achillesgk Δημ. January 14, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2012 Καλησπέρα σας, Ο τίτλος ομολογεί την απορία μου. Πρόσφατα άκουσα κάπου ότι υπάρχει. Γνωρίζουμε κάτι γι αυτό. Ευχαριστώ μόνο σε vodafone παίζει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greeksalad Δημ. January 14, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2012 μόνο σε vodafone παίζει. 1292 σε βόντα, χωρίς χρέωση. Κάποιον βόντα θα βρεις να σου δώσει να στείλεις μήνυμα!:) Στέλνεις μήνυμα με τον αριθμό και σου έρχεται απάντηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kosmidd Δημ. January 20, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2012 Σας κοινοποιώ την διαμαρτυρία μου προς την COSMOTE Αγαπητοί, διαφωνώ με την χρέωση των 271,7219 € για την μετάδοση δεδομένων περιαγωγής του αριθμού 6948****** στον λογαριασμό 00006231690******. Πιο συγκεκριμένα, βάση του περιορισμού "Roaming Data Limit EU62" όπως εσείς ορίζετε και στη σελίδα σας "http://www.cosmote.gr/cosmoportal/page/T37/xml/Business__articleadvanced__articleadvanced_Internet_email_abroad_Bus/section/Mobile_Phone_BP_Thr_N" ο χρήστης ενημερώνεται όταν η χρέωση φτάσει το ποσό των 50,00 € ενώ η σύνδεση διακόπτεται όταν η χρέωση φτάσει τα 62,00 €. Έλαβα το μήνυμα ενημέρωσης των 50,00 € στις 5 Ιανουαρίου 2012 στις 14:00 περίπου, τελευταία ημέρα της 10ήμερης παραμονής μου στο Μιλάνο λίγες ώρες πριν την πτήση επιστροφής, αλλά ΟΥΔΕΠΟΤΕ απέστειλα μήνυμα απενεργοποίησης του περιορισμού σας. Η χρέωση των 271,72 € εξάλλου παραμένει υπερβολική ακόμα και χωρίς την ύπαρξη του περιοριστικού μηχανισμού, διότι προφανώς και η κατανάλωση των 50,00 € στις 10 ημέρες παραμονής μου δεν μπορεί να αυξηθεί κατά 220,00 € σε 3-4 ώρες! Ως εκ τούτου, αρνούμαι να πληρώσω το συγκεκριμένο ποσό, παραχωρώ δικαίωμα ελέγχου των κλήσεων και μηνυμάτων του αριθμού 6948****** την περίοδο από 23/12/2011 έως και 7/1/2012 σε κάθε αρμόδιο ελεγκτικό όργανο ώστε να διαπιστωθεί ότι ΟΥΔΕΠΟΤΕ απέστειλα εντολή απενεργοποίησης της υπηρεσίας περιορισμού, και σας καλώ εντός 20 ημερών, να επανεκδώσετε διορθωμένο τον λογαριασμό, ενημερώνοντας με και πάλι αναλυτικά για τις χρεώσεις που περιλαμβάνει, άλλως θα απευθυνθώ στις υπηρεσίες Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, Συνήγορος Καταναλωτή, ΙΝ.ΚΑ., Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ., Ε.Ε.Τ.Τ., επιφυλάσσομαι δε, κατά παντός νομίμου δικαιώματός μου. Με εκτίμηση, Κοσμίδης Γιώργος ******, Θεσσαλονίκη ******@live.com 6948 ****** Επισυνάπτεται αντίγραφο του αναλυτικού λογαριασμού. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DemetreKre Δημ. January 20, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2012 Να σε ρωτήσω κάτι είχες ενεργοποιήσει από μόνος σου πριν φύγεις την υπηρεσία φραγής στο συγκεκριμένο ποσό;;; Τους είχες πάρει τηλέφωνο να ρωτήσεις πως μπαίνει η φραγή μετά την ενημέρωση χωρίς να κάνεις κάποια παραπάνω ενέργεια;;; Δεν ανοίγει το link... Διάβασες πως μπαίνει σε όλους τους συνδρομητές αυτόματα η φραγή;;; Ή απλά ενημερώνει και αν έχεις επιλέξει εσύ φραγή ή όχι θα κλείσει;;; Παράθεση Αγγελία: [ Πώληση ] Wind F2G <<Ειδικής Προσφοράς>> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aegeanblue Δημ. January 21, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2012 Να σε ρωτήσω κάτι είχες ενεργοποιήσει από μόνος σου πριν φύγεις την υπηρεσία φραγής στο συγκεκριμένο ποσό;;; Τους είχες πάρει τηλέφωνο να ρωτήσεις πως μπαίνει η φραγή μετά την ενημέρωση χωρίς να κάνεις κάποια παραπάνω ενέργεια;;; Δεν ανοίγει το link... Διάβασες πως μπαίνει σε όλους τους συνδρομητές αυτόματα η φραγή;;; Ή απλά ενημερώνει και αν έχεις επιλέξει εσύ φραγή ή όχι θα κλείσει;;; Η φραγή μπαίνει αυτόματα με βάση κανονισμό της ΕΕ. Δεν είσαι υποχρεωμένος να ειδοποιήσεις. Επίσης όλες οι χρεώσεις που βάζουν γιατί το κινητό μπήκε κατά λάθος στο ίντερνετ κλπ. είναι παράνομες. Παράνομες ήταν και οι χρεώσεις χιλιάδων Ευρώ που απαιτούσαν παλιά διότι όφειλαν να ενημερώνουν τον πελάτη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
besddimo Δημ. January 22, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2012 Αν έχεις νέα, ενημέρωνε. Δυστυχώς εγώ είμαι στο σκοτάδι. Οι τύποι απλά δεν νοιάζονται. Αγνοήσανε πάμπολλες προσπάθειες επικοινωνίας και τελικά κόψανε το τηλέφωνο. Ο δικηγόρος με ρώτησε αν θέλω να τους κάνω αγωγή. Βασικά είναι το τηλ του πατέρα μου ο οποίος δεν έχει χρόνο και ασχολείται πολύ περιστασιακά (πήρε άλλο νούμερο και κάνει τη δουλειά του). Δες εδώ http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=3774991#post3774991 ΥΓ: Που έστειλες τη διαμαρτυρία; Φάξ; Παράθεση Δωρεάν ορθογράφος: addons.mozilla.org/el/firefox/addon/english-greek-spelling-diction/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
besddimo Δημ. January 22, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2012 η Apple δίνει 1 μήνα DOA ενώ στο Oteshop του είπαν ότι το DOA είναι 3 μέρες..(περίπου). Λόγω του ότι το πήρε από το Oteshop, δεν μπορεί να απευθυνθεί σε άλλο κατάστημα για αλλαγή και η μόνη επιλογή που του δίνουν είναι επισκευή, για συσκευή που είχε εξαρχής πρόβλημα.. Δε ξέρω για την Apple αν δίνει έξτρα αλλά στην Ελλάδα το DOA είναι 7 και όχι 3 μέρες (σύμφωνα με όσα λέγονται στο myphone, κανείς δεν είχε πρόβλημα να αλλάξει το κινητό αμέσως μέσα στις 7 μέρες). Να ρωτήσω και κάτι, που έστειλες μέιλ; Σε αυτό που δίνουν στο σάιτ; Παράθεση Δωρεάν ορθογράφος: addons.mozilla.org/el/firefox/addon/english-greek-spelling-diction/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
besddimo Δημ. January 22, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2012 (edited) Καλημέρα, έλαβα αυτό το μέιλ από την Κοσμοτέ: Αγαπητέ συνδρομητή, Σας ευχαριστούμε που έχετε επιλέξει την υπηρεσία e-Bill της Cosmote, βοηθώντας συνειδητά στον περιορισμό της κατανάλωσης χαρτιού και στην προστασία του περιβάλλοντος! Σας ενημερώνουμε ότι στις 20/01/2012 εκδόθηκε ο νέος μηνιαίος λογαριασμός σας. Επισκεφτείτε το COSMOTE My Account (http://www.cosmote.gr) για άμεση πρόσβαση στην υπηρεσία e-Bill και ενημερωθείτε για τα αναλυτικά στοιχεία του λογαριασμού σας. Επιπλέον, σας ενημερώνουμε ότι από 06/02/2012 ισχύει νέος τιμοκατάλογος. Παρακαλούμε ενημερωθείτε