oxxy Δημ. September 6, 2015 Κοινοποίηση Δημ. September 6, 2015 Για 4G σε Frog που στέλνω μνμ; 4G στο 1333 Παράθεση http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg https://telegram.org Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mary19 Δημ. September 6, 2015 Κοινοποίηση Δημ. September 6, 2015 4G στο 1333 Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
LifeOfTheMind Δημ. September 7, 2015 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2015 (edited) mr_47, να 'σαι καλά :) kokalo, για την ακρίβεια δεν υπάρχει επιλογή απενεργοποίησης, αλλά ενεργοποίησης της όποιας τωρινής προσφοράς, που αν την επιλέξεις σου δηλώνει ότι θα απενεργοποιηθεί ο διπλασιασμός. Αν κατάλαβα καλά επιθυμείς να μεταφέρεις υπόλοιπο με easy tranfer σε αλλό κινητό και όχι το νούμερο σου, σωστά; γιατί τον απενεργοποίησα σε ένα από τα δύο νούμερα με διπλασιασμό που είχα μέσα στο καλοκαίρι, για παρόμοιο λόγο. Συνέβη όταν έμαθα για την υποχρεωτική τρίμηνη ανανέωση για διατήρηση του υπολοίπου, ώστε να μπορέσω να το μεταφέρω στο κύριο κινητό με τον διπλασιασμό και αυτό να το εγκαταλείψω. Έχεις δικαίωμα για τέσσερις μεταφορές κάθε μήνα των 2, 5, ή 10 ευρώ μέσω του 1350, χωρίς να παίζει ρόλο το χρονικό διάστημα ανάμεσα τους. Μάξιμουμ δηλαδή 40 ευρώ τον μήνα και κρατά 20 λεπτά για κάθε μεταφορά. Αν ισχύει κάτι διαφορετικό μεταξύ frog και cosmote, δεν το γνωρίζω. Τέλος, απλά να σημειώσω ότι είχα (μπορεί και να έχω ακόμη, αλλά δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω) αδυναμία να ξεκινήσω τη διαδικασία της μεταφοράς από το ένα από τα δύο νούμερα (δεν θυμάμαι αν ήταν αυτό που ζητούσε, ή αυτό που έστελνε), αλλά όταν την έκανα μέσω του άλλου όλα λειτούργησαν ομαλά. Τεχνικό πρόβλημα; στιγμιαίο; δική μου ανικανότητα; ξεπεράστηκε όμως άμεσα. Edited September 7, 2015 by LifeOfTheMind Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kokalo Δημ. September 7, 2015 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2015 mr_47, να 'σαι καλά :) kokalo, για την ακρίβεια δεν υπάρχει επιλογή απενεργοποίησης, αλλά ενεργοποίησης της όποιας τωρινής προσφοράς, που αν την επιλέξεις σου δηλώνει ότι θα απενεργοποιηθεί ο διπλασιασμός. Αν κατάλαβα καλά επιθυμείς να μεταφέρεις υπόλοιπο με easy tranfer σε αλλό κινητό και όχι το νούμερο σου, σωστά; γιατί τον απενεργοποίησα σε ένα από τα δύο νούμερα με διπλασιασμό που είχα μέσα στο καλοκαίρι, για παρόμοιο λόγο. Συνέβη όταν έμαθα για την υποχρεωτική τρίμηνη ανανέωση για διατήρηση του υπολοίπου, ώστε να μπορέσω να το μεταφέρω στο κύριο κινητό με τον διπλασιασμό και αυτό να το εγκαταλείψω. Έχεις δικαίωμα για τέσσερις μεταφορές κάθε μήνα των 2, 5, ή 10 ευρώ μέσω του 1350, χωρίς να παίζει ρόλο το χρονικό διάστημα ανάμεσα τους. Μάξιμουμ δηλαδή 40 ευρώ τον μήνα και κρατά 20 λεπτά για κάθε μεταφορά. Αν ισχύει κάτι διαφορετικό μεταξύ frog και cosmote, δεν το γνωρίζω. Τέλος, απλά να σημειώσω ότι είχα (μπορεί και να έχω ακόμη, αλλά δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω) αδυναμία να ξεκινήσω τη διαδικασία της μεταφοράς από το ένα από τα δύο νούμερα (δεν θυμάμαι αν ήταν αυτό που ζητούσε, ή αυτό που έστελνε), αλλά όταν την έκανα μέσω του άλλου όλα λειτούργησαν ομαλά. Τεχνικό πρόβλημα; στιγμιαίο; δική μου ανικανότητα; ξεπεράστηκε όμως άμεσα. ΜΕ παρακάλυψες..... σε ευχαριστώ πολύ...! Παράθεση Στο στόμα του σκύλου.... