Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


Phaeton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

χμ...προσπάθησε να επικοινωνήσεις με το κατάστημα πχ που σου τα στέλνει. εμένα για παράδειγμα μου έστελναν διαφημιστικά μηνύματα από ένα ινστιτούτο ομορφιάς στην Αθήνα που ποτέ δεν είχα πάει, αφού μένω Κρήτη, τους πήρα τηλ να μην μου ξαναστείλουν και το το έκαναν!
Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Κ εγώ τώρα τελευταία παρατηρώ πτώση όσο αφορα το mobile internet, ενώ πάλιοτερα το H+ ήταν σχεδόν μόνιμο στην Πάτρα, πλέον πιάνει που και που
Android uber alles
Link to comment
Share on other sites

Αποφάσισα να φυγω απο cosmote και να παω wind, συμφωνησα τηλεφωνικα με wind και με πηραν απο την cosmote να μου κανουν αντιπροταση για να μην φυγω και τελικα συμφωνησα. Η προταση ηταν 15,85 για το 65 plus μου ειπε η τηλεφωνητρια θα ηχογραφησω την κληση και θα κανουμε την ανανεωση . Λεω οκ ποσο θα πληρωνω τελικο ποσο στο λογαριασμο μου λεει 15,85, το 65 plus? ναι λεει , εδωσα αφμ τηλεφωνα ταυτοτητες ολα. Περναει λιγη ωρα και μου ερχεται μυνημα καλωσηλθατε στο 35 plus... Παιρνω ξανα και τους λεω τι εγινε ναι μου λεει εγινε ενα λαθος, θα σας παρει η κοπελα να ξαναηχογραφησετε(!). Περιμενα ολη μερα τιποτα , πηγα στο Γερμανο να δω τι συμβολαιο εχω και βλεπω για 18 μηνες στο 35 plus.... Τι μου προτεινετε να κανω?
Link to comment
Share on other sites

Αποφάσισα να φυγω απο cosmote και να παω wind, συμφωνησα τηλεφωνικα με wind και με πηραν απο την cosmote να μου κανουν αντιπροταση για να μην φυγω και τελικα συμφωνησα. Η προταση ηταν 15,85 για το 65 plus μου ειπε η τηλεφωνητρια θα ηχογραφησω την κληση και θα κανουμε την ανανεωση . Λεω οκ ποσο θα πληρωνω τελικο ποσο στο λογαριασμο μου λεει 15,85, το 65 plus? ναι λεει , εδωσα αφμ τηλεφωνα ταυτοτητες ολα. Περναει λιγη ωρα και μου ερχεται μυνημα καλωσηλθατε στο 35 plus... Παιρνω ξανα και τους λεω τι εγινε ναι μου λεει εγινε ενα λαθος, θα σας παρει η κοπελα να ξαναηχογραφησετε(!). Περιμενα ολη μερα τιποτα , πηγα στο Γερμανο να δω τι συμβολαιο εχω και βλεπω για 18 μηνες στο 35 plus.... Τι μου προτεινετε να κανω?

 

Τηλεφώνημα για διακοπή συμβολαίου. Εφόσον το διακόπτεις τόσο άμεσα, δεν θα πληρώσεις τίποτα. Δεν ξέρω νομικά τι μπορείς να κάνεις και πόσο θα σου στοιχίσει η όλη διαδικασία. Εγώ προτείνω να κάνεις άμεσα διακοπή και όταν σε ρωτήσουν γιατί, θα τους εξηγήσεις όλο αυτό.

Link to comment
Share on other sites

ονομα θυμασαι; και ποτε εγινε η κληση;

ετσι θα μπορεσουν να βρουν την συνομιλια στο αρχειο. αν ειναι οκ και μπορουν, θα σε δωσουν αυτο που σε ειπαν.

αλλιως μενεις στο 35 ή διακοπτις το συμβολαιο.

