Jump to content

Τα πάντα για το Frog Mobile


sideras1985
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Να τους τονίσεις να ΜΗΝ σου βάλουν πακέτο με τα χρήματα που θα δώσεις και να στα βάλουν όλα στην κάρτα. Αλλιώς συνηθίζουν να σου φορτώνουν ένα πακέτο και να σου αφήνουν την κάρτα άδεια.
Ήταν έτοιμη να βάλει πακέτο αλλά ευτυχώς με ρώτησε τι προτιμάω πιο πολύ ομιλία ή δεδομένα και ενώ της είχα πει ότι θα το αλλάξω από whatsup σε frog...
Πάντως τη frog προσπαθούν να την θάψουν όσο μπορούν γιατί μου λέει ο υπάλληλος που τη θυμήθηκες αυτή τη frog και ότι δεν τι χρησιμοποιούν πολλοί...

Στάλθηκε από το CPH2449 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η έκπτωση 2€ στο box με ανανέωση μέσα από την εφαρμογή, γίνεται αν η χρεωστική κάρτα είναι δηλωμένη και στο box ή πρέπει το ίδιο νούμερο να είναι δηλωμένο και στο box;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Έχω κάποιες ερωτησεις καθώς σκέφτομαι την φορητότητα σε frog. 
Η χρέωση είναι ανά δευτερόλεπτο; 
Αν παραγγείλω sim online, η ταυτοποίηση πως γινεται; 
Η διαχείριση γινεται από το COSMOTE apo? 
Τα deals for you και το COSMOTE one ισχύουν; 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Teo010 said:

Η έκπτωση 2€ στο box με ανανέωση μέσα από την εφαρμογή, γίνεται αν η χρεωστική κάρτα είναι δηλωμένη και στο box ή πρέπει το ίδιο νούμερο να είναι δηλωμένο και στο box;

BOX app δημιουργείται με Cosmote Id στο οποίο μπορεί να είναι δηλωμένοι περισσότεροι από #1# αριθμοί sim.

Το WU app δε δίνει πια κουπόνι 3.200 πόντων για 2Ε να το βάλεις στο προφίλ σου , υπομενού "έχω κουπόνι δώρου", αλλά μόνο 1Ε ,3Ε ή 4Ε κουπόνια ανάλογα με την κάρτα που θα βάλεις (12Ε, 15Ε ή 20Ε). Τους πόντους που έχεις μαζέψει (διάρκειας 90 μέρες από την τελευταία παραγγελία σου στο ΒΟΧ και μετά μηδενίζουν) μπορείς να τους βάλεις στο πρώτο πάνω πεδίο πριν την οριστική αποστολή της κάθε παραγγελίας σου από το BOX με αναλογία 1600 πόντοι (-1Ε) ανά min 4E παραγγελίας εκτός των supermarket (πχ για παραγγελία από 8Ε έως 11,99Ε βάζεις 3.200 πόντους, άρα -2Ε).

Αν λες για το άλλο επιπλέον πεδίο έκπτωσης στο BOX, πριν την οριστική υποβολή της παραγγελίας σου, και αναφέρεσαι σε 2Ε, απλά καταχωρείς τον κωδικό {"εξαργυρώνεις το κουπόνι"}, που είναι όπως ο κωδικός deals4U. Συνήθως αυτός ο 2ος κωδικός έχει ελάχιστο ποσό παραγγελίας όπως αυτό που δίνουν ως αύριο για παραγγελία από συγκεκριμένα μαγαζά x6 , πχ min παραγγελίας 6Ε.

Σε όποιο από τα 2 είδη "έκπτωσης" κι αν αναφέρεσαι, δεν έχει σχέση από που τον απέκτησες/βρήκες: Μπορεί να μπει σε οποιοδήποτε username Cosmote Id είναι δηλωμένο στο BOX app, ακόμα και άλλο από αυτό που τον απέκτησες.

Χρεωστική κάρτα μπορείς να βάλεις οποιαδήποτε επιθυμείς πριν την οριστική υποβολή της κάθε παραγγελίας σου η οποία αποθηκεύεται στο συγκεκριμένο Cosmote Id από το οποίο παραγγέλνεις μέσω BOX και αυτόματα μπορείς να την χρησιμοποιήσεις μετέπειτα και από το WU app/frog app του αριθμού που είναι δηλωμένο (πιθανόν μαζί με άλλους αριθμούς sim) στο συγκεκριμένο Cosmote Id.

