Jump to content

Τα πάντα για το Frog Mobile


sideras1985
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία, θα ξοδέψω αυτά τα 200' λεπτά που μου φέσωσαν με το "προενεργοποιημένο" πακέτο και την κάνω για βάτραχο.
Link to comment
Share on other sites

Δέχετε FROG που ήταν προηγουμένως whats-up ή cosmokarta . Δεν δέχεται whatsup-cosmokarta που ήταν προηγουμένος FROG . Τέτοιο απίστευτο κόλλημα...
Link to comment
Share on other sites

Στο 1299 λένε ότι δεν συνδυάζεται ο διπλασιασμός με τα 60' 3€.

Φοβάμαι να κάνω την κίνηση αγοράς των 60' 3€ και χάσω το διπλασιασμό.

Υπάρχουν κι άλλες επιτυχημένες μαρτυρίες;

 

Εγώ είμαι παλαιός χρήστης (με διπλασιασμό) και η frog μου στέλνει μήνυμα ότι μπορώ αν θέλω να αγοράσω το πακέτο των 60 λεπτών με 3 ευρώ. Δεν το έχω κάνει (καθότι δεν κάνω πολλά τηλέφωνα) αλλά δεν νομίζω να μου έστελνε μήνυμα ενεργοποίησης του πακέτου και ταυτόχρονα να έχανα τον διπλασιασμό...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!!!!

Με το σήμα κ γενικά με το Ίντερνετ πως παει η Frog;

Θέλω να πω ότι όπου έχει 4g η 3G η Cosmote έχει κανονικά κ η Frog?

Yπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν...και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!!!!

Με το σήμα κ γενικά με το Ίντερνετ πως παει η Frog;

Θέλω να πω ότι όπου έχει 4g η 3G η Cosmote έχει κανονικά κ η Frog?

 

Κατά γενική ομολογία, δεν έχει πρόβλημα η Κοσμοτέ (και η Φρογκ) στην ποιότητα σήματος του ιντερνετ. Σε συγκεκριμένες περιοχές βέβαια, εξαρτάται (όπως με όλα τα δίκτυα)...

Link to comment
Share on other sites

Κατά γενική ομολογία, δεν έχει πρόβλημα η Κοσμοτέ (και η Φρογκ) στην ποιότητα σήματος του ιντερνετ. Σε συγκεκριμένες περιοχές βέβαια, εξαρτάται (όπως με όλα τα δίκτυα)...

 

 

Ειμαι στην q κ μπορώ να πω οτι μετά απο πολλα πολλα χρόνια ξαναειδα wind πάροχο στην οθόνη του κινητού μου!!!

Πραγματικά απορώ πως εχει πελάτες αυτη η εταιρεία...;

Yπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν...και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!
Link to comment
Share on other sites

Ειμαι στην q κ μπορώ να πω οτι μετά απο πολλα πολλα χρόνια ξαναειδα wind πάροχο στην οθόνη του κινητού μου!!!

Πραγματικά απορώ πως εχει πελάτες αυτη η εταιρεία...;

 

Εγω παλι απορω πως εχει πελατες η βονταφον (χαρατσι 15€, ψευτικες διαφημισεις, μονιμες λαθος χρεωσεις κτλ) :lol:

Link to comment
Share on other sites

ενω το myaccount δεχεται πλεον καρτοκινητα cosmote...frog δεν δεχετε!

Μπορείς να δώσεις λινκ προς το myaccount να δω τι είναι;

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι στην q κ μπορώ να πω οτι μετά απο πολλα πολλα χρόνια ξαναειδα wind πάροχο στην οθόνη του κινητού μου!!!

Πραγματικά απορώ πως εχει πελάτες αυτη η εταιρεία...;

 

Διότι σε πολλές περιπτώσεις οι παροχές αυτής της εταιρίας είναι πολύ αρτιότερες από τις παροχές της wind (σήμα ίντερνετ, εξυπηρέτηση πελατών), οι οποίες και υπολειτουργούν χρόνια ολόκληρα όπως και σήμερα φυσικά!!