Link to comment
Share on other sites

δεν μου επιτρεπουν μιλησα με μια υπευθυνη , λεει εγινε λαθος γιατι αρχικα ειχα συμφωνησει το 35 plus αλλα μετα συνομιλησα με αλλη τηλεφωνητρια και περασε το 65, αν θελω το 65αρι μονο με 29 ευρω. Στο μεταξύ εχω φιλο που πληρωνει 25 ευρω το 65αρι. Κατι μου λεει ειναι οτι κατσει στο καθενα. Τους ειπα αντε γεια με διωξατε μια και καλη απο την cosmote
Link to comment
Share on other sites

δεν μου επιτρεπουν μιλησα με μια υπευθυνη , λεει εγινε λαθος γιατι αρχικα ειχα συμφωνησει το 35 plus αλλα μετα συνομιλησα με αλλη τηλεφωνητρια και περασε το 65, αν θελω το 65αρι μονο με 29 ευρω. Στο μεταξύ εχω φιλο που πληρωνει 25 ευρω το 65αρι. Κατι μου λεει ειναι οτι κατσει στο καθενα. Τους ειπα αντε γεια με διωξατε μια και καλη απο την cosmote

 

Έτσι έχει λογική γιατί 15Ε το 65αρι δεν έπαιζε να σου το έδιναν. Δεν υπάρχει πλέον αυτή η τιμή. Και 29Ε που σου είπαν, είναι καλά. Η τιμή που παίζει τώρα το 65αρι είναι 36-37Ε.

Link to comment
Share on other sites

Η κοσμοτε εχει καλυτερο σημα εκει που κυκλοφορω αλλα μολις ανακαλυψα ενα ωραιο πακετο στο cu με online ανανεωση μεσω χρεωστικης καρτας που με 7 ευρω εχω 500+250 mb internet και περιπου 300' ομιλιας προς ολους και ψηθηκα ασχημα...

Samsung S23 Ultra - Samsung Tab S9+

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

έχω ένα dual sim κινητό(motorola moto g 2014), εδώ και λίγες μέρες. Στην sim1 έχω ένα what's up και στην sim2 ένα συμβόλαιο cosmote(το οποίο βέβαια σε λίγες μέρες θα γίνει καρτοκινητό cosmote).

 

ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΤΩΡΑ

Όταν έβαλα στο νέο μου κινητό τις 2 sim οι ρυθμίσεις που είχε στις ρυθμίσεις/κλήσεις/προωθήσεις ήταν:

 

sim1(what's up)

απενεργοποιημένο για όταν είναι εκτός σύνδεσης(όταν το καλούν κάνει μπιπ μπιπ και κλείνει, δεν πάει στον τηλεφωνητή, δεν ειδοποιούμαι με sms για την κλήση)

απενεργοποιημένο για όταν δεν απαντώ(όταν το καλούν κάνει μπιπ μπιπ και κλείνει, δεν πάει στον τηλεφωνητή, δεν ειδοποιούμαι με sms για την κλήση)

προώθηση στο +3697547χχχχχχχ όταν μιλάω στην άλλη κάρτα(όταν το καλούν δεν πάει στον τηλεφωνητή, ειδοποιούμαι με sms για την κλήση)

 

sim2(συμβόλαιο που θα γίνει σε λίγες μέρες καρτοκινητό)

προώθηση στο +3697507χχχχχχχ για όταν είναι εκτός σύνδεσης(όταν το καλούν πηγαίνει στον τηλεφωνητή, ειδοποιούμαι με sms για την κλήση)

προώθηση στο +3697507χχχχχχχ για όταν δεν απαντώ(όταν το καλούν πηγαίνει στον τηλεφωνητή, ειδοποιούμαι με sms για την κλήση)

προώθηση στο +3697507χχχχχχχ όταν μιλάω στην άλλη κάρτα(όταν το καλούν πηγαίνει στον τηλεφωνητή, ειδοποιούμαι με sms για την κλήση)

 

 

ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ

Αρχικά δεν θέλω τον τηλεφωνητή σε κανένα από τα 2 νούμερα.