αναλυτικά πατώντας εδώ για τις αλλαγές στις χρεώσεις του προγράμματός σας και άλλων υπηρεσιών COSMOTE. Επισημαίνουμε ότι η ελάχιστη διάρκεια χρέωσης των εθνικών κλήσεων ομιλίας & βίντεο κλήσεων προς εθνικά δίκτυα κινητής και σταθερής τηλεφωνίας αυξάνεται από 45 σε 60 δευτερόλεπτα. Έχετε δικαίωμα να καταγγείλετε τη σύμβασή σας αζημίως εντός ενός μηνός από την κοινοποίηση της παρούσας. Για οποιαδήποτε πληροφορία, επισκεφτείτε το http://www.cosmote.gr ή καλέστε στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της COSMOTE στο 13838 απο το κινητό σας. Ευχαριστούμε, COSMOTE Η αδερφή μου έχει συμβόλαιο το οποίο το ανανέωσε τον Ιούλιο και είχε πάρει και συσκευή. Θέλει να το γυρίσει σε απλό καρτοκινητό αλλά ζητάνε ένα αστρονομικό ποσό λόγω της συσκευής (λάθος της που την είχε πάρει αλλά δε ρώτησε..). Ξέρετε αν μπορεί με αφορμή αυτό που έχω επισημάνει παραπάνω να: Διακόψει το συμβόλαιό χωρίς να πληρώσει; Κρατήσει τον αριθμό σαν καρτοκινητό; Γενικά σκέφτομαι κι εγώ να καταργήσω το καρτοσυμβόλαιό μου, πολύ μας τα γυρίζει η Κοσμοτέ.. ΥΓ: Ο τίτλος θα έπρεπε να είναι "Καταγγελία σύμβασης λόγω αλλαγής στον τιμοκατάλογο από Cosmote". Aν μπορεί κάποιος διαχειριστής, ας το διορθώσει. Edited January 22, 2012 by besddimo Παράθεση Δωρεάν ορθογράφος: addons.mozilla.org/el/firefox/addon/english-greek-spelling-diction/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mouxaxa Δημ. January 22, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2012 Πρώτα απ'όλα καλησπέρα σας. Δεν γνωρίζω αν το θέμα μου το ανοίγω στην σωστή κατηγορία απλά πιστεύω ότι αφορά την cosmote. Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Έχω ως δεύτερο κινητό έναν αριθμό what's up. Από αυτόν τον αριθμό (συσκευή nokia) στέλνω μηνύματα σε έναν αριθμό what's up (συσκευή samsung) και μου έρχονται κανονικά αναφορές παράδοσης. Το πρόβλημα είναι όμως ότι τα μηνύματα δεν φτάνουν στο άλλο κινητό. Επίσης με τις κλήσεις όταν εγώ καλώ αυτόν τον αριθμό σε μένα ακούγεται ο φυσιολογικός τόνος ότι "καλεί" αλλά στην συσκευή samsung τίποτα. Δεν χτυπάει ούτε καν αναγνωρίζει ότι δέχεται κλήση. Και τώρα οι απαραίτητες διευκρινήσεις: Το δικό μου τηλέφωνο καλεί και στέλνει μηνύματα σε οποιαδήποτε άλλη συσκευή κανονικά χωρίς προβλήματα. Η συσκευή samsung μπορεί να με καλέσει και μου γράψει κανονικά, όπως και να δεχτεί κλήσεις και μηνύματα από οποιοδήποτε άλλο τηλέφωνο. Το πρόβλημα εμφανίστηκε ξαφνικά ενώ υπήρχε επικοινωνία με γραπτά μηνύματα και από κάποια στιγμή και μετά απλά συνέβη αυτό που περιγράφω. Σε περίπτωση που ο αριθμός μου είχε μπει σε κατάσταση απόρριψης κλήσεων από την συσκευή samsung θα έπρεπε να λαμβάνω σήμα κατηλειμμένου και όχι να καλεί κανονικά. Θυμήθηκα πως κάποια στιγμή παλαιότερα για ένα χρονικό διάστημα (1-2 ώρες) είχα αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα και είχα ακούσει αναφορές εντελώς τυχαία και από άλλους ότι το αντιμετώπισαν και αυτοί (γι΄αυτό και το θεωρώ πρόβλημα δικτύου). Τότε όμως η κατάσταση γύρισε στο κανονικό σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα ενώ τώρα επικρατεί αυτό από χτες στις 12 το