Link to comment
Share on other sites

τα εχουν λιγο χαμενα τι ισχυει με τον διπλασιαμο κ το πακετο των 60'(και γενικα με ολο το φρογκ)!! 1ο τηλ στο 1299 μου λενε ο διπλασ.χανεται με την ενεργοπ.των 60'!!μετα απο λιγεσ μερες 2ο τηλ για επιβεβαιοση μου λενε οτι ο διπλασ.δεν χανεται!! στελνω κ μαιλ απο το σαιτ τησ φρογκ κ μοθ απαντανε΄

Σας ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε για να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

Σχετικά με το θέμα που αναφέρετε να σας ενημερώσουμε ότι σε περίπτωση που ενεργοποιηθεί το πακέτο χρόνου ομιλίας της καρτοκινητής Frog 60΄προς όλους, δεν θα ισχύει η προσφορά του διπλασιασμού της πρώτης κάρτας κάθε μήνα.

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για να συζητήσουμε ό,τι περαιτέρω επιθυμείτε.

 

Με εκτίμηση,

 

Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Frog Mobile

 

τους ξαναστελνω μαιλ οτι το 1299 λει οτι δεν χανεται,τι ισχυει τελικα??κ μετα απο 2 μερες μου απαντανε τα παρακατω...

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας να σας ενημερώσουμε ότι πλέον με την ενεργοποίηση του πακέτου των 60΄ομιλίας δεν καταργείται η προσφορά του διπλασιασμού.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και παραμένουμε στη διάθεσή σας για να συζητήσουμε ό,τι περαιτέρω επιθυμείτε.

 

 

Με εκτίμηση,

 

Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Frog Mobile

 

ενεργοποιηση των 60' ακομα δεν εχω κανει,να δω τι θα γινει,εχω 2 φρογκ με διπλασιασμο,λεω απο βδομαδα να το "θυσιασω" να δω τι θα γινει!!!

Edited by eLeKtriK EyE
One Plus 6
Link to comment
Share on other sites

Μα παραπάνω μας απάντησε κάποιος που το τέσταρε ότι ισχύει και ο διπλασιασμός. Γιατί πήρες τηλέφωνο; Υπήρχε περίπτωση να ισχύει κάτι άλλο σε σενα; :confused:

 

Επίσης δεν θεωρώ σωστό που έχεις γράψει το όνομα του ατόμου που σου απάντησε... Ίσως είναι καλύτερα να το σβήσεις. Έτσι κι αλλιώς δεν έχει σχέση με την κουβέντα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν επιτρεπεται και δεν ειναι σωστο να γραφεις δημοσια το ονοματεπωνυμο. Δεν εχεις παρει την αδεια της για κατι τετοιο. Κανε καλυτερα ενα edit ή αν δεν μπορεις ζητα το απο ενα mod.
Link to comment
Share on other sites

Την παλεύουν εκεί στην κοσμοτε?? Κέρδισα ένα πακετάκι 60' προς όλους από έναν διαγωνισμό που είχαν κάνει μια βδομάδα πριν το Πάσχα το οποίο διαφήμιζε και καλά το καινούριο τους πακέτο (ότι είναι συμβατό και με τους κατόχους του διπλασιασμού) και το οποίο ήταν με κατανάλωση ανά δευτερόλεπτο...έκανα 2 κλήσεις δοκιμαστικές να δω αν ισχύουν αυτά που λεν (γιατί δεν χρησιμοποιώ φρογκ πλέον σαν κύριο νούμερο) και διαπιστώνω ότι με χρέωσαν ότι ναναι... Ειδικά την τελευταία κλήση που ήταν 5" μου την χρέωσαν σαν 5'!!!! Την παλεύουν οι παλιοκλέφτες?? Έχει παρατηρήσει κανείς άλλος τέτοιες ανωμαλίες στις χρεώσεις?? Πραγματικά έτσι μου έρχεται να ζητήσω αναλυτική να δω τι θα μου πουν...οι κλήσεις είναι καταγεγραμμένες και στο μητρώο κλήσεων του κινητού, μπορώ ανά πάσα στιγμή να τους τα τρίψω στην μούρη! Τόσα εκατομμύρια έχουν βγάλει από συμβόλαια και γουατσαπ και κοσμοκάρτες...Θα μας κλέβουν και μέσα στην μούρη μας τώρα?? Ντροπή και αίσχος... :kill:
1) Nokia 3330, 2) Nokia 6600, 3) Nokia N81, 4) Nokia C6-01, 5) Samsung Galaxy S5 Neo, 6) Samsung Galaxy S7
Link to comment
Share on other sites