(Στο what's up νομίζω δεν είναι ενεργοποιημένος. Στο άλλο όμως είναι από default ενεργοποιημένος.)

 

Θέλω και για τις 2 sim:

Όταν είναι εκτός σύνδεσης και καλούν να μην πηγαίνει στον τηλεφωνητή και να ειδοποιούμαι με sms για την κλήση

Όταν δεν απαντώ να μην πηγαίνει στον τηλεφωνητή(στην sim1 είναι ok αυτό)

Όταν μιλάω στην άλλη κάρτα και καλούν να μην πηγαίνει στον τηλεφωνητή και να ειδοποιούμαι με sms για την κλήση(και στις 2 sim είναι ok αυτό)

 

Αυτά που δοκίμασα να κάνω, αλλά δεν έχουν το επιθυμητό/σωστό αποτέλεσμα είναι:

 

sim1(what's up)

προώθηση στο +3697547χχχχχχχ για όταν είναι εκτός σύνδεσης(όταν το καλούν λέει ότι το νούμερο προώθησης είναι λάθος, δεν ειδοποιούμαι με sms για την κλήση)

απενεργοποιημένο για όταν δεν απαντώ(όταν το καλούν κάνει μπιπ μπιπ και κλείνει, δεν πάει στον τηλεφωνητή, δεν ειδοποιούμαι με sms για την κλήση)

προώθηση στο +3697547χχχχχχχ όταν μιλάω στην άλλη κάρτα(όταν το καλούν δεν πάει στον τηλεφωνητή, ειδοποιούμαι με sms για την κλήση)

 

sim2(συμβόλαιο που θα γίνει σε λίγες μέρες καρτοκινητό)

προώθηση στο +3697547χχχχχχχ για όταν είναι εκτός σύνδεσης(όταν το καλούν λέει ότι το νούμερο προώθησης είναι λάθος, δεν ειδοποιούμαι με sms για την κλήση)

προώθηση στο +3697547χχχχχχχ για όταν δεν απαντώ(όταν το καλούν λέει ότι το νούμερο προώθησης είναι λάθος, δεν ειδοποιούμαι με sms για την κλήση)

προώθηση στο +3697547χχχχχχχ όταν μιλάω στην άλλη κάρτα(όταν το καλούν δεν πηγαίνει στον τηλεφωνητή και ειδοποιούμαι με sms για την κλήση)

 

υγ. για την sim2(συμβόλαιο που σε λίγες μέρες θα γίνει καρτοκινητό), πήγα από τις ρυθμίσεις/κλήσεις/προωθήσεις να απενεργοποιήσω τις 2 πρώτες περιπτώσεις και μου έβγαλε μήνυμα ότι η εταιρία μου δεν μπορεί να κάνει αυτή τη λειτουργία. Πιθανολογώ επειδή ο τηλεφωνητής είναι από default ενεργοποιημένος.

 

 

Καμιά ιδέα;

Join The Life
Link to comment
Share on other sites

Η κοσμοτε εχει καλυτερο σημα εκει που κυκλοφορω αλλα μολις ανακαλυψα ενα ωραιο πακετο στο cu με online ανανεωση μεσω χρεωστικης καρτας που με 7 ευρω εχω 500+250 mb internet και περιπου 300' ομιλιας προς ολους και ψηθηκα ασχημα...

 

Toτε και 500GB να σου εδινε το cu αν στις περιοχες που βρισκεσαι και το χρειαζεσαι δεν εχει το σημα που εχει η cosmote δεν εχεις και αλλη επιλογη.Νομιζω οτι ολοι μας διαλεγουμε με πρωτο κριτηριο το σημα στις περιοχες που ειμαστε κυριως... (σπιτι δουλεια κτλ)

Link to comment
Share on other sites

Ισως οφειλεται σε καποιες βλαβες στο δικτυο... γιατι δεν παιρνεις στην εξυπ πελατων να ρωτησεις.
Link to comment
Share on other sites