μεσημέρι. Τα μηνύματα στην συσκευή samsung έχουν διαγραφεί μήπως υπήρχε θέμα με το χώρο ( αλλά τι συμβαίνει με τις κλήσεις; ) αλλά δεν βοήθησε. Η κάρτα sim μου τοποθετήθηκε και σε άλλη συσκευή και ούτε αυτό βοήθησε. Τι πιστεύετε λοιπόν; Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω; Έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος το ίδιο πρόβλημα; Συγνώμη για το μακροσκελές του κειμένου αλλά ήθελα να δώσω όσο πιο πολλές πληροφορίες μπορούσα. (σημείωση: η εξυπηρέτηση πελατών της cosmote δεν βοήθησε ιδιαίτερα...) Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων όσους ασχοληθούν έστω και με την ανάγνωση του θέματος μου. Με εκτίμηση για το forum Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kouberman Δημ. January 22, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2012 Καλημέρα, έλαβα αυτό το μέιλ από την Κοσμοτέ: Η αδερφή μου έχει συμβόλαιο το οποίο το ανανέωσε τον Ιούλιο και είχε πάρει και συσκευή. Θέλει να το γυρίσει σε απλό καρτοκινητό αλλά ζητάνε ένα αστρονομικό ποσό λόγω της συσκευής (λάθος της που την είχε πάρει αλλά δε ρώτησε..). Ξέρετε αν μπορεί με αφορμή αυτό που έχω επισημάνει παραπάνω να: Διακόψει το συμβόλαιό χωρίς να πληρώσει; Κρατήσει τον αριθμό σαν καρτοκινητό; Γενικά σκέφτομαι κι εγώ να καταργήσω το καρτοσυμβόλαιό μου, πολύ μας τα γυρίζει η Κοσμοτέ.. ΥΓ: Ο τίτλος θα έπρεπε να είναι "Καταγγελία σύμβασης λόγω αλλαγής στον τιμοκατάλογο από Cosmote". Aν μπορεί κάποιος διαχειριστής, ας το διορθώσει. μπορει να διακοψει χωρις να πληρωσει την συσκευη http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=324137 για τον αριθμο δεν ξερω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greeksalad Δημ. January 23, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2012 27/12 δημοσιεύτηκε και είναι για 1 μήνα από τη δημοσίευση το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kosmidd Δημ. January 23, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2012 (edited) Αν έχεις νέα, ενημέρωνε. Δυστυχώς εγώ είμαι στο σκοτάδι. Οι τύποι απλά δεν νοιάζονται. Αγνοήσανε πάμπολλες προσπάθειες επικοινωνίας και τελικά κόψανε το τηλέφωνο. Ο δικηγόρος με ρώτησε αν θέλω να τους κάνω αγωγή. Βασικά είναι το τηλ του πατέρα μου ο οποίος δεν έχει χρόνο και ασχολείται πολύ περιστασιακά (πήρε άλλο νούμερο και κάνει τη δουλειά του). Δες εδώ http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=3774991#post3774991 ΥΓ: Που έστειλες τη διαμαρτυρία; Φάξ; Ναι, σε φαξ. Εμένα είναι επαγγελματικό και την αγωγή την έχω έτοιμη και εύκολη. Μάλιστα αν δεν γίνει κάτι με αυτή τη διαμαρτυρία θα πληρώσω το ποσό και μετά θα το ζητήσω με τόκους πίσω συν δικαστικά έξοδα κτλ. Να σε ρωτήσω κάτι είχες ενεργοποιήσει από μόνος σου πριν φύγεις την υπηρεσία φραγής στο συγκεκριμένο ποσό;;; Τους είχες πάρει τηλέφωνο να ρωτήσεις πως μπαίνει η φραγή μετά την ενημέρωση χωρίς να κάνεις κάποια παραπάνω ενέργεια;;; Δεν ανοίγει το link... Διάβασες πως μπαίνει σε όλους τους συνδρομητές αυτόματα η φραγή;;; Ή απλά ενημερώνει και αν έχεις επιλέξει εσύ φραγή ή όχι θα κλείσει;;; Συμφωνώ με τον φίλο aegeanblue για την φραγή, το link δεν ανοίγει γιατί κάνει wrap και μπαίνει ένα κενό. Κάνε click εδώ για να δεις τη σελίδα Edited January 23, 2012 by Petros the Great Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