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mary19 Δημ. September 8, 2015 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2015 Παιδια, δεν ειχα κανει λογαριασμο στο myaccount του what's up και τωρα που άλλαξα σε frog δε μπορω να ανανεωσω ηλεκτρονικα. Παιζει να μπορεσω να ανοιξω λογαριασμο στη σελιδα του what's up αλλιως; Αν επικοινωνησω με την εξυπηρετηση πελατων, θα μπορεσουν να μου ανοιξουν αυτοι; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. September 8, 2015 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2015 Μπορεις κανονικα να ανοιξεις λογαριασμο στη σελιδα. Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mary19 Δημ. September 8, 2015 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2015 Μπορεις κανονικα να ανοιξεις λογαριασμο στη σελιδα. Κι όμως δε μπορώ. :( Μου βγάζει πως το νούμερο μου δεν είναι cosmote/what's up. https://www.cosmote.gr/cosmoportal/cosmote.portal?_nfpb=true&_windowLabel=portletInstance_2&portletInstance_2_actionOverride=%2Fgr%2Fcosmote%2Fcosmoportal%2Fregistration%2FcheckWhatsupContract&_pageLabel=WhatsUp_Registration Εδώ μπαίνω για εγγραφή. Μήπως κάνω λάθος; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cardinal13 Δημ. September 8, 2015 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2015 Μήπως γνωρίζει κανείς ποιος είναι ο τεχνικός λόγος που δε μπορεί να γίνει η αντικατάσταση mini-sim Frog σε micro-sim Cosmote; Πάντως πρέπει να το κοιτάξουν το ζήτημα άμεσα γιατί αλλιώς απαξιώνουν το προϊόν τους. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. September 8, 2015 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2015 Κι όμως δε μπορώ. :( Μου βγάζει πως το νούμερο μου δεν είναι cosmote/what's up. https://www.cosmote.gr/cosmoportal/cosmote.portal?_nfpb=true&_windowLabel=portletInstance_2&portletInstance_2_actionOverride=%2Fgr%2Fcosmote%2Fcosmoportal%2Fregistration%2FcheckWhatsupContract&_pageLabel=WhatsUp_Registration Εδώ μπαίνω για εγγραφή. Μήπως κάνω λάθος; Λογικα επρεπε να το δεχεται αλλα για κοιταξε να κανεις εγγραφη εδω https://www.cosmote.gr/cosmoportal/cosmote.portal?_nfpb=true&_pageLabel=MA_Registration Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mary19 Δημ. September 8, 2015 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2015 Λογικα επρεπε να το δεχεται αλλα για κοιταξε να κανεις εγγραφη εδω https://www.cosmote.gr/cosmoportal/cosmote.portal?_nfpb=true&_pageLabel=MA_Registration Οκ, εδώ έγινε η εγγραφή! Σε ευχαριστώ πολύ!:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dBpanos Δημ. September 9, 2015 Κοινοποίηση Δημ. September 9, 2015 Μήπως γνωρίζει κανείς ποιος είναι ο τεχνικός λόγος που δε μπορεί να γίνει η αντικατάσταση mini-sim Frog σε micro-sim Cosmote; Πάντως πρέπει να το κοιτάξουν το ζήτημα άμεσα γιατί αλλιώς απαξιώνουν το προϊόν τους. Γι'αυτόν περίπου το λόγο με έβαλαν να κάνω φορητότητα σε άλλο δίκυτο και να ξαναπάω πίσω!!:blink: Είχα mini SIM Frog, αλλά είχα γυρίσει το πακέτο σε what's up. Και επειδή ήθελα να βάλω την κάρτα σε ένα 4S για spotify, τους λέω αντικατάσταση μιας και είναι what's up ο αριθμός και μου λένε δεν γίνεται κλπ κλπ. Τραγικό & απαράδεκτο, αλλά τι να κάνεις πού στη συγκεκριμένη περίπτωση έπρεπε να το κάνω για να κρατήσω τον 2ο αυτόν αριθμό μου, επειδή είναι έυκολος και θα μου έδινε τα πλεονεκτήματα του spotify μέσω cosmote... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikiforos_ Δημ. September 9, 2015 Κοινοποίηση Δημ. September 9, 2015 (edited) Έχω ένα whatsup και είμαι ένα βήμα από το αλλάξω σε frog. 1) To whatsup app που έχω ήδη εγκατεστημένο στο κινητό, θα συνεχίσει να λειτουργεί? 2) Στο mycosmote που έχω ήδη εγγραφεί, θα συνεχίσει να λειτουργεί (ανανεώσεις και έλεγχο υπολοίπου)? 3) Το υπόλοιπο που ήδη έχω (λ7, ΜΒ), χάνεται ή παραμένει? Μπορεί κάποιος να απαντήσει έγκυρα, διότι είναι οι μόνοι λόγοι που δεν το έχω κάνει ακόμη. Thank you :) Edited September 9, 2015 by nikiforos_ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. September 9, 2015 Κοινοποίηση Δημ. September 9, 2015 Έγκυρες απαντήσεις μπορείς να πάρεις με μία κλήση στο 13838 ή στο 6971001299 Όλα τα άλλα είναι προσωπικές απόψεις σε ένα δημόσιο foroum. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. September 9, 2015 Κοινοποίηση Δημ. September 9, 2015 Έχω ένα whatsup και είμαι ένα βήμα από το αλλάξω σε frog. 1) To whatsup app που έχω ήδη εγκατεστημένο στο κινητό, θα συνεχίσει να λειτουργεί? 2) Στο mycosmote που έχω ήδη εγγραφεί, θα συνεχίσει να λειτουργεί (ανανεώσεις και έλεγχο υπολοίπου)? 3) Το υπόλοιπο που ήδη έχω (λ7, ΜΒ), χάνεται ή παραμένει? Μπορεί κάποιος να απαντήσει έγκυρα, διότι είναι οι μόνοι λόγοι που δεν το έχω κάνει ακόμη. Thank you :) 2) Ναι 3) Τα λεφτα παραμενουν. Τα ΜΒ δεν γνωριζω, πιθανον να χανονται. Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikiforos_ Δημ. September 9, 2015 Κοινοποίηση Δημ. September 9, 2015 (edited) Έγκυρες απαντήσεις μπορείς να πάρεις με μία κλήση στο 13838 ή στο 6971001299 Όλα τα άλλα είναι προσωπικές απόψεις σε ένα δημόσιο foroum. Έχεις δίκιο, μόλις πήρα τηλέφωνο την εξυπηρέτηση στο 6971001299 (πατάς 9 για να συνδεθείς με εκπρόσωπο). Το λοιπόν: 1)To whatsup app που έχω ήδη εγκατεστημένο στο κινητό, θα συνεχίσει να λειτουργεί? ΟΧΙ 2) Το mycosmote που έχω ήδη εγγραφεί, θα συνεχίσει να λειτουργεί (ανανεώσεις και έλεγχο υπολοίπου)? ΟΧΙ 3) Το υπόλοιπο που ήδη έχω (λ7, ΜΒ), χάνεται ή παραμένει? Τα λεφτά ΝΑΙ -- ΜΒ,SMS κλπ ΟΧΙ Γενικά από τη συνομιλία μου δόθηκε η εντύπωση ότι ο (ευγενέστατος) υπάλληλος προσπάθησε να με αποτρέψει από την αλλαγή :wacko: (Μου είπε μάλιστα ότι το σύστημα -βάζω κάρτα 5€/10€ και παίρνω δώρο 500ΜΒ/1GB- αποτελεί προσφορά εδώ και ένα τετράμηνο και κάποια στιγμή θα διακοπεί) Edited September 9, 2015 by nikiforos_ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mr_47 Δημ. September 9, 2015 Κοινοποίηση Δημ. September 9, 2015 Έχεις δίκιο, μόλις πήρα τηλέφωνο την εξυπηρέτηση στο 6971001299 (πατάς 9 για να συνδεθείς με εκπρόσωπο). Το λοιπόν: 1)To whatsup app που έχω ήδη εγκατεστημένο στο κινητό, θα συνεχίσει να λειτουργεί? ΟΧΙ 2) Το mycosmote που έχω ήδη εγγραφεί, θα συνεχίσει να λειτουργεί (ανανεώσεις και έλεγχο υπολοίπου)? ΟΧΙ 3) Το υπόλοιπο που ήδη έχω (λ7, ΜΒ), χάνεται ή παραμένει? Τα λεφτά ΝΑΙ -- ΜΒ,SMS κλπ ΟΧΙ Γενικά από τη συνομιλία μου δόθηκε η εντύπωση ότι ο (ευγενέστατος) υπάλληλος προσπάθησε να με αποτρέψει από την αλλαγή :wacko: (Μου είπε μάλιστα ότι το σύστημα -βάζω κάρτα 5€/10€ και παίρνω δώρο 500ΜΒ/1GB- αποτελεί προσφορά εδώ και ένα τετράμηνο και κάποια στιγμή θα διακοπεί) Εννοείται ότι θέλει να σε αποτρέψει. Τους συμφέρει να έχουν πολύ κόσμο στο what's up, που τους ακουμπάει 6€ και 7€, για το κάθε τι που θέλουν, παρά να είναι στο frog, που έχει και πακέτα του 1€. Μην ξεχνάμε