Την παλεύουν εκεί στην κοσμοτε?? Κέρδισα ένα πακετάκι 60' προς όλους από έναν διαγωνισμό που είχαν κάνει μια βδομάδα πριν το Πάσχα το οποίο διαφήμιζε και καλά το καινούριο τους πακέτο (ότι είναι συμβατό και με τους κατόχους του διπλασιασμού) και το οποίο ήταν με κατανάλωση ανά δευτερόλεπτο...έκανα 2 κλήσεις δοκιμαστικές να δω αν ισχύουν αυτά που λεν (γιατί δεν χρησιμοποιώ φρογκ πλέον σαν κύριο νούμερο) και διαπιστώνω ότι με χρέωσαν ότι ναναι... Ειδικά την τελευταία κλήση που ήταν 5" μου την χρέωσαν σαν 5'!!!! Την παλεύουν οι παλιοκλέφτες?? Έχει παρατηρήσει κανείς άλλος τέτοιες ανωμαλίες στις χρεώσεις?? Πραγματικά έτσι μου έρχεται να ζητήσω αναλυτική να δω τι θα μου πουν...οι κλήσεις είναι καταγεγραμμένες και στο μητρώο κλήσεων του κινητού, μπορώ ανά πάσα στιγμή να τους τα τρίψω στην μούρη! Τόσα εκατομμύρια έχουν βγάλει από συμβόλαια και γουατσαπ και κοσμοκάρτες...Θα μας κλέβουν και μέσα στην μούρη μας τώρα?? Ντροπή και αίσχος... :kill:

 

Όχι, δεν έχει τύχει σε κανέναν σε αυτό το τοπικ. Επίσης παρόμοια "περιστατικά" έχει αποδειχτεί ότι δεν υπάρχει περίπτωση να έχουν συμβεί (δεν τρώγεται μόνη της η κάρτα, το 'χουμε πει άπειρες φορές) αλλά κατά 99,9% είναι στη σφαίρα της φαντασίας των συνδρομητών που κάτι έχουν υπολογίσει/κάνει εκείνοι λάθος και νομίζουν ότι η εταιρία τους τρώει τα λεφτά!

 

Τι μπορεί να συνέβη με σενα:

1) Τσέκαρε αν όντως κέρδισες αυτό το πακέτο. Ουδέποτε γράφτηκε εδώ μέσα για τον "διαγωνισμό" που αναφέρεις. Πώς είναι δυνατόν να έλαβες μόνο εσύ μέρος; Μήπως δεν υπήρξε τέτοιος διαγωνισμός ή δεν κατάλαβες καλά; Αν δεν πήρες ποτέ το δώρο τότε χρεώθηκες στην κάρτα.

2) Όταν σου στέλνουν μήνυμα με το υπόλοιπο των δωρεάν λεπτών, δεν αναφέρει τα δευτερόλεπτα. Ωστόσο όντως η χρέωση γίνεται ανά δευτερόλεπτο και αυτά μετριούνται κανονικότατα.

 

Για να ανακεφαλαιώσουμε. Η χρέωση στο εν λόγω πακέτο γίνεται ανα δευτερόλεπτο και γενικά είναι από τα καλύτερα πακέτα της κοσμοτέ γενικότερα. Αυτά που περιγράφεις βγάζουν σαν συμπέρασμα ότι ποτέ δεν σου πιστώθηκε το πακέτο και άρα, χρεώθηκες τις κλήσεις στην κάρτα.