besddimo Δημ. January 23, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2012 (edited) Ευχαριστώ παιδιά! Όσο για την ημερομηνία, άλλο ένα λάθος (ή ίσως και "λάθος") της Κοσμοτέ... Το μέιλ είναι ακριβώς όπως το έστειλα και το πήρα πριν 2 μέρες. Πάλι καλά που δεν έχει περάσει 27/1! Σωστό και το λίνκ, δείτε εδώ συγκεκριμένα http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=3926805#post3926805 και πιο κάτω στο #99 Μπορείς να κρατήσεις τον αριθμό σαν καρτοκινητό. Μίλησα μόλις με το 13838 και έκανα κι εγώ καταγγελία σύμβασης. Edited January 24, 2012 by besddimo Παράθεση Δωρεάν ορθογράφος: addons.mozilla.org/el/firefox/addon/english-greek-spelling-diction/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. January 24, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 24, 2012 Πρώτα απ'όλα καλησπέρα σας. Δεν γνωρίζω αν το θέμα μου το ανοίγω στην σωστή κατηγορία απλά πιστεύω ότι αφορά την cosmote. Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Έχω ως δεύτερο κινητό έναν αριθμό what's up. Από αυτόν τον αριθμό (συσκευή nokia) στέλνω μηνύματα σε έναν αριθμό what's up (συσκευή samsung) και μου έρχονται κανονικά αναφορές παράδοσης. Το πρόβλημα είναι όμως ότι τα μηνύματα δεν φτάνουν στο άλλο κινητό. Επίσης με τις κλήσεις όταν εγώ καλώ αυτόν τον αριθμό σε μένα ακούγεται ο φυσιολογικός τόνος ότι "καλεί" αλλά στην συσκευή samsung τίποτα. Δεν χτυπάει ούτε καν αναγνωρίζει ότι δέχεται κλήση. Και τώρα οι απαραίτητες διευκρινήσεις: Το δικό μου τηλέφωνο καλεί και στέλνει μηνύματα σε οποιαδήποτε άλλη συσκευή κανονικά χωρίς προβλήματα. Η συσκευή samsung μπορεί να με καλέσει και μου γράψει κανονικά, όπως και να δεχτεί κλήσεις και μηνύματα από οποιοδήποτε άλλο τηλέφωνο. Το πρόβλημα εμφανίστηκε ξαφνικά ενώ υπήρχε επικοινωνία με γραπτά μηνύματα και από κάποια στιγμή και μετά απλά συνέβη αυτό που περιγράφω. Σε περίπτωση που ο αριθμός μου είχε μπει σε κατάσταση απόρριψης κλήσεων από την συσκευή samsung θα έπρεπε να λαμβάνω σήμα κατηλειμμένου και όχι να καλεί κανονικά. Θυμήθηκα πως κάποια στιγμή παλαιότερα για ένα χρονικό διάστημα (1-2 ώρες) είχα αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα και είχα ακούσει αναφορές εντελώς τυχαία και από άλλους ότι το αντιμετώπισαν και αυτοί (γι΄αυτό και το θεωρώ πρόβλημα δικτύου). Τότε όμως η κατάσταση γύρισε στο κανονικό σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα ενώ τώρα επικρατεί αυτό από χτες στις 12 το μεσημέρι. Τα μηνύματα στην συσκευή samsung έχουν διαγραφεί μήπως υπήρχε θέμα με το χώρο ( αλλά τι συμβαίνει με τις κλήσεις; ) αλλά δεν βοήθησε. Η κάρτα sim μου τοποθετήθηκε και σε άλλη συσκευή και ούτε αυτό βοήθησε. Τι πιστεύετε λοιπόν; Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω; Έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος το ίδιο πρόβλημα; Συγνώμη για το μακροσκελές του κειμένου αλλά ήθελα να δώσω όσο πιο πολλές πληροφορίες μπορούσα. (σημείωση: η εξυπηρέτηση πελατών της cosmote δεν βοήθησε ιδιαίτερα...) Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων όσους ασχοληθούν έστω και με την ανάγνωση του θέματος μου. Με εκτίμηση για το forum Αν λαμβάνεις μύνημα παράδοσης, είναι προφανές ότι α) Το δικο σου δίκτυο , έλαβε το μήνυμα β) Το παρέδοσε, γ) σε ειδοποίησε για την παράδοση . Κακώς λοιπόν ψάχνεις για πρόβλημα στο κινητό σου . ΤΟ πρόβλημα είναι στην άλλη συσκευή. ( πιό πιθανόν μαύρη λίστα) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ermis1975 Δημ. January 24, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 24, 2012 Εγώ που ειχα πάει πάντως μιλάνο με εβγαζε απευθείας σε μια σελίδα και με 5ευρώ τη μέρα είχα απεριόριστο internet!! Μάλιστα όταν ξεπέρναγα τον όγκο δεδομένων συνέχιζε κανονικά και απεριόριστα!! Μήπως το πακέτο σου ήτανε επαγγελματικό και είχε κάποιους όρους και εξαιρέσεις που έπρεπε να κοιτάξεις πρίν φύγεις? Αν όμως σου ήρθε sms οτι έφτασες τα 60ευρώ τότε λογικά θα διορθώσουν το λάθος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alexasso Δημ. January 24, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 24, 2012 Καλη επιτυχια σου ευχομαι με τους Κοσμοτακιδες , οσο για την αυτοματη φραγη μετα απο καποιο ποσο στα δεδομενα εγω που δεν εχω επαγγελματικο προγραμμα και ειμαι απλως ιδωτης ποτε δεν μου ηρθε μηνυμα παρολο που ειχα ξεπερασει ολες τις φορες το οριο που αναφερεις , οπως και ποτε δεν μου κοψανε τα data Και το ειχα και παντα απορια και ολο ελεγα θα το ψαξω και ποτε δεν ασχολήθηκα πραγματικα με το θεμα , γιατι σε μια συναδελφο με wind της ερχοταν μηνυμα και επρεπε να στειλει το sms που να αποδεχεται την αρση της φραγης λογο του οτι ειχε φτασει στο οριο... εμενα ποτε δεν ηρθε , εχουμε και οι 2 blackberry , δεν πιστεω να εχει καμια σημασια αυτο απλα το αναφερω.Αν εχεις το χρονο και την διαθεση κρατα μας ενημερους pls .. να δουμε που θα φτασει το θεμα για να εχουμε μια ιδεα.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jks13 Δημ. January 26, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 26, 2012 Αυτα τα BOOSTER που αναφερετει ειναι στην ουσια φορητες κεραιες. Αφου δεν επιτρεπεται και υπαρχει αντιδραση στην τοποθετηση μεγαλης κεραιας μεσα στις πολεις, βρηκαν αυτη την λυση για το προβλημα του σηματος. Οι βλαβερες συνεπειες είναι οι ιδιες αλλα σε μικροτερο ευρος περιοχης. Να ξερετε οτι λογικα ο πομπος εξω απο το σπιτι εκπεμπει το σημα στον δεκτη μεσα στο σπιτι αλλα ο δεκτης το αποδιδει σφαιρικα για να καλυπτει ολο το σπιτι. Αρα σημα παιρνουν και ολοι οι γυρω σας απο το δικο σας booster. Και φυσικα στο δινουν δωρεαν, γιατι εκει που πληρωναν ιδωτη για να στησουν κεραια στην ταρατσα του, τωρα την βαζουν δωρεαν μεσα στο σπιτι του καλυπτοντας οχι 1000 συνδρομητες αλλα 100. Και βαζουν 10 booster πχ σε τετοιες θεσεις που κλεινουν ολα τα κενα του δικτυου μεσα στην πολη. Ακομα καλυτερη λυση απο μια μεγαλη κεντρικη κεραια που φυσικα θα ενισχυε το σημα στα προβληματικα σημεια αλλα θα το υπερενισχυε χωρις λογο σε σημεια που ηδη υπηρχε. Τωρα το κανουν χειρουργικα και ολοι ειναι ευχαριστημενοι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kid Δημ. January 28, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2012 Και εγώ απο φορητότητα είμαι και δουλεύει μια χαρά! Παράθεση http://i43.tinypic.com/21lj1jd.jpgαθάνατο 'Στρογγυλό' Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