Μετα απο ενεργοποιηση του e - λογαριασμου και ενω ελαβα mail για Επιβεβαίωση Ηλεκτρονικής Διεύθυνσης και πατωντας το link το οποιο με ενημερωνει οτι "αμεσα θα σου αποσταλεί με SMS στο κινητό σου, ένας πενταψήφιος κωδικός, τον οποίο θα πρέπει να καταχωρήσεις στο αντίστοιχο πεδίο που θα εμφανιστεί. "

Το πεδιο λοιπον εμφανιζεται αλλα το sms δεν ερχεται ποτε. Το mail αυτο μου εχει ερθει 2 φορες αλλα ποτε δεν παραληφθηκε sms.

 

Εχει ενεργοποιησει κανεις την υπηρεσια αυτη ; δουλευει η επιβεβαιωση ;

 

Στην εξυπηρετηση δεν βγαινει ακρη ουτε τηλεφωνικα ουτε και γραπτα !!!

Link to comment
Share on other sites

μετά από κάποιες δοκιμές, κατάφερα μόνο ένα πράγμα, να απενεργοποιήσω τον τηλεφωνητή όταν δεν απαντώ και για την 2η sim.

 

Αυτή τη στιγμή έχω τις 2 από τις 3 λειτουργίες όπως θα ήθελα, πάντα χωρίς τηλεφωνητή παντού.

Μένει μόνο να βρεθεί πως θα λειτουργεί σωστά η ειδοποίηση κλήσης και όταν το τηλέφωνο είναι απασχολημένο.

 

υγ. ρώτησα και στην εξυπηρέτηση cosmote για αυτά όλα, χωρίς όμως να μπορέσουν να δώσουν λύση.

 

sim1(what's up)

προώθηση στο +3697547χχχχχχχ για όταν είναι απασχολημένο(όταν το καλούν λέει ότι το νούμερο προώθησης είναι λάθος, δεν ειδοποιούμαι με sms για την κλήση)

απενεργοποιημένο για όταν δεν απαντώ(όταν το καλούν κάνει μπιπ μπιπ και κλείνει, δεν πάει στον τηλεφωνητή, δεν ειδοποιούμαι με sms για την κλήση)

προώθηση στο +3697547χχχχχχχ όταν μιλάω στην άλλη κάρτα(όταν το καλούν δεν πάει στον τηλεφωνητή, ειδοποιούμαι με sms για την κλήση)

 

sim2(καρτοκινητό)

προώθηση στο +3697547χχχχχχχ για όταν είναι απασχολημένο(όταν το καλούν λέει ότι το νούμερο προώθησης είναι λάθος, δεν ειδοποιούμαι με sms για την κλήση)

απενεργοποιημένο για όταν δεν απαντώ(όταν το καλούν κάνει μπιπ μπιπ και κλείνει, δεν πάει στον τηλεφωνητή, δεν ειδοποιούμαι με sms για την κλήση)

προώθηση στο +3697547χχχχχχχ όταν μιλάω στην άλλη κάρτα(όταν το καλούν δεν πηγαίνει στον τηλεφωνητή και ειδοποιούμαι με sms για την κλήση)

Join The Life
Link to comment
Share on other sites

Παιδια να κανω μια ερωτηση?Υπαρχει η δυνατοτητα φραγης ολων των εισερχομενων διαφημιστικων μηνυματων (με εχουν πρηξει).Δυστυχως στ μηνυμα δε φαινεται αριθμος αποστολης.Στην cosmote που επικοινωνησα μου ειπαν οτι δε γινεται μεσω δικτυου,ισως γινεται μεσω συσκευης ομως(εχω galaxy s i9000).

