελπίζω να βελτιώσει την ποιότητα των υπηρεσιών της εάν θέλει να κρατήσει συνδρομητές πάνω από χρόνο. Ωραια καταλαβα, δηλαδη μολις ληξει αλλαζουμε εταιρια και 8α ησυχασει το κεφαλι ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
parafron4 Δημ. August 4, 2013 Κοινοποίηση Δημ. August 4, 2013 εγω με φορθνετ δεν ξερω τι θα πει διακοπη....αψογη γραμμη χωρις κανενα προβλημα και ειμαι συνδρομητης απο το 2006 αν θυμαμαι καλα. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Follow me on Twitter Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pektis7 Δημ. August 4, 2013 Κοινοποίηση Δημ. August 4, 2013 εγω με φορθνετ δεν ξερω τι θα πει διακοπη....αψογη γραμμη χωρις κανενα προβλημα και ειμαι συνδρομητης απο το 2006 αν θυμαμαι καλα. Τα ίδια κι εγώ με forthnet που την έχω εδώ και έξι μήνες. Ποτέ δεν με πούλησε η γραμμή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KostasGre Δημ. August 4, 2013 Κοινοποίηση Δημ. August 4, 2013 (edited) Όπως προείπα είναι εντυπώσεις της 1ης εβδομάδας οπότε δεν μπορώ να σχηματίσω ολοκληρωμένη άποψη για την forthnet οπότε και δεν μπορώ να πω από τώρα πως θα φύγω μετά τον χρόνο. Ελπίζω πως αυτά τα σκαμπανεβάσματα, οι αποσυνδέσεις και τα σχετικά ήταν τα ''παρθενικά'' προβλήματα της 1ης εβδομάδας. :) Υπήρχε ένα θέμα με την τηλεφωνία αλλά επιλύθηκε άμεσα και αποτελεσματικά. Πλέον κλείδωσα στα 16Mbps με linksys wag200g και ελπίζω να μην πέσω άλλο. Edited August 4, 2013 by KostasGre Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
parmenino Δημ. August 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. August 6, 2013 Έτσι είναι, δεν μπορείς να κρίνεις κατευθείαν γιατί πρέπει να ρυθμιστούν τυχόν προβλήματα του χαλκού στον οποίο συνδέεσαι, να μπει το κατάλληλο προφίλ, ανάλογα με την ποιότητά του κλπ. Δεν γίνεται ο πάροχος να γνωρίζει εξαρχής την κατάσταση της γραμμής σου και την DT δεν την συμφέρει να φτιάξει τα προβλήματα αυτά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
theta Δημ. August 6, 2013 Κοινοποίηση Δημ. August 6, 2013 Μετά από 4 χρόνια στη forthnet κι αφού ενημέρωσα την εταιρεία πως το router, ένα thomson 585 που έχω, εδώ και τρεις μήνες υπολειτουργεί μετά από τόσα χρόνια χρήσης, το οποίο υποτίθεται πως "κοίταξαν" από το τεχνικό τους τμήμα ενώ με είχαν τρεις φορές για μισή ώρα στο τηλέφωνο και δεν είδαν κάποιο πρόβλημα, άλλαξα πάροχο. Είναι νομίζω απαράδεκτο να συμπεριφέρονται κατ' αυτόν τον τρόπο στους πελάτες τους και να τους εμπαίζουν. Είναι κρίμα γιατί τόσα χρόνια δεν είχα κάποιο πρόβλημα με την εταιρία αυτή. Ελπίζω μόνο ο νέος πάροχος να είναι αξιόλογος. Παράθεση τοβιβλίο.net Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
George6633 Δημ. August 9, 2013 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2013 Δες όλα τα λαμπάκια την ώρα που έχει πρόβλημα. Αν είναι όλα πράσινα και το wireless, αναβοσβήνει σαν τρελό τότε σίγουρα σου κλέβουν internet και έχεις αυτά τα προβλήματα.. Τελικά αλλάξαμε Ρουτερ και είναι κάπως καλύτερα τα πράγματα..οχι ότι δεν κολλάει,απλα το βράδυ έχουμε ίντερνετ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.