Τηλέφωνο επικοινωνίας που θα αναφέρεις όταν καλείς το 2106241990 για προβλήματα που εμφανίστηκαν σε κάποια παραγγελία σου μπορείς να δηλώσεις οποιονδήποτε επιθυμείς ακόμα και από άλλη εταιρία κινητής.

Edited by Pppe
Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, Teo010 said:

Η έκπτωση 2€ στο box με ανανέωση μέσα από την εφαρμογή, γίνεται αν η χρεωστική κάρτα είναι δηλωμένη και στο box ή πρέπει το ίδιο νούμερο να είναι δηλωμένο και στο box;

Πιο απλά, το δώρο 2€ θα το πάρεις όπως κι αν πληρώσεις ΜΕΣΑ απ την εφαρμογή Frog.

(αν ανανεώσεις απ την εφαρμογή Cosmote δεν το παίρνεις)

Αλλά μάλλον εννοεί ο φίλος, ότι έτσι κι αλλιώς η κάρτα που καταχωρείς για πληρωμή σχετίζεται με το cosmote id και θα φαίνεται παντού.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος με 8€ ανανέωση δεν δίνει κουπόνι 2€ για Box. Οπότε από 10€ και πάνω ανανέωση για κουπόνι box και αποκλειστικά μέσα από την εφαρμογή frog. Επίσης, οι κωδικοί από ανανέωση πλέον έχουν 12 χαρακτήρες (γράμματα και νούμερα).

Link to comment
Share on other sites

μπορει να γινει ανανεωση στο νουμερο απο τη σελιδα της κοσμοτε, του whatsup, αν θυμαμαι καλα εχει εκει επιλογη για τιμολογιο αρα λογικα ναι. Απο τη σελιδα του φρογκ ή την αντίστοιχη εφαρμογή θα πρεπει να σου πει καποιος που το εχει χρησιμοποιησει γιατι δεν το ξερω.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, andre74 said:

Το Φρογκ γίνεται να έχεις τιμολόγιο τα ποσά ανανέωσης;

Ίσως αν πας και πάρεις κάρτες ανανέωσης από τον Γερμανό και ζητήσεις τιμολόγιο..

Link to comment
Share on other sites

παιδιά είμαστε χρόνια οικογενειακως wind. f2g. στην κοσμοτε εάν κάνουμε φορητοτητα είτε συμβόλαιο είτε κσρτοκινητη τα απεριόριστα δεδομένα πόσο τα τιμολογει;

Link to comment
Share on other sites

Ίσως αν πας και πάρεις κάρτες ανανέωσης από τον Γερμανό και ζητήσεις τιμολόγιο..

Εγώ όποτε βάζω κάρτα στης κόρης μου το φρογκ με ρωτα απο κάτω αν θέλω να τικαρω κάτι για έκδοση τιμολογίου.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ilka71 said:

παιδιά είμαστε χρόνια οικογενειακως wind. f2g. στην κοσμοτε εάν κάνουμε φορητοτητα είτε συμβόλαιο είτε κσρτοκινητη τα απεριόριστα δεδομένα πόσο τα τιμολογει;

για φρογκ (για να ειμαστε εντος θέματος) υπάρχει αυτό:

Unlimited GIGA WEEK

για 1 εβδομάδα

Unlimited GB για πλοήγηση

6.50€

με τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

Unlimited GIGA WEEK

• H ενεργοποίηση δεύτερου πακέτου μπορεί να γίνει μόνο εάν έχει λήξει το πρώτο.
• Τα ΜΒ του πακέτου δεν κάνουν rollover με τα MB άλλων πακέτων.
• Τα MB είναι επίσης διαθέσιμα για χρήση στην περιαγωγή εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ εφαρμόζεται όριο πολιτικής ορθής χρήσης στα 6 GB. Πέρα από αυτό το όριο και μέχρι την κατανάλωση MB, ισχύει επιπλέον χρέωση €0,00223/ MB.

https://www.frogmobile.gr/el/paketa-internet

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πριν, panos43 said:

Καλησπέρα. Έχω κάποιες ερωτησεις καθώς σκέφτομαι την φορητότητα σε frog. 
Η χρέωση είναι ανά δευτερόλεπτο; 
Αν παραγγείλω sim online, η ταυτοποίηση πως γινεται; 
Η διαχείριση γινεται από το COSMOTE apo? 
Τα deals for you και το COSMOTE one ισχύουν; 

H χρέωση ειναι άνα 1" στο πακέτο που κοστίζει 3,02€ και δίνει 120 προς όλους ανα 2η εβδομάδα περίπου. Στα υπόλοιπα πακέτα που περιλαμβάνουν και data είναι ανα 3' η ελάχιστη. Τα πακέτα που υπάρχουν μπορεις να τα δεις εδώ https://www.frogmobile.gr/el/paketa-internet