 

Εχεις σκεφτει την ''Λειτουργια αποκλεισμου'';

Θα βαλεις,ολους οσους θελεις στα ''αγαπημενα'' και θα δεχεσαι κλησεις και sms,μονο απο αυτους.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τον Οκτώβριο του 2012 όντας εγγεγραμμένος στο Α' εξάμηνο ενός Ι.Ι.Ε.Κ. (στο οποίο φοίτησα επιτυχώς μέχρι και το καλοκαίρι του 2014), προσήλθα σε ένα κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, όπου επωφελούμενος την προσφορά για Φοιτητικό Mobile Internet και αφού επέδειξα Βεβαίωση Σπουδών από το Ι.Ι.Ε.Κ., έκανα μια σύνδεση με συμβόλαιο για το πρόγραμμα Internet On The Go Student. Τον επόμενο χρόνο και αφού βρέθηκα για άλλη δουλειά στο ίδιο κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, με ενημέρωσαν ότι για τον αριθμό της σύνδεσης του Mobile Internet δικαιούμαι επιδότηση αν ανανεώσω και μάλιστα της τάξης των σχεδόν 350€, στην περίπτωση που επέλεγα 24μηνη διάρκεια συμβολαίου! Αφού ρώτησα και πήρα τις απαραίτητες διαβεβαιώσεις ότι θα παραμείνει το πάγιο στο εν λόγω ποσό, ανεξαρτήτως του γεγονότος ότι κατά τον 2ο χρόνο του συμβολαίου, εγώ δεν θα έχω τη φοιτητική ιδιότητα για να απολαμβάνω τη μειωμένη τιμή, προχώρησα στην υπογραφή του συμβολαίου! Μάλιστα χάριν δικής μου διευκόλυνσης μου πρότειναν να βάλω μια υπηρεσία Internet Any Way, που θα συνέδεε το υπάρχον συμβόλαιο ομιλίας μου με αριθμό ---------- με τη σύνδεση του MOBILE INTERNET με αριθμό ------------, σε ότι αφορά το διαμοιρασμό των διαθέσιμων ΜΒ!!! Κατά το έτος 2014 και από το καλοκαίρι και μέχρι και τον Δεκέμβριο σε ότι αφορά τον αριθμό συμβολαίου (φωνή) ------------ κατόπιν προσφορών που δέχτηκα από άλλες εταιρείες, επικοινώνησα επανειλημμένα με την cosmote, προκειμένου να πληροφορηθώ το χρόνο λήξης του συμβολαίου μου για τον εν λόγω αριθμό, όσο και τυχόν ρήτρα αποδέσμευσης λόγω επιδότησης. Στις όσες φορές επικοινώνησα, καμία φορά δεν με ενημέρωσαν ότι σε επικείμενη διακοπή του συμβολαίου φωνής συμπαρασύρεται και η σύνδεση του mobile interne!!! Στις 17/2/2015 προέβην σε αίτημα φορητότητας για τον αριθμό φωνής προς την εταιρεία vodafone! Πριν προβώ στο αίτημα φορητότητας, επικοινώνησα με το τμήμα ακυρώσεων της cosmote προκειμένου να πληροφορηθώ πόσο ήταν την τρέχουσα χρονική το ποσό αποδέσμευσης από το συμβόλαιο μου (για τον αριθμό φωνής), όπου μου ανέφεραν συγκεκριμένα ότι έχω και έναν δεύτερο αριθμό και τους είπα ότι τον αριθμό αυτόν και το συμβόλαιο του δεν τον πειράζω!!! Ούτε τότε μου ανέφερε κανείς ότι τίθεται θέμα με τον αριθμό για το mobile internet σε περίπτωση διακοπής του συμβολαίου φωνής. Όταν επικοινώνησαν από την cosmote μαζί μου για να μου κάνουν τη συνήθη αντιπροσφορά, την οποία και απέρριψα ΟΥΤΕ τότε με ενημέρωσαν για τυχόν πρόβλημα με τη σύνδεση internet on the go!!! Την επόμενη μέρα της ενεργοποίησης του αριθμού μου στο δίκτυο της vodafone, προσπάθησα να χρησιμοποιήσω από το tablet μου, τη σύνδεση mobile internet και διαπίστωσα πως ήταν ανενεργή!!!