Link to comment
Share on other sites

Όχι, δεν έχει τύχει σε κανέναν σε αυτό το τοπικ. Επίσης παρόμοια "περιστατικά" έχει αποδειχτεί ότι δεν υπάρχει περίπτωση να έχουν συμβεί (δεν τρώγεται μόνη της η κάρτα, το 'χουμε πει άπειρες φορές) αλλά κατά 99,9% είναι στη σφαίρα της φαντασίας των συνδρομητών που κάτι έχουν υπολογίσει/κάνει εκείνοι λάθος και νομίζουν ότι η εταιρία τους τρώει τα λεφτά!

 

Τι μπορεί να συνέβη με σενα:

1) Τσέκαρε αν όντως κέρδισες αυτό το πακέτο. Ουδέποτε γράφτηκε εδώ μέσα για τον "διαγωνισμό" που αναφέρεις. Πώς είναι δυνατόν να έλαβες μόνο εσύ μέρος; Μήπως δεν υπήρξε τέτοιος διαγωνισμός ή δεν κατάλαβες καλά; Αν δεν πήρες ποτέ το δώρο τότε χρεώθηκες στην κάρτα.

2) Όταν σου στέλνουν μήνυμα με το υπόλοιπο των δωρεάν λεπτών, δεν αναφέρει τα δευτερόλεπτα. Ωστόσο όντως η χρέωση γίνεται ανά δευτερόλεπτο και αυτά μετριούνται κανονικότατα.

 

Για να ανακεφαλαιώσουμε. Η χρέωση στο εν λόγω πακέτο γίνεται ανα δευτερόλεπτο και γενικά είναι από τα καλύτερα πακέτα της κοσμοτέ γενικότερα. Αυτά που περιγράφεις βγάζουν σαν συμπέρασμα ότι ποτέ δεν σου πιστώθηκε το πακέτο και άρα, χρεώθηκες τις κλήσεις στην κάρτα.

 

Φίλε κανονικά μου το πίστωσαν το πακέτο! Ήταν για ένα σαμσουνγκ γκαλαξι άμα έχεις κάνει λάικ την σελίδα του βάτραχου στο fb στις 7 απρίλη θα το δεις!! Και σίγουρα δεν έκανα λάθος στις κλήσεις που σου είπα γιατί αφενός έστειλα μνμ στο 1298 αμέσως μετά την δεύτερη κλήση των 5" (που την χρέωσαν 5'), αφετέρου είναι όλα διπλοτσεκαρισμένα και από το μητρώο κλήσεων του κινητού μου!!

1) Nokia 3330, 2) Nokia 6600, 3) Nokia N81, 4) Nokia C6-01, 5) Samsung Galaxy S5 Neo, 6) Samsung Galaxy S7
Link to comment
Share on other sites

Φίλε κανονικά μου το πίστωσαν το πακέτο! Ήταν για ένα σαμσουνγκ γκαλαξι άμα έχεις κάνει λάικ την σελίδα του βάτραχου στο fb στις 7 απρίλη θα το δεις!! Και σίγουρα δεν έκανα λάθος στις κλήσεις που σου είπα γιατί αφενός έστειλα μνμ στο 1298 αμέσως μετά την δεύτερη κλήση των 5" (που την χρέωσαν 5'), αφετέρου είναι όλα διπλοτσεκαρισμένα και από το μητρώο κλήσεων του κινητού μου!!

 

Μάλιστα. Οπότε σύμφωνα με τα λεγόμενά σου σε εξαπάτησαν και σε έκλεψαν. Το θέμα είναι αυτό να το αποδείξεις προς την ίδια την κοσμοτέ (που κατηγορείς) ώστε αν όντως συνέβη (που σόρυ αλλά θα εξακολουθήσω να αμφιβάλω) να σου πιστώσουν τα χρήματα που έχασες (ή τα δωρεάν λεπτά; Δεν είναι ξεκάθαρο) στο υπόλοιπο.