τη θυγατρική εταιρεία της cosmote.... :shifty: Παράθεση Huawei Nova 5T Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikiforos_ Δημ. September 9, 2015 Κοινοποίηση Δημ. September 9, 2015 Εννοείται ότι θέλει να σε αποτρέψει. Τους συμφέρει να έχουν πολύ κόσμο στο what's up, που τους ακουμπάει 6€ και 7€, για το κάθε τι που θέλουν, παρά να είναι στο frog, που έχει και πακέτα του 1€. Μην ξεχνάμε τη θυγατρική εταιρεία της cosmote.... :shifty: Ενδεχομένως να έχεις δίκιο, αλλά θα μπορούσαν να το κλείσουν τελείως το frog αν τους δημιουργεί εσωτερικό ανταγωνισμό. Anyway, τα πολλά ΟΧΙ που μαζεύτηκαν, εμένα με φρενάρουν :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mr_47 Δημ. September 9, 2015 Κοινοποίηση Δημ. September 9, 2015 Ενδεχομένως να έχεις δίκιο, αλλά θα μπορούσαν να το κλείσουν τελείως το frog αν τους δημιουργεί εσωτερικό ανταγωνισμό. Anyway, τα πολλά ΟΧΙ που μαζεύτηκαν, εμένα με φρενάρουν :lol: Για τα 1 και 2 έχεις το μήνυμα "ΥΠ", στο 1314, που σε ενημερώνει για όλα. Για το 3, μπορείς να καταναλώσεις ό,τι έχεις στην κάρτα σου και μετά να κάνεις τη φορητότητα. Προσωπικά, αυτό έκανα. :) Παράθεση Huawei Nova 5T Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. September 9, 2015 Κοινοποίηση Δημ. September 9, 2015 Δεν χρειαζεται με το ζορι. Απο τη στιγμη που το call center μιας εταιριας θεωρειται πιο αξιοπιστο απο τους ιδιους τους χρηστες του, τοτε τι το συζηταμε βρε παιδια; Ας κλεισουμε και το thread. Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikiforos_ Δημ. September 9, 2015 Κοινοποίηση Δημ. September 9, 2015 Έγκυρες απαντήσεις μπορείς να πάρεις με μία κλήση στο 13838 ή στο 6971001299 Όλα τα άλλα είναι προσωπικές απόψεις σε ένα δημόσιο foroum. Δεν χρειαζεται με το ζορι. Απο τη στιγμη που το call center μιας εταιριας θεωρειται πιο αξιοπιστο απο τους ιδιους τους χρηστες του, τοτε τι το συζηταμε βρε παιδια; Ας κλεισουμε και το thread. Έχετε δίκιο αλλά τελικά οι πληροφορίες είναι αντικρουόμενες Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makarios91 Δημ. September 9, 2015 Κοινοποίηση Δημ. September 9, 2015 Αν κάποιος έχει συμβόλαιο cosmote και έχει απεριόριστα προς κοσμοτε τότε οταν καλεί σε frog συνδρομητές χρεώνεται ή οχι και αντίστοιχα αυτοί που έχουν what's up ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. September 9, 2015 Κοινοποίηση Δημ. September 9, 2015 Χρεώνεται από τα δωρεάν λεπτά προς Cosmote. ( Απεριόριστα = 1500 ) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kosmous Δημ. September 10, 2015 Κοινοποίηση Δημ. September 10, 2015 Στη frog τα mb που δεν καταναλώνονται , μεταφέρονται στον επόμενο μήνα με την προϋπόθεση αγοράς πακέτου πριν την λήξη; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. September 10, 2015 Κοινοποίηση Δημ. September 10, 2015 Ναι μεταφέρονται , είτε με αγορά είτε με μία από τις δύο πρώτες ανανεώσεις του μήνα ( 5 ευρώ η μία και 10 ευρώ η άλλη ) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chrismasgr Δημ. September 12, 2015 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2015 Μια ερώτηση . Έφερα τον αριθμό μου CU σε What up με τελικό προορισμό το frog για να κάνω εγγραφή στο my cosmote . Ο αριθμός ήταν και πριν 10 μήνες στην cosmote στο frog απο cosmokarta. Γιατί μου λέει οτι ο αριθμός χρησιμοποιείται ήδη ; Παράθεση London for ever Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.