Για τον πρώτο χρόνο που βρίσκεσαι σε frog δίνει κάποια επιπλέον δώρα https://www.frogmobile.gr/el/frog-online-sim-card  σε λεπτά ομιλίας και με κάθε κάρτα απο 10€ έχεις bonus mb. Υπάρχει frog app αλλά λειτουργεί εν μέρει και το cosmote app. Για τα deals και το one νομίζω ναι κανονικά

Επίσης υπάρχουν και τα voucher cards της wifigreece που δίνουν κάποιες επιπλέον παροχές συγκριτικά με τα κανονικά πακέτα

Edited by bbbb
Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ την παρέα.

Και οι 2 γονείς μου έχουν αριθμούς Frog. Σαν ηλικιωμένοι που είναι έχουν χαζά τηλέφωνα, και τα διαχειρίζομαι εγώ από την εφαρμογή που έχω εγκαταστήσει στο δικό μου κινητό (για ανανέωση χρόνου ομιλίας και αγορά πακέτων). Το θέμα είναι ότι η εφαρμογή Frog τουλάχιστον 1 φορά τον μήνα, ίσως και ποιο συχνά, μου ζητάει να κάνει πάλι ταυτοποίηση εξαρχής με αποστολή κωδικού μιας χρήσης στα κινητά των γονέων μου, και αν δεν γίνει ταυτοποίηση τότε χάνει όλες τις πληροφορίες με αποτέλεσμα να μην έχω πρόσβαση ώστε να μπορώ να κάνω ανανέωση χρόνου ομιλίας ή να ενεργοποιήσω πακέτα.

Επίσης, έχω εγκαταστήσει και την εφαρμογή Cosmote και μπαίνω και από εκεί, και φαίνεται να κρατάει ποιο μόνιμα τα στοιχεία (βασικά την έχω τουλάχιστον 1 εξάμηνο και εκτός από την αρχική ταυτοποίηση δεν μου ζήτησε πάλι ταυτοποίηση όλο αυτό το χρονικό διάστημα). Το θέμα όμως με την εφαρμογή της Cosmote δεν εμφανίζει τις διάφορες προσφορές του Frog.

Έχει κανείς κάτι υπόψη για ποιο μόνιμη λύση σχετικά με την εφαρμογή Frog;

i8vv46-6.png
Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, gokuthelegend said:

Χαιρετώ την παρέα.

Και οι 2 γονείς μου έχουν αριθμούς Frog. Σαν ηλικιωμένοι που είναι έχουν χαζά τηλέφωνα, και τα διαχειρίζομαι εγώ από την εφαρμογή που έχω εγκαταστήσει στο δικό μου κινητό (για ανανέωση χρόνου ομιλίας και αγορά πακέτων). Το θέμα είναι ότι η εφαρμογή Frog τουλάχιστον 1 φορά τον μήνα, ίσως και ποιο συχνά, μου ζητάει να κάνει πάλι ταυτοποίηση εξαρχής με αποστολή κωδικού μιας χρήσης στα κινητά των γονέων μου, και αν δεν γίνει ταυτοποίηση τότε χάνει όλες τις πληροφορίες με αποτέλεσμα να μην έχω πρόσβαση ώστε να μπορώ να κάνω ανανέωση χρόνου ομιλίας ή να ενεργοποιήσω πακέτα.

Επίσης, έχω εγκαταστήσει και την εφαρμογή Cosmote και μπαίνω και από εκεί, και φαίνεται να κρατάει ποιο μόνιμα τα στοιχεία (βασικά την έχω τουλάχιστον 1 εξάμηνο και εκτός από την αρχική ταυτοποίηση δεν μου ζήτησε πάλι ταυτοποίηση όλο αυτό το χρονικό διάστημα). Το θέμα όμως με την εφαρμογή της Cosmote δεν εμφανίζει τις διάφορες προσφορές του Frog.

Έχει κανείς κάτι υπόψη για ποιο μόνιμη λύση σχετικά με την εφαρμογή Frog;

Το my cosmote. Βάζεις στο cosmote ID σου ότι νούμερα θες και τα διαχειρίζεσαι από λέει. Εγώ έτσι κάνω στους γονείς μου που έχουν frog. 

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, _NikitaS_ said:

Το my cosmote. Βάζεις στο cosmote ID σου ότι νούμερα θες και τα διαχειρίζεσαι από λέει. Εγώ έτσι κάνω στους γονείς μου που έχουν frog. 