Σε επόμενη επικοινωνία μου με την cosmote μου είπαν ότι επειδή διέκοψα το συμβόλαιο για τον αριθμό φωνής, αυτομάτως έγινε και διακοπή της σύνδεσης internet on the go!!!! Πλέον καλούμε όπως μου είπαν είτε να πληρώσω τη ρήτρα για την πρόωρη διακοπή του συμβολαίου του internet on the go, είτε να κάνω αίτημα επανασύνδεσης του αριθμού αυτού, και να πληρώνω 25€ πάγιο, καθώς όπως τους ανέφερα πλέον δεν έχω φοιτητική ιδιότητα.

Γιατί διέκοψαν τη σύνδεσή μου του mobile internet, χωρίς έστω να με ενημερώσουν για τις επιπτώσεις διακοπής του συμβολαίου φωνής; Εάν με είχαν ενημερώσει προφανώς και δεν θα είχα προβεί στο αίτημα της φορητότητας!!!

Γιατί όταν έκανα το 2ετές συμβόλαιο κατά το δεύτερο χρόνο του οποίου δεν θα είχα τη φοιτητική ιδιότητα, δεν είχαν πρόβλημα και μου το κάναν και τώρα σε περίπτωση αιτήματος επανασύνδεσης, με καλούν να πληρώσω την κανονική τιμή, ή να πληρώσω ρήτρα που αντιστοιχεί στην επιδότηση που μου χορήγησαν;

Επίσης στο επίσημο site της cosmote και σε ότι αφορά τους όρους χρήσης του internet on the go student – internet any way, αυτό που διαβάζω χωρίς να είμαι νομικός ειδήμων, είναι ότι σε περίπτωση διακοπής της σύνδεσης φωνής, η σύνδεση Internet on the go δύναται να συνεχίσει να υφίσταται ως αυτόνομη!!!!

 

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω ούτε τις μεθοδεύσεις ούτε τον τρόπο σκέψης της εταιρείας cosmote σε ότι έχει να κάνει με την ενημέρωση προς τους χρήστες του δικτύου της. Είμαι δε πεπεισμένος ότι σε κάποιο βαθμό λειτούργησε κάπως εκδικητικά προς το πρόσωπό μου, γιατί δεν εξηγείται διαφορετικά το γεγονός ότι σε όλες τις επικοινωνίες μου με τα αντίστοιχα τμήματα, όπου τέθηκε το θέμα της διακοπής του συμβολαίου για τον αριθμό φωνής, σε καμία περίπτωση δεν με ενημέρωσαν για τις τυχόν επιπτώσεις που αυτό μπορεί να έχει στη σύνδεση internet on the go!!!! Και στο σημείο αυτό θα ήθελα να επικαλεστώ όλες τις ηχογραφημένες συνομιλίες μου (έχουν γίνει όλες από τον αριθμό φωνής και το διάστημα από το καλοκαίρι του 2014 μέχρι και το Φλεβάρη του 2015) με τα τμήματα της cosmote, καθότι όπως μας ενημερώνουν με ηχογραφημένο μήνυμα, αυτές καταγράφονται, για να διαπιστώσετε με τα δικά σας αυτιά του λόγου το αληθές μου!!!

 

Για τους παραπάνω λόγους, εκτιμώ ότι η cosmote ενήργησε καταχρηστικά και προέβη σε μονομερή καταγγελία-διακοπή του συμβολαίου μου internet on the go student όπως επίσης καταχρηστικά έρχεται και μου ζητάει να καταβάλω ολόκληρο το ποσό της επιδότησης των 350€ που μου έδωσε για να συνάψω 2ετές συμβόλαιο για τον αριθμό αυτό, χωρίς εγώ ποτέ να ζητήσω τη διακοπή του συμβολαίου, ή να πληρώσω ένα πρόγραμμα για το οποίο το συμβόλαιο που υπέγραψα έχει πάγιο 7€, να καταβάλλω πλέον 25€!!!!