Link to comment
Share on other sites

Την παλεύουν εκεί στην κοσμοτε?? Κέρδισα ένα πακετάκι 60' προς όλους από έναν διαγωνισμό που είχαν κάνει μια βδομάδα πριν το Πάσχα το οποίο διαφήμιζε και καλά το καινούριο τους πακέτο (ότι είναι συμβατό και με τους κατόχους του διπλασιασμού) και το οποίο ήταν με κατανάλωση ανά δευτερόλεπτο...έκανα 2 κλήσεις δοκιμαστικές να δω αν ισχύουν αυτά που λεν (γιατί δεν χρησιμοποιώ φρογκ πλέον σαν κύριο νούμερο) και διαπιστώνω ότι με χρέωσαν ότι ναναι... Ειδικά την τελευταία κλήση που ήταν 5" μου την χρέωσαν σαν 5'!!!! Την παλεύουν οι παλιοκλέφτες?? Έχει παρατηρήσει κανείς άλλος τέτοιες ανωμαλίες στις χρεώσεις?? Πραγματικά έτσι μου έρχεται να ζητήσω αναλυτική να δω τι θα μου πουν...οι κλήσεις είναι καταγεγραμμένες και στο μητρώο κλήσεων του κινητού, μπορώ ανά πάσα στιγμή να τους τα τρίψω στην μούρη! Τόσα εκατομμύρια έχουν βγάλει από συμβόλαια και γουατσαπ και κοσμοκάρτες...Θα μας κλέβουν και μέσα στην μούρη μας τώρα?? Ντροπή και αίσχος... :kill:

 

Για να σιγουρευτείς και να διαπιστώσεις τι συμβαίνει, ζήτα αναλυτική. Πάρε τηλέφωνο εξυπηρέτηση να σου πουν. Εδώ ότι και να λέμε μεταξύ μας θα είναι λόγια του αέρα.

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να δώσεις λινκ προς το myaccount να δω τι είναι;

 

Καμια απαντηση σε αυτο;

Link to comment
Share on other sites

Καμια απαντηση σε αυτο;

 

http://www.cosmote.gr επάνω δεξιά στην γωνία

Link to comment
Share on other sites

http://www.cosmote.gr επάνω δεξιά στην γωνία

 

Και νομιζα οτι ηταν κατι ιδιαιτερο. Thanks.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά όταν ξέρεις πως να διεκδικήσεις κάτι και έχεις τον τρόπο, το πρόβλημα λύνεται. Φυσικά πάντα παίζει ρόλο και η εξυπηρέτηση της κάθε εταιρίας.

 

Προχθές το βράδυ έληγε το πακέτο των 500ΜΒ και για 2 λεπτά που ξεχάστηκα αμέσως μετά τη λήξη του, ενεργοποιήθηκε το day pass με αποτέλεσμα να χρεωθώ 1Ε. Αμέσως στέλνω από τη φόρμα επικοινωνίας της φρογκ γράφοντάς τους πολύ ευγενικά να καταγραφεί ως παράπονο ή αν είναι δυνατό να πιστωθεί στο υπόλοιπό μου το 1Ε που έχασα επειδή μια υπηρεσία ενεργοποιήθηκε χωρίς τη θέλησή μου. Σήμερα μου απάντησαν εξηγώντας μου γιατί ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία (τα γνωστά) και κλείνοντας μου γράφουν "Κλείνοντας, να αναφέρουμε ότι στο πλαίσιο φιλικής διευθέτησης του θέματος θα προχωρήσουμε σε πίστωση ποσού αξίας 1 € στην καρτοκινητή σας σύνδεση, εντός της ημέρας".

 

Έχω διαβάσει και εδώ μέσα για πάρα πολλές περιπτώσεις που έκαναν παράπονα και δεν τους πιστώθηκε το 1Ε. Πιθανολογώ λοιπόν ότι το παν είναι πώς να ζητήσεις κάτι και σίγουρα αν καταγραφεί το παράπονο σε γραπτό λόγο, έχει άλλη υπόσταση και σε ορισμένες περιπτώσεις λύνεται κιόλας. Να αναφέρω όμως ότι μπορεί να εξετάζουν και άλλα σενάρια, π.χ. κατά πόσο δεν θέλουν να χάσουν έναν πελάτη που βάζει αρκετές κάρτες μέσα στο μήνα και που αν δεν ικανοποιηθεί το αίτημά του θα φύγει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...