Ευχαριστώ για την απάντηση. Βασικά δεν το ανάφερα ευθέως, αλλά ανάφερα ότι έχω χρησιμοποιήσει και την εφαρμογή Cosmote, στην οποία τεχνικώς συνδέεσαι με Cosmote ID. Το θέμα είναι ότι δεν εμφανίζει τις προσφορές. Για παράδειγμα τώρα τρέχει προσφορά 60 + 60 λεπτά ομιλίας με 3.02 ευρώ που ισχύει μέχρι 21 Μαϊου. Αυτή η προσφορά δεν εμφανίζεται στο My Cosmote και αν δεν το έβλεπα από την εφαρμογή Frog θα την έχανα.

i8vv46-6.png
Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, gokuthelegend said:

Ευχαριστώ για την απάντηση. Βασικά δεν το ανάφερα ευθέως, αλλά ανάφερα ότι έχω χρησιμοποιήσει και την εφαρμογή Cosmote, στην οποία τεχνικώς συνδέεσαι με Cosmote ID. Το θέμα είναι ότι δεν εμφανίζει τις προσφορές. Για παράδειγμα τώρα τρέχει προσφορά 60 + 60 λεπτά ομιλίας με 3.02 ευρώ που ισχύει μέχρι 21 Μαϊου. Αυτή η προσφορά δεν εμφανίζεται στο My Cosmote και αν δεν το έβλεπα από την εφαρμογή Frog θα την έχανα.

Βάλε υπενθύμιση ανά δύο εβδομάδες! Επίσης το λέει και το my cosmote. Αν πατήσεις γισ την αγορά του πακέτου, πριν κάνεις αγορά σου λέει +60. Εγώ τουλάχιστον έτσι κάνω. 

Edited by _NikitaS_
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους! Αυτό που δεν έχω δει να αναφέρεται εδώ είναι ότι η κάρτα ανανέωσης των 12€ πωλείται στο περίπτερο 12,5.
Ισχύει ή με έκλεψε ο περιπτεράς στην πρώτη μου ανανέωση;  😁

Link to comment
Share on other sites

On 21/5/2023 at 8:26 ΠΜ, _NikitaS_ said:

Βάλε υπενθύμιση ανά δύο εβδομάδες! Επίσης το λέει και το my cosmote. Αν πατήσεις γισ την αγορά του πακέτου, πριν κάνεις αγορά σου λέει +60. Εγώ τουλάχιστον έτσι κάνω. 

Το θέμα είναι ότι για 1 με 1.5 μήνα περίπου δεν θα βρίσκομαι μαζί με τους γονείς μου καθώς θα μετακομίσουν προσωρινώς σε άλλη πόλη για κάποιους λόγους, οπότε ακόμη και αν βάζω υπενθύμιση δεν θα τους έχω δίπλα μου για να μπορώ να ενεργοποιώ πάλι την εφαρμογή. Στο My Cosmote δεν δείχνει την ημερομηνία λήξης της προσφοράς, συνήθως την ενεργοποιώ προς το τέλος για να παίρνουν μεγαλύτερη παράταση τα λεπτά ομιλίας, αλλά αν δεν ξέρω την ακριβή ημερομηνία τότε ενδεχομένως να χάνω την προσφορά. Τέλος πάντων, θα δω πως θα το διαχειριστώ.

15 ώρες πριν, gag said:

κάρτα ανανέωσης των 12€ πωλείται στο περίπτερο 12,5

Αυτό ισχύει εδώ και πολύ καιρό, ίσως και χρόνια, και είναι γενικώς γνωστό για τις προμήθειες των περιπτέρων.

Edited by gokuthelegend
i8vv46-6.png
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, gokuthelegend said:

Το θέμα είναι ότι για 1 με 1.5 μήνα περίπου δεν θα βρίσκομαι μαζί με τους γονείς μου καθώς θα μετακομίσουν προσωρινώς σε άλλη πόλη για κάποιους λόγους, οπότε ακόμη και αν βάζω υπενθύμιση δεν θα τους έχω δίπλα μου για να μπορώ να ενεργοποιώ πάλι την εφαρμογή. Στο My Cosmote δεν δείχνει την ημερομηνία λήξης της προσφοράς, συνήθως την ενεργοποιώ προς το τέλος για να παίρνουν μεγαλύτερη παράταση τα λεπτά ομιλίας, αλλά αν δεν ξέρω την ακριβή ημερομηνία τότε ενδεχομένως να χάνω την προσφορά. Τέλος πάντων, θα δω πως θα το διαχειριστώ.