WolfRathmA Δημ. January 28, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2012 Να φανταστώ ότι αυτό γίνεται στους συνδρομητές και όχι σε αυτούς που έχουν whats up κτλ.; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kotsianis7 Δημ. January 28, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2012 Αν έχεις what's up και δεν καλύπτεσαι σωστά στον χώρο σου, η μόνη λύση είναι αυτή: http://www.cosmote.gr/cosmoportal/page/T37/xml/Personal__articleadvanced__articleadvanced_Telio_Sima/section/At_Home Κοστίζει βέβαια 90 ευρώ και προυποθέτει ηλεκτρικό ρεύμα για την λειτουργία της και σύνδεση ADSL. Δυστυχώς, δεν δίνεται δωρεάν ή σε προνομιακή τιμή, σε συνδρομητές καρτοκινητής. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mixtri Δημ. January 29, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 29, 2012 Αν έχεις what's up και δεν καλύπτεσαι σωστά στον χώρο σου, η μόνη λύση είναι αυτή: http://www.cosmote.gr/cosmoportal/page/T37/xml/Personal__articleadvanced__articleadvanced_Telio_Sima/section/At_Home Κοστίζει βέβαια 90 ευρώ και προυποθέτει ηλεκτρικό ρεύμα για την λειτουργία της και σύνδεση ADSL. Δυστυχώς, δεν δίνεται δωρεάν ή σε προνομιακή τιμή, σε συνδρομητές καρτοκινητής. Επιπλέον, πρέπει να έχεις 3G συσκευή και 3G λειτουργία στο κινητό σου... Το what's+3G συνήθως δε πάνε μαζί. Τρελή χαζομάρα να μη δίνουν την ίδια συσκευή σε GSM. Παράθεση Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nik0las6600 Δημ. February 4, 2012 Κοινοποίηση Δημ. February 4, 2012 Δε ξέρω για την Apple αν δίνει έξτρα αλλά στην Ελλάδα το DOA είναι 7 και όχι 3 μέρες (σύμφωνα με όσα λέγονται στο myphone, κανείς δεν είχε πρόβλημα να αλλάξει το κινητό αμέσως μέσα στις 7 μέρες). Να ρωτήσω και κάτι, που έστειλες μέιλ; Σε αυτό που δίνουν στο σάιτ; για ποιο email αναφέρεσαι απ'όλα.. ?? :) για τα παράπονα στην cosmote, έδιναν παλιά ένα email, αλλά πλέον μπορείς μόνο μέσω της φόρμας να επικοινωνήσεις.. Παράθεση MG-RoverClub Αν είστε σε σχολή μαθηματικών ή πληροφορικής (κατά προτίμηση ΠΑ.ΠΕΙ) και δε χρειάζεστε κάποια βιβλία κάντε κλικ εδώ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mol Δημ. February 5, 2012 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2012 mail.mycosmos.gr τι έπαθε πάλι και ΔΕ συνδέεται; grrrr Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kid Δημ. February 5, 2012 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2012 και σε μενα τα ιδια!όταν το εχεις αναγκη ρε παιδι μου πεφτει!ημαρτον..ο νομος του μερφυ βλεπεις..:lol: Παράθεση http://i43.tinypic.com/21lj1jd.jpgαθάνατο 'Στρογγυλό' Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spartak Δημ. February 5, 2012 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2012 Τωρα πάντως δουλεύει κανονικά Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.