 

 

Έχω ήδη στείλει καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ., στη Γενική Γραμματεία του Συνηγόρου του Καταναλωτή, στο ΙΝ.ΚΑ και στο τμήμα παραπόνων της cosmote με fax στο 2102511888!!!

 

Έχετε κάτι να μου προτείνετε;

Παναγιώτης Καραπάνος

panos.karapanos@gmail.com

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Παναγιώτη συγγνώμη κιόλας αλλά εσύ ο ίδιος θέλησες να συνδέσεις τον αριθμό Cosmote με την σύνδεση που είχες στο ιντερνέτ… Για ποιον λόγο θα έπρεπε η κάθε Cosmote να σου πει το αυτονόητ,ο ότι όταν ιντερνέτ και αριθμός τηλεφώνου πλέων έχουν συνδεθεί σαν ένα πράγμα ότι διακόπτοντας το ένα θα διακοπή και το άλλο???

Αφού πήρες επιδότηση και μάλιστα της τάξεως των 350 ευρώ και διακόπτοντας το συμβόλαιο λογικό δεν είναι να σου ζητούν πίσω χρήματα? Ίσως όχι και τα 350 αλλά έστω ένα μέρος?

Link to comment
Share on other sites

Τα 2 νούμερα είναι 2 διαφορετικά συμβόλαια!!! Μάλλον δεν το πρόσεξες κάπου που το έγραφα....2 νούμερα, 2 πάγια, 2 διαφορετικά προγράμματα, 2 διαφορετικές ημερομηνίες έναρξης και λήξης.... Κ στο συμβόλαιο ανανέωσης που υπέγραψα για το πρόγραμμα mobile internet δεν έλεγε πουθενά ότι διακόπτοντας το πρόγραμμα φωνής ότι θα γίνει και αυτοδίκαιη διακοπή και του άλλου συμβολαίου....Δηλαδή από την cosmote δεν όφειλαν σε καμία των περιπτώσεων να με ενημερώσουν; Διότι φυσικά και δεν θα έκανα φορητότητα στην περίπτωση που αντιμετωπίζω τώρα!!!!

Παναγιώτης Καραπάνος

panos.karapanos@gmail.com

Link to comment
Share on other sites

Τα 2 νούμερα είναι 2 διαφορετικά συμβόλαια!!! Μάλλον δεν το πρόσεξες κάπου που το έγραφα....2 νούμερα, 2 πάγια, 2 διαφορετικά προγράμματα, 2 διαφορετικές ημερομηνίες έναρξης και λήξης.... Κ στο συμβόλαιο ανανέωσης που υπέγραψα για το πρόγραμμα mobile internet δεν έλεγε πουθενά ότι διακόπτοντας το πρόγραμμα φωνής ότι θα γίνει και αυτοδίκαιη διακοπή και του άλλου συμβολαίου....Δηλαδή από την cosmote δεν όφειλαν σε καμία των περιπτώσεων να με ενημερώσουν; Διότι φυσικά και δεν θα έκανα φορητότητα στην περίπτωση που αντιμετωπίζω τώρα!!!!

 

Φίλε μου έχεις απόλοιτο δίκιο!!!!!! Κοίταξα και εγώ λίγο τους όρους για το internet on the go anyway και πουθενά δεν λέει ότι λύνεται η σύνδεση αυτή σε περίπτωση κατάργησης της κύριας σύνδεσης. Αντιθέτως μπορείς να τη διατηρήσεις ως αυτόνομη και ανεξάρτητη σύνδεση, τη συνδεση internet on the go anyway. Με λίγα λόγια είναι δύο ξεχωριστά συμβόλαια με τους δικούς τους όρους. Απλά έχεις το πλεονέκτημα να καταναλώνεις όλα τα mb και από τα δύο. Σε περίπτωση που καταργήσεις τη μία, μένει η άλλη και δεν μπορείς απλά να χρησησημοποιήσεις τα mb της σύνδεσης που κατέργησες. Και παραθέτω το χωρίο από τους όρους:

Σε περίπτωση λύσης της Κύριας Σύνδεσης ή μετάβασής της σε οικονομικό πρόγραμμα που δεν περιλαμβάνεται στα οικονομικά προγράμματα που αναφέρονται στη παράγραφο 2.1, η σύνδεση (sharing) μεταξύ της Κύριας Σύνδεσης και της Σύνδεσης AnyWay καταργείται και η Σύνδεση Any Way συνεχίζει να υφίσταται ως έχει.

Σε περίπτωση λύσης της Σύνδεσης Any Way, η σύνδεση (sharing) μεταξύ της Κύριας Σύνδεσης και της Σύνδεσης Any Way καταργείται και η Κύρια Σύνδεση συνεχίζει να υφίσταται ως έχει.

Αλλα αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως σου εκαναν ανανεωση αφου δεν ειχες πια τη φοιτητική ιδιοτητα. Και συμφωνα με το site της εταιρείας δεν αναφερει το προγραμμα internet on the go student να μπορει να συνδιαστεί με κάποια κύρια συνδεση συμβολαιου. Και σε περιπτωση που εγινε καποια ανανεωση με τα προγραμματα internet on the go anyway οπωσδήποτε θα πληρωνες κάτι παραπάνω γιατί δεν είναι τόσο προνομιακά όπως το internet on the go student με 7Ε. Το πιο προνομιακό που βρήκα είναι με 15Ε (με εκπτωση στο πάγιο). Δεν ξερω τι προσφορά σου εκαναν, μήπως ήταν κάποια μόνο για σένα. Αλλά από τη στιγμή που το ρώτησες τόσες φορές και δεν σου το είπαν ούτε πουθένα η cosmote αναφέρει κάτι τέτοιο δεν πρέπει να πληρώσεις τίποτα. Εσ'υ ρώτησες και εκείνοι σου είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα οπότε δεν πρέπει να σε χρεώσουν. Εγώ απλά το βλέπω ως μία εύκολη κίνηση για αυτούς για να βγάλουν γρήγορα χρήματα. Εγώ προτείνω να πάρεις τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελάτων και να ρωτήσεις γιατί να πληρώσεις αφούστο site τους αναφέρουν ξεκάθαρα ότι δεν υπάρχει κάποια δέσμευση και επίσης να πας και στο κατάστημα που σου έκανε την προσφορά να ζητήσεις εξηγήσεις για πιο λόγο δεν ισχύουν όσα σου υποσχέθηκαν για την συγκεκριμένη προσφορά. Νομίζω ο καθένας πρέπει να αντιδράει σε τέτοιες περιπτώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα!οταν εκανα την ανανεωση για το mobile internet ημουν στην αρχη του 2ου ετους σπουδων κ φυσικα ειχα τη φοιτητικη ιδιοτητα!απλα το.συμβολαιο ανανεωσης που υπεγραψα ηταν διαρκειας 24 μηνων...δηλ κατα το 2ο χρονο του συμβολαιου θα ηταν η περιοδος που δεν θα ειχα φοιτητικη ιδιοτητα, κατι που το ρωτησα, το διευκρινησα και μου ειπαν πως δεν υπαρχει προβλημα!!!

 

----- προσθήκη μηνύματος 15 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Ναι σε οτι αφορα τους ορους χρησης internet any way εχεις δικιο και σε ευχαριστω που το εψαξες....το ειχα βρει και εγω και το χω βαλει συνημμενο στην καταγγελια που απεστειλα, μαζι με τη μια σελιδα που ειναι το 2ετες συμβολαιο που υπεγραψα, που προφανως δε λεει πουθενα κατι περι διακοπης σε περιπτωση λυσης της κυριας συνδεσης!

Παναγιώτης Καραπάνος

panos.karapanos@gmail.com

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...