Βάζεις ολα τα νουμερα στο mycosmote app και δεν ζητάει ξανά επιβεβαίωση login. 

Υπολοιπα ληξης πακετων και χρηματων μπορεις κανονικα να δεις.

Εβδομαδα παρά εβδομαδα εχει 60+60 για όλη εκείνη την εβδομαδα (Δευτέρα εως και Κυριακή). Για παράδειγμα, αυτην την εβδομάδα δεν εχει 60+60 (αφου ειχε την προηγούμενη εβδομάδα), πράγμα που σημαίνει οτι θα εχει την επόμενη εβδομαδα. Εαν δεν θυμασαι, μπορεις να ρωτήσεις εδω και καποιος θα σου απαντήσει. Μπορεί στο app να μην το δειχνει, αλλά εαν ειναι εβδομάδα 60+60 θα στα δώσει. Το κάνω πάνω απο 1 χρονο.

 

Edited by Mobileras

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, gokuthelegend said:

Το θέμα είναι ότι για 1 με 1.5 μήνα περίπου δεν θα βρίσκομαι μαζί με τους γονείς μου καθώς θα μετακομίσουν προσωρινώς σε άλλη πόλη για κάποιους λόγους, οπότε ακόμη και αν βάζω υπενθύμιση δεν θα τους έχω δίπλα μου για να μπορώ να ενεργοποιώ πάλι την εφαρμογή. Στο My Cosmote δεν δείχνει την ημερομηνία λήξης της προσφοράς, συνήθως την ενεργοποιώ προς το τέλος για να παίρνουν μεγαλύτερη παράταση τα λεπτά ομιλίας, αλλά αν δεν ξέρω την ακριβή ημερομηνία τότε ενδεχομένως να χάνω την προσφορά. Τέλος πάντων, θα δω πως θα το διαχειριστώ.

Αυτό ισχύει εδώ και πολύ καιρό, ίσως και χρόνια, και είναι γενικώς γνωστό για τις προμήθειες των περιπτέρων.

Τα μπλέκεις πολύ τα πράγματα. 

Τα βάζεις όλα τα νούμερα στο my cosmote και υπολόγισε ανά δύο βδομάδες ποτέ είναι η προσφορά. Στην τελική ρώτα εδώ. Ανά δύο εβδομάδες ξεκινάει την Δευτέρα και τελειώνει την Κυριακή. 

Και εγώ τους γονείς μου τους έχω μόνιμα σε άλλη πόλη και κάνω ακριβώς έτσι την διαδικασία. 

Link to comment
Share on other sites

Χμ, οκ. Αν είναι θα το κάνω κάπως έτσι. Η προσφορά ξεκινάει Δευτέρα και πάει μέχρι Κυριακή. Η επόμενη προσφορά είναι μετά από 1 εβδομάδα ή μετά από 2 εβδομάδες; Δηλαδή πάει 1 εβδομάδα με προσφορά - 1 εβδομάδα χωρίς προσφορά ή 1 εβδομάδα με προσφορά - 2 εβδομάδες χωρίς προσφορά;

Edited by gokuthelegend
i8vv46-6.png
Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, gokuthelegend said:

Χμ, οκ. Αν είναι θα το κάνω κάπως έτσι. Η προσφορά ξεκινάει Δευτέρα και πάει μέχρι Κυριακή. Η επόμενη προσφορά είναι μετά από 1 εβδομάδα ή μετά από 2 εβδομάδες; Δηλαδή πάει 1 εβδομάδα με προσφορά - 1 εβδομάδα χωρίς προσφορά ή 1 εβδομάδα με προσφορά - 2 εβδομάδες χωρίς προσφορά;

1 εβδομάδα ΜΕ 2πλασιασμό και 1 εβδομάδα ΧΩΡΙΣ 2πλασιασμό. Είχε την προηγούμενη εβδομάδα, δεν έχει αυτήν την εβδομάδα, θα έχει την επόμενη εβδομάδα (δηλαδη απο Δευτέρα 29 Μαΐου).

Ευχαριστώ τα παιδιά που με διόρθωσαν, η προσφορά είναι από Δευτέρα εως και Κυριακη (το διόρθωσα).

Έχει τύχει μερικές πολύ σπάνιες φορες να μην εχει την προσφορά για 2 συνεχομενες εβδομαδες. Καθαρά Δευτέρα επειδη ηταν αργια το ενεργοποίησαν την Τρίτη. Εσυ για σιγουριά ρώτα μας εδω προς το τελος της εβδομάδας που σε ενδιαφερει.

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...